Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (26)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 26 )
Specjalista ds. budowlanych/elektrycznych w Pionie Technicznym
Wrocław
Wygasła: 12.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. opracowywanie wytycznych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do przeprowadzenia postępowań na wyłonienie wykonawców zgodnie z ustawą PZP oraz z wyłączeniem ustawy PZP
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
ekspertyzy technicznej
orzeczenia technicznego)
3. udział w komisjach odbiorowych przy dokonywaniu sprawdzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej
ekspertyz/orzeczeń technicznych i inwentaryzacji budowlanych sporządzonej przez wykonawców w oparciu o zawarte umowy na prace projektowe oraz obowiązek czynnego udziału w pracach komisji odbiorowych
4. organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań realizowanych przez Dział.
5. przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń i pełnomocnictw dla wykonawców celem zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego
6. ustalanie zakresu prac budowlanych w wytypowanych obiektach budowlanych do remontu
7. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby wyłonienia wykonawców robót budowlanych i usług
8. współpraca z Biurami Obsługi Klienta
innymi działami ZZK
jednostkami budżetowymi Gminy Wrocław oraz zarządcami Wspólnot Mieszkaniowych
9. prowadzenie korespondencji dotyczącej realizowanych zadań.
Informacje dodatkowe
1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Specjalista ds. budowlanych/elektrycznych w Pionie Technicznym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 12 listopada 2024 r.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3. Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
we wrześniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
8. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9. Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce "Sygnaliści".
Oferta dostępna w sali D
B.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Kierowca samochodu osobowego - Konserwator w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Wrocław
Wygasła: 12.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Prowadzenie samochodu służbowego zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym oraz posiadanie wszystkich niezbędnych dokumentów.
2. Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z codzienną obsługą powierzonego samochodu służbowego oraz utrzymanie pełnej sprawności technicznej w tym samochodzie.
3. Dokonywanie lub zgłaszanie niezbędnych do wykonania napraw (kontrola stanu płynów takich jak olej silnikowy czy płyn chłodniczy).
4. Prowadzenie spraw związanych z obsługą samochodu służbowego: zawieranie umów na bezgotówkowe zakupy paliwa
ubezpieczenie
dokonywanie przeglądów
umowy leasingowe
zakup niezbędnych części i materiałów do utrzymania samochodów w czystości i sprawności technicznej. Bezpośrednie reagowanie w przypadku wykrycia zagrożeń związanych z używanym samochodem.
5. Codzienne garażowanie samochodu służbowego w wyznaczonym miejscu oraz pozostawianie dokumentów i kluczyków w uzgodnionym miejscu.
6. Prowadzenie oraz prawidłowe wypełnianie i rozliczanie Kart Drogowych.
7. Ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą
zniszczeniem i zagubieniem. W przypadku urlopu lub niezdolności do pracy przekazywanie dokumentów do działu Administracyjno-Gospodarczego.
8. Codzienna obsługa spedycyjna w zakresie rozwożenia poczty i korespondencji z kancelarii ZZK do komórek organizacyjnych zgodnie z przydzielonym rejonem oraz innych instytucji
urzędów
sądów itp.
9. Systematyczne lokalizowanie i usuwanie usterek występujących w budynkach administracyjnych ZZK
pomoc w przenoszeniu sprzętu
mebli biurowych
materiałów biurowych. Rozwożenie materiałów biurowych zgodnie z zamówieniem.
10. Obsługa bieżących zamówień na identyfikatory dla pracowników ZZK (zamawianie
ewidencja).
Informacje dodatkowe
1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Kierowca samochodu osobowego - Konserwator lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 12 listopada 2024 r.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3. Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
we wrześniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
8. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9. Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce "Sygnaliści".
Oferta dostępna w sali F.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Starszy referent/Specjalista do spraw technicznych w specjalności sanitarnej w Biurze Obsługi Klienta nr 3
Wrocław
Wygasła: 18.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) Ocena techniczna
nadzór oraz rozliczanie wykonawców z wykonanych konserwacji i usuniętych awarii w lokalach i budynkach gminnych oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób komunalny
2) nadzór i rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków
o których mowa w art. 62 ustawy Prawo Budowlane
realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów
3) kontrolowanie
odbiór i rozliczanie robót przy wykonywaniu remontów lokali mieszkalnych przez przyszłych najemców
4) przygotowywanie odpowiedzi na pisma i skargi najemców w związku ze stanem technicznym lokali i budynków oraz wykonywanymi remontami.
Oferta dostępna w sali D.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Referent/specjalista w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych
Wrocław
Wygasła: 14.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. bieżąca współpraca z zarządcami i zarządami wspólnot mieszkaniowych
2. udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
reprezentowanie interesów właściciela lokali (także po godzinach pracy)
3. weryfikacja dokumentów finansowych
rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości
4. sporządzanie dokumentów finansowych
5. naliczanie zaliczek dla wspólnot mieszkaniowych
6. głosowanie uchwał w imieniu Gminy w ramach otrzymanych pełnomocnictw
7. analiza otrzymanych wniosków do zapłaty z tytułu należności dla wspólnot mieszkaniowych.
Informacje dodatkowe:
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 14 października 2024 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
we wrześniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Oferta dostępna w sali E
C
H.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Referent/specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
Wrocław
Wygasła: 10.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Kompleksowa obsługa Kancelarii ogólnej w zakresie wszystkich przesyłek listowych przychodzących i wychodzących.
2. Profesjonalna bezpośrednia
telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
zgodna ze standardami urzędu.
3. Ewidencjonowanie korespondencji i przesyłek w systemie elektronicznym zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną ZZK.
4. Podział i przekazywanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych.
5. Skanowanie dokumentów i archiwizowanie w systemie.
6. Przygotowywanie zestawień oraz raportów w zakresie przesyłek listowych.
7. Kontrola merytoryczna faktur VAT za przesyłki listowe.
8. Przyjmowanie reklamacji oraz koordynowanie procedur reklamacyjnych w zakresie przesyłek listowych.
9. Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych.
10. Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Informacje dodatkowe:
1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 10 października 2024 r.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3. Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w sierpniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
8. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Oferta dostępna w sali E
C
H.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Starszy referent/Specjalista w Dziale Rozliczeń Mediów w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
Wrocław
Wygasła: 27.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. sporządzanie miesięcznych i rocznych planów wydatków
kosztów dot. mediów i ich aktualizacja oraz opracowywanie wniosków dotyczących wprowadzenia zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
2. wprowadzenie danych do systemu GRANIT
ich kontrola pod względem finansowym i merytorycznym
3. kontrola kosztów i naliczeń przekazywanych przez dostawców oraz wspólnoty mieszkaniowe w zakresie mediów
4. rozliczanie kosztów zużycia mediów w lokalach mieszkalnych i użytkowych gminnych
5. opiniowanie regulaminów rozliczeń mediów zawieranych przez ZZK pod względem merytorycznym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami
6. przygotowanie zagadnień
danych do postępowań przetargowych w zakresie odczytów urządzeń pomiarowych
7. współdziałanie z komórkami organizacyjnymi ZZK w zakresie rozliczeń mediów i realizacji planu wydatków mediowych
8. archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw
9. przyjmowanie zgłoszeń
interwencji i wniosków najemców
10. przeprowadzenie wizji lokalnych zasobu komunalnego
11. uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych reprezentując Gminę Wrocław na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Starszy referent/Specjalista w Dziale Rozliczeń Mediów lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 27 września 2024 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w sierpniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Oferta dostępna w sali E
C
H.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Referent/Specjalista w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych
Wrocław
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. bieżąca współpraca z zarządcami i zarządami wspólnot mieszkaniowych
2. udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
reprezentowanie interesów właściciela lokali (także po godzinach pracy)
3. weryfikacja dokumentów finansowych
rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości
4. sporządzanie dokumentów finansowych
5. naliczanie zaliczek dla wspólnot mieszkaniowych
6. głosowanie uchwał w imieniu Gminy w ramach otrzymanych pełnomocnictw
7. analiza otrzymanych wniosków do zapłaty z tytułu należności dla wspólnot mieszkaniowych.
Kontakt z pracodawcą: 71 776 24 90
71 776 24 91
sekretariat@zzk.wroc.pl lub listownie na adres siedziby firmy z dopiskiem: Referent/Specjalista w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych
Oferta dostępna w sali E
1. Analizowanie sald rozrachunków z użytkownikami lokali
2. Udzielanie informacji o zaległościach użytkowników lokali dla komórek ZZK i klientów oraz sporządzanie zaświadczeń po wcześniejszej analizie kartoteki finansowej
3. Analiza pisma użytkownika lokalu
właściciela
innego podmiotu o zwrot mylnej wpłaty lub nadpłaty oraz przygotowanie wniosku o przekazanie tych środków na prawidłowe.
4. Analiza nakazów/wyroków z prawidłowym przyporządkowaniem na właściwe konta księgowe
5. Naliczanie odsetek za zwłokę
generowanie not odsetkowych
księgowanie not odsetkowych na kartotece użytkowników lokali
6. Dokonanie korekty naliczonych odsetek w części odpowiadającej przyznanej pomocy społecznej na zaległą należność główną oraz zaksięgowanie korekty naliczonych odsetek na kartotece użytkownika lokalu
Kontakt z pracodawcą: 71 776 24 90
71 776 24 91
sekretariat@zzk.wroc.pl lub listownie na adres siedziby firmy z dopiskiem: Referent w Dziale Księgowym Najemców
Oferta dostępna w sali E
pracownik ds. administracyjnych w Diale Administracyjno-Gospodarczym
Wrocław
Wygasła: 19.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań
1. Udział w przygotowaniu dokumentacji do wszczęcia postępowań
2. udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu zamówień wyłączonych z ustawy Prawo zamówień publicznych
3. udział w pracach komisji przetargowych
4. sporządzanie umówi i aneksów
5. nadzór nad wykonawcą umowy na ochronę i monitoring.
Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Pracownik ds. administracyjnych w Dziale Administracyjno - Gospodarczym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 19 lipca 2024 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3
Specjalista ds. budowlanych w Dziale Przygotowania Inwestycji
Wrocław
Wygasła: 16.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Zlecenie
oraz weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do przeprowadzania postępowań na wyłonienie wykonawców zgodnie z ustawą PZP (PFU
BP
PW. Przedmiar robót
Kosztorys inwestorski
STWiORB) oraz z wyłączeniem ustawy PZP
z Prawem budowlanym oraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw.
2. Wykonanie przedmiarów robót
kosztorysów inwestorskich
STWiORB na potrzeby remontów obiektów znajdujących się w gminnym zasobie.
3. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby wyłonienia wykonawców robót budowlanych i usług.
4. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań realizowanych przez Pion.
5. Przygotowanie niezbędnych zaświadczeń i pełnomocnictw dla Wykonawców celem zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego.
6. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych i odbiorowych.
7. Współpraca z Biurami Obsługi Klienta
innymi działami ZZK
jednostkami budżetowymi Gminy Wrocław oraz zarządcami Wspólnot Mieszkaniowych.
8. Prowadzenie korespondencji dotyczącej realizowanych zadań.
Informacje dodatkowe:
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Specjalista ds. budowlanych w Dziale Przygotowania Inwestycji lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 16 lipca 2024r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w czerwcu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Oferta dostępna w sali D.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
1. Realizowanie planu rzeczowo-finansowego konserwacji zasobu komunalnego.
2. Prowadzenie ewidencji planowanych i wykonanych zadań z zakresu konserwacji i usuwania awarii w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych i układzie rzeczowym i wartościowym
tak w skali pojedynczych nieruchomości
jak i w skali poszczególnych rejonów miasta i udostępnienie ewidencji dla pozostałych komórek organizacyjnych ZZK.
3. Rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków
o którym mowa w art.62 ustawy Prawo budowlane
realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów.
4. Sporządzanie planów konserwacji oraz remontów prac stolarskich i zduńskich oraz opracowanie projektów rocznych planów rzeczowo-finansowych konserwacji w oparciu o przeglądy
a także o protokoły kontroli okresowej obiektów budowlanych oraz nakazy pokontrolne wydane przez uprawnione organy.
5. Przygotowanie odpowiedzi na pisma i skargi najemców w związku ze stanem technicznym lokali i budynków oraz wykonanymi remontami.
Informacje dodatkowe:
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista ds. budowlanych w Biurze Obsługi Klienta nr 9 lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 10 lipca 2024 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w maj 2024 r. wynosił poniżej 6%.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Oferta dostępna w sali D.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Pracownik w Dziale Lokali Użytkowych lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 10 lipca 2024 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie umową na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w maju 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Oferta dostępna w sali E
C
D.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
interwencji i wniosków najemców.
2. Nadzór nad prawidłową realizacją usług w zakresie: utrzymania porządku i czystości w obrębie zarządzanych nieruchomości.
3. Nadzór nad przestrzeganiem przez najemców prawidłowości realizacji umów
oraz przeprowadzanie w tym zakresie kontroli oraz wizji.
4. Realizowanie planu rzeczowo-finansowego eksploatacji poprzez przygotowanie
nadzór oraz rozliczanie wykonawców.
5. Dokonywanie naliczeń związanych z opłatami za lokale mieszkalne.
6. Przyjmowanie wniosków
przekazywanie niezbędnych formularzy oraz ich wypełnienie na rzecz mieszkańców jak i innych jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław.
Informacje dodatkowe:
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista administrator w BOK nr 7 lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 05 lipca 2024 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w maju 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Oferta dostępna w sali D.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Specjalista branży budowlanej w Dziale Technicznym
Wrocław
Wygasła: 20.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań
a) przygotowanie wniosków o udzielenie zamówienia
do którego stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wniosków z wyłączeniem stosowania przepisów PZP
b) udział w pracach komisji przetargowych
c) organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań realizowanych przez Dział Techniczny. Przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń i pełnomocnictw dla wykonawców celem zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego
d) udział w odbiorach końcowych nadzorowanych zadań
e) przeprowadzanie odbiorów gwarancyjnych zrealizowanych robót inwestycyjnych i remontowych zgodnie z zawartymi przez ZZK umowami
f) prowadzenie odbiorów w zakresie usuwania przez Wykonawców wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji
g) prowadzenie korespondencji w sprawach wynikających z działalności Działu
h) wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót
usług lub dostawców urządzeń i wyposażenia
i) reprezentowanie Gminy we wspólnotach mieszkaniowych
w tym w szczególności uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
w których Gmina Wrocław posiada udziały
j) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dokonania zwrotu zabezpieczeń należytych wykonania umów wniesionych przez Wykonawców
k) przygotowywanie i przekazywanie dokumentów ze zrealizowanych zadań do archiwum Zakładowego
l) skanowanie dokumentacji powykonawczej ze zrealizowanych robót w pionie technicznym i umieszczanie na dysku sieciowym
m) spisywanie dokumentacji powykonawczej Dzionu technicznego i następnie przekazywanie do Biur Obsługi Klienta
n) współpraca z Biurami Obsługi Klienta
o) przygotowywanie wniosków w sprawach pozyskania dofinansowania z funduszy krajowych oraz unijnych na remont
budowę i przebudowę obiektów budowlanych będących w zasobach ZZK
p) opracowywanie niezbędnych dokumentów w celu pozyskania dofinansowania z funduszy krajowych i unijnych na remont
budowę i przebudowę obiektów budowlanych będących w zasobach ZZK
q) prowadzenie i przechowywanie pełnej dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków krajowych i unijnych
r) bieżącą obsługę administracyjną projektu pod względem przepływu dokumentów
sporządzania sprawozdań
wniosków o płatność oraz harmonogramów płatności i rozliczeń
s) współpraca z komórkami organizacyjnymi administracji samorządowej i państwowej w zakresie pozyskiwania środków krajowych i unijnych
t) monitorowanie oraz analizowanie programów pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy krajowych i unijnych na remont
budowę i przebudowę obiektów budowlanych będących w zasobach ZZK
u) współdziałanie z właściwymi rzeczowo działami ZZK oraz komórkami organizacyjnymi nadrzędnych jednostek organizacyjnych w zakresie realizacji zadań własnych i zleconych ZZK
v) sprawowanie kontroli merytorycznej dokumentów finansowych związanych z realizacją wydatków w zakresie środków pozyskanych z dofinansowania na remont
budowę i przebudowę obiektów budowlanych będących w zasobach ZZK
w) gromadzenie
przetwarzanie i dostarczanie przełożonym informacji o stopniu wydatkowania dofinansowania z pozyskanych środków krajowych i unijnych
x) monitorowanie i prowadzenie projektów unijnych realizowanych przez ZZK i współpraca z Urzędem Miasta w tym zakresie
y) prowadzenie spraw związanych z pozyskaniem dofinansowania z funduszy krajowych oraz unijnych na remont
budowę i przebudowę obiektów budowlanych będących w zasobach ZZK.
Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Specjalista branży budowlanej w Dziale Technicznym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 20 czerwca 2024 r
Zakres wykonywanych zadań
1. Realizowanie planu rzeczowo-finansowego konserwacji zasobu komunalnego.
2. Prowadzenie ewidencji planowanych i wykonanych zadań z zakresu konserwacji i usuwania awarii w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych i układzie rzeczowym i wartościowym
tak w skali pojedynczych nieruchomości
jak i w skali poszczególnych rejonów miasta i udostępnienie ewidencji dla pozostałych komórek organizacyjnych ZZK.
3. Rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków
o którym mowa w art.62 ustawy Prawo budowlane
realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów.
4. Sporządzanie planów konserwacji oraz remontów prac stolarskich i zduńskich oraz opracowanie projektów rocznych planów rzeczowo-finansowych konserwacji w oparciu o przeglądy
a także o protokoły kontroli okresowej obiektów budowlanych oraz nakazy pokontrolne wydane przez uprawnione organy.
5. Przygotowanie odpowiedzi na pisma i skargi najemców w związku ze stanem technicznym lokali i budynków oraz wykonanymi remontami
1. Realizowanie planu rzeczowo-finansowego konserwacji zasobu komunalnego.
2. Prowadzenie ewidencji planowanych i wykonanych zadań z zakresu konserwacji i usuwania awarii w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych i układzie rzeczowym i wartościowym
tak w skali pojedynczych nieruchomości
jak i w skali poszczególnych rejonów miasta i udostępnienie ewidencji dla pozostałych komórek organizacyjnych ZZK.
3. Rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków
o którym mowa w art.62 ustawy Prawo budowlane
realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów.
4. Sporządzanie planów konserwacji oraz remontów prac stolarskich i zduńskich oraz opracowanie projektów rocznych planów rzeczowo-finansowych konserwacji w oparciu o przeglądy
a także o protokoły kontroli okresowej obiektów budowlanych oraz nakazy pokontrolne wydane przez uprawnione organy.
5. Przygotowanie odpowiedzi na pisma i skargi najemców w związku ze stanem technicznym lokali i budynków oraz wykonanymi remontami.
Informacje dodatkowe:
Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista ds. budowlanych w Biurze Obsługi Klienta nr 9 lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 23 maja 2024 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w kwietniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Oferta dostępna w sali D.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Realizowanie potrzeb rzeczowo-finansowych konserwacji zasobu komunalnego poprzez przygotowanie oceny technicznej
nadzór oraz rozliczenie wykonawców z wykonanych konserwacji i usuniętych awarii.
Prowadzenie ewidencji planowanych i wykonanych zadań z zakresu konserwacji i usuwania awarii w budynkach gminnych oraz na terenach zewnętrznych w układzie rzeczowym i wartościowym.
Realizowanie spraw związanych ze zmiana systemu ogrzewania w gminnych lokalach mieszkalnych.
Kontrolowanie
odbiór i rozliczanie robot budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych przy wykonywaniu remontów lokali mieszkalnych na koszt własny przez przyszłych najemców.
Opiniowanie i potwierdzanie wniosków w zakresie oceny stanu technicznego budynków i lokali mieszkalnych na okoliczność wykupu tych lokali.
Nadzór i rozliczanie czynności okresowych przeglądów budynków gminnych wynikających z art. 62 ustawy Prawo budowlane
realizowane na podstawie odrębnych umów.
Przygotowanie odpowiedzi na pisma i skargi najemców w zakresie spraw dotyczących instalacji elektrycznych zarządzanego zasobu.
Informacje dodatkowe:
1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Specjalista ds. elektrycznych lub elektronicznie na adres kadry_zzk@zzk.wroc.pl w terminie do 24 kwietnia 2024 r.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3. Dokumenty
które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci
którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w marcu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
8. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata
a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Oferta dostępna w sali B.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl