Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prawidłowe i terminowe wystawianie dokumentów sprzedażowych zgodnie z umowami oraz obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i bilansowego;
Nadzór nad warunkami finansowymi spraw prowadzonych na rzecz klientów w oparciu o zawarte umowy oraz weryfikacja poprawności danych niezbędnych do wystawienia faktury;
Systematyczne, chronologiczne i poprawne księgowanie powierzonych dokumentów księgowych;
Kontrola formalno-rachunkowa ww. dokumentów księgowych;
Wprowadzanie przelewów na rzecz dostawców, pracowników, urzędów itd. z wybranych rachunków w systemie bankowym;
Praca na procesach i procedurach oraz narzędziach controllingowych w organizacji, w tym narzędziach do budżetowania oraz analiz odchylenia wykonania budżetu;
Tworzenie i rozwój narzędzi wspierających proces budżetowania, raportowania i analiz;
Raportowanie wyników finansowych organizacji, przygotowanie analiz i rekomendacji dotyczących produktów i usług oferowanych przez spółkę;
Analizy i rekomendacje dotyczące procesów inwestycyjnych spółki (rozwój sieci placówek na terenie kraju);
Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej dla Zarządu, analizy ad hoc na potrzeby Zarządu;
Współpraca z dostawcą oprogramowania IT w zakresie rozwoju narzędzi/ systemów;
Współpraca z placówkami na terenie całej Polski oraz innymi działami w firmie
Rzetelne, prawidłowe i bieżące prowadzenie ewidencji świadczeń zdrowotnych i rejestrów medycznych;
Przygotowywanie ofert konkursowych do NFZ oraz innych podmiotów ogłaszających postępowania;
Bieżące monitorowanie ukazujących się ogłoszeń w zakresie kontraktowania świadczeń zdrowotnych;
Prowadzenie statystyk i analiz dla kontraktów zawartych z NFZ oraz z innymi podmiotami;
Rozliczanie świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz jednostkami samorządowymi w zakresie programów zdrowotnych;
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawie przygotowania i weryfikacji danych niezbędnych do sprawozdawania i rozliczania świadczeń;
Obsługa programów informatycznych związanych z realizacją i rozliczaniem świadczeń zdrowotnych;
Terminowe i rzetelne sprawozdawanie świadczeń do NFZ, weryfikacja i dokonywanie korekt oraz rozliczanie świadczeń zdrowotnych;
Obsługa Portalu Świadczeniodawcy w zakresie rozliczeń oraz potencjału świadczeniodawcy, w tym bieżąca aktualizacja danych w nim zawartych;
Udział w sporządzaniu analiz statystycznych i obowiązującej sprawozdawczości, w tym realizacja obowiązków sprawozdawczych GUS oraz MZ;
Bieżąca weryfikacja dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi;
Przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez NFZ oraz uczestnictwo w wizytacjach NFZ;
Weryfikacja podstawy udzielania świadczeń oraz weryfikacja dokumentów potwierdzających wniesienie opłaty za świadczenia medyczne;
Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej, w tym procesu jej udostępniania;
Bieżące monitorowanie i analizowanie aktów prawnych i wytycznych z zakresu udzielania świadczeń zdrowotnych, w tym współpracy z NFZ (zarządzenia Prezesa NFZ, rozporządzenia MZ itp.);
Wykonywanie zleconych czynności statystyczno–sprawozdawczych oraz analiz
Bieżące doradztwo prawne Spółki w sprawach pracowniczych, cywilnych, gospodarczych, administracyjnych oraz wsparcie prawne działów wewnętrznych organizacji;
Sporządzanie oraz opiniowanie dokumentacji prawnej (regulaminy, procedury, instrukcje, umowy o współpracy, umowy z kontrahentami, NDA oraz inne dokumenty wewnętrzne);
Analiza oraz opiniowanie umów, procedur, instrukcji pod względem zgodności z prawem oraz spełnieniem założeń biznesowych;
Identyfikacja potencjalnych ryzyk prawnych w działalności organizacji;
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz zmian dotyczących działalności spółki;
Czuwanie nad obiegiem dokumentów prawnych;
Reprezentowanie spółki w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi (Sądy powszechne, PIP, NFZ, Ministerstwo Zdrowia, ZUS, Policja, KRS);
Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną;
Współpraca ze Specjalistą ds. Przetargów;
Uczestnictwo w rozpatrywaniu reklamacji pacjentów zgodnie z zakresem prawa medycznego;
Konstruowanie umów na potrzeby Spółki;
Tworzenie kontraktów na potrzeby współpracy z Kontrahentami;
Wsparcie merytoryczne działów Spółki w zakresie prawa kadrowego
Opieka medyczna nad pacjentkami w czasie ciąży oraz w okresie poporodowym;
Wykonywanie badań niezbędnych do monitorowania ciąży fizjologicznej;
Prowadzenie porodu oraz monitorowanie płodu przy wykorzystaniu aparatury medycznej;
Realizacja zleceń lekarza w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjentek;
Samodzielne udzielanie określonych świadczeń w celach profilaktyki, leczenia oraz diagnostyki;
Prowadzenie działalności edukacyjno-zdrowotnej w zakresie przygotowania do życia w rodzinie, metod planowania rodziny oraz ochrony macierzyństwa i ojcostwa;
Udzielanie rekomendacji w zakresie prawidłowej opieki, dbania, higieny oraz żywienia noworodka;
Asystowanie przy zabiegach oraz podczas wizyty pacjentów w gabinecie;
Wykonywanie zleceń lekarskich pacjentom zgłaszającym się do Kliniki;
Udzielanie pomocy przy badaniu pacjentów w zakresie koniecznym do sprawowania opieki medycznej;
Kompletowanie, prowadzenie i zabezpieczanie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi;
Współpraca z personelem lekarskim i administracyjnym
Rzetelne, prawidłowe i bieżące prowadzenie ewidencji świadczeń zdrowotnych i rejestrów medycznych;
Przygotowywanie ofert konkursowych do NFZ oraz innych podmiotów ogłaszających postępowania;
Bieżące monitorowanie ukazujących się ogłoszeń w zakresie kontraktowania świadczeń zdrowotnych;
Prowadzenie statystyk i analiz dla kontraktów zawartych z NFZ oraz z innymi podmiotami;
Rozliczanie świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz jednostkami samorządowymi w zakresie programów zdrowotnych;
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawie przygotowania i weryfikacji danych niezbędnych do sprawozdawania i rozliczania świadczeń;
Obsługa programów informatycznych związanych z realizacją i rozliczaniem świadczeń zdrowotnych;
Terminowe i rzetelne sprawozdawanie świadczeń do NFZ, weryfikacja i dokonywanie korekt oraz rozliczanie świadczeń zdrowotnych;
Obsługa Portalu Świadczeniodawcy w zakresie rozliczeń oraz potencjału świadczeniodawcy, w tym bieżąca aktualizacja danych w nim zawartych;
Udział w sporządzaniu analiz statystycznych i obowiązującej sprawozdawczości, w tym realizacja obowiązków sprawozdawczych GUS oraz MZ;
Bieżąca weryfikacja dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi;
Przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez NFZ oraz uczestnictwo w wizytacjach NFZ;
Weryfikacja podstawy udzielania świadczeń oraz weryfikacja dokumentów potwierdzających wniesienie opłaty za świadczenia medyczne;
Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej, w tym procesu jej udostępniania;
Bieżące monitorowanie i analizowanie aktów prawnych i wytycznych z zakresu udzielania świadczeń zdrowotnych, w tym współpracy z NFZ (zarządzenia Prezesa NFZ, rozporządzenia MZ itp.);
Wykonywanie zleconych czynności statystyczno–sprawozdawczych oraz analiz
Specjalista ds. Rozliczeń i Kontraktowania Świadczeń Zdrowotnych
Chorzowska 6, Katowice
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rzetelne, prawidłowe i bieżące prowadzenie ewidencji świadczeń zdrowotnych i rejestrów medycznych;
Przygotowywanie ofert konkursowych do NFZ oraz innych podmiotów ogłaszających postępowania;
Bieżące monitorowanie ukazujących się ogłoszeń w zakresie kontraktowania świadczeń zdrowotnych;
Prowadzenie statystyk i analiz dla kontraktów zawartych z NFZ oraz z innymi podmiotami;
Rozliczanie świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz jednostkami samorządowymi w zakresie programów zdrowotnych;
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawie przygotowania i weryfikacji danych niezbędnych do sprawozdawania i rozliczania świadczeń;
Obsługa programów informatycznych związanych z realizacją i rozliczaniem świadczeń zdrowotnych;
Terminowe i rzetelne sprawozdawanie świadczeń do NFZ, weryfikacja i dokonywanie korekt oraz rozliczanie świadczeń zdrowotnych;
Obsługa Portalu Świadczeniodawcy w zakresie rozliczeń oraz potencjału świadczeniodawcy, w tym bieżąca aktualizacja danych w nim zawartych;
Udział w sporządzaniu analiz statystycznych i obowiązującej sprawozdawczości, w tym realizacja obowiązków sprawozdawczych GUS oraz MZ;
Bieżąca weryfikacja dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi;
Przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez NFZ oraz uczestnictwo w wizytacjach NFZ;
Weryfikacja podstawy udzielania świadczeń oraz weryfikacja dokumentów potwierdzających wniesienie opłaty za świadczenia medyczne;
Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej, w tym procesu jej udostępniania;
Bieżące monitorowanie i analizowanie aktów prawnych i wytycznych z zakresu udzielania świadczeń zdrowotnych, w tym współpracy z NFZ (zarządzenia Prezesa NFZ, rozporządzenia MZ itp.);
Wykonywanie zleconych czynności statystyczno–sprawozdawczych oraz analiz
Specjalista ds. Rozliczeń i Kontraktowania Świadczeń Zdrowotnych
Chorzowska 6, Katowice
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rzetelne, prawidłowe i bieżące prowadzenie ewidencji świadczeń zdrowotnych i rejestrów medycznych;
Przygotowywanie ofert konkursowych do NFZ oraz innych podmiotów ogłaszających postępowania;
Bieżące monitorowanie ukazujących się ogłoszeń w zakresie kontraktowania świadczeń zdrowotnych;
Prowadzenie statystyk i analiz dla kontraktów zawartych z NFZ oraz z innymi podmiotami;
Rozliczanie świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz jednostkami samorządowymi w zakresie programów zdrowotnych;
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawie przygotowania i weryfikacji danych niezbędnych do sprawozdawania i rozliczania świadczeń;
Obsługa programów informatycznych związanych z realizacją i rozliczaniem świadczeń zdrowotnych;
Terminowe i rzetelne sprawozdawanie świadczeń do NFZ, weryfikacja i dokonywanie korekt oraz rozliczanie świadczeń zdrowotnych;
Obsługa Portalu Świadczeniodawcy w zakresie rozliczeń oraz potencjału świadczeniodawcy, w tym bieżąca aktualizacja danych w nim zawartych;
Udział w sporządzaniu analiz statystycznych i obowiązującej sprawozdawczości, w tym realizacja obowiązków sprawozdawczych GUS oraz MZ;
Bieżąca weryfikacja dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi;
Przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez NFZ oraz uczestnictwo w wizytacjach NFZ;
Weryfikacja podstawy udzielania świadczeń oraz weryfikacja dokumentów potwierdzających wniesienie opłaty za świadczenia medyczne;
Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej, w tym procesu jej udostępniania;
Bieżące monitorowanie i analizowanie aktów prawnych i wytycznych z zakresu udzielania świadczeń zdrowotnych, w tym współpracy z NFZ (zarządzenia Prezesa NFZ, rozporządzenia MZ itp.);
Wykonywanie zleconych czynności statystyczno–sprawozdawczych oraz analiz
Budowanie spójnego wizerunku firmy holsäMED we wszystkich punktach styku klienta z marką;
Koordynowanie działań związanych z komunikacją marki w social mediach;
Samodzielne tworzenie angażującego contentu do mediów społecznościowych (zdjęcia, video) ukierunkowanego na budowanie wizerunku marki oraz wzrost sprzedaży produktów;
Nadzór nad realizacją kampanii płatnych w Meta Ads i Google Ads (współpraca z agencją zewnętrzną) celem zwiększenia liczby klientów korzystających z naszych usług w ramach NFZ oraz w celu sprzedaży usług komercyjnych;
Koordynacja działań z influencerami;
Moderacja komentarzy na kanałach SM;
Optymalizacja kampanii poprzez analizę słów kluczowych, struktury, stawek, grupy docelowej, konwersji, ścieżki klienta na stronie oraz rekomendacja zmian do agencji na podstawie dokonywanych analiz;
Koordynacja działań agencji SEO poprzez bieżącą współpracę celem optymalizacji działań SEO;
Tworzenie nowych landing page według aktualnego zapotrzebowania oraz aktualizacja treści na stronie za pomocą WordPress;
Przygotowanie materiałów POS związanych z otwarciem/prowadzeniem placówki medycznej (branding, ulotki, plakaty, materiały informacyjne dla placówki);
Przygotowanie lokalnego eventu/konferencji w placówce medycznej;
Opracowywanie analiz i raportów efektywności prowadzonych działań;
Organizacja i koordynacja dostaw do magazynu, prowadzenie dokumentacji dotyczącej dostawy towaru zgodnie z jej stanem faktycznym (przeprowadzanie inwentaryzacji kontrolnych);
Przyjmowanie oraz wydawanie towarów z magazynu, monitorowanie terminów ważności;
Zlecanie i koordynowanie usługi zewnętrznej związanej z odbiorem odpadów medycznych (karty BDO);
Ewidencja drobnego sprzętu, monitorowanie temperatury w lodówkach;
Organizacja i optymalizacja pracy w Laboratorium oraz jego Oddziałach (Sosnowiec, Kraków, Częstochowa, Bielsko- Biała, Poznań, Wrocław, Warszawa, Lublin) w celu zapewnienia gotowości do wykonywania badań oraz zapewnienie zgodności z normami ISO 15189 oraz ISO 9001;
Wykonywanie i nadzorowanie badań z zakresu analityki, andrologii, w tym laboratoryjna interpretacja wyników badań oraz ich autoryzacja;
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Laboratorium i jego Oddziałów;
Obsługa analizatorów będących na wyposażeniu Laboratorium oraz jego pracowni, w tym nadzór nad poprawnością pracy urządzeń w innych Oddziałach;
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu analitycznego w Laboratorium i jego Oddziałach;
Ocena oraz nadzór nad procesem kontroli jakości wewnątrz i zewnątrz laboratoryjnej;
Nadzór nad jakością materiału biologicznego dostarczanego do Pracowni i zgłaszanie problemów z kontrahentami oraz do kontrahentów;
Prowadzenie obowiązującej dokumentacji pracy Laboratorium, w tym raportów i sprawozdań dla Zarządu;
Kierowanie zespołem pracowników laboratorium oraz nadzór nad wdrażaniem nowych pracowników;
Nadzór nad bieżącą działalnością pracowni (koszty, jakość, terminowość, bezpieczeństwo, zasoby);
Organizowanie stanowisk badawczych w pracach naukowych oraz podczas implementacji nowych protokołów/ procedur;
Stałe podnoszenie standardów badań laboratoryjnych;
Specjalista ds. Rozliczeń i Kontraktowania Świadczeń Zdrowotnych
Chorzowska 6, Katowice
Wygasła: 04.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rzetelne, prawidłowe i bieżące prowadzenie ewidencji świadczeń zdrowotnych i rejestrów medycznych;
Przygotowywanie ofert konkursowych do NFZ oraz innych podmiotów ogłaszających postępowania;
Bieżące monitorowanie ukazujących się ogłoszeń w zakresie kontraktowania świadczeń zdrowotnych;
Prowadzenie statystyk i analiz dla kontraktów zawartych z NFZ oraz z innymi podmiotami;
Rozliczanie świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz jednostkami samorządowymi w zakresie programów zdrowotnych;
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawie przygotowania i weryfikacji danych niezbędnych do sprawozdawania i rozliczania świadczeń;
Obsługa programów informatycznych związanych z realizacją i rozliczaniem świadczeń zdrowotnych;
Terminowe i rzetelne sprawozdawanie świadczeń do NFZ, weryfikacja i dokonywanie korekt oraz rozliczanie świadczeń zdrowotnych;
Obsługa Portalu Świadczeniodawcy w zakresie rozliczeń oraz potencjału świadczeniodawcy, w tym bieżąca aktualizacja danych w nim zawartych;
Udział w sporządzaniu analiz statystycznych i obowiązującej sprawozdawczości, w tym realizacja obowiązków sprawozdawczych GUS oraz MZ;
Bieżąca weryfikacja dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi;
Przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez NFZ oraz uczestnictwo w wizytacjach NFZ;
Weryfikacja podstawy udzielania świadczeń oraz weryfikacja dokumentów potwierdzających wniesienie opłaty za świadczenia medyczne;
Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej, w tym procesu jej udostępniania;
Bieżące monitorowanie i analizowanie aktów prawnych i wytycznych z zakresu udzielania świadczeń zdrowotnych, w tym współpracy z NFZ (zarządzenia Prezesa NFZ, rozporządzenia MZ itp.);
Wykonywanie zleconych czynności statystyczno–sprawozdawczych oraz analiz
Dla Spółki Gyncentrum poszukujemy kreatywnego (kreatywną), dociekliwego pasjonata (pasjonatkę), w perspektywie – lidera (liderki) zespołu kontrolingu, który był(a)by odpowiedzialny(a) za budowę od podstaw zespołu controllingu w organizacji
zbudowanie od podstaw procesów i procedur oraz narzędzi controllingowych w organizacji, w tym narzędzi do budżetowania oraz analiz odchylenia wykonania budżetu
tworzenie i rozwój narzędzi wspierających proces budżetowania, raportowania i analiz
raportowanie wyników finansowych organizacji, przygotowanie analiz i rekomendacji dotyczących produktów i usług oferowanych przez spółkę
analizy i rekomendacje dotyczące procesów inwestycyjnych spółki (rozwój sieci placówek na terenie kraju)
dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej dla Zarządu, analizy ad hoc na potrzeby Zarządu
współpraca z dostawcą oprogramowania IT w zakresie rozwoju narzędzi/ systemów
współpraca z placówkami na terenie całej Polski oraz innymi działami w firmie
Bieżące doradztwo prawne Spółki w sprawach pracowniczych, cywilnych, gospodarczych, administracyjnych oraz wsparcie prawne działów wewnętrznych organizacji;
Sporządzanie oraz opiniowanie dokumentacji prawnej (regulaminy, procedury, instrukcje, umowy o współpracy, umowy z kontrahentami, NDA oraz inne dokumenty wewnętrzne);
Analiza oraz opiniowanie umów, procedur, instrukcji pod względem zgodności z prawem oraz spełnieniem założeń biznesowych;
Identyfikacja potencjalnych ryzyk prawnych w działalności organizacji;
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz zmian dotyczących działalności spółki;
Czuwanie nad obiegiem dokumentów prawnych;
Reprezentowanie spółki w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi (Sądy powszechne, PIP, NFZ, Ministerstwo Zdrowia, ZUS, Policja, KRS);
Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną;
Współpraca ze Specjalistą ds. Przetargów;
Uczestnictwo w rozpatrywaniu reklamacji pacjentów zgodnie z zakresem prawa medycznego;
Konstruowanie umów na potrzeby Spółki;
Tworzenie kontraktów na potrzeby współpracy z Kontrahentami;
Wsparcie merytoryczne działów Spółki w zakresie prawa kadrowego
Budowanie spójnego wizerunku firmy w social media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube)
Tworzenie harmonogramu publikacji w social media dla dwóch brandów: SayWow i Dr Turowski
Samodzielne tworzenie angażującego contentu do mediów społecznościowych (teksty, zdjęcia, video), ukierunkowanego na budowanie wizerunku marki, wzrost zaangażowanie i sprzedaży
Nagrywanie materiałów video, edycja i montaż filmów na potrzeby social media (m.in w aplikacji CapCut, VN, Capitons)
Moderowanie komentarzy i wiadomości na profilach social media
Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki w social media
Nadzór nad realizacją kampanii płatnych w Meta Ads i Google Ads (współpraca z agencją zewnętrzną)
Opracowywanie analiz i raportów efektywności prowadzonych działań w social media
Bieżąca analiza trendów oraz działań konkurencji
Zarządzanie stronami www z poziomu WordPressa – edycja, wprowadzanie zmian, aktualnych promocji
Przygotowywanie contentu na blogi firmowe (współpraca z copywriterem)
Monitorowanie ruchu na stronach www w Google Analytics (współpraca z agencją SEO)
Tworzenie contentu do materiałów drukowanych (współpraca z grafikiem lub samodzielne przygotowywanie projektów)
Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. w zakresie wynajmu powierzchni reklamowych OOH)
Współpraca z Dyrektorem Marketingu oraz zespołem specjalistów (kosmetologami, lekarzami)
przygotowywanie danych płacowych zgodnie z obowiązującymi terminami oraz wewnętrznymi procedurami,
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń oraz zasiłków dla pracowników etatowych oraz umów cywilno-prawnych w spółkach zatrudniających powyżej 200 pracowników należących do grupy kapitałowej,
obsługa systemów kadrowo-płacowych: enova, Optima,
ścisła współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Zakład Ubezpieczeń Społecznych i Urząd Skarbowy, PIP, itp.),
udzielanie zatrudnionym wyjaśnień z zakresu prawa pracy i naliczonych wynagrodzeń,
prowadzenie dokumentacji związanej z zajęciami komorniczymi, naliczanie potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków, obsługa PPK,
przygotowywanie raportów, zestawień oraz prezentacji płacowych na potrzeby Zarządu i ZUS, US, GUS, PFRON,
Prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja spotkań w biurze oraz online Zarządu
Prowadzenie wszelkich spraw organizacyjno – administracyjnych, w tym: odbieranie telefonów, obsługa korespondencji elektronicznej, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, obsługa spotkań biznesowych
Bieżące zaopatrzenie w materiały biurowe oraz realizacja drobnych zakupów na potrzeby funkcjonowania sekretariatu oraz biura
Redagowanie pism, przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji na potrzeby Zarządu
Planowanie i organizacja podróży służbowych, krajowych i zagranicznych
Zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podlegającymi działami oraz koordynowanie obiegu dokumentów
Specjalista ds. rozliczeń i kontraktowania świadczeń zdrowotnych
Katowice
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rzetelne, prawidłowe i bieżące prowadzenie ewidencji, statystyk i analiz dot. świadczeń zdrowotnych dla kontraktów zawartych z NFZ oraz z innymi podmiotami,
terminowe i rzetelne rozliczanie świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz jednostkami samorządowymi w zakresie programów zdrowotnych,
weryfikacja i dokonywanie korekt dotyczących świadczeń medycznych,
realizacja obowiązków sprawozdawczych GUS oraz MZ, oraz prowadzenie rejestrów medycznych,
przygotowywanie ofert konkursowych do NFZ oraz innych podmiotów ogłaszających postępowania,
bieżące monitorowanie ukazujących się ogłoszeń w zakresie kontraktowania świadczeń,
współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawie przygotowania i weryfikacji danych niezbędnych do sprawozdawania i rozliczania świadczeń,
obsługa programów informatycznych związanych z rozliczaniem świadczeń zdrowotnych,
bieżąca aktualizacja danych w Portalu Świadczeniodawcy w zakresie rozliczeń oraz potencjału świadczeniodawcy,
bieżąca weryfikacja zgodności dokumentacji medycznej z przepisami prawnymi,
przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez NFZ oraz uczestnictwo w wizytacjach NFZ,
weryfikacja podstawy udzielania świadczeń oraz weryfikacja dokumentów potwierdzających wniesienie opłaty za świadczenia medyczne,
nadzór nad zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej, w tym procesu jej udostępniania,
bieżące monitorowanie i analizowanie aktów prawnych i wytycznych z zakresu udzielania świadczeń zdrowotnych, w tym współpracy z NFZ (zarządzenia Prezesa NFZ, rozporządzenia MZ itp.),
Budowanie spójnego wizerunku firmy w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Linekdin)
Tworzenie harmonogramu publikacji w social mediach
Samodzielne tworzenie angażującego contentu do mediów społecznościowych (teksty, zdjęcia, video), ukierunkowanego na budowanie wizerunku marki i wzrost zasięgów
Moderowanie komentarzy oraz odpowiadanie na komentarze i wiadomości innych użytkowników
Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki w social media
Realizacja kampanii sprzedażowych, wizerunkowych i lead generation w social mediach
Samodzielne tworzenie, monitorowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii
Opracowywanie analiz i raportów efektywności prowadzonych kampanii
Bieżąca analiza trendów oraz działań konkurencji
Wsparcie Działu Marketingu Gyncentrum w prowadzonych działaniach promocyjnych i wizerunkowych