Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (25)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 25 )
Asystent / Asystentka ds. podatkowo-księgowych
Valbonne, Francja
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
asystent
Obowiązki:
Jako asystent ds. podatkowych będziesz współtworzył zespół VAT (Compliance & Consulting). Będziesz wspierał specjalistów ds. podatkowych w codziennej pracy i w zarządzaniu danymi klientów
• Zarządzanie portfelem klientów: pozyskiwanie danych, analiza poprawności dokumentów, księgowanie lub import danych w systemie księgowym, pod opieką specjalistów podatkowych
• Zgłaszanie specjalistom podatkowym niepoprawności danych otrzymanych od klientów oraz innych nieprawidłowości
• Bieżące aktualizowanie informacji w systemie księgowym w związku z obsługą klientów
• Wystawianie faktur w systemie księgowym
• Współpraca z biurami zagranicznymi w związku z obsługą klientów zagranicznych
• Współpraca z zespołem doradców w zakresie krajowych regulacji podatkowych
Jako asystent ds. podatkowych będziesz współtworzył zespół VAT (Compliance & Consulting). Będziesz wspierał specjalistów ds. podatkowych w codziennej pracy i w zarządzaniu danymi klientów
• Zarządzanie portfelem klientów: pozyskiwanie danych, analiza poprawności dokumentów, księgowanie lub import danych w systemie księgowym, pod opieką specjalistów podatkowych
• Zgłaszanie specjalistom podatkowym niepoprawności danych otrzymanych od klientów oraz innych nieprawidłowości
• Bieżące aktualizowanie informacji w systemie księgowym w związku z obsługą klientów
• Wystawianie faktur w systemie księgowym
• Współpraca z biurami zagranicznymi w związku z obsługą klientów zagranicznych
• Współpraca z zespołem doradców w zakresie krajowych regulacji podatkowych
We współpracy z szefem regionu osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie i rozwijanie portfela istniejących oraz pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych
ZADANIA
Poszukiwanie klientów:
- rozwijanie bazy potencjalnych nowych klientów
- planowanie działań handlowych
- utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami
- analizy handlowe
Zarządzanie portfelem istniejących klientów:
- okresowe przeglądy biznesowe
- odpowiedzi na zapytania handlowe
- rozwijanie współpracy w zakresie dodatkowych usług
- monitorowanie ryzyka klienta
Administracyjne:
- analiza ryzyka klienta
- przygotowywanie ofert handlowych
- rejestrowanie informacji o wszelkich działaniach handlowych oraz tworzenie i aktualizowania kart istniejących i potencjalnych klientów w bazie CRM
- współpraca z szefem oddziału
- informowanie, doradzanie oraz obsługa klienta krajowego i zagranicznego