Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (198)Aktualne ( 12 )Archiwalne ( 186 )
Samodzielny referent (Dział Ewaluacji Działalności Naukowej)
Katowice
Ważna do: 09.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Realizacja zadań przypisanych do Działu Ewaluacji Działalności Naukowej:
1. Bieżący monitoring procesu ewaluacji działalności naukowo-badawczej
2. Przygotowania ankiety ewaluacji jakości działalności naukowej w dyscyplinach naukowych
3. Wprowadzanie danych do systemów/ programów obsługiwanych przez Dział Ewaluacji Działalności Naukowej
4. Wspomaganie procesów pozyskiwania środków na badania naukowe
5. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi SUM w celu uzupełnienia danych w systemie POL-on
6. Prowadzenie spraw i korespondencji oraz opracowywanie analiz/ sprawozdań/ raportów w zakresie działalności naukowo-badawczej.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Samodzielny referent (dział ewaluacji działalności naukowej)
Katowice, śląskie
Ważna do: 15.11.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,Umiejętność obsługi poczty elektronicznej,Zaangażowanie,Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice,Samodzielność
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji. Mile widziana znajomość j. angielskiego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent - Pracownik administracyjno-biurowy w Centrum Medycyny Cyfrowej Silesia
Katowice
Ważna do: 30.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Opis stanowiska pracy :
- prowadzenie dokumentacji tworzenie
archiwizacja i aktualizacja dokumentacji projektowej
notatek ze spotkań i analiz
- wsparcie komunikacji utrzymywanie sprawnej komunikacji pomiędzy wewnętrznymi jednostkami SUM
członkami zespołu projektowego (Konsorcjum) oraz interesariuszami zewnętrznymi
- kompletowanie materiałów do raportów cząstkowych gromadzenie i opracowywanie danych niezbędnych do sporządzania cyklicznych raportów dotyczących postępów projektu
- organizacja spotkań projektowych zarządzanie kalendarzem spotkań
przygotowywanie agend oraz sporządzanie protokołów dokumentujących ustalenia i wnioski
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
ul. Ziołowa 45-47
40-635 Katowice - Ochojec
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Inne wymagania: niezbędne
- wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjata
- min. 2 letnie doświadczenie w realizacji zamówień
- znajomość ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz.1320)
- znajomość ustawy z dn. 25 października 2024 r. o Finansach Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024r. poz. 1530)
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- bardzo organizacja pracy własnej, terminowość, dokładność
mile widziane
- wykształcenie kierunkowe - chemia ogólna lub doświadczenie w pracy z odczynnikami chemicznymi
- znajomość ustawy z dn. 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz.1571)
- doświadczenie w zawieraniu i rozliczaniu umów z kontrahentami
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Opis stanowiska pracy :
- analiza i wycena zapotrzebowań przesyłanych do Działu Zaopatrzenia przez jednostki organizacyjne Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
branża: odczynniki
leki
kosmetyki
- sporządzanie dokumentów w procesie realizacji zamówień
- analiza ofert materiałowych
- przygotowywanie wniosków przetargowych do Działu Zamówień Publicznych na podstawie składanych zapotrzebowań
- opracowywanie i zawieranie umów z wykonawcami
- terminowa realizacja zapotrzebowań
- terminowe opracowywanie faktur
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Samodzielny referent - pracownik administracyjno-biurowy w centrum medycyny cyfrowej silesia
Katowice, śląskie
Ważna do: 13.11.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: niezbędne
- wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów w trybie niestacjonarnym (administracja, zarządzanie, ekonomia, prawo)
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel i MS Word)
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność
- zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- chęć do rozwoju i nauki
mile widziane
- doświadczenie w pracy administracyjnej lub biurowej
- świadomość specyfiki pracy i przepisów dotyczących uczelni wyższych
- doświadczenie w pracy projektowej
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Opis stanowiska pracy :
- wykonywanie wszelkich zadań związanych z zapewnieniem sprawnego przepływu materiałów
sprzętu
dokumentów itp. pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- czynny udział w załadunku i rozładunku przewożonych rzeczy z zachowaniem przepisów BHP
- wykonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzeniem pojazdu
zapewnieniem jego sprawności technicznej
- rozpisywanie kart drogowych
rozliczanie przejechanych kilometrów
- utrzymanie w czystości i należytym porządku samochodu służbowego oraz pomieszczenia w którym pojazd jest garażowany.
Miejsce wykonywania pracy: Jednostki organizacyjne Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Samodzielny Referent w Dziale Ewaluacji Działalności Naukowej
Katowice
Ważna do: 25.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Opis stanowiska pracy :
Realizacja zadań przypisanych do Działu Ewaluacji Działalności Naukowej:
- bieżący monitoring procesu ewaluacji działalności naukowo-badawczej
- przygotowania ankiety ewaluacji jakości działalności naukowej w dyscyplinach naukowych
- wprowadzanie danych do systemów/programów obsługiwanych przez Dział Ewaluacji Działalności Naukowej
- wspomaganie procesów pozyskiwania środków na badania naukowe
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi SUM w celu uzupełnienia danych
w systemie POL-on
- prowadzenie spraw i korespondencji oraz opracowywanie analiz/ sprawozdań/ raportów w zakresie działalności naukowo-badawczej
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Opis stanowiska pracy :
- wykonywanie prac malarskich zleconych przez przełożonego.
Miejsce wykonywania pracy: Wydział Nauk Farmaceutycznych Sosnowiec w rożnych lokalizacjach: ul. Ostrogórska 30
ul. Jedności 8
ul. Jagiellońska 4.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie min. zawodowe
- wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w wykonywaniu prac malarskich
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m
- dokładność
- pracowitość
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie średnie
- wymagane doświadczenie min. 1 rok w pracy na podobnym stanowisku
- prawo jazdy kat B - czynne
- dyspozycyjność
- dobra umiejętność organizacji pracy
- skrupulatność
- terminowość
- umiejętność pracy z ludźmi
- komunikatywność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent w dziale ewaluacji działalności naukowej
Katowice, śląskie
Ważna do: 08.11.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
- wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy na podobnym stanowisku w administracji.
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność redagowania pism urzędowych
pożądane:
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poziom B1/B2
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe (magister, licencjat)
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel i MS Word)
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność
- zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
pożądane
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub ukończony kurs kadrowo-płacowy
- doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK
- doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych
- znajomość programu Płatnik, programu kadrowo-płacowego
- znajomość przepisów dotyczących uczelni wyższych
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Opis stanowiska pracy :
- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników z tytułu umów o pracę
- naliczanie zasiłków i świadczeń ZUS
- naliczanie potrąceń obowiązkowych i dobrowolnych
- sporządzanie list płac oraz innych wypłat na rzecz pracowników
- przygotowywanie danych do sprawozdań m. in.: ZUS
US
PFRON
GUS
PPK
- przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi czynnościami na stanowisku pracy
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Specjalista w dziale aparatury badawczo-dydaktycznej
Katowice, śląskie
Wygasła: 09.10.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: niezbędne
- Wykształcenie wyższe
- Podstawowa znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności MS Excel i MS Word) oraz w podstawowym zakresie obsługi urządzeń biurowych
- Wysoka kultura osobista
- Zdolność do szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Sumienność, kreatywność oraz umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia
mile widziane
- Doświadczenie na stanowisku pracy związanym z zagadnieniami branży medycznej lub laboratoryjnej (wyposażenie) etc.
- Znajomość branży w zakresie diagnostyki laboratoryjnej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Prawo jazdy kategorii B - czynne
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Specjalista w Dziale aparatury badawczo-dydaktycznej
Katowice
Wygasła: 21.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Opis stanowiska pracy :
- Realizacja zadań z zakresu obsługi serwisowej i realizacji zakupów aparatury medycznej oraz sprzętu laboratoryjnego (w tym analiza rynku
wycena
przygotowanie zleceń / umów
nadzór nad realizacją zamówień
rozliczanie)
- Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja czynności formalno-prawnych w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- Weryfikacja potrzeb i określanie wymagań technicznych odnoszących się do zagadnień serwisowych oraz zakupowych sprzętu
które są zgłaszane przez jednostki dydaktyczno-badawcze Uczelni
- Gromadzenie
segregowanie i ewidencjonowanie dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz obowiązującymi przepisami i aktami prawnymi
- Prowadzenie rejestrów korespondencji oraz obsługa techniczno-biurowa Działu
- Dbanie o terminową realizację powierzonych zadań
- Współpraca z jednostkami wewnętrznymi Uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Inne wymagania: niezbędne:
- Wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie/inżynierskie,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2 lub wyższy),
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel, Power Point, MS Word),
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole i nawiązywania kontaktów,
- Samodzielność, dokładność, skrupulatność, terminowość, pozytywne nastawienie,
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz dyscyplina w przestrzeganiu procedur,
- Nienaganna postawa etyczna i wysoka kultura osobista
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
- Wykształcenie średnie lub wyższe kierunek : chemia, analityka medyczna,
- umiejętność przygotowywania odczynników do ćwiczeń laboratoryjnych,
- znajomość obsługi aparatury laboratoryjnej (wagi, łaźnie wodne, spektrofotometry, destylarki),
- kreatywność w pracy codziennej,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań,
- umiejętność pracy zespołowej, w tym elastyczność i komunikatywność,
- cierpliwość, spostrzegawczość, dokładność i umiejętność koncentracji,
- obsługa komputera (w tym MS Office ) i urządzeń biurowych,
- swobodne korzystanie z Internetu i umiejętność wykorzystania go w pracy,
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziana o kierunku budowlanym). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kosztorysanta.
niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS OFFICE (głównie EXCEL, WORD)
- znajomość programów i umiejętność kosztorysowania z opracowań kosztorysowych, np. NORMA PRO
- umiejętność czytania i korzystania z dokumentacji technicznej budowlanej i branż pokrewnych
- znajomość rynku materiałów budowlanych
- wskazana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pożądane:
-znajomość branży budowlanej
- umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania zadań
- samodzielność i odpowiedzialność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
- Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach poszukuje Kandydatki/a na stanowisko: Samodzielny referent.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Rekrutacji i Świadczeń/ Sekcja Rekrutacji Anglojęzycznej
ul. Warszawska 14
40-006 Katowice
- Zakres obowiązków:
1. prowadzenie spraw związanych z procesem rekrutacji na studia prowadzone w języku angielskim
2. obsługa programu do rekrutacji w języku angielskim
3. współpraca z agencjami rekrutującymi kandydatów na studia
4. obsługa potencjalnych kandydatów na studia
5. przygotowywanie sprawozdań związanych z procesem rekrutacji na studia prowadzone w języku angielskim
6. opracowywanie projektów regulaminów i innych aktów prawnych dotyczących rekrutacji na studia prowadzone w j. angielskim.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2,
- wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie/inżynierskie,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista.
- mile widziane doświadczenie w pracy w uczelni wyższej lub pracy administracyjnej
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia tzw. SIWZ
pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży budowlanej.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach-Ligocie
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, kreatywność; umiejętność pracy w zespole;
wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w pracy ww. zakresie obowiązków
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
- współpraca z magazynem gospodarczym (wypisywanie dokumentów RW i ZW);
- prowadzenie ewidencji majątku Uczelni będącego w zakresie Działu Administracyjno-Gospodarczego w Zabrzu
- przygotowywanie sprzętu pokasacyjnego
zużytych tonerów i innych materiałów do przekazania firmie utylizacyjnej. Organizowanie odbioru materiałów do utylizacji;
- prowadzenie ewidencji
rozliczeń i kontroli faktur dot. utylizacji
- przygotowywanie i zgłaszanie sprzętu do kasacji
udział w pracach komisji kasacyjnej;
- organizowanie zbiórki sprzętu pokasacyjnego z Katedr
Zakładów i Klinik;
- przygotowywanie protokołów wycen braków sprzętu;
- wystawianie zleceń na konserwację
przeglądy i usuwanie usterek hydraulicznych
ślusarskich
elektrycznych
stolarskich oraz kontrola ich wykonania.
Miejsce pracy: Dziekanat Wydziału Nauk Medycznych w Zabrzu
Samodzielny referent (sekcja ds. kształcenia doktorantów)
Katowice, śląskie
Wygasła: 18.07.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Zaangażowanie,Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice,Samodzielność,Umiejętność pracy w zespole
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji i funduszach europejskich, rozliczaniu funduszy. Mile widziana znajomość j. angielskiego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (Sekcja ds. Kształcenia Doktorantów)
Katowice
Wygasła: 18.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych związanych z realizacją Projektu. Udzielanie wsparcia i informowanie doktorantów o możliwości udziału w projekcie. Stały kontakt z doktorantami- uczestnikami projektu. Monitorowanie działań podjętych przez doktorantów. Udzielanie wsparcia w zakresie działań objętych projektem. Regularne raportowanie postępów doktorantów Koordynatorowi projektu. Zgłaszanie nieprawidłowości i prowadzenie działań naprawczych. Obsługa administracyjna doktorantów w tym pisanie pism
zaświadczeń i innych. Współpraca z komórkami administracyjnymi Uczelni. Przygotowanie dokumentacji dla Zespołu Zarządzającego i kontrolnego projektu. Przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum. Bieżąca obsługa korespondencji dotycząca kształcenia doktorantów i funkcjonowania Szkoły Doktorskiej.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
od 4 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent (Kosztorysant)
Katowice
Wygasła: 15.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Analizowanie dokumentacji projektowej
przedmiarowanie robót
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia tzw. SIWZ
pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży budowlanej.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach-Ligocie
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziana o kierunku budowlanym). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kosztorysanta.
niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS OFFICE (głównie EXCEL, WORD)
- znajomość programów i umiejętność kosztorysowania z opracowań kosztorysowych, np. NORMA PRO
- umiejętność czytania i korzystania z dokumentacji technicznej budowlanej i branż pokrewnych
- znajomość rynku materiałów budowlanych
- wskazana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pożądane:
-znajomość branży budowlanej
- umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania zadań
- samodzielność i odpowiedzialność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (Sekcja ds. Kształcenia Doktorantów)
Katowice
Wygasła: 21.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych związanych z realizacją Projektu. Udzielanie wsparcia i informowanie doktorantów o możliwości udziału w projekcie. Stały kontakt z doktorantami- uczestnikami projektu. Monitorowanie działań podjętych przez doktorantów. Udzielanie wsparcia w zakresie działań objętych projektem. Regularne raportowanie postępów doktorantów Koordynatorowi projektu. Zgłaszanie nieprawidłowości i prowadzenie działań naprawczych. Obsługa administracyjna doktorantów w tym pisanie pism
zaświadczeń i innych. Współpraca z komórkami administracyjnymi Uczelni. Przygotowanie dokumentacji dla Zespołu Zarządzającego i kontrolnego projektu. Przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum. Bieżąca obsługa korespondencji dotycząca kształcenia doktorantów i funkcjonowania Szkoły Doktorskiej.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
od 4 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent (sekcja ds. kształcenia doktorantów)
Katowice, śląskie
Wygasła: 10.06.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice,Samodzielność,Zaangażowanie,Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,Umiejętność pracy w zespole
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji i funduszach europejskich, rozliczaniu funduszy. Mile widziana znajomość j. angielskiego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziana o kierunku budowlanym). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kosztorysanta.
niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS OFFICE (głównie EXCEL, WORD)
- znajomość programów i umiejętność kosztorysowania z opracowań kosztorysowych, np. NORMA PRO
- umiejętność czytania i korzystania z dokumentacji technicznej budowlanej i branż pokrewnych
- znajomość rynku materiałów budowlanych
- wskazana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pożądane:
-znajomość branży budowlanej
- umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania zadań
- samodzielność i odpowiedzialność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia tzw. SIWZ
pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży budowlanej.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach-Ligocie
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
mile widziane:
1. doświadczenie w pracy lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
2. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK,
3. doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych,
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (dział ewaluacji działalności naukowej)
Katowice, śląskie
Wygasła: 14.05.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Samodzielność,Zaangażowanie,Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice,Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,Umiejętność pracy w zespole
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane kierunki: ekonomiczne, administracyjne, prawne. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji. Mile widziana znajomość j. angielskiego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (Dział Ewaluacji Działalności Naukowej)
Katowice
Wygasła: 15.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych Działu Ewaluacji Działalności Naukowej. Pisanie pism
opracowywanie analiz i raportów z działalności naukowej
weryfikacja danych wprowadzanych do systemu Pol-on i innych systemów informatycznych związanych z zakresem ewaluacji. Współpraca z jednostkami administracyjnymi Uczelni w celu prawidłowego przygotowania uczelni do oceny ewaluacyjnej. Przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum. Bieżąca obsługa korespondencji dotyczącej spraw realizowanych w dziale. Prowadzenie rejestrów w zakresie obsługiwanej działalności dla celów sprawozdawczych
i statystycznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy). Mile widziane doświadczenie w szkolnictwie wyższym
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk medycznych lub przyrodniczych (biotechnologia, analityka medyczna, farmacja, biologia),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- obsługa programów MS Office,
- znajomość technik i zasad prowadzenia hodowli komórek w warunkach in vitro oraz podstawowych metod biologii molekularnej i oznaczeń biochemicznych,
- umiejętność przygotowania odczynników chemicznych,
- umiejętność przeprowadzania eksperymentów naukowych,
- doświadczenie w pracy laboratoryjnej,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, dokładność, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
mile widziane:
1. doświadczenie w pracy lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
2. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK,
3. doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych,
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
- Zarządzanie systemami przetwarzania danych: Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie systemami przetwarzania danych w środowisku Centrum Medycyny Cyfrowej, obejmujące ich utrzymanie, optymalizację oraz ciągły rozwój w celu zapewnienia najwyższej efektywności i bezpieczeństwa przetwarzanych danych
- Projektowanie i implementacja baz danych: Projektowanie, uruchamianie oraz zarządzanie nowymi relacyjnymi bazami danych, z naciskiem na zapewnienie ich wysokiej dostępności, wydajności oraz bezpieczeństwa
- Przechowywanie i przetwarzanie danych: Zapewnienie skutecznego przechowywania i przetwarzania informacji napływających do systemów Centrum Medycyny Cyfrowej, zgodnie z obowiązującymi standardami ochrony danych oraz najlepszymi praktykami branżowymi
- Architektura rozwiązań: Pełnienie roli architekta rozwiązań przetwarzania danych medycznych, opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w celu wsparcia operacyjnego i strategicznego Centrum Medycyny Cyfrowej
- Monitorowanie zintegrowanych systemów: Bieżące monitorowanie poprawności działania zintegrowanych systemów baz danych, w tym szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów oraz zagrożeń, które mogą wpływać na ciągłość działania systemów
- Tworzenie i zarządzanie dokumentacją: Opracowywanie i aktualizacja kompleksowej dokumentacji technicznej związanej z systemami przetwarzania danych, w tym procedury operacyjne, specyfikacje techniczne oraz raporty z monitoringu
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia tzw. SIWZ
pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży budowlanej.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach-Ligocie
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziana o kierunku budowlanym). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kosztorysanta.
niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS OFFICE (głównie EXCEL, WORD)
- znajomość programów i umiejętność kosztorysowania z opracowań kosztorysowych, np. NORMA PRO
- umiejętność czytania i korzystania z dokumentacji technicznej budowlanej i branż pokrewnych
- znajomość rynku materiałów budowlanych
- wskazana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pożądane:
-znajomość branży budowlanej
- umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania zadań
- samodzielność i odpowiedzialność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
realizacja funkcji administracyjnych w Projekcie, w tym zadań Partnera Konsorcjum wynikających z umowy konsorcjum;
monitorowanie realizacji prac w projekcie i raportowanie Kierownikowi Projektu, jednostkom organizacyjnym Uczelni oraz Liderowi;
koordynacja administracyjna prac zespołu projektowego;
organizacja i udział w spotkaniach uczestników projektu i telekonferencjach;
odbieranie, prowadzenie i wysyłanie korespondencji merytorycznej w projekcie;
koordynacja obiegiem dokumentów;
archiwizacja dokumentacji;
przygotowanie odpowiednich rozporządzeń i innych rozporządzeń dokumentów do wdrożenia umożliwiających właściwą realizację projektu;
sprawdzenie zgodności działań z przyjętym harmonogramem i budżetem;
nadzór nad prawidłowością wykorzystania środków przyznanych na realizację projektu;
współpraca z podmiotami realizującymi projekt oraz instytucją wdrażającą oraz informowanie o wszystkich możliwych zmianach w realizacji projektu;
udział w obsłudze audytów i kontroli projektu;
popularyzacja projektu w mediach, w tym: współpraca z działem promocji SUM w zakresie publikacji w prasie i innych mediach informacji nt. realizacji projektu, obsługa organizacyjna konferencji, ect
sprawowanie funkcji Kierownika Projektu (Project Manager) w projekcie Centrum Medycyny Cyfrowej SILESIA (finansowany ze środków Agencji Badań Medycznych) zgodnie z metodologią zarządzania projektami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent (kosztorysant)
Katowice, śląskie
Wygasła: 06.03.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziana o kierunku budowlanym). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kosztorysanta.
niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS OFFICE (głównie EXCEL, WORD)
- znajomość programów i umiejętność kosztorysowania z opracowań kosztorysowych, np. NORMA PRO
- umiejętność czytania i korzystania z dokumentacji technicznej budowlanej i branż pokrewnych
- znajomość rynku materiałów budowlanych
- wskazana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pożądane:
-znajomość branży budowlanej
- umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania zadań
- samodzielność i odpowiedzialność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia tzw. SIWZ
pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży budowlanej.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach-Ligocie
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziana o kierunku budowlanym). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kosztorysanta.
niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS OFFICE (głównie EXCEL, WORD)
- znajomość programów i umiejętność kosztorysowania z opracowań kosztorysowych, np. NORMA PRO
- umiejętność czytania i korzystania z dokumentacji technicznej budowlanej i branż pokrewnych
- znajomość rynku materiałów budowlanych
- wskazana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pożądane:
-znajomość branży budowlanej
- umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania zadań
- samodzielność i odpowiedzialność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia tzw. SIWZ
pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży budowlanej.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach-Ligocie
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk medycznych lub przyrodniczych (biotechnologia, analityka medyczna, farmacja, biologia),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- obsługa programów MS Office,
- znajomość technik i zasad prowadzenia hodowli komórek w warunkach in vitro oraz podstawowych metod biologii molekularnej i oznaczeń biochemicznych,
- umiejętność przygotowania odczynników chemicznych,
- umiejętność przeprowadzania eksperymentów naukowych,
- doświadczenie w pracy laboratoryjnej,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, dokładność, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub inne wyższe odpowiadające profilowi Biblioteki SUM,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- swobodne korzystanie z Internetu i umiejętność wykorzystania go w pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym w związku z obsługą baz zagranicznych.
pożądane:
- wiedza z zakresu pracy w bibliotece,
- znajomość przepisów katalogowania,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań,
- wysoka motywacja do samokształcenia,
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem,
- dodatkowy atut stanowi udokumentowany staż pracy w bibliotece naukowej
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (dział ewaluacji działalności naukowej)
Katowice, śląskie
Wygasła: 17.01.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Zaangażowanie,Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,Samodzielność
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane kierunki: ekonomiczne, administracyjne, prawne. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji. Mile widziana znajomość j. angielskiego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (Dział Ewaluacji Działalności Naukowej)
Katowice
Wygasła: 15.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych Działu Ewaluacji Działalności Naukowej. Pisanie pism
opracowywanie analiz i raportów z działalności naukowej
weryfikacja danych wprowadzanych do systemu Pol-on i innych systemów informatycznych związanych z zakresem ewaluacji. Współpraca z jednostkami administracyjnymi Uczelni w celu prawidłowego przygotowania uczelni do oceny ewaluacyjnej. Przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum. Bieżąca obsługa korespondencji dotyczącej spraw realizowanych w dziale. Prowadzenie rejestrów w zakresie obsługiwanej działalności dla celów sprawozdawczych
i statystycznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub inne wyższe odpowiadające profilowi Biblioteki,
- co najmniej trzyletni staż pracy w bibliotece (min. 5 letni - ogólny staż prac)
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- swobodne korzystanie z Internetu i umiejętność wykorzystania go w pracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- brak przeciwwskazań do prac w magazynach książkowych (kurz, przenoszenie książek itp.).
pożądane:
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- dyspozycyjność,
- samodzielność, terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- wysoka kultura osobista,
- wiedza z zakresu pracy w bibliotece,
- wysoka motywacja do samokształcenia
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Specjalista / Specjalistka ds. realizacji projektów inwestycyjnych
Poniatowskiego 15, Katowice
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
poszukiwanie źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów inwestycyjnych (m.in. fundusze europejskie, fundusze ministerialne, itp.) oraz przygotowywanie informacji o możliwościach i zasadach aplikowania,
wspieranie procesu przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
rozliczanie projektów, w tym m.in. przygotowywanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami; ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie; kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów,
kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty;
kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,
prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji projektowej,
sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych projektów
Opis stanowiska pracy :
- asystowanie w realizacji zadań statutowych Katedry
- prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i realizacją zajęć w laboratorium (w tym przygotowanie szkła laboratoryjnego
odczynników i roztworów do ćwiczeń laboratoryjnych
kontrola pracy w laboratorium)
- udział w pracach organizacyjnych Katedry.
Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie średnie zawodowe medyczne lub techniczne lub informatyczne, wyższe medyczne lub pokrewne (tj. zdrowie publiczne), techniczne lub informatyczne,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym B1,
- znajomość obsługi komputera (w tym środowiska Windows i pakietu MS Office) i systemów audio-wideo,
- elastyczność i umiejętność pracy w zespole,
- gotowość do pracy w godzinach popołudniowych,
- wysoka kultura osobista,
- sporadyczna praca w weekendy
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
mile widziane:
1. doświadczenie w pracy lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
2. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK,
3. doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych,
4. znajomość programu Płatnik, programu kadrowo-płacowego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe z zakresu chemii lub nauk pokrewnych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- obsługa programów MS Office
- umiejętność obsługi aparatury laboratoryjnej (mile widziane doświadczenie z zakresu technik spektroskopowych)
- umiejętność przeprowadzania eksperymentów naukowych
- doświadczenie w pracy laboratoryjnej
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, dokładność, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub inne wyższe odpowiadające profilowi Biblioteki,
- co najmniej trzyletni staż pracy w bibliotece (min. 5 letni - ogólny staż prac)
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- swobodne korzystanie z Internetu i umiejętność wykorzystania go w pracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- brak przeciwwskazań do prac w magazynach książkowych (kurz, przenoszenie książek itp.).
pożądane:
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- dyspozycyjność,
- samodzielność, terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- wysoka kultura osobista,
- wiedza z zakresu pracy w bibliotece,
- wysoka motywacja do samokształcenia
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Opis stanowiska pracy:
- udział w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli akademickich w tym obsługa techniczna oprogramowania i symulatorów medycznych
- nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów
fantomów i modeli
ambulansu
- zgłaszanie przełożonym i przygotowywanie projektu zgłoszenia dla stwierdzonych usterek
- dostarczanie niezbędnego do zajęć sprzętu oraz porządkowanie sal po zakończonych zajęciach dydaktycznych
- sprawdzanie kompletności zestawów ćwiczeniowych przed i po zajęciach dydaktycznych
- podstawowe zabiegi konserwacyjne i czyszczenie sprzętu.
Miejsce wykonywania pracy: Centrum Dydaktyki i Symulacji Medycznej w Katowicach
ul. Medyków 8b i 12d
40-752 Katowice.
Praca w godzinach: 7:30-19:30 do uzgodnienia z pracodawcą
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe z zakresu chemii lub nauk pokrewnych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- obsługa programów MS Office
- umiejętność obsługi aparatury laboratoryjnej (mile widziane doświadczenie z zakresu technik spektroskopowych)
- umiejętność przeprowadzania eksperymentów naukowych
- doświadczenie w pracy laboratoryjnej
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, dokładność, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Opis stanowiska pracy :
- asystowanie w realizacji zadań statutowych Katedry
- prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i realizacją zajęć w laboratorium (w tym przygotowanie szkła laboratoryjnego
odczynników i roztworów do ćwiczeń laboratoryjnych
kontrola pracy w laboratorium)
- udział w pracach organizacyjnych Katedry.
Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
mile widziane:
1. doświadczenie w pracy lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
2. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK,
3. doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych,
4. znajomość programu Płatnik, programu kadrowo-płacowego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
1.Pomoc w przygotowaniu i transport materiałów dydaktycznych (preparatów) niezbędnych do prowadzenia zajęć prosektoryjnych
-obsługa sal prosektoryjnych i ich zaplecza (magazyn zwłok i inne magazyny
z modelami)
-wydobycie materiałów dydaktycznych ze zbiorników formalinowych
czyszczenie ich powierzchni poprzez spłukiwanie wodą
ułożenie na stołach i tacach
-sprzątanie materiałów dydaktycznych po zakończonych zajęciach/ćwiczeniach
-uczestnictwo i przygotowanie stanowisk dydaktycznych/zaliczeniowych/egzaminacyjnych
transport materiałów /preparatów.
2.Wykonywanie prac usługowo-badawczych
-przyjmowanie i przygotowanie zwłok i drobnych elementów biologicznych do ćwiczeń
-konserwacja i drobne naprawy aparatury pozostającej na stanie prosektorium
-uczestnictwo w preparatyce narządów niezbędne do dydaktyki
-przygotowanie zasobników do zatopienia zwłok w środkach utrwalających.
3.Zabezpieczenie preparatów przed wysychaniem w trakcie zajęć ze studentami
4.Dbanie o czystość powierzchni poziomej w samym prosektorium oraz zasobników i zbiorników.
5. Natychmiastowe usuwanie/ zmywanie rozlanych środków konserwujących zwłoki.
Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy w ramach 1/2 etatu od pn. do pt. w godz.: 7.30-15.30 wg harmonogramu
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie preferowane na kierunku technik sekcyjny, umiejętność przetransportowania dużych gabarytów do prosektorium - sprawność fizyczna, mile widziany kurs technika prosektoryjnego lub tanatopraksji. Doświadczenie nie jest wymagane
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
3. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole
4. mile widziane doświadczenie zawodowe w pracach biurowych
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
mile widziane:
1. doświadczenie w pracy lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
2. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK,
3. doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych,
4. znajomość programu Płatnik, programu kadrowo-płacowego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
bieżąca obsługa studentów przygotowanie dokumentów dot. spraw studenckich.
- Miejsce wykonywania pracy: Studium Języków Obcych Katowice ul. Medyków 2A okazjonalnie Zabrze uL Jordana 19
- Godziny pracy: 7:00-15:00
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik / starszy technik
Katowice, śląskie
Wygasła: 23.10.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Systematyczność,Dobra organizacja pracy,Kreatywność,Skrupulatność,Rzetelność
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (sekcja ds. kształcenia doktorantów)
Katowice, śląskie
Wygasła: 17.10.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole,Zaangażowanie,Samodzielność
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji lub funduszach europejskich. Wymagana biegła obsługa komputera (Word, Excel) i poczty elektronicznej
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (Sekcja ds. Kształcenia Doktorantów)
Katowice
Wygasła: 30.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych Sekcji ds. kształcenia doktorantów. Pisanie pism
zaświadczeń
decyzji administracyjnych
procedowanie wniosków o wyjazdy doktorantów. Wprowadzanie danych do systemu POL-on i innych systemów informatycznych uczelni. Współpraca z komórkami administracyjnymi uczelni w zakresie kształcenia doktorantów. Przygotowanie dokumentacji dla Dyrektora Szkoły Doktorskiej. Przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum. Bieżąca obsługa korespondencji dotycząca kształcenia doktorantów i funkcjonowania Szkoły Doktorskiej. Obsługa Doktorantów.
- Miejsce wykonywania pracy: Rektorat SUM Katowice ul. Poniatowskiego 15 i/lub Wydział SUM Katowice ul. Medyków 12.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. zawodowe o specjalności elektryk. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży elektrycznej. Wymagane uprawnienia SEP powyżej 1 kV w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Wymagana znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją obiektów budowlanych pod względem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
przegląd oraz naprawa instalacji i urządzeń elektrycznych
bieżąca kontrola instalacji elektrycznych w celu zapobiegania awarii
usuwanie ewentualnych awarii
wykonywanie prac montażowych instalacji i urządzeń elektrycznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30 + sporadycznie praca w weekendy do ustalenia z pracodawcą
- Ogólny zakres obowiązków:
1. Wykonywanie badań naukowych z zakresu biotechnologii;
2. Przygotowywanie raportów
manuskryptów publikacji
doniesień konferencyjnych;
3. Obsługa administracyjna Laboratorium\Pracowni
w tym koordynacja zamówień
nadzór nad zapleczem badawczym;
4. Przygotowywanie podstawowych odczynników chemicznych i pożywek;
5. Wykonywanie badań zleconych przez interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Inne wymagania: Wymagane:
- Wykształcenie wyższe - absolwenci studiów licencjackich lub magisterskich na kierunku biologia, biotechnologia, biochemia lub pokrewnych.
- Doświadczenia w wykonywaniu testów ELISA, Western-Blot;
- Doświadczenie w wykonywaniu elektroforezy białek;
- Dobra organizacja pracy;
- Zdolność do szybkiego uczenia się i chęć rozwoju;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w zakresie analizy białek;
- Doświadczenie w przygotowywaniu, pozyskiwaniu i obsłudze grantów badawczych;
- Doświadczenie w pisaniu prac naukowych;
- Znajomość zagadnień związanych z hodowlą komórkową in vitro;
- Znajomość technik izolacji frakcji białkowych oraz pomiaru ich stężenia;
- Znajomość identyfikacji profili białkowych;
- Znajomość analizy zmian potranslacyjnych białek;
- Ocena ekspresji antygenów powierzchniowych i wewnątrzkomórkowych;
- Znajomość technik oczyszczania i frakcjonowania białek
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Inne wymagania: Wymagane:
- Wykształcenie wyższe - absolwenci studiów licencjackich lub magisterskich na kierunku biologia, biotechnologia, biochemia lub pokrewnych.
- Znajomość obsługi cytometru przepływowego oraz sortera;
- Znajomość obsługi mikroskopu fluorescencyjnego; Dobra organizacja pracy;
- Doświadczenie w zakresie hodowli komórek i tkanek;
- Zdolność do szybkiego uczenia się i chęć rozwoju;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w zakresie hodowli komórek i tkanek
- Doświadczenie w przygotowywaniu, pozyskiwaniu i obsłudze grantów badawczych;
- Doświadczenie w pisaniu prac naukowych;
- Znajomość procedur ISO i GMP (w szczególności ISO 10993-12);
- Doświadczenie w prowadzeniu lub uczestnictwo w badaniach naukowych finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- Znajomość technik PCR, qPCR, RT-PCR;
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
- Ogólny zakres obowiązków:
1. Prowadzenie hodowli komórkowych in vitro;
2. Zakładanie pierwotnych hodowli komórkowych;
3. Wykonywanie badań bioaktywności i cytotoksyczności in vitro;
4. Wykonywanie badań naukowych z zakresu biotechnologii;
5. Przygotowywanie raportów
manuskryptów publikacji
doniesień konferencyjnych;
6. Obsługa administracyjna laboratorium/pracowni hodowli komórek i tkanek
w tym koordynacja zamówień
nadzór nad zapleczem badawczym;
7. Wykonywanie badań zleconych przez interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych;
8. Przygotowywanie podstawowych odczynników chemicznych i pożywek.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Inne wymagania: Wymagane:
- Wykształcenie wyższe - absolwenci studiów licencjackich lub magisterskich na kierunku biologia, biotechnologia, biochemia lub pokrewnych.
- Znajomość technik oczyszczanie i kontroli jakości kwasów nukleinowych;
- Znajomość technik genotypowania;
- Znajomość technik ilościowej analizy ekspresji genów;
- Dobra organizacja pracy;
- Zdolność do szybkiego uczenia się i chęć rozwoju;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w zakresie analiz genetycznych i analiz kwasów nukleinowych;
- Doświadczenie w zakresie analizy metylacji DNA;
- Doświadczenie w przygotowywaniu, pozyskiwaniu i obsłudze grantów badawczych;
- Doświadczenie w pisaniu prac naukowych;
- Znajomość zagadnień związanych z hodowlą komórkową in vitro;
- Znajomość procedur ISO;
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
- Ogólny zakres obowiązków:
1. Wykonywanie badań naukowych z zakresu biotechnologii i biologii medycznej;
2. Przygotowywanie raportów
manuskryptów publikacji
doniesień konferencyjnych;
3. Przygotowywanie podstawowych odczynników chemicznych i pożywek;
4. Wykonywanie pomiarów jakości kwasów nukleinowych;
5. Wykonywanie ekstrakcji i procedur oczyszczania kwasów nukleinowych;
6. Wykonywanie izolacji materiału genetycznego;
7. Opracowywanie metod
projektowanie starterów oraz wykonanie badań pojedynczych genów lub sekwencji metodą PCR lub Real Time PCR;
8. Przygotowywanie bibliotek cDNA oraz profilowanie ekspresji genów;
9. Sekwencjonowanie eksomowe oraz fragmentów genomu;
10. Wykonywanie badań zleconych przez interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych;
11. Obsługa administracyjna laboratorium o profilu genetycznym
w tym koordynacja zamówień
nadzór nad zapleczem badawczym.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań inwestycyjnych w pełnym zakresie począwszy od nadzoru nad realizacją PFU, projektu budowlano-wykonawczego poprzez przekazanie placów budów ,kontrolę postępu prac, uczestnictwo w odbiorze prac, rozliczenie zadania
weryfikacja dokumentacji projektowej, kosztorysowej oraz harmonogramów
przygotowanie materiałów i wytycznych do postępowań przetargowych związanych
z realizacją zadań inwestycyjnych
bieżąca współpraca z Projektantami, Wykonawcami Robót oraz Inspektorami Nadzoru
obsługa formalno-administracyjna procesu Inwestycyjnego po stronie Inwestora
doświadczenie w pracy w Dziale Inwestycji, Dziale Technicznym
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie techniczne o specjalności elektrycznej lub pokrewnej,
- uprawnienia SEP (G1/E + G1/D) powyżej 1kV,
- znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją:
-- obiektów budowlanych pod względem urządzeń, instalacji i sieci energetycznych
-- stacji transformatorowo-rozdzielczych w zakresie Sn/nN,
-- instalacji fotowoltaicznych,
-- oświetlenia zewnętrznego,
-- elektronarzędzi, agregatów prądotwórczych
mile widziane:
- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata pracy w branży elektrycznej,
- samodzielność w realizacji zleconych zadań.
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. zawodowe o specjalności elektryk. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży elektrycznej. Wymagane uprawnienia SEP powyżej 1 kV w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Wymagana znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją obiektów budowlanych pod względem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
przegląd oraz naprawa instalacji i urządzeń elektrycznych
bieżąca kontrola instalacji elektrycznych w celu zapobiegania awarii
usuwanie ewentualnych awarii
wykonywanie prac montażowych instalacji i urządzeń elektrycznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30 + sporadycznie praca w weekendy do ustalenia z pracodawcą