Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Jako Product Manager/-ka będziesz pełnić kluczową rolę w definiowaniu wizji i kierunków rozwoju naszych produktów płatniczych online dla merchantów segmentu SME
Będziesz odpowiadać za zarządzanie cyklem życia produktu, od identyfikacji potrzeb klienta po wdrożenie na rynek. Twoim zadaniem będzie również optymalizacja procesów sprzedaży oraz współpraca z zespołami technicznymi i biznesowymi w celu zapewnienia najlepszej jakości rozwiązań
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager produktu
Warszawa
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Jako Product Manager/-ka będziesz pełnić kluczową rolę w definiowaniu wizji i kierunków rozwoju naszych produktów płatniczych online dla merchantów segmentu SME
Będziesz odpowiadać za zarządzanie cyklem życia produktu, od identyfikacji potrzeb klienta po wdrożenie na rynek. Twoim zadaniem będzie również optymalizacja procesów sprzedaży oraz współpraca z zespołami technicznymi i biznesowymi w celu zapewnienia najlepszej jakości rozwiązań
W roli Specjalisty ds. Obsługi Klienta i wsparcia technicznego będziesz stanowić fundament wyjątkowego doświadczenia naszych klientów w świecie fintechu i płatności online
Twoje zadanie to nie tylko wprowadzanie nowych klientów w świat naszych usług, ale przede wszystkim tworzenie z nimi trwałych relacji poprzez skuteczną komunikację i dostarczanie rozwiązań, które wspierają ich rozwój i minimalizują churn
Będziesz mieć wpływ na kształtowanie strategii obsługi klienta, dostosowując ją do zmieniających się potrzeb rynku oraz inicjowanie optymalizacji procesów, aby nasz serwis ciągle się rozwijał
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. obsługi klienta i wsparcia technicznego
Roosevelta 22, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Twoim zadaniem będzie kreowanie wyjątkowego doświadczenia dla naszych kluczowych klientów. Będziesz pracować z czołowymi zespołami i markami w polskiej branży e-commerce
W ramach swojej roli będziesz kluczową postacią w procesie onboardingu, bieżącej obsługi, realizacji wymagań i odczytywania potrzeb naszych najważniejszych klientów w dynamicznym środowisku fintechu, specjalizującym się w płatnościach online
Dodatkowo będziesz brać udział w projektowaniu, optymalizacji i automatyzacji procesów związanych z obsługą klienta na najwyższym poziomie. Wykorzystasz zaawansowane narzędzia, aby zintegrować i doskonalić interakcje z klientem przez różne kanały: telefon, chat i email
Będziesz blisko współpracować z działami produktu i technologii, aby wprowadzać innowacje i rozwijać nasze produkty na podstawie bezpośredniego feedbacku od kluczowych klientów
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. obsługi klienta i wsparcia technicznego
Prosta 18, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Twoim zadaniem będzie kreowanie wyjątkowego doświadczenia dla naszych kluczowych klientów. Będziesz pracować z czołowymi zespołami i markami w polskiej branży e-commerce
W ramach swojej roli będziesz kluczową postacią w procesie onboardingu, bieżącej obsługi, realizacji wymagań i odczytywania potrzeb naszych najważniejszych klientów w dynamicznym środowisku fintechu, specjalizującym się w płatnościach online
Dodatkowo będziesz brać udział w projektowaniu, optymalizacji i automatyzacji procesów związanych z obsługą klienta na najwyższym poziomie. Wykorzystasz zaawansowane narzędzia, aby zintegrować i doskonalić interakcje z klientem przez różne kanały: telefon, chat i email
Będziesz blisko współpracować z działami produktu i technologii, aby wprowadzać innowacje i rozwijać nasze produkty na podstawie bezpośredniego feedbacku od kluczowych klientów
Współpraca z kluczowymi obszarami Spółki oraz całej Grupy mBank (Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna) w ramach realizowania kluczowych celów biznesowych dla platformy płatności e-commerce
Definiowanie wizji komercyjnego rozwoju produktu - dochodowości, modeli akwizycji, oraz aktywne uczestnictwo w kształtowaniu wizji produktu
Koordynowanie z kluczowymi obszarami Spółki oraz całej Grupy mBank projektów rozwojowych i akcji promocyjnych
Dbanie o spójność działań komercyjnych z celami i strategią biznesową
Uczestnictwo w procesach sprzedaży, prezentacjach rozwiązań oraz negocjacjach dla TOPowych klientów z branży e-commerce
Raportowanie do Zarządu statusu realizacji kluczowych KPI
Analiza danych dotyczących kluczowych KPI, przygotowanie planów realizacji celów, i realny wpływ na ofertę
Poszukiwanie najlepszych rozwiązań przyczyniających się do wzrostu biznesu, monitorowanie oferty rynkowej
Twoim obowiązkiem będzie współtworzenie najlepszego doświadczenia klienta (merchanta) w płatnościach e-commerce
Zajmiesz się wsparciem klienta (merchanta) w procesie onboardingu w branży Fintech - w płatnościach w e-commerce
Tworzeniem, usprawnianiem i automatyzacją procesów obsługi merchanta. Wyborem i wdrażaniem narzędzi usprawniających i poprawiających doświadczenie klienta (merchanta) we wszystkich kanałach: telefon, chat, email
Dodatkowo będziesz współpracować z obszarem produktu i technologii nad rozwojem produktów w oparciu o informację od klientów
Będziesz pracować w bezpośrednim kontakcie (mailowym i telefonicznym) z wiodącymi zespołami i markami w polskim e-commerce
Twoim obowiązkiem będzie współtworzenie najlepszego doświadczenia klienta (merchanta) w płatnościach e-commerce
Zajmiesz się wsparciem klienta (merchanta) w procesie onboardingu w branży Fintech - w płatnościach w e-commerce. Tworzeniem, usprawnianiem i automatyzacją procesów obsługi merchanta. Wyborem i wdrażaniem narzędzi usprawniających i poprawiających doświadczenie klienta (merchanta)
Dodatkowo będziesz współpracować z obszarem produktu i technologii nad rozwojem produktów w oparciu o informację od klientów
Będziesz pracować w bezpośrednim kontakcie (mailowym i telefonicznym) z wiodącymi zespołami i markami w polskim e-commerce