Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Starszy Inżynier ds. Obliczeń i Analiz (BU Interiors – Seating)
Bierutowska 65, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Przygotowywanie modeli obliczeniowych siedzeń i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES/FEA) z użyciem LS-Dyna
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu,
Merytoryczne wsparcie innych członków zespołu obliczeniowego,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Konstruowanie komponentów mechanicznych do statków powietrznych- siedzenia
Praca przy wszystkich etapach procesu projektowania od koncepcji i rozwoju technologii, poprzez rozwój produktu, do wdrożenia na produkcji oraz wsparcie bieżącej produkcji
Analiza wymagań i warunków technicznych
Obliczenia konstrukcyjne
Analiza oraz dobór materiałów
Tworzenie dokumentacji technicznej w postaci modeli 3D oraz rysunków płaskich
Tworzenie specyfikacji oraz raportów inżynieryjnych
Rozwiązywanie problemów inżynierskich
Współpraca w multidyscyplinarnym zespole projektowym oraz udział w regularnych spotkaniach z zagranicznymi partnerami biznesowymi
Project Engineer for Global Engineering and Technology Center Poland
Bierutowska 65, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 08.05.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prepares and maintains project plans, budgets, and staffing requirements to ensure that all action item lists are completed and project quality expectations are met
Estimates costs, resources, and time required to complete projects to ensure business targets are met
Gathers and analyzes data to monitor projects' progress in terms of cost, schedule and technical specifications to facilitate operations and ensure that established objectives and budgets are achieved
Prepares and presents plans and progress reports relating to business aspects of the project(s) to ensure that established targets are met
Identify and lead to reduction of project risks
Identifies and escalates project problems and supports resolutions to ensure the successful completion of projects
Manage project assignments with the various functional organizations to ensure alignment with overall project objectives
Senior member of a team of contracts professionals and consults with team members daily
Drafts, generates, negotiates, interprets, and manages complex contract documents, in accordance with internal and external customer schedules and requests, to ensure these documents properly reflect business objectives
Performs analysis and prepares reports to ensure that contracts are within negotiated and agreed-upon parameters, including government procurement and cost control guidelines
Manages small-sized projects
Reviews contractual terms and conditions for their acceptability, as well as assessing the risk and impact. Analyzes contracts to ensure compliance to company policies, government and commercial specifications and other requirements
Uses legal resources and other subject matter experts to ensure all levels of risk are recognized and subsequently addressed through development of unique contract terms and conditions
Briefs team leader and other functional areas on contract status, risk mitigation and contingency plans based on developed recommendations
Identifies opportunities to streamline workflow and improve quality of work product
Track and report key functional metrics to improve effectiveness
Represents the organization on legal issues concerning contract matters
Provides legal advice on contractual matters and contract administration
Przygotowywanie modeli obliczeniowych i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES),
Wykorzystywanie metod analitycznych w celu oszacowania poprawności obliczeń numerycznych, a także szybkiej oceny konstrukcji,
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu
Terminowe oraz prawidłowe realizowanie postawionych celów
Drafts, generates, negotiates, interprets, and manages non-disclosure and contract documents, in accordance with internal and external customer schedules and requests
Works with program managers to draft Master Terms Agreements, Purchase Agreements, flow down provisions, and other related agreements
Performs analysis and prepares reports to ensure that contracts are within negotiated and agreed-upon parameters, including government procurement and cost control guidelines
Uses legal resources and other subject matter experts to ensure all levels of risk are recognized and addressed through contract terms and conditions
Identifies opportunities to streamline workflow and improve quality of work product
Track and report key functional metrics to improve effectiveness
Maintains historical legal records
Briefs Management and other functional areas on contract status, risk mitigation and contingency plans based on developed recommendations
Senior member of a team of contracts professionals and consults with team members daily
Drafts, generates, negotiates, interprets, and manages complex contract documents, in accordance with internal and external customer schedules and requests, to ensure these documents properly reflect business objectives
Performs analysis and prepares reports to ensure that contracts are within negotiated and agreed-upon parameters, including government procurement and cost control guidelines
Manages small-sized projects
Reviews contractual terms and conditions for their acceptability, as well as assessing the risk and impact. Analyzes contracts to ensure compliance to company policies, government and commercial specifications and other requirements
Uses legal resources and other subject matter experts to ensure all levels of risk are recognized and subsequently addressed through development of unique contract terms and conditions
Briefs team leader and other functional areas on contract status, risk mitigation and contingency plans based on developed recommendations
Identifies opportunities to streamline workflow and improve quality of work product
Track and report key functional metrics to improve effectiveness
Represents the organization on legal issues concerning contract matters
Provides legal advice on contractual matters and contract administration
Realizowanie zadań wynikających z systemu zarządzania BHP w celu spełniania wymogów prawnych pod kątem BHP i OŚ oraz wymogów korporacyjnych
Nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i OŚ oraz zapewnienie wsparcia merytorycznego i konsultacji dla innych komórek organizacyjnych w celu wdrażania planów i procedur
Opracowanie planów, programów i przedsięwzięć oraz inicjowanie i przeprowadzanie działań koordynujących i zapobiegawczych w zakresie poprawy warunków pracy oraz ochrony środowiska naturalnego
Wsparcie merytoryczne procesu oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy
Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych. Opracowywanie wniosków oraz kontrola ich realizacji oraz opracowywanie dokumentów dotyczących warunków pracy na potrzeby procesu uznawania chorób zawodowych i świadczeń rehabilitacyjnych
Monitorowanie środowiska pracy oraz oddziaływanie na środowisko, w tym zlecanie badań i pomiarów czynników szkodliwych występujących w środowisku pracy oraz pomiarów i analiz środowiska naturalnego i oddziaływania Spółki na środowisko a także ekspertyz i opracowań koncepcyjnych
Konstruowanie komponentów mechanicznych do statków powietrznych, w szczególności elementów wnętrza (np. siedzenia, systemy antyoblodzeniowe, układy zarządzania wodą lub tlenem)
Praca przy wszystkich etapach procesu projektowania od koncepcji i rozwoju technologii, poprzez rozwój produktu, do wdrożenia na produkcji oraz wsparcie bieżącej produkcji
Analiza wymagań i warunków technicznych
Obliczenia konstrukcyjne
Analiza oraz dobór materiałów
Tworzenie dokumentacji technicznej w postaci modeli 3D oraz rysunków płaskich
Tworzenie specyfikacji oraz raportów inżynieryjnych
Rozwiązywanie problemów inżynierskich
Współpraca w multidyscyplinarnym zespole projektowym oraz udział w regularnych spotkaniach z zagranicznymi partnerami biznesowymi
Own the daily/ monthly/ quarterly/ annual accounting activities within Helicopter Seating through all cycles, incl. Buy-to-Pay, Record-to-Report, Fixed Assets, Inventory etc. Ensure timely and accurate closing of the books
Ensure the quality of account reconciliations and balance sheet analysis while maintaining the integrity of the accounts
Drive timeliness and accuracy in financial closing and reporting, and manage related communications with business stakeholders
Manage non-standard manual AP payment submissions, workflows, and bookings
Contribute to controllership improvement and simplification initiatives
Assist with interaction with external auditors (e.g. statutory audit, tax audit) and tax advisors to ensure a timely completion of audits, tax filings etc
Support the Helicopters business Sarbanes-Oxley program by maintaining, and testing internal controls over financial reporting
Przygotowywanie modeli obliczeniowych i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES),
Wykorzystywanie metod analitycznych w celu oszacowania poprawności obliczeń numerycznych, a także szybkiej oceny konstrukcji,
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu
Maintaining a best-in-class robust Supplier Risk Management Program to enable the Collins’ Cyber and Technology Supplier Risk Management Strategy
Assessing the effectiveness of controls in place to identify, assess, monitor, respond to, and manage Collins’ Cyber and Technology Supplier risk throughout the supplier lifecycle with Collins
Providing oversight of security controls in contractual agreements with suppliers
Monitoring Critical Suppliers, including but not limited to Supplier Tabletop exercises
Developing Operational/performance metrics for the Supplier Risk Management function
Engaging with leadership at all levels to communicate our progress to executive leadership, RTX, and the business stakeholders as applicable
Współpraca z interdyscyplinarnym zespołem projektowym (konstruktor, inżynier testów, inżynier ds. obliczeń, łańcuch dostaw, inżynier projektu, partner biznesowy) w zakresie optymalizacji produktu pod kątem wytwarzania
Projektowanie procesów produkcyjnych (montaż, obróbka mechaniczna) w warunkach prototypowych
Analiza ryzyka procesu produkcyjnego (montaż, obróbka mechaniczna)
Wsparcie przy doborze materiałów i procesów specjalnych dla projektowanych produktów
Dobór materiałów surowych dla projektowanych wyrobów
Realizowanie zadań wynikających z systemu zarządzania BHP w celu spełniania wymogów prawnych pod kątem BHP i OŚ oraz wymogów korporacyjnych
Nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i OŚ oraz zapewnienie wsparcia merytorycznego i konsultacji dla innych komórek organizacyjnych w celu wdrażania planów i procedur
Opracowanie planów, programów i przedsięwzięć oraz inicjowanie i przeprowadzanie działań koordynujących i zapobiegawczych w zakresie poprawy warunków pracy oraz ochrony środowiska naturalnego
Wsparcie merytoryczne procesu oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy
Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych. Opracowywanie wniosków oraz kontrola ich realizacji oraz opracowywanie dokumentów dotyczących warunków pracy na potrzeby procesu uznawania chorób zawodowych i świadczeń rehabilitacyjnych
Monitorowanie środowiska pracy oraz oddziaływanie na środowisko, w tym zlecanie badań i pomiarów czynników szkodliwych występujących w środowisku pracy oraz pomiarów i analiz środowiska naturalnego i oddziaływania Spółki na środowisko a także ekspertyz i opracowań koncepcyjnych
Prepares and maintains R&D projects (New Product Introduction or New Technology Development) plans, budgets, and staffing requirements to ensure that all action item lists are completed and project quality expectations are met
Estimates costs, resources, and time required to complete projects to ensure business targets are met
Gathers and analyzes data to monitor projects' progress in terms of cost, schedule and technical specifications to facilitate operations and ensure that established objectives and budgets are achieved
Prepares and presents plans and progress reports relating to business aspects of the project(s) to ensure that established targets are met
Identify and lead to reduction of project risks
Identifies and escalates project problems and supports resolutions to ensure the successful completion of projects
Manage project assignments with the various functional organizations to ensure alignment with overall project objectives
Maintaining a best-in-class robust Supplier Risk Management Program to enable the Collins’ Cyber and Technology Supplier Risk Management Strategy
Assessing the effectiveness of controls in place to identify, assess, monitor, respond to, and manage Collins’ Cyber and Technology Supplier risk throughout the supplier lifecycle with Collins
Providing oversight of security controls in contractual agreements with suppliers
Monitoring Critical Suppliers, including but not limited to Supplier Tabletop exercises
Developing Operational/performance metrics for the Supplier Risk Management function
Engaging with leadership at all levels to communicate our progress to executive leadership, RTX, and the business stakeholders as applicable
Prowadzenie projektów w ramach przydzielonych budżetów inwestycyjnych, nakierowanych na utrzymanie oraz rozwój infrastruktury zewnętrznej i wewnętrznej zakładu
Wsparcie merytoryczne i pomoc dla działań związanych z bieżący utrzymaniem infrastruktury
Nadzór i koordynowanie działań firm zewnętrznych, wykonywujących zlecone prace na terenie firmy
Zapewnienie zgodności prowadzonych projektów z przepisami prawa polskiego
Tworzenie specyfikacji oraz zapytań ofertowych
Aktualizacja dokumentacji budynkowej i infrastrukturalnej zakładu
Realizacja procesów zakupowych w celu zapewnienia ciągłości dostaw materiałów i usług nieprodukcyjnych niezbędnych do funkcjonowania przedsiębiorstwa
Analiza i procesowanie zapotrzebowań zakupowych przy bliskiej współpracy z klientami wewnętrznymi
Poszukiwanie źródeł zaopatrzenia, negocjowanie warunków, generowanie zamówień oraz nadzór na terminową realizacją dostaw
Aktywne poszukiwanie potencjałów oszczędnościowych, koordynowanie i wdrażanie działań zmierzających do redukcji kosztów pośrednich oraz optymalizacji procesów
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami
Przygotowywanie raportów, metryk i dokumentacji zakupowej; wizualizowanie postępu realizacji zadań oraz monitorowania wskaźników
Okresowa ocena dostawców i tworzenie analizy ryzyka
Realizacja procesów zakupowych w celu zapewnienia ciągłości dostaw materiałów i usług nieprodukcyjnych niezbędnych do funkcjonowania przedsiębiorstwa
Analiza i procesowanie zapotrzebowań zakupowych przy bliskiej współpracy z klientami wewnętrznymi
Poszukiwanie źródeł zaopatrzenia, negocjowanie warunków, generowanie zamówień oraz nadzór na terminową realizacją dostaw
Aktywne poszukiwanie potencjałów oszczędnościowych, koordynowanie i wdrażanie działań zmierzających do redukcji kosztów pośrednich oraz optymalizacji procesów
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami
Przygotowywanie raportów, metryk i dokumentacji zakupowej; wizualizowanie postępu realizacji zadań oraz monitorowania wskaźników
Okresowa ocena dostawców i tworzenie analizy ryzyka
Przygotowywanie modeli obliczeniowych i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES),
Wykorzystywanie metod analitycznych w celu oszacowania poprawności obliczeń numerycznych, a także szybkiej oceny konstrukcji,
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu
Terminowe oraz prawidłowe realizowanie postawionych celów
Przygotowywanie modeli obliczeniowych i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES),
Wykorzystywanie metod analitycznych w celu oszacowania poprawności obliczeń numerycznych, a także szybkiej oceny konstrukcji,
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu
Maintaining a best-in-class robust Supplier Risk Management Program to enable the Collins’ Cyber and Technology Supplier Risk Management Strategy
Assessing the effectiveness of controls in place to identify, assess, monitor, respond to, and manage Collins’ Cyber and Technology Supplier risk throughout the supplier lifecycle with Collins
Providing oversight of security controls in contractual agreements with suppliers
Monitoring Critical Suppliers, including but not limited to Supplier Tabletop exercises
Developing Operational/performance metrics for the Supplier Risk Management function
Engaging with leadership at all levels to communicate our progress to executive leadership, RTX, and the business stakeholders as applicable
Konstruowanie komponentów mechanicznych do statków powietrznych tj.:
elementy układów hydraulicznych lub pneumatycznych (np. zawory, siłowniki, pompy, wymienniki ciepła),
elementy mechanizacji skrzydła i podwozia (np. siłowniki, przekładnie),
układy przeniesienia napędu (np. sprzęgła lub wały),
elementy wnętrza (np. siedzenia, układy zarządzania wodą lub tlenem)
Praca przy wszystkich etapach procesu projektowania od koncepcji i rozwoju technologii, poprzez rozwój produktu, do wdrożenia na produkcji oraz wsparcie bieżącej produkcji
Analiza wymagań i warunków technicznych
Wstępne obliczenia konstrukcyjne
Analiza oraz dobór materiałów
Tworzenie dokumentacji technicznej w postaci modeli 3D oraz rysunków płaskich
Tworzenie specyfikacji oraz raportów inżynieryjnych
Rozwiązywanie problemów inżynierskich
Współpraca w multidyscyplinarnym zespole projektowym oraz udział w regularnych spotkaniach z zagranicznymi partnerami biznesowymi
Maintaining a best-in-class robust Supplier Risk Management Program to enable the Collins’ Cyber and Technology Supplier Risk Management Strategy
Assessing the effectiveness of controls in place to identify, assess, monitor, respond to, and manage Collins’ Cyber and Technology Supplier risk throughout the supplier lifecycle with Collins
Providing oversight of security controls in contractual agreements with suppliers
Monitoring Critical Suppliers, including but not limited to Supplier Tabletop exercises
Developing Operational/performance metrics for the Supplier Risk Management function
Engaging with leadership at all levels to communicate our progress to executive leadership, RTX, and the business stakeholders as applicable
Prowadzenie projektów w ramach przydzielonych budżetów inwestycyjnych, nakierowanych na utrzymanie oraz rozwój infrastruktury zewnętrznej i wewnętrznej zakładu
Wsparcie merytoryczne i pomoc dla działań związanych z bieżący utrzymaniem infrastruktury
Nadzór i koordynowanie działań firm zewnętrznych, wykonywujących zlecone prace na terenie firmy
Zapewnienie zgodności prowadzonych projektów z przepisami prawa polskiego
Tworzenie specyfikacji oraz zapytań ofertowych
Aktualizacja dokumentacji budynkowej i infrastrukturalnej zakładu
Realizacja procesów zakupowych w celu zapewnienia ciągłości dostaw materiałów i usług nieprodukcyjnych niezbędnych do funkcjonowania przedsiębiorstwa
Analiza i procesowanie zapotrzebowań zakupowych przy bliskiej współpracy z klientami wewnętrznymi
Poszukiwanie źródeł zaopatrzenia, negocjowanie warunków, generowanie zamówień oraz nadzór na terminową realizacją dostaw
Aktywne poszukiwanie potencjałów oszczędnościowych, koordynowanie i wdrażanie działań zmierzających do redukcji kosztów pośrednich oraz optymalizacji procesów
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami
Przygotowywanie raportów, metryk i dokumentacji zakupowej; wizualizowanie postępu realizacji zadań oraz monitorowania wskaźników
Okresowa ocena dostawców i tworzenie analizy ryzyka
Own the daily/ monthly/ quarterly/ annual accounting activities within Helicopter Seating through all cycles, incl. Buy-to-Pay, Record-to-Report, Fixed Assets, Inventory etc. Ensure timely and accurate closing of the books
Ensure the quality of account reconciliations and balance sheet analysis while maintaining the integrity of the accounts
Drive timeliness and accuracy in financial closing and reporting, and manage related communications with business stakeholders
Manage non-standard manual AP payment submissions, workflows, and bookings
Contribute to controllership improvement and simplification initiatives
Assist with interaction with external auditors (e.g. statutory audit, tax audit) and tax advisors to ensure a timely completion of audits, tax filings etc
Support the Helicopters business Sarbanes-Oxley program by maintaining, and testing internal controls over financial reporting
Przygotowywanie modeli obliczeniowych i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES),
Wykorzystywanie metod analitycznych w celu oszacowania poprawności obliczeń numerycznych, a także szybkiej oceny konstrukcji,
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu
Terminowe oraz prawidłowe realizowanie postawionych celów
Przygotowywanie modeli obliczeniowych i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES),
Wykorzystywanie metod analitycznych w celu oszacowania poprawności obliczeń numerycznych, a także szybkiej oceny konstrukcji,
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu
Maintaining a best-in-class robust Supplier Risk Management Program to enable the Collins’ Cyber and Technology Supplier Risk Management Strategy
Assessing the effectiveness of controls in place to identify, assess, monitor, respond to, and manage Collins’ Cyber and Technology Supplier risk throughout the supplier lifecycle with Collins
Providing oversight of security controls in contractual agreements with suppliers
Monitoring Critical Suppliers, including but not limited to Supplier Tabletop exercises
Developing Operational/performance metrics for the Supplier Risk Management function
Engaging with leadership at all levels to communicate our progress to executive leadership, RTX, and the business stakeholders as applicable
Own the daily/ monthly/ quarterly/ annual accounting activities within Helicopter Seating through all cycles, incl. Buy-to-Pay, Record-to-Report, Fixed Assets, Inventory etc. Ensure timely and accurate closing of the books
Ensure the quality of account reconciliations and balance sheet analysis while maintaining the integrity of the accounts
Drive timeliness and accuracy in financial closing and reporting, and manage related communications with business stakeholders
Manage non-standard manual AP payment submissions, workflows, and bookings
Contribute to controllership improvement and simplification initiatives
Assist with interaction with external auditors (e.g. statutory audit, tax audit) and tax advisors to ensure a timely completion of audits, tax filings etc
Support the Helicopters business Sarbanes-Oxley program by maintaining, and testing internal controls over financial reporting
Maintaining a best-in-class robust Supplier Risk Management Program to enable the Collins’ Cyber and Technology Supplier Risk Management Strategy
Assessing the effectiveness of controls in place to identify, assess, monitor, respond to, and manage Collins’ Cyber and Technology Supplier risk throughout the supplier lifecycle with Collins
Providing oversight of security controls in contractual agreements with suppliers
Monitoring Critical Suppliers, including but not limited to Supplier Tabletop exercises
Developing Operational/performance metrics for the Supplier Risk Management function
Engaging with leadership at all levels to communicate our progress to executive leadership, RTX, and the business stakeholders as applicable
Przygotowywanie modeli obliczeniowych i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES),
Wykorzystywanie metod analitycznych w celu oszacowania poprawności obliczeń numerycznych, a także szybkiej oceny konstrukcji,
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu
Konstruowanie komponentów mechanicznych do statków powietrznych tj.:
elementy układów hydraulicznych lub pneumatycznych (np. zawory, siłowniki, pompy, wymienniki ciepła),
elementy mechanizacji skrzydła i podwozia (np. siłowniki, przekładnie),
układy przeniesienia napędu (np. sprzęgła lub wały),
elementy wnętrza (np. siedzenia, układy zarządzania wodą lub tlenem)
Praca przy wszystkich etapach procesu projektowania od koncepcji i rozwoju technologii, poprzez rozwój produktu, do wdrożenia na produkcji oraz wsparcie bieżącej produkcji
Analiza wymagań i warunków technicznych
Wstępne obliczenia konstrukcyjne
Analiza oraz dobór materiałów
Tworzenie dokumentacji technicznej w postaci modeli 3D oraz rysunków płaskich
Tworzenie specyfikacji oraz raportów inżynieryjnych
Rozwiązywanie problemów inżynierskich
Współpraca w multidyscyplinarnym zespole projektowym oraz udział w regularnych spotkaniach z zagranicznymi partnerami biznesowymi
Building a Thriving Technology Ecosystem: Collaborate with universities across Europe, research institutes, and start-ups to develop a robust technology ecosystem, fostering innovation and knowledge exchange
Exploring Funding Opportunities: Identify and leverage external funding opportunities in Poland and Europe to support innovative projects and initiatives
Strategic Coordination: Work closely with the wider Applied Research Technology organization to identify opportunities, develop proposals, and coordinate activities that align with our strategic goals
Driving Growth: Execute and manage consistent growth strategies, including the establishment of a laboratory, to ensure the realization of our innovation objectives
Cultivating a Culture of Innovation: Champion a culture of innovation within the company by promoting and encouraging new ideas, creativity, and forward-thinking
Leading Technology Projects: Take the lead on technology projects, such as zero-emission and green solutions, and engage in technical discussions in the early phases to ensure successful outcomes
Technology Development: Innovate and develop new technologies or processes that will enhance our products and services
Data-Driven Improvement: Analyze data to identify opportunities for improvement in existing processes, enhancing efficiency and effectiveness
Facilitating Implementation: Facilitate the seamless implementation of new technologies, ensuring a smooth transition and adoption within the organization
Guiding Ideation and Implementation: Provide guidance and support throughout the ideation, development, and implementation phases of projects, fostering collaboration and success
Inżynier ds. Obliczeń i Analiz (Global Engineering & Technology Center)
Bierutowska 65, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie modeli obliczeniowych i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES),
Wykorzystywanie metod analitycznych w celu oszacowania poprawności obliczeń numerycznych, a także szybkiej oceny konstrukcji,
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu
Terminowe oraz prawidłowe realizowanie postawionych celów
Tworzenie dokumentacji technicznej w postaci modeli 3D oraz rysunków
Wsparcie procesu zmiany konstrukcyjnej
Tworzenie specyfikacji oraz raportów inżynieryjnych
Wsparcie przy konstruowaniu komponentów mechanicznych do statków powietrznych w szczególności elementów wnętrza (np. siedzenia, układy zarządzania wodą lub tlenem)
Analiza wymagań i warunków technicznych
Rozwiązywanie problemów inżynierskich
Praca w międzynarodowym zespole oraz udział w regularnych spotkaniach z zagranicznymi partnerami biznesowymi
Inżynier ds. Obliczeń i Analiz (Global Engineering & Technology Center)
Bierutowska 65, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 27.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie modeli obliczeniowych i przeprowadzanie analiz wytrzymałościowych z zakresu obliczeń statycznych i dynamicznych z wykorzystaniem Metody Elementów Skończonych (MES),
Wykorzystywanie metod analitycznych w celu oszacowania poprawności obliczeń numerycznych, a także szybkiej oceny konstrukcji,
Opracowanie, analiza oraz interpretacja wyników obliczeń,
Przygotowanie raportów z analiz oraz dokumentacji projektowej,
Prezentowanie wyników podczas przeglądów projektów oraz na cyklicznych spotkaniach z klientem,
Proponowanie usprawnień oraz optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych pod kątem wytrzymałości, doboru materiałów itp
Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa przy projektowaniu, testach, tworzeniu dokumentacji podczas całego cyklu życia produktu,
Rozwój metod obliczeniowych i narzędzi do analiz produktu
Terminowe oraz prawidłowe realizowanie postawionych celów
Konstruowanie komponentów mechanicznych do statków powietrznych tj.:
- elementy układów hydraulicznych lub pneumatycznych (np. zawory, siłowniki, pompy, wymienniki ciepła),
- elementy mechanizacji skrzydła i podwozia (np. siłowniki, przekładnie),
- układy przeniesienia napędu (np. sprzęgła lub wały),
- elementy wnętrza (np. siedzenia, układy zarządzania wodą lub tlenem)
Praca przy wszystkich etapach procesu projektowania od koncepcji i rozwoju technologii, poprzez rozwój produktu, do wdrożenia na produkcji oraz wsparcie bieżącej produkcji
Analiza wymagań i warunków technicznych
Wstępne obliczenia konstrukcyjne
Analiza oraz dobór materiałów
Tworzenie dokumentacji technicznej w postaci modeli 3D oraz rysunków płaskich
Tworzenie specyfikacji oraz raportów inżynieryjnych
Rozwiązywanie problemów inżynierskich
Współpraca w multidyscyplinarnym zespole projektowym oraz udział w regularnych spotkaniach z zagranicznymi partnerami biznesowymi