Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa infolinii sprzedażowej, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów, sprzedaż produktów i/lub usług (kontakt telefoniczny, połączenia wychodzące, kontakt mailowy, chat, video),
Obsługa zgłoszeń i reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie zgłoszeń w formie zgłoszeń elektronicznych,
Wsparcie Zarządu we wszystkich kwestiach służbowych dot. kalendarza spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych, niezbędnej dokumentacji i innych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
Kompleksowe prowadzenie recepcji biura, w tym koordynacja i obsługa wizytacji i spotkań biznesowych, prowadzenie kalendarza sal konferencyjnych,
kompleksowe prowadzenie masowych procesów rekrutacyjnych do roli Telefonicznych Doradców Klienta,
realizacja strategii komunikacji rekrutacyjnej na rynku lokalnym (w tym m.in. opracowywanie treści i wyglądu ogłoszeń, dobór narzędzi rekrutacyjnych, ustalanie zasięgu i częstotliwości dotarcia etc.),
raportowanie wyników realizacji zadań wg. ustalonych wskaźników oraz analiza prowadzonych działań,
współpraca z lokalnymi dostawcami i instytucjami w zakresie realizacji działań rekrutacyjnych,
budowanie pozytywnego wizerunku marki CCIGG na rynku,
realizacja innych zadań niezbędnych do osiągania celów
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Szukamy Specjalisty do spraw obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego, który dołączy do kilkuosobowego zespołu. Zajmujemy się odbieraniem połączeń przychodzących, obsługą maili w języku niemieckim, procesujemy reklamacje oraz zwroty, a także udzielamy informacji o zamówieniach, dostępnych produktach i promocjach
Dlatego jeśli:
● Wiesz jak postępować przy Beschwerde i Rückerstattung,
● Obsługa i standardy to dla Ciebie nic trudnego,
● Jesteś zorientowany na cel i rozwój,
● Poszukujesz miejsca, gdzie spotkasz ludzi inspirujących i pełnych zapału,
● Doceniasz die Zusammenarbeit,
● Wiesz, że pomoc i wsparcie to podstawa relacji w pracy,
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych,
Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
Realizacja celów sprzedażowych,
Obsługa umów Klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
kompleksowe prowadzenie masowych procesów rekrutacyjnych do roli Telefonicznych Doradców Klienta,
realizacja strategii komunikacji rekrutacyjnej na rynku lokalnym (w tym m.in. opracowywanie treści i wyglądu ogłoszeń, dobór narzędzi rekrutacyjnych, ustalanie zasięgu i częstotliwości dotarcia etc.),
raportowanie wyników realizacji zadań wg. ustalonych wskaźników oraz analiza prowadzonych działań,
współpraca z lokalnymi dostawcami i instytucjami w zakresie realizacji działań rekrutacyjnych,
budowanie pozytywnego wizerunku marki CCIGG na rynku,
realizacja innych zadań niezbędnych do osiągania celów
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy
zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group, wyjątkowej organizacji w branży contact center, tworzonej przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce
Szukamy osób na stanowisko Specjalisty do spraw obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego. Dołącz do kilkuosobowego zespołu - zajmujemy się odbieranie połączeń przychodzących, obsługą maili Klientów w języku niemieckim, procesujemy reklamacje oraz zwroty, a także udzielamy informacji o zamówieniach i dostępnych produktach i promocjach
Dlatego jeśli:
● wiesz jak postępować przy Beschwerde i Rückerstattung
● obsługa i standardy to dla Ciebie nic trudnego
● jesteś zorientowany na cel i rozwój
● poszukujesz miejsca, gdzie spotkasz ludzi inspirujących i pełnych zapału,
● doceniasz die Zusammenarbeit
● wiesz, że pomoc i wsparcie to podstawa relacji w pracy,
kompleksowe prowadzenie masowych procesów rekrutacyjnych na stanowisko konsultanta telefonicznego w strukturze multi językowej,
prowadzenie wewnętrznych rekrutacji na stanowiska managerskie i sukcesorskie wewnątrz firmy w ramach ścieżek karier,
kreowanie i realizacja strategii komunikacji rekrutacyjnej na rynku lokalnym, w tym m.in. opracowywanie treści ogłoszeń, dobór narzędzi rekrutacyjnych, ustalanie zasięgu i częstotliwości dotarcia, generowanie spływu,
współpraca z lokalnymi dostawcami i instytucjami w zakresie realizacji działań rekrutacyjnych,
prowadzenie raportów dot. wskaźników HR (wskaźnik obłożenia, rotacja, spływ),
raportowanie wyników wg ustalonych wskaźników oraz bieżąca analiza prowadzonych działań
obsługa obecnych oraz byłych Klientów pod kątem ponownej realizacji zamówień dotyczących zakupu narzędzi, środków ochrony indywidualnej,
prowadzenie rozmów z Klientami z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji m.in. e-mail, połączenie wychodzące, livechat
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista do spraw obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
aleja Grunwaldzka 103a, Gdańsk
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy Specjalisty ds. obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego, który dołączy do kilkuosobowego zespołu zajmującego się odbieraniem połączeń przychodzących, obsługą maili Klientów w języku niemieckim, procesowaniem reklamacji oraz zwrotów, a także udzielaniem informacji o zamówieniach, dostępnych produktach i promocjach
Dlatego jeśli:
• wiesz jak postępować przy Beschwerde i Rückerstattung
• obsługa i standardy to dla Ciebie nic trudnego
• jesteś zorientowany na cel i rozwój
• poszukujesz miejsca, gdzie spotkasz ludzi inspirujących i pełnych zapału
• doceniasz die Zusammenarbeit
• wiesz, że pomoc i wsparcie to podstawa relacji w pracy
being first-line contact and supporting customers in finding information regarding the flight's schedule, route and date of the flight and the reservation system,
supporting customers through the complaint process,
operating flight booking service,
making outbound calls regarding departure times, reservations and other matters related to airlines operations,
supporting customers o every stage of their journey,
providing appropriate assistance for people with special needs,
representing the client in official correspondence
planowanie i optymalizacja treści tworzonych pod kątem SEO, pozycjonowanie stron internetowych spółek wchodzących w skład Grupy,
monitoring wskaźników rynkowych i wyników pozycjonowania,
samodzielne prowadzenie działań SEO, zwiększanie zasięgu organicznego,
budowanie długofalowych planów działań SEO,
analiza statystyk Google Analytics, Google Search Console,
kreowanie i prowadzenie działań link-buildingowych, wykorzystywanie różnych kanałów zwiększenia pozycjonowania strony firmowej,
koordynacja działań podejmowanych przez różne działy pod kątem ich wpływu na SEO, koordynacja i przygotowanie artykułów i materiałów na stronę internetową,
przygotowywanie raportów dot. SEO oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych
Airline Customer Service Agent with Romanian language
Wołoska 16, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.05.2022
full-time, part time
umowa zlecenie
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
• being first line contact and supporting customers in finding information regarding the flight's schedule, route and date of the flight and the booking system,
• supporting customers through the complaint process
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Customer Service Agent with Czech language
Wołoska 16, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.04.2022
full-time, part time, additional / temporary
umowa zlecenie
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
- receiving incoming calls from customers (calls in the Czech language),
- messages from customers handled via e-mails,
- providing information on claims already submitted,
- informing about the rules of return, complaints, etc
- answering customers' questions regarding loyalty programs and promotions
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Świętego Mikołaja 8, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa obecnych oraz byłych Klientów pod kątem ponownej realizacji zamówień dotyczących zakupu narzędzi, środków ochrony indywidualnej,
prowadzenie rozmów z Klientami z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji m.in. e-mail, połączenie wychodzące, livechat
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Customer Service Agent with Albanian language
Wołoska 16, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.04.2022
full-time, part time
umowa zlecenie
umowa o pracę tymczasową
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
e-mail support of clients in Albanian,
system support in Albanian
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
aleja Grunwaldzka 103a, Gdańsk
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami w języku niemieckim, odpowiadanie na maile,
udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania klientów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Airline Customer Service Agent with Romanian language
Wołoska 16, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.03.2022
full-time, part time
umowa zlecenie
umowa o pracę tymczasową
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
- being first line contact and supporting customers in finding information regarding the flight's schedule, route and date of the flight and the booking system,
- supporting customers through the complaint process
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Reporting Specialist
Rzeźnicza 32/33, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
tworzenie cyklicznych raportów z bieżącymi wynikami sprzedaży oraz estymacją na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
tworzenie jednorazowych zestawień i analiz na potrzeby Pionu Sprzedaży i Zarządu,
weryfikowanie zgodności raportów zewnętrznych i wewnętrznych,
monitorowanie i kontrolę wyników pracy poszczególnych projektów,
raportowanie wyników konkursów prowadzonych w Pionie Sprzedaży,
weryfikowanie poprawności danych w zakresie wynagrodzeń,
realizowanie dodatkowych obowiązków z zakresu raportowania zleconych przez bezpośredniego przełożonego
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce
Szukamy osób na stanowisko Specjalisty do spraw obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego. Dołącz do kilkuosobowego zespołu - zajmujemy się odbieranie połączeń przychodzących, obsługą maili Klientów w języku niemieckim, procesujemy reklamacje oraz zwroty, a także udzielamy informacji o zamówieniach i dostępnych produktach i promocjach
Dlatego jeśli:
● wiesz jak postępować przy Beschwerde i Rückerstattung
● obsługa i standardy to dla Ciebie nic trudnego
● jesteś zorientowany na cel i rozwój
● poszukujesz miejsca, gdzie spotkasz ludzi inspirujących i pełnych zapału,
● doceniasz die Zusammenarbeit
● wiesz, że pomoc i wsparcie to podstawa relacji w pracy,
kompleksowe przygotowanie nowego projektu/ kampanii, począwszy od zebrania specyfikacji do udziału w wyznaczaniu KPI projektu, przygotowanie dokumentacji projektowej, a następnie oszacowanie i opiniowanie opłacalności wdrażanych projektów, poprawek, funkcjonalności i ustalanie harmonogramu zleconych prac,
kontakt z Kontrahentami w celu zebrania wymagań biznesowych dot. powstającego projektu, jak również reprezentowanie firmy przed partnerami, klientami oraz podwykonawcami,
dbanie o jakość realizacji prac projektowych, w tym raportowanie postępów prac i organizowanie spotkań projektowych,
wsparcie innych działów firmy w sprecyzowaniu i określeniu potrzeb umożliwiających optymalizację procesów w organizacji,
tworzenie treści oraz obsługa wielokanałowej komunikacji wewnętrznej m.in. administrowanie stroną wewnętrzną CCIG Group, prowadzenie, redakcja i aktualizacja treści na stronie internetowej,
opracowywanie strategii komunikacji oraz bieżące prowadzenie profili na FB, Instagramie oraz LinkedIn,
ścisła współpraca z grafikiem oraz dostawcami narzędzi marketingowych (drukarnie, agencje reklamowe, agencje interaktywne, etc.),
ścisła współpraca z działem HR: planowanie i wdrażanie działań promocyjnych w zakresie rekrutacji nowych osób oraz budowania marki dobrego pracodawcy, tworzenie haseł kreatywnych, opracowywanie grafik, dobór narzędzi marketingowych, przygotowywanie materiałów na targi pracy, akcje poleceń,
współpraca z Działem Operacji pod kątem działań Employer Branding i konkursów,
organizacja konkursów wewnętrznych, akcji społecznościowych oraz wydarzeń firmowych,
monitoring internetu i mediów społecznościowych,
koordynacja działań SEO we współpracy z zewnętrzną agencją
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce
Szukamy osób na stanowisko Specjalisty do spraw obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego. Dołącz do kilkuosobowego zespołu - zajmujemy się odbieranie połączeń przychodzących, obsługą maili Klientów w języku niemieckim, procesujemy reklamacje oraz zwroty, a także udzielamy informacji o zamówieniach i dostępnych produktach i promocjach
Dlatego jeśli:
● wiesz jak postępować przy Beschwerde i Rückerstattung
● obsługa i standardy to dla Ciebie nic trudnego
● jesteś zorientowany na cel i rozwój
● poszukujesz miejsca, gdzie spotkasz ludzi inspirujących i pełnych zapału,
● doceniasz die Zusammenarbeit
● wiesz, że pomoc i wsparcie to podstawa relacji w pracy,
Aleja Najświętszej Maryi Panny 12d, Stare Miasto, Częstochowa
Wygasła: 15.10.2021
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych, treningów oraz warsztatów dla współpracowników z zakresu: wiedzy produktowej, technik sprzedaży oraz procedur obsługi klienta
wsparcie w adaptacji nowych współpracowników - w szczególności Konsultantów Telefonicznych
wsparcie w zakresie rozwoju umiejętności managerów sprzedaży
tworzenie i modyfikacja materiałów projektowych, szkoleniowych oraz skryptów rozmowy
coaching Konsultantów Telefonicznych
identyfikacja potrzeb szkoleniowych wśród pracowników
współpraca z HR oraz strukturami operacyjnymi w celu zapewnienia jak najwyższej jakości działań szkoleniowo-rozwojowych
monitorowanie oraz raportowanie efektywności prowadzonych działań