Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (326)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 326 )
Administrator systemów IT (k/m)
Aleje Jerozolimskie 100, Ochota, Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie poprawności działania środowiska Middleware Oracle w kontekście utrzymania środowiska aplikacyjnego
systemowe wsparcie utrzymania ciągłości działania serwerów aplikacyjnych poprzez rozwiązywanie incydentów i problemów związanych z pracą tych środowisk
weryfikacja i wdrażanie zmian dostarczanych do systemów produkcyjnych
udział w pracach projektowych realizowanych w ramach lokalnej i międzynarodowej organizacji
współpraca z zewnętrznym wsparciem technicznym oraz z technicznymi grupami w ramach międzynarodowej korporacji
Acting as a bridge between the customers (e.g. product management, external clients and compliance, etc.) and the software development team
Cooperation with business and technical stakeholders in the area of identification, communication and acceptance of the requirements
Analysis of functional requirements and the development of concepts, epics, user stories and specifications for the implementation
Generation of functional concepts and documents on processes and systems
Maintenance and development of the Functional Specification Documents specifying on functional level the algorithms and interfaces implemented in IT applications
Rejestracja w systemie księgowym transakcji i dokumentów księgowych;
Księgowanie zgodnie z procesem księgowym; uaktualnianie dokumentacji procesowej w miarę pojawiających się potrzeb;
Udział w zamknięciach miesiąca i końca roku;
Sprawdzanie dokumentów i transakcji w systemie księgowym w następujących obszarach: intercompany, środki trwałe, inne koszty wynikające z rozliczeń VAT I CIT;
Rozliczanie sald w księdze głównej;
Weryfikacja kompletności dokumentacji księgowej w tym archiwizacja dokumentów;
Współpraca z zewnętrznym dostawcą obsługującym proces AP;
monitorowanie poprawności działania środowiska Baz Danych Oracle w kontekście utrzymania środowiska Middleware,
systemowe wsparcie utrzymania ciągłości działania serwerów aplikacyjnych poprzez rozwiązywanie incydentów i problemów związanych z pracą tych środowisk,
weryfikacja i wdrażanie zmian dostarczanych do systemów produkcyjnych,
udział w pracach projektowych realizowanych w ramach lokalnej i międzynarodowej organizacji,
współpraca z zewnętrznym wsparciem technicznym oraz z technicznymi grupami w ramach międzynarodowej korporacji
Acting as a bridge between the customers (e.g. product management, external clients and compliance, etc.) and the software development team
Cooperation with business and technical stakeholders in the area of identification, communication and acceptance of the requirements
Analysis of functional requirements and the development of concepts, epics, user stories and specifications for the implementation
Generation of functional concepts and documents on processes and systems
Maintenance and development of the Functional Specification Documents specifying on functional level the algorithms and interfaces implemented in IT applications
Twoim głównym zadaniem będzie utrzymanie wysokiej dostępności i wydajności produkcyjnych baz danych Oracle oraz serwerów aplikacyjnych (middleware), przy zastosowaniu obowiązujących standardów bezpieczeństwa, a także:
monitorowanie poprawności działania środowiska Baz Danych Oracle oraz środowiska Middleware
systemowe wsparcie utrzymania ciągłości działania baz danych i serwerów aplikacyjnych poprzez rozwiązywanie incydentów i problemów związanych z pracą tych środowisk
weryfikacja i wdrażanie zmian dostarczanych do systemów produkcyjnych
udział w pracach projektowych realizowanych w ramach lokalnej i międzynarodowej organizacji
współpraca z zewnętrznym wsparciem technicznym oraz z technicznymi grupami w ramach międzynarodowej korporacji
Use analysis and investigative results to aid in DLP policy tuning and provide relevant feedback for control improvement
Analyze data to discover patterns or trends of user activity to enhance monitoring and detection policies
Handle cyber security events and data loss prevention events in accordance with incident response processes
Ability to assess the environment, highlight gaps, and provide potential solutions to the appropriate audience
Perform analysis of logs from various security controls, including, but not limited to, firewall, proxy, host intrusion prevention systems, endpoint security, application and system logs, to identify possible threats to information security
Engage with technical team members in order to identify and evaluate application log files, forensic data and other evidence to further the investigative efforts of both groups
Twoim głównym zadaniem będzie utrzymanie wysokiej dostępności i wydajności produkcyjnych baz danych Oracle oraz serwerów aplikacyjnych (middleware), przy zastosowaniu obowiązujących standardów bezpieczeństwa, a także:
monitorowanie poprawności działania środowiska Baz Danych Oracle oraz środowiska Middleware
systemowe wsparcie utrzymania ciągłości działania baz danych i serwerów aplikacyjnych poprzez rozwiązywanie incydentów i problemów związanych z pracą tych środowisk
weryfikacja i wdrażanie zmian dostarczanych do systemów produkcyjnych
udział w pracach projektowych realizowanych w ramach lokalnej i międzynarodowej organizacji
współpraca z zewnętrznym wsparciem technicznym oraz z technicznymi grupami w ramach międzynarodowej korporacji
Zapewnienie zgodności działalności Spółki z zasadami organizacji płatniczych, posiadaną licencją acquiringową oraz obowiązującymi przepisami prawa;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa i zasadach organizacji płatniczych dotyczących działalności Spółki oraz wspieranie procesu wdrażania wymaganych zmian w produktach, systemach i operacjach;
Interpretacja zasad dot. współpracy z organizacjami kartowymi w przypadku wątpliwości lub konfliktu z innymi regulacjami;
Ocena potencjalnych zdarzeń niezgodności;
Udział w audytach przeprowadzanych w Spółce przez organizacje kartowe i inne organy nadzoru;
Utrzymywanie relacji z organizacjami kartowymi w zakresie obszarów związanych z compliance;
Przygotowywanie odpowiedzi na pisma składane za pośrednictwem organizacji kartowych;
Opiniowanie nowych produktów i usług pod kątem wymogów card compliance;
Udział w opracowywaniu projektów umów dotyczących produktów i usług oferowanych przez Spółkę;
Zapewnienie, że polityka i procedury firmy są zgodne z odpowiednimi zasadami systemów kart i obowiązującym prawem;
Zapewnienie, że treści marketingowe, reklamowe i sprzedażowe firmy są zgodne z odpowiednimi zasadami i przepisami;
Sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przez pracowników wewnętrznych regulacji obowiązujących w firmie;
Szkolenie pracowników Spółki w zakresie wymogów compliance, w szczególności w zakresie zasad systemów kartowych
Acting as a bridge between the customers (e.g. product management, external clients and compliance, etc.) and the software development team
Cooperation with business and technical stakeholders in the area of identification, communication and acceptance of the requirements
Analysis of functional requirements and the development of concepts, epics, user stories and specifications for the implementation
Generation of functional concepts and documents on processes and systems
Maintenance and development of the Functional Specification Documents specifying on functional level the algorithms and interfaces implemented in IT applications
Acting as a bridge between the customers (e.g. product management, external clients and compliance, etc.) and the software development team
Cooperation with business and technical stakeholders in the area of identification, communication and acceptance of the requirements
Analysis of functional requirements and the development of concepts, epics, user stories and specifications for the implementation
Generation of functional concepts and documents on processes and systems
Maintenance and development of the Functional Specification Documents specifying on functional level the algorithms and interfaces implemented in IT applications
Project Management – working as a team leader & resource management
Audit co-ordination & facilitation - meetings with key personnel of various work areas
Conducting comprehensive cyber and technology controls audits, IT General controls (ITGC) audits
Planning, conducting technology domain/controls related walkthroughs, drafting, and reviewing process understanding and its controls
Preparing planning memos, risk assessment matrix, risk assessment control matrix (RACM) and Internal controls
Reviewing Test of Designs and Test of Effectiveness controls
Performing analytical procedures/analysis to test the effectiveness of controls
Document audit procedures and cross reference working papers
Create management representation letter comments and recommendations and draft audit reports for management review
Validations of audit issues
Conducting special reviews / investigations
Carrying out audit planning including scheduling and resource allocation
Conducting discussions with Management representatives on the audit observations/ findings and preparation of Audit Committee Submissions
Conducting internal staff trainings
Assign variety of audits including operational, compliance or IT focused under a variety of financial or info-security/cyber security regulations in the US and other international locations in APAC, EMEA, LATAM, etc.,
Leading the design and implementation of enterprise-level solutions using cloud-native platforms such as Azure Kubernetes Service (AKS), IBM OpenShift, Google Kubernetes Engine (GKE), Amazon Elastic Kubernetes Service (EKS), and VMware Tanzu Kubernetes Grid (TKG)
Mentoring and guiding software development teams in delivering high-quality and customer-centric solutions
Managing day-to-day design and development tasks, ensuring timely delivery and adherence to best practices
Providing leadership through coaching, feedback, development goals, and performance management
Collaborating with internal cross-functional teams to ensure effective communication and alignment
Prioritizing and multitasking in a fast-paced environment
Project Management – working as a team leader & resource management
Audit co-ordination & facilitation - meetings with key personnel of various work areas
Conducting comprehensive cyber and technology controls audits, IT General controls (ITGC) audits
Planning, conducting technology domain/controls related walkthroughs, drafting, and reviewing process understanding and its controls
Preparing planning memos, risk assessment matrix, risk assessment control matrix (RACM) and Internal controls
Reviewing Test of Designs and Test of Effectiveness controls
Performing analytical procedures/analysis to test the effectiveness of controls
Document audit procedures and cross reference working papers
Create management representation letter comments and recommendations and draft audit reports for management review
Validations of audit issues
Conducting special reviews / investigations
Carrying out audit planning including scheduling and resource allocation
Conducting discussions with Management representatives on the audit observations/ findings and preparation of Audit Committee Submissions
Conducting internal staff trainings
Assign variety of audits including operational, compliance or IT focused under a variety of financial or info-security/cyber security regulations in the US and other international locations in APAC, EMEA, LATAM, etc.,
Testowanie aplikacji na terminale płatnicze (urządzenia terminalowe typu embedded) – oprogramowanie tworzone w języku C/C++
Integracja systemów umożliwiających akceptację płatności kartowych i mobilnych z systemami kasowymi
Uczestniczenie w pełnym cyklu wytwórczym oprogramowania, przede wszystkim testowanie dostarczonego kodu, tworzenie dokumentacji technicznej i użytkowej aplikacji
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, odbiór jakościowy oprogramowania, certyfikacja i wdrażanie rozwiązań
Praktykanci w Zespołach Marketingu i Produktów (K/M)
Aleje Jerozolimskie 100, Ochota, Warszawa
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
realizacja analiz i badań rynkowych w obszarze płatności i innowacji płatniczych;
identyfikacja potrzeb klientów w obszarze płatności, pomoc w opracowywaniu założeń i koncepcji rozwoju produktów, lub koncepcji działań/strategii marketingowej;
analiza kierunku rozwoju rynku płatniczego oraz oferowanych na nim produktów i usług;
analiza oczekiwań klientów;
opracowywanie dokumentacji;
współprowadzenie i przygotowywanie prezentacji oraz warsztatów na potrzeby wewnętrzne, oraz dla klientów i partnerów;
Testowanie aplikacji na terminale płatnicze (urządzenia terminalowe typu embedded) – oprogramowanie tworzone w języku C/C++
Integracja systemów umożliwiających akceptację płatności kartowych i mobilnych z systemami kasowymi
Uczestniczenie w pełnym cyklu wytwórczym oprogramowania, przede wszystkim testowanie dostarczonego kodu, tworzenie dokumentacji technicznej i użytkowej aplikacji
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, odbiór jakościowy oprogramowania, certyfikacja i wdrażanie rozwiązań
Zapewnienie zgodności działalności Spółki z zasadami organizacji płatniczych, posiadaną licencją acquiringową oraz obowiązującymi przepisami prawa;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa i zasadach organizacji płatniczych dotyczących działalności Spółki oraz wspieranie procesu wdrażania wymaganych zmian w produktach, systemach i operacjach;
Interpretacja zasad dot. współpracy z organizacjami kartowymi w przypadku wątpliwości lub konfliktu z innymi regulacjami;
Ocena potencjalnych zdarzeń niezgodności;
Udział w audytach przeprowadzanych w Spółce przez organizacje kartowe i inne organy nadzoru;
Utrzymywanie relacji z organizacjami kartowymi w zakresie obszarów związanych z compliance;
Przygotowywanie odpowiedzi na pisma składane za pośrednictwem organizacji kartowych;
Opiniowanie nowych produktów i usług pod kątem wymogów card compliance;
Udział w opracowywaniu projektów umów dotyczących produktów i usług oferowanych przez Spółkę;
Zapewnienie, że polityka i procedury firmy są zgodne z odpowiednimi zasadami systemów kart i obowiązującym prawem;
Zapewnienie, że treści marketingowe, reklamowe i sprzedażowe firmy są zgodne z odpowiednimi zasadami i przepisami;
Sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przez pracowników wewnętrznych regulacji obowiązujących w firmie;
Szkolenie pracowników Spółki w zakresie wymogów compliance, w szczególności w zakresie zasad systemów kartowych
Rejestracja w systemie księgowym transakcji i dokumentów księgowych;
Księgowanie zgodnie z procesem księgowym; uaktualnianie dokumentacji procesowej w miarę pojawiających się potrzeb;
Udział w zamknięciach miesiąca i końca roku;
Sprawdzanie dokumentów i transakcji w systemie księgowym w następujących obszarach: intercompany, środki trwałe, inne koszty wynikające z rozliczeń VAT I CIT;
Zapewnienie zgodności działalności Spółki z zasadami organizacji płatniczych, posiadaną licencją acquiringową oraz obowiązującymi przepisami prawa;
Monitorowanie zmian w przepisach prawa i zasadach organizacji płatniczych dotyczących działalności Spółki oraz wspieranie procesu wdrażania wymaganych zmian w produktach, systemach i operacjach;
Interpretacja zasad dot. współpracy z organizacjami kartowymi w przypadku wątpliwości lub konfliktu z innymi regulacjami;
Ocena potencjalnych zdarzeń niezgodności;
Udział w audytach przeprowadzanych w Spółce przez organizacje kartowe i inne organy nadzoru;
Utrzymywanie relacji z organizacjami kartowymi w zakresie obszarów związanych z compliance;
Przygotowywanie odpowiedzi na pisma składane za pośrednictwem organizacji kartowych;
Opiniowanie nowych produktów i usług pod kątem wymogów card compliance;
Udział w opracowywaniu projektów umów dotyczących produktów i usług oferowanych przez Spółkę;
Zapewnienie, że polityka i procedury firmy są zgodne z odpowiednimi zasadami systemów kart i obowiązującym prawem;
Zapewnienie, że treści marketingowe, reklamowe i sprzedażowe firmy są zgodne z odpowiednimi zasadami i przepisami;
Sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przez pracowników wewnętrznych regulacji obowiązujących w firmie;
Szkolenie pracowników Spółki w zakresie wymogów compliance, w szczególności w zakresie zasad systemów kartowych
Analiza kierunków rozwoju rynku oraz oferowanych na nim produktów i usług z branży płatności bezgotówkowych;
Weryfikacja oczekiwań rynku (Klientów) na nowe produkty i usługi;
Sporządzanie planów rozwoju produktów i usług;
Opracowanie dokumentacji produktowej i procesowej;
Współpraca z firmami zewnętrznymi, dostawcami i podwykonawcami w zakresie obsługi i rozwoju produktów;
Wsparcie Pionu Sprzedaży w rozwoju biznesu, w tym sprzedaży produktów i usług;
Globalna współpraca z innymi spółkami Fiserv w ramach tworzenia produktów i usług dla klientów regionalnych;
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji i warsztatów produktowych;
Wsparcie merytoryczne pracowników Departamentu Sprzedaży w procesie zawierania umów dot. zarządzanych produktów;
Podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia zgodności oferowanych produktów i usług z regulacjami wewnętrznymi spółki, regulacjami organizacji kartowych i obowiązującymi przepisami prawa;
Współpraca z organizacjami międzynarodowymi/systemami płatniczymi w zakresie rozwoju produktów i usług oferowanych instytucjom finansowym;
Okresowy przegląd i analiza raportów prezentujących poziom przychodów i kosztów generowanych przez zarządzane produkty;
Nadzór nad prawidłowością działania procesów obsługowych dla zarządzanych produktów i usług;
Wspieranie procesów technicznych związanych z działaniem produktów;
Przygotowanie i opieka nad dokumentacją produktową;
Analizowanie usług i produktów pod względem kosztów, przychodów, zysku, rentowności
Rejestracja w systemie księgowym transakcji i dokumentów księgowych;
Księgowanie zgodnie z procesem księgowym; uaktualnianie dokumentacji procesowej w miarę pojawiających się potrzeb;
Udział w zamknięciach miesiąca i końca roku;
Sprawdzanie dokumentów i transakcji w systemie księgowym w następujących obszarach: intercompany, środki trwałe, inne koszty wynikające z rozliczeń VAT I CIT;
Całościowa odpowiedzialność za model oraz jakość realizowanych testów w obszarze IT:
zarządzanie pracami testowymi w ramach wielu równolegle prowadzonych projektów;
definiowanie strategii testów oraz metodyk wytwarzania oprogramowania w obszarach testowych;
kontrolę projektowania i wykonania testów oraz planowanie i wycena prac testowych;
definiowanie szablonów dokumentacji testowej i nadzór nad jej prawidłowym wytwarzaniem;
definiowanie norm jakościowych i nadzór nad jakością oprogramowania wdrażanego na produkcję;
raportowanie statusu testów wraz z raportowaniem defektów oprogramowania;
ocenę i komunikację ryzyk związanych z wdrożeniem oprogramowania;
Definiowanie krótko i długoterminowych celów zespołowych;
Zarządzanie zespołem Testerów poprzez rekrutację, motywowanie, definiowanie ścieżek rozwoju, ustalanie celów, ocenę roczną;
Identyfikacja i wdrażanie narzędzi oraz rozwiązań organizacyjnych w celu podniesienia jakości i --efektywności realizacji testów;
Identyfikacja i koordynacja wdrażania usprawnień modelu operacyjnego pionu IT oraz współtworzenie i wdrażanie miar jakości i efektywności funkcjonowania pionu IT;
Wspieranie działań firmy na poziomie globalnym i lokalnym poprzez stosowanie odpowiednich wytycznych dotyczących prywatności;
Wspieranie zapytań dotyczących ochrony prywatności, realizacja Globalnego Programu Prywatności, oraz wspieranie zespołu Compliance w kontekście inicjatyw globalnych;
Przeprowadzanie oceny wpływu na prywatność w celu zidentyfikowania kluczowych obszarów ryzyka i ustalenie priorytetów dot. działań w obszarze prywatności;
Działanie jako kluczowy interesariusz wspierający centralny zespół zarządzania incydentami;
Nadzorowanie i kontrola wewnętrznych i zewnętrznych działań Fiserv w zakresie przetwarzania danych;
Zapewnienie ciągłości wdrażania polityk i procesów ochrony danych Fiserv, zarówno wewnętrznie jak i dla podmiotów trzecich;
Zapewnienie spójności polityki na poziomie globalnym w zakresie ochrony danych;
Doradztwo w kontekście zgodności z przepisami i wymogami dotyczącymi ochrony danych;
Zapewnienie pomocy i koordynacji w zakresie podejścia Fiserv do praw osób, których dane dotyczą (np. wnioski o dostęp do danych; wnioski o usunięcie lub poprawianie danych);
Monitorowanie i proaktywne rozwiązywanie problemów i zagrożeń powstających w związku z ochroną danych osobowych;
Wspieranie zespołu marketingu w kontekście polityki prywatności we wdrażaniu strategii marketingu bezpośredniego;
Monitorowanie rynku w celu zapewnienia gotowości na nadchodzące zmiany w przepisach i regulacjach;
Tworzenie wewnętrznych kampanii zwiększających świadomość w kwestii ochrony danych na poziomie globalnym i lokalnym
Reporting to the Risk and Compliance Director/MLRO, the role will be hands-on, highly engaged and involved in virtually all aspects of AML and compliance in Poland and more broadly in the EMEA region
Act as a deputy of MLRO. Responsibility on internal referrals and Suspicious Activity Reporting
Lead the maintenance of Fiserv’s AML and compliance framework across all parts of the business to increase visibility and adherence of standard practice
Maintain a strong working partnership with the Members of the Board and all business stakeholders as the AML and compliance subject matter expert; and point of escalation for risks impacting business objectives
Work closely with management on business unit issues, test and monitoring results, changes in the regulatory environment, and non-compliance with relevant policies and procedures
Appropriately escalate material AML and compliance risks to the business and other relevant management and/ or personnel
Lead the development of robust governance, reporting and communication of AML and compliance metrics and tolerance levels to business leaders that provide greater visibility and transparency into risk factors affecting Fiserv’s strategy and business objectives
Support and perform comprehensive deep-dive research, fact gathering and analysis of country or business level risks and changes in the business or external environment
Provide appropriate support and guidance to address business queries or evaluation of internal & external audits of Fiserv’s AML and compliance framework and internal controls
Wspieranie działań firmy na poziomie globalnym i lokalnym poprzez stosowanie odpowiednich wytycznych dotyczących prywatności;
Wspieranie zapytań dotyczących ochrony prywatności, realizacja Globalnego Programu Prywatności, oraz wspieranie zespołu Compliance w kontekście inicjatyw globalnych;
Przeprowadzanie oceny wpływu na prywatność w celu zidentyfikowania kluczowych obszarów ryzyka i ustalenie priorytetów dot. działań w obszarze prywatności;
Działanie jako kluczowy interesariusz wspierający centralny zespół zarządzania incydentami;
Nadzorowanie i kontrola wewnętrznych i zewnętrznych działań Fiserv w zakresie przetwarzania danych;
Zapewnienie ciągłości wdrażania polityk i procesów ochrony danych Fiserv, zarówno wewnętrznie jak i dla podmiotów trzecich;
Zapewnienie spójności polityki na poziomie globalnym w zakresie ochrony danych;
Doradztwo w kontekście zgodności z przepisami i wymogami dotyczącymi ochrony danych;
Zapewnienie pomocy i koordynacji w zakresie podejścia Fiserv do praw osób, których dane dotyczą (np. wnioski o dostęp do danych; wnioski o usunięcie lub poprawianie danych);
Monitorowanie i proaktywne rozwiązywanie problemów i zagrożeń powstających w związku z ochroną danych osobowych;
Wspieranie zespołu marketingu w kontekście polityki prywatności we wdrażaniu strategii marketingu bezpośredniego;
Monitorowanie rynku w celu zapewnienia gotowości na nadchodzące zmiany w przepisach i regulacjach;
Tworzenie wewnętrznych kampanii zwiększających świadomość w kwestii ochrony danych na poziomie globalnym i lokalnym
Direct and supervise the lifecycle for audits (planning, execution of field work, designing and executing audit testing, analyzing results and drawing conclusions using the CAAS Audit methodology;
Establish and maintain relations and effective communication with stakeholders by preparing and leading status meetings, documenting test results and conclusions;
Prepare audit reports and draft summaries of issues;
Conduct issue validation in close cooperation with the business as required by CAAS Audit Methodology;
Support and coach junior team members;
Support the Audit Director in the annual audit risk assessment and audit planning process
Strengthening the user experience by visual means appropriate to user needs and cognitive abilities;
Taking care of usability of our digital products;
Researching, developing and executing design solutions for acquiring portals, e-commerce solutions and mobile applications;
Creating and presenting interaction design concepts, prototypes and final designs (utilizing our Design System);
Engaging directly with consumers, designing concepts and prototypes to be tested, uncovering key unmet needs and rapid-prototype solutions to big problems. Translating those solutions to meet the needs of our merchant and financial institutions customers. Analyzing the results of testing and research and recommend winning design solutions;
Monitoring UX/UI trends and technology;
Ambition to design applications that can compete with Revolut, Stripe or Adyen
Rejestracja w systemie księgowym transakcji i dokumentów księgowych;
Księgowanie zgodnie z procesem księgowym; uaktualnianie dokumentacji procesowej w miarę pojawiających się potrzeb;
Udział w zamknięciach miesiąca i końca roku;
Sprawdzanie dokumentów i transakcji w systemie księgowym w następujących obszarach: intercompany, środki trwałe, inne koszty wynikające z rozliczeń VAT I CIT;
Lead the maintenance of Fiserv’s Enterprise Risk Management framework across all parts of the business
Maintain partnership with the Board Members and stakeholders as the risk management subject matter expert
Improve the organisation’s understanding and oversight of risks to support a risk-aware culture and drive risk ownership with business and process owners
Lead assessments of controls risks effectiveness to determine appropriate prevention and remediation actions
Capture, monitor and support progress of risk mitigation action plans
Escalate material risks to the business
Lead the development of robust governance, reporting and communication of risk metrics and tolerance levels to business leaders
Support and perform comprehensive research, fact gathering and analysis of country/business level risks
Support and guidance to address business queries or evaluation of internal & external audits
As a Senior DevOps Engineer in an Agile team, you will be responsible to manage and improve the processes, tools, and methodologies throughout the software development life cycle. You take over the preparation, integration, and deployment of new releases for our on-prem and Cloud based web applications and API’s. In projects you are already involved in the architectural and design phase to ensure production readiness and compliance. You also maintain the environment and ensure the security of the same. Additionally, you support the developers for less mature applications with the Cloud migration and manage the containers
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. administracji terminalami płatniczymi
Aleje Jerozolimskie 100, Ochota, Warszawa
Wygasła: 20.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontrola zleceń instalacji i wymian terminali u kontrahentów Fiserv, aktywna eliminacja ew. problemów i przeszkód w procesie instalacji
Zlecania napraw terminali serwisom zewnętrznym i ich rozliczanie (kontrola terminowości, kosztów i jakości napraw)
Kontrola zwrotów terminali (terminowość, kompletność, uszkodzenia z winy klienta), ew. obciążanie klientów za urządzenia niezwrócone lub uszkodzone z ich winy
Ustalanie zasad i audytowanie procesu klasyfikacji i odnawiania zwracanych urządzeń, w celu utrzymania wysokich standardów jakościowych urządzeń ponownie instalowanych
Wsparcie procesów prognozowania, zamawiania i rozliczania zakupów nowych urządzeń
Kontrola i raportowanie uzgodnionych KPI dot. procesu napraw
As a full stack software developer, you are responsible for the integration of requirements into our web applications. You take over the architectural and design phase, define, estimate, and document the solution, and you support the agile team in developing secure and maintainable PHP code. You are responsible for the coding guidelines, architectural planning, and the overall design. You are also familiar with the creation of required database objects and with development of SQL code. You work closely together with the Business Analysts and Product Owners to ensure the high quality of the deliverables
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. wsparcia aplikacji mobilnej SoftPOS (II linia wsparcia)
Aleje Jerozolimskie 100, Ochota, Warszawa
Wygasła: 14.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza i właściwe adresowanie problemów zgłoszonych przez I linię wsparcia: zbieranie informacji/logów pochodzących z wielu systemów (aplikacja pracuje w złożonym środowisku informatycznym); analiza możliwych przyczyn zgłoszonych problemów; merytoryczna współpraca z zespołem developerskim;
Budowanie bazy wiedzy dot. produktu;
Przygotowywanie dokumentów/instrukcji dla I linii wsparcia;
Specjalista ds. wsparcia aplikacji mobilnej SoftPOS (II linia wsparcia)
Aleje Jerozolimskie 100, Ochota, Warszawa
Wygasła: 03.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza i właściwe adresowanie problemów zgłoszonych przez I linię wsparcia: zbieranie informacji/logów pochodzących z wielu systemów (aplikacja pracuje w złożonym środowisku informatycznym); analiza możliwych przyczyn zgłoszonych problemów; merytoryczna współpraca z zespołem developerskim;
Budowanie bazy wiedzy dot. produktu;
Przygotowywanie dokumentów/instrukcji dla I linii wsparcia;
Close monitoring of new card regulations, mandates, bulletins and other compliance documents issued by American Express, Diners Club/Discover, JCB, UnionPay;
Undertaking required activities aimed at ensuring compliance of the products and services offered with card scheme requirements, the internal regulations of the Company and applicable law;
Supporting business, operational and other processes required to ensure card processing is maintained as required;
Managing relationships with card schemes, vendors and other partners;
Conducting development activities in the area of managed solutions;
Cooperation with Fiserv EMEA/NA as part of card compliance processes;
Preparation of plans for the development of supervised products and services;
Preparation of relevant agreements, product and process documentation;
Supporting Sales Department in the process of acquiring new customers and selling products and services;
Preparation and conducting of internal workshops supporting product services after their implementation;
Substantive support of employees of the Sales Department in the process of concluding Agreements in the field of supervised products;
Periodic review and analysis of reports presenting level of revenues and costs generated by managed products
Testowanie aplikacji na terminale płatnicze (urządzenia terminalowe typu embeded) – oprogramowanie stworzone w języku C/C++
Wsparcie w obszarze integracji terminali POS z zewnętrznymi systemami kasowymi lub maszynami bezobsługowymi umożliwiających akceptację płatności kartowych i mobilnych
Uczestniczenie w pełnym cyklu wytwórczym oprogramowania, przede wszystkim projektowanie, testowanie dostarczonego kodu, tworzenie dokumentacji technicznej i użytkowej aplikacji terminali POS i systemów zarządzających terminalami
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, odbiór jakościowy oprogramowania, certyfikacja i wdrażanie rozwiązań
Rejestracja w systemie księgowym transakcji i dokumentów księgowych;
Księgowanie zgodnie z procesem księgowym; uaktualnianie dokumentacji procesowej w miarę pojawiających się potrzeb;
Udział w zamknięciach miesiąca i końca roku;
Sprawdzanie dokumentów i transakcji w systemie ksiegowym w następujących obszarach: intercompany, środki trwałe, inne koszty wynikające z rozliczeń VAT I CIT;
Wsparcie sił sprzedaży/produktów - konsultacje i wsparcie w definiowaniu możliwych zintegrowanych rozwiązań;
Współpraca z kierownikami projektów/architektami/projektantami i programistami firm zewnętrznych w definiowaniu i opracowywaniu projektów na ich wczesnym etapie rozwoju;
Wykonywanie analiz w celu znalezienia i wdrażania optymalnych rozwiązań płatniczych;
Ścisła współpraca z programistami i integratorami w budowie optymalnego rozwiązania i późniejszego wdrażania go na rynek;
Odpowiedzialność za utrzymywanie rozwiązań zgodnych z wymaganiami Fiserv i organizacji płatniczych;
Dobra znajomość oferty produktów Fiserv i możliwości ich integracji z systemami zewnętrznymi
timely registration of various accounting transactions and documents in Finance ERP system: (mainly Oracle) in accordance with Fiserv standards and policies;
following agreed processes; updating process documentation if necessary;
participation in month-end/year-end activities and processes;
recording documents and transactions in the ERP system in following areas: e.g. intercompany, cash management, travel expenses, prepaid expenses, fixed assets;
clearing bank accounts;
confirmation of intercompany balances within the group;
reconciling GL accounts balances;
verification of completeness of accounting documents and archiving it;
carrying out other requests from the manager in the assigned area of accounting;
supporting the Team in implementation of SAP S/4Hana
Lead the user interface design for Fiserv products in partnership with marketing and product team;
Define visual language for all products from the International Payment Platform ecosystem;
Decide on final design to be implemented for our solutions from web, mobile and payment terminal areas;
Decide on the right technology stack, propose newest toolset to achieve more, better and faster;
Contribute to the Crystal Design System and shared design library;
Craft and evolve designs within visual system and standards;
Hire, mentor and manage a team of UI Designers that is well-balanced across the different design skill sets so can deliver beautiful interfaces for payment industry users;
Generate creative ideas in order to constantly increase quality and challenge “as is” state;
Communicate your team's goals across organization and connect related areas of IPP so that efforts can be align and solutions identified quickly;
Responsible for overall team performance and health, resource allocation, prioritization, building a culture of visual excellence and attention to details
Lead the user experience of a product from discovery to release in partnership with product team;
Run discovery process by planning and conducting workshops, user research, creating and presenting interaction design prototypes;
Contribute to strategic vision around the future direction of International Payment Platform;
Measure implemented solutions based on agreed metrics and translate into future improvements;
Design end-to-end flows and journeys that define experience for our solutions from web, mobile and payment terminal areas;
Hire, mentor and manage a team of UX Designers that is well-balanced across the different design skill sets so can deliver the best experience for payment industry users;
Generate and provide feedback from designers and stakeholders in order to constantly increase opportunities to raise quality;
Communicate your team's goals across organization and connect related areas of IPP so that efforts can be aligned and solutions identified quickly;
Responsible for overall team performance and health, resource allocation, prioritization, and building a culture of design excellence
Lead the user interface design for Fiserv products in partnership with marketing and product team;
Define visual language for all products from the International Payment Platform ecosystem;
Decide on final design to be implemented for our solutions from web, mobile and payment terminal areas;
Decide on the right technology stack, propose newest toolset to achieve more, better and faster;
Contribute to the Crystal Design System and shared design library;
Craft and evolve designs within visual system and standards;
Hire, mentor and manage a team of UI Designers that is well-balanced across the different design skill sets so can deliver beautiful interfaces for payment industry users;
Generate creative ideas in order to constantly increase quality and challenge “as is” state;
Communicate your team's goals across organization and connect related areas of IPP so that efforts can be align and solutions identified quickly;
Responsible for overall team performance and health, resource allocation, prioritization, building a culture of visual excellence and attention to details