Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (201)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 201 )
Pracownik ds. serwisu maszyn i urządzeń
Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 03.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- Kontrola stanu technicznego maszyn i urządzeń elektrycznych i spalinowych
- Diagnozowanie usterek
dokonywanie napraw i przygotowanie do ponownego wykorzystania
- Wykonywanie przeglądów i serwisów konserwacyjnych
- Raportowanie działań serwisowych
To oferujemy:
- Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w systemie jednozmianowym
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00
- Współpracę z doświadczonymi specjalistami w swojej dziedzinie
- Dostęp do platformy szkoleń e-learningowych
- Możliwość korzystania z karty Multisport i prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach
Przygotowywanie we współpracy z bezpośrednim przełożonym dokumentów do kontroli instytucji zewnętrznych (ZUS, PFRON, Straż Graniczna, MSWiA)
Kompletowanie i dostarczanie dokumentacji oraz współpraca z innymi działami w celu zgromadzenia niezbędnych informacji oraz opracowywania odpowiedzi dla organów kontrolujących jak i instytucji
Przygotowanie odpowiedzi na pisma z instytucji zewnętrznych
Reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi
Opracowywanie sprawozdania i raportów dla pracodawcy
Radca Prawny – obszar prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Wrocław
Wygasła: 14.02.2024
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów prawa – przede wszystkim prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień z zakresu spraw kadrowo-płacowych i obsługi firm podczas kontroli prowadzonych przez organy administracji państwowej
Przygotowywanie pism i umów oraz opinii prawnych
Reprezentowanie firmy w sądzie oraz przed organami administracji państwowej i samorządowej
Radca Prawny – obszar prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Wrocław
Wygasła: 14.01.2024
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów prawa – przede wszystkim prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień z zakresu spraw kadrowo-płacowych i obsługi firm podczas kontroli prowadzonych przez organy administracji państwowej
Przygotowywanie pism i umów oraz opinii prawnych
Reprezentowanie firmy w sądzie oraz przed organami administracji państwowej i samorządowej
Definiowanie i utrzymywanie strategii, standardów i zasad architektury korporacyjnej w oparciu o najlepsze praktyki i trendy rynkowe
Współpraca merytoryczna w zakresie technologii dostosowanej do kierunków rozwoju aplikacji w Grupie Impel
Poszukiwanie i wskazywanie optymalnych kosztowo i technologicznie rozwiązań w obszarze aplikacji
Przygotowanie i realizowanie map „drogowych” aplikacji w zakresie technologii i innowacyjności
Tworzenie wytycznych dla wymagań architektonicznych w obszarze aplikacji
Opracowanie architektury niezbędnej dla procesu produkcji aplikacji
Aktualizacja opisów architektonicznych nowych rozwiązań aplikacyjnych w repozytorium architektury
Współpraca w zakresie przygotowania, przeglądania, oceny i rekomendowania propozycji dotyczących rozwoju i zmian w rozwiązaniach informatycznych z uwzględnieniem potrzeb biznesowych oraz zapytań ofertowych i przetargowych na rozwiązania cyfrowe
Udział i wsparcie merytoryczne w procesie wyboru gotowego systemu/aplikacji lub zlecenia produkcji oprogramowania. Opiniowanie i monitorowanie postępów prac i zgodności z założeniami architektonicznymi
Dostarczanie i odbiór dokumentów do lokalizacji spółek Grupy Impel na terenie Wrocławia i Bielan Wrocławskich oraz do innych podmiotów współpracujących
Dostarczanie i odbiór dokumentów do urzędów administracji państwowej i innych instytucji oraz podmiotów współpracujących
Odbiór przesyłek kurierskich od przedstawicieli firm kurierskich
Generowanie listów przewozowych do przesyłek kurierskich
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zewnętrznej (przesyłki pocztowe i kurierskie)
Roznoszenie wszelkiej korespondencji przychodzącej w tym przesyłek kurierskich, zgodnie z dekretacją
Operacyjna obsługa zamówień od Klientów na usługi i urządzenia GSM zgodnie z posiadanymi umowami z operatorami telekomunikacyjnymi, dostawcami sprzętu oraz Klientami
Obsługa serwisu urządzeń GSM (naprawy, logistyka, utylizacje)
Prowadzenie ewidencji sprzętu i usług GSM wykorzystywanych przez Klientów w dedykowanym systemie informatycznym opartym o platformę Microsoft Sharepoint/PowerApps
Wsparcie użytkowników w konfiguracji i rozwiązywaniu problemów przy korzystaniu z usług i urządzeń GSM (w tym przy wykorzystaniu narzędzia MDM - Mobile Device Management)
Przygotowanie raportów niezbędnych do rozliczenia usług GSM wykorzystywanych przez Klientów
Testowanie nowych rozwiązań i sprzętu z obszaru usług GSM na potrzeby usług dla Klientów
Kompleksowe projektowanie i prowadzenie działań rozwojowych dla Pionu Sprzedaży i Marketingu
Samodzielne projektowanie scenariuszy szkoleń, wybór optymalnych narzędzi, technik szkoleniowych oraz opracowywanie materiałów dydaktycznych
Planowanie, organizowanie oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów, treningów
Ścisła współpraca z Kadrą Zarządzającą
Planowanie i realizacja budżetu szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (umowy, ankiety poszkoleniowe, dokumenty do rozliczenia kosztów etc.)
Współpraca z zewnętrznymi firmami działającymi w zakresie dostarczania usług szkoleniowych
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Identyfikacja i mapowanie procesów w obszarze HR, które można zoptymalizować poprzez narzędzia Office 365
Analiza wymagań, procedur i potrzeb użytkowników oraz właścicieli procesów w celu zautomatyzowania przetwarzania lub ulepszenia istniejących przepływów biznesowych
Tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft 365 (podstawowe narzędzia: Power Apps, Power Automate, SharePoint, One Drive)
Szkolenie użytkowników końcowych
Współpraca z właścicielami procesów w celu ich automatyzacji
Nawiązywanie i rozwój relacji z dostawcami i klientami wewnętrznymi, oparte na profesjonalizmie, zaufaniu oraz wiarygodności
Prowadzenie procesów zakupów w organizacji
Nadzór nad realizacją zawartych umów handlowych
Bieżąca analiza rynku oraz poszukiwanie nowych źródeł zakupu
Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji (przygotowywanie prezentacji, harmonogramów i dokumentacji związanej z prowadzonymi projektami zakupowymi)
Obsługa służbowej poczty e-mail (sortowanie maili) Dyrektora IT GI
Zarządzanie kalendarzem spotkań (kontakt telefoniczny z osobami uczestniczącymi w spotkaniach w celu uzgodnienia terminów / zmian terminów spotkań; rezerwacja salek konferencyjnych)
Zarządzanie kalendarzem spotkań zarządów Programu Digital Impel oraz prowadzenie witryny ZPDI
Prowadzenie notatek ze spotkań i posiedzeń zarządów, zbieranie materiałów i przygotowywanie prezentacji
Monitorowanie zadań zleconych pracownikom Centrum IT przez Dyrektora IT GI
Realizacja procesu zamawiania materiałów biurowych, narzędzi IT oraz nadzór nad ich wymianą według potrzeb (komputer, laptop, telefon itp.) dla pracowników Centrum IT
Prowadzenie rejestru umów i rozliczeń ze wskazanymi dostawcami
Rejestrowanie umów z klientami, tworzenie metryk umów
Utrzymywanie, nadzorowanie, doskonalenie systemów zarządzania obowiązujących w spółkach Grupy Impel – ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001 / OHSAS 18001/ ISO 45001 , AQAP, ISO 27001; oraz innych systemów zarządzania
Opracowywanie i branie udziału w uzgadnianiu dokumentacji systemów zarządzania obowiązujących w spółkach Grupy Impel (np. procedury, instrukcje, analiza ryzyka i szans w poszczególnych procesach), zgodnej z wymaganiami ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001 / OHSAS 18001/ ISO 45001 , AQAP, ISO 27001
Przeprowadzanie auditów wewnętrznych w spółkach Grupy Impel na terenie całego kraju zgodnie z ww. standardami oraz nadzorowanie procesu wdrażania działań naprawczych
Wdrażanie nowych pracowników oraz realizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania w spółkach Grupy Impel
Wsparcie spółek Grupy Impel podczas realizacji audytów zewnętrznych (realizowanych przez jednostki certyfikujące) w zakresie posiadanych przez nie systemów zarządzania
Udzielanie informacji z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania obowiązującego w spółkach GI, zainteresowanym komórkom
Praca w systemach informatycznych wspierających Zintegrowany System Zarządzania
Udział w projektach związanych z doskonaleniem ZSZ oraz wdrażaniem systemów zarządzania w spółkach GI
Realizacja zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Centrum Zarządzania Jakością
Świadczenie pomocy prawnej, głównie w zakresie dotyczącym obszarów: IT, IP (własność intelektualna), e-commerce, nowe technologie, chmura obliczeniowa
Sporządzanie, opiniowanie i negocjowanie umów, zwłaszcza dotyczących systemów informatycznych: wdrożeniowych, licencyjnych, SaaS, IaaS, PaaS, serwisowych, utrzymaniowych i rozwojowych
Sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych w bieżących sprawach
Bliska współpraca z osobami odpowiedzialnymi za kwestie biznesowe i operacyjne
Zastępowanie przed sądami i organami administracji publicznej
Obsługa służbowej poczty e-mail (sortowanie maili) Dyrektora IT GI
Zarządzanie kalendarzem spotkań (kontakt telefoniczny z osobami uczestniczącymi w spotkaniach w celu uzgodnienia terminów / zmian terminów spotkań; rezerwacja salek konferencyjnych)
Zarządzanie kalendarzem spotkań zarządów Programu Digital Impel oraz prowadzenie witryny ZPDI
Prowadzenie notatek ze spotkań i posiedzeń zarządów, zbieranie materiałów i przygotowywanie prezentacji
Monitorowanie zadań zleconych pracownikom Centrum IT przez Dyrektora IT GI
Realizacja procesu zamawiania narzędzi IT oraz nadzór nad ich wymianą według potrzeb (komputer, laptop, telefon itp.) dla pracowników Centrum IT
Prowadzenie rejestru umów i rozliczeń ze wskazanymi dostawcami
Rejestrowanie umów z klientami, tworzenie metryk umów
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora IT GI
Wsparcie w doradztwie w zakresie obowiązujących przepisów prawa – przede wszystkim prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień z zakresu spraw kadrowo-płacowych i obsługi firm podczas kontroli prowadzonych przez organy administracji państwowej
Wstępne przygotowywanie pism i umów oraz opinii prawnych pod kierunkiem radcy prawnego
Aktywne wsparcie Członków Zarządu, organizacja i prowadzenie kalendarza spotkań,
Współpraca z różnymi działami firmy, monitorowanie statusu wykonania zadań zleconych zespołom przez Członków Zarządu oraz statusów prowadzonych projektów,
Organizowanie i realizacja zadań związanych z delegacjami oraz spotkaniami biznesowymi,
Dbałość o wygląd i prawidłowe funkcjonowanie biura,
Weryfikacja i rozliczanie faktur, tworzenie zamówień na potrzeby Członka Zarządu,
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
Obsługa spotkań oraz reprezentowanie Członka Zarządu na zewnątrz,
Specjalista ds. kontrolingu/ rachunkowości zarządczej
Wrocław
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie i prezentacja informacji zarządczej w zakresie rachunku kosztów przed Zarządem
Analiza kosztów w tym kosztów pracy i ich wpływu na wynik. Działanie wykonywane we współpracy kontrolerami grup produktowych, Biurami Pionu Pracowniczego oraz Dyrektorami Pionów
Przygotowywanie rekomendacji zarządczych z uwzględnieniem rachunku kosztów
Udział w przygotowaniu i monitorowaniu kluczowych parametrów efektywności w tym efektywności kosztów pracy
Udział w projektowaniu i wdrażaniu narzędzi prezentacji informacji zarządczej
Udział w procesie przygotowywania prognoz kosztów i planów budżetowych. Działanie wykonywane we współpracy z Biurami Pionu Pracowniczego i Dyrektorami Zarządzającymi Pionami
Analizowanie przyczyn rozbieżności między prognozami/budżetem a rzeczywistym wykonaniem kosztów
Specjalista ds. kontrolingu/ rachunkowości zarządczej
Wrocław
Wygasła: 20.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie i prezentacja informacji zarządczej w zakresie rachunku kosztów przed Zarządem
Analiza kosztów w tym kosztów pracy i ich wpływu na wynik. Działanie wykonywane we współpracy kontrolerami grup produktowych, Biurami Pionu Pracowniczego oraz Dyrektorami Pionów
Przygotowywanie rekomendacji zarządczych z uwzględnieniem rachunku kosztów
Udział w przygotowaniu i monitorowaniu kluczowych parametrów efektywności w tym efektywności kosztów pracy
Udział w projektowaniu i wdrażaniu narzędzi prezentacji informacji zarządczej
Udział w procesie przygotowywania prognoz kosztów i planów budżetowych. Działanie wykonywane we współpracy z Biurami Pionu Pracowniczego i Dyrektorami Zarządzającymi Pionami
Analizowanie przyczyn rozbieżności między prognozami/budżetem a rzeczywistym wykonaniem kosztów
analiza dokumentacji postępowań publicznych i rynkowych w zakresie żywienia;
sporządzanie dokumentów ofertowych, pism i wniosków dotyczących technologii żywienia w postępowaniach cateringowych (w tym wniosków o wyjaśnienie treści dokumentów postępowania);
tworzenie jadłospisów do ofert;
wycena „wsadu do kotła”;
przygotowywanie wyliczeń wartości kalorycznej i odżywczej jadłospisów