Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
Projektant / Projektantka wnętrz
Mogilska 16, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca i budowanie relacji z klientami - będziesz poznawał/a ich potrzeby, tak aby robić projekty szyte na miarę
nadzór i koordynacja procesu w zakresie wykończenia wnętrz
projektowanie od A do Z (wykonywanie: inwentaryzacji, układu funkcjonalnego, rysunków wykonawczych, rysunków stolarskich, potrzebnych widoków ścian, wizualizacji) - będziesz odpowiedzialny/a za cały proces
przygotowywanie listy zakupowej - musimy wiedzieć co i gdzie kupić, aby zrealizować projekt
sporządzanie wycen - zarówno My jak i nasi klienci muszą wiedzieć ile będzie kosztował remont 🙂
przygotowywanie dokumentacji dla klienta po etapie projektowym
dostarczanie wsparcia i prowadzenie nadzoru nad projektem i kosztorysem projektów wykonywanych przez młodszych projektantów - chcemy abyś podzielił/a się swoją wiedzą i doświadczeniem z młodszymi kolegami lub koleżankami
współpraca z innymi działami - najczęściej będziesz pracować z działem sprzedaży i wykończeń
współpraca z zespołem projektowym - bieżące uzgodnienia, rekomendacje,
kontakt z klientem i informowanie o postępach prac - będziesz naszym punktem styku z klientem, od Ciebie będzie uzyskiwał zdjęcia, informacje o postępach, a także z Tobą będzie rozmawiał o ewentualnych pracach dodatkowych na mieszkaniu
zapewnienie dostępności materiałów na budowie - bez nich ekipy wykończeniowe nie będą realizować swoich prac
kontrola prac ekip wykończeniowych - będziesz sprawdzał czy prace wykonują zgodnie z projektem, zachowaniem wysokiej jakości usług oraz według wytycznych prawa budowlanego
organizacja podwykonawców: ekipy remontowe, stolarze, złote rączki, szklarze - będziesz podpisywał z nimi umowy, szukał nowych
pilnowanie fv - faktury są ważne i nie mogą się gubić 🙂
pilnowanie budżetu wykończeniowego - dostaniesz budżet remontowy, którym będziesz zarządzał
współpraca i budowanie relacji z klientami - będziesz poznawał/a ich potrzeby, tak aby robić projekty szyte na miarę
nadzór i koordynacja procesu w zakresie wykończenia wnętrz
projektowanie od A do Z (wykonywanie: inwentaryzacji, układu funkcjonalnego, rysunków wykonawczych, rysunków stolarskich, potrzebnych widoków ścian, wizualizacji) - będziesz odpowiedzialny/a za cały proces
przygotowywanie listy zakupowej - musimy wiedzieć co i gdzie kupić, aby zrealizować projekt
sporządzanie wycen - zarówno My jak i nasi klienci muszą wiedzieć ile będzie kosztował remont 🙂
przygotowywanie dokumentacji dla klienta po etapie projektowym
dostarczanie wsparcia i prowadzenie nadzoru nad projektem i kosztorysem projektów wykonywanych przez młodszych projektantów - chcemy abyś podzielił/a się swoją wiedzą i doświadczeniem z młodszymi kolegami lub koleżankami
współpraca z innymi działami - najczęściej będziesz pracować z działem sprzedaży i wykończeń
Kierownik projektu / budowy do zarządzania działem wykończeń wnętrz
Mogilska 16, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie zespołem inżynierów ds. wykończeń oraz zakupowcem- zajmiesz się delegowaniem projektów do zespołu inżynierów / architektów, będziesz dla nich wsparciem przy pojawiających się wyzwaniach
Mentoring, szkolenia, wdrożenia - będziesz wsparciem merytorycznym dla zespołu, przeprowadzał/a 1 to 1, programy naprawcze, a także wdrażał/a nowych pracowników
Praca nad procesem wykończeniowym - przy wsparciu zespołu będziesz udoskonalał/a proces wykończeniowy, poprzez wprowadzanie korekt i wdrażanie je w narzędzia
Rekrutacja nowych członków zespołu - będziesz osobą, która wraz z działem HR będzie przeprowadzała rekrutacje do tego działu
Monitoring celów - będziesz wyznaczał/a cele zespołu, monitorował/a postępy w pracach oraz ich realizację
Rozwój działu - Twoją rolą będzie dbanie aby wszystko działało sprawnie przy jednoczesnym rozwoju organizacji
Zarządzanie zespołem koordynatorów wykończeń wnętrz oraz zakupowcem- zajmiesz się delegowaniem projektów do zespołu, będziesz dla nich wsparciem przy pojawiających się wyzwaniach
Mentoring, szkolenia, wdrożenia - będziesz wsparciem merytorycznym dla zespołu, będziesz przeprowadzał/a 1 to 1, programy naprawcze, a także wdrażał/a nowych pracowników
Praca nad procesem wykończeniowym - przy wsparciu zespołu będziesz udoskonalał/a proces wykończeniowy, poprzez wprowadzanie korekt i wdrażanie je w narzędzia
Rekrutacja nowych członków zespołu - będziesz osobą, która wraz z działem HR będzie przeprowadzała rekrutacje do tego działu
Monitoring celów - będziesz wyznaczał/a cele zespołu, monitorował/a postępy w pracach oraz ich realizację
Rozwój działu - Twoją rolą będzie dbanie, aby wszystko działało sprawnie przy jednoczesnym rozwoju organizacji
robienie inwentaryzacji mieszkań - zawsze robimy obmiary mieszkań, aby projekty były jak najbardziej dokładne
wsparcie w przygotowywaniu projektów technicznych mebli - i inne również w zależności od potrzeb projektowych
bieżące wsparcie działu projektowego - przy nas dużo się nauczysz
wyszukiwanie modeli, tekstur danych produktów - bez tego nie stworzymy ciekawej wizualizacji
aktualizacja list zakupowych - zarówno dział projektów jak i dział realizacji musi wiedzieć co musimy kupić
szukanie nowych wykonawców, dostawców, zbieranie ofert itp. - nasz zespół się powiększa, powiększają się również potrzeby związane z wykonawcami i dostawcami
współpraca z innymi naszymi działami: sprzedaży, realizacji, administracji, marketingu
Kierowanie Kampaniami Reklamowymi ukierunkowanymi na pozyskiwanie leadów kwalifikowanych - Zajmiesz się wdrażaniem, monitorowaniem i usprawnianiem kampanii w Google Ads i Meta Ads
Prowadzenie Testów A/B - Będziesz testować różne strategie, żeby sprawdzić, które są najbardziej skuteczne i zwiększać skuteczność naszych działań
Współpraca z Ekspertami - Będziesz blisko współpracować z agencjami i freelancerami, takimi jak specjaliści od SEO, copywriterzy czy deweloper strony www
Aktualizacja Strony - Będziesz wprowadzać drobne zmiany na naszej stronie opartej na WordPress, typu google tag manager itp
Analiza Danych Marketingowych - Będziesz analizować wyniki działań marketingowych całej naszej firmy, proponować i testować nowe rozwiązania (Google Analytics)
Udział w Spotkaniach Kreatywnych - Będziesz brać udział w burzach mózgów i szukać nowych sposobów na dotarcie do klientów
Współpraca z Zespołem Marketingowym - obecnie mamy jedną osobę w dziale marketingowym wyspecjalizowaną w działaniach kreatywnych: fotografia, kanał youtube, będziecie ze sobą współpracować, pomożesz jej w lepszym mierzeniu jej działań
wystawianie FV sprzedażowych i pilnowanie ich płatności - kontrola zobowiązań to ważna część naszego działu administracji
pilnowanie faktur kosztowych - dodawanie dokumentów do Saldeo i dbanie o obieg tych dokumentów w programie, przygotowywanie raportów brakujących faktur
zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie (umowy z klientami i wykonawcami) - zależy nam, żeby mieć w nich porządek
dbanie o sprawne funkcjonowanie biura - zamówienia do biura, porządek
pilnowanie ważnych dat - ubezpieczenia, parkingi, urodziny
wsparcie w procesach rekrutacyjnych i obiegu dokumentów pracowników
tworzenie podstawowych raportów
wsparcie działu administracji w bieżących zadaniach i projektach - ciągle się rozwijamy, więc u nas nigdy nie jest nudno 🙂
współpraca i budowanie relacji z klientami - będziesz poznawał/a ich potrzeby, tak aby robić projekty szyte na miarę
nadzór i koordynacja procesu w zakresie wykończenia wnętrz
projektowanie od A do Z (wykonywanie: inwentaryzacji, układu funkcjonalnego, rysunków wykonawczych, rysunków stolarskich, potrzebnych widoków ścian, wizualizacji) - będziesz odpowiedzialny/a za cały proces
przygotowywanie listy zakupowej - musimy wiedzieć co i gdzie kupić, aby zrealizować projekt
sporządzanie wycen - zarówno My jak i nasi klienci muszą wiedzieć ile będzie kosztował remont 🙂
przygotowywanie dokumentacji dla klienta po etapie projektowym
dostarczanie wsparcia i prowadzenie nadzoru nad projektem i kosztorysem projektów wykonywanych przez młodszych projektantów - chcemy abyś podzielił/a się swoją wiedzą i doświadczeniem z młodszymi kolegami lub koleżankami
współpraca z innymi działami - najczęściej będziesz pracować z działem sprzedaży i wykończeń
Współpraca z zespołem projektowym - bieżące uzgodnienia, rekomendacje
Kontakt z klientem i informowanie o postępach prac - będziesz naszym punktem styku z klientem, od Ciebie będzie uzyskiwał zdjęcia, informacje o postępach, a także z Tobą będzie rozmawiał o ewentualnych pracach dodatkowych na mieszkaniu
Robienie zakupów materiałów wykończeniowych - będziesz odpowiedzialny za organizację materiałów na remonty
Kontrola prac ekip wykończeniowych - będziesz sprawdzał czy pracę wykonują zgodnie z projektem, zachowaniem wysokiej jakości usług oraz według wytycznych prawa budowlanego
Organizacja podwykonawców: ekipy remontowe, stolarze, złote rączki, szklarze - będziesz podpisywał z nimi umowy, szukał nowych
Pilnowanie fv i przygotowywanie rozliczeń - faktury są ważne i nie mogą się gubić
Pilnowanie budżetu wykończeniowego - dostaniesz budżet remontowy, którym będziesz zarządzał
współpraca z zespołem projektowym - bieżące uzgodnienia, rekomendacje,
kontakt z klientem i informowanie o postępach prac - będziesz naszym punktem styku z klientem, od Ciebie będzie uzyskiwał zdjęcia, informacje o postępach, a także z Tobą będzie rozmawiał o ewentualnych pracach dodatkowych na mieszkaniu
robienie zakupów materiałów wykończeniowych - będziesz odpowiedzialny za organizację materiałów na remonty
kontrola prac ekip wykończeniowych - będziesz sprawdzał czy pracę wykonują zgodnie z projektem, zachowaniem wysokiej jakości usług oraz według wytycznych prawa budowlanego
organizacja podwykonawców: ekipy remontowe, stolarze, złote rączki, szklarze - będziesz podpisywał z nimi umowy, szukał nowych
pilnowanie fv i przygotowywanie rozliczeń - faktury są ważne i nie mogą się gubić 🙂
pilnowanie budżetu wykończeniowego - dostaniesz budżet remontowy, którym będziesz zarządzał
sprawdzanie jakości wykonywanych prac - liczymy, że nic Ci nie umknie
bieżąca współpraca z główną projektantką - będzie dla Ciebie wsparciem w robieniu pojektów
przygotowywanie projektów technicznych (rozrys mebli, układ funkcjonalny, rozrys elektryki itp.) - inne również w zależności od potrzeb projektowych
robienie inwentaryzacji mieszkań - zawsze robimy obmiary mieszkań, aby projekty były jak najbardziej dokładne
przygotowywanie listy zakupowej - musimy wiedzieć co i gdzie kupić aby zrealizować Twój projekt
tworzenie wizualizacji - pozwoli to klientom lepiej wyobrazić sobie efekt po wykończeniu tworzenie kosztorysów - zarówno My jak i nasi klienci muszą wiedzieć ile będzie kosztował remont
kontakt z klientem - będziesz poznawał/a ich potrzeby tak aby robić projekty szyte dla nich
kwalifikacja leadów przychodzących - będziesz pierwszym kontaktem klienta z Loftful, odbierał/a telefony, oddzwaniał/a na zgłoszenia, twoim zadaniem będzie upewnienie się czy możemy pomóc tym klientom
wsparcie w tworzeniu wycen - przyda się tutaj znajomość podstawowych formuł Excela
wsparcie w tworzeniu ofert - tworzymy je w Canvie, nauczymy Cię jej obsługi
umawianie spotkań z potencjalnymi partnerami - współpracujemy z agentami nieruchomości, deweloperami, przyda nam się Twoja pomoc w umawianiu spotkań
bieżące wsparcie specjalisty ds. sprzedaży - będziesz miał/a możliwość bieżącej obserwacji i uczenia się obsługi klienta całościowo
obsługa systemu CRM - bardzo dbamy o porządek, mamy nadzieję, że Ty też każdy zakwalifikowany klient ma swoje miejsce w naszym systemie
Współpraca z zespołem projektowym - bieżące uzgodnienia, rekomendacje,
Kontakt z klientem i informowanie o postępach prac - będziesz naszym punktem styku z klientem, od Ciebie będzie uzyskiwał zdjęcia, informacje o postępach, a także z Tobą będzie rozmawiał o ewentualnych pracach dodatkowych na mieszkaniu,
Robienie zakupów materiałów wykończeniowych - będziesz odpowiedzialny za organizację materiałów na remonty,
Kontrola prac ekip wykończeniowych - będziesz sprawdzał czy pracę wykonują zgodnie z projektem, zachowaniem wysokiej jakości usług oraz według wytycznych prawa budowlanego,
Organizacja podwykonawców: ekipy remontowe, stolarze, złote rączki, szklarze - będziesz podpisywał z nimi umowy, szukał nowych,
Pilnowanie fv i przygotowywanie rozliczeń - faktury są ważne i nie mogą się gubić?
Pilnowanie budżetu wykończeniowego - dostaniesz budżet remontowy, którym będziesz zarządzał
praca na aplikacjach min. Clickup, Slack, Calamari, Saldeo, Google Docs - będą pomagały Ci organizować pracę analityka wyników głównie w Arkuszach Google, tworzenie raportów kosztów, wyników finansowych
dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i zespołu - organizacja eventu firmowego, przygotowanie do uczestnictwa w targach, zamówień do biura
pilnowanie finansów - kontrola zobowiązań klientów, ich umów, płatności, wystawianie fv
pilnowanie porządku w dokumentach i fv - współpraca z księgowością, dbanie o obieg dokumentów, archiwizacja umów
wsparcie w procesach rekrutacyjnych - będziesz brał/a udział w rozmowach kwalifikacyjnych, umieszczał/a ogłoszenia,
wsparcie w umowach - przygotowywanie pełnomocnictw, współpraca z kancelarią prawną