Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Przedstawiciel handlowy
dolnośląskie
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy