Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Asystent / Asystentka Zarządu
Dulęby 5, Katowice
Wygasła: 09.03.2022
umowa zlecenie
kontrakt B2B
Obowiązki:
załatwianie spraw urzędowych (notariusz, urzędy, administracje, spółdzielnie, Tauron, PGNiG)
realizacja zadań administracyjno-biurowych - przygotowywanie, redagowanie pism i umów oraz ich wysyłka
obsługa klientów – właścicieli nieruchomości i najemców (telefonicznie, e-mailowo i osobiście)
pokazywanie pokoi i mieszkań do wynajęcia + podpisywanie umów najmu
weryfikacja, kontrola, aktualizacje ogłoszeń
rozliczenia z najemcami i wystawianie faktur (mamy dedykowany program- nauczymy Cię)
pomoc w organizacji i uczestniczenie w: spotkaniach, aktach notarialnych, negocjacjach, podpisywaniu umów itp
pomoc w obsłudze remontów – np. zakupy w sklepach meblowych , dekoracja mieszkań
wsparcie prowadzonych projektów inwestycyjnych
i inne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne