Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zbieranie i analiza wymagań biznesowych od różnych wewnętrznych interesariuszy (m.in. działu marketingu, dietetyków, działu obsługi klienta)
Komunikacja z użytkownikami końcowymi, zrozumienie ich potrzeb i problemów związanych z istniejącymi systemami oraz oczekiwań dotyczących nowych funkcji
Proponowanie rozwiązań biznesowych oraz technicznych, uwzględniając zarówno wymagania użytkowników, jak i ograniczenia technologiczne
Mapowanie procesów biznesowych oraz analiza istniejących systemów w celu zidentyfikowania obszarów do usprawnień lub integracji
Udział w procesie projektowym od fazy koncepcji do wdrożenia, współpraca z programistami i testerami w celu zapewnienia zgodności implementacji z wymaganiami
Opracowywanie dokumentacji wymagań biznesowych i technicznych, w tym diagramów przepływu danych, diagramów przypadków użycia itp
Szkolenie użytkowników końcowych w zakresie nowych systemów lub funkcjonalności oraz udzielanie wsparcia w razie potrzeby
Samodzielna organizacja pracy, praca z kilkoma analizami jednocześnie, w zmiennych zespołach projektowych
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (dietetyka, marketing, IT, obsługa klienta i inne)
Aktywne poszukiwanie kandydatów różnymi kanałami
Współpraca z managerami w zakresie realizacji projektów rekrutacyjnych
Przygotowywanie raportów dotyczących rekrutacji oraz analiza skuteczności podjętych działań
Dbanie o jak najlepsze Candidate Experience
Administrowanie procesami rekrutacyjnymi w wewnętrznym systemie
Wsparcie zespołu HR w zakresie projektów HR — ocena pracowników, badania satysfakcji, działania EB, rozwój komunikacji wewnętrznej, organizacja eventów, tworzenie kultury organizacyjnej, projekty well-beingowe
Współtworzenie strategii działań marketingowych i komunikacyjnych na wszystkich kanałach
Planowanie, wdrażanie i monitorowanie akcji marketingowych oraz inicjatyw mających na celu utrzymanie klientów
Realizacja codziennych zadań związanych z digital marketingiem i monitorowaniem działań podopiecznych m.in. wdrażanie kampanii marketingowych, analizowanie skuteczności nowych produktów, monitorowanie aktywności użytkowników w aplikacji, w komunikacji oraz w MA i działaniach newsletterowych
Współtworzenie strategii community engagement - społeczność podopiecznych na FB, programy ambasadorskie
Weryfikacja realizacji opracowanej strategii na wykorzystywanych kanałach: aplikacja, www, MA, społeczność (forum)
Analiza danych dotyczących klientów w celu identyfikacji obszarów wymagających optymalizacji
Gromadzenie informacji zwrotnej od klientów oraz pozostałych działów celem identyfikacji mocnych i słabych punktów oferty firmy, jakości pracy innych zespołów
Wdrażanie i monitorowanie skuteczności dodatkowych usług i pakietów dla klientów
Opieka nad pacjentem on-line na czacie: układanie jadłospisów, przygotowywanie zaleceń żywieniowych, stały kontakt z podopiecznymi na czacie on -line, edukacja żywieniowa pacjenta zgodnie z EBM, prowadzenie konsultacji video, kontakt telefoniczny z podopiecznymi w określonych sytuacjach
Raportowanie wyników swojej pracy w systemie
Dbanie o wyniki sprzedażowe związane z przedłużaniem współpracy przez podopiecznych oraz o ocenę współpracy Dietetyk - Podopieczny
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (dietetyka, marketing, IT obsługa klienta i inne)
Aktywne poszukiwanie kandydatów różnymi kanałami
Współpraca z managerami w zakresie realizacji projektów rekrutacyjnych
Przygotowywanie raportów dotyczących rekrutacji oraz analiza skuteczności podjętych działań
Dbanie o jak najlepsze Candidate Experience
Administrowanie procesami rekrutacyjnymi w wewnętrznym systemie
Wsparcie zespołu HR w zakresie projektów HR — ocena pracowników, badania satysfakcji, wdrożenie systemu HR, działania EB, rozwój komunikacji wewnętrznej, organizacja eventów, tworzenie kultury organizacyjnej, projekty well-beingowe
Opieka nad pacjentem on-line na czacie: układanie jadłospisów, przygotowywanie zaleceń żywieniowych, stały kontakt z podopiecznymi na czacie on -line, edukacja żywieniowa pacjenta zgodnie z EBM, prowadzenie konsultacji video, kontakt telefoniczny z podopiecznymi w określonych sytuacjach
Przygotowywanie treści edukacyjnych (artykuły, krótkie teksty pisane)
Raportowanie wyników swojej pracy w systemie
Dbanie o wyniki sprzedażowe związane z przedłużaniem współpracy przez podopiecznych oraz o ocenę współpracy Dietetyk-podopieczny
Opieka nad pacjentem on-line na czacie: układanie jadłospisów, przygotowywanie zaleceń żywieniowych, stały kontakt z podopiecznymi na czacie on -line, edukacja żywieniowa pacjenta zgodnie z EBM, prowadzenie konsultacji video, kontakt telefoniczny z podopiecznymi w określonych sytuacjach
Przygotowywanie treści edukacyjnych (artykuły, krótkie teksty pisane)
Raportowanie wyników swojej pracy w systemie
Dbanie o wyniki sprzedażowe związane z przedłużaniem współpracy przez podopiecznych oraz o ocenę współpracy Dietetyk-podopieczny
Opieka nad pacjentem on-line na czacie: układanie jadłospisów, przygotowywanie zaleceń żywieniowych, stały kontakt z podopiecznymi na czacie on -line, edukacja żywieniowa pacjenta zgodnie z EBM, prowadzenie konsultacji video, kontakt telefoniczny z podopiecznymi w określonych sytuacjach
Przygotowywanie treści edukacyjnych (artykuły, krótkie teksty pisane)
Raportowanie wyników swojej pracy w systemie
Dbanie o wyniki sprzedażowe związane z przedłużaniem współpracy przez podopiecznych oraz o ocenę współpracy Dietetyk-podopieczny
Tworzenie i egzekwowanie tygodniowych oraz miesięcznych planów komunikacji dla kanałów SoMe Centrum Respo (Instagram, FB, TikTok, Pinterest)
Planowanie komunikacji zgodnie z planem marketingowym i biznesowym
Rozwój obecnych i nowych kanałów SoMe, w tym realizacja celów stawianych przez przełożonego w zakresie budowania społeczności, zaangażowania i sprzedaży
Influence marketing
Koordynowanie prac zespołu SoMe i współpraca z zależnymi zespołami – grafikami i copywriterami
Pomoc w odpowiedzi na komentrze na firmowych SoMe
Raportowanie wyników
Analiza i wnioskowanie działań oraz wdrażanie ich w życie
Tworzenie i egzekwowanie tygodniowych oraz miesięcznych planów komunikacji dla kanałów SoMe Centrum Respo (Instagram, FB)
Planowanie komunikacji zgodnie z planem marketingowym i biznesowym
Rozwój obecnych i nowych kanałów SoMe, w tym realizacja celów stawianych przez przełożonego w zakresie budowania społeczności, zaangażowania i sprzedaży
Influence marketing
Koordynowanie prac zespołu SoMe i współpraca z zależnymi zespołami – grafikami i copywriterami