Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Category Manager
Gdańsk
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Kompleksowy nadzór nad procesem powstawania kolekcji kontraktacyjnej. Ścisła współpraca z Kupczynią i Starszą Projektantką
Współudział w tworzeniu strategii produktu oraz harmonogramu kolekcji kontraktacyjnej. Ścisła współpraca z Dyrektorką Kolekcji i Analityczką Sprzedaży
Tworzenie kalendarza zakupowego dla poszczególnych kanałów sprzedaży
Nadzór na procesem produkcji, od momentu powstania dokumentacji, poprzez sampling, do etapu realizacji zamówienia
Bezpośredni kontakt z kluczowymi partnerami biznesowymi oraz dbałość o prawidłową realizację ich zamówień
Poprawa efektywności funkcjonowania Pionu Produktu. Optymalizacja istniejących procesów, tworzenie nowych oraz kontrola nad ich prawidłowym przebiegiem
Ciągłe usprawnianie pracy Pionu Produktu, poprzez tworzenie oraz współtworzenie narzędzi wspomagających zarządzanie oraz monitorowanie pracy Pionu
Poszerzanie bazy dostawców o kolejne kategorie produktowe, na podstawie planów rozwojowych firmy
Negocjacje umów i warunków handlowych z dostawcami
Koordynacja międzydziałowa w zakresie wprowadzania produktu do sprzedaży
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji na temat produktu między wszystkimi pionami w firmie
Nadzór nad przepływem i archiwizacją dokumentów projektowych
Kompleksowy nadzór nad procesem powstawania kolekcji kontraktacyjnej. Ścisła współpraca z Kupczynią i Starszą Projektantką
Współudział w tworzeniu strategii produktu oraz harmonogramu kolekcji kontraktacyjnej. Ścisła współpraca z Dyrektorką Kolekcji i Analityczką Sprzedaży
Tworzenie kalendarza zakupowego dla poszczególnych kanałów sprzedaży
Nadzór na procesem produkcji, od momentu powstania dokumentacji, poprzez sampling, do etapu realizacji zamówienia
Bezpośredni kontakt z kluczowymi partnerami biznesowymi oraz dbałość o prawidłową realizację ich zamówień
Poprawa efektywności funkcjonowania Pionu Produktu. Optymalizacja istniejących procesów, tworzenie nowych oraz kontrola nad ich prawidłowym przebiegiem
Ciągłe usprawnianie pracy Pionu Produktu, poprzez tworzenie oraz współtworzenie narzędzi wspomagających zarządzanie oraz monitorowanie pracy Pionu
Poszerzanie bazy dostawców o kolejne kategorie produktowe, na podstawie planów rozwojowych firmy
Negocjacje umów i warunków handlowych z dostawcami
Koordynacja międzydziałowa w zakresie wprowadzania produktu do sprzedaży
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji na temat produktu między wszystkimi pionami w firmie
Nadzór nad przepływem i archiwizacją dokumentów projektowych
Piotr, manager zespołu e-Commerce, poszukuje do swojego teamu doświadczonej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko e-Commerce Specialist (content i CMS), która poprowadzi nasz sklep online – i nie tylko – ku świetności. Jeżeli jesteś taką osobą i uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie!
Będziesz odpowiadać za:
● Optymalizację treści produktowych w sklepie internetowym prowadzących do zwiększenia efektywności sprzedaży (m.in. analiza struktury strony, wewnętrzne przekierowania, analiza porównawcza w zakresie contentu)
● Rozwój treści produktowych — analiza content gapu oraz sezonowych trendów wyszukiwań, a w efekcie współtworzenie nowych elementów
● Analizowanie zachowań użytkowników sklepu internetowego oraz efektów podejmowanych działań z wykorzystaniem Google Analytics
● Wdrażanie zmian na stronie internetowej (znajomość Wordpressa lub innych CMS)
● Planowanie, omawianie z zespołem oraz tworzenie treści artykułów blogowych
● Dbanie o merytoryczną i estetyczną jakość materiałów tekstowych i graficznych na stronie oraz o spójność i odpowiednią prezentację treści produktowych
● Wsparcie we wdrażaniu projektów SEO w ramach współpracy z developerami
● Prowadzenie działań z zakresu link buildingu
● Raportowanie zmian ruchu organicznego i pozycji fraz kluczowych oraz wyciąganie wniosków i priorytetyzacja działań contentowych
● Współpracę z osobami odpowiedzialnymi za tworzenie contentu graficznego, zewnętrznymi copywriterami oraz działami: marketingu, obsługi klienta i produkcji
● Dostarczanie informacji o prowadzonych działaniach do poszczególnych działów firmy
Ścisła współpraca z głównym projektantem przy tworzeniu kolekcji marki Kubota
Tworzenie dokumentacji technicznych oraz komentowanie wzorów
Tworzenie wizualizacji produktów i projektowanie grafik na klapki, odzież i akcesoria
Projektowanie materiałów online (m.in. banery reklamowe, newslettery, landing pages, grafiki social media) oraz materiałów drukowanych (ulotki, reklamy prasowe, katalogi, naklejki, wizytówki itp)
Research trendów i tworzenie plansz inspiracyjnych
Odpowiedzialność za archiwizację materiałów związanych z powstawaniem kolekcji – sample, próbki jakości