Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja założeń strategii marketingowej marek kosmetycznych Q+A i Azure Tan;
Opracowanie i aktualizowanie kalendarza marketingowego;
Proaktywne generowanie i wdrażanie pomysłów na aktywacje marketingowe zorientowanie na rozwój podległych marek;
Współpraca z KOLs, prasą;
Definiowanie celów aktywacji wraz z mierzalnymi KPI;
Planowanie, mierzenie, analizowanie i raportowanie działań marketingowych pod kątem realizacji założonych celów, aktywne wykorzystywanie danych do identyfikowania wzorców wydajności i optymalizacji w celu maksymalizacji ROI;
Współpraca z agencjami, domem mediowym;
Tworzenie i zarządzanie budżetem A&P podległych marek
Opracowanie i aktualizowanie kalendarza marketingowego podległych marek;
Proaktywne generowanie i wdrażanie pomysłów na aktywacje marketingowe zorientowanie na rozwój podległych marek;
Współpraca z KOLs, prasą;
Definiowanie celów aktywacji wraz z mierzalnymi KPI;
Planowanie, mierzenie, analizowanie i raportowanie działań marketingowych pod kątem realizacji założonych celów, aktywne wykorzystywanie danych do identyfikowania wzorców wydajności i optymalizacji w celu maksymalizacji ROI;
Współpraca z agencjami, domem mediowym;
Tworzenie i zarządzanie budżetem A&P podległych marek
Poszukujemy do naszego zespołu osób, które będą odpowiedzialne za działania contentowe w social mediach dla wybranych marek naszego porftolio, a w tym:
Współtworzenie i wdrożenie strategii komunikacji marek firmy, oraz portfolio marek w oparciu o globalne wytyczne oraz definicję grupy docelowej
Proaktywne kreowanie wizerunku firmy oraz reprezentowanych przez nią marek
Proaktywne tworzenie contentu w kanałach online w tym w szczególności w social-mediach adresujących cele wizerunkowe i sprzedażowe produktów
Działania związane ze wsparciem komunikacji na wielu kanałach, w tym D2C, oraz w influence marketingu
Przygotowanie planu działań multi-channel’owych dla marki w tym Instagram, Facebook/Meta, Tik-Tok, blogi, vlogi, YouTube, itp
Kreowanie i wsparcie tworzenia contentu w ramach zaakceptowanej strategii
Nadzór nad materiałami i kontentem tworzonym do promocji marki
Audyt i badanie pozycji marki w social-mediach
Monitoring social-mediów, śledzenie obowiązujących trendów i działań konkurencji, oraz partnerów B2B
Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz efektowności działań
Proaktywne inspirowanie i optymalizowanie działań w kanałach social-mediowych
Opracowane prezentacji i analiz na potrzeby wewnętrzne organizacji
Współtworzenie materiałów związanych z marką
Współpraca z influencerami, budowa zasobów i utrzymywanie relacji z wybranymi
Komunikacja z konsumentami, oraz influencerami marketingiem w ramach obecności marek w online
Reagowanie i zapobieganie kryzysom w komunikacji z influencerami, konsumentami
Tworzenie kampanii i eventów dla influencerów
Przygotowanie prelekcji i wystąpień dla członków zespołu podczas konferencji i targów
Współtworzenie strategii działań w okresie stanu kryzysowego z działem PR i BM’ami
Proaktywne inspirowanie i stymulowanie działań marketingowych
Opracowane prezentacji i analiz na potrzeby wewnętrzne organizacji
Nadzór nad materiałami i kontentem tworzonym do promocji marki
Współtworzenie materiałów związanych z marką
Monitoring mediów i przygotowywanie raportów, zestawień, analiz efektowności aktywności
Współpraca z mediami, budowa i utrzymywanie relacji z dziennikarzami urodowymi, modowymi
Tworzenie rozwiązań związanych z komunikacją z konsumentami, oraz influencer marketingiem dla marek, w tym współpraca i kontakt z influencerami, tworzenie kampanii
Współtworzenie eventów oraz współpraca z agencjami – podwykonawcami
Przygotowanie prelekcji i wystąpień dla członków zespołu podczas konferencji i targów
Utrzymanie profilu firmy w kanałach online w tym Linkedin
Przygotowanie strategii działań w okresie stanu kryzysowego
Reagowanie i zapobieganie kryzysom w komunikacji z influencerami, konsumentami
Współtworzenie materiałów informacyjnych, katalogów, opracowanie opisów produktów, materiałów prasowych
Współpraca i nadzór nad realizacją prac agencji digital i eventowych
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z przedstawicielami marek
Opracowane prezentacji i analiz na potrzeby wewnętrzne organizacji
Proaktywne działania wspierające PR i dystrybucja materiałów prasowych
Monitoring mediów i przygotowywanie raportów, zestawień, analiz efektowności aktywności
Współpraca z mediami, budowa i utrzymywanie relacji z dziennikarzami dla kategorii beauty, fashion
Przygotowywanie wysyłek kreatywnych dla influenserów oraz dziennikarzy
Przygotowywanie konferencji prasowych: koncepcji, operacji, materiałów, raportów
Tworzenie rozwiązań związanych z komunikacją z konsumentami, oraz influencer marketingiem dla marek, w tym współpraca i kontakt z influencerami, tworzenie kampanii
Proaktywne działania wspierające digital marketing i rozwój D2C oraz widoczności marek w zewnętrznych marketplace’ach
Koordynowanie kampanii digital: briefów, contentu, harmonogramów, KPI, analiza raportów, efektywności