Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz prawidłowy obieg informacji,
obsługa systemu teleinformatycznego na linii Klient – Kancelaria (m.in. prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów),
edycja i formatowanie dokumentów,
prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów,
zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów (odbiór, wysyłka, ewidencja i archiwizacja korespondencji),
kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz prawidłowy obieg informacji,
obsługa systemu teleinformatycznego na linii Klient – Kancelaria (m.in. prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów),
edycja i formatowanie dokumentów,
prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów,
zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów (odbiór, wysyłka, ewidencja i archiwizacja korespondencji),
uczestnictwo w transakcjach nieruchomościowych, w tym w przygotowaniu i negocjacjach umów sprzedaży, umów przedwstępnych, także w zakresie zabezpieczeń transakcji,
przygotowywanie badań due diligence nieruchomości,
przygotowywanie projektu umów oraz dokumentów dotyczących nieruchomości,
doradztwo na rzecz Klientów Kancelarii w zakresie prawa nieruchomości oraz postępowań administracyjnych związanych z nieruchomościami oraz procesem budowlanym
kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz prawidłowy obieg informacji;
obsługa systemu teleinformatycznego na linii Klient – Kancelaria (m.in. prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów);
edycja i formatowanie dokumentów;
prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów;
zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów (odbiór, wysyłka, ewidencja i archiwizacja korespondencji);
kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz prawidłowy obieg informacji;
obsługa systemu teleinformatycznego na linii Klient – Kancelaria (m.in. prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów);
edycja i formatowanie dokumentów;
prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów;
zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów (odbiór, wysyłka, ewidencja i archiwizacja korespondencji);
kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz prawidłowy obieg informacji;
obsługa systemu teleinformatycznego na linii Klient – Kancelaria (m.in. prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów);
edycja i formatowanie dokumentów;
prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów;
zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów (odbiór, wysyłka, ewidencja i archiwizacja korespondencji);
kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz prawidłowy obieg informacji;
edycja i formatowanie dokumentów;
prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów;
zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów (odbiór, wysyłka, ewidencja i archiwizacja korespondencji);
kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz prawidłowy obieg informacji;
edycja i formatowanie dokumentów;
prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów;
zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów (odbiór, wysyłka, ewidencja i archiwizacja korespondencji);
kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura;
prowadzenie i aktualizacja bazy danych, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów;
zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów (odbiór, wysyłka, ewidencja i archiwizacja korespondencji);
Asystent / Asystentka Wieczorna, 1/2 etatu, praca w godz. 15:00 -19:00;
kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz prawidłowy obieg informacji;
edycja i formatowanie dokumentów;
prowadzenie i aktualizacja bazy danych;
zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów (odbiór, wysyłka, ewidencja i archiwizacja korespondencji);
W związku z rozwojem Praktyki Podatkowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Associate w Praktyce Prawa Podatkowego
Opis stanowiska:
• opracowywanie i wdrażanie procedur podatkowych oraz MDR,
• bieżąca obsługa i doradztwo podatkowe,
• udział w projektach Praktyki Prawa Podatkowego, w szczególności zakresie VAT, PIT, CIT, PCC, MDR, podatek od nieruchomości,
• wsparcie Klientów Kancelarii w sporach i kontrolach podatkowych i celnoskarbowych oraz w postępowaniach podatkowych przed organami KAS, a także sądami administracyjnymi,
• przygotowywaniem opinii prawnych, umów, regulaminów, raportów z przeglądów oraz innych dokumentów