Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nieustanny rozwój kompetencji technicznych oraz kompetencji miękkich;
Rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych;
Opieka informatyczna nad klientami firmy;
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji klientów;
Monitorowanie środowisk klientów w oparciu o przygotowane procedury;
Praca z technologią Microsoft 365: Exchange Online, Sharepoint Online, Azure AD;
Wsparcie dla aplikacji bazodanowych, finansowo-księgowo-magazynowych w zakresie prostej obsługi IT (kopie zapasowe, aktualizacje, nadawanie uprawnień);
Obsługa zleceń klientów w autorskim systemie zgłoszeń;
Nieustanny rozwój kompetencji technicznych oraz kompetencji miękkich;
Rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych;
Opieka informatyczna nad klientami firmy;
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji klientów;
Monitorowanie środowisk klientów w oparciu o przygotowane procedury;
Praca z technologią Microsoft 365: Exchange Online, Sharepoint Online, Azure AD;
Wsparcie dla aplikacji bazodanowych, finansowo-księgowo-magazynowych w zakresie prostej obsługi IT (kopie zapasowe, aktualizacje, nadawanie uprawnień);
Obsługa zleceń klientów w autorskim systemie zgłoszeń;
Nieustanny rozwój kompetencji technicznych oraz kompetencji miękkich;
Rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych;
Przygotowanie stacji roboczych dla klientów zgodnie z procedurami;
Opieka informatyczna nad klientami firmy;
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji klientów;
Praca z technologią Microsoft 365: Exchange Online, Sharepoint Online, Azure AD;
Wsparcie dla aplikacji bazodanowych, finansowo-księgowo-magazynowych w zakresie prostej obsługi IT (kopie zapasowe, aktualizacje, nadawanie uprawnień);
Obsługa zleceń klientów w autorskim systemie zgłoszeń;
Nieustanny rozwój kompetencji technicznych oraz kompetencji miękkich;
Opieka nad klientami firmy rozumiana jako zabezpieczenie im ciągłości pracy;
Doradztwo i wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań i zabezpieczeń informatycznych;
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji klientów;
Praca z technologią Microsoft: Server, Exchange, Azure, Microsoft 365, MDM Intune;
Praca z technologią sieciową: Mikrotik, Ubiquiti, Fortinet;
Wsparcie dla aplikacji bazodanowych, finansowo-księgowo-magazynowych w zakresie prostej obsługi IT (kopie zapasowe, aktualizacje, nadawanie uprawnień);
Obsługa zleceń klientów w systemie CRM (CCSoft);
Rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych