Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie Influencerów do współpracy oraz współprac w zakresie cross marketingu przy kampaniach marketingowych;
Tworzenie kreatywnych brief’ów, mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki;
Budowanie doskonałych relacji z Influencerami, liderami opinii i dziennikarzami;
Tworzenie oraz odpowiedzialność za wysyłanie giftpacków dla Influencerów, dziennikarzy i Key Clients;
Bieżący kontakt z Influencami oraz nadzór i koordynacja tworzonych przez nich materiałów, optymalizowanie materiałów, dbanie o estetykę zdjęć i video w dopasowaniu do DNA marki;
Monitorowanie wyników działań i wyciąganie wniosków;
Pomoc w organizacji wydarzeń specjalnych z udziałem Influencerów - wysyłki kreatywne, eventy, live’y, materiały video, itp;
Opieka nad programem ambasadorskim;
Pomoc w tworzeniu koncepcji akcji Influencerskich w wymiarze kampanii i współpracy one-off;
Graphic Designer - projektowanie opakowań oraz etykiet
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 13.12.2023
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie koncepcji kreatywnej marki oraz dbanie o spójną komunikację wizualną;
Współpraca przy tworzeniu kreatywnych konceptów kampanii produktowych;
Projektowanie innowacyjnych opakowań zewnętrznych, wewnętrznych oraz etykiet do naszych produktów, zgodnie z koncepcją wizualną marki oraz uwzględniając najnowsze trendy;
Współpraca z zespołem marketingu oraz R&D w celu opracowania unikalnych koncepcji opakowań;
Zapewnienie zgodności projektów z obowiązującymi przepisami dotyczącymi etykietowania i informacji na opakowaniach kosmetyków;
Śledzenie nowinek w designie opakowań kosmetycznych, rozwijanie innowacyjnych koncepcji opakowań oraz etykiet
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Stworzenie spójnej polityki sprzedaży dla marki;
Budowanie świadomości i znaczenia marki na rynku oraz identyfikacja trendów w celu maksymalizacji wskaźników KPI;
Budowanie relacji z kluczowymi klientami, dystrybutorami oraz firmami zewnętrznymi;
Zarządzanie pracą zespołu specjalistów;
Przygotowanie i egzekwowanie targetów sprzedażowych długo i krótkoterminowych;
Nadzór nad wydajnością i efektywnością działań sprzedażowych, zarządzanie budżetem;
Planowanie i egzekucja działań promocyjnych i trade marketingowych (offline);
Pozyskiwanie nowych rynków i kanałów sprzedaży, benchmarki działań sprzedażowych;
Ścisła współpraca przy realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów;
Planowanie i kontrola poszczególnych działań sprzedażowych – badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji;
Analiza trendów i rynku oraz monitoring działań konkurencji – przygotowywanie na tej podstawie rekomendacji biznesowych
Specjalista ds. wdrożeń produktów (branża kosmetyczna)
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kreowanie oraz kompleksowe zarządzanie procesem wdrożenia nowych produktów na wszystkich etapach - od planowania przez realizację i wprowadzenie produktów na rynek;
Poszukiwanie trendów surowcowych do nowych wdrożeń (składniki, masy, formulacje kosmetyków) - proponowanie innowacji oraz nowości produktowych;
Analiza rynku i konkurencji, aktualnych trendów i nowości, uczestniczenie w imprezach oraz targach branżowych;
Opracowywanie strategii wdrożeniowej nowych produktów;
Planowanie oraz nadzór nad realizacją harmonogramu wdrożeń produktów;
Tworzenie brief’ów do nowych wdrożeń;
Współpraca z fabrykami oraz podwykonawcami w celu zaplanowania produkcji zgodnej z założonym budżetem;
Współpraca z obecnymi i nowymi laboratoriami oraz Safety Assesorem w zakresie oferty wdrożeniowej;
Przygotowywanie ofert na badania i wdrożenia;
Obsługa dokumentacji produktów kosmetycznych;
Współpraca z grafikiem w zakresie stworzenia kreacji graficznej oraz projektów opakowań;
Ścisła współpraca z działami wewnątrz firmy: marketing, sprzedaż, logistyka oraz dystrybucja;
Odpowiedzialność za tworzenie oraz aktualizację kart nowych i obecnych produktów;
Proponowanie usprawnień dotyczących procesu wdrożeń produktów - kontrola skuteczności realizacji podjętych działań
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie Influencerów do współpracy oraz współprac w zakresie cross marketingu przy kampaniach marketingowych;
Tworzenie kreatywnych brief’ów, mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki;
Budowanie doskonałych relacji z Influencerami, liderami opinii i dziennikarzami;
Tworzenie oraz odpowiedzialność za wysyłanie giftpacków dla Influencerów, dziennikarzy i Key Clients;
Bieżący kontakt z Influencami oraz nadzór i koordynacja tworzonych przez nich materiałów, optymalizowanie materiałów, dbanie o estetykę zdjęć i video w dopasowaniu do DNA marki;
Monitorowanie wyników działań i wyciąganie wniosków;
Pomoc w organizacji wydarzeń specjalnych z udziałem Influencerów - wysyłki kreatywne, eventy, live’y, materiały video, itp;
Opieka nad programem ambasadorskim;
Pomoc w tworzeniu koncepcji akcji Influencerskich w wymiarze kampanii i współpracy one-off;
Specjalista ds. Zakupów i Logistyki - Branża Kosmetyczna
Warszawa
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja potrzeb zakupowych zgłoszonych wewnątrz organizacji;
Planowanie zakupów i dostaw pod otrzymane harmonogramy produkcji;
Przygotowanie zapytań ofertowych do dostawców ( w tym na zakup komponentów i surowców produkcyjnych);
Analiza ofert i negocjacje warunków zamówień z dostawcami;
Procedowanie zamówień zgodnie z ustaloną ścieżką obiegu i akceptacji;
Wyceny i koordynacja spedycji na terenie UE oraz poza nim, organizacja transportu i logistyki;
Kontrola i monitorowanie terminowości dostaw;
Optymalizacja procesów zakupowo-logistycznych;
Współpraca z działem produkcji w zakresie kontroli i utrzymania stanów magazynowych surowców, mas oraz opakowań potrzebnych do procesów wdrożenia oraz utrzymania stałej oferty produktowej;
Współpraca z agencjami celnymi w zakresie importu materiałów i eksportu produktów;
Ewidencja danych niezbędnych do raportów wymaganych prawem tj. Intrastat, gospodarowanie odpadami, etc.;
Przygotowanie zestawień i raportów;
Weryfikowanie stanów magazynowych zapasów z magazynami i składami zewnętrznymi spółki;
Dbałość o terminowy obieg dokumentów związanych z realizacją zamówień i dostaw;
Stworzenie spójnej strategii marketingowej oraz strategii sprzedaży dla marki;
Kreowanie i dbałość o spójną politykę promocji dla wszystkich kanałów sprzedaży;
Budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi;
Zarządzanie pracą zespołu;
Budowanie świadomości i znaczenia marki na rynku oraz identyfikacja trendów;
Opracowywanie kampanii marketingowych i nadzór nad ich realizacją;
Ustalanie celów promocyjnych oraz sprzedażowych dla członków zespołu;
Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych;
Kreowanie budżetu i odpowiedzialność za jego realizację;
Dbanie o marżowość;
Realizacja procesów wdrożeniowych nowych produktów;
Planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych, takich jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji;
Analiza trendów i rynku oraz monitorowanie działań konkurencji – przygotowywanie rekomendacji biznesowych
Realizacja potrzeb zakupowych zgłoszonych wewnątrz organizacji
Planowanie zakupów i dostaw pod otrzymane harmonogramy produkcji
Przygotowanie zapytań ofertowych do dostawców ( w tym na zakup komponentów i surowców produkcyjnych)
Analiza ofert i negocjacje warunków zamówień z dostawcami
Procedowanie zamówień zgodnie z ustaloną ścieżką obiegu i akceptacji
Wyceny i koordynacja spedycji na terenie UE oraz poza nim, organizacja transportu i logistyki
Kontrola i monitorowanie terminowości dostaw
Optymalizacja procesów zakupowo-logistycznych
Współpraca z działem produkcji w zakresie kontroli i utrzymania stanów magazynowych surowców, mas oraz opakowań potrzebnych do procesów wdrożenia oraz utrzymania stałej oferty produktowej
Współpraca z agencjami celnymi w zakresie importu materiałów i eksportu produktów
Ewidencja danych niezbędnych do raportów wymaganych prawem tj. Intrastat, gospodarowanie odpadami, etc
Przygotowanie zestawień i raportów
Weryfikowanie stanów magazynowych zapasów z magazynami i składami zewnętrznymi spółki
Dbałość o terminowy obieg dokumentów związanych z realizacją zamówień i dostaw
Wdrażanie grupowych procesów, procedur i innych działań HR w Spółce;
Kontroling kosztów pracowniczych;
Współpraca z zespołem HR w Grupie;
Monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP;
Wspieranie managerów w zakresie HR, prawa pracy i wyjaśniania kwestii związanych z wynagrodzeniami i rozliczeniem premii;
Aktualizacja regulaminów pracy i wynagradzania oraz innych dokumentów/procedur wewnętrznych;
On-boarding organizacyjny nowych pracowników, oraz exit interview;
Przygotowywanie umów o pracę i innych dokumentów pracowniczych, związanych ze współpracą B2B, oraz innych umów cywilno-prawnych – na bazie otrzymanych wzorów;
Weryfikacja list płac;
Współpraca z firmą kadrowo-płacową;
Rozliczanie czasu pracy, urlopów, oraz ewidencja obecności;
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
Część twarda:
• monitorowanie terminów badań okresowych oraz szkoleń BHP;
• udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych;
• przygotowanie dla Zarządu raportów z zakresu kadr i płac
Część miękka:
• samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych end-to-end (Przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, rekomendowanie odpowiednich kandydatów na poszczególne stanowiska);
• udział w kształtowaniu procesu rozwoju kompetencji – m.in. o rozpoznanie potrzeb szkoleniowych, wybór dostawców usług z tego zakresu, organizacja szkoleń i ewaluacji rozwoju pracowników;
• inicjowanie działań i projektów rozwojowych w zakresie zarządzania potencjałem ludzkim (plany sukcesji, indywidualne ścieżki kariery, systemy ocen okresowych, badanie opinii pracowników, przegląd wynagrodzeń, pomiar efektywności pracy, realizacja planu zatrudnienia itp.);
• organizacja eventów firmowych i innych wydarzeń budujących społeczność;
• tworzenie rekomendacji dla działań z obszaru employer brandingu oraz działań mających na celu budowanie zaangażowania pracowników;
• współpraca z uczelniami oraz biurami karier w zakresie działań employer-branding;
• realizacja projektów mających na celu tworzenie i usprawnianie oraz wdrażanie procesów oraz narzędzi z obszaru HR;
• dbanie o środowisko pracy, jego wygląd oraz o pozytywny wizerunek firmy;
• otwartość na indywidualne konsultacje z pracownikami;
• dbanie o wewnętrzną i zewnętrzną komunikację w obszarze HR i wsparcie naszych zespołów w promocji oferty HR w całej organizacji
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa kanałów social media @veoli_botanica (przygotowywanie kalendarza publikacji, publikacja treści, moderacja pod postami, interakcja z odbiorcami);
Tworzenie angażujących treści we współpracy z Content Marketing Specialist;
Proponowanie interesujących treści i rozwiązań do różnych kanałów Social Media (Instagram + Instastories, Facebook, LinkedIn);
Nawiązywanie e-relacji z wielbicielami marki oraz mikroinfluencerami;
Poszukiwanie, negocjacje i współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie e-commerce
Dbanie o konwersję przez kanały płatne (Google Ads, Facebook Ads i inne), social media, SEO, CRM; Współpraca z agencją performance – nadzór nad jakością pracy partnerów
Szukanie nowych rozwiązań oraz budowanie przewagi w obszarze CRM, marketing automation względem konkurencji
Przygotowywanie cyklicznych raportów i przekrojowych analiz wyników sprzedaży
Zarządzanie platformami sprzedaży online B2C i B2B
Ścisła współpraca i kontakt z pozostałymi działami w firmie w szczególności: handlowym oraz marketingu
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie i wdrażanie strategii w zakresie Influencer marketingu;
Tworzenie koncepcji akcji Influencerskich w wymiarze kampanii i współpracy one-off;
Identyfikowanie i budowanie relacji z Influencerami i liderami opinii;
Pozyskiwanie Influencerów do współpracy przy kampaniach marketingowych;
Codzienny kontakt z Influencerami oraz nadzór i koordynacja tworzonych przez nich materiałów – optymalizowanie materiałów, dbanie o estetykę zdjęć i video w dopasowaniu do DNA marki;
Organizacja wydarzeń specjalnych z udziałem Influencerów - wysyłki kreatywne, eventy, live’y, materiały video itp
Udział w przygotowywaniu planów komunikacji na kanały social media oraz tworzenie i planowanie contentu z udziałem Influencerów;
Kontrola kosztów, monitorowanie przebiegu projektów oraz bieżąca optymalizacja;
Analiza efektywności prowadzonych działań, raportowanie oraz przedstawianie rekomendacji działań
Aleja Stanów Zjednoczonych 61, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pełni role zastępcy Dyrektora Marketingu
Operacyjne zarządzanie podległym zespołem i sprawami marketingowymi
Odpowiedzialność za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej
Kontrolowanie wykonania budżetu marketingowego
Kreowanie strategii i planu marketingowego firmy w różnych kanałach dystrybucji
Opracowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów marketingowych, działań promocyjnych, reklamowych i PR oraz trade marketingu
Współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej. Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz działem produktu
Nawiązywanie współpracy z firmami zewnętrznymi: media, agencje reklamowe
Bieżące monitorowanie sytuacji rynkowej, w tym monitoring rynku konkurencji
Monitorowanie skuteczności/ efektywności działań marketingowych