Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (140)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 140 )
Specjalista / Specjalistka w Dziale Realizacji i Koordynacji Projektów
Księżycowa 5, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja projektów od strony administracyjno-finansowej, w tym przygotowywanie dokumentacji finansowej projektów
monitorowanie realizacji projektów/ zadań, w tym:
zgodności wykonania planu finansowego/ budżetu projektu/ zadania i poprawności wydatkowanych pieniędzy z wnioskiem projektowym
wykonania harmonogramów rzeczowych i finansowych projektów
realizacji wskaźników projektów
obsługa systemu SL2014
kontrolowanie kompletności i prawidłowości opisów dokumentów
terminowe i właściwe sporządzanie wniosków o płatność
wspieranie kierowników projektów/ zadań w zakresie analizy ryzyka w projekcie
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów/ zadań
analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań formalnych niezbędnych do podjęcia w ramach projektów/ zadań
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu
reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu
prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji związanej z realizacją i rozliczaniem projektów
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów/ zadań
opracowywanie i wdrażanie programów ochrony przewoźnika lotniczego, lotnisk objętych alternatywnymi środkami ochrony, znanego dostawcy zaopatrzenia portu lotniczego oraz ich aktualizacja;
organizowanie wewnętrznej kontroli jakości zgodnie z postanowieniami Krajowego Programu Kontroli Jakości w lokalizacjach LPR;
opracowywanie wewnętrznych regulacji w zakresie dostępu do obiektów LPR, uzyskiwania przepustek, w tym zarządzanie i nadzór nad systemem wystawiania i wydawania przepustek;
sprawowanie nadzoru nad realizacją w LPR Krajowego Programu Szkolenia w zakresie ochrony lotnictwa cywilnego;
przygotowywanie analiz i sprawozdań wewnętrznych, a także innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
identyfikacja i analiza ryzyk pojawiających się w zarządzanym obszarze;
zarządzanie i nadzór nad umowami realizowanymi przez podmioty zewnętrzne w oparciu o regulacje ustawy Prawo zamówień publicznych;
przygotowywanie, analiza i kontrola planu zamówień i wydatków związanych z zarządzanym obszarem;
planowanie, organizowanie oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i realizacją zadań Działu Ochrony Przewozów, w tym podległego personelu
realizacja prac administracyjnych oraz udział w realizacji bieżących spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
wsparcie zespołów developerskich w pracach nad dostosowaniem projektów do standardów procesowych
wytwarzanie oprogramowania (fronted/backend/cli) potrzebne do optymalizacji procesów wydawniczych
rozwijanie dokumentacji tworzonych produktów
współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania i użytkownikami Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w zakresie tworzenia i optymalizacji istniejących rozwiązań
realizacja zadań administracyjnych oraz udział w realizacji bieżących spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem biura Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów
stała współpraca z osobami/dostawcami/wykonawcami zaangażowanymi w prowadzone projekty
bezpośrednia współpraca z urzędami wojewódzkimi, instytucjami publicznymi
sporządzanie raportów i zestawień
asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach kierownictwa
załatwianie spraw kadrowych we współpracy z biurem kadrowy
organizacja spotkań i podróży służbowych
organizacja i koordynacja spraw zleconych przez dyrekcję
wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, remontowych i budowlanych na terenie wybranych obiektów LPR;
wykonywanie bieżących napraw i konserwacji instalacji elektrycznych oraz hydraulicznych na terenie wybranych obiektów LPR;
składanie zapotrzebowania i dokonywanie zakupów materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych oraz związanych z eksploatacją wybranych obiektów LPR i urządzeń w nich zainstalowanych;
nadzór nad magazynowanym sprzętem, maszynami, narzędziami, w tym utrzymywanie ich w należytym stanie technicznym, dbałość o nie oraz ich właściwa eksploatacja;
dbałość o porządek w wybranych magazynach;
wykonywanie prac porządkowych na terenie wybranych obiektów LPR, w tym grabienie liści, koszenie trawy, utrzymanie w czystości ciągów komunikacyjnych i odśnieżanie;
wykonywanie drobnych prac transportowych na terenie wybranych obiektów LPR;
prowadzenie książek eksploatacji urządzeń, w tym książki uruchomienia agregatu prądotwórczego, odczytów liczników wody, itp.;
informowanie bezpośredniego przełożonego o zauważonych uszkodzeniach, nieprawidłowościach, awariach oraz o przebiegu wykonywanych prac
Do zadań osoby, która dołączy do naszego Działu ds. Administracji Medycznej będzie należało:
udział i prowadzenie procesów związanych z działalnością administracyjną LPR, w tym dotyczącą zagadnień z zakresu medycyny, aktualizacją danych w publicznych rejestrach, sprawozdawczością;
prowadzenie korespondencji oraz spraw dot. m.in. udostępniania dokumentacji medycznej z dbałością o terminową realizację, w tym przygotowywanie propozycji korespondencji, tworzenie i weryfikacja pism oraz dokumentów, m.in. przy wykorzystaniu systemu EZD;
przygotowywanie wniosków zakupowych oraz nadzór nad ich realizacją oraz opracowywanie faktur z ich rejestracją oraz dokumentowaniem w rejestrze;
przygotowywanie zestawień, raportów, analiz oraz innych dokumentów związanych z pracą działu;
prowadzenie rejestru umów, udostępnień dokumentacji medycznej, wydatków;
wsparcie innych działów w pionie medycznym w procesach administracyjnych;
udział w organizacji obiegu i archiwizacji dokumentów i informacji, ścisła współpraca z Archiwum Zakładowym LPR;
prowadzenie akt lekarzy współpracujących z LPR oraz zestawień z tym związanych
Specjalista / Specjalistka w Dziale Realizacji i Koordynacji Projektów
Maszewska 19, Bielany, Warszawa
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja projektów od strony administracyjno-finansowej, w tym przygotowywanie dokumentacji finansowej projektów
monitorowanie realizacji projektów/ zadań, w tym:
zgodności wykonania planu finansowego/ budżetu projektu/ zadania i poprawności wydatkowanych pieniędzy z wnioskiem projektowym
wykonania harmonogramów rzeczowych i finansowych projektów
realizacji wskaźników projektów
obsługa systemu SL2014
kontrolowanie kompletności i prawidłowości opisów dokumentów
terminowe i właściwe sporządzanie wniosków o płatność
wspieranie kierowników projektów/ zadań w zakresie analizy ryzyka w projekcie
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów/ zadań
analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań formalnych niezbędnych do podjęcia w ramach projektów/ zadań
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu
reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu
prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji związanej z realizacją i rozliczaniem projektów
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów/ zadań
DevOps w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
Księżycowa 5, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja prac administracyjnych oraz udział w realizacji bieżących spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
wsparcie zespołów developerskich w pracach nad dostosowaniem projektów do standardów procesowych
wytwarzanie oprogramowania (fronted/backend/cli) potrzebne do optymalizacji procesów wydawniczych
rozwijanie dokumentacji tworzonych produktów
współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania i użytkownikami Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w zakresie tworzenia i optymalizacji istniejących rozwiązań
realizacja prac administracyjnych oraz udział w realizacji bieżących spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów
stała współpraca z osobami/dostawcami/wykonawcami zaangażowanymi w prowadzone projekty
bezpośrednia współpraca z urzędami wojewódzkimi, instytucjami publicznymi
koordynowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Działu Księgowości,
bieżąca kontrola formalna i rachunkowa, dekretacja i akceptacja dowodów księgowych oraz nadzór nad ich obiegiem,
przygotowywanie deklaracji podatkowych,
przygotowywanie sprawozdań finansowych,
udział w przygotowywaniu budżetu oraz raportów z ich wykonania,
czynny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz kontrolach podatkowych, współpraca z zewnętrznymi audytorami i biegłymi rewidentami,
bieżąca kontrola kosztów,
inicjowanie i organizowanie działań zmierzających do podnoszenia efektywności procesów związanych z obiegiem dokumentów księgowych oraz optymalizacją wykorzystania narzędzi informatycznych,
Specjalista / Specjalistka w Dziale Realizacji i Koordynacji Projektów
Maszewska 19, Bielany, Warszawa
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja projektów od strony administracyjno-finansowej, w tym przygotowywanie dokumentacji finansowej projektów
monitorowanie realizacji projektów/ zadań, w tym:
zgodności wykonania planu finansowego/ budżetu projektu/ zadania i poprawności wydatkowanych pieniędzy z wnioskiem projektowym
wykonania harmonogramów rzeczowych i finansowych projektów
realizacji wskaźników projektów
obsługa systemu SL2014
kontrolowanie kompletności i prawidłowości opisów dokumentów
terminowe i właściwe sporządzanie wniosków o płatność
wspieranie kierowników projektów/ zadań w zakresie analizy ryzyka w projekcie
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów/ zadań
analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań formalnych niezbędnych do podjęcia w ramach projektów/ zadań
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu
reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu
prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji związanej z realizacją i rozliczaniem projektów
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów/ zadań
realizacja prac administracyjnych oraz udział w realizacji bieżących spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
prowadzenie recepcji i sekretariatu Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów
stała współpraca z osobami/dostawcami/wykonawcami zaangażowanymi w prowadzone projekty
obsługa spotkań (przygotowywanie sal konferencyjnych, sal wykładowych oraz obsługa uczestników szkoleń)
Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
Księżycowa 5, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 01.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa
opracowywanie polityk, procedur oraz wytycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa
przygotowywanie bieżących raportów z działania systemów oraz incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa
bieżąca aktualizacja polityk cyberbezpieczeństwa oraz nadzór nad ich realizacją
bieżąca obserwacja trendów obrazujących strategię cyberprzestępców oraz przepisów prawa, rekomendowanie zmian w politykach oraz nadzór nad ich realizacją
realizacja zadań wynikających z ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa
Zarządzanie i nadzór nad systemami, procesami, projektami w obszarze IT i umowami, realizowanymi przez podmioty zewnętrzne w oparciu o opracowane przez LPR opisy przedmiotu zamówienia w rygorach ustawy Prawo zamówień publicznych
Nadzór nad tworzeniem i aktualizacją dokumentacji technicznej oraz procedur i procesów związanych z obszarem IT
Zarządzanie pracą Działu Informatyki i Łączności
Wyznaczenie standardów jakości wewnętrznych usług IT oraz kryterium ich oceny przez użytkowników
Realizacja prac administracyjnych oraz udział w realizacji bieżących spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
Zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów
Stała współpraca z osobami/dostawcami/wykonawcami zaangażowanymi w prowadzone projekty
Bezpośrednia współpraca z urzędami wojewódzkimi, instytucjami publicznymi
Specjalista / Specjalistka ds. cyberbezpieczeństwa
Maszewska 20, Bielany, Warszawa
Wygasła: 04.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa
Opracowywanie procedur awaryjnych, scenariuszy reakcji na atak
Współpraca z programistami
Współtworzenie materiałów przetargowych w szczególności w zakresie cyberbezpieczeństwa IT
Przygotowywanie raportów
Udział w obsłudze systemów bezpieczeństwa – analiza danych, reagowanie na incydenty
Bieżąca aktualizacja polityk cyberbezpieczeństwa oraz nadzór nad ich realizacją
Bieżąca obserwacja trendów obrazujących strategię cyberprzestępców oraz przepisów prawa, rekomendowanie zmian w politykach oraz nadzór nad ich realizacją
Realizacja zadań wynikających z ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa
Zarządzanie i nadzór nad systemami, procesami, projektami w obszarze IT i umowami, realizowanymi przez podmioty zewnętrzne w oparciu o opracowane przez LPR opisy przedmiotu zamówienia w rygorach ustawy Prawo zamówień publicznych
Nadzór nad tworzeniem i aktualizacją dokumentacji technicznej oraz procedur i procesów związanych z obszarem IT
Zarządzanie pracą Działu Informatyki i Łączności
Wyznaczenie standardów jakości wewnętrznych usług IT oraz kryterium ich oceny przez użytkowników
Bieżące dokumentowanie czynności związanych z wykonywaniem obowiązków operatora jednolitej w skali kraju, dyspozytorskiej sieci radiokomunikacji lądowej (RRL) dla potrzeb systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM)
Opracowywanie wniosków podmiotów realizujących zadania systemu PRM oraz formularzy
o wydanie pozwoleń radiowych na używanie radiokomunikacyjnych urządzeń nadawczo-odbiorczych
Sporządzanie i udostępnianie wykazu kanałów częstotliwościowych
Sporządzanie ewidencji pozwoleń radiowych oraz ich aktualizacja
Przygotowywanie umów zawieranych przez LPR
Doradzanie w zakresie możliwości rozwoju posiadanej łączności lotniczej, lądowej i satelitarnej
Wsparcie Działu ds. Informatyki i Łączności w zadaniach administracyjnych i biurowych
Szukamy kandydata do pracy związanej z operacjami naziemnymi statków powietrznych LPR. Osoba, która dołączy do naszego zespołu będzie uczestniczyła w pracach związanych z:
certyfikacją Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w zakresie operacji naziemnych;
zakupem i dystrybucją dokumentacji lotniczej oraz map lotniczych i baz danych nawigacyjnych;
procedurami związanymi z operacjami naziemnymi i tankowania statków powietrznych;
zawieraniem i realizacją umów na obsługę handlingową statków powietrznych LPR,
realizacją inwestycji w zakresie infrastruktury lotniczej w bazach LPR;
Zarządzanie i nadzór nad systemami, procesami, projektami w obszarze IT i umowami, realizowanymi przez podmioty zewnętrzne w oparciu o opracowane przez LPR opisy przedmiotu zamówienia w rygorach ustawy Prawo zamówień publicznych
Nadzór nad tworzeniem i aktualizacją dokumentacji technicznej oraz procedur i procesów związanych z obszarem IT
Zarządzanie pracą Działu Informatyki i Łączności
Wyznaczenie standardów jakości wewnętrznych usług IT oraz kryterium ich oceny przez użytkowników
Architekt systemowy w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
Maszewska 20, Bielany, Warszawa
Wygasła: 18.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie architektury oprogramowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego, aby spełniała wymagania wydajności i bezpieczeństwa
bieżąca analiza wykorzystania bazy danych oraz przedstawianie rekomendacji do jej optymalizacji i/lub modyfikacji
projektowanie integracji między systemami informatycznymi
optymalizacja procesów biznesowych w systemach IT
modelowanie procesów biznesowych
współpraca z zespołem programistycznym oraz wdrożeniowym
samodzielne prowadzenie szczegółowej analizy wymagań klienta i wytwarzanie dokumentacji
realizacja prac administracyjnych oraz udział w realizacji bieżących spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów
stała współpraca z osobami/dostawcami/wykonawcami zaangażowanymi w prowadzone projekty
bezpośrednia współpraca z urzędami wojewódzkimi, instytucjami publicznymi
Referent / specjalista w Dziale Operacji Naziemnych
Księżycowa 5, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 03.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie dokumentacji certyfikacyjnej oraz uczestnictwo w procesie certyfikacji / recertyfikacji LPR w zakresie operacji naziemnych;
Określanie potrzeb, zamawianie i dystrybucja wymaganej przepisami dokumentacji lotniczej i map lotniczych oraz zapewnienie statkom powietrznym LPR niezbędnych i aktualnych danych nawigacyjnych;
Tworzenie, aktualizowanie i nadzór nad procedurami związanymi z operacjami naziemnymi;
Tworzenie i aktualizowanie procedur związanych z operacjami tankowania statków powietrznych LPR oraz monitorowanie prawidłowego ich stosowania;
Monitorowanie prawidłowego planowania, przygotowywania i realizacji lotów pod względem operacji naziemnych;
Przeprowadzanie postępowań, przygotowywanie umów oraz monitorowanie realizacji operacji handlingowych wykonywanych w LPR;
Określanie potrzeb oraz przygotowywanie postępowań przetargowych w zakresie zakupów aktualizacji baz nawigacyjnych dla statków powietrznych użytkowanych w LPR oraz programów do planowania lotów, a także nadzór nad terminowym dostarczaniem baz danych do statków powietrznych użytkowanych w LPR;
Współpraca z Działem Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami LPR w zakresie uzgodnień wymogów operacyjnych dla infrastruktury lotniczej w bazach HEMS;
Weryfikacja i opisywanie faktur związanych z operacjami statków powietrznych LPR;
Przygotowanie i monitorowanie umów serwisowych w zakresie utrzymania niezawodności urządzeń rozruchowych (GPU) stosowanych do statków powietrznych LPR
Architekt systemowy w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
Maszewska 20, Bielany, Warszawa
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie architektury oprogramowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego, aby spełniała wymagania wydajności i bezpieczeństwa
bieżąca analiza wykorzystania bazy danych oraz przedstawianie rekomendacji do jej optymalizacji i/lub modyfikacji
projektowanie integracji między systemami informatycznymi
optymalizacja procesów biznesowych w systemach IT
modelowanie procesów biznesowych
współpraca z zespołem programistycznym oraz wdrożeniowym
samodzielne prowadzenie szczegółowej analizy wymagań klienta i wytwarzanie dokumentacji
Specjalista w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
Maszewska 20, Bielany, Warszawa
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja prac administracyjnych wynikających z realizacji zadań administrowania, rozbudowy i modyfikacji Systemem Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM)
zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów
udział w realizacji bieżących spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
stała współpraca z osobami/dostawcami/wykonawcami zaangażowanymi w projekt
bezpośrednia współpraca z użytkownikami SWD PRM, urzędami wojewódzkimi, instytucjami publicznymi
prowadzenie kursów uprawniających do pracy na stanowisku wojewódzkiego koordynatora medycznego
prowadzenie kursów uprawniających do pracy na stanowisku dyspozytora medycznego
prowadzenie kursów doskonalących dla dyspozytorów medycznych
opracowywanie testów do wstępnej kwalifikacji kandydatów ubiegających się o zatrudnienie na stanowiskach dyspozytorów medycznych i wojewódzkich koordynatorów ratownictwa medycznego
przygotowywanie materiałów do kursów
opracowywanie analiz wyników kursów
udział w spotkaniach dotyczących realizacji kursów
Młodszy Instruktor w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
Maszewska 20, Bielany, Warszawa
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie kursów uprawniających do pracy na stanowisku dyspozytora medycznego
prowadzenie kursów doskonalących dla dyspozytorów medycznych
opracowywanie testów do wstępnej kwalifikacji kandydatów ubiegających się o zatrudnienie na stanowiskach dyspozytorów medycznych i wojewódzkich koordynatorów ratownictwa medycznego
przygotowywanie materiałów do kursów
przygotowywanie analiz wyników kursów
udział w spotkaniach dotyczących realizacji kursów
wykonywanie drobnych prac remontowo-budowlanych na terenie obiektów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (LPR)
składanie do kierownika filii zapotrzebowania na materiały związane z wykonywanymi pracami remontowo-konserwatorskimi oraz bieżącą eksploatacją budynków
dokonywanie zakupów materiałów niezbędnych do bieżących napraw oraz eksploatacji obiektów i urządzeń
przekazywanie do utylizacji wyeksploatowanych źródeł światła (świetlówki, żarówki, itp.)
utrzymywanie w należytym stanie obsługiwanych urządzeń i narzędzi
utrzymywanie w należytym stanie terenów zielonych na obiektach Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
utrzymywanie czystości i porządku na obiektach LPR
dozorowanie mienia filii podczas nieobecności innych pracowników LPR w czasie określonym przez kierownika filii
uczestnictwo w okresowych przeglądach obiektów
informowanie przełożonego o nieprawidłowościach, zaobserwowanych podczas pracy, w szczególności dotyczących funkcjonowania alarmu i zabezpieczeń antywłamaniowych
dozór nad rezerwowym źródłem zasilania bazy LPR (agregat prądotwórczy)
dokonywanie drobnych napraw sprzętu i wyposażenia pomieszczeń
sprawdzanie poprawności działania aparatury kotłowniczej, elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej oraz urządzeń znajdujących się w budynkach
alarmowanie odpowiednich służb (pogotowia, policji, straży miejskiej) oraz przełożonego w przypadku zaistnienia stanu zagrożenia zdrowia, życia lub mienia
nadzór nad pracami serwisowymi prowadzonymi przez firmy zewnętrzne na terenie bazy LPR
nadawanie i odbieranie korespondencji pocztowej, przesyłek kurierskich i dostaw towarów
I. Część ogólna:
1. bezwzględne przestrzeganie zasad Regulaminu pracy w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym;
2. przestrzeganie zarządzeń i decyzji Dyrektora LPR;
3. sumienne i staranne wykonywanie powierzonych obowiązków;
4. stosowanie się do poleceń przełożonych
które pozostają w związku z rodzajem umówionej pracy
jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa pracy;
5. przestrzeganie czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy;
6. przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku;
7. przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
a także przepisów przeciwpożarowych;
8. dbanie o dobro zakładu pracy
chronienie jego mienia oraz zachowywanie tajemnicy informacji
których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
9. wykazywanie dużego zaangażowania i własnej inicjatywy podczas wykonywania obowiązków;
10. informowanie przełożonych o wszelkich sytuacjach mających miejsce podczas wykonywania obowiązków
a mających wpływ na wizerunek Zakładu;
11. przestrzeganie zasad współżycia społecznego.
II. Część szczegółowa - obowiązki pracownika gospodarczego:
1. wykonywanie drobnych prac remontowo-budowlanych na terenie obiektów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego;
2. składanie do Kierownika Filii zapotrzebowania na materiały związane z wykonywanymi pracami remontowo-konserwatorskimi oraz bieżącą eksploatacją budynków;
3. dokonywanie zakupów materiałów niezbędnych do bieżących napraw oraz eksploatacji obiektów i urządzeń;
4. przekazywanie do utylizacji wyeksploatowanych źródeł światła (świetlówki
żarówki
itp.)
5. utrzymywanie w należytym stanie obsługiwanych urządzeń i narzędzi;
6. utrzymywanie w należytym stanie terenów zielonych na obiektach Lotniczego pogotowia Ratunkowego
7. utrzymywanie czystości i porządku na obiektach Lotniczego Pogotowia Ratunkowego;
8. dozorowanie mienia Filii podczas nieobecności innych pracowników Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w czasie określonym przez Kierownika Filii;
9. uczestnictwo w okresowych przeglądach obiektów;
10. informowanie przełożonego o nieprawidłowościach
zaobserwowanych podczas pracy
w szczególności dotyczących funkcjonowania alarmy i zabezpieczeń antywłamaniowych;
11. dozór nad rezerwowym źródłem zasilania bazy LPR (agregat prądotwórczy);
12. dokonywanie drobnych napraw sprzętu i wyposażenia pomieszczeń;
13. sprawdzanie poprawności działania aparatury kotłowniczej
elektrycznej
centralnego ogrzewania
wodno-kanalizacyjnej oraz urządzeń znajdujących się w budynkach;
14. alarmowanie odpowiednich służb (pogotowia
policji
straży miejskiej) oraz przełożonego w przypadku zaistnienia stanu zagrożenia zdrowia
życia lub mienia;
15. nadzór nad pracami serwisowymi prowadzonymi przez firmy zewnętrzne na terenie bazy LPR;
16. nadawanie i odbieranie korespondencji pocztowej
przesyłek kurierskich i dostaw towarów;
17. zastępowanie sprzątaczki podczas jej urlopu.
0
nadzór nad rocznymi/pięcioletnimi przeglądami okresowymi obiektów LPR oraz realizacją zaleceń pokontrolnych, wraz z prowadzeniem elektronicznego rejestru w/w przeglądów okresowych,
wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, remontowych i budowlanych na terenie wybranych obiektów LPR,
wykonywanie bieżących napraw i konserwacji instalacji elektrycznych oraz hydraulicznych na terenie wybranych obiektów LPR,
monitoring stanu liczników mediów,
składanie zapotrzebowania i dokonywanie zakupów materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków, służbowych oraz związanych z eksploatacją wybranych obiektów LPR i urządzeń w nich zainstalowanych,
nadzór na magazynowanym sprzętem, w tym utrzymywanie sprzętu w należytym stanie technicznym oraz dbałość i jego właściwa eksploatacja,
dbałość o porządek w wybranych magazynach,
wykonywanie prac porządkowych na terenie wybranych obiektów LPR, w tym dbanie o drzewa i krzewy, grabienie liści, koszenie trawy, utrzymanie w czystości ciągów komunikacyjnych i odśnieżanie,
wykonywanie drobnych prac transportowych na terenie wybranych obiektów LPR,
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i informacji, w szczególności dokumentacji inwentaryzacyjnej,
informowanie bezpośredniego przełożonego o zauważonych uszkodzeniach, nieprawidłowościach, awariach oraz o przebiegu wykonywanych prac
Zarządzanie i nadzór nad systemami, procesami, projektami w obszarze IT i umowami, realizowanymi przez podmioty zewnętrzne w oparciu o opracowane przez LPR opisy przedmiotu zamówienia w rygorach ustawy Prawo zamówień publicznych
Nadzór nad tworzeniem i aktualizacją dokumentacji technicznej oraz procedur i procesów związanych z obszarem IT
Zarządzanie pracą Działu Informatyki i Łączności
Wyznaczenie standardów jakości wewnętrznych usług IT oraz kryterium ich oceny przez użytkowników
Część szczegółowa:
1. Wykonywanie drobnych prac konserwatorskich
remontowych i budowalnych
2. Wykonywanie bieżących napraw i konserwacji instalacji elektrycznych oraz hydraulicznych na terenie wybranych obiektów LPR w zakresie posiadanych uprawnień SEP
3. We współpracy z Koordynatorem Zespołu ds. techniczno-eksploatacyjnych
nadzór nad terminowością i udział w wykonywaniu przeglądów wymaganych przepisami
w tym:
a) Rocznych Przeglądów Okresowych wybranych obiektów LPR
b) Okresowych Przeglądów Pięcioletnich wybranych obiektów LPR
c) Przeglądów Przeciwpożarowych
d) Przeglądów instalacji i urządzeń
4. Składanie zapotrzebowania i dokonywanie zakupów materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych oraz związanych z eksploatacją wybranych obiektów LPR i urządzeń w nich zainstalowanych
5. Gromadzenie i przekazywanie do utylizacji wyeksploatowanych źródeł światła (świetlówki
żarówki etc.)
6. Nadzór nad magazynowanym sprzętem
w tym utrzymywanie sprzętu w należytym stanie technicznym oraz dbałość i jego właściwą eksploatacja
7. Dbałość o porządek w wybranych magazynach
8. Utrzymywanie w należytym stanie terenów zielonych
w tym koszenie trawy
9. Wykonywanie prac porządkowych
w tym grabienie liści i odśnieżanie
10. Wykonywanie drobnych prac transportowych
11. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i informacji
w szczególności dokumentacji inwentaryzacyjnej
12. Informowanie bezpośredniego przełożonego o zauważonych uszkodzeniach
nieprawidłowościach
awariach itp. oraz o przebiegu wykonywanych prac
13. Stała współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi oraz współpracownikami LPR
w tym w szczególności z Koordynatorem Zespołu ds. techniczno-eksploatacyjnych
14. Utrzymywanie ważności uprawnień SEP oraz stałe doskonalenie swoich umiejętności.
Część ogólna:
1. Bezwzględne przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Pracy
Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (LPR).
2. Przestrzeganie wewnętrznych aktów normatywnych
w tym zarządzeń i decyzji Dyrektora.
3. Stosowanie się do poleceń przełożonych
które pozostają w związku z rodzajem umówionej pracy
jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa pracy.
4. Sumienne i staranne wykonywanie powierzonych obowiązków.
5. Wykazywanie dużego zaangażowania i własnej inicjatywy podczas wykonywania obowiązków.
6. Poszerzanie kompetencji zawodowych i dzielenie się wiedzą
w tym podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez stały proces samokształcenia oraz udział w organizowanych przez LPR szkoleniach i kursach.
7. Dbałość o dobro oraz właściwy wizerunek LPR i chronienie jego mienia.
8. Zachowanie tajemnicy służbowej
w tym informacji
których ujawnienie mogłoby narazić LPR na szkody.
9. W sytuacji tego wymagającej
zastępstwo nieobecnych pracowników
we wskazanym przez bezpośredniego przełożonego zakresie obowiązków.
10. Przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
tym przepisów przeciwpożarowych.
11. Informowanie przełożonych o wszelkich sytuacjach zauważonych podczas wykonywania obowiązków
a mających wpływ na bezpieczeństwo lub wizerunek LPR.
12. Przestrzeganie ustalonego w LPR porządku.
13. Przestrzeganie praw pacjenta.
14. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego.
15. Budowanie atmosfery życzliwości i współpracy.
Praca w godz.: 8:00-12:00.
Oferta dostępna w sali B
- wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem w czystości i porządku pomieszczeń LPR
- codzienne sprzątanie wszystkich pomieszczeń
- codzienne mycie i utrzymanie w czystości toalet
- codzienne odkurzanie
- mycie podłóg w pomieszczeniach budynku
- dbanie o czysty wygląd rolet i żaluzji okiennych
- dbanie o czysty wygląd sprzętu biurowego
a w szczególności komputerów
monitorów
drukarek i biurek
- podlewanie roślin doniczkowych znajdujących się w pomieszczeniach
- opróżnianie koszy
szkolenie i wsparcie użytkowników końcowych w zakresie działających systemów wewnętrznych, administrowanie, instalowanie, utrzymanie i rozwój systemów oraz infrastruktury IT, współpraca z firmami zewnętrznymi, udział w projektach IT, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej, podstawowa administracja systemami: VMware, Windows Server, Active Directory
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik obsługi
Wrocław
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Część szczegółowa:
1. Wykonywanie drobnych prac konserwatorskich
remontowych i budowalnych
2. Wykonywanie bieżących napraw i konserwacji instalacji elektrycznych oraz hydraulicznych na terenie wybranych obiektów LPR w zakresie posiadanych uprawnień SEP
3. We współpracy z Koordynatorem Zespołu ds. techniczno-eksploatacyjnych
nadzór nad terminowością i udział w wykonywaniu przeglądów wymaganych przepisami
w tym:
a) Rocznych Przeglądów Okresowych wybranych obiektów LPR
b) Okresowych Przeglądów Pięcioletnich wybranych obiektów LPR
c) Przeglądów Przeciwpożarowych
d) Przeglądów instalacji i urządzeń
4. Składanie zapotrzebowania i dokonywanie zakupów materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych oraz związanych z eksploatacją wybranych obiektów LPR i urządzeń w nich zainstalowanych
5. Gromadzenie i przekazywanie do utylizacji wyeksploatowanych źródeł światła (świetlówki
żarówki etc.)
6. Nadzór nad magazynowanym sprzętem
w tym utrzymywanie sprzętu w należytym stanie technicznym oraz dbałość i jego właściwą eksploatacja
7. Dbałość o porządek w wybranych magazynach
8. Utrzymywanie w należytym stanie terenów zielonych
w tym koszenie trawy
9. Wykonywanie prac porządkowych
w tym grabienie liści i odśnieżanie
10. Wykonywanie drobnych prac transportowych
11. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i informacji
w szczególności dokumentacji inwentaryzacyjnej
12. Informowanie bezpośredniego przełożonego o zauważonych uszkodzeniach
nieprawidłowościach
awariach itp. oraz o przebiegu wykonywanych prac
13. Stała współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi oraz współpracownikami LPR
w tym w szczególności z Koordynatorem Zespołu ds. techniczno-eksploatacyjnych
14. Utrzymywanie ważności uprawnień SEP oraz stałe doskonalenie swoich umiejętności.
Część ogólna:
1. Bezwzględne przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Pracy
Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (LPR).
2. Przestrzeganie wewnętrznych aktów normatywnych
w tym zarządzeń i decyzji Dyrektora.
3. Stosowanie się do poleceń przełożonych
które pozostają w związku z rodzajem umówionej pracy
jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa pracy.
4. Sumienne i staranne wykonywanie powierzonych obowiązków.
5. Wykazywanie dużego zaangażowania i własnej inicjatywy podczas wykonywania obowiązków.
6. Poszerzanie kompetencji zawodowych i dzielenie się wiedzą
w tym podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez stały proces samokształcenia oraz udział w organizowanych przez LPR szkoleniach i kursach.
7. Dbałość o dobro oraz właściwy wizerunek LPR i chronienie jego mienia.
8. Zachowanie tajemnicy służbowej
w tym informacji
których ujawnienie mogłoby narazić LPR na szkody.
9. W sytuacji tego wymagającej
zastępstwo nieobecnych pracowników
we wskazanym przez bezpośredniego przełożonego zakresie obowiązków.
10. Przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
tym przepisów przeciwpożarowych.
11. Informowanie przełożonych o wszelkich sytuacjach zauważonych podczas wykonywania obowiązków
a mających wpływ na bezpieczeństwo lub wizerunek LPR.
12. Przestrzeganie ustalonego w LPR porządku.
13. Przestrzeganie praw pacjenta.
14. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego.
15. Budowanie atmosfery życzliwości i współpracy.
Praca w godz.: 8:00-12:00.
Oferta dostępna w sali B