1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NIEDŹWIADEK
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NIEDŹWIADEK

WARSZAWA, UL. 1 MAJA 5 / 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (18) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 18 )

Prezes zarządu spółdzielni mieszkaniowej

Warszawa
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
prezes
Obowiązki:
  • Zarządzanie spółdzielnią mieszkaniową i reprezentowanie jej na zewnątrz
  • Wykonywanie uchwał podjętych przez zarząd spółdzielni, rady nadzorczej oraz walnego zgromadzenia
  • Koordynowanie pracy zarządu oraz nadzorowanie i kontrolowanie działań podległych pracowników
  • Planowanie, organizowanie i kontrolowanie finansów spółdzielni, w tym budżetowania oraz rozliczanie i sprawozdawczość finansowa
  • Współpraca z organami nadzoru i kontrolnymi
  • Negocjacje z instytucjami finansowymi dotyczące uzyskania kredytów, pożyczek oraz zabezpieczania środków finansowych
  • Reprezentowanie interesów spółdzielni przed sądami i organami administracyjnymi w przypadku sporów lub spraw prawnych
  • Monitorowanie rynku nieruchomości i analizowanie trendów, aby podejmować właściwe decyzje inwestycyjne, dotyczące budowy, modernizacji lub sprzedaży nieruchomości
  • Współpraca z innymi organizacjami i instytucjami na rzecz rozwoju lokalnej społeczności i środowiska mieszkaniowego
  • Monitorowanie oraz zapewnianie przestrzegania przepisów prawa, umów i regulaminów dotyczących funkcjonowania spółdzielni
  • Utrzymywanie dobrych relacji z członkami spółdzielni i odpowiedź na ich zapytania, skargi i wnioski
  • Prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów z dostawcami usług dla spółdzielni (np. dostawcy energii, usługi konserwatorskie itp.)
  • Realizacja planów i celów strategicznych spółdzielni
  • Inicjowanie i zarządzanie projektami mającymi na celu usprawnienie funkcjonowania spółdzielni
  • Przygotowywanie raportów, prezentacji i analiz dotyczących działalności spółdzielni na posiedzenia zarządu, rad nadzorczych i walnych zgromadzeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. członkowsko-mieszkaniowych, w dziale administracja

1 Maja 5, Wesoła, Warszawa
Wygasła: 12.09.2023
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Przygotowywanie dokumentów oraz przedkładanie Zarządowi wniosków i projektów uchwał w sprawach:
  • - przyjmowania w poczet członków,
  • - ustania członkostwa (skreślenie z rejestru, wystąpienia do właściwego organu o wykluczenie ze Spółdzielni lub wykreślenie z rejestru członków),
  • - wynajmu lokalu,
  • Zawiadamianie członków (innych zainteresowanych osób) o decyzjach
  • Zarządu (w sprawach, w których Zarząd podjął decyzje) oraz dalsze
  • załatwianie tych spraw zgodnie z decyzjami Zarządu
  • 2. Bieżąca obsługa członków (innych zainteresowanych osób) w sprawach członkowskich i lokalowych (wystawianie potrzebnych zaświadczeń, udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków)
  • 3. Prowadzenie spraw związanych z garażami i miejscami postojowymi
  • 4. Prowadzenie rejestru:
  • - członków spółdzielni,
  • - lokali, dla których zostały założone oddzielne księgi wieczyste z odnotowaniem w nich obciążeń hipotecznych
  • 5. Kompletowanie i przechowywanie akt członkowskich oraz dokumentów przydziału i wynajmu lokali:
  • - przygotowywanie dokumentów (wniosków) na Zarząd na zwalniane przez dotychczasowych użytkowników lokale do dyspozycji Spółdzielni
  • 6. Nadzór nad terminowym i starannym prowadzeniem dokumentacji
  • 7. Przestrzeganie przepisów dotyczących zachowania tajemnicy służbowej
  • 8. Archiwizacja dokumentów dotyczących spraw członkowsko-lokalowych
  • 9. Przygotowywanie umów najmu dla lokali użytkowych, garaży oraz pożytków (np. schowków) oraz aneksów do tych umów
Pokaż więcej >>
od 3000 do 3800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. członkowsko-mieszkaniowych, w dziale administracja

1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Przygotowywanie dokumentów oraz przedkładanie Zarządowi wniosków i projektów uchwał w sprawach:
  • - przyjmowania w poczet członków,
  • - ustania członkostwa (skreślenie z rejestru, wystąpienia do właściwego organu o wykluczenie ze Spółdzielni lub wykreślenie z rejestru członków),
  • - wynajmu lokalu,
  • Zawiadamianie członków (innych zainteresowanych osób) o decyzjach
  • Zarządu (w sprawach, w których Zarząd podjął decyzje) oraz dalsze
  • załatwianie tych spraw zgodnie z decyzjami Zarządu
  • 2. Bieżąca obsługa członków (innych zainteresowanych osób) w sprawach członkowskich i lokalowych (wystawianie potrzebnych zaświadczeń, udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków)
  • 3. Prowadzenie spraw związanych z garażami i miejscami postojowymi
  • 4. Prowadzenie rejestru:
  • - członków spółdzielni,
  • - lokali, dla których zostały założone oddzielne księgi wieczyste z odnotowaniem w nich obciążeń hipotecznych
  • 5. Kompletowanie i przechowywanie akt członkowskich oraz dokumentów przydziału i wynajmu lokali:
  • - przygotowywanie dokumentów (wniosków) na Zarząd na zwalniane przez dotychczasowych użytkowników lokale do dyspozycji Spółdzielni
  • 6. Nadzór nad terminowym i starannym prowadzeniem dokumentacji
  • 7. Przestrzeganie przepisów dotyczących zachowania tajemnicy służbowej
  • 8. Archiwizacja dokumentów dotyczących spraw członkowsko-lokalowych
  • 9. Przygotowywanie umów najmu dla lokali użytkowych, garaży oraz pożytków (np. schowków) oraz aneksów do tych umów
Pokaż więcej >>
od 3000 do 3800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / Główna księgowa

Warszawa
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Prowadzenie księgi głównej,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, projektów planów gospodarczych,
  • kierowanie zespołem
Pokaż więcej >>
od 8000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. czynszów i rozliczeń

1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie kartotek lokali w administrowanych zasobach
  • rozliczanie lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży z tytułu opłat eksploatacyjnych
  • rozliczanie opłat za media: w zakresie wody zimnej i ciepłej, centralnego ogrzewania, energii elektrycznej części wspólnych, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obowiązek należytego wyliczenia i rozliczenia zgodnie z przyjętą metodą
  • uzgadnianie sald z lokatorami
  • sporządzanie wydruków, sprawozdań i analiz
  • analiza kartotek finansowych lokatorów
  • przygotowywanie comiesięcznych zestawień dokumentów
  • wprowadzanie dokumentów księgowych do programu
  • comiesięczne wystawienie faktur dla lokali usługowych, miejsc postojowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych i innych
  • udzielanie informacji, odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowań i rozliczeń, również na piśmie
  • korespondencja z mieszkańcami
  • współpraca z pozostałymi działami Spółdzielni, w zakresie zwieranych umów z podmiotami lub lokatorami
  • księgowanie dokumentów finansowo-księgowych
  • uzgadnianie kont księgowych, w tym analitycznych z syntetycznymi
  • kontrola należności i zobowiązań czynszowych wraz z ich windykacją
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. czynszów i rozliczeń

1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie kartotek lokali w administrowanych zasobach
  • rozliczanie lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży z tytułu opłat eksploatacyjnych
  • rozliczanie opłat za media: w zakresie wody zimnej i ciepłej, centralnego ogrzewania, energii elektrycznej części wspólnych, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obowiązek należytego wyliczenia i rozliczenia zgodnie z przyjętą metodą
  • uzgadnianie sald z lokatorami
  • sporządzanie wydruków, sprawozdań i analiz
  • analiza kartotek finansowych lokatorów
  • przygotowywanie comiesięcznych zestawień dokumentów
  • wprowadzanie dokumentów księgowych do programu
  • comiesięczne wystawienie faktur dla lokali usługowych, miejsc postojowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych i innych
  • udzielanie informacji, odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowań i rozliczeń, również na piśmie
  • korespondencja z mieszkańcami
  • współpraca z pozostałymi działami Spółdzielni, w zakresie zwieranych umów z podmiotami lub lokatorami
  • księgowanie dokumentów finansowo-księgowych
  • uzgadnianie kont księgowych, w tym analitycznych z syntetycznymi
  • kontrola należności i zobowiązań czynszowych wraz z ich windykacją
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Wiceprezes Zarządu ds. eksploatacyjno - technicznych

1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
prezes
Obowiązki:
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • Nadzór nad:
  • sprawami technicznymi a w szczególności:
  • stanem technicznym obiektów budowlanych będących w zasobach Spółdzielni
  • ustalaniem potrzeb konserwacyjnych i remontowych w obiektach budowlanych Spółdzielni
  • oraz potrzeb modernizacyjnych;
  • przechowywaniem dokumentów, dotyczących obiektów budowlanych,
  • okresowymi kontrolami stanu technicznego obiektów budowlanych, będących w zasobach
  • Spółdzielni,
  • przygotowaniem dokumentacji przetargowej na roboty remontowe i konserwacyjne
  • sprawowaniem nadzoru technicznego nad wykonawstwem robót remontowych
  • i konserwacyjnych,
  • prawidłową i terminową realizacją przeglądów technicznych budynków i instalacji
  • wynikających z obowiązujących przepisów oraz prowadzenie odpowiedniej
  • dokumentacji w tym zakresie,
  • rozliczaniem poszczególnych zadań remontowych,
  • zlecanie przygotowania projektów budowlanych i kosztorysów na planowane roboty,
  • uczestnictwo w odbiorach robót /wspólnie z branżowymi inspektorami nadzoru/,
  • przygotowywanie projektów planów gospodarczo-finansowych oraz planów remontowych,
  • przyjmowaniem i rozpatrywanie interwencji członków Spółdzielni,
  • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zasobów i terenów Spółdzielni w
  • należytym porządku i czystości, utrzymaniem: zieleni i infrastruktury,
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji planu remontów a także innych sprawozdań dla Zarządu i Rady Nadzorczej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracyjno-biurowych i samorządowych

1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa biura Spółdzielni w zakresie prowadzenia dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej,
  • obsługa mieszkańców,
  • wysyłanie korespondencji drogą mailową i tradycyjną,
  • przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców,
  • prowadzenie spraw związanych z e-bok,
  • przygotowanie korespondencji i przygotowanie materiałów dla członków Rady Nadzorczej
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prezes Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Niedźwiadek”

1 Maja 5, Warszawa
Wygasła: 24.11.2020
pełny etat
umowa o pracę
prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator ds. techniczno-administracyjnych

Warszawa
Wygasła: 20.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny księgowy

Warszawa
Wygasła: 10.03.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Specjalista ds. techniczno-eksploatacyjnych

Warszawa
Wygasła: 28.12.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Wiceprezes Zarządu

Warszawa
Wygasła: 21.11.2016
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa

Warszawa
Wygasła: 09.05.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Warszawa
Wygasła: 10.03.2016
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa

Warszawa
Wygasła: 26.01.2016
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Wiceprezes Zarządu ds. Eksploatacji

Warszawa
Wygasła: 17.11.2015
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa

Warszawa
Wygasła: 13.07.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "NIEDŹWIADEK", podziel się opinią i pomóż innym.