Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (18 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 18 )
Prezes zarządu spółdzielni mieszkaniowej
Warszawa
Wygasła: 26.11.2023
Obowiązki:
Zarządzanie spółdzielnią mieszkaniową i reprezentowanie jej na zewnątrz
Wykonywanie uchwał podjętych przez zarząd spółdzielni, rady nadzorczej oraz walnego zgromadzenia
Koordynowanie pracy zarządu oraz nadzorowanie i kontrolowanie działań podległych pracowników
Planowanie, organizowanie i kontrolowanie finansów spółdzielni, w tym budżetowania oraz rozliczanie i sprawozdawczość finansowa
Współpraca z organami nadzoru i kontrolnymi
Negocjacje z instytucjami finansowymi dotyczące uzyskania kredytów, pożyczek oraz zabezpieczania środków finansowych
Reprezentowanie interesów spółdzielni przed sądami i organami administracyjnymi w przypadku sporów lub spraw prawnych
Monitorowanie rynku nieruchomości i analizowanie trendów, aby podejmować właściwe decyzje inwestycyjne, dotyczące budowy, modernizacji lub sprzedaży nieruchomości
Współpraca z innymi organizacjami i instytucjami na rzecz rozwoju lokalnej społeczności i środowiska mieszkaniowego
Monitorowanie oraz zapewnianie przestrzegania przepisów prawa, umów i regulaminów dotyczących funkcjonowania spółdzielni
Utrzymywanie dobrych relacji z członkami spółdzielni i odpowiedź na ich zapytania, skargi i wnioski
Prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów z dostawcami usług dla spółdzielni (np. dostawcy energii, usługi konserwatorskie itp.)
Realizacja planów i celów strategicznych spółdzielni
Inicjowanie i zarządzanie projektami mającymi na celu usprawnienie funkcjonowania spółdzielni
Przygotowywanie raportów, prezentacji i analiz dotyczących działalności spółdzielni na posiedzenia zarządu, rad nadzorczych i walnych zgromadzeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. członkowsko-mieszkaniowych, w dziale administracja
1 Maja 5, Wesoła, Warszawa
Wygasła: 12.09.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Przygotowywanie dokumentów oraz przedkładanie Zarządowi wniosków i projektów uchwał w sprawach:
- przyjmowania w poczet członków,
- ustania członkostwa (skreślenie z rejestru, wystąpienia do właściwego organu o wykluczenie ze Spółdzielni lub wykreślenie z rejestru członków),
- wynajmu lokalu,
Zawiadamianie członków (innych zainteresowanych osób) o decyzjach
Zarządu (w sprawach, w których Zarząd podjął decyzje) oraz dalsze
załatwianie tych spraw zgodnie z decyzjami Zarządu
2. Bieżąca obsługa członków (innych zainteresowanych osób) w sprawach członkowskich i lokalowych (wystawianie potrzebnych zaświadczeń, udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków)
3. Prowadzenie spraw związanych z garażami i miejscami postojowymi
4. Prowadzenie rejestru:
- członków spółdzielni,
- lokali, dla których zostały założone oddzielne księgi wieczyste z odnotowaniem w nich obciążeń hipotecznych
5. Kompletowanie i przechowywanie akt członkowskich oraz dokumentów przydziału i wynajmu lokali:
- przygotowywanie dokumentów (wniosków) na Zarząd na zwalniane przez dotychczasowych użytkowników lokale do dyspozycji Spółdzielni
6. Nadzór nad terminowym i starannym prowadzeniem dokumentacji
7. Przestrzeganie przepisów dotyczących zachowania tajemnicy służbowej
8. Archiwizacja dokumentów dotyczących spraw członkowsko-lokalowych
9. Przygotowywanie umów najmu dla lokali użytkowych, garaży oraz pożytków (np. schowków) oraz aneksów do tych umów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. członkowsko-mieszkaniowych, w dziale administracja
1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Przygotowywanie dokumentów oraz przedkładanie Zarządowi wniosków i projektów uchwał w sprawach:
- przyjmowania w poczet członków,
- ustania członkostwa (skreślenie z rejestru, wystąpienia do właściwego organu o wykluczenie ze Spółdzielni lub wykreślenie z rejestru członków),
- wynajmu lokalu,
Zawiadamianie członków (innych zainteresowanych osób) o decyzjach
Zarządu (w sprawach, w których Zarząd podjął decyzje) oraz dalsze
załatwianie tych spraw zgodnie z decyzjami Zarządu
2. Bieżąca obsługa członków (innych zainteresowanych osób) w sprawach członkowskich i lokalowych (wystawianie potrzebnych zaświadczeń, udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków)
3. Prowadzenie spraw związanych z garażami i miejscami postojowymi
4. Prowadzenie rejestru:
- członków spółdzielni,
- lokali, dla których zostały założone oddzielne księgi wieczyste z odnotowaniem w nich obciążeń hipotecznych
5. Kompletowanie i przechowywanie akt członkowskich oraz dokumentów przydziału i wynajmu lokali:
- przygotowywanie dokumentów (wniosków) na Zarząd na zwalniane przez dotychczasowych użytkowników lokale do dyspozycji Spółdzielni
6. Nadzór nad terminowym i starannym prowadzeniem dokumentacji
7. Przestrzeganie przepisów dotyczących zachowania tajemnicy służbowej
8. Archiwizacja dokumentów dotyczących spraw członkowsko-lokalowych
9. Przygotowywanie umów najmu dla lokali użytkowych, garaży oraz pożytków (np. schowków) oraz aneksów do tych umów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny księgowy / Główna księgowa
Warszawa
Wygasła: 07.10.2023
Obowiązki:
Prowadzenie księgi głównej,
sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, projektów planów gospodarczych,
kierowanie zespołem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. czynszów i rozliczeń
1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 07.10.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie kartotek lokali w administrowanych zasobach
rozliczanie lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży z tytułu opłat eksploatacyjnych
rozliczanie opłat za media: w zakresie wody zimnej i ciepłej, centralnego ogrzewania, energii elektrycznej części wspólnych, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obowiązek należytego wyliczenia i rozliczenia zgodnie z przyjętą metodą
uzgadnianie sald z lokatorami
sporządzanie wydruków, sprawozdań i analiz
analiza kartotek finansowych lokatorów
przygotowywanie comiesięcznych zestawień dokumentów
wprowadzanie dokumentów księgowych do programu
comiesięczne wystawienie faktur dla lokali usługowych, miejsc postojowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych i innych
udzielanie informacji, odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowań i rozliczeń, również na piśmie
korespondencja z mieszkańcami
współpraca z pozostałymi działami Spółdzielni, w zakresie zwieranych umów z podmiotami lub lokatorami
księgowanie dokumentów finansowo-księgowych
uzgadnianie kont księgowych, w tym analitycznych z syntetycznymi
kontrola należności i zobowiązań czynszowych wraz z ich windykacją
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. czynszów i rozliczeń
1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 08.12.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie kartotek lokali w administrowanych zasobach
rozliczanie lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży z tytułu opłat eksploatacyjnych
rozliczanie opłat za media: w zakresie wody zimnej i ciepłej, centralnego ogrzewania, energii elektrycznej części wspólnych, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obowiązek należytego wyliczenia i rozliczenia zgodnie z przyjętą metodą
uzgadnianie sald z lokatorami
sporządzanie wydruków, sprawozdań i analiz
analiza kartotek finansowych lokatorów
przygotowywanie comiesięcznych zestawień dokumentów
wprowadzanie dokumentów księgowych do programu
comiesięczne wystawienie faktur dla lokali usługowych, miejsc postojowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych i innych
udzielanie informacji, odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowań i rozliczeń, również na piśmie
korespondencja z mieszkańcami
współpraca z pozostałymi działami Spółdzielni, w zakresie zwieranych umów z podmiotami lub lokatorami
księgowanie dokumentów finansowo-księgowych
uzgadnianie kont księgowych, w tym analitycznych z syntetycznymi
kontrola należności i zobowiązań czynszowych wraz z ich windykacją
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Wiceprezes Zarządu ds. eksploatacyjno - technicznych
1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 13.11.2022
Obowiązki:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Nadzór nad:
sprawami technicznymi a w szczególności:
stanem technicznym obiektów budowlanych będących w zasobach Spółdzielni
ustalaniem potrzeb konserwacyjnych i remontowych w obiektach budowlanych Spółdzielni
oraz potrzeb modernizacyjnych;
przechowywaniem dokumentów, dotyczących obiektów budowlanych,
okresowymi kontrolami stanu technicznego obiektów budowlanych, będących w zasobach
Spółdzielni,
przygotowaniem dokumentacji przetargowej na roboty remontowe i konserwacyjne
sprawowaniem nadzoru technicznego nad wykonawstwem robót remontowych
i konserwacyjnych,
prawidłową i terminową realizacją przeglądów technicznych budynków i instalacji
wynikających z obowiązujących przepisów oraz prowadzenie odpowiedniej
dokumentacji w tym zakresie,
rozliczaniem poszczególnych zadań remontowych,
zlecanie przygotowania projektów budowlanych i kosztorysów na planowane roboty,
uczestnictwo w odbiorach robót /wspólnie z branżowymi inspektorami nadzoru/,
przygotowywanie projektów planów gospodarczo-finansowych oraz planów remontowych,
przyjmowaniem i rozpatrywanie interwencji członków Spółdzielni,
prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zasobów i terenów Spółdzielni w
należytym porządku i czystości, utrzymaniem: zieleni i infrastruktury,
sporządzanie sprawozdań z realizacji planu remontów a także innych sprawozdań dla Zarządu i Rady Nadzorczej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. administracyjno-biurowych i samorządowych
1 Maja 5, Ursus, Warszawa
Wygasła: 01.05.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa biura Spółdzielni w zakresie prowadzenia dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej,
obsługa mieszkańców,
wysyłanie korespondencji drogą mailową i tradycyjną,
przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców,
prowadzenie spraw związanych z e-bok,
przygotowanie korespondencji i przygotowanie materiałów dla członków Rady Nadzorczej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Prezes Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Niedźwiadek”
1 Maja 5, Warszawa
Wygasła: 24.11.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. techniczno-administracyjnych
Warszawa
Wygasła: 20.09.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny księgowy
Warszawa
Wygasła: 10.03.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny Specjalista ds. techniczno-eksploatacyjnych
Warszawa
Wygasła: 28.12.2016
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Wiceprezes Zarządu
Warszawa
Wygasła: 21.11.2016
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Warszawa
Wygasła: 10.03.2016
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Wiceprezes Zarządu ds. Eksploatacji
Warszawa
Wygasła: 17.11.2015
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne