Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Inspektor (sprawy instalatorskie systemów zabezpieczenia technicznego) K/M
Warszawa
Ważna do: 19.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. realizuje prace dotyczące: wykonywania instalacji
wymiany
uzupełnienia
konserwacji
serwisu i utrzymania
2. opracowuje dokumentacje wykonawcze
koncepcje
specyfikacje sprzętowe
schematy
wytyczne na adaptacje powierzchni biurowych
3. nadzoruje placówki zagraniczne w zakresie właściwości stanowiska w obszarze robót związanych z wykonywaniem przez specjalistyczne podmioty zewnętrzne prac dotyczących wykonywania instalacji
Specjalista w Referacie Zarządzania Kompetencjami (HR) K/M
Warszawa
Wygasła: 31.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- Proponuje oraz wdraża innowacyjne rozwiązania w zakresie budowy modelu kompetencyjnego w resorcie i efektywnego zarządzania kompetencjami i rozwojem pracowników; bada i analizuje luki kompetencyjne pracowników.
- Koordynuje sporządzanie
a następnie analizuje potrzeby rozwojowe pracowników
w oparciu o indywidualne programy rozwoju zawodowego dla członków korpusu służby cywilnej.
- Koordynuje proces sporządzania opisów stanowisk pracy. Weryfikuje projekty opisów stanowisk przygotowane w poszczególnych komórkach organizacyjnych i placówkach. Prowadzi bazę opisów wszystkich stanowisk w Ministerstwie i w placówkach zagranicznych.
- Bierze udział w pracach oraz zapewnia obsługę zespołu wartościującego stanowiska pracy w MSZ.
- Wspiera wydział właściwy w zakresie naboru w badaniu kwalifikacji i kompetencji kandydatów do pracy w ramach prowadzonych naborów i konkursów.
- Analizuje sposób przebiegu procesu oceny pracowniczej członków korpusu służby cywilnej
w szczególności przedmiotu wpływających do Dyrektora Generalnego Służby Zagranicznej sprzeciwów od oceny
identyfikuje słabe strony procesu oraz proponuje systemowe rozwiązania w celu wsparcia Dyrektora Generalnego Służby Zagranicznej w zakresie prowadzenia sprawnej polityki kadrowej wobec członków korpusu służby cywilnej.
- Monitoruje i analizuje politykę zarządzania personelem w MSZ. Przygotowuje projekty aktów prawnych z zakresu kompetencji stanowiska.
- Sporządza sprawozdania
analizy
oceny i notatki w zakresie swojego stanowiska. Opiniuje projekty regulaminów organizacyjnych komórek organizacyjnych MSZ i placówek zagranicznych pod względem stosowania standardowych i spójnych
z nazwami zawartymi w opisach stanowisk pracy
nazw stanowisk.
WIĘCEJ INFORMACJI: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-wreferacie-
zarzadzania-kompetencjami-w-biurze-kapitalu-ludzkiego-bkl-442024
Specjalista w Referacie ds. Promocji i Komunikacji (obszar HR) K/M
Warszawa
Wygasła: 28.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:
1. Podejmuje i monitoruje działania komunikacyjne i promocyjne w celu budowania pozytywnego wizerunku MSZ jako pracodawcy przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji.
2. Opracowuje
planuje kampanie promocyjne ukierunkowane na pozyskanie odpowiednich do wymogów stanowiska kandydatów do pracy. Dostosowuje strategie rekrutacyjne do zmieniających się warunków rynkowych.
3. Dba o jakość i atrakcyjność przekazu rekrutacyjnego
współpracuje z uczelniami
organizacjami i fundacjami.
4. Przygotowuje i uczestniczy w spotkaniach mających na celu zbadanie potrzeb informacyjnych
komunikacyjnych.
5. Przygotowuje i aktualizuje informacje zawarte na stronie internetowej oraz stronie intranetowej MSZ w zakresie właściwości stanowiska.
6. Inicjuje i prowadzi działania z zakresu komunikacji wewnętrznej w obszarze polityki personalnej.
7. Współpracuje z przełożonym przy opracowywaniu projektów aktów prawnych i instrukcji wewnętrznych - w zakresie właściwości stanowiska.
WIĘCEJ INFORMACJI: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-w-referacie-ds-promocji-i-komunikacji-w-biurze-kapitalu-ludzkiego-bkl-452024
Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:
1. Organizuje i prowadzi proces naboru
w tym również na aplikację dyplomatyczno-konsularną. Przeprowadza kwalifikację na wolne stanowiska w ministerstwie w ramach rotacji wewnętrznej.
2. Weryfikuje wiedzę i umiejętności kandydatów do pracy. Wdraża i rozwija narzędzia do badania i oceny kompetencji.
3. Organizuje i monitoruje realizację procesu praktyk
stażu i wolontariatu (z wyłączeniem staży zagranicznych.
4. Permanentnie kontaktuje się z klientami zewnętrznymi kandydatami do pracy lub na praktyki/staż/wolontariat w ministerstwie. Udziela odpowiedzi na odwołania
interpelacje poselskie.
5. Prowadzi komunikację wewnętrzną w sprawach związanych z naborem
w tym redaguje
weryfikuje i monitoruje treści zamieszczane na intranecie. Publikuje i aktualizuje treści na stronie internetowej ministerstwa a także w mediach społecznościowych.
6. Wspomaga proces przyjęcia i wdrożenia nowego pracownika.
7. Sporządza sprawozdania
analizy
oceny i notatki w zakresie swojego stanowiska.
8. Przygotowuje instrukcje
projekty aktów prawnych z zakresu kompetencji stanowiska..
WIĘCEJ INFORMACJI: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-w-wydziale-naboru-w-biurze-kapitalu-ludzkiego-bkl-432024
Specjalista ds. rozliczeń dotacji i środków unijnych (BF 39/2024)
Warszawa
Wygasła: 06.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1.Prowadzenie kontroli dotacji celowych przeznaczonych na finansowanie /dofinansowanie zadań zleconych do realizacji przez Ministerstwo.
2. Prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów i wykonuje inne czynności związane z ewidencją księgową w zakresie środków pozabudżetowych.
3. Uczestniczenie we wprowadzaniu zmian w procedurach i stosowanych rozwiązaniach dotyczących zadań MSZ.
4. Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji opisującej przyjęte zasady rachunkowości
obieg i kontrolę dokumentów księgowych w zakresie kompetencji Wydziału
od 6 300 do 7 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podreferendarz ds. obsługi sekretariatu (BKL 38/2024)
Warszawa
Wygasła: 13.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Przyjmowanie korespondencji
rejestrowanie w systemie obiegu dokumentów
nadzorowanie obiegu korespondencji poza sekretariatem.
2. Prowadzenie kalendarza spotkań kierującego komórką organizacyjną
organizowanie spotkań
narad i wyjazdów służbowych kierującego oraz przyjmujmowanie i łączenie rozmów telefonicznych.
3. Przygotowywanie projektów standardowych pism
notatek.
4. Wykonywanie prac pomocniczych i organizacyjnych
w tym m.in. monitorowanie nieobecności pracowników
Specjalista ds. nadzoru gospodarki finansowej placówek K/M
Warszawa
Wygasła: 26.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Osoba na danym stanowisku:
1. Sprawdza i dba o prawidłowe gospodarowanie środkami finansowymi w przydzielonych placówkach zagranicznych.
2. Dokonuje weryfikacji rachunkowej otrzymanych kwartalnych sprawozdań i bilansów.
3. Sporządza plany finansowe wydatków budżetowych placówek i ich korekty.
4. Przygotowuje plany finansowe
korekty w zakresie przychodów i rozchodów „dochodów placówki”.
5. Udziela pomocy w bieżącym rozliczeniu należności i zobowiązań placówek.
WIĘCEJ INFORMACJI: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-specjalisty-ds-nadzoru-gospodarki-finansowej-placowek-w-biurze-finansow-bf-242024
od 6 300 do 7 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny audytor wewnętrzny w Ambasadzie RP w Belinie k/m
Warszawa
Wygasła: 06.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. przeprowadza zadania audytowe
analizę ryzyka
ustala stan faktyczny zgodnie z metodyką audytową
formułuje oceny i zalecenia dotyczące stanu kontroli zarządczej
2. przeprowadza czynności doradcze i sprawdzające
dokonuje oceny działań placówki zagranicznej podjętych w ramach realizacji zaleceń audytowych
3. opracowuje roczne i wieloletnie plany audytu
sporządza sprawozdania z wykonania tych planów i przekazuje do właściwej komórki organizacyjnej MSZ
4. przygotowuje dla kierownika placówki oraz Komitetu Audytu zbiorcze informacje i oceny dotyczące stanu
istotnych ryzyk i proponowanych usprawnień kontroli zarządczej
Pracownik ds. technicznych - elektryk Ambasada RP w Berlinie
Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Obsługa i konserwacja infrastruktury technicznej (w obszarze elektryki) w budynkach placówki i mieszkaniach służbowych.
2. Konserwacja i naprawa urządzeń
instalacji elektrycznej (do 1 kV)
UPS
agregatów prądotwórczych
montaż i konserwacja urządzeń kontrolno-pomiarowych instalacji elektrycznych.
3. Prowadzenie magazynów z materiałami eksploatacyjnymi
Zapewnia właściwą pracę urządzeń technicznych w budynkach placówki i mieszkaniach służbowych (w obszarze elektryki)
Zapewnia właściwy nadzoru nad bieżącą konserwacją i remontami infrastruktury technicznej w budynkach placówki i mieszkaniach służbowych (w obszarze elektryki)
Prowadzi konserwację i naprawy sprzętu, urządzeń, instalacji technicznych placówki w celu zapewnienia ich prawidłowego działania (w obszarze elektryki)
Prowadzi bieżącą obsługę i konserwację instalacji elektrycznej do I kV, UPS i agregatów prądotwórczych w tym powyżej 50 kW w celu zapewnienia prawidłowego działania instalacji elektrycznych i ciągłości zasilania elektroenergetycznego
Prowadzi prace w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i urządzeń kontrolno-pomiarowych instalacji elektrycznych (w tym osprzętu np. gniazda, wyłączniki, itp.) do 1 kV w celu zapewnienia prawidłowego działania instalacji elektrycznych i ciągłości zasilania elektroenergetycznego
Prowadzi magazyny ze środkami czystości, materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń oraz sprzętu będącego w posiadaniu placówki
Bierze udział w organizacji i obsłudze oficjalnych przyjęć w placówce
W przypadku braku możliwości samodzielnego wykonania naprawy nadzoruje wykonanie przez firmy zewnętrzne niezbędnych napraw sprzętu, instalacji technicznych oraz stosuje wewnętrzne zasady określone w tym zakresie w placówce
Pełni nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem sprzętu nagłośnieniowego oraz sprzętu komputerowego dedykowanego do obsługi połączeń wideo w Centrali MSZ,
Zapewnia obsługę sprzętu nagłośnieniowego oraz ścianki konferencyjnej podczas spotkań i konferencji,
Obsługuje połączenia wideokonferencyjne z wykorzystaniem dedykowanych systemów wideo oraz komunikatorów wideo,
Dokonuje rejestracji wskazanych spotkań i konferencji,
Obsługuje oraz zapewnia wsparcie w zakresie eksploatacji oprogramowania oraz systemów audio, wideo i telekonferencyjnych,
Zapewnia wsparcie informatyczne w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i biurowego dla pracowników resortu spraw zagranicznych
Specjalista ds. komunikacji internetowej:
1. Redaguje i edytuje treści publikowane w mediach społecznościowych MSZ
2. Realizuje we współpracy z innymi komórkami MSZ oraz partnerami zewnętrznymi projekty komunikacyjne
3. Uczestniczy w realizacji projektów priorytetowych z zakresu komunikacji internetowej.
4. Prowadzi przegląd informacji i monitoring mediów społecznościowych w zakresie polityki zagranicznej
a także nowych technologii i działań w ramach komunikacji oraz multimediów.
5. Prowadzi szkolenia i koordynuje działania redaktorów lokalnych placówek zagranicznych i innych komórek organizacyjnych ministerstwa
od 6 310 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podreferendarz ds. obsługi sekretariatu
Warszawa
Wygasła: 18.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Podreferendarz ds. obsługi sekretariatu:
1. Przyjmuje korespondencję
rejestruje w systemie obiegu dokumentów
nadzoruje obieg korespondencji poza sekretariatem.
2. Prowadzi kalendarz spotkań kierującego komórką organizacyjną
organizuje spotkania
narady i wyjazdy służbowe kierującego oraz przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne.
3. Przygotowuje projekty standardowych pism
notatek.
4. Wykonuje prace pomocnicze i organizacyjne
w tym m.in. monitoruje nieobecności pracowników.
WIĘCEJ INFORMACJI: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-podreferendarza-ds-obslugi-sekretariatu-w-wybranych-komorkach-organizacyjnych-bso-152024
Specjalista ds. relacji dwustronnych:
1. Zapewnia obsługę stosunków z krajami Afryki i Bliskiego Wschodu i międzynarodowymi organizacjami regionalnymi.
2. Przygotowuje analizy i prognozy polityczne
sporządza oceny
opinie
notatki
pisma i wnioski.
3. Opracowuje materiały tezowe i informacyjne na potrzeby kontaktów międzynarodowych.
4. Uczestniczy w przygotowaniach organizacyjnych do podejmowanych kontaktów międzynarodowych oraz w spotkaniach
konsultacjach i negocjacjach.
5. Przygotowuje wkłady do instrukcji na posiedzenia grup roboczych w Radzie UE i Komitetów na potrzeby polskiego stanowiska
Przyjmuje korespondencję kierowaną do komórki organizacyjnej (w tym również bieżąca obsługa poczty elektronicznej), rejestruje w systemie obiegu dokumentów oraz nadzoruje obieg korespondencji poza sekretariatem
Przygotowuje pismo przeznaczone do podpisu kierującego komórką organizacyjną, w tym w szczególności sprawdza, czy pismo jest parafowane i zawiera odpowiednie załączniki, a po podpisaniu przekazuje do kancelarii/ osoby, która prowadzi sprawę / osoby, która sporządziła projekt pisma i jest odpowiedzialna za daną sprawę
Prowadzi kalendarz spotkań kierującego komórką organizacyjną, organizuje spotkania, narady i wyjazdy służbowe kierującego oraz przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne
Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych
Przygotowuje projekty standardowych pism oraz notatki i informacje
Wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne, w tym m.in. monitoruje nieobecności pracowników, prowadzi kalendarz praktyk i staży w komórce organizacyjnej oraz przyjmuje i nadaje faksy
Ewidencjonuje i przechowuje dokumenty niejawne stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów. Kieruje interesantów, zgłaszających się bezpośrednio i telefonicznie, do właściwych pracowników
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawuje nadzór w imieniu inwestora nad wykonywaniem robót instalacyjnych instalacji niskoprądowych, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, zasilania gwarantowanego i innych instalacji i urządzeń elektrycznych realizowanych w ramach użytkowania obiektów oraz zadań inwestycyjnych, a także prowadzi dokumentację związaną z realizacją budowy w zakresie robót instalacyjnych
Koordynuje sprawy dotyczące instalacji elektroenergetycznych, elektrycznych i niskoprądowych w zakresie wykonawstwa zgodnie z przyjętym harmonogramem
Odbiera roboty zanikające i ulegające zakryciu, bierze udział w sprawdzeniu i próbach częściowych i końcowych, w pracach komisji odbiorowej, w pracach związanych z kontrolą jakości wykonywanych robót instalacyjnych oraz w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu działań naprawczych
Współpracuje z przedstawicielami użytkowników, służbami ochrony, służbami technicznymi i wykonawcami w celu zapewnienia swobodnego dostępu do miejsca prowadzenia robót w pomieszczeniach biurowych i technicznych oraz ogólnie dostępnych i z kontrolą dostępu
Bierze udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane i instalacyjne
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Redaguje i edytuje treści publikowane w mediach społecznościowych MSZ. Koordynuje prace związane z prowadzeniem stron przez placówki zagraniczne. Tworzy treści na potrzeby serwisów internetowych dotyczące bieżącej pracy MSZ i Kierownictwa resortu, także w sytuacjach kryzysowych
Wyszukuje, redaguje i tworzy treści do publikacji w mediach społecznościowych oraz w portalu redakcyjnym. Ponadto, zapewnia ich rozwój we współpracy z innymi instytucjami, komórkami organizacyjnymi, placówkami zagranicznymi, a także partnerami zewnętrznymi
Realizuje we współpracy z innymi komórkami MSZ oraz partnerami zewnętrznymi projekty komunikacyjne. Zapewnia zgodny z wymogami komunikacji internetowej nadzór nad mediami społecznościowymi oraz monitoruje i wdraża nowe rozwiązania technologiczne. Bierze udział w negocjowaniu umów związanych z usługami w zakresie komunikacji internetowej zawieranych przez MSZ
Uczestniczy w realizacji projektów priorytetowych, w tym w postępowaniach przetargowych dotyczących realizowanych projektów z zakresu komunikacji internetowej
Prowadzi przegląd informacji i monitoring mediów społecznościowych w zakresie polityki zagranicznej, a także nowych technologii i działań w ramach komunikacji oraz multimediów. Śledzi trendy i rozwój Internetu oraz wdraża nowe rozwiązania, z uwzględnieniem obszaru dyplomacji cyfrowej
Prowadzi szkolenia i koordynuje działania redaktorów lokalnych placówek zagranicznych i innych komórek organizacyjnych ministerstwa z zakresu komunikacji internetowej
Analizuje statystyki dotyczące poszczególnych publikacji oraz monitoruje zainteresowanie kampaniami informacyjnymi, które są publikowane na portalu MSZ i w mediach społecznościowych
Specjalista ds. zarządzania bezpieczeństwem teleinformatycznym
Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Specjalista ds. zarządzania bezpieczeństwem teleinformatycznym:
1. Pełni funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego.
2. Kontroluje zgodność funkcjonowania systemów teleinformatycznych przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych i przeprowadza ich audyty.
3. Bierze udział w procesie zarządzania ryzykiem w systemach teleinformatycznych oraz opiniuje i inicjuje zmiany dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa tych systemów.
4. Analizuje obszar bezpieczeństwa teleinformatycznego
pełni funkcję oficera bezpieczeństwa (INFOSEC Officer)
od 5 250 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. BHP w Biurze Szefa Służby Zagranicznej
Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Specjalista ds. BHP w Biurze Szefa Służby Zagranicznej:
1. Przeprowadza kontrolę warunków pracy
przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
2. Prowadzi szkolenia wstępne dla osób zatrudnianych w MSZ oraz dokumentację związaną z bezpieczeństwem i higieną pracy.
3. Uczestniczy w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy. Współpracuje m.in. z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę lekarską nad pracownikami oraz ze społeczną inspekcją pracy.
4. Doradza pracodawcy w zakresie przepisów
zasad bhp oraz podczas organizowania stanowisk pracy
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynuje współpracę Biura z instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizacji ochrony w placówkach zagranicznych oraz obiektach krajowych Ministerstwa
Opracowuje materiały informacyjne, dokumenty, przygotowuje notatki (informacyjne, problemowe) z zakresu właściwości komórki, uwzględniając wkłady innych referatów / wydziałów Biura
Koordynuje organizację szkoleń, z zakresu bezpieczeństwa dyplomatycznego, dla pracowników MSZ oraz instytucji zewnętrznych kierowanych do realizacji zadań służbowych w placówkach zagranicznych
Uczestniczy w realizacji zadań o charakterze organizacyjnym oraz dotyczących budżetu Biura, w tym pełni funkcje koordynacyjne w procesach i projektach realizowanych we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi oraz placówkami zagranicznymi
Koordynuje opracowywanie materiałów strategicznych i informacyjnych Biura, których sporządzenie wynika z przepisów o planowaniu i sprawozdawczości
Uczestniczy w przygotowaniu koncepcji i zaleceń dla placówek zagranicznych w celu zapewnienia wymaganego poziomu bezpieczeństwa
Występuje do bezpośredniego przełożonego z inicjatywami działań lub projektami w zakresie swojej właściwości
1. Przeprowadza zadania audytowe oraz analizę ryzyka
formułuje oceny i zalecenia dot. stanu kontroli zarządczej w obszarze IT
2. Przeprowadza czynności doradcze oraz sprawdzające i dokonuje oceny działań jednostki w ramach realizacji zaleceń audytowych.
3. Przeprowadza identyfikację i analizę ryzyk
wpływających na realizację celów MSZ oraz dla potrzeb planowania długoterminowego.
4. Uczestniczy w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów audytu a także zbiorczych informacji i ocen dot. stanu
ryzyk oraz proponowanych usprawnień kontroli zarządczej
Starszy specjalista ds. postępowań (zamówienia publiczne)
Warszawa
Wygasła: 16.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Bierze udział w pracach komisji przetargowych w charakterze przewodniczącego lub sekretarza lub członka komisji.
2. Świadczy pomoc prawną przy udzielaniu zamówień publicznych przez centralę MSZ i placówki zagraniczne podległe MSZ.
3. Przygotowuje dokumenty przetargowe do publikacji na stronie internetowej MSZ i placówek zagranicznych.
4. Przygotowuje i prezentuje przed Krajową Izbą Odwoławczą stanowisko MSZ i placówek zagranicznych w sprawach wnoszonych odwołań
od 5 260 do 7 450 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. zarządzania bezpieczeństwem teleinformatycznym
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pełni funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, zapewniając zgodne z przepisami prawa przetwarzanie informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych
Kontroluje zgodność funkcjonowania systemów teleinformatycznych przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych z dokumentacją bezpieczeństwa systemów, prowadzi postępowania wyjaśniające w przypadku stwierdzenia naruszenia procedur bezpiecznej eksploatacji w tych systemach oraz analizuje i monitoruje zgłaszane zdarzenia związane z bezpieczeństwem teleinformatycznym
Przeprowadza audyty systemów teleinformatycznych przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych w celu sprawdzenia ich bezpiecznego funkcjonowania
Bierze udział w procesie zarządzania ryzykiem w systemach teleinformatycznych przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Spraw Zagranicznych oraz innych jednostkach organizacyjnych eksploatujących systemy teleinformatyczne, których organizatorem jest Minister Spraw Zagranicznych
Opiniuje i inicjuje zmiany dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa systemów TI, przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych, w celu wykrycia i niedopuszczenia do powstania potencjalnej możliwości technicznych zagrożeń dla bezpieczeństwa informacji, zapewniając jednocześnie zgodność dokumentacji z przepisami prawa, zaleceniami ABW, NATO i UE, normami i dobrymi praktykami
Uczestniczy w projektowaniu oraz inicjuje zmiany w systemach TI przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych w celu zapewnienia: bezpiecznego funkcjonowania systemu, eliminowania technicznych zagrożeń i podatności oraz skutecznej implementacji rozwiązań technicznych i organizacyjnych. Zapewnienia ich zgodności z obowiązującymi regulacjami prawnymi
Analizuje obszar bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu eliminowania nowych zagrożeń oraz projektowania i skutecznej implementacji efektywnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych, w ramach funkcjonujących w Ministerstwie systemów
Pełni funkcję oficera bezpieczeństwa (INFOSEC Officer) nadzorując bezpieczeństwo materiałów kryptograficznych w Kancelarii Kryptograficznej MSZ
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadza kontrolę warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz sporządza okresowe analizy, zawierające wnioski i propozycje, przekazywane Dyrektorowi Generalnemu Służby Zagranicznej mające na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
Prowadzi instruktaż ogólny w ramach szkolenia wstępnego dla osób zatrudnianych w MSZ oraz praktykantów, stażystów, wolontariuszy w celu właściwego przygotowania ich do pracy/ praktyki/ stażu/ wolontariatu
Prowadzi, w pełnym zakresie, i przechowuje dokumentację związaną z bezpieczeństwem i higieną pracy (m.in. dokumenty dot. wypadków przy pracy) oraz rejestry: wypadków w pracy, chorób zawodowych, pomiarów, w celu zapewnienia kontroli realizacji tych zadań
Uczestniczy w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy w celu zapewnienia właściwej realizacji przepisów w tym zakresie oraz przedstawia do zatwierdzenia dokumentację powypadkową
Doradza pracodawcy w zakresie przepisów, zasad bhp oraz podczas organizowania stanowisk pracy zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy i zasadami ergonomii. Uczestniczy w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą
Uczestniczy w konsultacjach z pracownikami oraz w pracach zakładowej komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w celu zapewnienia merytorycznego wsparcia i doradztwa związanego z wypracowaniem procedur zapewniających bezpieczeństwo i higienę pracy
Współpracuje z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę lekarską nad pracownikami, ze społeczną inspekcją pracy oraz związkami zawodowymi w zakresie właściwości stanowiska. Uczestniczy w opracowywaniu planów modernizacji w celu zastosowania rozwiązań zgodnych z przepisami bhp
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadza zadania audytowe zapewniające, w tym programuje zakres i harmonogram audytów, przeprowadza analizę ryzyka, ustala stan faktyczny zgodnie z metodyką obowiązującą w audycie, formułuje oceny i zalecenia dotyczące stanu kontroli zarządczej w obszarach działania komórek organizacyjnych MSZ właściwych dla informatyki i bezpieczeństwa
Przeprowadza czynności doradcze w zakresie uzgodnionym z kierownikiem jednostki dotyczące usprawnień w systemie kontroli zarządczej MSZ
Przeprowadza czynności sprawdzające i dokonuje oceny działań jednostki podjętych w ramach realizacji zaleceń audytowych
Przeprowadza identyfikację i analizę ryzyk, wpływających na realizację celów MSZ oraz na bieżące funkcjonowanie i stan zasobów dla potrzeb planowania długoterminowego (rocznego i wieloletniego)
Uczestniczy, w zakresie określonym przez kierownika komórki audytu wewnętrznego, w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów audytu oraz sporządzaniu sprawozdań z wykonania tych planów
Uczestniczy, w zakresie określonym przez kierownika komórki audytu wewnętrznego, w przygotowaniu dla kierownika jednostki i Komitetu Audytu zbiorczych informacji i ocen dotyczących stanu, istotnych ryzyk i proponowanych usprawnień kontroli zarządczej
Dokumentuje czynności i zdarzenia mające istotne znaczenie dla prowadzenia audytu wewnętrznego
Uczestniczy, w zakresie określonym przez kierownika komórki audytu wewnętrznego, w działaniach mających na celu ciągłe podnoszenie jakości audytu wewnętrznego
Bierze udział w pracach komisji przetargowych w charakterze przewodniczącego (kieruje pracami komisji) lub sekretarza (kompletuje i prowadzi dokumentację) lub członka komisji (w przypadku udziału w postępowaniach prowadzonych przez placówki zagraniczne) oraz udziela konsultacji innym pracownikom resortu w sprawach związanych z realizacją procesu zamówień publicznych w ministerstwie oraz w placówkach zagranicznych
Świadczy pomoc prawną przy udzielaniu zamówień publicznych przez centralę MSZ i placówki zagraniczne podległe MSZ
Przygotowuje dokumenty przetargowe do publikacji na stronie internetowej MSZ i placówek zagranicznych
Przygotowuje i prezentuje przed Krajową Izbą Odwoławczą stanowisko MSZ i placówek zagranicznych w sprawach wnoszonych odwołań
Na wniosek komórki właściwej w zakresie audytu i kontroli bierze udział w zespołach kontrolnych celem przeprowadzenia badania określonych czynności z zakresu zamówień publicznych w centrali MSZ oraz w placówkach zagranicznych
Podreferendarz ds. obsługi sekretariatu:
1. Przyjmuje i rejestruje korespondencję kierowaną do komórki organizacyjnej
2. Przygotowuje pisma przeznaczone do podpisu kierującego komórką organizacyjną
3. Prowadzi kalendarz spotkań kierującego komórką organizacyjną
łączy rozmowy telefoniczne
6. Wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne
w tym m.in. monitoruje nieobecności pracowników
7. Ewidencjonuje i przechowuje dokumenty niejawne stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów
INFORMACJA O NABORZE: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-podreferendarza-ds-obslugi-sekretariatu-w-departamencie-wspolpracy-rozwojowej-dwr-842023
Specjalista ds. historyczno-dokumentacyjnych
1. Przygotowuje materiały do prowadzonych projektów dotyczących gromadzenia wiedzy o historii instytucjonalnej MSZ
2. Współtworzy bazy danych z zakresu historii i organizacji polskiej służby zagranicznej
3. Redaguje i publikuje
w oparciu o źródła archiwalne
samodzielnie lub we współpracy z innymi instytucjami zewnętrznymi
opracowania historyczne z zakresu historii polskiej polityki zagranicznej i służby zagranicznej.
4. Wykonuje zadania związane z obsługą konta twitterowego
5. Wspiera placówki w realizacji projektów dokumentujących historię aktywności dyplomatycznej.
INFORMACJA O NABORZE: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-ds-historyczno-dokumentacyjnych-w-biurze-archiwum-i-zarzadzania-informacja-bazi-832023
specjalista ds. obsługi finansowej (sprawozdawczość ODA)
Warszawa
Wygasła: 08.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Specjalista ds. obsługi finansowej (sprawozdawczość ODA)
1. Gromadzi dane statystyczne
opracowuje materiały informacyjne
terminowo sporządza i przekazuje raporty
kwestionariusze
sprawozdania związane z wolumenem polskiej pomocy rozwojowej
2. Opracowuje i przekazuje umowy i faktury do służb finansowych Ministerstwa oraz wprowadza dane finansowe do systemu EGERIA
3. Nadzoruje uruchamianie i przekazywanie środków dot. pomocy humanitarnej i rozwojowej
4. Uczestniczy w pracach Grupy Roboczej ds. Statystyk Finansowania Rozwoju (WP-STAT)
7. Bierze udział w uruchamianiu środków z rezerwy celowej oraz kontrolowaniu wykonania umów dotacji
INFORMACJE O NABORZE: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-ds-obslugi-finansowej-sprawozdawczosc-oda-w-departamencie-wspolpracy-rozwojowej-dwr-812023
specjalista ds. relacji dwustronnych (Wydział Ukrainy)
Warszawa
Wygasła: 22.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Specjalista ds. relacji dwustronnych (Wydział Ukrainy)
1. Monitoruje i analizuje sytuację polityczną
gospodarczą i społeczną w obszarze właściwym dla danego stanowiska pracy
2. Negocjuje uzgadnianie wizyt
spotkań
tekstów oficjalnych komunikatów
uczestniczy w spotkaniach
3. Opracowuje materiały informacyjne i notatki analityczne w zakresie kompetencji terytorialnych i problemowych
4. Wspiera działania polskich instytucji w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu współpracy z podmiotami zagranicznymi
5. Współdziała w zakresie planowania i sprawozdawczości
opiniowania i nadzorowania placówek dyplomatycznych RP
INFROMACJA O NABORZE: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-ds-relacji-dwustronnych-wydzial-ukrainy-w-departamencie-wschodnim-dw-792023
specjalista ds. rozliczeń dotacji i środków unijnych
Warszawa
Wygasła: 22.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Specjalista ds. rozliczeń dotacji i środków unijnych
1. Prowadzi kontrole
pod względem formalno-rachunkowym
dotacji celowych
2. Prowadzi kontrolę formalno-rachunkową dokumentów i wykonuje inne czynności związane z ewidencją księgową środków związanych z członkostwem Polski w UE
3. Uczestniczy we wprowadzaniu zmian w procedurach i stosowanych rozwiązaniach dotyczących zadań MSZ
4. Uczestniczy w opracowywaniu dokumentacji opisującej przyjęte zasady rachunkowości
obieg i kontrolę dokumentów księgowych.
INFORMACJA O NABORZE: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalista-ds-rozliczen-dotacji-i-srodkow-unijnych-w-biurze-finansow-bf-772023
Specjalista ds. opracowywania umów i dokumentacji:
1. Opracowuje i weryfikuje dokumentację niezbędną do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
2. Sporządza i uzgadnia projekty w trybie pomocy prawnej
kontroluje pod kątem finansowym oraz nadzoruje prawidłową realizację umów
3. Analizuje i kontroluje pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym oraz opracowuje wszystkie dokumenty księgowe wystawione przez podmioty zewnętrzne
4. Analizuje wykonanie budżetu i składa wnioski o zmiany w planie oraz jego korekty
6. Opracowuje i redaguje pisma
notatki
sprawozdania i inną korespondencję.
INFORMACJA O NABORZE: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-ds-opracowywania-umow-i-dokumentacji-przetargowej-w-biurze-administracji-ba-762023
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowuje materiały do prowadzonych projektów dotyczących gromadzenia wiedzy o historii instytucjonalnej MSZ oraz polskiej służby dyplomatyczno-konsularnej
Współtworzy bazy danych z zakresu historii i organizacji polskiej służby zagranicznej realizowane przez Biuro na użytek wewnętrzny oraz na potrzeby zewnętrzne
Redaguje i publikuje, w oparciu o źródła archiwalne, samodzielnie lub we współpracy z innymi instytucjami zewnętrznymi, opracowania historyczne z zakresu historii polskiej polityki zagranicznej i służby zagranicznej
Wykonuje zadania związane z obsługą konta twitterowego w celu rozpowszechniania wiedzy o historii polskiej dyplomacji
Wspiera placówki w realizacji projektów dokumentujących historię aktywności dyplomatycznej i obecności instytucjonalnej MSZ na danym terenie
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gromadzi dane statystyczne, opracowuje materiały informacyjne, terminowo sporządza i przekazuje raporty, kwestionariusze, sprawozdania związane z wolumenem polskiej pomocy rozwojowej, wymagane w ramach członkostwa w Komitecie Pomocy Rozwojowej OECD. Prowadzi i na bieżąco aktualizuje bazę danych ODA-MSZ
Opracowuje i przekazuje umowy i faktury do służb finansowych Ministerstwa oraz wprowadza dane finansowe do systemu EGERIA w celu dokonania płatności. Prowadzi bazy danych planów i wydatków budżetowych oraz proponuje zmiany planu dochodów i wydatków w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań departamentu oraz efektywnego i zgodnego z przepisami wydatkowania środków
Nadzoruje uruchamianie i przekazywanie środków dot. pomocy humanitarnej i rozwojowej, a także koordynuje wykonanie umów zawieranych na potrzeby realizacji zadań departamentu w celu efektywnego i zgodnego z przepisami wydatkowania środków. Przygotowuje i przekazuje dyspozycje realizacji wpłat na rzecz organizacji międzynarodowych
Uczestniczy w pracach Grupy Roboczej ds. Statystyk Finansowania Rozwoju (WP-STAT) poprzez analizę proponowanych zmian w metodologii statystycznej, konsultacje z innymi resortami, przygotowywanie instrukcji, przedstawianie stanowiska Polski oraz wdrażanie zaakceptowanych zmian do polskiego systemu statystyk ODA
Realizuje, przy współpracy Ministerstwa Finansów, procedurę uruchamiania środków z rezerwy celowej budżetu państwa przeznaczonej na implementację Wieloletniego Programu Współpracy Rozwojowej oraz monitoruje wydatkowanie tej rezerwy
Udziela informacji organizacjom i instytucjom potencjalnie zainteresowanym współpracą z MSZ przy realizacji zadań polskiej pomocy w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań departamentu
Bierze udział w kontrolowaniu wykonania umów dotacji (w oparciu o upoważnienia wydane przez dyrektora departamentu) dotyczących pomocy rozwojowej
Specjalista ds. rozliczeń dotacji i środków unijnych
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzi kontrole, pod względem formalno-rachunkowym:
dotacji celowych przeznaczonych na finansowanie /dofinansowanie zadań zleconych do realizacji przez Ministerstwo,
środków pochodzących z Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
dotacji celowych przeznaczonych na współfinansowanie programów realizowanych z udziałem środków, o których mowa w artykule 5 ust. 3 pkt. 1 i 2 ustawy o finansach publicznych, wydatkowanych przez podmioty realizujące te programy, inne niż państwowe jednostki budżetowe,
w celu potwierdzenia prawidłowości przedstawionych dokumentów
Prowadzi kontrolę formalno-rachunkową dokumentów i wykonuje inne czynności związane z ewidencją księgową w zakresie środków:
przekazanych przez Sekretarza Generalnego Rady UE na refundację kosztów podróży związanych z udziałem polskich przedstawicieli w pracach Rady i grup roboczych Rady;
nie pochodzących z Budżetu Państwa, przekazanych Ministerstwu Spraw Zagranicznych na wyodrębnione konta bankowe (na podstawie umów o delegację, porozumień i umów międzynarodowych), w związku z członkostwem Polski w UE
Uczestniczy we wprowadzaniu zmian w procedurach i stosowanych rozwiązaniach dotyczących zadań MSZ w celu usprawnienia ich realizacji
Uczestniczy w opracowywaniu dokumentacji opisującej przyjęte zasady rachunkowości, obieg i kontrolę dokumentów księgowych w zakresie kompetencji Wydziału
Specjalista ds. opracowywania umów i dokumentacji przetargowej
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowuje i weryfikuje dokumentację niezbędną do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub zamówień udzielanych bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonuje rozeznania rynku, sporządza kalkulacje szacunkowej wartości zamówienia, definiuje wymagania, opracowuje analizy, przygotowuje wnioski oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowych w celu zapewnienia prawidłowości i spójności nabywanych usług i dostaw
Sporządza i uzgadnia projekty w trybie pomocy prawnej, kontroluje pod kątem finansowym oraz nadzoruje prawidłową realizacją umów z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi i realizującymi dostawy w zakresie działalności wydziału
Analizuje i kontroluje pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym oraz opracowuje wszystkie dokumenty księgowe wystawione przez podmioty zewnętrzne, związane z zadaniami wydziału. Rejestruje umowy oraz dokumenty księgowe w systemie księgowo-finansowym oraz prowadzi ich elektroniczną ewidencję w celu dostarczenia dokładnej informacji o stanie realizacji zaciągniętych przez wydział zobowiązań i kontroli realizacji budżetu
Analizuje wykonanie budżetu i składa wnioski o zmiany w planie oraz dokonuje w systemie księgowo-finansowym zmian w zaangażowaniu umów
Sporządza projekty planu finansowego, planu zamówień publicznych, planu zakupów i rocznego planu działania wydziału oraz projekty sprawozdań z ich wykonania w celu szczegółowego określenia działalności wydziału i związanych z nią wydatków
Opracowuje i redaguje pisma, notatki, sprawozdania i inną korespondencję związaną z działalnością wydziału, zleconą przez bezpośredniego przełożonego bądź dyrektora (zastępcę) biura, dba o ich ewidencję i archiwizację, zgodnie z procedurami, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji zadań biura
Prowadzi sprawy z zakresu ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej dysponenta III stopnia jednostki budżetowej MSZ zgodnie z ustaleniami i zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych MSZ oraz sprawuje nadzór nad właściwym wykorzystaniem miejsc parkingowych w ministerstwie
Monitoruje i analizuje wewnętrzne procedury oraz współpracuje z komórkami organizacyjnymi MSZ w celu opracowywania, zgodnie z obowiązującymi regulacjami, instrukcji, zarządzeń i dokumentów związanych z działalnością wydziału
Kierowca-intendent w placówce zagranicznej RP:
1. Prowadzi pojazdy służbowe będące na wyposażeniu placówki oraz karty drogowe i ewidencyjne pojazdów. Dba o prawidłową eksploatację pojazdów.
2. Prowadzi ewidencję majątkową placówki oraz magazyny.
3. Realizuje zadania związane z gospodarką nieruchomościami placówki oraz utrzymaniem posesji placówki w należytym porządku.
4. Bierze udział w organizacji przyjęć oficjalnych placówki zagranicznej oraz wykonuje czynności związane z jej zaopatrzeniem i dystrybucją poczty dyplomatycznej.
INFORMACJA O NABORZE w BIP MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-kierowcy-kierowcy--intendenta-w-wybranych-placowkach-zagranicznych-rp-kierowcy-22023
od 8 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. administracyjno-finansowych/kierownik wydziału-referatu/Konsul RP (Wybrane placówki zagraniczne RP)
Warszawa
Wygasła: 08.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Stanowisko ds. administracyjno-finansowych/kierownik wydziału-referatu/Konsul RP:
:✅ Prowadzi rachunkowość placówki
sporządza plany i sprawozdania finansowe.
✅ Wykonuje obowiązki zarządcy nieruchomości oraz prowadzi sprawy związane z gospodarką majątkiem ruchomym placówki.
✅ Prowadzi sprawy związane z postępowaniami o zamówienia publiczne oraz bieżącymi zakupami placówki (w tym zakupem usług).
✅ Nadzoruje pracę kancelarii oraz procesy kadrowe prowadzone w placówce.
✅ Wykonuje czynności z zakresu spraw konsularnych i polonijnych.
INFORMACJA O NABORZE w BIP MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-ds-administracyjno-finansowych-kierownik-referatuwydzialu-ds-administracyjno-finansowych-kierownik-wydzialureferatu-konsul-rp-w-wybranych-placowkach-zagranicznych-rp-af-32023
od 12 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
kierowca, kierowca-intendent w placówce zagranicznej (REZERWA KADROWA)
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzi pojazdy służbowe będące na wyposażeniu placówki. Na bieżąco prowadzi karty drogowe pojazdów oraz utrzymuje samochody placówki w pełnej sprawności technicznej, planuje na bieżąco terminy tankowania, dokonania przeglądów technicznych, napraw i serwisów pojazdów
Prowadzi ewidencje majątkową placówki, w tym karty inwentarzowe pomieszczeń i wyposażenia indywidualnego, nanosi oznakowania na składniki majątku placówki. Prowadzi karty ewidencyjne pojazdów i zestawienie floty pojazdów, kontroluje aktualność ubezpieczeń pojazdów
Prowadzi magazyny w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania placówki
Realizuje zadania związane z gospodarką nieruchomościami placówki (np. spisuje liczniki zużycia mediów, wspiera kierownika administracyjnego w pomiarach lokali mieszkalnych, uczestniczy w protokolarnych przekazaniu i odbiorze mieszkań służbowych)
Dostarcza dokumenty do urzędów w kraju przyjmującym. Kupuje, przewozi oraz przenosi art. spożywcze i gospodarcze oraz techniczne na potrzeby placówki oraz wykonuje czynności związane z zaopatrzeniem placówki zagranicznej
Bierze udział w organizacji przyjęć oficjalnych placówki
Zapewnia sprawność urządzeń (których naprawa nie wymaga specjalistycznych uprawnień) stanowiących wyposażenie placówki
Dba o porządek na stanowisku pracy i w jego najbliższym otoczeniu (np. odśnieża, zgarnia liście w miejscu garażowania samochodu/ów w placówce)
Kierownik ds. administracyjno-finansowych (w tym również Konsul RP) w wybranych placówkach zagranicznych RP (REZERWA KADROWA)
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Prowadzi rachunkowość placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami oraz wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, terminowo rozlicza należności i zobowiązania, przestrzega rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych
Dokonuje wstępnej kontroli dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych (pod względem ich kompletności i rzetelności). Akceptuje zawierane umowy w powyższym zakresie
Sporządza plany finansowe, prowadzi bieżącą kontrolę ich wykonania oraz sporządza sprawozdania finansowe, nadzoruje wykonanie budżetu placówki, dostarcza rzetelnej informacji dla dysponenta części budżetowej
Wykonuje obowiązki zarządcy nieruchomości oraz prowadzi sprawy związane z: gospodarką majątkiem ruchomym placówki; postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego; gospodarką samochodową oraz w zakresie logistyki; bieżącymi zakupami placówki, w tym zakupem usług; przygotowywaniem i obsługą oficjalnych przyjęć i imprez okolicznościowych; nadzorem i kontrolą usługodawców, zwłaszcza realizujących bieżącą obsługę techniczną nieruchomości
Nadzoruje pracę kancelarii
Dokonuje kontroli zgodności wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienia publiczne i projektów umów z planem finansowym oraz dokonuje kontroli formalno-rachunkowej dokumentów dotyczących operacji gospodarczych przed zapłatą
Działa na rzecz ochrony praw i interesów polskich obywateli za granicą. Monitoruje ochronę praw mniejszości polskich i Polonii w podległym okręgu konsularnym; zapewnia opiekę konsularną i pomoc obywatelom polskim za granicą (dotyczy stanowiska ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
Wykonuje czynności z zakresu spraw konsularnych i polonijnych, nadzoruje i bierze udział w organizacji wyborów powszechnych, referendów narodowych oraz udziela informacji właściwym organom Rzeczypospolitej Polskiej i zainteresowanym obywatelom polskim z zakresu ustawodawstwa państwa urzędowania i umów zawieranych przez nie z państwami trzecimi (dotyczy stanowiska ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
Planuje, organizuje i nadzoruje pracę wydziału/referatu. Nadzoruje procesy kadrowe prowadzone w placówce
Specjalista ds. szkoleń, kontroli ewidencji i obiegu inf. niejawnych
Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Specjalista ds. szkoleń
kontroli ewidencji i obiegu inf. niejawnych:
1. Prowadzi szkolenia w zakresie ochrony inf. niej
obsługi kancelaryjnej materiałów niej.
2. Przeprowadza w resorcie okresowe i doraźne kontrole ochrony inf. niej.
3. Prowadzi czynności wyjaśniające w przypadku stwierdzenia naruszeń przepisów w zakresie ochrony inf. niej.
4. Opracowuje i aktualizuje materiały szkoleniowe oraz prowadzi ewidencję wydanych zaświadczeń o odbyciu szkolenia
5. Udziela informacji i porad w sprawach dotyczących organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i PODN
6. Bierze udział w opracowywaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych
sprawozdań
planów i zaleceń
7. Prowadzi ewidencję wydatków ponoszonych przez biuro oraz bierze udział w rozliczaniu faktur
inspektor ds. obsługi kancelaryjnej (BAZI 70/2023)
Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
inspektor ds. obsługi kancelaryjnej (BAZI 70/2023):
1. Przyjmuje
odbiera i rejestruje w systemie EOD adresowane do MSZ przesyłki.
2. Rozdziela i przekazuje w systemie EOD i w formie tradycyjnej zarejestrowane przesyłki adresatom.
3. Przyjmuje w systemie EOD przesyłki przygotowane do wysyłki do adresatów zewnętrznych w formie tradycyjnej. Wysyła korespondencję w formie elektronicznej.
4. Rejestruje
przyjmuje na stan składu chronologicznego
wypożycza
wyrejestrowuje i przekazuje do archiwizacji zasoby zgromadzone w składzie chronologicznym.
5. Przyjmuje i przekazuje za potwierdzeniem do sekretariatów komórek organizacyjnych lub kancelarii tajnej przesyłki niejawne o klauzuli „zastrzeżone”.
6. Obsługuje punkt podawczy.
7. Udziela informacji nt. przesyłek
inspektor ds. planowania i organizacji transportu (BA 69a/2023)
Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Inspektor ds. planowania i organizacji transportu (BA 69a/2023)
1. Prowadzi bieżącą ewidencję samochodów służbowych Ministerstwa
dokonuje przeglądu i oceny floty samochodowej
2. Przygotowuje i wydaje opiekunom samochodów służbowych Ministerstwa karty kontroli pracy pojazdu
3. Zapewnia ciągłość objęcia samochodów służbowych Ministerstwa kompleksowym ubezpieczeniem komunikacyjnym
zgłasza do towarzystwa ubezpieczeniowego szkody komunikacyjne
4. Przyjmuje zapotrzebowania Ministerstwa na obsługę transportową realizowaną przez podmioty zewnętrzne
przeprowadza procedury udzielania zamówień publicznych
5. Prowadzi sprawy związane z przydzieleniem samochodów służbowych Ministerstwa do dyspozycji komórki organizacyjnej / pracownika
analityk ds. analizy i projektowania systemów konsularnych
Warszawa
Wygasła: 06.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Monitoruje i analizuje funkcjonujące w resorcie spraw zagranicznych rozwiązania i procedury w zakresie systemów teleinformatycznych
2. Przeprowadza analizę dostępnych na rynku nowych technologii systemowo-sieciowych
3. Bierze udział w planowaniu kierunków rozwoju i modernizacji systemów i sieci teleinformatycznych w Centrali MSZ i w placówkach zagranicznych
4. Koordynuje wdrażanie
rozlicza i raportuje projekty informatyczne oraz wdrożenia systemów i aplikacji użytkowych
5. Analizuje
testuje
naprawia zgłoszone awarie i błędy w funkcjonowaniu systemów
6. Koordynuje prace rozwojowe eksploatowanych systemów i aplikacji
7. Uczestniczy w obsłudze postępowań na udzielenie zamówienia publicznego
Specjalista ds. ewidencji i obrotu nieruchomościami Skarbu Państwa
Warszawa
Wygasła: 06.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Przygotowuje i nadzoruje procedury związane ze sprzedażą nieruchomościami Skarbu Państwa
2. Monitoruje dane związane z rynkiem nieruchomości
3. We współpracy z innymi komórkami MSZ przygotowuje plany oraz prognozy zbycia nieruchomości Skarbu Państwa
4. Dokonuje oceny potrzeb i zamawia usługi
5. Koordynuje
planuje i kontroluje zawieranie umów cywilno-prawnych
6. Kompletuje i prowadzi dokumentację prowadzonych spraw
7. czynnie wspiera pracowników wydziału
od 5 260 do 5 910 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. gospodarki energetycznej (BA 60/2023)
Warszawa
Wygasła: 06.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Sprawuje nadzór nad wykonywaniem robót instalacyjnych instalacji niskoprądowych
instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych;
2. Koordynuje sprawy dotyczące instalacji elektroenergetycznych
elektrycznych i niskoprądowych w zakresie wykonawstwa;
3. Odbiera roboty zanikające i ulegające zakryciu
bierze udział w sprawdzeniu i próbach częściowych i końcowych;
4. Współpracuje z przedstawicielami użytkowników
służbami ochrony
służbami technicznymi i wykonawcami;
5. Bierze udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane i instalacyjne
Specjalista ds. inwestycji i remontów (BI 62/2023)
Warszawa
Wygasła: 06.11.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1. Prowadzi sprawy z zakresu organizacji
koordynacji i kontroli procesu inwestycji budowlanych i remontów obiektów
2. Sprawuje nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami i remontami obiektów
3. Inicjuje i prowadzi roboty budowlane
4. Przygotowuje prognozę kosztów przewidywanych do poniesienia na roboty budowlane
5. Dokonuje interwencyjnej oceny stanu technicznego obiektów i instalacji
6. Nadzoruje
kontroluje i weryfikuje wykonywanie przeglądów okresowych obiektów i instalacji w placówkach zagranicznych
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawuje nadzór w imieniu inwestora nad wykonywaniem robót instalacyjnych instalacji niskoprądowych, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, zasilania gwarantowanego i innych instalacji i urządzeń elektrycznych realizowanych w ramach użytkowania obiektów oraz zadań inwestycyjnych, a także prowadzi dokumentację związaną z realizacją budowy w zakresie robót instalacyjnych
Koordynuje sprawy dotyczące instalacji elektroenergetycznych, elektrycznych i niskoprądowych w zakresie wykonawstwa zgodnie z przyjętym harmonogramem
Odbiera roboty zanikające i ulegające zakryciu, bierze udział w sprawdzeniu i próbach częściowych i końcowych, w pracach komisji odbiorowej, w pracach związanych z kontrolą jakości wykonywanych robót instalacyjnych oraz w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu działań naprawczych
Współpracuje z przedstawicielami użytkowników, służbami ochrony, służbami technicznymi i wykonawcami w celu zapewnienia swobodnego dostępu do miejsca prowadzenia robót w pomieszczeniach biurowych i technicznych oraz ogólnie dostępnych i z kontrolą dostępu
Bierze udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane i instalacyjne
specjalista ds. nadzoru gospodarki finansowej placówek
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawdza i dba o prawidłowe gospodarowanie środkami finansowymi w przydzielonych placówkach zagranicznych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami dot. rachunkowości i sprawozdawczości
Dokonuje weryfikacji rachunkowej otrzymanych kwartalnych sprawozdań i bilansów placówek oraz sporządza sprawozdania zbiorcze w PLN w celu włączenia ich do sprawozdawczości przekazywanej przez MSZ do ministerstwa właściwego w obszarze finansów publicznych
Sporządza plany finansowe wydatków budżetowych placówek i ich korekty na podstawie planów przygotowanych, zgodnie z układem wykonawczym budżetu przez poszczególne komórki organizacyjne MSZ
Analizuje i kontroluje wnioski związane ze zmianą planu finansowego przygotowane przez poszczególne komórki organizacyjne MSZ w odniesieniu do zatwierdzonego planu finansowego na dany rok budżetowy
Analizuje i opracowuje plany finansowe wydatków budżetowych placówek zagranicznych na podstawie przedstawionych przez nie projektów w zakresie wydatków nadzorowanych przez wydział
Przygotowuje plany finansowe, korekty w zakresie przychodów i rozchodów „dochodów placówki” poszczególnych placówek i plany zbiorcze w PLN. Sprawuje nadzór merytoryczny i finansowy nad wykonaniem tych planów. Zapewnia optymalne wykorzystanie „dochodów placówki”
Prowadzi korespondencję, w zakresie swoich właściwości, z placówkami, poszczególnymi komórkami organizacyjnymi ministerstwa i innymi instytucjami
Udziela pomocy w bieżącym rozliczeniu należności i zobowiązań placówek
specjalista ds. inwestycji i remontów (specjalność branży architektonicznej, konstrukcyjnej oraz elektrycznej)
Taneczna 67B, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 06.11.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzi sprawy z zakresu organizacji, koordynacji i kontroli oraz techniczno-ekonomicznej kontroli procesu inwestycji budowlanych i remontów obiektów właściwych stanowisku
Sprawuje nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami i remontami obiektów właściwych stanowisku, a także sprawdza i zatwierdza opracowania (samodzielnie lub wnioskuje o zlecenie weryfikacji opracowania): koncepcji architektonicznych, programów inwestycji i remontów, szacunku kosztów inwestycji i remontów, dokumentacji projektowej
Inicjuje i prowadzi roboty budowlane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego
Przygotowuje prognozę kosztów przewidywanych do poniesienia na roboty budowlane w rozumieniu Prawa Budowlanego
Dokonuje interwencyjnej oceny stanu technicznego obiektów i instalacji - wg właściwości branżowej
Nadzoruje, kontroluje i weryfikuje wykonywanie przeglądów okresowych obiektów i instalacji w placówkach zagranicznych
podreferendarz ds. obsługi sekretariatu (DWE 66/2023)
Warszawa
Wygasła: 30.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
1. Przyjmuje i rejestruje korespondencję kierowaną do komórki organizacyjnej.
2. Przygotowuje pismo przeznaczone do podpisu kierującego komórką organizacyjną (sprawdza
czy pismo jest parafowane i zawiera odpowiednie załączniki).
3. Prowadzi kalendarz spotkań kierującego komórką organizacyjną
organizuje spotkania
narady i wyjazdy służbowe kierującego oraz przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne.
4. Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych.
5. Przygotowuje projekty standardowych pism i notatek.
6. Wykonuje prace pomocnicze i organizacyjne (np. listy obecności pracowników)
7. Ewidencjonuje i przechowuje dokumenty niejawne zgodnie z przepisami
specjalista – audytor wewnętrzny ds. IT w Biurze Kontroli i Audytu
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadza zadania audytowe zapewniające, w tym programuje zakres i harmonogram audytów, przeprowadza analizę ryzyka, ustala stan faktyczny zgodnie z metodyką obowiązującą w audycie, formułuje oceny i zalecenia dotyczące stanu kontroli zarządczej w obszarach działania komórek organizacyjnych MSZ właściwych dla informatyki i bezpieczeństwa
Przeprowadza czynności doradcze w zakresie uzgodnionym z kierownikiem jednostki dotyczące usprawnień w systemie kontroli zarządczej MSZ
Przeprowadza czynności sprawdzające i dokonuje oceny działań jednostki podjętych w ramach realizacji zaleceń audytowych
Przeprowadza identyfikację i analizę ryzyk, wpływających na realizację celów MSZ oraz na bieżące funkcjonowanie i stan zasobów dla potrzeb planowania długoterminowego (rocznego i wieloletniego)
Uczestniczy, w zakresie określonym przez kierownika komórki audytu wewnętrznego, w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów audytu oraz sporządzaniu sprawozdań z wykonania tych planów
Uczestniczy, w zakresie określonym przez kierownika komórki audytu wewnętrznego, w przygotowaniu dla kierownika jednostki i Komitetu Audytu zbiorczych informacji i ocen dotyczących stanu, istotnych ryzyk i proponowanych usprawnień kontroli zarządczej
Dokumentuje czynności i zdarzenia mające istotne znaczenie dla prowadzenia audytu wewnętrznego
Uczestniczy, w zakresie określonym przez kierownika komórki audytu wewnętrznego, w działaniach mających na celu ciągłe podnoszenie jakości audytu wewnętrznego
Inspektor ds. systemów zabezpieczenia technicznego
Taneczna 67, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 02.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizuje, w zakresie właściwości stanowiska, prace dotyczące: wykonywania instalacji, wymiany, uzupełnienia, konserwacji, serwisu i utrzymania w obiektach zagranicznych
Opracowuje dokumentacje wykonawcze, koncepcje, specyfikacje sprzętowe, schematy, wytyczne na adaptacje powierzchni biurowych, opiniuje dokumenty opracowywane przez specjalistyczne podmioty zewnętrzne lub placówki zagraniczne na ich potrzeby, w zakresie właściwości stanowiska. Wspiera placówki zagraniczne w zakresie technicznym w pracach komisji w postępowaniach przetargowych jako inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. m.in. bierze udział w negocjacjach umów
Nadzoruje placówki zagraniczne w zakresie właściwości stanowiska w obszarze robót związanych z wykonywaniem przez specjalistyczne podmioty zewnętrzne prac dotyczących wykonywania instalacji, wymiany, uzupełnienia, konserwacji, serwisu i utrzymania poprzez: udział w odbiorach ww. wykonanych robót, dostaw, usług, sporządzanie z ww. odbiorów protokołów z przeglądu wykonanych prac, które stanowią podstawę dla placówek do podpisania lub nie protokołu odbioru końcowego
Zadaniuje, monitoruje i koordynuje prace RASZT-ów pod względem wykonywania zadań i powierzonych obowiązków w placówkach zagranicznych w zakresie właściwości stanowiska
Współpracuje w ramach biura z innymi wydziałami przy opracowywaniu projektów planów finansowych, planowaniu, przygotowywaniu, koordynowaniu inwestycji i remontów z zakresu rozwoju, instalacji, wymiany, uzupełnienia systemów zabezpieczenia technicznego SZT i okablowania strukturalnego placówek zagranicznych w zakresie właściwości stanowiska
Nadzoruje projektowanie, wdrażanie i odbiór prac wynikających z wytycznych komórki właściwej w sprawach bezpieczeństwa lub innych komórek organizacyjnych MSZ oraz realizacji zadań dot. zabezpieczenia technicznego placówek zagranicznych, monitoruje realizację ww. czynności na każdym etapie zadania w zakresie właściwości stanowiska
Kierownik ds. administracyjno-finansowych, Kierownik ds. administracyjno-finansowych (Konsul RP) w wybranych placówkach zagranicznych RP
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Prowadzi rachunkowość placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami oraz wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, terminowo rozlicza należności i zobowiązania, przestrzega rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych
Dokonuje wstępnej kontroli dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych (pod względem ich kompletności i rzetelności). Akceptuje zawierane umowy w powyższym zakresie
Sporządza plany finansowe, prowadzi bieżącą kontrolę ich wykonania oraz sporządza sprawozdania finansowe, nadzoruje wykonanie budżetu placówki, dostarcza rzetelnej informacji dla dysponenta części budżetowej
Wykonuje obowiązki zarządcy nieruchomości oraz prowadzi sprawy związane z:
gospodarką majątkiem ruchomym placówki;
postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego;
gospodarką samochodową oraz w zakresie logistyki;
bieżącymi zakupami placówki, w tym zakupem usług;
przygotowywaniem i obsługą oficjalnych przyjęć i imprez okolicznościowych;
nadzorem i kontrolą usługodawców, zwłaszcza realizujących bieżącą obsługę techniczną nieruchomości
Nadzoruje pracę kancelarii
Dokonuje kontroli zgodności wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienia publiczne i projektów umów z planem finansowym oraz dokonuje kontroli formalno-rachunkowej dokumentów dotyczących operacji gospodarczych przed zapłatą
Działa na rzecz ochrony praw i interesów polskich obywateli za granicą. Monitoruje ochronę praw mniejszości polskich i Polonii w podległym okręgu konsularnym; zapewnia opiekę konsularną i pomoc obywatelom polskim za granicą (dotyczy stanowiska ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
Wykonuje czynności z zakresu spraw konsularnych i polonijnych, nadzoruje i bierze udział w organizacji wyborów powszechnych, referendów narodowych oraz udziela informacji właściwym organom Rzeczypospolitej Polskiej i zainteresowanym obywatelom polskim z zakresu ustawodawstwa państwa urzędowania i umów zawieranych przez nie z państwami trzecimi (dotyczy stanowiska ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
Planuje, organizuje i nadzoruje pracę wydziału/referatu. Nadzoruje procesy kadrowe prowadzone w placówce
Starszy Specjalista ds. postępowań w Biurze Prawnym i Zarządzania Zgodnością
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Bierze udział w pracach komisji przetargowych w charakterze przewodniczącego (kieruje pracami komisji) lub sekretarza (kompletuje i prowadzi dokumentację) lub członka komisji (w przypadku udziału w postępowaniach prowadzonych przez placówki zagraniczne) oraz udziela konsultacji innym pracownikom resortu w sprawach związanych z realizacją procesu zamówień publicznych w ministerstwie oraz w placówkach zagranicznych
Świadczy pomoc prawną przy udzielaniu zamówień publicznych przez centralę MSZ i placówki zagraniczne podległe MSZ
Przygotowuje dokumenty przetargowe do publikacji na stronie internetowej MSZ i placówek zagranicznych
Przygotowuje i prezentuje przed Krajową Izbą Odwoławczą stanowisko MSZ i placówek zagranicznych w sprawach wnoszonych odwołań
Na wniosek komórki właściwej w zakresie audytu i kontroli bierze udział w zespołach kontrolnych celem przeprowadzenia badania określonych czynności z zakresu zamówień publicznych w centrali MSZ oraz w placówkach zagranicznych
Kierownik Projektu w Referacie do spraw Projektów Budowlanych w Ambasadzie RP w Mińsku
Mińsk, Białoruś
Wygasła: 25.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizuje, kieruje, koordynuje i sprawuje nadzór nad ogółem zagadnień i prac związanych z prowadzeniem przedsięwzięcia budowlanego – projektu we wszystkich etapach realizacji – począwszy od fazy zainicjowania przedsięwzięcia, poprzez fazę wyboru wykonawcy i realizacji prac budowlanych, skończywszy na oddaniu do eksploatacji gotowego i sprawnego obiektu – zgodnie z metodyką stosowaną przez MSZ
Zarządza projektem, w tym planuje prace, organizuje, nadzoruje wszelkie działania, kieruje zespołem projektowym oraz kontroluje przebiegu projektu; przygotowuje i aktualizuje harmonogram projektu; zarządza ryzykiem oraz zmianami w projekcie
Przygotowuje i aktualizuje dokumenty zarządcze w celu bieżącego dokumentowania i raportowania przebiegu przedsięwzięcia budowlanego, w tym raporty okresowe i wnioski zawierające opis możliwych wariantów realizacji projektu wraz z rekomendacją dla komitetu sterującego
Wnioskuje do komitetu sterującego lub właściciela projektu we wszelkich kluczowych kwestiach dotyczących projektu wymagających decyzji komitetu sterującego, w tym w szczególności tych związanych ze zmianą zakresu, harmonogramu lub budżetu projektu oraz realizuje decyzje podjęte przez komitet sterujący lub właściciela projektu
Opracowuje i aktualizuje wszelkie dokumenty związane z projektem w tym w szczególności Dokument Inicjujący Projekt, Karty Projektu, Raport Okresowy Projektu, Program Inwestycji, dane w systemie EPM oraz harmonogram i budżetu Projektu
Planuje i organizuje posiedzenia Komitetu Sterującego
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadza zadania audytowe zapewniające, w tym programuje zakres i harmonogram audytów, przeprowadza analizę ryzyka, ustala stan faktyczny zgodnie z metodyką obowiązującą w audycie, formułuje oceny i zalecenia dotyczące stanu kontroli zarządczej w obszarach objętych audytem
Przeprowadza czynności doradcze w zakresie uzgodnionym z kierownikiem jednostki dotyczące usprawnień w systemie kontroli zarządczej MSZ
Przeprowadza czynności sprawdzające i dokonuje oceny działań jednostki podjętych w ramach realizacji zaleceń audytowych
Przeprowadza identyfikację i analizę ryzyk, wpływających na realizację celów MSZ oraz na bieżące funkcjonowanie i stan zasobów dla potrzeb planowania długoterminowego (rocznego i wieloletniego)
Uczestniczy, w zakresie określonym przez kierownika komórki audytu wewnętrznego, w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów audytu oraz sporządzaniu sprawozdań z wykonania tych planów
Uczestniczy, w zakresie określonym przez kierownika komórki audytu wewnętrznego, w przygotowaniu dla kierownika jednostki i Komitetu Audytu zbiorczych informacji i ocen dotyczących stanu, istotnych ryzyk i proponowanych usprawnień kontroli zarządczej
Dokumentuje czynności i zdarzenia mające istotne znaczenie dla prowadzenia audytu wewnętrznego
Uczestniczy, w zakresie określonym przez kierownika komórki audytu wewnętrznego, w działaniach mających na celu ciągłe podnoszenie jakości audytu wewnętrznego
Specjalista ds. systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją w Biurze Archiwum i Zarządzania Informacją
Aleksandra Krywulta 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bierze udział w określeniu kierunków rozwoju systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją. Współpracuje, proponując zmiany i modyfikacje, przy analizie obiegu dokumentów w resorcie i przy tworzeniu projektów decyzji w tym zakresie; analizuje inne systemy klasy EZD
Koordynuje działania związane z przyjmowaniem zgłoszeń od użytkowników systemu oraz współdziała z pracownikami innych komórek organizacyjnych w sprawach wymagających wspólnej opinii lub stanowiska
Koordynuje oraz kontroluje zadania wykonywane przez pracowników w zakresie systemu EZD leżące w kompetencji Biura. Współpracuje z komórką odpowiadającą za administrowanie techniczne systemem klasy EZD oraz udziela wsparcia komórkom organizacyjnym w zakresie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
Przygotowuje, współtworzy, opracowuje i opiniuje dokumenty oraz procedury z zakresu kompetencji stanowiska oraz bierze udział w pracach komisji przetargowych
Koordynuje przygotowywanie i aktualizowanie materiałów informacyjnych oraz programu szkoleń z systemu w zakresie kompetencji stanowiska
Opracowuje, we współpracy z innymi pracownikami Biura, propozycje działań w zakresie wprowadzania i doskonalenia narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie dokumentacją w MSZ i placówkach zagranicznych
Aktualizuje wykaz delegatów krajowych MSZ na posiedzenia organów przygotowawczych Rady UE, uprawnionych do korzystania z systemu Portal Delegatów oraz koordynuje działania związane z obsługą systemu „Polskie Repozytorium” we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi MSZ
Specjalista ds. administracyjno-finansowych, kierownik referatu/wydziału ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzi rachunkowość placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami oraz wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, terminowo rozlicza należności i zobowiązania, przestrzega rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych
Dokonuje wstępnej kontroli dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych (pod względem ich kompletności i rzetelności). Akceptuje zawierane umowy w powyższym zakresie
Sporządza plany finansowe, prowadzi bieżącą kontrolę ich wykonania oraz sporządza sprawozdania finansowe, nadzoruje wykonanie budżetu placówki, dostarcza rzetelnej informacji dla dysponenta części budżetowej
Wykonuje obowiązki zarządcy nieruchomości oraz prowadzi sprawy związane z: gospodarką majątkiem ruchomym placówki; postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego; gospodarką samochodową oraz w zakresie logistyki; bieżącymi zakupami placówki, w tym zakupem usług; przygotowywaniem i obsługą oficjalnych przyjęć i imprez okolicznościowych; nadzorem i kontrolą usługodawców, zwłaszcza realizujących bieżącą obsługę techniczną nieruchomości
Nadzoruje pracę kancelarii
Dokonuje kontroli zgodności wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienia publiczne i projektów umów z planem finansowym oraz dokonuje kontroli formalno-rachunkowej dokumentów dotyczących operacji gospodarczych przed zapłatą
Działa na rzecz ochrony praw i interesów polskich obywateli za granicą. Monitoruje ochronę praw mniejszości polskich i Polonii w podległym okręgu konsularnym; zapewnia opiekę konsularną i pomoc obywatelom polskim za granicą (dotyczy stanowiska ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
Wykonuje czynności z zakresu spraw konsularnych i polonijnych, nadzoruje i bierze udział
w organizacji wyborów powszechnych, referendów narodowych oraz udziela informacji właściwym organom Rzeczypospolitej Polskiej i zainteresowanym obywatelom polskim z zakresu ustawodawstwa państwa urzędowania i umów zawieranych przez nie z państwami trzecimi (dotyczy stanowiska ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
Planuje, organizuje i nadzoruje pracę wydziału/referatu. Nadzoruje procesy kadrowe prowadzone w placówce
Specjalista ds. systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (funkcjonowanie i rozwój systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentacji klasy EZD)
Aleksandra Krywulta 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bierze udział w określeniu kierunków rozwoju systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją. Współpracuje, proponując zmiany i modyfikacje, przy analizie obiegu dokumentów w resorcie i przy tworzeniu projektów decyzji w tym zakresie; analizuje inne systemy klasy EZD
Koordynuje działania związane z przyjmowaniem zgłoszeń od użytkowników systemu oraz współdziała z pracownikami innych komórek organizacyjnych w sprawach wymagających wspólnej opinii lub stanowiska
Koordynuje oraz kontroluje zadania wykonywane przez pracowników w zakresie systemu EZD leżące w kompetencji Biura. Współpracuje z komórką odpowiadającą za administrowanie techniczne systemem klasy EZD oraz udziela wsparcia komórkom organizacyjnym w zakresie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
Przygotowuje, współtworzy, opracowuje i opiniuje dokumenty oraz procedury z zakresu kompetencji stanowiska oraz bierze udział w pracach komisji przetargowych
Koordynuje przygotowywanie i aktualizowanie materiałów informacyjnych oraz programu szkoleń z systemu w zakresie kompetencji stanowiska
Opracowuje, we współpracy z innymi pracownikami Biura, propozycje działań w zakresie wprowadzania i doskonalenia narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie dokumentacją w MSZ i placówkach zagranicznych
Aktualizuje wykaz delegatów krajowych MSZ na posiedzenia organów przygotowawczych Rady UE, uprawnionych do korzystania z systemu Portal Delegatów oraz koordynuje działania związane z obsługą systemu „Polskie Repozytorium” we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi MSZ
Specjalista ds. tłumaczeń (język główny angielski) w Biurze Archiwum i Zarządzania Informacją
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizuje tłumaczenia pisemne (tezy, analizy, publikacje wewnętrzne, umowy, zarządzenia, broszury, artykuły i in.) z języka polskiego na język obcy lub odwrotnie
Weryfikuje teksty sporządzone w języku obcym oraz tłumaczenia wykonane przez inne osoby
Tworzy w specjalnych programach tłumaczeniowych bazę terminologiczną w formie glosariuszy
Uczestniczy w procesie realizacji zamówień na tłumaczenia w procedurach dotyczących pozyskiwania tłumaczy i zlecania tłumaczenia wykonawcom zewnętrznym
Wykonuje w sytuacjach wyjątkowych, na polecenie Naczelnika Wydziału Tłumaczeń BAZI, wybrane tłumaczenia ustne
Uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego obsługi MSZ w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych
Stanowisko ds. administracyjno-finansowych, kierownik referatu/wydziału ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
aleja Jana Chrystiana Szucha 23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
1. Prowadzi rachunkowość placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami oraz wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, terminowo rozlicza należności i zobowiązania, przestrzega rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych
2. Dokonuje wstępnej kontroli dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych (pod względem ich kompletności i rzetelności). Akceptuje zawierane umowy w powyższym zakresie
3. Sporządza plany finansowe, prowadzi bieżącą kontrolę ich wykonania oraz sporządza sprawozdania finansowe, nadzoruje wykonanie budżetu placówki, dostarcza rzetelnej informacji dla dysponenta części budżetowej
4. Wykonuje obowiązki zarządcy nieruchomości oraz prowadzi sprawy związane z:
- gospodarką majątkiem ruchomym placówki;
- postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego;
- gospodarką samochodową oraz w zakresie logistyki;
- bieżącymi zakupami placówki, w tym zakupem usług;
- przygotowywaniem i obsługą oficjalnych przyjęć i imprez okolicznościowych;
- nadzorem i kontrolą usługodawców, zwłaszcza realizujących bieżącą obsługę techniczną nieruchomości
5. Nadzoruje pracę kancelarii
6. Dokonuje kontroli zgodności wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienia publiczne i projektów umów z planem finansowym oraz dokonuje kontroli formalno-rachunkowej dokumentów dotyczących operacji gospodarczych przed zapłatą
7. Działa na rzecz ochrony praw i interesów polskich obywateli za granicą. Monitoruje ochronę praw mniejszości polskich i Polonii w podległym okręgu konsularnym; zapewnia opiekę konsularną i pomoc obywatelom polskim za granicą (dotyczy stanowiska ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
8. Wykonuje czynności z zakresu spraw konsularnych i polonijnych, nadzoruje i bierze udział
w organizacji wyborów powszechnych, referendów narodowych oraz udziela informacji właściwym organom Rzeczypospolitej Polskiej i zainteresowanym obywatelom polskim z zakresu ustawodawstwa państwa urzędowania i umów zawieranych przez nie z państwami trzecimi (dotyczy stanowiska ds. administracyjno-finansowych, kierownik wydziału/referatu (Konsul RP)
9. Planuje, organizuje i nadzoruje pracę wydziału/referatu. Nadzoruje procesy kadrowe prowadzone w placówce