Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1107)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1107 )
Pracownik biura obsługi parkingu
Gdańsk
Wygasła: 17.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Profesjonalna i rzeczowa obsługa klientów parkingu.
- Kontrola i obsługa systemów parkingowych.
- Konserwacja i wykonywanie drobnych napraw urządzeń parkingowych.
- Uczestnictwo w utrzymaniu czystości na parkingu
dbanie o jego bezpieczeństwo.
- Terminowe przekazywanie wszelkiej dokumentacji spółki
w tym: faktur
umów
raportów do pracownika administracyjnego.
- Dbanie o dobry wizerunek spółki.
- Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-20
20-8
według ustalonego grafiku.
Miejsce pracy: firma Interparking
Profesjonalna i rzeczowa obsługa klientów parkingu.
Kontrola i obsługa systemów parkingowych.
Konserwacja i wykonywanie drobnych napraw urządzeń parkingowych.
Uczestnictwo w utrzymaniu czystości na parkingu
dbanie o jego bezpieczeństwo.
Terminowe przekazywanie wszelkiej dokumentacji spółki
w tym: faktur
umów
raportów do pracownika administracyjnego.
Dbanie o dobry wizerunek spółki.
Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-20
20-8
według ustalonego grafiku.
Miejsce pracy: firma Interparking
- Zarządzanie i koordynowanie pracą podległego zespołu.
- Współpraca i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami.
- Rozliczanie kas automatycznych.
- Raportowanie i tworzenie dokumentacji firmowej według procedur.
- Obsługa umów abonamentowych i wystawianie faktur.
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Nadzór nad utrzymaniem sprawnego funkcjonowania obiektu.
- Dbałość o wysoki standard oferowanych usług.
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Profesjonalna i rzeczowa obsługa klientów parkingu.
Kontrola i obsługa systemów parkingowych.
Konserwacja i wykonywanie drobnych napraw urządzeń parkingowych.
Uczestnictwo w utrzymaniu czystości na parkingu
dbanie o jego bezpieczeństwo.
Terminowe przekazywanie wszelkiej dokumentacji spółki
w tym: faktur
umów
raportów do pracownika administracyjnego.
Dbanie o dobry wizerunek spółki.
Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-20
20-8
według ustalonego grafiku.
Miejsce pracy: firma Interparking
Koordynator / Koordynatorka w dziale sprzedaży i marketingu
Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie procesem zawierania umów z dostawcami zewnętrznymi zgodnie z procedurami Compliance, wymogami Działu Zakupów i Księgowości oraz lokalnym prawem
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi i agencjami kreatywnymi (dotyczy działu marketingu)
Koordynowanie uczestnictwa firmy w konferencjach krajowych oraz zagranicznych
Zarządzanie budżetem działu: prawidłowe dokumentowanie zrealizowanych usług, współpraca z dostawcami, kontrola terminowości wpływania i rozliczania faktur
Koordynacja działań operacyjnych zespołu (wsparcie w zakresie procedur korporacyjnych, przestrzegania terminów, wyszukiwanie informacji w dostępnych systemach, realizowanie projektów i tworzenie raportów w wymaganym czasie)
Koordynacja procesów akceptacji umów
Kontrola aktualności materiałów promocyjnych w wewnętrznych systemach
Nadzorowanie i raportowanie działań w różnych kanałach komunikacji (mailing, strona www, WhatsApp), zgodnie ze standardami adekwatnymi do danego systemu
Wsparcie sił sprzedaży (FF) w Polsce i 10 innych krajach
Zarządzanie zgodami marketingowymi w podziale na grupy klientów (lekarzy) oraz wprowadzanie danych do systemów
Analityka biznesowa - przygotowywanie raportów z liczby wejść na stronę, trackingu, itp
Praca wyłącznie z klientem wewnętrznym
Wsparcie w obsłudze systemu ticketowego
Współpraca z agencjami kreatywnymi w zakresie standardów biznesowych danego systemu, nie contentu
Młodszy specjalista ds. zarządzania danymi rejestracyjnymi produktów leczniczych (Regulatory Affairs)
Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zarządzanie danymi rejestracyjnymi produktów leczniczych w ramach procedur: centralnej, MRP/DCP/WS oraz narodowych na rynkach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu
Praca z nowoczesnymi systemami wspomaganymi przez sztuczną inteligencję
Weryfikacja zgodności danych rejestracyjnych z globalnymi procesami i pozwoleniami
Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów związanych z obsługą systemów
Stworzenie systemu kontroli półproduktów i wyrobów gotowych, którego celem będzie zapewnienie określonych standardów produkcji i spełnienie oczekiwań klienta
Dbałość o jakość wyrobów przy jednoczesnym sprawnym i przebiegającym bez zakłóceń procesie produkcji
Zaprojektowanie i wdrożenie procedur kontroli jakości
Wdrożenie monitorowania procesów produkcyjnych
Analizowanie wyników testów jakości
Wdrażanie działań poprawiających jakość
Przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie jakości oraz zapewnienia ciągłości procesów
Identyfikacja słabych punktów w procesie, które wpływają na jakość produktu
Wprowadzanie innowacji i usprawnień w procesach produkcji
Współpraca z dostawcami i ocena jakości dostarczanych produktów
Prowadzenie pełnej księgowości spółek grupy kapitałowej w ramach Centrum Usług Wspólnych
Nadzór nad polityką podatkową spółek, monitorowanie i wdrażanie zmian w zakresie podatków
Koordynowanie projektów podatkowych w ramach grupy przy współpracy z zewnętrznymi doradcami podatkowymi, w tym uczestniczenie przy tworzeniu dokumentacji cen transferowych
Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z UoR oraz deklaracji podatkowych
Nadzór nad terminową i kompletną realizacją procesu zamknięcia miesiąca i roku
Opiniowanie projektów nowych usług i produktów od strony księgowej i podatkowej
Tworzenie sprawozdań, raportów, prognoz finansowych na potrzeby i w ścisłej współpracy z Zarządem Spółek, Głównym Księgowym Marma Polskie Folie i Dyrektorem Finansowym
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (audytorzy, banki, urząd skarbowy)
Odpowiedzialność za proces rocznego zamykania sprawozdań finansowych
Podnoszenie efektywności w obszarze księgowym - automatyzacja procesów
Opracowanie wewnętrznych procedur kontrolnych w obszarze księgowo-podatkowym
Drogi HR-owcu! Kluczowe dla nas jest doświadczenie na podobnym stanowisku, Twoja postawa, nakierowana na współpracę, ludzi, ich rozwój oraz pasja i energia we wdrażaniu pomysłów
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, umawianie spotkań, bieżące monitorowanie procesów oraz aktywne uczestnictwo w spotkaniach rekrutacyjnych)
Dbanie o pozytywny candidate experience na każdym etapie procesu rekrutacji
Koordynowanie procesów wdrożeniowych i offboardingowych
Współorganizacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych
Udział w innych projektach HR (systemy ocen, platforma szkoleniowa, zarządzanie wiedzą)
Drogi Kandydacie! Jeśli masz doświadczenie marketingowe, zarządzałeś produktem w firmie farmaceutycznej, a najlepiej w ginekologii, masz doświadczenie sprzedażowe, potrafisz samodzielnie opracować i realizować strategię marketingową, a także chcesz mieć autorski wpływ na marketing produktów farmaceutycznych - zapraszamy do zespołu!
Współpraca z centralą marketingową w Wielkiej Brytanii w zakresie dostosowywania kampanii międzynarodowych do rynku w Polsce
Samodzielne opracowywanie strategii marketingowej i rocznego planu marketingowego
Opracowywanie strategii wdrażania na rynek nowych lub wznowienia produktów firmy w oparciu o potrzeby rynkowe
Opracowywanie nowych materiałów marketingowych w oparciu o potrzeby rynku
Zarządzanie budżetem marketingowym i kontrola wydatków na reklamę i promocję
Ścisła współpraca z działem medycznym i działem sprzedaży
Budowanie efektywnych relacji biznesowych z KOL-ami oraz wpływowymi klientami w Polsce
Coaching i szkolenie sił sprzedaży w zakresie narzędzi marketingowych
Terminowe i prawidłowe administrowanie benefitami zgodnie z lokalną polityką i wymogami prawnymi, w ścisłej współpracy z dostawcami świadczeń dodatkowych
Koordynacja procesu zatrudniania cudzoziemców przy współpracy z dostawcami zewnętrznymi
Odpowiedzialność za przygotowanie dokumentów RP-7
Odpowiedzialność za dostarczanie danych i analiz, na potrzeby raportów sprawozdawczych, audytów/kontroli oraz biznesu
Czym będziesz się zajmował? Będziesz: promował produkty firmy wśród lekarzy laryngologów i lekarzy rodzinnych. Liczymy na to, że będziesz realizował plany sprzedażowe, dystrybucyjne i marketingowe na powierzonym Ci pod opiekę terenie,
budował relacje z klientami i dbał o to, żeby były długofalowe,
kreował pozytywny wizerunek firmy,
rzetelnie planował, raportował i realizował zadania, które Ci powierzymy,
analizował potrzeby klienta oraz przygotowywał oferty handlowe,
Czym będziesz się zajmował? Będziesz: promował produkty firmy wśród lekarzy laryngologów i lekarzy rodzinnych. Liczymy na to, że będziesz realizował plany sprzedażowe, dystrybucyjne i marketingowe na powierzonym Ci pod opiekę terenie,
budował relacje z klientami i dbał o to, żeby były długofalowe,
kreował pozytywny wizerunek firmy,
rzetelnie planował, raportował i realizował zadania, które Ci powierzymy,
analizował potrzeby klienta oraz przygotowywał oferty handlowe,
Czym będziesz się zajmował? Będziesz: promował produkty firmy wśród lekarzy laryngologów i lekarzy rodzinnych. Liczymy na to, że będziesz realizował plany sprzedażowe, dystrybucyjne i marketingowe na powierzonym Ci pod opiekę terenie,
budował relacje z klientami i dbał o to, żeby były długofalowe,
kreował pozytywny wizerunek firmy,
rzetelnie planował, raportował i realizował zadania, które Ci powierzymy,
analizował potrzeby klienta oraz przygotowywał oferty handlowe,
Zarządzanie danymi rejestracyjnymi produktów leczniczych w ramach procedur: centralnej, MRP/DCP/WS oraz narodowych na rynkach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu
Praca z nowoczesnymi systemami wspomaganymi przez sztuczną inteligencję
Weryfikacja zgodności danych rejestracyjnych z globalnymi procesami i pozwoleniami
Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów związanych z obsługą systemów
Specjalista ds. kluczowych klientów / KAM - Dział Neurologii
Katowice
Wygasła: 10.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Promocja preparatów w rynku szpitalnym na powierzonym terenie, zgodnie z aktualną strategią marketingową
Rozwój wiedzy produktowej i medycznej oraz wykorzystanie jej w kontaktach z klientami
Analiza terytorium pod kątem realizacji celów sprzedażowych, poszukiwanie możliwości rozwoju sprzedaży, bieżące monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i odpowiednie dostosowywanie planu działania
Terminowe planowanie i realizacja działań promocyjnych
Zarządzanie budżetem promocyjnym
Raportowanie aktywności zgodnie ze standardami firmy
Zapewnienie dostępności produktów w aptekach szpitalnych
Zarządzanie danymi rejestracyjnymi produktów leczniczych w ramach procedur: centralnej, MRP/DCP/WS oraz narodowych na rynkach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu
Praca z nowoczesnymi systemami wspomaganymi przez sztuczną inteligencję
Weryfikacja zgodności danych rejestracyjnych z globalnymi procesami i pozwoleniami
Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów związanych z obsługą systemów
Twoją rolą będzie współpraca z naszym kluczowym klientem, jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym pracowników spoza granic Polski: prowadzenie akt osobowych oraz przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
Prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej w programie Enova
Samodzielne naliczanie i weryfikacja list płac dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenie
Kompleksowa obsługa miesięcznych i rocznych procesów płacowych
Monitorowanie i prowadzenie rozliczeń dotyczących ZUS, PPK, PFRON
Specjalista ds. komunikacji wielokanałowej/ Omni-Channel Specialist
Grodzisk Mazowiecki
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wspieranie oraz koordynacja komunikacji między marketingiem, działami medycznymi i działem sprzedaży a wewnętrznym centrum przygotowującym narzędzia oraz systemy do pracy zdalnej
Koordynacja digitalizacji materiałów marketingowych
Specjalista ds. kluczowych klientów w dziale Diabetologii
małopolskie
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz odpowiadał za nawiązanie relacji z liderami opinii i kluczowymi ośrodkami na obsługiwanym terenie, prowadzenie szkoleń dla lekarzy i pacjentów. Nasza oferta to produkty najwyższej klasy w swojej kategorii, a producent to międzynarodowa korporacja rozpoznawalna w środowisku diabetologów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca ds. zdrowia - Onkologia / Health Representative
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Promocja produktów onkologicznych stosowanych w programach lekowych na powierzonym terenie, zgodnie z aktualną strategią marketingową. Do 50% promocji realizowanej za pośrednictwem mediów cyfrowych (wizyty wideo, e-maile, telefon)
Ciągły rozwój wiedzy produktowej i medycznej zgodnej z ChPL oraz wykorzystanie jej w kontaktach z klientami
Ciągły rozwój i wykorzystanie umiejętności związanych z promocją produktów farmaceutycznych
Analiza terytorium pod kątem realizacji celów sprzedażowych, poszukiwanie możliwości rozwoju sprzedaży, bieżące monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i odpowiednie dostosowywanie planu działania
Monitorowanie i dostarczanie informacji o otoczeniu rynkowym bezpośredniemu przełożonemu
Terminowe planowanie i realizacja działań promocyjnych zgodnie z Terytorialnym Biznes Planem i celami jakościowymi na dany cykl
Zarządzanie budżetem promocyjnym adekwatne do aktualnej sytuacji i potrzeb w powierzonym terenie
Raportowanie aktywności i wydatków zgodnie z ustalonym harmonogramem
Zapewnienie dostępności produktów w aptekach szpitalnych poprzez współpracę z Zespołem Handlowym oraz monitorowanie sytuacji w terenie
rozwijanie funkcjonalności platformy e-commerce oraz tworzenie i nadzorowanie harmonogramów wdrożeń nowych funkcjonalności,
udział we wdrożeniach nowych rozwiązań na platformie e-commerce,
monitorowanie i raportowanie postępów wdrożeniowych,
przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej,
monitoring poprawności pracy platformy e-commerce, zgłaszanie i raportowanie wykrytych błędów oraz nadzór nad statusami rozwiązywanych problemów,
ścisła współpraca z poszczególnymi działami firmy (zwłaszcza IT) oraz partnerami,
weryfikacja standardów UX wraz z nadzorowaniem procesów sprzedaży online (ścieżki klienta),
śledzenie na bieżąco trendów w e-commerce, rekomendowanie nowych strategii, identyfikowanie zagrożeń oraz optymalizacja systemów technicznych w celu zwiększenia wydajności
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym pracowników spoza granic Polski: prowadzenie akt osobowych oraz przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
Prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej w programie Enova
Samodzielne naliczanie i weryfikacja list płac dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenie
Kompleksowa obsługa miesięcznych i rocznych procesów płacowych
Monitorowanie i prowadzenie rozliczeń dotyczących ZUS, PPK, PFRON
realizowanie polityki marketingowej spółki w obszarach ATL, BTL,
koordynację realizacji kampanii internetowych,
koordynację współpracy z agencjami reklamowymi w Polsce i za granicą (kraje morza Bałtyckiego, Litwa, Łotwa, Estonia),
koordynację współpracy z centralą firmy w ramach realizowania polityki marketingowej,
przygotowywanie i koordynację eventów dla klientów spółki (wyjazdy na mecze ligi Europy i ligi mistrzów, dystrybucja biletów, hotele, bilety lotnicze, inne działania związane z obsługą wydarzenia),
przygotowywanie promocji,
koordynację projektów marketingowych, np. Hankook Masters,
raportowanie działań bezpośrednio do Prezesa Hankook Polska
Starszy przedstawiciel ds. zdrowia - zespół Hospital / Senior Health Representative
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 19.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Promocja antybiotyków szpitalnych (przeciwbakteryjnych i przeciwgrzybiczych) na powierzonym terenie, zgodnie z aktualną strategią marketingową. Do 50% promocji realizowanej za pośrednictwem mediów cyfrowych (wizyty wideo, e-maile, telefon)
Ciągły rozwój wiedzy produktowej i medycznej zgodnej z ChPL oraz wykorzystanie jej w kontaktach z klientami
Ciągły rozwój i wykorzystanie umiejętności związanych z promocją produktów farmaceutycznych
Analiza terytorium pod kątem realizacji celów sprzedażowych, poszukiwanie możliwości rozwoju sprzedaży, bieżące monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i odpowiednie dostosowywanie planu działania
Monitorowanie i dostarczanie informacji o otoczeniu rynkowym bezpośredniemu przełożonemu
Terminowe planowanie i realizacja działań promocyjnych zgodnie z Terytorialnym Biznes Planem i celami jakościowymi na dany cykl
Zarządzanie budżetem promocyjnym adekwatne do aktualnej sytuacji i potrzeb w powierzonym terenie
Raportowanie aktywności i wydatków zgodnie z ustalonym harmonogramem
Zapewnienie dostępności produktów w aptekach szpitalnych poprzez współpracę z Zespołem Handlowym oraz monitorowanie sytuacji w terenie
Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych na powierzonym terenie poprzez promocję produktów i przekaz informacji medycznej wśród lekarzy specjalistów, personelu medycznego oraz farmaceutów
Stałe pogłębianie wiedzy produktowej i medycznej oraz wykorzystywanie jej w kontaktach z klientami
Stałe pogłębianie i wykorzystywanie umiejętności związanych ze sprzedażą preparatów leczniczych
Analizowanie własnego terytorium pod kątem bieżącej strategii marketingowej
Monitorowanie i przekazywanie informacji o sytuacji rynkowej
Terminowe planowanie, realizacja i raportowanie aktywności promocyjno-sprzedażowych
Współudział w przygotowywaniu i prowadzeniu spotkań oraz projektów firmowych