Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (115)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 115 )
Planista Produkcji
Ożarów Mazowiecki
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie harmonogramów produkcji, uwzględniając zdolności produkcyjne, dostępność maszyn, dostępność zasobów ludzkich oraz inne ograniczenia - w celu zapewnienia płynności procesów produkcyjnych i terminowej realizacji zleceń;
Śledzenie postępu produkcji, monitorowanie wydajności maszyn, kontrola zużycia materiałów oraz czasu pracy, tak aby identyfikować potencjalne opóźnienia lub problemy i podejmować odpowiednie działania korygujące;
Współpraca z działem zakupów w celu zapewnienia odpowiednich poziomów zapasów surowców i materiałów potrzebnych do produkcji oraz minimalizacji nadmiernych zapasów;
Analiza danych dotyczących wydajności produkcyjnej, zużycia materiałów oraz kosztów produkcji w celu identyfikacji trendów i możliwych obszarów usprawnień;
Rozliczanie wykonania produkcji i raportowanie wskaźników wykonania
Zapewnienie ciągłej, bezpiecznej i ekonomicznej eksploatacji zakładów;
Nadzór oraz kontrola nad maszynami i urządzeniami infrastruktury technicznej obiektu (instalacje: elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, wodno-kanalizacyjne, chłodnicze, ciepłownicze, systemy ppoż.);
Wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń zgodnie z wytycznymi producenta i dostawcy oraz harmonogramem przeglądu;
Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji;
Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych w budynkach;
Przyjazdy awaryjne do zgłoszeń nagłych po godzinach pracy (pęknięta rura, brak zasilania, itp.);
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, remontowych i instalacyjnych
Rozmieszczenie, przechowywanie i składowanie towarów w warunkach zapewniających utrzymanie jakości,
Zabezpieczenie zapasów magazynowych przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zepsuciem i zanieczyszczeniem,
Informowanie przełożonego (Kierownika Zmiany bądź Kierownika Magazynu o wszelkich brakach, uszkodzeniach, zepsuciu towarów oraz innych usterkach magazynowych,
Zarządzanie codziennymi operacjami działu Clean Service, w tym planowanie harmonogramów sprzątania, rozdział zadań oraz nadzór nad wykonywaniem prac sprzątających
Rekrutacja, szkolenie, motywowanie i ocenianie pracowników działu sprzątającego
Zarządzanie zapasami materiałów czystości oraz sprzętem sprzątającym, dbając o ich odpowiednie wykorzystanie i dostępność
Zapewnienie, że wszystkie prace sprzątania są wykonywane zgodnie z ustalonymi standardami jakościowymi i procedurami bezpieczeństwa
Monitorowanie efektywności działań
Współpraca z innymi działami organizacji w celu koordynacji harmonogramów i zapewnienia kompleksowego wsparcia sprzątania
Zarządzanie budżetem działu Clean Service oraz kontrola wydatków
Kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych - publikowanie ogłoszeń, selekcja cv, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami (głównie stanowiska produkcyjne),
Aktywne poszukiwanie nowych źródeł rekrutacji,
Współpraca z agencjami pracy,
Raportowanie działań,
Wybrane czynności administracyjne związane z obsługą zatrudnienia pracowników, (przygotowanie skierowania na badanie, przygotowanie umowy),
Udział w innych projektach HR (onboarding, exit interview),
Opracowywanie harmonogramów produkcji, uwzględniając zdolności produkcyjne, dostępność maszyn, dostępność zasobów ludzkich oraz inne ograniczenia - w celu zapewnienia płynności procesów produkcyjnych i terminowej realizacji zleceń;
Śledzenie postępu produkcji, monitorowanie wydajności maszyn, kontrola zużycia materiałów oraz czasu pracy, tak aby identyfikować potencjalne opóźnienia lub problemy i podejmować odpowiednie działania korygujące;
Współpraca z działem zakupów w celu zapewnienia odpowiednich poziomów zapasów surowców i materiałów potrzebnych do produkcji oraz minimalizacji nadmiernych zapasów;
Analiza danych dotyczących wydajności produkcyjnej, zużycia materiałów oraz kosztów produkcji w celu identyfikacji trendów i możliwych obszarów usprawnień;
Rozliczanie wykonania produkcji i raportowanie wskaźników wykonania
Potrafisz tworzyć kreatywne treści na potrzeby social mediów (Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube)
Media społecznościowe nie mają przed Tobą tajemnic – żyjesz nimi, wiesz co jest na topie, jakie są trendujące audio, video, twórcy i wiesz, co aktualnie trenduje w zasięgach
Znasz funkcjonalności i biegle poruszasz się w środowisku Meta, YouTube, TikTok – potrafisz ustawić kampanię poprzez menadżera reklam, edytować komentarz i ustawić automatyczne odpowiedzi w SM
Interesujesz się digital marketingiem i formatami video (poczynając od reelsów, transmisjach live, stories, po dynamiczne filmy na YouTube czy TikToka)
Kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych - publikowanie ogłoszeń, selekcja cv, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami (głównie stanowiska produkcyjne),
Aktywne poszukiwanie nowych źródeł rekrutacji,
Współpraca z agencjami pracy,
Raportowanie działań,
Wybrane czynności administracyjne związane z obsługą zatrudnienia pracowników, (przygotowanie skierowania na badanie, przygotowanie umowy),
Udział w innych projektach HR (onboarding, exit interview),
Zarządzanie codziennymi operacjami działu Clean Service, w tym planowanie harmonogramów sprzątania, rozdział zadań oraz nadzór nad wykonywaniem prac sprzątających
Rekrutacja, szkolenie, motywowanie i ocenianie pracowników działu sprzątającego
Zarządzanie zapasami materiałów czystości oraz sprzętem sprzątającym, dbając o ich odpowiednie wykorzystanie i dostępność
Zapewnienie, że wszystkie prace sprzątania są wykonywane zgodnie z ustalonymi standardami jakościowymi i procedurami bezpieczeństwa
Monitorowanie efektywności działań
Współpraca z innymi działami organizacji w celu koordynacji harmonogramów i zapewnienia kompleksowego wsparcia sprzątania
Zarządzanie budżetem działu Clean Service oraz kontrola wydatków
Rozmieszczenie, przechowywanie i składowanie towarów w warunkach zapewniających utrzymanie jakości,
Zabezpieczenie zapasów magazynowych przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zepsuciem i zanieczyszczeniem,
Informowanie przełożonego (Kierownika Zmiany bądź Kierownika Magazynu o wszelkich brakach, uszkodzeniach, zepsuciu towarów oraz innych usterkach magazynowych,
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Udzielanie informacji Klientom w kwestiach technicznych dotyczących strony i aplikacji mobilnej (odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki podczas rozmów telefonicznych
Współpraca z innymi działami firmy (działem marketingu, logistyki oraz działami produkcyjnymi)
Realizacja różnorodnych funkcji wsparcia, których celem jest:
• Zapewnienie efektywnej organizacji pracy zarządu;
• Zarządzanie zadaniami związanymi z bieżącym funkcjonowaniem zarządu;
• Zapewnienie efektywnego przepływu informacji w firmie, ze szczególnym uwzględnieniem pełnienia roli pośrednika pomiędzy CEO, a wszystkimi działami firmy
Główne Obowiązki:
• Wsparcie CEO/zarządu
• Zarządzanie kalendarzem i harmonogramem spotkań, obejmujące codzienne/tygodniowe priorytetyzowanie spotkań oraz spraw bieżących;
• Organizacja, administracja i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych i innych wydarzeń;
• Przygotowywanie dokumentów, prezentacji i raportów na potrzeby CEO/zarządu
Pilnowanie Terminów:
• Monitorowanie terminów i zapewnianie, że CEO zarząd jest świadomy wszelkich istotnych dat i zobowiązań
Komunikacja:
• Prowadzenie korespondencji na polecenie i/lub w imieniu CEO, w tym redagowanie i przygotowywanie korespondencji, często o charakterze poufnym;
• Obsługa poczty elektronicznej;
• Pełnienie roli łącznika z bezpośrednimi współpracownikami CEO/zarządu;
• Koordynacja przekazywania informacji między CEO, zarządem a różnymi działami organizacji;
• Udzielanie odpowiedzi na zapytania w imieniu CEO pracownikom, współpracownikom, partnerom firmy oraz podmiotom spoza organizacji;
• Komunikacja z osobami spoza organizacji i reprezentowanie firmy w sposób profesjonalny wobec stron trzecich
Zarządzanie Informacjami:
• Utrzymywanie zorganizowanego systemu przechowywania dokumentów papierowych i elektronicznych;
• Gromadzenie, klasyfikacja i archiwizacja dokumentów;
• Zbieranie i analizowanie informacji Monitorowanie bieżących spraw i informowanie zarządu o istotnych kwestiach;
• Dokumentowanie informacji, sporządzanie protokołów z posiedzeń, tworzenie agend, ogłoszeń i notatek, a następnie dystrybucja do odpowiednich adresatów wewnętrznych i zewnętrznych
Obsługa Spotkań i Konferencji:
• Przygotowywanie dokumentacji i materiałów potrzebnych do spotkań;
• Organizacja logistyki spotkań i konferencji;
• Zapewnienie, że wszelkie potrzebne informacje są dostępne dla uczestników
Współpraca z Zespołem Zarządu:
• Koordynacja działań z innymi członkami zespołu zarządu;
Zadania Administracyjne:
• Wspieranie w zadaniach administracyjnych, takich jak obsługa telefonu, zarządzanie biurem, itp
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Udzielanie informacji Klientom w kwestiach technicznych dotyczących strony i aplikacji mobilnej (odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki podczas rozmów telefonicznych
Współpraca z innymi działami firmy (działem marketingu, logistyki oraz działami produkcyjnymi)
Kreowanie innowacyjnych produktów od pomysłu, przez przygotowanie receptury i testów wewnętrznych do finalnego produktu z uwzględnieniem ustalonych wytycznych
Przygotowanie oryginalnego menu opartego na sezonowych produktach, aktualnych trendach żywieniowych oraz preferencjach klientów firmy
Przygotowanie dań zgodnie z zasadami diet, alergenami, wartościami odżywczymi
Odpowiedzialność za skład produktów, etykietę zgodną z prawem żywnościowym
Prowadzenie paneli sensorycznych i degustacji
Wyrywkowa kontrola jakości
Ścisła współpraca z Działami Produkcyjnymi, Działem Jakości i Bezpieczeństwa Żywności, Działem Marketingu i Obsługi Klienta
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Udzielanie informacji Klientom w kwestiach technicznych dotyczących strony i aplikacji mobilnej (odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki podczas rozmów telefonicznych
Współpraca z innymi działami firmy (działem marketingu, logistyki oraz działami produkcyjnymi)
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Warszawa
Wygasła: 13.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta (mail/telefon/chat) w języku czeskim (wsparcie Klienta w dokonywaniu zamówień, przekazywanie Klientom informacji o ofercie, obsługa reklamacji)
Koordynacja działań promocyjnych (generowanie dla Klientów kodów rabatowych)
Kontakt z Działem Logistyki, koordynacja działań związanych z dostarczaniem naszych posiłków do Klientów
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Udzielanie informacji Klientom w kwestiach statusu realizacji dostaw i panelu klienta (odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Aktywna współpraca z innymi działami w celu udzielenia szybkiej informacji klientowi
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki podczas rozmów telefonicznych
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Udzielanie informacji Klientom w kwestiach technicznych dotyczących strony i aplikacji mobilnej (odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki podczas rozmów telefonicznych
Współpraca z innymi działami firmy (działem marketingu, logistyki oraz działami produkcyjnymi)
Współprowadzenie pełnej księgowości spółek z grupy zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o rachunkowości
Organizacja pracy działu i zarządzanie Zespołem Księgowości operacyjnej, a w szczególności - planowanie, koordynacja i nadzorowanie pracy podległych pracowników (wsparcie merytoryczne)
Koordynacja, monitorowanie i nadzór nad aspektami działalności Spółek
Wsparcie Głównego Księgowego w sporządzaniu bilansu, rachunku wyników i sprawozdania z przepływów środków pieniężnych
Czynny udział w przygotowywaniu rozliczeń podatkowych i deklaracji (CIT, VAT, JPK i inne)
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: US, ZUS, GUS, firmy audytorskie
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i bilansowych
Współtworzenie procesów, procedur i regulaminów obowiązujących w Spółce
Obsługa Klientów w języku polskim, niemieckim i angielskim
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Udzielanie informacji Klientom w kwestiach technicznych dotyczących strony i aplikacji mobilnej (odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki podczas rozmów telefonicznych
Współpraca z innymi działami firmy (działem marketingu, logistyki oraz działami produkcyjnymi)
Budowanie filozofii i strategii dobrych praktyk w odniesieniu do Customer Experience. Nadzór nad realizacją strategii oraz raportowanie jej efektów
Badania i analiza satysfakcji klienta
Nieustanne doskonalenie i wprowadzanie innowacyjnych działań zmierzających do zapewnienia oczekiwanego poziomu jakości doświadczeń klienta
Projektowanie standardów jakości obsługi klienta w oparciu o najlepsze wzorce z rynku polskiego oraz rynków światowych
Opracowanie procesu budowania stabilnych relacji z klientami, opartych na partnerstwie
Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji we współpracy z działami sprzedaży i marketingu, dobór ścieżek i narzędzi komunikacji
Doskonalenie procesów relacji z klientami, w tym programów lojalnościowych oraz reklamacji
Opracowanie procesu analizy trendów rynkowych (klienci, konkurencja)
Projektowanie szkoleń dla pracowników z zakresu CX, dzielenie się wiedzą oraz dbanie o kreowanie kultury Client Centric wewnątrz organizacji
Nadzorowanie systemów informacji marketingowej – w tym badań i analizy potencjału rynku czy nadzoru nad wykorzystaniem baz danych klientówMonitorowanie i ocena jakości obsługi klienta dla wszystkich brandów Grupy
Analiza i monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie obsługi klienta
Rekrutacja pracowników do zespołu CST, wdrożenie oraz dbanie o rozwój pracowników
Prowadzenie grafiku pracy pracowników CST
Bieżąca kompleksowa obsługa klienta poprzez email, telefon, czat itp. (udzielanie informacji klientom na temat usług i funkcjonalności serwisu)
Wprowadzanie zmian na kontach klientów zgodnie z ich dyspozycją, przetwarzanie zamówień
Rejestrowanie problemów technicznych serwisu i przekazywanie ich do odpowiednich działów
Zapewnienie prawidłowego procesu reklamacji
Przygotowanie zestawień i raportów w zakresie obszaru obsługi klienta
Aktywne uczestnictwo we wszelkich pracach projektowych związanych z Działem Obsługi Klienta
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Udzielanie informacji Klientom w kwestiach technicznych dotyczących strony i aplikacji mobilnej (odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki podczas rozmów telefonicznych
Współpraca z innymi działami firmy (działem marketingu, logistyki oraz działami produkcyjnymi)
Zapewnianie wsparcia prawnego dla działów marketingu, finansów, administracji i zakupów
Tworzenie, opiniowanie i negocjowanie umów z klientami i dostawcami, wsparcie sprzedaży, tworzenie regulaminów, akcji promocyjnych i umów z dostawcami do akcji promocyjnych
Wsparcie prawne ad hoc w innych obszarach związanych z działalnością Spółki
Przygotowywanie oraz opiniowanie umów partnerskich tj. spółki mediowe / agencje kreatywne / bieżące umowy zawierane przez Spółkę
Przygotowywanie oraz opiniowanie umów związane z prawami autorskimi oraz wykorzystaniem wizerunku
Przygotowanie i prowadzenie procesu zawarcia umów handlowych z polskimi partnerami handlowymi
Analiza i adaptacja umów handlowych do potrzeb biznesowych Spółki
Przygotowanie propozycji wzorów i zapisów umownych
Opiniowanie dokumentacji prawnej
Przygotowanie pism i odpowiedzi w sprawach prawnych związanych ze współpracą z Partnerami
Przygotowywanie opinii prawnych, umów, uchwał, pełnomocnictw i innych dokumentów prawnych
Zapewnienie wsparcia prawnego w procesach spornych z Partnerami / Dystrybutorami od strony prawnej procesów windykacyjnych oraz procesów związanych z reklamacjami
Prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków towarowych
Wsparcie Zarządu w innych zleconych działaniach prawnych
Wojska Polskiego 7, Macierzysz (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Udzielanie informacji Klientom w kwestiach technicznych dotyczących strony i aplikacji mobilnej (odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki podczas rozmów telefonicznych
Współpraca z innymi działami firmy (działem marketingu, logistyki oraz działami produkcyjnymi)
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Udzielanie informacji Klientom w kwestiach technicznych dotyczących strony i aplikacji mobilnej (odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki podczas rozmów telefonicznych
Współpraca z innymi działami firmy (działem marketingu, logistyki oraz działami produkcyjnymi)