Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (973)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 973 )
Group Digital IT System Administrator
Salsy 2, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Role objective:
In the role of Digital IT System Administrator, you will be responsible for ensuring the smooth functioning and availability of our digital products. Your primary focus will be on maintaining system integrity, troubleshooting technical issues, and providing support to users and internal stakeholders. This role requires a strong understanding of web technologies, excellent problem-solving skills, and a commitment to delivering high-quality support services
Duties and responsibilities:
- Monitor the performance and availability of applications. Respond promptly to alerts and notifications to minimize downtime and ensure uninterrupted service
- Serve as the first point of contact for users experiencing issues with applications. Provide timely and effective assistance via email, chat, or ticketing system, troubleshooting problems, and guiding users through resolution steps
- Diagnose and troubleshoot technical issues reported by users or identified through monitoring tools. Collaborate with development and IT teams to investigate root causes and implement solutions
- Maintain comprehensive documentation of system configurations, troubleshooting procedures, and resolution steps
- Provide training and guidance to users on best practices for using applications effectively
- Ensure compliance with security policies and standards to protect the confidentiality, integrity, and availability of data transmitted and stored within the applications. Implement security best practices and recommend measures to mitigate risks and vulnerabilities
wspólna praca z Przedstawicielami Handlowymi i Key Account Managerami w kanale tradycyjnym (detal, sieci lokalne) na powierzonym terenie (Polska północno-wschodnia),
prowadzenie szkoleń z wiedzy produktowej dla PH i KAM,
przygotowanie materiałów pomocniczych do wspólnej pracy,
proaktywne szukanie rozwiązań mające na celu zwiększenie sprzedaży i widoczności produktów Procter&Gamble,
dbanie o standardy półkowe, zgodne z założeniami producenta,
rozwijanie współpracy z klientami oraz pomoc w pozyskiwaniu nowych,
wspólna praca z Przedstawicielami Handlowymi i Key Account Managerami w kanale tradycyjnym (detal, sieci lokalne) na powierzonym terenie (Polska północno-wschodnia),
prowadzenie szkoleń z wiedzy produktowej dla PH i KAM,
przygotowanie materiałów pomocniczych do wspólnej pracy,
proaktywne szukanie rozwiązań mające na celu zwiększenie sprzedaży i widoczności produktów Procter&Gamble,
dbanie o standardy półkowe, zgodne z założeniami producenta,
rozwijanie współpracy z klientami oraz pomoc w pozyskiwaniu nowych,
wspólna praca z Przedstawicielami Handlowymi i Key Account Managerami w kanale tradycyjnym (detal, sieci lokalne) na powierzonym terenie (Polska północno-wschodnia),
prowadzenie szkoleń z wiedzy produktowej dla PH i KAM,
przygotowanie materiałów pomocniczych do wspólnej pracy,
proaktywne szukanie rozwiązań mające na celu zwiększenie sprzedaży i widoczności produktów Procter&Gamble,
dbanie o standardy półkowe, zgodne z założeniami producenta,
rozwijanie współpracy z klientami oraz pomoc w pozyskiwaniu nowych,
Specjalista Zespołu Wsparcia Kluczowych Klientów z językiem czeskim
Chorzowska 150, Katowice
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów do systemu,
wprowadzanie zamówień zwrotu do systemu,
utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi kluczowego klienta poprzez nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień (stały kontakt z klientem telefoniczny i mailowy),
nawiązywanie i podtrzymywanie właściwych relacji z klientem,
procesowanie zamówień dostaw bezpośrednich od producenta,
aktywna współpraca z managerami ds. kluczowych klientów,
Specjalista Zespołu Wsparcia Kluczowych Klientów z językiem czeskim
Salsy 2, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów do systemu,
wprowadzanie zamówień zwrotu do systemu,
utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi kluczowego klienta poprzez nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień (stały kontakt z klientem telefoniczny i mailowy),
nawiązywanie i podtrzymywanie właściwych relacji z klientem,
procesowanie zamówień dostaw bezpośrednich od producenta,
aktywna współpraca z managerami ds. kluczowych klientów,
Kontakt oraz utrzymanie stałych relacji z klientami tradycyjnymi oraz sieciami franczyzowymi marek BEAUTY MASSTIGE, m.in. Tangle Teezer, Matis, Isadora, Pepe Jeans, Women’Secret, S.Oliver, Betty Barclay, Route66, Profusion,
pozyskiwanie nowych klientów, tj. sieci franczyzowych oraz drogerii,
nadzorowanie i koordynacja pracy ekipy handlowej (3x doradców handlowych oraz szkoleniowca),
dzielenie budżetów sprzedażowych po markach i monitorowanie ich wydatków dla każdego handlowca
zarządzanie budżetem handlowców, analizę efektywności prowadzonych działań oraz wyników sprzedaży, proponowanie planów usprawniających,
motywowanie podległego zespołu, przeprowadzanie ocen i analiza osiąganych wyników,
monitorowanie i analizowanie trendów oraz decyzji klientów,
obserwowanie działań konkurencji oraz przygotowywanie raportów o sytuacji na rynku,
inicjowanie i wdrażanie niezbędnych procesów i zmian,
współpracę z innymi działami (m.in. Marketing, Customer Service, Logistyka, Finanse/Księgowość)
Designing the architecture of IT systems (especially integration solutions, service busses, middleware, etc.), including their development and maintenance
Designing application architecture taking into account the best design patterns, scalability, performance and security
Designing and implementing comprehensive integration solutions
Management (from the technical side) of a structured project team that combines various technologies
Combining business needs with a realistic assessment of the system's technical capabilities
Conducting analysis of the dependencies of business and technical requirements
Decomposing business requirements into technical requirements
Setting directions for the development of created solutions and ensuring their architectural coherence
Planning and designing infrastructure for the produced software based on the analysis of the technological and technical scope from the domain perspective and customer needs, and taking into account the selection of quality attributes (e.g. scalability, high availability, reliability, data and system security, business continuity, integrity)
Proposing and applying good practices related to the software development lifecycle
Creating prototypes and maintaining architectural consistency of developed solutions
Maintaining and taking care of technical documentation
Supervising the technical debt management process
Supervising the development team's progress, testing and implementation
Effectively communicate all concepts and guidelines to the development team
Providing technical guidance and support to developers and engineers
Release management
Expanding your technical domain knowledge and following technological trends
Cooperation in creating the architecture of IT systems in the organization with other team members, including non-technical people, business analysts, managers, product owners, etc
Designing the architecture of IT systems, including their development and maintenance
Designing application architecture taking into account the best design patterns, scalability, performance and security
Management (from the technical side) of a structured project team that combines various technologies
Combining business needs with a realistic assessment of the system's technical capabilities
Conducting analysis of the dependencies of business and technical requirements
Decomposing business requirements into technical requirements
Setting directions for the development of created solutions and ensuring their architectural coherence
Planning and designing infrastructure for the produced software based on the analysis of the technological and technical scope from the domain perspective and customer needs, and taking into account the selection of quality attributes (e.g. scalability, high availability, reliability, data and system security, business continuity, integrity)
Proposing and applying good practices related to the software development lifecycle
Creating prototypes and maintaining architectural consistency of developed solutions
Maintaining and taking care of technical documentation
Supervising the technical debt management process
Supervising the development team's progress, testing and implementation
Effectively communicate all concepts and guidelines to the development team
Providing technical guidance and support to developers and engineers
Release management
Expanding your technical domain knowledge and following technological trends
Cooperation in creating the architecture of IT systems in the organization with other team members, including non-technical people, business analysts, managers, product owners, etc
Designing the architecture of IT systems (especially SharePoint integrations/solutions, product catalogs, etc.), including their development and maintenance
Designing application architecture taking into account the best design patterns, scalability, performance and security
Management (from the technical side) of a structured project team that combines various technologies
Combining business needs with a realistic assessment of the system's technical capabilities
Conducting analysis of the dependencies of business and technical requirements
Decomposing business requirements into technical requirements
Setting directions for the development of created solutions and ensuring their architectural coherence
Planning and designing infrastructure for the produced software based on the analysis of the technological and technical scope from the domain perspective and customer needs, and taking into account the selection of quality attributes (e.g. scalability, high availability, reliability, data and system security, business continuity, integrity)
Proposing and applying good practices related to the software development lifecycle
Creating prototypes and maintaining architectural consistency of developed solutions
Maintaining and taking care of technical documentation
Supervising the technical debt management process
Supervising the development team's progress, testing and implementation
Effectively communicate all concepts and guidelines to the development team
Providing technical guidance and support to developers and engineers
Release management
Expanding your technical domain knowledge and following technological trends
Cooperation in creating the architecture of IT systems in the organization with other team members, including non-technical people, business analysts, managers, product owners, etc
Planowanie oraz przedstawianie zespołowi sprzedaży propozycji kampanii marketingowych mających na celu realizację strategii marketingowej i sprzedażowej (w tym budowanie świadomości, generowanie nowych leadów i wzrostu sprzedaży); realizacja uzgodnionych działań,
dostarczanie regularnych raportów z wyników kampanii, w tym analizy i oceny KPI wdrażanie optymalizacji i rekomendowanie dalszych działań,
planowanie i prowadzenie działań marketingowych dla aktualnej bazy klientów z wykorzystaniem narzędzi typu: (e-mail marketing, sms, ukierunkowane promocje, materiały POS),
współpraca z agencjami zewnętrznymi,
odpowiedzialność za SEO i SEM,
wsparcie w monitorowaniu rynku i działań konkurencji
The Division Manager Beauty is tasked with creating and executing business strategies, achieving sales goals, and maintaining long-term relationships with partners while overseeing sales profits, receivables, and inventory
In Poland, our Beauty Division operates in the beauty and premium product sector, serving central customers, perfumeries, drugstore chains, and online partners, including our own brand shop. As we aim for dynamic growth and market expansion, the manager will lead a team of approximately 60 employees in sales and marketing
You'll drive our sales and financial objectives, ensuring division profitability, turnover, and timely customer payments
Get ready to shape our Beauty Division's future with development strategies that enhance our market presence and foster growth
Cultivate enduring, high-quality partnerships with both customers and principals, promoting trust and collaboration
Take charge of nurturing your team members' professional growth and collaborate closely with finance, accounting, HR, and supply chain departments for seamless operations and mutual success
Implement and manage financial strategy with selected suppliers
Suggest ideas for business model, negotiation with suppliers
Set profit targets for sales/local teams together with Cluster/Management Board
Monitor key indicators and be proactive in implementation
Preparing forecast and alignment sales – finance
Close cooperation with finance, controlling and sales teams
Develop business case logic – always monitor execution and be proactive in tracking performance
Focus on key suppliers and key countries
Regular communication with operational companies (business finance)
Cocreate team of experts in business finance
Engagement in reporting development and suggest ideas for improvement
Build effective pricing strategy as well as identify products from the existing portfolio with price up potential. Estimate the impact on volume, value and margin
Use the sell-out data and advanced analytics based on standardized methodology to deliver recommendations do the business
Improve the effectiveness of the budget spending on the promotions aligned with the brands’, customers’ and channels’ priorities
Specjalista Zespołu Wsparcia Kluczowych Klientów z językiem czeskim
Chorzowska 150, Katowice
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów do systemu,
wprowadzanie zamówień zwrotu do systemu,
utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi kluczowego klienta poprzez nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień (stały kontakt z klientem telefoniczny i mailowy),
nawiązywanie i podtrzymywanie właściwych relacji z klientem,
procesowanie zamówień dostaw bezpośrednich od producenta,
aktywna współpraca z managerami ds. kluczowych klientów,
Specjalista Zespołu Wsparcia Kluczowych Klientów z językiem czeskim
Salsy 2, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów do systemu,
wprowadzanie zamówień zwrotu do systemu,
utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi kluczowego klienta poprzez nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień (stały kontakt z klientem telefoniczny i mailowy),
nawiązywanie i podtrzymywanie właściwych relacji z klientem,
procesowanie zamówień dostaw bezpośrednich od producenta,
aktywna współpraca z managerami ds. kluczowych klientów,
Odpowiedzialność za dostarczanie Zarządowi i menedżerom informacji o osiąganych wynikach operacyjnych i finansowych spółki oraz wskazywanie przyczyny ewentualnych odchyleń od przyjętych planów
Raportowanie wszelkich danych finansowych i zarządczych
Tworzenie raportów z zamknięcia miesiąca
Przygotowywanie kalkulacji i analiz finansowych na potrzeby wewnętrzne spółki
Odpowiedzialność za dostarczanie Zarządowi i menedżerom informacji o osiąganych wynikach operacyjnych i finansowych spółki oraz wskazywanie przyczyny ewentualnych odchyleń od przyjętych planów
Raportowanie wszelkich danych finansowych i zarządczych
Tworzenie raportów z zamknięcia miesiąca
Przygotowywanie kalkulacji i analiz finansowych na potrzeby wewnętrzne spółki
Develop and communicate a clear and innovative product vision and strategy for Warehouse Automation Solutions
Stay informed about emerging technologies, industry trends, and customer needs related to hardware-based warehouse automation
Create and manage a strategic product roadmap aligned with overarching business objectives
Collaborate closely with stakeholders to gather requirements and prioritize features for each phase of technology acquisition
Work closely with internal customers and end-users to gather and define detailed product requirements for warehouse automation hardware solutions
Clearly articulate technology requirements through specifications, technical documentation, and acceptance criteria
Act as the primary liaison between business stakeholders and technology vendors
Ensure a shared understanding of requirements with vendors and address any technical queries or concerns during the procurement process
Collaborate with the quality assurance and testing teams to define robust testing protocols for warehouse automation hardware
Participate in validation testing to ensure the reliability and performance of the hardware solutions
Oversee the seamless integration of acquired technologies into existing warehouse operations
Work closely with internal teams to ensure a smooth transition and optimal performance of the hardware solutions
Collaborate with operations teams to understand workflows and identify opportunities for process optimization. Implement changes that enhance overall efficiency
Effectively communicate project status, challenges, and risks to stakeholders at all levels of the organization
Collaborate with internal teams, including operations and IT, to ensure alignment with business objectives
odpowiedzialność za prowadzenie biznesu w obszarze FMCG we współpracy z największymi klientami rynku (HoReCa) na terenie Polski – portfolio produktów m.in. Lavazza, Lipton oraz inne z oferty,
opracowywanie Joint Business Planów klientów i samodzielne negocjowanie warunków współpracy z obecnymi klientami,
realizacja planów sprzedażowych,
odpowiedzialność za planowanie i rozliczanie budżetu dla podległego portfolio klientów,
bliska współpraca z pozostałymi departamentami firmy w celu zapewnienia realizacji planów sprzedażowych (marketing, logistyka, dział zakupów, controling),
współpraca w przygotowywaniu oraz egzekucja kwartalnych i rocznych planów sprzedaży,
poszukiwanie najbardziej efektywnych sposobów rozwoju biznesu,
ewaluacja efektywności podjętych działań oraz stałe dążenie do jej poprawy
odpowiedzialność za prowadzenie biznesu w obszarze FMCG we współpracy z największymi klientami rynku (HoReCa) na terenie Polski – portfolio produktów m.in. Lavazza, Lipton oraz inne z oferty,
opracowywanie Joint Business Planów klientów i samodzielne negocjowanie warunków współpracy z obecnymi klientami,
realizacja planów sprzedażowych,
odpowiedzialność za planowanie i rozliczanie budżetu dla podległego portfolio klientów,
bliska współpraca z pozostałymi departamentami firmy w celu zapewnienia realizacji planów sprzedażowych (marketing, logistyka, dział zakupów, controling),
współpraca w przygotowywaniu oraz egzekucja kwartalnych i rocznych planów sprzedaży,
poszukiwanie najbardziej efektywnych sposobów rozwoju biznesu,
ewaluacja efektywności podjętych działań oraz stałe dążenie do jej poprawy
kierowanie powierzonym obszarem Logistyki (praca hybrydowa tj. home office + praca z jednej z lokalizacji: Warszawa / Teresin Centrum Dystrybucyjne) - raportowanie do Dyrektora Zarządzającego Orbico Supply,
wdrażanie standardów, które zapewnią sprawną realizację procesów logistycznych,
ciągłe doskonalenie procesów, procedur i rozwiązywanie bieżących problemów,
kontrola poziomów zapasów i dbanie o właściwy przepływ informacji zgodnie ze standardami firmy,
utrzymywanie najwyższych standardów obsługi klientów wewnętrznych i 3PL,
zapewnienie wysokiej jakości realizacji dostaw, monitorowanej za pomocą wskaźników KPI,
uczestniczenie lub prowadzenie wewnętrznych projektów logistycznych w Polsce oraz międzynarodowych
Bieżąca obsługa i wsparcie klientów sklepu internetowego oraz platform zakupowych za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji,
stała współpraca z agencją zewnętrzną odpowiedzialną za obsługę klienta,
przyjmowanie telefonicznych oraz elektronicznych zgłoszeń klientów, prawidłowa ich identyfikacja i rejestracja w formularzach zgłoszeniowych, monitorowanie przebiegu podjętych działań,
dbałość o najwyższą jakość komunikacji, udzielania precyzyjnych i wyczerpujących informacji dotyczących statusu zamówień, zapytań produktowych, doradztwo produktowe,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie promocji, dostępności produktów, statusu reklamacji
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategicznych planów Firmy w obszarze rozwoju portfolio dystrybuowanych produktów poprzez:
nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi klientami – dostawcami Firmy, uczestnictwo w procesach negocjacyjnych dotyczących warunków współpracy,
dokonywanie analiz w zakresie ekonomicznej opłacalności proponowanych projektów oraz budowanie strategii biznesowych,
śledzenie trendów i możliwości rynkowych oraz proponowanie na ich podstawie działań dotyczących rozwoju i ekspansji firmy,
wdrażanie zaakceptowanych projektów poprzez planowanie, tworzenie i realizację odpowiednich procedur i rozwiązań organizacyjnych oraz zarządzanie przebiegiem realizacji, monitorowanie odchyleń i podejmowanie działań
Przyjmowanie telefonicznych oraz elektronicznych zgłoszeń reklamacyjnych klientów, prawidłowa ich identyfikacja i rejestracja w systemach zgłoszeniowych,
ocena zasadności zgłoszonych reklamacji,
monitorowanie przebiegu podjętych działań,
monitorowanie zachowania odpowiednich terminów zamykania zgłoszeń,
stały kontakt z klientem, udzielanie informacji dotyczących statusu rozpatrywanej reklamacji, informowanie o przebiegu podjętych działań,
Transform complex data findings into understandable and actionable insights, supporting strategic and planning decisions
Translate business requirements into specific data collection guidelines and criteria to enable new insights and analytical possibilities. Facilitate the implementation of these data collection requirements, ensuring alignment with overall business strategies
Create comprehensive reports and visualizations that clearly communicate analytical findings to stakeholders
Develop data-driven recommendations for improving sales and product Teams productivity and business strategies
Review existing sales reporting systems, tools, and templates to identify and implement improvements such as automation, enhanced reporting techniques, or more efficient data visualization methods
Be part of Sales Data Team and work closely with sales, product and delivery teams to share insights and support data-informed decision-making processes
Regularly monitor data processing activities to ensure they run as scheduled and without interruptions
Proactively identify any processing errors or anomalies and take immediate action to resolve them
Review performance reports to track the efficiency and accuracy of data processes
Communicate regularly with internal stakeholders about the status, issues, and improvements in data processing activities
Evaluate and facilitate training and skill improvement programs within Data Domain for sales departments across Markets
Partners with sales teams in Orbico markets (Commercial Directors, Traditional trade leaders) in defining current and future role of SFA in commercial strategy and creating a strategy to execute it
Lead the business review of SFA functionalities that are currently used in Orbico Markets as well as those that are being used by competition. Execute tests of selected functionalities in pilot markets and take conclusions and learnings for further rollouts
Lead the review process of SFA vendors currently cooperating with Orbico with goal of unification of technologies used by selecting common partners and applications on Orbico Group level
Take full ownership of the shape, functionalities and processes of SFA application(s), as well as their long-term vision and future use cases development. Actively work along delivery teams and vendors to develop them
Safeguard business and technological synergy between eB2B Platform, selected SFA tool as well as EDI applications (where it makes sense). Work closely with eB2B Product Owners and EDI Product Owner in defining the common use cases and areas for collaboration
Prepare tutorials and user manuals, organize training and demo sessions for implemented functionalities and use cases
Create channels for receiving feedback from users and incorporate this feedback into ongoing customization and improvement efforts
Actively monitor and evaluate emerging trends and innovations in the sales force automation and CRM industry to ensure the company's SFA strategy remains at the forefront of technological advancements
Cooperate with internal and external technology partners (developers, UX/UI designers, Q&A) in transferring business requirements into working functionalities in time and budget
Partners with sales teams in Orbico markets (Commercial Directors, Modern trade leaders) in defining current and future role of EDI in commercial strategy and creating a strategy to execute it
Lead the business review of EDI integrations and other manual order placing methods of Modern Trade Customers that are currently in place in Orbico Markets. Execute tests of enhancements in pilot markets and take conclusions and learnings for further rollouts
Lead the review process of EDI vendors currently in Orbico with goal of selecting partners and technologies that will be used commonly on Orbico Group level
Take full ownership of the shape, functionalities and processes of EDI application, as well as its long-term vision and future use cases development. Actively work along delivery team and vendors to develop them
Guide the transition from manual order placing process to standardized automated (EDI) or semi-automated systems and tools ensuring minimal disruption to current operations
Oversee the onboarding process for selected Markets, ensuring that the EDI integration meets their specific requirements and standards
Identify the root causes of manual interventions within EDI integrations and suggest enhancement to minimize their occurrences to further streamline the operations
Prepare documentation, user manuals and onboarding materials. Provide support to both internal stakeholders and customers
Create channels for receiving feedback from users and incorporate this feedback into ongoing improvement efforts
Explore how modern trade customers are placing orders with other Distributors and Producers and look for solutions and functionalities that be adapted to Orbico integrations
Actively monitor and evaluate emerging trends and innovations in the EDI area
Safeguard business and technological synergy between eB2B Platform, selected SFA tool as well as EDI applications (where it makes sense). Work closely with eB2B Product Owners and SFA Product Owner in defining the common use cases and areas for collaboration
Odpowiedzialność za dostarczanie Zarządowi i menedżerom informacji o osiąganych wynikach operacyjnych i finansowych spółki oraz wskazywanie przyczyny ewentualnych odchyleń od przyjętych planów
Raportowanie wszelkich danych finansowych i zarządczych
Tworzenie raportów z zamknięcia miesiąca
Przygotowywanie kalkulacji i analiz finansowych na potrzeby wewnętrzne spółki
Odpowiedzialność za dostarczanie Zarządowi i menedżerom informacji o osiąganych wynikach operacyjnych i finansowych spółki oraz wskazywanie przyczyny ewentualnych odchyleń od przyjętych planów
Raportowanie wszelkich danych finansowych i zarządczych
Tworzenie raportów z zamknięcia miesiąca
Przygotowywanie kalkulacji i analiz finansowych na potrzeby wewnętrzne spółki
Samodzielne zarządzanie procesami rekrutacyjnymi (od ustalenia profilu poszukiwanego kandydata, współpracę z Hiring Managerem, poprzez weryfikację kompetencji i przygotowanie rekomendacji osób do zatrudnienia),
prowadzenie onboardingu i offboardingu pracowników,
zarządzanie obszarem szkoleń i rozwoju (współtworzenie kalendarza szkoleń wewnętrznych, współpraca z trenerami wewnętrznymi, badanie i analiza potrzeb szkoleniowych pracowników, organizacja szkoleń),
wsparcie działań employer brandingowych,
udział w wewnętrznych projektach HRowych budujących zaangażowanie Pracowników,
developing long term strategy for new brands onboarded,
active searching for new opportunities and projects ,potential brands to the portfolio
preparing the development plans (3YP, 5YP, rolling),
attending trade fairs, communicates with agents, suppliers, retailers,
taking responsibility for the new brands and their further development by sales and marketing activities, tracking and monitoring data, coordinating with the sales team and external partners,
developing long term strategy for new brands onboarded,
active searching for new opportunities and projects ,potential brands to the portfolio
preparing the development plans (3YP, 5YP, rolling),
attending trade fairs, communicates with agents, suppliers, retailers,
taking responsibility for the new brands and their further development by sales and marketing activities, tracking and monitoring data, coordinating with the sales team and external partners,
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategicznych planów Firmy w obszarze rozwoju portfolio dystrybuowanych produktów poprzez:
nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi klientami – dostawcami Firmy, uczestnictwo w procesach negocjacyjnych dotyczących warunków współpracy,
dokonywanie analiz w zakresie ekonomicznej opłacalności proponowanych projektów oraz budowanie strategii biznesowych,
śledzenie trendów i możliwości rynkowych oraz proponowanie na ich podstawie działań dotyczących rozwoju i ekspansji firmy,
wdrażanie zaakceptowanych projektów poprzez planowanie, tworzenie i realizację odpowiednich procedur i rozwiązań organizacyjnych oraz zarządzanie przebiegiem realizacji, monitorowanie odchyleń i podejmowanie działań