Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych – związanych z aplikacjami, systemami, sprzętem komputerowym, telefonami komórkowymi oraz systemami do wideokonferencji
Instalacja oprogramowania i konfiguracja sprzętu komputerowego
Konfigurowanie sprzętu IT (telefony, drukarki)
Nadawanie uprawnień i dostępów do systemów wykorzystywanych przez spółkę
Przekazywanie zgłoszeń do dalszych grup wsparcia zgodnie z istniejącymi procedurami
Obsługa awarii oraz koordynowanie procesu ich usuwania, a także skutków jakie wywołały
Zarządzanie bazą sprzętu IT / inwentaryzacja
Pomoc użytkownikom w usprawnianiu i automatyzowaniu codziennych zadań przy pomocy narzędzi IT
Tworzenie instrukcji dla użytkowników / szkolenie użytkowników
Diagnozowanie, wymiana i wysyłanie uszkodzonego sprzętu do serwisów zewnętrznych
Zarządzanie Google Analytics 4 dla strony internetowej i aplikacji mobilnej
Współtworzenie strategii odnośnie danych E-commerce
Konfiguracja eventów Web/App
Przygotowywanie analiz (transformacja, modelowanie i wizualizacja dużych zbiorów danych) na potrzeby działów biznesowych oraz kluczowych projektów
Projektowanie raportów i dashboardów, w oparciu o zasady efektywnej wizualizacji danych oraz specyficzne potrzeby biznesowe
Monitorowanie i optymalizacja lejka sprzedażowego (testy A/B)
Wsparcie w opracowaniu i budowaniu analityki wraz z zespołem w obszarze digital oraz wydawania rekomendacji w ramach usprawnień w obszarze customer journey
Współpraca przy rozwoju narzędzi analitycznych w organizacji
Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych – związanych z aplikacjami, systemami, sprzętem komputerowym, telefonami komórkowymi oraz systemami do wideokonferencji
Instalacja oprogramowania i konfiguracja sprzętu komputerowego
Konfigurowanie sprzętu IT (telefony, drukarki)
Nadawanie uprawnień i dostępów do systemów wykorzystywanych przez spółkę
Przekazywanie zgłoszeń do dalszych grup wsparcia zgodnie z istniejącymi procedurami
Obsługa awarii oraz koordynowanie procesu ich usuwania, a także skutków jakie wywołały
Zarządzanie bazą sprzętu IT / inwentaryzacja
Pomoc użytkownikom w usprawnianiu i automatyzowaniu codziennych zadań przy pomocy narzędzi IT
Tworzenie instrukcji dla użytkowników / szkolenie użytkowników
Diagnozowanie, wymiana i wysyłanie uszkodzonego sprzętu do serwisów zewnętrznych
Zarządzanie Google Analytics 4 dla strony internetowej i aplikacji mobilnej
Współtworzenie strategii odnośnie danych E-commerce
Konfiguracja eventów Web/App
Przygotowywanie analiz (transformacja, modelowanie i wizualizacja dużych zbiorów danych) na potrzeby działów biznesowych oraz kluczowych projektów
Projektowanie raportów i dashboardów, w oparciu o zasady efektywnej wizualizacji danych oraz specyficzne potrzeby biznesowe
Monitorowanie i optymalizacja lejka sprzedażowego (testy A/B)
Wsparcie w opracowaniu i budowaniu analityki wraz z zespołem w obszarze digital oraz wydawania rekomendacji w ramach usprawnień w obszarze customer journey
Współpraca przy rozwoju narzędzi analitycznych w organizacji
Przygotowywanie prototypów produktów i niezbędnych dokumentacji technologicznej na drodze rozwoju produktu
Przeprowadzanie prób produkcyjnych w celu oceny wpływu procesu technologicznego/ receptury/ nowego opakowania na finalną jakość produktu z wykorzystaniem możliwości technologicznych zakładu produkcyjnego
Optymalizacja procesów produkcyjnych i receptur
Współudział w weryfikacji i doborze dostawców
Poszukiwania nowości na rynku produktowym w celu zwiększenia atrakcyjności oferty oraz wdrażanie nowych półproduktów
Poszukiwanie alternatywnych form wypiekania, gotowania
Szukanie przewagi konkurencyjnej w produktach Maczfit wykorzystywanej, jako argument podnoszący sprzedaż
Ścisła współpraca ze spółką portfelową – będącą spółką logistyczną
Kształtowanie procesu planowania rocznego budżetu oraz kontroli jego realizacji, analiza odchyleń wraz z opracowaniem wniosków i rekomendacji działań
Przygotowywanie miesięcznych prognoz finansowych
Udział w przygotowywaniu długoterminowych planów finansowych Spółki, budowaniu strategii rozwoju oraz procesów w spółce logistycznej
Przygotowywanie miesięcznych raportów, omawianie ich z biznesem, tworzenie prezentacji na Radę Nadzorczą, a także raportów i analiz ad-hoc w ramach bieżących potrzeb spółki
Ocena efektywności i rentowności projektów inwestycyjnych wraz z wyciąganiem wniosków
Analiza i interpretacja wskaźników/ KPI w poszczególnych obszarach logistycznych oraz proaktywny udział w ich poprawie poprzez rekomendacje i budowanie narzędzi
Optymalizacja i automatyzacja narzędzi analitycznych i kontrolingowych służących procesom budżetowania, księgowania i raportowania
Kształtowanie procesu planowania rocznego budżetu marketingu oraz kontroli jego realizacji, analiza odchyleń wraz z opracowaniem wniosków i rekomendacji działań przy współpracy z biznesem
Przygotowywanie miesięcznych raportów, omawianie ich z biznesem, tworzenie prezentacji na Radę Nadzorczą, a także raportów i analiz ad-hoc w ramach bieżących potrzeb Spółki
Analiza rentowności produktów, marży i klientów, udział w przygotowywaniu strategii cenowej
Udział w analizach i bussines case'ach dotyczących wdrożenia nowych produktów do portfela
Przeprowadzanie kontroli i analizy rentowności aktywności promocyjnych oraz programu lojalnościowego
Bieżące analizy oraz wyciąganie wniosków dotyczących konkurencji
Wspiera team Commercial w wypracowaniu i wdrożeniu strategii digitalowych - dostarcza analiz i rekomendacji do podejmowania właściwych decyzji biznesowych
Bieżąca analiza efektywności kampanii marketingowych poprzez współpracę z platformami META, Google Ads/ Programmatic, Google Analytics 4, system ERP itd. - analizujące efektywność kampanii we wszystkich kanałach płatnych i organicznych
Przeprowadzanie testów A/B na kampaniach celem optymalizacji efektywności
Analiza modeli atrybucji w Google Analytics 4
Optymalizacja i automatyzacja narzędzi analitycznych
Kształtowanie procesu planowania rocznego budżetu oraz kontroli jego realizacji, analiza odchyleń wraz z opracowaniem wniosków i rekomendacji działań
Przygotowywanie miesięcznych prognoz finansowych
Udział w przygotowywaniu długoterminowych planów finansowych Spółki
Przygotowywanie miesięcznych raportów, omawianie ich z biznesem, tworzenie prezentacji na Radę Nadzorczą, a także raportów i analiz ad-hoc w ramach bieżących potrzeb Spółki
Budowanie NPV oraz oceny efektywności i rentowności projektów inwestycyjnych wraz z wyciąganiem wniosków, budowanie modeli finansowych
Analiza i interpretacja wskaźników/ KPI w poszczególnych obszarach biznesowych oraz proaktywny udział w ich poprawie poprzez rekomendacje i budowanie narzędzi
Przeprowadzanie kontroli, analizy rentowności i procesów spółki logistycznej będącej spółką portfelową
Współpraca z zespołem controlingu oraz koordynowanie pracy kontrolera finansowego dedykowanego spółce logistycznej
Udział w przygotowywaniu strategii rozwoju dla spółki logistycznej, obszaru technologicznego oraz HQ
Optymalizacja i automatyzacja narzędzi analitycznych i kontrolingowych służących procesom budżetowania, księgowania i raportowania
Tworzenie, wdrażanie i nadzorowanie procedur kontrolnych, współuczestnictwo w ujednoliceniu standardów, metod pracy, raportów w ramach grupy kapitałowej
Współtworzenie i obsługa wielokanałowych kampanii online - w tym uruchamianie kampanii, zarządzanie budżetem, monitorowanie, optymalizacja i raportowanie wyników
Optymalizacja ROAS/ ERS i szukanie możliwości ekspansji i skalowania reklam płatnych na różnych etapach lejka
Realizacja KPIs związanych bezpośrednio z ruchem i sprzedażą
Współtworzenie planów sezonowych kampanii digital i komunikacji w różnych kanałach, nadzór nad realizacją kampanii
Wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań, testy A/B w ramach kampanii płatnych i do bazy
Budowanie oraz optymalizacja lejków sprzedażowych
Współpraca z innymi marketerami i agencjami przy realizacji kampanii marketingowych
Współtworzenie landing pages do kampanii digitalowych
Optymalizacja konwersji, m.in. strony internetowej, kampanii e-mailowych i lejków reklamowych
Growth hacking - wdrażanie nowych pomysłów i testowaniem nowych rozwiązań na zwiększenie najważniejszych metryk biznesowych
Współpraca w dynamicznym zespole złożonym z osób z różnych działów w ramach organizacji (TOP Management) oraz nadzór nad pracami firm zewnętrznych
Współpraca interesariuszami, rozumienie ich potrzeb i klarowne przekazywanie ich zespołowi technicznemu
Umiejętność przełożenia wizji produktu i tego, co każdy obszar produktu ma robić dla swoich użytkowników, na wykonalne wymagania i zadania
Dbanie o spójność działań z celami i strategią biznesową
Udział w definiowaniu roadmapy produktów i możliwości rozwoju
Ustalanie priorytetów zadań uwzględniając wartość biznesową, czas, koszty i inne zależności projektowe dla nowych funkcjonalności oraz zadań utrzymaniowych
Zarządzanie budżetem produktu – optymalizacja kosztów rozwoju i utrzymania produktu
Udział w testach i przekazaniu nowych funkcji do biznesu
Silne umiejętności i analizowania i rozwiązywania problemów, a także silne poczucie odpowiedzialności i przywództwa w celu rozwiązywania problemów
Monitorowanie prac nad rozwojem produktu, identyfikowanie miejsc wymagających usprawnień lub zmian
Monitorowanie KPI produktowych
Aktywny udział w transformacji technologicznej organizacji
Kształtowanie procesu planowania rocznego budżetu oraz kontroli jego realizacji, analiza odchyleń wraz z opracowaniem wniosków i rekomendacji działań
Przygotowywanie miesięcznych prognoz finansowych
Udział w przygotowywaniu długoterminowych planów finansowych Spółki,
Przygotowywanie miesięcznych raportów, omawianie ich z biznesem, tworzenie prezentacji na Radę Nadzorczą, a także raportów i analiz ad-hoc w ramach bieżących potrzeb Spółki
Budowanie NPV oraz ocena efektywności i rentowności projektów inwestycyjnych wraz z wyciąganiem wniosków
Analiza i interpretacja wskaźników/ KPI w poszczególnych obszarach biznesowych oraz proaktywny udział w ich poprawie poprzez rekomendacje i budowanie narzędzi
Analiza rentowności produktów, marży i klientów, udział w przygotowywaniu strategii cenowej
Przeprowadzanie kontroli i analizy rentowności aktywności promocyjnych
Optymalizacja i automatyzacja narzędzi analitycznych i kontrolingowych służących procesom budżetowania, księgowania i raportowania
Odpowiedzialność za migrację i utrzymanie danych z obszaru digitalowego w chmurze - Azure, nadzór nad przestrzenią Maczfit Official (Snowflake) - tworzenie koncepcji nowych widoków, utrzymywanie dokumentacji, ustalanie standardów współpracy z BI DEV
Współtworzenie wraz z zespołem strategii odnośnie budowania globalnie struktur w Snowflake, przepływu danych oraz słownika definicji
Zarządzanie platformą Google Analytics, Data Studio itd
Techniczne wdrożenie śledzenia i pomiaru (Google Tag Manager)
Przygotowywanie analiz (transformacja, modelowanie i wizualizacja informacji pochodzących z dużych zbiorów danych) na potrzeby działów biznesowych oraz kluczowych projektów, pozwalających na monitorowanie inicjatyw i efektywne komunikowanie postępów, KPI
Projektowanie raportów i dashboardów, w oparciu o zasady efektywnej wizualizacji danych oraz specyficzne potrzeby biznesowe – Power BI
Monitorowanie i optymalizacja lejka sprzedażowego (testy A/B)
Wsparcie w opracowaniu i budowaniu analityki wraz z zespołem w obszarze digital oraz wydawania rekomendacji w ramach usprawnień w obszarze customer journey
Współpraca przy tworzeniu strategii rozwoju narzędzi analitycznych/BI w organizacji
Współtworzenie i obsługa wielokanałowych kampanii online - w tym uruchamianie kampanii, zarządzanie budżetem, monitorowanie, optymalizacja i raportowanie wyników
Optymalizacja ROAS/ ERS i szukanie możliwości ekspansji i skalowania reklam płatnych na różnych etapach lejka
Realizacja KPIs związanych bezpośrednio z ruchem i sprzedażą
Współtworzenie planów sezonowych kampanii digital i komunikacji w różnych kanałach, nadzór nad realizacją kampanii
Wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań, testy A/B w ramach kampanii płatnych i do bazy
Budowanie oraz optymalizacja lejków sprzedażowych
Współpraca z innymi marketerami i agencjami przy realizacji kampanii marketingowych
Współtworzenie landing pages do kampanii digitalowych
Optymalizacja konwersji, m.in. strony internetowej, kampanii e-mailowych i lejków reklamowych
Growth hacking - wdrażanie nowych pomysłów i testowaniem nowych rozwiązań na zwiększenie najważniejszych metryk biznesowych
Projektowanie raportów i dashboardów, w oparciu o zasady efektywnej wizualizacji danych oraz specyficzne potrzeby biznesowe – Power BI
Duże skupienie na wizualizacji – storytelling danych
Przygotowywanie analiz (transformacja, modelowanie i wizualizacja informacji pochodzących z dużych zbiorów danych) na potrzeby działów biznesowych oraz kluczowych projektów, pozwalających na monitorowanie inicjatyw i efektywne komunikowanie postępów, KPI
Koordynacja projektów standaryzacji oraz automatyzacji procesów analitycznych – w szczególności w zakresie optymalizacji przygotowania danych, kalkulacji wskaźników i najlepszych praktyk prezentacji informacji zarządczej
Współpraca z interesariuszami w zakresie wyznaczenia i zastosowania krótko i długo-terminowych KPI spójnych z finansowymi celami firmy i strategią
Współpraca i wsparcie przy nadzorze nad przestrzenią Maczfit Official (Snowflake) - tworzenie koncepcji nowych widoków, utrzymywanie dokumentacji, słownika definicji, ustalanie standardów współpracy z BI DEV
Współpraca przy tworzeniu strategii rozwoju narzędzi analitycznych/BI w organizacji
Kształtowanie procesu planowania rocznego budżetu oraz kontroli jego realizacji, analiza odchyleń wraz z opracowaniem wniosków i rekomendacji działań
Przygotowywanie miesięcznych prognoz finansowych
Udział w przygotowywaniu długoterminowych planów finansowych Spółki,
Przygotowywanie miesięcznych raportów, omawianie ich z biznesem, tworzenie prezentacji na Radę Nadzorczą, a także raportów i analiz ad-hoc w ramach bieżących potrzeb Spółki
Budowanie NPV oraz ocena efektywności i rentowności projektów inwestycyjnych wraz z wyciąganiem wniosków
Analiza i interpretacja wskaźników/ KPI w poszczególnych obszarach biznesowych oraz proaktywny udział w ich poprawie poprzez rekomendacje i budowanie narzędzi
Analiza rentowności produktów, marży i klientów, udział w przygotowywaniu strategii cenowej
Przeprowadzanie kontroli i analizy rentowności aktywności promocyjnych
Optymalizacja i automatyzacja narzędzi analitycznych i kontrolingowych służących procesom budżetowania, księgowania i raportowania
Młodszy/-a Specjalista/-ka ds. zapewnienia jakości
Szymanów 9d, Szymanów (pow. piaseczyński)
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Nadzór nad realizacją założeń systemu ISO 22000 i prowadzenie dokumentacji
Współpraca przy tworzeniu standardów jakościowych
Bieżąca aktualizacja obowiązujących standardów i dokumentacji
Wspieranie obszaru produkcji w zakresie zapewnienia jakości zgodnie z przyjętymi standardami poprzez rozwijanie, wdrażanie i monitorowanie procedur
Pobieranie próbek do badań i współpraca z laboratoriami zewnętrznymi
Bieżące nadzorowanie stanu higieniczno-sanitarnego urządzeń i pomieszczeń produkcyjnych oraz kontrola zachowania higieny pracy przez personel i wykonywanie audytów w tym zakresie
Monitorowanie wskaźników jakościowych i przygotowywanie raportów
Identyfikacja niezgodności i wdrażanie działań naprawczych i korygujących
Produkcja i kontrola przygotowywanych dań według ściśle określonych receptur, zgodnie z planami produkcji
Nadzór nad procesem przygotowywanych dań poprzez kontrolę produktu i zgodności procesów z obowiązującymi standardami i natychmiastowe reagowanie na dostrzeżone nieprawidłowości
Planowanie zadań i organizacja pracy w obrębie zespołu, kontrola jakości i czasu pracy podległego zespołu
Dbałość o najwyższą jakość produkcji, optymalizację wydajności i minimalizację kosztów oraz utrzymanie ciągłości produkcji i pracy zespołu
Wdrażanie, motywowanie, ocenianie i kontrola pracy podległych pracowników
Bieżące rozliczenie procesów produkcji i surowców
Wdrażanie działań usprawniających pracę i doskonalenie procesów, analiza zagrożeń występujących na stanowiskach pracy i podejmowanie działań zapobiegawczych
Prowadzenie i dbałość o dokumentację produkcyjną
Reagowanie na sytuacjach opóźnienia (lub ryzyka opóźniania) w realizacji zleceń produkcyjnych, zatrzymania linii i awarii, braków komponentów przygotowywanych dań, problemów jakościowych, nieobecności pracowników na zmianie
Kontrola i utrzymanie standardów systemu HACCP oraz kontrola i egzekwowanie wytycznych BHP w zakładzie pracy
Produkcja i nadzór dań według ściśle określonych receptur zgodnie z planami produkcji (około 5000 receptur)
Nadzór nad pracą procesem przygotowywania i wytwarzania produktów poprzez kontrolę produktu i zgodności procesów z obowiązującymi standardami i natychmiastowe reagowanie na dostrzeżone nieprawidłowości
Planowanie zadań i organizacja pracy w obrębie zespołu, zarządzanie koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, kontrola czasu pracy pracowników
Dbałość o najwyższą jakość produkcji, optymalizację wydajności i minimalizację kosztów
Organizacja pracy podległemu zespołowi oraz nadzór nad pracownikami
Zapewnienie wysokiej jakości produkcji poprzez kontrolę jakości oraz receptur
Motywowanie, ocenianie i kontrola pracy podległych pracowników
Kontrola i utrzymanie standardów systemu HACCP
Kontrola i egzekwowanie wytycznych BHP w zakładzie pracy – Kuchnia
Szkolenie i wdrażanie pracowników nowozatrudnionych
Pracownik w Biurze Obsługi Klienta (z j. angielskim)
Józefosław, pod Warszawą
Wygasła: 13.10.2023
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior Data Analyst
Adama Branickiego 17, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Nadzór nad przestrzenią Maczfit Official (Snowflake) – tworzenie koncepcji nowych widoków, utrzymywanie dokumentacji, ustalanie standardów współpracy z BI DEV
Przygotowywanie analiz (transformacja, modelowanie i wizualizacja informacji pochodzących z dużych zbiorów danych) na potrzeby działów biznesowych oraz kluczowych projektów, pozwalających na monitorowanie inicjatyw i efektywne komunikowanie postępów
Projektowanie raportów i dashboardów, w oparciu o zasady efektywnej wizualizacji danych oraz specyficzne potrzeby biznesowe
Wykorzystanie języka programowania Python do tworzenia skryptów analitycznych i automatyzacji procesów
Koordynacja projektów standaryzacji oraz automatyzacji procesów analitycznych – w szczególności w zakresie optymalizacji przygotowania danych, kalkulacji wskaźników i najlepszych praktyk prezentacji informacji zarządczej
Współpraca z interesariuszami w zakresie wyznaczenia i zastosowania krótko i długo-terminowych KPI spójnych z finansowymi celami firmy i strategią
Współpraca przy tworzeniu strategii rozwoju narzędzi analitycznych/BI w organizacji
Produkcja i nadzór dań według ściśle określonych receptur zgodnie z planami produkcji (około 5000 receptur)
Nadzór nad pracą procesem przygotowywania i wytwarzania produktów poprzez kontrolę produktu i zgodności procesów z obowiązującymi standardami i natychmiastowe reagowanie na dostrzeżone nieprawidłowości
Planowanie zadań i organizacja pracy w obrębie zespołu, zarządzanie koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, kontrola czasu pracy pracowników
Dbałość o najwyższą jakość produkcji, optymalizację wydajności i minimalizację kosztów
Organizacja pracy podległemu zespołowi oraz nadzór nad pracownikami
Zapewnienie wysokiej jakości produkcji poprzez kontrolę jakości oraz receptur
Motywowanie, ocenianie i kontrola pracy podległych pracowników
Kontrola i utrzymanie standardów systemu HACCP
Kontrola i egzekwowanie wytycznych BHP w zakładzie pracy – Kuchnia
Szkolenie i wdrażanie pracowników nowozatrudnionych
Współpraca w dynamicznym zespole złożonym z osób z różnych działów w ramach organizacji (TOP Management) oraz nadzór nad pracami firm zewnętrznych
Współpraca interesariuszami, rozumienie ich potrzeb i klarowne przekazywanie ich zespołowi technicznemu
Umiejętność przełożenia wizji produktu i tego, co każdy obszar produktu ma robić dla swoich użytkowników, na wykonalne wymagania i zadania
Dbanie o spójność działań z celami i strategią biznesową
Definiowanie roadmapy produktów i możliwości rozwoju
Ustalanie priorytetów zadań uwzględniając wartość biznesową, czas, koszty i inne zależności projektowe dla nowych funkcjonalności oraz zadań utrzymaniowych
Zarządzanie budżetem produktu – optymalizacja kosztów rozwoju i utrzymania produktu
Udział w testach i przekazaniu nowych funkcji do biznesu
Silne umiejętności i analizowania i rozwiązywania problemów, a także silne poczucie odpowiedzialności i przywództwa w celu rozwiązywania problemów
Monitorowanie prac nad rozwojem produktu, identyfikowanie miejsc wymagających usprawnień lub zmian
Monitorowanie KPI produktowych
Obserwowanie rynku i potrzeb klientów w celu opracowywania nowych pomysłów na usprawnienia
Aktywny udział w transformacji technologicznej organizacji
Definiowanie wymagań, rozwój i implementacja wewnętrznych regulacji w obszarze cyberbezpieczeństwa (polityki, procedury, regulaminy, instrukcje, itp.)
Definiowanie, rozwój oraz zarządzanie i nadzór nad implementacją architektury cyberbezpieczeństwa
Monitorowanie rynku pod kątem najnowszych trendów i zagrożeń w obszarze cyberbezpieczeństwa oraz opracowywanie stosownych rekomendacji
Ocena nowych projektów pod kątem bezpieczeństwa IT
Monitorowanie poziomu zabezpieczeń, wykrywanie nowych zagrożeń i incydentów oraz zarządzanie nimi
Przygotowywanie komunikacji i materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu cyberbezpieczeństwa (techniczne i security awerness)
Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień w obszarze cyberbezpieczeństwa
Współpraca z zespołem Cybersecurity Grupy Żabka w celu utrzymania spójności na poziomie bezpieczeństwa i strategii Grupy w tym obszarze
Organizowanie i prowadzenie audytów bezpieczeństwa oraz testów penetracyjnych
Raportowanie do top managementu sytuacji w obszarze cybersecurity
Przeprowadzanie ocen ryzyka bezpieczeństwa IT oraz raportowanie sposobów minimalizacji zagrożeń
Komunikowanie się z kluczowymi interesariuszami na temat zagrożeń bezpieczeństwa IT
Wdrożenie efektywnego procesu zarządzania incydentami bezpieczeństwa
Wspieranie i edukowanie organizacji w zakresie najnowszych strategii i technologii bezpieczeństwa
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia, m. in.: umów o pracę, umów zleceń, aneksów, świadectw pracy, kontrola terminów ważności badań lekarskich i szkoleń bhp
obsługa programu kadrowo-placowego WAPRO-GANG, wprowadzanie danych do systemu i ich aktualizacja
współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej w zakresie ustalania ilości pracowników kierowanych do Maczfit Foods Sp. z o.o. i ilości przepracowanych godzin przez tych pracowników
przygotowywanie danych potrzebnych do naliczeń wynagrodzeń
wsparcie w zakresie naliczania wynagrodzeń i przygotowywania dokumentów rozliczeniowych z ZUS, US, PFRON
obsługa dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi
obsługa programu w zakresie dot. rozliczania benefitów
Produkcja i kontrola przygotowywanych dań według ściśle określonych receptur, zgodnie z planami produkcji
Nadzór nad procesem przygotowywanych dań poprzez kontrolę produktu i zgodności procesów z obowiązującymi standardami i natychmiastowe reagowanie na dostrzeżone nieprawidłowości
Planowanie zadań i organizacja pracy w obrębie zespołu, kontrola jakości i czasu pracy podległego zespołu
Dbałość o najwyższą jakość produkcji, optymalizację wydajności i minimalizację kosztów oraz utrzymanie ciągłości produkcji i pracy zespołu
Wdrażanie, motywowanie, ocenianie i kontrola pracy podległych pracowników
Bieżące rozliczenie procesów produkcji i surowców
Wdrażanie działań usprawniających pracę i doskonalenie procesów, analiza zagrożeń występujących na stanowiskach pracy i podejmowanie działań zapobiegawczych
Prowadzenie i dbałość o dokumentację produkcyjną
Reagowanie na sytuacjach opóźnienia (lub ryzyka opóźniania) w realizacji zleceń produkcyjnych, zatrzymania linii i awarii, braków komponentów przygotowywanych dań, problemów jakościowych, nieobecności pracowników na zmianie
Kontrola i utrzymanie standardów systemu HACCP oraz kontrola i egzekwowanie wytycznych BHP w zakładzie pracy
Współpraca z zespołem marketingowym oraz sprzedażowym pod kątem planowania oraz opracowywania różnorodnych treści (m.in. strony www, LPs, media społecznościowe, ebooki, banery, treści blogowe, mailingi, przewodniki, studia przypadków, webinaria, prezentacje) wspierających procesy lead-generation oraz sprzedaży w ramach customer journey oraz cyklu życia klienta
Przygotowywanie długofalowych planów content marketingowych, planów komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych: tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań i innych twórców treści
Tworzenie i realizacja ‘kalendarza publikacji’ podążającego za najnowszymi trendami
Kreowanie nowych produktów w kategorii produktów świeżych
Przygotowywanie prototypów w skali mikro, dopracowywanie receptur do uzyskania ich akceptacji
Organizowanie i prowadzenie testów produkcyjnych w skali makro potwierdzających możliwość przeniesienia skali laboratoryjnej na skalę produkcyjną
Ocena wpływu procesu technologicznego / receptury / nowego opakowania na finalną jakość produktu
Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji technologicznej produktów i kalkulacji cenowej ; dokumentowanie i archiwizowanie prac związanych z projektowaniem lub modernizacją produktów
Optymalizacja procesów produkcyjnych i receptur
Poszukiwanie nowych surowców oraz ich ocena technologiczna
Poszukiwania nowości na rynku produktowym w celu zwiększenia atrakcyjności receptur
Organizowanie paneli sensorycznych
Udział w prezentacjach produktów z kluczowymi odbiorcami
Bardzo ścisła współpraca z działami Zaopatrzenia, Produkcji i Jakości
Produkcja i nadzór dań według ściśle określonych receptur zgodnie z planami produkcji
Nadzór nad pracą, procesem przygotowywania i wytwarzania produktów poprzez kontrolę produktu i zgodności procesów z obowiązującymi standardami i natychmiastowe reagowanie na dostrzeżone nieprawidłowości
Planowanie zadań i organizacja pracy w obrębie zespołu (zarządzanie, koordynacja i kontrola czasu pracy pracowników)
Dbałość o najwyższą jakość produkcji, optymalizację wydajności i minimalizację kosztów
Zapewnienie wysokiej jakości produkcji poprzez kontrolę jakości oraz receptur
Kontrola i utrzymanie standardów systemu HACCP oraz wytycznych BHP w zakładzie pracy - kuchnia
Szkolenie i wdrażanie pracowników nowozatrudnionych
Definiowanie wymagań, rozwój i implementacja wewnętrznych regulacji w obszarze cyberbezpieczeństwa (polityki, procedury, regulaminy, instrukcje, itp.)
Definiowanie, rozwój oraz zarządzanie i nadzór nad implementacją architektury cyberbezpieczeństwa
Monitorowanie rynku pod kątem najnowszych trendów i zagrożeń w obszarze cyberbezpieczeństwa oraz opracowywanie stosownych rekomendacji
Ocena nowych projektów pod kątem bezpieczeństwa IT
Monitorowanie poziomu zabezpieczeń, wykrywanie nowych zagrożeń i incydentów oraz zarządzanie nimi
Przygotowywanie komunikacji i materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu cyberbezpieczeństwa (techniczne i security awerness)
Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień w obszarze cyberbezpieczeństwa
Współpraca z zespołem Cybersecurity Grupy Żabka w celu utrzymania spójności na poziomie bezpieczeństwa i strategii Grupy w tym obszarze
Organizowanie i prowadzenie audytów bezpieczeństwa oraz testów penetracyjnych
Raportowanie do top managementu sytuacji w obszarze cybersecurity
Produkcja i nadzór dań według ściśle określonych receptur zgodnie z planami produkcji
Nadzór nad pracą procesem przygotowywania i wytwarzania produktów poprzez kontrolę produktu i zgodności procesów z obowiązującymi standardami i natychmiastowe reagowanie na dostrzeżone nieprawidłowości
Planowanie zadań i organizacja pracy w obrębie zespołu, zarządzanie koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, kontrola czasu pracy pracowników
Dbałość o najwyższą jakość produkcji, optymalizację wydajności i minimalizację kosztów
Organizacja pracy podległemu zespołowi oraz nadzór nad pracownikami
Zapewnienie wysokiej jakości produkcji poprzez kontrolę jakości oraz receptur
Motywowanie, ocenianie i kontrola pracy podległych pracowników
Kontrola i utrzymanie standardów systemu HACCP
Kontrola i egzekwowanie wytycznych BHP w zakładzie pracy – Kuchnia
Szkolenie i wdrażanie pracowników nowozatrudnionych