Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kierunek i zakres wykonywanych prac zostanie dobrany do ugruntowanych, najmocniejszych stron/specjalizacji kandydata, z uwzględnieniem najpilniejszych potrzeb Pracodawcy
interdyscyplinarny plan pracy w dziale łączącym obszar księgowości oraz finansów
ścisła współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi odbiorcami usług Działu Finansowo-Księgowego, Działem Prawnym oraz wewnątrzgrupowymi i państwowymi organami kontroli
kierunek i zakres wykonywanych prac zostanie dobrany do ugruntowanych, najmocniejszych stron/specjalizacji kandydata, z uwzględnieniem najpilniejszych potrzeb Pracodawcy
interdyscyplinarny plan pracy w dziale łączącym obszar księgowości oraz finansów
ścisła współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi odbiorcami usług Działu Finansowo-Księgowego, Działem Prawnym oraz wewnątrzgrupowymi i państwowymi organami kontroli
kierunek i zakres wykonywanych prac zostanie dobrany do ugruntowanych, najmocniejszych stron/specjalizacji kandydata, z uwzględnieniem najpilniejszych potrzeb Pracodawcy
interdyscyplinarny plan pracy w dziale łączącym obszar księgowości oraz finansów
ścisła współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi odbiorcami usług Działu Finansowo-Księgowego, Działem Prawnym oraz wewnątrzgrupowymi i państwowymi organami kontroli
kierunek i zakres wykonywanych prac zostanie dobrany do ugruntowanych, najmocniejszych stron/specjalizacji kandydata, z uwzględnieniem najpilniejszych potrzeb Pracodawcy
interdyscyplinarny plan pracy w dziale łączącym obszar księgowości oraz finansów
ścisła współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi odbiorcami usług Działu Finansowo-Księgowego, Działem Prawnym oraz wewnątrzgrupowymi i państwowymi organami kontroli
Nadzór i koordynacja zadań nad pracą ciągów technologicznych: kruszarka-taśmociągi-mosty rozsypujące
Diagnozowanie problemów, zgłaszanie ich odpowiednim służbom
Współpraca z innymi działami, w szczególności z utrzymaniem ruchu
Zarządzanie pracą samochodów technologicznych i ładowarek w rejonie węzła kruszenia
Współpraca z przełożonymi w zakresie jakości surowca w tym monitorowanie wskazań analizatora przenośnikowego i odpowiednie reagowanie na odchylenia od celu jakościowego
Prowadzenie podstawowej dokumentacji w zakresie raportowania, procedur bezpieczeństwa (LOTOC)
Prace serwisowe i porządkowe na ciągach technologicznych
Koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji
Przygotowanie dokumentów, prezentacji, podsumowań na potrzeby Zarządu
Wprowadzanie dokumentów do intranetu
Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, konferencji, obsługa delegacji oraz wyjazdów służbowych
Wsparcie w zakresie działań komunikacji zewnętrznej
Organizacja komunikacji wewnętrznej w Spółce, w tym organizacja spotkań Zarządu z pracownikami, koordynacja obiegu dokumentów oraz przepływu informacji w organizacji
Realizacja zadań związanych ze szkoleniami Compliance & Ethics oraz innych wskazanych polityk Spółki
Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych Zarządu
kierunek i zakres wykonywanych prac zostanie dobrany do ugruntowanych, najmocniejszych stron/specjalizacji kandydata, z uwzględnieniem najpilniejszych potrzeb Pracodawcy
interdyscyplinarny plan pracy w dziale łączącym obszar księgowości oraz finansów
ścisła współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi odbiorcami usług Działu Finansowo-Księgowego, Działem Prawnym oraz wewnątrzgrupowymi i państwowymi organami kontroli
realizacja i koordynacja prac badawczo-rozwojowych w zakresie nowych i istniejących produktów oraz rozwiązana produktowych,
uczestnictwo we wdrażaniu nowych produktów i rozwiązań produktowych,
promocja produktów oraz rozwiązań technologicznych, poprzez prelekcje na konferencjach i innych wydarzeniach branżowych oraz publikacje naukowe w prasie branżowej,
współpraca z jednostkami badawczo-rozwojowymi, uczelniami technicznymi, laboratoriami budowlanymi,
Analiza wymagań części formalnej przygotowywanych do ofertowania projektów, terminowe opracowywanie i/lub kompletowanie dokumentów ofertowych wymaganych przy składaniu ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargach publicznych i/lub ofert w procedurach przetargowych opartych na Ustawie PZP oraz ofert w przetargach niepublicznych
Prowadzenie pełnej korespondencji z Zamawiającym
Składanie ofert poprzez platformy zakupowe Zamawiających lub zgodnie z wymaganiami dla ofert nie podlegających ustawie PZP
Przygotowywanie i kompletowanie innych dokumentów wymaganych do czasu podpisania umowy
Przygotowanie i zgłoszeń usług podwykonawców do Zamawiającego
Przekazanie dokumentacji przetargowej do działu realizacji
Archiwizowanie dokumentów tworzonych osobiście lub uzyskanych w procesie opracowań ofertowych
Weryfikacja ofert konkurencji
Współpraca z Działem Prawnym
Bieżące pozyskiwanie referencji po zakończonej umowie
Realizacja strategii współpracy z Partnerami Handlowymi - firmami wykonawczymi, produkcyjnymi, spółkami CRH, w zakresach sprzedaży doradczej oferowanych przez Cement Ożarów S.A. produktach
Pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych, rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych
Prowadzenie bazy Partnerów Handlowych aktualizowanej w oparciu o monitoring rynku materiałów budowlanych i analizę dostępnych informacji
Monitoring podległego rynku i analiza działań handlowych konkurencji
Kontrola terminowego spływu należności poprzez monitorowanie i korygowanie wielkości kredytów kupieckich i osiąganie założonego wskaźnika
Przygotowanie i realizacja planów sprzedażowych w obrębie podległych inwestycji i Partnerów Handlowych. Wsparcie w procesie kreowania polityki handlowej
Udział we wprowadzaniu na rynek nowych produktów, usług i rozwiązań dla Partnerów Handlowych wspólnie z innymi działami w ramach organizacji
Odpowiedzialność za realizację ustalonych celów budżetowych
Opracowywanie i wdrażanie strategii handlowych zgodnie z celami sprzedażowymi
i efektywnością biznesową
Odkrywanie nowych możliwości biznesowych i innowacyjnych biznesu oraz aktywny udział w ich wdrażaniu
Realizacja strategii współpracy z Partnerami Handlowymi - firmami wykonawczymi, produkcyjnymi, spółkami CRH, w zakresach sprzedaży doradczej oferowanych przez Cement Ożarów S.A. produktach
Pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych, rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych
Prowadzenie bazy Partnerów Handlowych aktualizowanej w oparciu o monitoring rynku materiałów budowlanych i analizę dostępnych informacji
Monitoring podległego rynku i analiza działań handlowych konkurencji
Kontrola terminowego spływu należności poprzez monitorowanie i korygowanie wielkości kredytów kupieckich i osiąganie założonego wskaźnika
Przygotowanie i realizacja planów sprzedażowych w obrębie podległych inwestycji i Partnerów Handlowych. Wsparcie w procesie kreowania polityki handlowej
Udział we wprowadzaniu na rynek nowych produktów, usług i rozwiązań dla Partnerów Handlowych wspólnie z innymi działami w ramach organizacji
Odpowiedzialność za realizację ustalonych celów budżetowych
Opracowywanie i wdrażanie strategii handlowych zgodnie z celami sprzedażowymi
i efektywnością biznesową
Odkrywanie nowych możliwości biznesowych i innowacyjnych biznesu oraz aktywny udział w ich wdrażaniu
Zapewnienie zgodności Spółki z aktualnymi przepisami prawa i wymaganiami CRH w zakresie BHP oraz wsparcie Dyrektora ds. BHP w realizacji zadań dla Spółek CRH w Polsce poprzez m.in.:
Uczestniczenie w identyfikacji wymagań prawnych i Grupy CRH oraz we wdrażaniu odpowiednich działań i procedur
Współtworzenie strategii, planów doskonalenia, programów i kampanii BHP oraz monitorowanie ich realizacji/wdrożenia
Uczestniczenie w pracach zespołów roboczych BHP
Prowadzenie raportowania wskaźników BHP dla Spółki, przygotowywanie zleconych prezentacji i zestawień
Prowadzenie tematów administracyjnych i rozliczeń finansowych działu BHP
Przeprowadzanie zleconych audytów i kontroli BHP
Uczestniczenie w aktualizacji ocen ryzyka zawodowego oraz informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z propozycją działań eliminujących te zagrożenia
Uczestniczenie w postępowaniach powypadkowych, analizach przyczyn źródłowych po zdarzeniach potencjalnie wypadkowych i potencjalnie poważnych
Przeprowadzanie zleconych szkoleń typu instruktaż ogólny, kampanie bezpieczeństwa itp
Nadzorowanie organizacji szkoleń okresowych BHP oraz szkoleń doskonalących wynikających z Zasad CRH
Przygotowywanie, nadzorowanie i weryfikowanie tłumaczenia dokumentów koncernowych i materiałów dotyczących Kampanii Bezpieczeństwa
Nadzorowanie i doskonalenie narzędzi służących do digitalizacji procesów BHP
Zapewnienie zgodności Spółki z aktualnymi przepisami prawa i wymaganiami CRH w zakresie BHP oraz wsparcie Dyrektora ds. BHP w realizacji zadań dla Spółek CRH w Polsce poprzez m.in.:
Uczestniczenie w identyfikacji wymagań prawnych i Grupy CRH oraz we wdrażaniu odpowiednich działań i procedur
Współtworzenie strategii, planów doskonalenia, programów i kampanii BHP oraz monitorowanie ich realizacji/wdrożenia
Uczestniczenie w pracach zespołów roboczych BHP
Prowadzenie raportowania wskaźników BHP dla Spółki, przygotowywanie zleconych prezentacji i zestawień
Prowadzenie tematów administracyjnych i rozliczeń finansowych działu BHP
Przeprowadzanie zleconych audytów i kontroli BHP
Uczestniczenie w aktualizacji ocen ryzyka zawodowego oraz informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z propozycją działań eliminujących te zagrożenia
Uczestniczenie w postępowaniach powypadkowych, analizach przyczyn źródłowych po zdarzeniach potencjalnie wypadkowych i potencjalnie poważnych
Przeprowadzanie zleconych szkoleń typu instruktaż ogólny, kampanie bezpieczeństwa itp
Nadzorowanie organizacji szkoleń okresowych BHP oraz szkoleń doskonalących wynikających z Zasad CRH
Przygotowywanie, nadzorowanie i weryfikowanie tłumaczenia dokumentów koncernowych i materiałów dotyczących Kampanii Bezpieczeństwa
Nadzorowanie i doskonalenie narzędzi służących do digitalizacji procesów BHP
Szukanie i wykorzystywanie nowych narzędzi skutecznej komunikacji do Klientów B2B/B2C
Tworzenie narzędzi komunikacji marketingowej poprzez opracowanie, zlecanie materiałów marketingowych dedykowanym agencjom oraz nadzór nad ich dystrybucją
Współpraca z partnerami zewnętrznymi przy organizacji eventów promocyjnych oraz reklamowych (np. konferencje, warsztaty, targi, okolicznościowe spotkania etc.)
Współtworzenie programów lojalnościowych oraz programów wsparcia marketingowego dla klientów
Przygotowywanie newsletterów, e-mailingów oraz koordynacja prac nad stroną www.ozarow.com.pl
Szukanie i wykorzystywanie nowych narzędzi skutecznej komunikacji do Klientów B2B/B2C
Tworzenie narzędzi komunikacji marketingowej poprzez opracowanie, zlecanie materiałów marketingowych dedykowanym agencjom oraz nadzór nad ich dystrybucją
Współpraca z partnerami zewnętrznymi przy organizacji eventów promocyjnych oraz reklamowych (np. konferencje, warsztaty, targi, okolicznościowe spotkania etc.)
Współtworzenie programów lojalnościowych oraz programów wsparcia marketingowego dla klientów
Przygotowywanie newsletterów, e-mailingów oraz koordynacja prac nad stroną www.ozarow.com.pl
Organizacja i nadzór nad pracą zespołu w terminalu;
Odpowiedzialność za stan techniczny środków trwałych i infrastruktury kierowanego terminala (bocznica kolejowa , budynki i place, maszyny i urządzenia) poprzez planowanie i nadzór prac remontowych oraz inwestycji;
Odpowiedzialność za współpracę z podmiotami zewnętrznymi oraz stosownymi urzędami w celu zapewnienia ciągłości pracy danego terminala;
Zabezpieczanie ciągłość dostaw cementu poprzez monitorowanie stanu zapasu na terminalu, realizację dostaw samochodowych do klienta;
Współuczestnictwo w opracowaniu założeń budżetowych i analiz mających na celu zapewnienie jak najefektywniejszej pracy terminala oraz minimalizację koszów. Tworzenie raportów z bieżącej działalności;
Nadzór i uczestnictwo w audytach, kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych przeprowadzanych w ramach obowiązujących przepisów prawa oraz procedur wewnątrzzakładowych
Analiza wymagań części formalnej przygotowywanych do ofertowania projektów, terminowe opracowywanie i/lub kompletowanie dokumentów ofertowych wymaganych przy składaniu ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargach publicznych i/lub ofert w procedurach przetargowych opartych na Ustawie PZP oraz ofert w przetargach niepublicznych
Prowadzenie pełnej korespondencji z Zamawiającym
Składanie ofert poprzez platformy zakupowe Zamawiających lub zgodnie z wymaganiami dla ofert nie podlegających ustawie PZP
Przygotowywanie i kompletowanie innych dokumentów wymaganych do czasu podpisania umowy
Przygotowanie i zgłoszeń usług podwykonawców do Zamawiającego
Przekazanie dokumentacji przetargowej do działu realizacji
Archiwizowanie dokumentów tworzonych osobiście lub uzyskanych w procesie opracowań ofertowych
Weryfikacja ofert konkurencji
Współpraca z Działem Prawnym
Bieżące pozyskiwanie referencji po zakończonej umowie
Realizacja i koordynacja przygotowania miesięcznych raportów finansowych spółki,
Realizacja i koordynacja przygotowania budżetu, forecastu oraz planu strategicznego w poszczególnych obszarach funkcjonalnych spółki,
Udzielanie wsparcia merytorycznego w kwestiach finansowych,
Monitorowanie, raportowanie i analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych, rekomendacje dalszych działań optymalizacyjnych,
Analizowanie i przedstawianie aktualnej sytuacji finansowej spółki wraz z identyfikowaniem istotnych kwestii,
Usprawnianie procesu raportowania kosztów. Koordynacja i kontrola procesu wdrożenia ustalonych rozwiązań,
Wykonywanie i nadzór analizy finansowe i prezentacje ad-hoc według wymagań klientów wewnętrznych (raporty kosztów, efektywności itp.),
Uczestnictwo w projektach standaryzacji i usprawnieniach raportowania oraz rozwoju systemów operacyjnych (w przypadku projektów międzynarodowych wdraża standardy na poziomie spółki),
Weryfikacja wykonania wybranych kontroli SOX poprzez: przygotowanie dokumentacji i dowodów z przeprowadzonych kontroli, udostępnianie dowodów z przeprowadzonych kontroli audytorom,
Weryfikacja przygotowanych przez spółę wnioski na nowe inwestycje, na zbycie/likwidację środków trwałych wraz z ich modelami finansowymi oraz koordynacja procesów uzyskiwania ich zatwierdzeń, zgodnie z wymaganiami Grupy,
Realizacja i koordynacja przygotowania miesięcznych raportów finansowych spółki,
Realizacja i koordynacja przygotowania budżetu, forecastu oraz planu strategicznego w poszczególnych obszarach funkcjonalnych spółki,
Udzielanie wsparcia merytorycznego w kwestiach finansowych,
Monitorowanie, raportowanie i analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych, rekomendacje dalszych działań optymalizacyjnych,
Analizowanie i przedstawianie aktualnej sytuacji finansowej spółki wraz z identyfikowaniem istotnych kwestii,
Usprawnianie procesu raportowania kosztów. Koordynacja i kontrola procesu wdrożenia ustalonych rozwiązań,
Wykonywanie i nadzór analizy finansowe i prezentacje ad-hoc według wymagań klientów wewnętrznych (raporty kosztów, efektywności itp.),
Uczestnictwo w projektach standaryzacji i usprawnieniach raportowania oraz rozwoju systemów operacyjnych (w przypadku projektów międzynarodowych wdraża standardy na poziomie spółki),
Weryfikacja wykonania wybranych kontroli SOX poprzez: przygotowanie dokumentacji i dowodów z przeprowadzonych kontroli, udostępnianie dowodów z przeprowadzonych kontroli audytorom,
Weryfikacja przygotowanych przez spółę wnioski na nowe inwestycje, na zbycie/likwidację środków trwałych wraz z ich modelami finansowymi oraz koordynacja procesów uzyskiwania ich zatwierdzeń, zgodnie z wymaganiami Grupy,
Realizacja i koordynacja przygotowania miesięcznych raportów finansowych spółki,
Realizacja i koordynacja przygotowania budżetu, forecastu oraz planu strategicznego w poszczególnych obszarach funkcjonalnych spółki,
Udzielanie wsparcia merytorycznego w kwestiach finansowych,
Monitorowanie, raportowanie i analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych, rekomendacje dalszych działań optymalizacyjnych,
Analizowanie i przedstawianie aktualnej sytuacji finansowej spółki wraz z identyfikowaniem istotnych kwestii,
Usprawnianie procesu raportowania kosztów. Koordynacja i kontrola procesu wdrożenia ustalonych rozwiązań,
Wykonywanie i nadzór analizy finansowe i prezentacje ad-hoc według wymagań klientów wewnętrznych (raporty kosztów, efektywności itp.),
Uczestnictwo w projektach standaryzacji i usprawnieniach raportowania oraz rozwoju systemów operacyjnych (w przypadku projektów międzynarodowych wdraża standardy na poziomie spółki),
Weryfikacja wykonania wybranych kontroli SOX poprzez: przygotowanie dokumentacji i dowodów z przeprowadzonych kontroli, udostępnianie dowodów z przeprowadzonych kontroli audytorom,
Weryfikacja przygotowanych przez spółę wnioski na nowe inwestycje, na zbycie/likwidację środków trwałych wraz z ich modelami finansowymi oraz koordynacja procesów uzyskiwania ich zatwierdzeń, zgodnie z wymaganiami Grupy,
Realizacja i koordynacja przygotowania miesięcznych raportów finansowych spółki,
Realizacja i koordynacja przygotowania budżetu, forecastu oraz planu strategicznego w poszczególnych obszarach funkcjonalnych spółki,
Udzielanie wsparcia merytorycznego w kwestiach finansowych,
Monitorowanie, raportowanie i analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych, rekomendacje dalszych działań optymalizacyjnych,
Analizowanie i przedstawianie aktualnej sytuacji finansowej spółki wraz z identyfikowaniem istotnych kwestii,
Usprawnianie procesu raportowania kosztów. Koordynacja i kontrola procesu wdrożenia ustalonych rozwiązań,
Wykonywanie i nadzór analizy finansowe i prezentacje ad-hoc według wymagań klientów wewnętrznych (raporty kosztów, efektywności itp.),
Uczestnictwo w projektach standaryzacji i usprawnieniach raportowania oraz rozwoju systemów operacyjnych (w przypadku projektów międzynarodowych wdraża standardy na poziomie spółki),
Weryfikacja wykonania wybranych kontroli SOX poprzez: przygotowanie dokumentacji i dowodów z przeprowadzonych kontroli, udostępnianie dowodów z przeprowadzonych kontroli audytorom,
Weryfikacja przygotowanych przez spółę wnioski na nowe inwestycje, na zbycie/likwidację środków trwałych wraz z ich modelami finansowymi oraz koordynacja procesów uzyskiwania ich zatwierdzeń, zgodnie z wymaganiami Grupy,
Prowadzenie i realizowanie projektów inwestycyjnych, remontowych lub innych przedsięwzięć o podobnym charakterze
Wykonywanie koncepcji projektowych, analiz wykonalności i opłacalności projektów
Zlecanie, weryfikacja i uczestnictwo w opracowywaniu dokumentacji technicznych
Opracowywanie projektów zleceń i umów na roboty inwestycyjne – przy wsparciu działu prawnego
Nadzór, koordynowanie i kontrolowanie prac inżynieryjnych w obrębie projektów
Opracowywanie i rozliczanie kosztorysów i harmonogramów zadań pod kątem zleconego wykonawstwa
Koordynowanie realizacji robót budowlanych, zadań inwestycyjnych zgodnie z wymaganiami BHP zawartymi w rozporządzeniach Prawa Budowlanego i przepisach wewnętrznych obowiązujących w organizacji
Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych, rozmów bezpośrednich z przedstawicielami firm zagranicznych
Uczestnictwo w rozruchach technologicznych oraz prowadzenie postępowań gwarancyjnych
prowadzenie od strony zakupowej projektów związanych z zakupem usług w utrzymaniu ruchu oraz urządzeń technologicznych i części zamiennych
negocjacje warunków cenowych
prowadzenie wymaganej procedurami dokumentacji do prowadzonych projektów, w szczególności przygotowywanie zapytań ofertowych, uczestnictwo w procesie przygotowania umów, składanie zamówień, nadzorowanie realizacji zamówień
współpraca z innymi działami firmy (utrzymanie ruchu, produkcja)
Sporządzanie miesięcznych raportów finansowych Spółki
Przygotowanie budżetu rocznego i planów strategicznych, prognoz krótkookresowych, i kontrola ich wykonania
Raportowanie i analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych, rekomendacje dalszych działań optymalizacyjnych
Weryfikacja wykonania wybranych kontroli SOX poprzez: przygotowanie dokumentacji i dowodów z przeprowadzonych kontroli, udostępnianie dowodów z przeprowadzonych kontroli audytorom
Współodpowiedzialność za poprawność księgowań poprzez analizę księgowań, komunikację wymaganych zmian do odpowiednich komórek, analizę ex-post wdrażanych zmian
Przygotowywanie raportów i analiz ad hoc na potrzeby wewnętrzne Spółki wraz z prezentacją danych
Szukanie i wykorzystywanie nowych narzędzi skutecznej komunikacji do Klientów B2B/B2C
Tworzenie narzędzi komunikacji marketingowej poprzez opracowanie, zlecanie materiałów marketingowych dedykowanym agencjom oraz nadzór nad ich dystrybucją
Współpraca z partnerami zewnętrznymi przy organizacji eventów promocyjnych oraz reklamowych (np. konferencje, warsztaty, targi, okolicznościowe spotkania etc.)
Współtworzenie programów lojalnościowych oraz programów wsparcia marketingowego dla klientów
Przygotowywanie newsletterów, e-mailingów oraz koordynacja prac nad stroną www.ozarow.com.pl
Szukanie i wykorzystywanie nowych narzędzi skutecznej komunikacji do Klientów B2B/B2C
Tworzenie narzędzi komunikacji marketingowej poprzez opracowanie, zlecanie materiałów marketingowych dedykowanym agencjom oraz nadzór nad ich dystrybucją
Współpraca z partnerami zewnętrznymi przy organizacji eventów promocyjnych oraz reklamowych (np. konferencje, warsztaty, targi, okolicznościowe spotkania etc.)
Współtworzenie programów lojalnościowych oraz programów wsparcia marketingowego dla klientów
Przygotowywanie newsletterów, e-mailingów oraz koordynacja prac nad stroną www.ozarow.com.pl
Szukanie i wykorzystywanie nowych narzędzi skutecznej komunikacji do Klientów B2B/B2C
Tworzenie narzędzi komunikacji marketingowej poprzez opracowanie, zlecanie materiałów marketingowych dedykowanym agencjom oraz nadzór nad ich dystrybucją
Współpraca z partnerami zewnętrznymi przy organizacji eventów promocyjnych oraz reklamowych (np. konferencje, warsztaty, targi, okolicznościowe spotkania etc.)
Współtworzenie programów lojalnościowych oraz programów wsparcia marketingowego dla klientów
Przygotowywanie newsletterów, e-mailingów oraz koordynacja prac nad stroną www.ozarow.com.pl
Szukanie i wykorzystywanie nowych narzędzi skutecznej komunikacji do Klientów B2B/B2C
Tworzenie narzędzi komunikacji marketingowej poprzez opracowanie, zlecanie materiałów marketingowych dedykowanym agencjom oraz nadzór nad ich dystrybucją
Współpraca z partnerami zewnętrznymi przy organizacji eventów promocyjnych oraz reklamowych (np. konferencje, warsztaty, targi, okolicznościowe spotkania etc.)
Współtworzenie programów lojalnościowych oraz programów wsparcia marketingowego dla klientów
Przygotowywanie newsletterów, e-mailingów oraz koordynacja prac nad stroną www.ozarow.com.pl
Raportowanie wyników Spółki do grupy w ramach raportowania finansowego i zarządczego, budżetów i planów strategicznych
Współpraca z księgowością zewnętrzną i CUW HR/IT; kontrola rozliczeń, przepływu faktur i ewidencji kosztów; przygotowanie raportów kosztowych Spółki i uzgodnienie kosztów pracowniczych, procesowanie płatności w zgodzie z procedurami i regulacjami podatkowymi, koordynowanie procesu rozliczeń wydatków pracowniczych; rozliczenia osób delegowanych w kontakcie z Grupą
Uczestniczenie w audytach zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie obszarów odpowiedzialności. Utrzymywanie kompletności opisów i dowodów kontroli wewnętrznych Spółki zgodnie z wymogami SOX; raportowanie do Grupy
Uczestniczenie w tworzeniu dokumentacji cen transferowych Spółki w zakresie obszarów odpowiedzialności. Przygotowanie wybranych modeli w ramach rozliczeń ze Spółkami Grupy i końcowo-roczne uzgodnienie marż na świadczonych usługach
Przygotowywanie sprawozdań dla GUS, NBP i innych przy współpracy z księgowością zewnętrzną i CUW HR
Uczestniczenie we wdrażaniu polityk, procedur i nowych projektach; odpowiedzialność za wybrane obszary w ramach automatyzacji procesów Spółki
Przygotowanie raportów z zakresu cash management, gwarancji i rachunków bankowych, prognozy sald i innych. Monitorowanie utrzymania optymalnego salda gotówki w cashpoolu, współpraca z bankiem korporacyjnym i Group Treasury. Uczestnictwo we wdrażanych projektach skarbowych w Grupie
Cost analysis, monthly reporting on savings, benefits, key initiatives and projects through development of an effective Procurement Management dashboard (KPIs)
Proactive and continuous identification of opportunities for cost reductions, cost avoidance and service improvements
Leading complex negotiations, delivering cost savings, margin improvements, and other procurement benefits, using best-in-class procurement techniques
Creating procurement category strategy and plans across all channels supported by sourcing strategy, supplier negotiation, selection and evaluation
Building strong relationships with suppliers and take actions to deliver value through growth
Identification and interprets results, trends, business and market environment and drive procurement performance
Realizacja zadań służby BHP wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów oraz celów i zadań BHP/PPOŻ/Ochrony Środowiska wynikających z polityki i standardów Grupy CRH oraz Spółki Trzuskawica S.A
Nadzór, koordynacja, współtworzenie odpowiednich standardów i procedur BHP/PPOŻ / Ochrony Środowiska oraz koordynacja i prowadzenie szkoleń
Przeprowadzanie kontroli, audytów i analiz zgodności wraz z propozycją działań do podjęcia
Współpraca z kierownictwem w zakresie ciągłej poprawy warunków bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości wśród pracowników i podwykonawców
Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP, Ochrony Środowiska i PPOŻ
Realizowanie procedur dotyczących utrzymania jakości produktów. Odpowiadanie za badania jakości kruszyw. Dokonywanie oceny produktu pod kątem jego zgodności z normami
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji cementów, zgodnie z wymaganiami norm: PN-EN 197-1 , PN-B-19797 oraz z Celami jakościowymi dla cementów
Nadzór nad wdrażaniem nowych rozwiązań surowcowych i produktowych optymalizujących jakość i wskaźniki
Wykonywanie audytów nadzorowanych urządzeń procesowych, zgodnie z przyjętym harmonogramem i najlepszą wiedzą procesową
Koordynacja działań międzywydziałowych skierowanych na poprawę wskaźników produkcyjnych, jakościowych i kosztowych
Wsparcie realizacji inwestycji w celu usprawnienia procesów
Współpraca z jednostkami badawczo-innowacyjnymi i laboratoriami dostawców w celu optymalizacji jakościowej i użytkowej wytwarzanych produktów
Udział we wdrażaniu nowych maszyn i narzędzi do produkcji
Wsparcie działów produkcji oraz utrzymania ruchu w rozwiązywaniu problemów technicznych
Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotycząca procesów produkcyjnych
Realizacja zadań służby BHP wynikających z przepisów prawa oraz polityki pracodawcy
Monitorowanie zmian w zakresie wymagań prawnych oraz uczestniczenie we wdrażaniu procedur wynikających z tych zmian
Współtworzenie planów poprawy warunków pracy, działań korygujących w zakresie bezpieczeństwa, ochrony zdrowia
Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji w zakresie obszaru BHP
Nadzór nad organizacją szkoleń okresowych BHP oraz szkoleń doskonalących
Współpraca z kierownictwem w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy a także podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i PPOŻ
Współtworzenie programu bezpieczeństwa behawioralnego
Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP i PPOŻ
Analiza przyczyn występowania awarii przemysłowych systemów informatycznych oraz usuwanie awarii
Programowanie sterowników PLC, paneli operatorskich HMI oraz systemów typu SCADA
Testowanie i wprowadzanie rozwiązań technicznych w zakresie realizowanych zadań
Konserwacja i nadzór urządzeń automatyki
Kompletowanie, aktualizacja dokumentacji projektowej w zakresie sieci Profibus, Ethernet, Profinet, sterowników PLC, przemysłowych sieci światłowodowych oraz tworzenie instrukcji obsługi dla systemów przemysłowych
Dobór rozwiązań technicznych, programowych, sprzętowych i sieciowych w celu rozwijania i unifikacji przemysłowych systemów informatycznych
Organizacja i nadzór prawidłowego przebiegu nowych inwestycji w zakresie systemów przemysłowych oraz prowadzenie ich rozliczenia
Odbiór techniczny urządzeń i oprogramowania całego systemu przemysłowego oraz dokumentacji po przeprowadzonej inwestycji oraz sporządzanie protokołów z wyżej wymienionych odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami
Prowadzenie / nadzorowanie projektów w zakresie automatyki przemysłowej
Analiza przyczyn występowania awarii przemysłowych systemów informatycznych oraz usuwanie awarii
Programowanie sterowników PLC, paneli operatorskich HMI oraz systemów typu SCADA
Testowanie i wprowadzanie rozwiązań technicznych w zakresie realizowanych zadań
Konserwacja i nadzór urządzeń automatyki
Kompletowanie, aktualizacja dokumentacji projektowej w zakresie sieci Profibus, Ethernet, Profinet, sterowników PLC, przemysłowych sieci światłowodowych oraz tworzenie instrukcji obsługi dla systemów przemysłowych
Dobór rozwiązań technicznych, programowych, sprzętowych i sieciowych w celu rozwijania i unifikacji przemysłowych systemów informatycznych
Organizacja i nadzór prawidłowego przebiegu nowych inwestycji w zakresie systemów przemysłowych oraz prowadzenie ich rozliczenia
Odbiór techniczny urządzeń i oprogramowania całego systemu przemysłowego oraz dokumentacji po przeprowadzonej inwestycji oraz sporządzanie protokołów z wyżej wymienionych odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami
Prowadzenie / nadzorowanie projektów w zakresie automatyki przemysłowej
Analiza przyczyn występowania awarii przemysłowych systemów informatycznych oraz usuwanie awarii
Programowanie sterowników PLC, paneli operatorskich HMI oraz systemów typu SCADA
Testowanie i wprowadzanie rozwiązań technicznych w zakresie realizowanych zadań
Konserwacja i nadzór urządzeń automatyki
Kompletowanie, aktualizacja dokumentacji projektowej w zakresie sieci Profibus, Ethernet, Profinet, sterowników PLC, przemysłowych sieci światłowodowych oraz tworzenie instrukcji obsługi dla systemów przemysłowych
Dobór rozwiązań technicznych, programowych, sprzętowych i sieciowych w celu rozwijania i unifikacji przemysłowych systemów informatycznych
Organizacja i nadzór prawidłowego przebiegu nowych inwestycji w zakresie systemów przemysłowych oraz prowadzenie ich rozliczenia
Odbiór techniczny urządzeń i oprogramowania całego systemu przemysłowego oraz dokumentacji po przeprowadzonej inwestycji oraz sporządzanie protokołów z wyżej wymienionych odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami
Prowadzenie / nadzorowanie projektów w zakresie automatyki przemysłowej
Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych związanych z procesem przygotowania, realizacji oraz rozliczenia i zakończenia inwestycji
Opracowywanie dokumentów budżetowych oraz harmonogramów na etapie przygotowania i realizacji inwestycji
Bieżące raportowanie o stanie zaawansowania prowadzonych procesów inwestycyjnych w zakresie rzeczowo finansowym, terminowym (śledzenie ścieżki życia projektów) oraz występujących przekroczeń i zagrożeń
Przygotowanie zapytań ofertowych, przeprowadzanie postępowań, wyszukiwanie firm wykonawczych i współpraca z nimi
Samodzielne przygotowywanie analiz i raportów dot. realizowanych projektów
Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań
Organizacja i koordynowanie prac oraz nadzór nad pracą zespołów projektowych
Prowadzenie/współprowadzenie modułu inwestycyjnego w systemie ERP