Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Kierowca międzynarodowy kat. C+E
Rycerska 12, Przymiłowice (pow. częstochowski)
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Kierowca C+E na chłodnię w transporcie międzynarodowym rzeczy PL=Bałkany w większości + Zachód UE (mniejsza ilość tras)
3/4 tras bez włączonego agregatu
Brak wymiany palet - ostateczność
Trasy stałe powtarzalne na różne kierunki, w większości stałe exporty z małopolski i śląska. Mało przerzutów, ze stałymi zjazdami do kraju i bazy. Najczęściej RO, BG, GR, MK, ALB, HR, IT, SLO ale jeździ każdy kierunek UE
Kierowca C+E na chłodnię w transporcie międzynarodowym rzeczy PL=RO, BG, GR + Zachód UE
3/4 tras bez włączonego agregatu
Brak wymiany palet - ostateczność
Trasy stałe powtarzalne na różne kierunki, w większości stałe exporty z małopolski i śląska, cała UE. Mało przerzutów, ze stałymi zjazdami do kraju i bazy. Najczęściej RO, BG, GR, MK, ALB, HR, IT, SLO ale jeździ każdy kierunek UE Zachód
Kierowca C+E na chłodnię w transporcie międzynarodowym rzeczy PL=UE
3/4 tras bez włączonego agregatu
Brak wymiany palet - ostateczność
Trasy stałe powtarzalne na różne kierunki, w większości stałe exporty z małopolski i śląska, cała UE. Mało przerzutów, ze stałymi zjazdami do kraju i bazy. Najczęściej DE, NL, BE, CZ, SK, AT ale jeździ każdy kierunek
Kierowca C+E na chłodnię w transporcie międzynarodowym rzeczy PL=UE
3/4 tras bez włączonego agregatu
Brak wymiany palet - ostateczność
Trasy stałe powtarzalne na różne kierunki, w większości stałe exporty z małopolski i śląska, cała UE. Mało przerzutów, ze stałymi zjazdami do kraju i bazy. Najczęściej DE, NL, BE, CZ, SK, AT ale jeździ każdy kierunek
Kierowca C+E na chłodnię w transporcie międzynarodowym rzeczy PL=UE
3/4 tras bez włączonego agregatu
Brak wymiany palet - ostateczność
Trasy stałe powtarzalne na różne kierunki, w większości stałe exporty z małopolski i śląska, cała UE. Mało przerzutów, ze stałymi zjazdami do kraju i bazy. Najczęściej DE, NL, BE, CZ, SK, AT ale jeździ każdy kierunek