Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (44)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 44 )
Kierowca autobusu kat. D
Wiedeń, Austria
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Oferujemy Ci pracę sezonową na okres 5-ciu miesięcy, czyli od 13 maja 2024 roku do 13 października 2024
Będziesz prowadził Autobusy turystyczne różnych marek
W 90% będą to trasy po Austrii wyjazd z Wiednia z codziennym powrotem do Wiednia, na bezpłatny pokój jednoosobowy. Przykładowo: Będziesz odbierał gości kongresowych lub gości statków turystycznych pływających pa Dunaju i dowoził w konkretne miejsca
W 10% mogą być trasy do ościennych stolic typu Budapeszt czy Praga
Pracował będziesz zgodnie z bieżącą ilością zleceń, może to być 5 dni pracy i dwa dni wolnego, przy mniejszej ilości zleceń 4 dni pracy i 3 dni wolnego. Zwykle pomiędzy 10 a 12 godzin pracy dziennie
Podstawowy czas pracy wynosi 40 godzin tygodniowo, każda nadgodzina jest płatna +25%
Pracodawca organizuje nocleg w bezpłatnym jednoosobowym pokoju z łazienką
Będziesz prowadził Autobus marki EvoBus, na stałych liniach miejskich i podmiejskich w Hamburgu. Regularny czas pracy wynosi 169,5 godzin w miesiącu, każda dodatkowa godzina jest traktowana jako nadgodzina i płatna +25%. Pracuje się na trzech zmianach, pięć dni w tygodniu w przedziale poniedziałek – sobota
od 13500 do 14500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierowca autobusu kat. D w Szwajcarii
Zug, Szwajcaria
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Będziesz prowadził miejskie Autobusy przegubowe różnych marek, na stałych liniach miejskich w kantonie Zug (środkowa Szwajcaria)
Podstawowy czas pracy wynosi 169,5 godzin w miesiącu
Nadgodziny są płatne plus 25%
Pracuje się na trzech zmianach i zasadniczo pięć dni w tygodniu zgodnie z liniowym rozkładem jazdy
Kierowcy, którzy się dobrze wdrożą, poznają swoje trasy i wyrażą chęć, aby pracować więcej, mogą pracować do 220 godzin miesięcznie
Pracodawca organizuje nocleg w umeblowanym pokoju jednoosobowym (kuchnia i łazienka są wspólne) w cenie 850 CHF za miesiąc
Pokój może znajdować się do +/- 20 kilometrów od miejsca postoju twojego autobusu, dlatego potrzebny będzie ci własny pojazd na dojazdy do pracy
Będziesz prowadził ciągnik siodłowy (wiek pojazdu 5 lat) marki Renault(kabina T-High) , z izotermą w wersji z podwójną podłogą (Doppelstock – Schmitz Cargobull)
Przewozić będziesz różne towary na paletach. Do Twoich obowiązków należał będzie zarówno załadunek jak i rozładunek.. Przewozy, w których będziesz miał przeważnie jedno miejsce załadunku i kilka miejsc rozładunku, mogą odbywać się nocą – choć jazda nocą nie jest regułą
Twój obszar działania to całe Niemcy rzadko kraje graniczące(BeNeLux, Francja, Austria). Swoja prace rozpoczynać będziesz w niedzielę około godziny 22:00 lub w poniedziałek nad ranem. Pracował będziesz tak, aby w piątek być z powrotem na bazie. Raz w miesiącu może wypaść sobota pracująca
Swoją pracę rozpoczynał i kończył będziesz w okolicach Radebeul/Dresden czyli około 115 kilometrów od granicy w Jędrzychowicach
Będziesz prowadził Autobus marki EvoBus, na stałych liniach miejskich i podmiejskich w Hamburgu. Regularny czas pracy wynosi 169,5 godzin w miesiącu, każda dodatkowa godzina jest traktowana jako nadgodzina i płatna +25%. Pracuje się na trzech zmianach, pięć dni w tygodniu w przedziale poniedziałek – sobota
od 13500 do 14500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierowca C+E lub C - Dźwig samobieżny
Kraków
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Będziesz transferował (przyprowadzał pojazd z fabryki do klienta) głównie dźwigi samojezdne o różnych wielkościach (4 do 9 osiowe) i różnych marek (Liebherr, Demag itd.)
Na początku swojej pracy zostaniesz przeszkolony w prowadzeniu dźwigów wieloosiowych. Szkolenie odbędzie sie w Niemczech u jednego z producentów dźwigów
Transfery odbywają się głównie na terenie Europy Zachodniej, najczęściej z Niemiec do Belgi, Holandii lub Włoch
Przeważnie transferował będziesz całkiem nowe pojazdy, zdarzyć się mogą natomiast również pojazdy używane
Z racji ponadnormatywnego ciężaru dźwigów i wymogów transportu ponadnormatywnego transfery odbywają się głównie nocą
O ile posiadasz stosowne kategorie prawa jazdy oprócz transferu dźwigów, transferował będziesz czasami również ciągniki siodłowe, naczepy lub autobusy
W swojej pracy porozumiewać będziesz się często po niemiecku, dokumenty przewozu ponadnormatywnego będą przeważnie również po niemiecku
Nocleg organizuje zawsze bezpłatnie pracodawca, na weekend i po wcześniejszej awizacji jest możliwość bezpłatnego noclegu w okolicach Krakowa
Z reguły pracuje się od poniedziałku do piątku z wolnymi weekendami, po wcześniejszym uzgodnieniu może się jednak zdarzyć praca na weekend
Swoją pracę rozpoczynał i kończył będziesz w okolicach Krakowa
Będziesz prowadził różnej wielkości Autobusy (także autobusy przegubowe), na stałych liniach miejskich/podmiejskich w Berlinie
Jako kierowca BVG będziesz pracował na zmiany, bowiem Autobusy miejskie w Berlinie jeżdżą na okrągło przez całą dobę
Abyś mógł planować swój czas wolny, będziesz miał wpływ na swój harmonogram pracy, który ustalany będzie z odpowiednim wyprzedzeniem
Jeden z możliwych systemów pracy wygląda, tak: 6 dni jazdy 2 dni wolnego / 6 dni jazdy 2 dni wolnego / 5 dni jazdy 3 dni wolnego
Twój podstawowy tydzień pracy będzie miał średnio 38,5 godzin, w niedalekiej przyszłości zejdzie do 37,5 godzin
Do wyboru będziesz miał 6 zajeździ, w których rozpoczniesz i skończysz swoją pracę, tak aby mieć blisko do domu: Spandau, Cicerostraße, Britz, Lichtenberg, Indira-Gandhi-Straße i Müllerstraße
Do Twoich obowiązków będzie należała sprzedaż biletów pasażerom
Będziesz prowadził czteroosiową betoniarkę marki Mercedes Benz, którą będziesz dostarczał świeży beton na okoliczne budowy
Pracuje się przeważnie od poniedziałku do piątku z codziennymi powrotami na bazę, z której po pracy będziesz mógł udać się do swojego bezpłatnego, jednoosobowego i zadbanego kontenera na fajrant. Kontener znajduje się bezpośrednio na bazie. Rzadko zdarzają się sobotnie dyżury. Możliwa praca w systemie 4/1 , lub 3/1
Czasami będziesz dodawał komponenty do swojego mieszalnika betonu. Codziennie po wykonaniu wszystkich przewozów zadbasz również o czystość swojego pojazdu
Miesięczna ilość godzin pracy mieści się w przedziale 190-200 godzin. Pracuje się za dnia i nie ma jazd nocnych
Z racji tego, że będziesz dostarczał beton na okoliczne budowy, wymaga się od Ciebie, abyś potrafił posługiwać się niemieckim, który umożliwi Ci komunikację na danej budowie
Swoją pracę rozpoczynał i kończył będziesz w okolicach 96465 Neustadt bei Coburg, czyli 350 kilometrów od przejścia granicznego w Jędrzychowicach (Zgorzelec)
Będziesz prowadził Autobus marki Mercedes lub Setra (również autobusy przegubowe), na stałych liniach miejskich/podmiejskich w rejonie niemieckiego kodu pocztowego 288XX
Twój harmonogram pracy będzie wyglądał mniej więcej tak, że będziesz pracował 3 dni w tygodniu po 10 godzin dziennie (od 6:00 do 16:00 lub 10:00 do 20:00)
W piątki i soboty będziesz miał zmiany nocne (dodatkowo płatne +40%) w godzinach +/- 20:00 – 05:00
Swoją prace będziesz wykonywał w systemie 3/1, czyli trzy tygodnie jazdy i tydzień wolnego. W swoich trzech tygodniach możesz przepracować do 180 godzin
Na czas pobytu w Niemczech, pracodawca udostępnij ci darmowy, jednoosobowy pokój (kuchnia i łazienka są wspólne)
Do Twoich obowiązków będzie należała również sprzedaż biletów pojedynczym pasażerom oraz utrzymanie porządku w swoim Autobusie (podczas postojów, które są płatne)
Swoją pracę wykonywał będziesz w okolicach Bremy kod pocztowy: 288XX
Będziesz prowadził ciągnik siodłowy marki Mercedes Actros (wiek maks. 4 lata), plus naczepę izotermę lub plandekę na trasach dalekobieżnych po Niemczech, rzadko BeNeLux lub Austria
Przewoził będziesz różne towary na paletach, do Twoich obowiązków należał będzie również za i rozładunek
Pracował będziesz w większości za dnia od poniedziałku do piątku z powrotami na weekend do domu
Swoją pracę rozpoczynał i kończył będziesz w oddziale firmy, który znajduje się w 04158 Leipzig, czyli 220 kilometrów od przejścia granicznego w Jędrzychowicach (Zgorzelec)
Będziesz transferował (przyprowadzał pojazd z fabryki do klienta) głównie dźwigi samojezdne o różnych wielkościach (4 do 9 osiowe) i różnych marek (Liebherr, Demag itd.)
Na początku swojej pracy zostaniesz przeszkolony w prowadzeniu dźwigów wieloosiowych. Szkolenie odbędzie sie w Niemczech u jednego z producentów dźwigów
Transfery odbywają się głównie na terenie Europy Zachodniej, najczęściej z Niemiec do Belgi, Holandii lub Włoch
Przeważnie transferował będziesz całkiem nowe pojazdy, zdarzyć się mogą natomiast również pojazdy używane
Z racji ponadnormatywnego ciężaru dźwigów i wymogów transportu ponadnormatywnego transfery odbywają się głównie nocą
O ile posiadasz stosowne kategorie prawa jazdy oprócz transferu dźwigów, transferował będziesz czasami również ciągniki siodłowe, naczepy lub autobusy
W swojej pracy porozumiewać będziesz się często po niemiecku, dokumenty przewozu ponadnormatywnego będą przeważnie również po niemiecku
Nocleg organizuje zawsze bezpłatnie pracodawca, na weekend i po wcześniejszej awizacji jest możliwość bezpłatnego noclegu w okolicach Krakowa
Z reguły pracuje się od poniedziałku do piątku z wolnymi weekendami, po wcześniejszym uzgodnieniu może się jednak zdarzyć praca na weekend
Swoją pracę rozpoczynał i kończył będziesz w okolicach Krakowa
Będziesz prowadził Autobus marki EvoBus, na stałych liniach miejskich i podmiejskich w Hamburgu. Regularny czas pracy wynosi 169,5 godzin w miesiącu, każda dodatkowa godzina jest traktowana jako nadgodzina i płatna +25%. Pracuje się na trzech zmianach, pięć dni w tygodniu w przedziale poniedziałek – sobota
od 13500 do 14500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierowca kat. D - Autobus
Hamburg, Niemcy
Wygasła: 27.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Będziesz prowadził Autobus marki EvoBus, na stałych liniach miejskich i podmiejskich w Hamburgu. Regularny czas pracy wynosi 169,5 godzin w miesiącu, każda dodatkowa godzina jest traktowana jako nadgodzina i płatna +25%. Pracuje się na trzech zmianach, pięć dni w tygodniu w przedziale poniedziałek – sobota
od 13500 do 14500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierowca C+E niemiecka umowa system 11/3dni
Zwickau, Niemcy
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Będziesz prowadził nowoczesny ciągnik siodłowy marki MAN. Na naczepie typu plandeka lub mega będziesz przewoził części motoryzacyjne (automotiv)
Transport odbywać sie będzie na niemieckich trasach dalekobieżnych, na których będziesz kursował pomiędzy magazynami dystrybucyjnymi, dostawcami części a linią produkcyjną samochodów
Noclegi spędzać będziesz w nowoczesnej kabinie pojazdu marki MAN. Swoja pracę będziesz rozpoczynał i kończył w okolicach Zwickau (wschodnie Niemcy)
Zwykle pracuje się od poniedziałku do piątku. Harmonogram Twojej pracy można ustawić także tak, abyś raz na dwa tygodnie miał przedłużony weekend (piątek, sobota, niedziela lub sobota, niedziela, poniedziałek)
W tym Wideo kierowca Przemek odpowiada na pytania i mówi o tym, jak wygląda jego dzień pracy: youtu.be/8cRCfH8SSNM
Będziesz prowadził nowoczesny ciągnik siodłowy marki MAN. Na naczepie typu plandeka lub mega będziesz przewoził części motoryzacyjne (automotiv)
Transport odbywać sie będzie na niemieckich trasach dalekobieżnych, na których będziesz kursował pomiędzy magazynami dystrybucyjnymi, dostawcami części a linią produkcyjną samochodów
Noclegi spędzać będziesz w nowoczesnej kabinie pojazdu marki MAN. Swoja pracę będziesz rozpoczynał i kończył w okolicach Zwickau (wschodnie Niemcy)
Zwykle pracuje się od poniedziałku do piątku. Harmonogram Twojej pracy można ustawić także tak, abyś raz na dwa tygodnie miał przedłużony weekend (piątek, sobota, niedziela lub sobota, niedziela, poniedziałek)
W tym Wideo kierowca Przemek odpowiada na pytania i mówi o tym, jak wygląda jego dzień pracy: youtu.be/8cRCfH8SSNM
Będziesz prowadził nowoczesny ciągnik siodłowy marki MAN. Na naczepie typu plandeka lub mega będziesz przewoził części motoryzacyjne (automotiv)
Transport odbywać sie będzie na niemieckich trasach dalekobieżnych, na których będziesz kursował pomiędzy magazynami dystrybucyjnymi, dostawcami części a linią produkcyjną samochodów
Noclegi spędzać będziesz w nowoczesnej kabinie pojazdu marki MAN. Swoja pracę będziesz rozpoczynał i kończył w okolicach Zwickau (wschodnie Niemcy)
Zwykle pracuje się od poniedziałku do piątku. Harmonogram Twojej pracy można ustawić także tak, abyś raz na dwa tygodnie miał przedłużony weekend (piątek, sobota, niedziela lub sobota, niedziela, poniedziałek)
W tym Wideo kierowca Przemek odpowiada na pytania i mówi o tym, jak wygląda jego dzień pracy: youtu.be/8cRCfH8SSNM
Będziesz prowadził ciągnik siodłowy marki Mercedes benz lub MAN. Pojazdy te mają od jednego do trzech lat. Twoją naczepą będzie chłodnia(głównie Chereau). Przewozy odbywać będą się głównie nocą, w 90% po Niemczech, 5% po Holandii i 5% po Austrii. Przewozić będziesz mięso na paletach ale i też w formie wiszącej na hakach. Transport produktów o różnej temperaturze tzn. jako produkty świeże albo mrożone. Do Twoich obowiązków należeć będzie rozładunek, ale to raczej tylko w przypadku dowozu mięsa do filii sklepów spożywczych typu Lidl czy Aldi. Swoją pracę wykonywał będziesz w systemie 2/1, co oznacza 2 tygodnie jazdy i tydzień wolnego. Twoja główna baza znajdować będzie się, w okolicach 49661 Cloppenburg
od 16000 do 18000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierowca Autobusu kat. D
Niemcy
Wygasła: 13.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Będziesz prowadził w większości przegubowe Autobusy marki MAN na liniach zastępujący ruch kolejowy Deutsche Bahn(Niemieckie Koleje). Oznacza to, że możesz być wysłany na różne trasy w całych Niemczech. Czas pobytu na danej trasie zależy od czasu, który jest potrzebny na wykonanie inwestycji i powiązany z nią autobusowy transport zastępczy. W praktyce ruch zastępcy może trwać zaledwie przez kilka dni lub nawet kilka miesięcy. Niemniej jednak pracodawca chce zatrudnić osoby na okres nieoznaczony, które są gotowe na tego typu pracę. Po indywidualnym ustaleniu istnieje możliwość pracy w różnych systemach na przykład 3/1 (trzy tygodnie jazdy / tydzień wolnego)
Osoby bez doświadczenia są mile widziane jednak ich znajomość języka niemieckiego musi być na dobrym komunikatywnym poziomie
Pracodawca organizuje i opłaca nocleg w pensjonacie lub w pokoju jednoosobowym (kuchnia toaleta, łazienka są wspólne) w 2 lub 3 pokojowych mieszkaniach
Będziesz prowadził nowoczesny ciągnik siodłowy marki Volvo lub Mercedes (wiek pojazdów od 1-3 lat) z naczepą typu plandeka lub chłodnia w zależności od potrzeb
Naczepy są zwykle ładowane wcześniej. Plandeką transportować będziesz głównie materiały budowlane. Na chłodni przewozić będziesz w większości pakowaną spożywkę (między innymi orzechy) w zakresie temperatur od 12 do 18 stopni celsjusza. Chłodnie będziesz rozładowywał za pomocą elektrycznego paleciaka (ameise)
Twój obszar działania to całe Niemcy rzadko kraje graniczące(BeNeLux, Francja, Austria). Swoja prace rozpoczynać będziesz w niedzielę około godziny 22:00 lub w poniedziałek nad ranem. Oznacza że będą również jazdy nocne, które są dodatkowo płatne +25% Pracował będziesz tak, aby co drugi weekend miec 3 dni wolnego (piątek-niedziela, lub sobota-poniedziałek)
Swoją pracę rozpoczynał i kończył będziesz w okolicach 14929 Treuenbrietzen, czyli 150 kilometrów od granicy w Świecku
W firmie zatrudniony jest polskojęzyczny dyspozytor, co ułatwi Ci kontakt
Będziesz prowadził Autobus marki Mercedes lub Iveco, na stałych liniach podmiejskich i/lub gimbusy szkolne. Na pierwszej zmianie twoja praca rozpoczynać będzie się w godzinach 4:00 - 6:00 i trwać będzie do godzin popołudniowych. Druga zmiana zaczyna się zwykle koło południa i może trwać do późnych godzin nocnych. Co drugi weekend w którym mogą się zdarzyć jazdy nocne będzie pracujący za to w tygodniu będziesz miał wolne. Wszelkie jazdy nocne, w niedzielę i święta są dodatkowo płatne zgodnie z układem zbiorowym,
Większość floty jest nowa i wszystkie autobusy są oczywiście z automatyczną skrzynią biegów,
Jako kierowca będziesz również sprzedawał bilety pojedynczym pasażerom
Będziesz prowadził Autobus marki Mercedes lub Iveco, na stałych liniach podmiejskich i/lub gimbusy szkolne. Na pierwszej zmianie twoja praca rozpoczynać będzie się w godzinach 4:00 - 6:00 i trwać będzie do godzin popołudniowych. Druga zmiana zaczyna się zwykle koło południa i może trwać do późnych godzin nocnych. Co drugi weekend w którym mogą się zdarzyć jazdy nocne będzie pracujący za to w tygodniu będziesz miał wolne. Wszelkie jazdy nocne, w niedzielę i święta są dodatkowo płatne zgodnie z układem zbiorowym,
Większość floty jest nowa i wszystkie autobusy są oczywiście z automatyczną skrzynią biegów,
Jako kierowca będziesz również sprzedawał bilety pojedynczym pasażerom