Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Analiza operacji logistycznych i propozycja rozwiązań w celu redukcji kosztów operacyjnych
Tworzenie, mapowanie i dokumentacja procesów logistycznych - bieżących oraz przyszłych
Prowadzenie analiz mierzących efektywność i wydajność procesów logistycznych, tworzenie wskaźników KPI
Przygotowywanie kalkulacji procesowo-kosztowych dla bieżących i nowych modeli biznesowych
Koordynacja i wsparcie nowych wdrożeń, organizacja procesów na etapie uruchomienia
Analiza niezgodności, inicjacja działań korygujących i zapobiegawczych
Stały monitoring i usprawnianie obecnych procesów logistycznych w obszarze magazynowania i VAS
Identyfikowanie możliwości wprowadzenie nowych technologii i innowacji w celu podniesienia efektywności, obniżenia kosztów i poprawy wydajności procesów
Analiza danych klienta w celu uzyskania optymalnego rozwiązania logistycznego w zakresie procesów, przepływów materiałów, metod magazynowania oraz zasobów i kosztów
Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży, wsparcie w aspektach technicznych oraz udział w prezentacjach ofertowych
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług i ciągłe podnoszenie konkurencyjności projektu w odpowiedzi na aktualne potrzeby klienta i rynku
Monitorowanie wskaźników efektywności, wyników operacyjnych, analizowanie danych
Rozwijanie projektu poprzez bliską i partnerską współpracę z anglojęzycznym klientem
Koordynowanie inicjatyw ciągłego doskonalenia w bliskiej współpracy z działem Continuous Improvement, budowanie i rozwijanie świadomości zespołu w tym obszarze i zapewnienie realizacji projektów optymalizacyjnych
Ciągła praca z zespołem w celu podwyższania jakości operacyjnej ale i zarządzania poszczególnymi obszarami z najwyższym poszanowaniem wartości i koncentracji na komunikację
Rozwijanie, motywowanie zespołu, dbałość o wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania
Zarządzanie ryzykiem: identyfikowanie potencjalnych zagrożeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i korekcyjnych
Współokreślanie i wdrażanie celów strategicznych i operacyjnych w bliskiej współpracy z dyrektorem oddziału
Tworzenie planów krótko i długoterminowych we współpracy ze wszystkimi działami operacyjnymi i wspierającymi
Obsługa płacowa i kadrowa pracowników, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych składników, wynikających z bieżących potrzeb rozliczeń z pracownikami
Koordynowanie prac zespołu
Wystawianie zaświadczeń na potrzeby pracowników
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Wsparcie pracowników w problematyce płacowej, podatkowej oraz ubezpieczeń społecznych
Jako Brygadzista będziesz odpowiedzialny/a za nadzorowanie pracy podległego zespołu, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę i stabilną współpracę
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Koordynowanie i nadzór pracy podległych pracowników magazynu (zespół kilkunastoosobowy)
Zapewnienie terminowej i zgodnej z wymogami jakościowymi realizacji zadań
Odpowiedzialność za realizację wskaźników wydajnościowych w podległym obszarze
Optymalizację i poprawę stosowanych standardów i procedur
Dbanie o bezpieczeństwo pracy przy obsłudze towarów
opracowywanie procedur wewnętrznych, regulaminów i instrukcji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
przeprowadzanie wewnętrznych audytów BHP/PPOŻ, raportowanie oraz nadzorowanie działań korygujących,
prowadzenie szkoleń bhp,
prowadzenie postępowań powypadkowych,
doradztwo w zakresie stosowania przepisów bhp i ppoż,
udział w ocenie ryzyka zawodowego,
podejmowanie aktywnych działań na rzecz podnoszenia świadomości i kultury bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej wśród pracowników oraz wdrażanie procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
inne zadania wynikające z rozporządzenia dotyczącego służby bhp,
średnio 1 wizyta w tygodniu w oddziale w Pass k. Błonia
opracowywanie procedur wewnętrznych, regulaminów i instrukcji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
przeprowadzanie wewnętrznych audytów BHP/PPOŻ, raportowanie oraz nadzorowanie działań korygujących,
prowadzenie szkoleń bhp,
prowadzenie postępowań powypadkowych,
doradztwo w zakresie stosowania przepisów bhp i ppoż,
udział w ocenie ryzyka zawodowego,
podejmowanie aktywnych działań na rzecz podnoszenia świadomości i kultury bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej wśród pracowników oraz wdrażanie procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
inne zadania wynikające z rozporządzenia dotyczącego służby bhp,
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług i ciągłe podnoszenie konkurencyjności projektu w odpowiedzi na aktualne potrzeby klienta i rynku
Monitorowanie wskaźników efektywności, wyników operacyjnych, analizowanie danych
Rozwijanie projektu poprzez bliską i partnerską współpracę z anglojęzycznym klientem
Koordynowanie inicjatyw ciągłego doskonalenia w bliskiej współpracy z działem Continuous Improvement, budowanie i rozwijanie świadomości zespołu w tym obszarze i zapewnienie realizacji projektów optymalizacyjnych
Ciągła praca z zespołem w celu podwyższania jakości operacyjnej ale i zarządzania poszczególnymi obszarami z najwyższym poszanowaniem wartości i koncentracji na komunikację
Rozwijanie, motywowanie zespołu, dbałość o wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania
Zarządzanie ryzykiem: identyfikowanie potencjalnych zagrożeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i korekcyjnych
Współokreślanie i wdrażanie celów strategicznych i operacyjnych w bliskiej współpracy z dyrektorem oddziału
Tworzenie planów krótko i długoterminowych we współpracy ze wszystkimi działami operacyjnymi i wspierającymi
Support Rhenus Business Development projects as consultative seller. Collect the business cases of the prospects and customers and identify the value opportunities from IT
Be an assertive partner for the customers and Rhenus stakeholders to define WMS requirements as input for solution design and delivery and which gives optimal value for both the business and for IT continuity also on the longer term
Plan the delivery of IT solutions in projects e.g. estimate the need manhours from the different types of IT specialists as well as the risks
Review projects, promote learning and drive and manage the development of the Rhenus WMS Core, i.e. the standardized technical building blocks and functional templates which can be re-used across the warehouses and customer operations
Push project teams to make maximum use of the configuration possibilities of BY WMS and not move into development. Push to make maximum use of the available WMS solution standards (Rhenus “Core”)
Steer and support development of extensions and integrations when confirmed necessary and within the change and development policies of Rhenus Warehousing Solutions
Design and deliver solutions in innovation projects e.g. for mechanization and robotization as well in (complex) customer implementation projects and process improvements. Manage scope and risks in cooperation with business project managers
Support project teams where needed in every aspect both functional and technical, including quality assurance/design review, environment setup, configuration, report and label generation, troubleshooting, system testing & programming
Coach and develop Rhenus (junior) BY WMS consultants. Ensure BY WMS trainings to IT and logistic professionals in Rhenus
Contribute to the professional development of Rhenus BY WMS organization, IT policies, processes, ways-of-working and tools
Steer to clear organization structure between project teams and standing organizations
Represent Rhenus in the BY customer communication structures e.g. the Special Interest Groups
Support the Rhenus implementation teams with all tasks related to customer implementation projects within the IT/WMS policies of Rhenus (e.g. change policy and BY Core). These include (but are not limited to) tuning requirements, configuration of BY WMS, draft specifications for developments (interfaces, labels and forms), testing solutions, training of key users, Go Live migration tasks and resolution of incidents
Same for other similar business projects e.g. process improvements and (customer) change requests
Collect wishes from business stakeholders and drive implementation project teams to come to deliverable, SMART requirements within the time plans of the projects. Document the development specifications for business integrations (interfaces) with customers and for forms and label. Challenge stakeholders to get approvals for the requirements and for the development specifications
Provide solutions within the configuration possibilities of BY WMS, challenge the stakeholders to accept configurable solutions. In case not possible (significantly inefficient) define developments for extensions in consultation with Rhenus senior WMS experts (Solution Architects and Design Authority)
Provide solutions that make the most of the available WMS solution standards (Rhenus “Core”). Challenge the stakeholders to accept configurable solutions
Analyze and resolve reported incidents and initiate actions to prevent re-occurrence (problem management)
Support Go Live migration and hand-over to the support organization
Document solutions and ways-of-working
Reporting and consultancy tasks on request of IT Management
Support Rhenus BY WMS projects with development of integrations and extensions within the IT/WMS policies of Rhenus (e.g. change policy and BY Core). These include support of implementation project teams with development opportunities, feedback and review of design specifications and “first time right” delivery of solutions
Same for other similar business projects e.g. mechanization and robotization projects and process improvements and (customer) change requests
Continuous improvements of developed solutions based on design reviews and problem management (“feedbacks from the field”)
Analyze and resolve reported technical incidents and initiate actions to prevent re-occurrence (problem management)
Support Go Live migration and hand-over to the support organization
Contribute to the development of Rhenus BY WMS Core by modularization and generalization (re-usability, parameterization)
Develop and maintain the development framework for BY WMS Core and the “downstream” operational installations, for version management, deployments (“product architecture”) and certification
Define, demand and maintain requirements for the hosting infrastructure of BY WMS both in Rhenus data centers as well as cloud providers (IAAS). Monitor the BY WMS applications and implement patches and hygiene measures
Drive technical innovations such as automated deployment across the development street, automated testing and robotization
Document solutions and ways-of-working
Reporting and consultancy tasks on request of IT Management
As key position holder you define the long-term strategy for services and competencies of the BY CC in alignment with the wider IT strategies at Rhenus
Furthermore, you build the new CC organization and manage it in all aspects, i.e. structure, jobs, employees, working methods, tools and costs
Next to this, you manage the relationship with the stakeholders in business and IT in a global environment. Moreover, you will be engaged as a professional consulting partner in business opportunities e.g. new acquisition of customers and companies
You safeguard, that services and solutions are provided at the right quality levels and agreed costs, both in running business as well as in projects
Last-but-not-least you will be engaged in our innovation roadmap and ensure that the potential of BY WMS is fully unlocked
Kierownik Operacyjny (centrum dystrybucyjne e-commerce)
Stefana Batorego 6, Pass (pow. warszawski zachodni; gm. Błonie)
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Jako Kierownik Operacyjny będziesz zarządzać zespołem od 200 do 300 osób i odpowiadać za poprawny przebieg procesów operacyjnych w centrum dystrybucyjnym e-commerce
Będziesz odpowiadać za:
Zapewnienie ciągłości procesów magazynowych
Planowanie i monitorowanie operacyjnej pracy magazynu
Profesjonalne zarządzanie i rozwój podległego zespołu
Ścisłą współpracę z klientem
Inicjowanie i wdrażanie usprawnień procesowych
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w magazynie
Stefana Batorego 6, Pass (pow. warszawski zachodni; gm. Błonie)
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Jako Kierownik Działu będziesz odpowiedzialny za zarządzanie pracą podległego zespołu w jednym z obszarów, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę oraz stabilną współpracę
Twoje obowiązki
Zarządzanie pracą podległego zespołu (od kilkunastu do kilkudziesięciu osób) w jednym z obszarów: przyjęcie towaru lub kompletacja i wysyłka towaru
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów magazynowych
Weryfikację statusu zamówień
Analizę wskaźników wydajności i jakości pracy działu
Szkolenie nowych pracowników
Optymalizację i rozwój procesów w podległym obszarze
Współpracę z innymi działami oraz dbałość o prawidłowy przepływ informacji
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług i ciągłe podnoszenie konkurencyjności projektu w odpowiedzi na aktualne potrzeby klienta i rynku
Monitorowanie wskaźników efektywności, wyników operacyjnych, analizowanie danych
Rozwijanie projektu poprzez bliską i partnerską współpracę z anglojęzycznym klientem
Koordynowanie inicjatyw ciągłego doskonalenia w bliskiej współpracy z działem Continuous Improvement, budowanie i rozwijanie świadomości zespołu w tym obszarze i zapewnienie realizacji projektów optymalizacyjnych
Ciągła praca z zespołem w celu podwyższania jakości operacyjnej ale i zarządzania poszczególnymi obszarami z najwyższym poszanowaniem wartości i koncentracji na komunikację
Rozwijanie, motywowanie zespołu, dbałość o wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania
Zarządzanie ryzykiem: identyfikowanie potencjalnych zagrożeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i korekcyjnych
Współokreślanie i wdrażanie celów strategicznych i operacyjnych w bliskiej współpracy z dyrektorem oddziału
Tworzenie planów krótko i długoterminowych we współpracy ze wszystkimi działami operacyjnymi i wspierającymi
Opracowywanie procedur wewnętrznych, regulaminów i instrukcji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
Przeprowadzanie wewnętrznych audytów bhp/ppoż
Prowadzenie szkoleń bhp
Prowadzenie postępowań powypadkowych
Doradztwo w zakresie stosowania przepisów bhp i ppoż
Udział w ocenie ryzyka zawodowego
Podejmowanie aktywnych działań na rzecz podnoszenia świadomości i kultury bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej wśród pracowników oraz wdrażanie procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy
Inne zadania wynikające z rozporządzenia dotyczącego służby bhp
Budowanie, rozwój i wdrażanie strategii Lean w całej organizacji
Odegranie kluczowej roli w prowadzeniu inicjatyw ciągłego doskonalenia w 6 polskich oddziałach
Zarządzanie 10- osobowym, rozproszonym zespołem Continuous Improvement pracując w trybie: około 70/ 80% czasu pracy w Swarzędzu, około 20 - 30% obecnośćw innych oddziałach
We współpracy z różnymi pionami organizacyjnymi zarządzanie projektami optymalizacyjnymi w magazynach odpowiedzialnych za polskie i międzynarodowe projekty e-commerce
Tworzenie i realizowanie planów szkoleniowych z obszaru Lean (także w języku angielskim)
Wspieranie zespołów operacyjnych w procesie identyfikacji przyczyn problemów i strat oraz w ich rozwiązywaniu zgodnie z metodologią Lean/ Kaizen/ Continuous Improvement
Wprowadzanie w codzienne życie naszej organizacji zasad metodologii Lean
Odpowiedzialność za zarządzanie projektami optymalizacyjnymi związanymi z ciągłym doskonaleniem w sferach jakości, wydajności operacyjnej i kosztowej, z wykorzystaniem metod i narzędzi Lean
Identyfikowanie obszarów do doskonalenia, mapowanie procesów, wprowadzanie usprawnień i udział w tworzeniu standardów
Stefana Batorego 6, Pass (pow. warszawski zachodni; gm. Błonie)
Wygasła: 27.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Jako Kierownik Działu będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie pracą podległego zespołu w jednym z obszarów: przyjęcia, kompletacji lub wysyłki towaru, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę oraz stabilną współpracę
Twoje obowiązki:
Zarządzanie pracą podległego zespołu (od kilkunastu do kilkudziesięciu osób)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów magazynowych
Weryfikacja statusu zamówień
Analiza wskaźników wydajności i jakości pracy działu
Szkolenie nowych pracowników
Optymalizacja i rozwój procesów w podległym obszarze
Współpraca z innymi działami, dbałość o prawidłowy przepływ informacji
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług i ciągłe podnoszenie konkurencyjności projektu w odpowiedzi na aktualne potrzeby klienta i rynku
Monitorowanie wskaźników efektywności, wyników operacyjnych, analizowanie danych
Rozwijanie projektu poprzez bliską i partnerską współpracę z anglojęzycznym klientem
Koordynowanie inicjatyw ciągłego doskonalenia w bliskiej współpracy z działem Continuous Improvement, budowanie i rozwijanie świadomości zespołu w tym obszarze i zapewnienie realizacji projektów optymalizacyjnych
Ciągła praca z zespołem w celu podwyższania jakości operacyjnej ale i zarządzania poszczególnymi obszarami z najwyższym poszanowaniem wartości i koncentracji na komunikację
Rozwijanie, motywowanie zespołu, dbałość o wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania
Zarządzanie ryzykiem: identyfikowanie potencjalnych zagrożeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i korekcyjnych
Współokreślanie i wdrażanie celów strategicznych i operacyjnych w bliskiej współpracy z dyrektorem oddziału
Tworzenie planów krótko i długoterminowych we współpracy ze wszystkimi działami operacyjnymi i wspierającymi
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (m.in. prowadzenie akt osobowych, sporządzanie pełnej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS i PPK)
sporządzanie list płac, w tym naliczanie zasiłków dla pracowników
ewidencja i rozliczanie czasu pracy, m.in. urlopów pracowniczych oraz zwolnień lekarskich
sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PPK, obsługa PFRON oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dla GUS
kontakt z instytucjami zewnętrznymi i prowadzenie spraw z zakresu ich działania m.in: ZUS, US (PIT-y), PFRON, GUS, TFI (PPK)
prowadzenie korespondencji komorniczej
obsługa benefitów pracowniczych
współpraca z księgowością, BHP i innymi działami spółki
analiza i przygotowywanie sprawozdań statystycznych i raportów w obszarze analityki HR
Budowanie, rozwój i wdrażanie strategii Lean w całej organizacji
Odegranie kluczowej roli w prowadzeniu inicjatyw ciągłego doskonalenia w 6 polskich oddziałach
Zarządzanie 10- osobowym, rozproszonym zespołem Continuous Improvement pracując w trybie: około 70/ 80% czasu pracy w Swarzędzu, około 20 - 30% obecnośćw innych oddziałach
We współpracy z różnymi pionami organizacyjnymi zarządzanie projektami optymalizacyjnymi w magazynach odpowiedzialnych za polskie i międzynarodowe projekty e-commerce
Tworzenie i realizowanie planów szkoleniowych z obszaru Lean (także w języku angielskim)
Wspieranie zespołów operacyjnych w procesie identyfikacji przyczyn problemów i strat oraz w ich rozwiązywaniu zgodnie z metodologią Lean/ Kaizen/ Continuous Improvement
Wprowadzanie w codzienne życie naszej organizacji zasad metodologii Lean
Odpowiedzialność za zarządzanie projektami optymalizacyjnymi związanymi z ciągłym doskonaleniem w sferach jakości, wydajności operacyjnej i kosztowej, z wykorzystaniem metod i narzędzi Lean
Identyfikowanie obszarów do doskonalenia, mapowanie procesów, wprowadzanie usprawnień i udział w tworzeniu standardów
Stefana Batorego 6, Pass (pow. warszawski zachodni; gm. Błonie)
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Jako Kierownik Operacyjny będziesz zarządzać zespołem od 200 do 300 osób i odpowiadać za poprawny przebieg procesów operacyjnych w centrum dystrybucyjnym e-commerce
Będziesz odpowiadać za:
Zapewnienie ciągłości procesów magazynowych
Planowanie i monitorowanie operacyjnej pracy magazynu
Profesjonalne zarządzanie i rozwój podległego zespołu
Ścisłą współpracę z klientem
Inicjowanie i wdrażanie usprawnień procesowych
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w magazynie
Obsługa płacowa i kadrowa pracowników, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych składników, wynikających z bieżących potrzeb rozliczeń z pracownikami
Wystawianie zaświadczeń na potrzeby pracowników
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Wsparcie pracowników w problematyce płacowej, podatkowej oraz ubezpieczeń społecznych
Staż w Dziale Sprzedaży i Rozwoju logistyki kontraktowej
Radonice 46B, Radonice (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Zdobędziesz cenne doświadczenie zawodowe – jesteśmy jedną z czołowych firm w obszarze logistyki e‑commerce
Poznasz zakres funkcjonowania zarówno działu sprzedaży, jak i całej organizacji
Otrzymasz szansę na udział w prawdziwych projektach logistycznych
Zgłębisz tajniki procesu ofertowania – zarówno w obszarze działań sprzedażowych, jak i solution design (analiza i interpretacja danych, modelowanie procesów magazynowych, praca z wykorzystaniem narzędzia kalkulacyjnego, przejście przez proces wyceny, budowanie cennika). Zależy nam, aby pokazać Ci różne możliwości rozwoju!
Zobaczysz, jak wygląda praca w jednym z naszych centrów logistycznych oraz jak realizowane są operacje magazynowe – czyli to, co stanowi trzon naszej działalności
Wszystko to pokażą Ci doświadczeni specjaliści w przyjaznej atmosferze – praca u nas jest naprawdę wyjątkowa!
Stefana Batorego 6, Pass (pow. warszawski zachodni; gm. Błonie)
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Jako Kierownik Działu w naszym magazynie będziesz odpowiedzialny za zarządzanie pracą podległego zespołu w jednym z obszarów: przyjęcia, kompletacji lub wysyłki towaru, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę oraz stabilną współpracę
Twój zakres obowiązków:
Zarządzanie pracą podległego zespołu (od kilkunastu do kilkudziesięciu osób) w jednym z obszarów: przyjęcie towaru, kompletacja lub wysyłka towaru
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów magazynowych w podległym obszarze z zachowaniem wyznaczonych standardów
Weryfikacja statusu zamówień
Analiza wskaźników wydajności i jakości pracy działu
Współpraca z innymi działami oraz dbałość o prawidłowy przepływ informacji
Szkolenie nowych pracowników
Planowanie pracy podległego zespołu
Optymalizacja i rozwój procesów w podległym obszarze
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Udział w procesie inwentaryzacji
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz utrzymaniem porządku w magazynie
Stefana Batorego 6, Pass (pow. warszawski zachodni; gm. Błonie)
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Jako Kierownik Działu w Magazynie będziesz odpowiedzialny za zarządzanie pracą podległego zespołu w jednym z obszarów: przyjęcia, kompletacji lub wysyłki towaru, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę oraz stabilną współpracę
Twój zakres obowiązków:
Zarządzanie pracą podległego zespołu (od kilkunastu do kilkudziesięciu osób) w jednym z obszarów: przyjęcie towaru, kompletacja lub wysyłka towaru
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów magazynowych w podległym obszarze z zachowaniem wyznaczonych standardów
Weryfikacja statusu zamówień
Analiza wskaźników wydajności i jakości pracy działu
Współpraca z innymi działami oraz dbałość o prawidłowy przepływ informacji
Szkolenie nowych pracowników
Planowanie pracy podległego zespołu
Optymalizacja i rozwój procesów w podległym obszarze
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Udział w procesie inwentaryzacji
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz utrzymaniem porządku w magazynie
Aktywny udział w projektowaniu i realizacji strategii HR w oddziale
Wdrażanie nowych procesów HR w jednostce, badanie ich efektywności oraz optymalizacja już istniejących procesów
Wsparcie menedżerów w zarządzaniu zespołem, w rozwiązywaniu bieżących problemów i podejmowaniu decyzji
Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozwoju pracowników, m.in. w procesach feedbackowych, budowaniu planów rozwojowych pracowników, szkoleniach, programach talentowych
Inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających satysfakcję i zaangażowanie pracowników
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych i onboardingowych na wszystkie stanowiska
Udział w targach pracy i wydarzeniach branżowych, współpracę z uczelniami w zakresie organizacji praktyk
Koordynację działań z zakresu komunikacji wewnętrznej w jednostce
Współpracę z zespołem HR w Rhenus Logistics Polska w ramach prowadzonych projektów HR
Obsługa płacowa i kadrowa pracowników, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych składników, wynikających z bieżących potrzeb rozliczeń z pracownikami
Wystawianie zaświadczeń na potrzeby pracowników
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Wsparcie pracowników w problematyce płacowej, podatkowej oraz ubezpieczeń społecznych
Stefana Batorego 6, Pass (pow. warszawski zachodni; gm. Błonie)
Wygasła: 12.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Specjalista ds. Jakości będziesz realizować procesy inwentaryzacji, kontroli jakości oraz reklamacyjne. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę i stabilną współpracę
Będziesz odpowiadać za:
Obsługę reklamacji i zapytań od Klienta
Wsparciae Kierownika w sterowaniu pracą Działu – delegowanie zadań
Bieżącą weryfikację, kontrolę oraz modyfikację stanów magazynowych
Inwentaryzację artykułów i wyjaśnianie niezgodności
Utrzymanie porządku i czystości w magazynie
Wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa BHP
Jako jeden z 5 kierowników operacyjnych w swarzędzkim oddziale Rhenus (woj. wielkopolskie), będziesz odpowiadał/a za operacje w dużym projekcie e-commerce, realizowanym od 9 lat dla klienta z branży modowej
Zadania Kierownika Operacyjnego
Rozwijanie strategii mającej na celu optymalizację, usprawnianie oraz podnoszenie jakości i wydajności powierzonych procesów
Skuteczne zarządzanie dużymi zespołami
Realizacja założeń produkcyjnych z uwzględnieniem wskaźników logistycznych i wydajnościowych
Analiza parametrów logistycznych
Wyznaczanie i realizacja planów produktywności
Koncepcyjne określenie celów dla realizacji wymagań klienta
Bieżący nadzór oraz organizacją nad powierzonym obszarem operacyjnym
Współpraca z pozostałymi działami w celu osiągnięcia płynności procesu produkcyjnego
Budowanie i rozwój kultury ciągłego doskonalenia
Inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających satysfakcję i zaangażowanie pracowników
Jako jeden z 5 kierowników operacyjnych w swarzędzkim oddziale Rhenus (woj. wielkopolskie), będziesz odpowiadał/a za operacje w dużym projekcie e-commerce, realizowanym od 9 lat dla klienta z branży modowej
Zadania Kierownika Operacyjnego
Rozwijanie strategii mającej na celu optymalizację, usprawnianie oraz podnoszenie jakości i wydajności powierzonych procesów
Skuteczne zarządzanie dużymi zespołami
Realizacja założeń produkcyjnych z uwzględnieniem wskaźników logistycznych i wydajnościowych
Analiza parametrów logistycznych
Wyznaczanie i realizacja planów produktywności
Koncepcyjne określenie celów dla realizacji wymagań klienta
Bieżący nadzór oraz organizacją nad powierzonym obszarem operacyjnym
Współpraca z pozostałymi działami w celu osiągnięcia płynności procesu produkcyjnego
Budowanie i rozwój kultury ciągłego doskonalenia
Inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających satysfakcję i zaangażowanie pracowników
Jako jeden z 5 kierowników operacyjnych w swarzędzkim oddziale Rhenus (woj. wielkopolskie), będziesz odpowiadał/a za operacje w dużym projekcie e-commerce, realizowanym od 9 lat dla klienta z branży modowej
Zadania Kierownika Operacyjnego
Rozwijanie strategii mającej na celu optymalizację, usprawnianie oraz podnoszenie jakości i wydajności powierzonych procesów
Skuteczne zarządzanie dużymi zespołami
Realizacja założeń produkcyjnych z uwzględnieniem wskaźników logistycznych i wydajnościowych
Analiza parametrów logistycznych
Wyznaczanie i realizacja planów produktywności
Koncepcyjne określenie celów dla realizacji wymagań klienta
Bieżący nadzór oraz organizacją nad powierzonym obszarem operacyjnym
Współpraca z pozostałymi działami w celu osiągnięcia płynności procesu produkcyjnego
Budowanie i rozwój kultury ciągłego doskonalenia
Inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających satysfakcję i zaangażowanie pracowników
Stefana Batorego 6, Pass (pow. warszawski zachodni; gm. Błonie)
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Jako Kierownik Działu w Magazynie będziesz odpowiedzialny za zarządzanie pracą podległego zespołu w jednym z obszarów: przyjęcia, kompletacji lub wysyłki towaru, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę oraz stabilną współpracę
Twój zakres obowiązków:
Zarządzanie pracą podległego zespołu (od kilkunastu do kilkudziesięciu osób) w jednym z obszarów: przyjęcie towaru, kompletacja lub wysyłka towaru
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów magazynowych w podległym obszarze z zachowaniem wyznaczonych standardów
Weryfikacja statusu zamówień
Analiza wskaźników wydajności i jakości pracy działu
Współpraca z innymi działami oraz dbałość o prawidłowy przepływ informacji
Szkolenie nowych pracowników
Planowanie pracy podległego zespołu
Optymalizacja i rozwój procesów w podległym obszarze
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Udział w procesie inwentaryzacji
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz utrzymaniem porządku w magazynie
Jako Brygadzista będziesz odpowiedzialny/a za nadzorowanie pracy podległego zespołu, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę i stabilną współpracę
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Koordynowanie i nadzór pracy podległych pracowników magazynu (zespół kilkunastoosobowy)
Zapewnienie terminowej i zgodnej z wymogami jakościowymi realizacji zadań
Odpowiedzialność za realizację wskaźników wydajnościowych w podległym obszarze
Optymalizację i poprawę stosowanych standardów i procedur
Dbanie o bezpieczeństwo pracy przy obsłudze towarów
Jako Kierownik Działu w Magazynie będziesz odpowiedzialny za zarządzanie pracą podległego zespołu w jednym z obszarów: przyjęcia lub kompletacji i wysyłki towaru, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę oraz stabilną współpracę
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Zarządzanie pracą podległego zespołu (od kilkunastu do kilkudziesięciu osób) w jednym z obszarów: przyjęcie towaru lub kompletacja i wysyłka towaru
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów magazynowych w podległym obszarze
Weryfikację statusu zamówień
Analizę wskaźników wydajności i jakości pracy działu
Współpracę z innymi działami oraz dbałość o prawidłowy przepływ informacji
Szkolenie nowych pracowników
Planowanie pracy podległego zespołu
Optymalizację i rozwój procesów w podległym obszarze
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Udział w procesie inwentaryzacji
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz utrzymaniem porządku w magazynie
Systematyczna analiza i monitoring otoczenia rynkowego z naciskiem na obszar Wielkopolski oraz Dolnego Śląska
Zbudowanie i utrzymanie stałych relacji z potencjalnymi klientami w regionie
Weryfikacja potrzeb klientów, ocena potencjału projektów oraz ich zgodności z przyjętą strategią handlową
Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych, w tym podstawowych wycen oraz prezentacji sprzedażowych
Udział w rozmowach handlowych oraz prezentacja rozwiązań w czasie spotkań z klientami
Zarządzanie projektowe procesem sprzedażowym, koordynacja działań i aktywności w ramach szerokiej kooperacji z różnymi działami firmy, w tym we współpracy z działem operacyjnym
Przygotowywanie i wspieranie procesu negocjacyjnego
Aktywne wsparcie realizacji projektu na etapie wdrożenia, fazy docelowej z naciskiem na koordynację działań oraz kontakt z klientem
Wspieranie działań oraz kampanii marketingowych, w tym promocji usług realizowanych w istniejących obiektach magazynowych
Udział w opracowywaniu i realizacji strategii handlowej
Inne zadania związane z codzienną pracą działu Sprzedaży i Rozwoju Logistyki Kontraktowej
Systematyczna analiza i monitoring otoczenia rynkowego z naciskiem na obszar Wielkopolski oraz Dolnego Śląska
Zbudowanie i utrzymanie stałych relacji z potencjalnymi klientami w regionie
Weryfikacja potrzeb klientów, ocena potencjału projektów oraz ich zgodności z przyjętą strategią handlową
Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych, w tym podstawowych wycen oraz prezentacji sprzedażowych
Udział w rozmowach handlowych oraz prezentacja rozwiązań w czasie spotkań z klientami
Zarządzanie projektowe procesem sprzedażowym, koordynacja działań i aktywności w ramach szerokiej kooperacji z różnymi działami firmy, w tym we współpracy z działem operacyjnym
Przygotowywanie i wspieranie procesu negocjacyjnego
Aktywne wsparcie realizacji projektu na etapie wdrożenia, fazy docelowej z naciskiem na koordynację działań oraz kontakt z klientem
Wspieranie działań oraz kampanii marketingowych, w tym promocji usług realizowanych w istniejących obiektach magazynowych
Udział w opracowywaniu i realizacji strategii handlowej
Inne zadania związane z codzienną pracą działu Sprzedaży i Rozwoju Logistyki Kontraktowej
Obsługa płacowa i kadrowa pracowników, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych składników, wynikających z bieżących potrzeb rozliczeń z pracownikami
Wystawianie zaświadczeń na potrzeby pracowników
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Wsparcie pracowników w problematyce płacowej, podatkowej oraz ubezpieczeń społecznych
Systematyczna analiza i monitoring otoczenia rynkowego z naciskiem na obszar Wielkopolski oraz Dolnego Śląska
Zbudowanie i utrzymanie stałych relacji z potencjalnymi klientami w regionie
Weryfikacja potrzeb klientów, ocena potencjału projektów oraz ich zgodności z przyjętą strategią handlową
Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych, w tym podstawowych wycen oraz prezentacji sprzedażowych
Udział w rozmowach handlowych oraz prezentacja rozwiązań w czasie spotkań z klientami
Zarządzanie projektowe procesem sprzedażowym, koordynacja działań i aktywności w ramach szerokiej kooperacji z różnymi działami firmy, w tym we współpracy z działem operacyjnym
Przygotowywanie i wspieranie procesu negocjacyjnego
Aktywne wsparcie realizacji projektu na etapie wdrożenia, fazy docelowej z naciskiem na koordynację działań oraz kontakt z klientem
Wspieranie działań oraz kampanii marketingowych, w tym promocji usług realizowanych w istniejących obiektach magazynowych
Udział w opracowywaniu i realizacji strategii handlowej
Inne zadania związane z codzienną pracą działu Sprzedaży i Rozwoju Logistyki Kontraktowej
Aktywny udział w projektowaniu i realizacji strategii HR w oddziale
Wdrażanie nowych procesów HR w jednostce, badanie ich efektywności oraz optymalizacja już istniejących procesów
Wsparcie menedżerów w zarządzaniu zespołem, w rozwiązywaniu bieżących problemów i podejmowaniu decyzji
Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozwoju pracowników, m.in. w procesach feedbackowych, budowaniu planów rozwojowych pracowników, szkoleniach, programach talentowych
Inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających satysfakcję i zaangażowanie pracowników
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych i onboardingowych na wszystkie stanowiska
Udział w targach pracy i wydarzeniach branżowych, współpracę z uczelniami w zakresie organizacji praktyk
Koordynację działań z zakresu komunikacji wewnętrznej w jednostce
Współpracę z zespołem HR w Rhenus Logistics Polska w ramach prowadzonych projektów HR
Pracując na stanowisku będziesz bezpośrednio raportował/-a do Dyrektora Finansowego spółki i odpowiadać za prowadzenie rachunkowości spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz polityką Grupy Rhenus
Twój zakres obowiązków: :
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia ksiąg i rozliczeń podatkowych (w tym deklaracji podatkowych CIT, VAT, JPK, podatek u źródła)
Terminowe raportowanie zgodnie z grupowymi standardami
Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
Przygotowywanie raportów do GUS, NBP
Optymalizacja efektywności procesów księgowych
Efektywne zarządzanie zespołem
Współpraca z audytorami, konsultantami oraz instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP)
Udział/prowadzenie projektów związanych z optymalizacją systemów oraz ich dostosowaniem do wymagań podatkowych
Jako Project Manager w Rhenus Logistics Bolesławiec będziesz odpowiadał/a za rozwój naszego magazynu w Bolesławcu. Obecny obiekt w którym realizowane są projekty zarówno e-commerce, jak i produkcyjne, ma ponad 60.000 metrów kwadratowych (z możliwością rozbudowy do 100.000 metrów kwadratowych)
Koordynowanie prac związanych z wdrożeniem nowych projektów
Opracowanie harmonogramu zgodnie z nowoczesnymi metodami zarządzania projektami
Bieżący kontakt z klientem
Prowadzenie dokumentacji projektowej, tworzenie i wdrażanie koncepcji automatyzacji i usprawnień procesów
Raportowanie postępów prac w projekcie, ryzyk, ścieżki krytycznej, zgodności z założonym budżetem
Koordynowanie zadań / projektów zespołu oraz aktywne wspieranie jego członków
Na stanowisku Specjalisty ds. rekrutacji możesz spodziewać się samodzielnych zadań, ale i pracy zespołowej w niektórych obszarach, stabilnego zatrudnienia i partnerskiej atmosfery
Twój zakres obowiązków:
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, głównie dotyczących pracowników blue collar
Dbanie o positive candidate expierience
Administrowanie bazą danych
Rozwój marki pracodawcy wewnątrz organizacji i w działaniach zewnętrznych
Wspieranie różnych projektów HR w tym np. rozwój aplikacji onboardingowej, wdrażanie i rozwój wartości firmowych
Jako Koordynator będziesz odpowiedzialny za zarządzanie pracą podległego zespołu, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 3 zmiany, w oparciu o umowę o pracę i długoterminową, stabilną współpracęZarządzanie pracą podległego zespołu
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu zamówień, zgodnie z zachowaniem wyznaczonych standardów
Weryfikację stanów zamówień
Analizę statystyk wydajności pracy działu
Współpracę z innymi działami oraz dbałość o prawidłowy przepływ informacji
Jako Kierownik Działu w Magazynie będziesz odpowiedzialny za zarządzanie pracą podległego zespołu w jednym z obszarów: przyjęcia, kompletacji lub wysyłki towaru, delegowanie zadań i dbanie o prawidłowy przebieg procesu. To praca na 2 zmiany, w oparciu o umowę o pracę oraz stabilną współpracę
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie pracą podległego zespołu (od kilkunastu do kilkudziesięciu osób) w jednym z obszarów: przyjęcie towaru, kompletacja lub wysyłka towaru
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów magazynowych w podległym obszarze z zachowaniem wyznaczonych standardów
Weryfikację statusu zamówień
Analizę wskaźników wydajności i jakości pracy działu
Współpracę z innymi działami oraz dbałość o prawidłowy przepływ informacji
Szkolenie nowych pracowników
Planowanie pracy podległego zespołu
Optymalizację i rozwój procesów w podległym obszarze
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Udział w procesie inwentaryzacji
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz utrzymaniem porządku w magazynie