Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (44)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 44 )
Specjalista / Specjalistka ds. utrzymania infrastruktury IT
Geodetów 16, Gdańsk
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa awarii i zdarzeń w Data Center w trybie zmianowym 24/7/365
Uruchamianie nowych urządzeń zgodnie ze specyfikacją
Aktualizacja firmware w instalowanych urządzeniach
Wsparcie techniczne klientów Data Center "Remote hands"
Zgłaszanie usterek, incydentów i zdarzeń zgodnie z politykami firmy
Nadzór prac zewnętrznych firm serwisowych
Analiza i obsługa zdarzeń dotyczących serwerów i przydzielonej do nich infrastruktury techniczno-systemowej w oparciu o komunikaty z systemów monitorujących
Inne prace porządkowe i konserwacyjne na obiekcie Data Center
Przede wszystkim poszukujemy osób o silnym zainteresowaniu obsługą Klienta i umiejętnym budowaniu z nim relacji. Dodatkowo zależy nam na współpracy z osobą zaangażowaną w pracę z Klientem i chętną do rozwoju w tym obszarze
Stanowisko, na które aplikujesz jest wielozadaniowe, gdzie codzienna praca nie tylko polega na obsłudze zgłoszeń telefonicznych i mailowych, ale też na aktywnym udziale w projektach mających na celu nieustanne ulepszanie obsługi Klienta w organizacji
Dajemy przestrzeń na nowe pomysły, w związku z tym nasi członkowie zespołu mają realny wpływ na organizację i poziom obsługi Klienta
Przede wszystkim poszukujemy osób o silnym zainteresowaniu obsługą Klienta i umiejętnym budowaniu z nim relacji. Dodatkowo zależy nam na współpracy z osobą zaangażowaną w pracę z Klientem i chętną do rozwoju w tym obszarze
Stanowisko, na które aplikujesz jest wielozadaniowe, gdzie codzienna praca nie tylko polega na obsłudze zgłoszeń telefonicznych i mailowych, ale też na aktywnym udziale w projektach mających na celu nieustanne ulepszanie obsługi Klienta w organizacji
Dajemy przestrzeń na nowe pomysły, w związku z tym nasi członkowie zespołu mają realny wpływ na organizację i poziom obsługi Klienta
Praca polegająca na obsłudze klienta, głównie poprzez system zgłoszeń oraz telefon
Nie jest to typowa infolinia i daleko nam do tego, choćby, dlatego że nic nie sprzedajemy - są od tego specjaliści :)
Jesteśmy firmą świadczącą usługi serwerowe pod strony WWW oraz pocztę e-mail
Jeśli coś nie działa, bądź klient nie wie jaka jest poprawna konfiguracja, kontaktuje się z naszym zespołem
Praca nie polega tylko na wsparciu technicznym, częścią naszej pracy również jest bieżąca obsługa klienta w sprawie faktur, zaległości, przedłużanie abonamentów, czyli jednym słowem codzienność!
W naszej pracy również ważna jest, współpraca z innymi działami naszej firmy: zespołem administratorów, techników, księgowością etc
Szukamy kogoś, kto nie boi się kontaktu z klientem, dla kogo "rozwiązywanie zagadek" w pracy brzmi ciekawie, kto w pracy nie chce wytapiać 8 godzin, a ulepszać, wprowadzać nowe projekty i pracować TAK! Pracować :)
Jeśli masz doświadczenie z klientem - super! Jeśli nie masz żadnej wiedzy technicznej, ale jesteś w stanie otworzyć umysł i uczyć się od najlepszych - też super!
Jesteś gotów na naukę?
Jesteś zdeterminowany?
Nie chcesz się nudzić w pracy?
W przypadku odpowiedzi 3 x TAK może czas zmienić branżę ;-)
Obsługa awarii i zdarzeń w Data Center w trybie zmianowym 24/7/365
Uruchamianie nowych urządzeń zgodnie ze specyfikacją
Aktualizacja firmware w instalowanych urządzeniach
Wsparcie techniczne klientów Data Center "Remote hands"
Zgłaszanie usterek, incydentów i zdarzeń zgodnie z politykami firmy
Nadzór prac zewnętrznych firm serwisowych
Analiza i obsługa zdarzeń dotyczących serwerów i przydzielonej do nich infrastruktury techniczno-systemowej w oparciu o komunikaty z systemów monitorujących
Inne prace porządkowe i konserwacyjne na obiekcie Data Center
Praca polegająca na obsłudze klienta, głównie poprzez system zgłoszeń oraz telefon
Nie jest to typowa infolinia i daleko nam do tego, choćby, dlatego że nic nie sprzedajemy - są od tego specjaliści :)
Jesteśmy firmą świadczącą usługi serwerowe pod strony WWW oraz pocztę e-mail
Jeśli coś nie działa, bądź klient nie wie jaka jest poprawna konfiguracja, kontaktuje się z naszym zespołem
Praca nie polega tylko na wsparciu technicznym, częścią naszej pracy również jest bieżąca obsługa klienta w sprawie faktur, zaległości, przedłużanie abonamentów, czyli jednym słowem codzienność!
W naszej pracy również ważna jest, współpraca z innymi działami naszej firmy: zespołem administratorów, techników, księgowością etc
Szukamy kogoś, kto nie boi się kontaktu z klientem, dla kogo "rozwiązywanie zagadek" w pracy brzmi ciekawie, kto w pracy nie chce wytapiać 8 godzin, a ulepszać, wprowadzać nowe projekty i pracować TAK! Pracować :)
Jeśli masz doświadczenie z klientem - super! Jeśli nie masz żadnej wiedzy technicznej, ale jesteś w stanie otworzyć umysł i uczyć się od najlepszych - też super!
Jesteś gotów na naukę?
Jesteś zdeterminowany?
Nie chcesz się nudzić w pracy?
W przypadku odpowiedzi 3 x TAK może czas zmienić branżę ;-)