Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
wykonywanie czynności administratorskich, m.in. aktualizowanie systemów i aplikacji, zarządzanie uprawnieniami, zapewnienie bezpieczeństwa, stabilności pracy oraz poprawnego funkcjonowania i eksploatacji powierzonych systemów;
monitorowanie poprawności działania utrzymywanych i eksploatowanych systemów, aplikacji i baz danych;
obsługa zgłoszeń i zapewnienie wsparcia użytkownikom w ramach II linii wsparcia;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji;
współpraca z dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania do potrzeb użytkowników;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi aplikacjami;
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej systemów informatycznych;
testowanie nowych programów i sprzętu wspierającego pracę w systemach
Referent / Podinspektor / Inspektor w zespole HelpDesk
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 22.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Głównym zadaniem pracownika jest rejestracja zgłoszeń użytkowników usług informatycznych w systemie ServiceDesk Plus oraz ich realizowanie w trybie zdalnym
Celem pracy jest wsparcie pracowników GMG w zakresie zachowania ciągłości funkcjonowania stanowiska komputerowego
Twój podstawowy zakres obowiązków to:
• rozwiazywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych,
• przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych, rejestracja zgłoszeń i incydentów,
• udzielanie zdalnej pomocy użytkownikom,
• udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek technicznych sprzętu komputerowego oraz usług udostępnionych użytkownikom,
• asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
• współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania zgłoszeń usług i incydentów,
• nadzór nad zarejestrowanymi zgłoszeniami, eskalacja zgłoszeń przeterminowanych,
• szkolenie użytkowników z obsługi systemu zarządzania zgłoszeniami
Twój nieregularny zakres obowiązków to:
• utrzymanie komputerowych stanowisk pracy wraz z peryferiami,
• przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych,
• instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
• wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji,
• udział w postępowaniach przetargowych w roli członka komisji,
• realizacja umów z dostawcami,
• udział w doborze i wdrażaniu rozwiązań oraz doskonaleniu procedur wewnętrznych,
• wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Działu wsparcia Użytkowników i Infrastruktury
przygotowywanie projektu budżetu Biura i sprawozdań z jego wykonania;
przygotowywanie wniosków o zmiany w budżecie oraz aktualizacja planu i wykonania wydatków budżetowych;
bieżące monitorowanie budżetu Biura, dokonywanie czynności kontrolnych i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowo-księgowych;
sporządzanie wniosków o przekazanie środków finansowych i realizacja finansowa działań Biura (m.in. realizacja nagród w dziedzinie kultury, stypendiów artystów, działań promocyjnych);
sporządzanie harmonogramów płatności Biura;
przygotowywanie analiz ekonomicznych i sprawozdań;
opiniowanie planów oraz sprawozdań finansowych instytucji kultury;
monitorowanie realizacji uchwał i zarządzeń, dotyczących wykonywanych na stanowisku zadań;
sporządzanie sprawozdań opisowych w zakresie zadań polityki kulturalnej, w tym z dotacji przyznanych nadzorowanym jednostkom;
przeprowadzanie kontroli w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych Miasta w zakresie realizowanych zadań oraz posiadanych uprawień
• utrzymanie komputerowych stanowisk pracy wraz z peryferiami,
• utrzymanie sieci dostępowej dla stanowisk komputerowych,
• przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych,
• asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania
• wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji,
• udział w postępowaniach przetargowych w roli członka komisji,
• realizacja umów z dostawcami
Nieregularne obowiązki:
• przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych, rejestracja wszystkich zgłoszeń usług i incydentów,
• udzielanie zdalnej pomocy użytkownikom,
• udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek technicznych sprzętu komputerowego oraz usług udostępnionych użytkownikom,
• asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
• współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania zgłoszeń usług i incydentów,
• nadzór nad zarejestrowanymi zgłoszeniami, eskalacja zgłoszeń przeterminowanych,
• szkolenie użytkowników z obsługi systemu zarządzania zgłoszeniami
• udział w doborze i wdrażaniu rozwiązań oraz doskonaleniu procedur wewnętrznych,
• wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury
• współpraca z jednostkami obsługiwanymi, wszystkimi wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz gminami gdańskiego obszaru metropolitarnego, oraz innymi interesariuszami
Prowadzenia monitoringu infrastruktury, sieci, systemów i usług teleinformatycznych pod kątem bezpieczeństwa, w tym m.in. Analiza logów oraz ruchu sieciowego,
Podejmowania działań interwencyjnych względem zidentyfikowanego zagrożenia, w tym działań zabezpieczających infrastrukturę oraz dane,
Zbierania kluczowych informacji o analizowanych zdarzeniach, zabezpieczania dowodów, opisywania zdarzeń na potrzeby procesu reagowania na incydenty,
Przekazywania informacji o zagrożeniach oraz rekomendowania zabezpieczeń do właściwych komórek organizacyjnych,
Administrowania systemami oraz programami narzędziowymi wspierającymi pracę zespołu,
Obsługi zgłaszanych przez pracowników zdarzeń dotyczących naruszeń bezpieczeństwa,
Analizy potencjalnie niebezpiecznych wiadomości oraz plików przekazywanych w zgłoszeniach od użytkowników i służb it,
Współtworzenia polityk i mechanizmów bezpieczeństwa oraz rekomendacji usprawnień w obszarze bezpieczeństwa it,
Współpracy z innymi zespołami dbającymi o bezpieczeństwo oraz ciągłość działania usług,
Współtworzenia materiałów szkoleniowych oraz działań uświadamiających z zakresu bezpieczeństwa it,
Przygotowywania raportów z realizacji zadań zespołu
Głównym zadaniem pracownika jest rejestracja zgłoszeń użytkowników usług informatycznych w systemie ServiceDesk Plus oraz ich realizowanie w trybie zdalnym
Celem pracy jest wsparcie pracowników GMG w zakresie zachowania ciągłości funkcjonowania stanowiska komputerowego
Twój podstawowy zakres obowiązków to:
• wsparcie użytkownika końcowego poprzez rozwiazywanie incydentów i usług informatycznych zgłaszanych drogą elektroniczną oraz telefoniczną,
• udzielanie zdalnej pomocy użytkownikom,
• udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek technicznych sprzętu komputerowego oraz usług udostępnionych użytkownikom,
• asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
• współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania zgłoszeń usług i incydentów,
• nadzór nad zarejestrowanymi zgłoszeniami, eskalacja zgłoszeń przeterminowanych,
• szkolenie użytkowników z obsługi systemu zarządzania zgłoszeniami
Twój nieregularny zakres obowiązków to:
• utrzymanie komputerowych stanowisk pracy wraz z peryferiami,
• przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych,
• wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji,
• udział w postepowaniach przetargowych w roli członka komisji,
• udział w doborze i wdrażaniu rozwiązań oraz doskonaleniu procedur wewnętrznych,
• wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Działu wsparcia Użytkowników i Infrastruktury
zarządzanie i administracja powierzonym oprogramowaniem;
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji;
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami;
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków;
współpraca z różnymi podmiotami w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz planowania rozwoju i utrzymania środowiska IT;
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania do potrzeb użytkowników;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi aplikacjami;
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami;
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu;
głównym zadaniem pracownika jest rejestracja zgłoszeń użytkowników usług informatycznych w systemie ServiceDesk Plus oraz ich realizowanie w trybie zdalnym;
celem pracy jest wsparcie pracowników GMG w zakresie zachowania ciągłości funkcjonowania stanowiska komputerowego;
przyjmowanie i rozwiązywanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych oraz rejestracja zgłoszeń usług i incydentów ,
udzielanie zdalnej pomocy użytkownikom;
udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek sprzętu komputerowego oraz usług udostępnianych użytkownikom;
asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania zgłoszeń usług
i incydentów;
nadzór nad zarejestrowanymi zgłoszeniami, eskalacja zgłoszeń przeterminowanych;
szkolenie użytkowników z obsługi systemu zarządzania zgłoszeniami;
utrzymanie komputerowych stanowisk pracy wraz z peryferiami;
utrzymanie sieci dostępowej dla stanowisk komputerowych;
przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych;
asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania;
wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji;
udział w postępowaniach przetargowych w zakresie przygotowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia,
realizacja umów z dostawcami,
udział w doborze i wdrażaniu rozwiązań oraz doskonaleniu procedur wewnętrznych;
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury;
współpraca z jednostkami obsługiwanymi, wszystkimi wydziałami Urzędu, jednostkami operacyjnymi Miasta oraz gminami gdańskiego obszaru metropolitalnego, oraz innymi interesariuszami
zarządzanie i administracja powierzonym oprogramowaniem;
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji;
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami;
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków;;
współpraca z różnymi podmiotami w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz planowania rozwoju i utrzymania środowiska IT;
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania do potrzeb użytkowników;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi aplikacjami
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami;
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu;
Podinspektor/inspektor w zespole serwisu sprzętu komputerowego K GCI 27/22
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 17.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
- podstawowe obowiązki:
• utrzymanie komputerowych stanowisk pracy wraz z peryferiami,
• utrzymanie sieci dostępowej dla stanowisk komputerowych,
• przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych,
• asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania
• wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji,
• udział w postępowaniach przetargowych w roli członka komisji,
• realizacja umów z dostawcami
- nieregularne obowiązki:
• przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych, rejestracja wszystkich zgłoszeń usług i incydentów,
• udzielanie zdalnej pomocy użytkownikom,
• udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek technicznych sprzętu komputerowego oraz usług udostępnionych użytkownikom,
• asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
• współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania zgłoszeń usług i incydentów,
• nadzór nad zarejestrowanymi zgłoszeniami, eskalacja zgłoszeń przeterminowanych,
• szkolenie użytkowników z obsługi systemu zarządzania zgłoszeniami
• udział w doborze i wdrażaniu rozwiązań oraz doskonaleniu procedur wewnętrznych,
• wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury
• współpraca z jednostkami obsługiwanymi, wszystkimi wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz gminami gdańskiego obszaru metropolitarnego, oraz innymi interesariuszami
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji;
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami;
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków;
współpraca z różnymi podmiotami w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz planowania rozwoju i utrzymania środowiska IT;
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania do potrzeb użytkowników;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi aplikacjami;
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami;
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu;
Podinspektor/inspektor w zespole serwisu sprzętu komputerowego
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
utrzymanie komputerowych stanowisk pracy wraz z peryferiami,
utrzymanie sieci dostępowej dla stanowisk komputerowych,
przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych,
asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji,
udział w postępowaniach przetargowych w roli członka komisji,
realizacja umów z dostawcami,
przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych, rejestracja wszystkich zgłoszeń usług i incydentów,
udzielanie zdalnej pomocy użytkownikom,
udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek technicznych sprzętu komputerowego oraz usług udostępnionych użytkownikom,
asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania zgłoszeń usług i incydentów,
nadzór nad zarejestrowanymi zgłoszeniami, eskalacja zgłoszeń przeterminowanych,
szkolenie użytkowników z obsługi systemu zarządzania zgłoszeniami,
udział w doborze i wdrażaniu rozwiązań oraz doskonaleniu procedur wewnętrznych,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury,
współpraca z jednostkami obsługiwanymi, wszystkimi wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz gminami gdańskiego obszaru metropolitarnego, oraz innymi interesariuszami
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji;
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami;
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków;;
współpraca z różnymi podmiotami w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz planowania rozwoju i utrzymania środowiska IT;
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania do potrzeb użytkowników;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi aplikacjami
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami;
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu;
planowanie i organizacja działań mających na celu racjonalizację zużycia energii;
realizacja działań generujących oszczędności w zakresie zużycia energii elektrycznej, cieplnej i gazowej oraz przygotowywanie wniosków o optymalizację parametrów;
inicjowanie i uczestnictwo w opracowaniu programów dotyczących poprawy efektywności energetycznej wraz z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii oraz monitorowanie efektów uzyskanych w wyniku ich realizacji;
koordynowanie działań związanych z planowaniem, inwestycjami i usługami w zakresie efektywności energetycznej;
opracowywanie wskaźników, monitorowanie i prowadzenie ewaluacji w celu obniżenia zużycia i kosztów energetycznych (taryfa, moc);
analizowanie potrzeb kompensacji mocy biernej i wsparcia przy zlecaniu modernizacji;
realizowanie projektów oświetleniowych w zakresie analizy potrzeb i rekomendowania rozwiązań;
poszukiwanie rozwiązań dla optymalizacji kosztowej zakupu mediów energetycznych;
tworzenie założeń i opisu zamówienia instalacji OZE;
prowadzenie obliczeń, wprowadzanie danych do systemu nadawania klasy energetycznej budynkom;
opiniowanie zakresu planowanych inwestycji w efektywność energetyczną;
analizowanie audytów energetycznych budynków ex-ante i ex-post wykonywanych na potrzeby inwestycji termomodernizacyjnych;
analizowanie audytów efektywności energetycznej, wnioskowanie o uzyskanie i sprzedaż tzw. Białych certyfikatów;
analizowanie charakterystyk energetycznych budynków użyteczności publicznej – zgodnie z ustawą powinny je mieć wykonane wszystkie budynki użyteczności publicznej (pow. 250m2);
analizowanie, bądź wykonywanie badań termowizyjnych (możliwe także testów szczelności);
dbanie z należytą starannością o stan nieruchomości urzędu i lokali jednostek pomocniczych miasta, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, w tym:
utrzymanie nieruchomości i ich infrastruktury w sprawności technicznej (konserwacja i bieżące remonty),
udział w przeglądach technicznych obiektów rocznych i okresowych – sporządzanie protokołów przeglądu,
planowanie robót remontowych i modernizacyjnych,
zlecanie usuwania awarii i ich skutków,
przygotowanie, przeprowadzanie i rozliczanie robot remontowych, modernizacyjnych i inwestycyjnych obiektów, realizowanych przez wykonawców zewnętrznych, w tym:
sporządzanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich na roboty remontowe nie wymagające wykonania dokumentacji technicznej,
prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej,
koordynowanie działań podczas realizacji robót,
pełnienie roli inspektora nadzoru inwestorskiego,
gromadzenie, porządkowanie dokumentacji wykonanych robót oraz prowadzenie ksiąg obiektów,
udział w opracowaniu harmonogramów, budżetów, zleceń i umów,
prowadzenie spraw gwarancji na usługi remontowe i modernizacyjne wykonywane przez firmy, w tym:
prowadzenie wykazu okresów udzielonych gwarancji,
sporządzanie planu przeglądów gwarancyjnych i wykonywanie przeglądów przed upływem gwarancji,
egzekwowanie uprawnień z tytułu gwarancji/rękojmi na roboty budowlane wykonywane w budynkach i lokalach,
pilnowanie terminów dokonywania zwrotu wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarantującego zgodne z umową wykonanie usługi,
przestrzeganie zapisów zawartych w instrukcji bezpieczeństwa fizycznego i technicznego urzędu miejskiego w gdańsku oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz wewnętrznych procedur dotyczących funkcjonowania systemu bezpieczeństwa,
odpowiedzialność za gospodarowanie – zgodnie z planem wydatków, planem zamówień i zawartymi umowami – środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań
okresowa analiza wydatków związanych z realizacją powierzonych zadań,
przygotowywanie zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza 130.000 zł, zgodnie z obowiązującym zarządzeniem prezydenta miasta,
przygotowywanie informacji do postepowań o zamówienia publiczne przeprowadzanych przez biuro zamówień publicznych, w tym:
opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia,
ustalanie wartości szacunkowej zamówienia,
opracowanie istotnych postanowień, które winny być ujęte w projekcie umowy,
przygotowywanie wniosków o rozpoczęcie postepowania lub jego unieważnienie,
realizacja udzielonych zamówień publicznych, w tym zawartych umów,
przestrzeganie przepisów ustaw: o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych,
przyjmowanie i rozwiązywanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych oraz rejestracja zgłoszeń usług i incydentów , udzielanie zdalnej pomocy użytkownikom;
udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek sprzętu komputerowego oraz usług udostępnianych użytkownikom;
asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania, współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania zgłoszeń usług i incydentów;
nadzór nad zarejestrowanymi zgłoszeniami, eskalacja zgłoszeń przeterminowanych;
szkolenie użytkowników z obsługi systemu zarządzania zgłoszeniami;
utrzymanie komputerowych stanowisk pracy wraz z peryferiami;
utrzymanie sieci dostępowej dla stanowisk komputerowych;
przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych;
asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania;
wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji;
udział w postępowaniach przetargowych w zakresie przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, realizacja umów z dostawcami,
udział w doborze i wdrażaniu rozwiązań oraz doskonaleniu procedur wewnętrznych;
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury;
współpraca z jednostkami obsługiwanymi, wszystkimi wydziałami Urzędu, jednostkami operacyjnymi Miasta oraz gminami gdańskiego obszaru metropolitalnego, oraz innymi interesariuszami
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji;
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami;
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków;
współpraca z różnymi podmiotami w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz planowania rozwoju i utrzymania środowiska IT;
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania do potrzeb użytkowników;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi aplikacjami;
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami;
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu;
Dbanie z należytą starannością o stan nieruchomości Urzędu i lokali jednostek
pomocniczych Miasta, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, w tym:
utrzymanie nieruchomości i ich infrastruktury w sprawności technicznej (konserwacja i bieżące remonty),
udział w przeglądach technicznych obiektów rocznych i okresowych – sporządzanie protokołów przeglądu,
planowanie robót remontowych i modernizacyjnych,
zlecanie usuwania awarii i ich skutków
Przygotowanie, przeprowadzanie i rozliczanie robot remontowych, modernizacyjnych i inwestycyjnych obiektów, realizowanych przez wykonawców zewnętrznych, w tym:
sporządzanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich na roboty remontowe nie wymagające wykonania dokumentacji technicznej,
prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej,
koordynowanie działań podczas realizacji robót,
pełnienie roli inspektora nadzoru inwestorskiego,
gromadzenie, porządkowanie dokumentacji wykonanych robót oraz prowadzenie ksiąg obiektów,
udział w opracowaniu harmonogramów, budżetów, zleceń i umów
Prowadzenie spraw gwarancji na usługi remontowe i modernizacyjne wykonywane przez firmy, w tym:
prowadzenie wykazu okresów udzielonych gwarancji,
sporządzanie planu przeglądów gwarancyjnych i wykonywanie przeglądów przed upływem gwarancji,
egzekwowanie uprawnień z tytułu gwarancji/rękojmi na roboty budowlane wykonywane w budynkach i lokalach,
pilnowanie terminów dokonywania zwrotu wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarantującego zgodne z umową wykonanie usługi
Przestrzeganie zapisów zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Fizycznego i Technicznego Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz wewnętrznych procedur dotyczących funkcjonowania systemu bezpieczeństwa
Odpowiedzialność za gospodarowanie – zgodnie z planem wydatków, planem zamówień i zawartymi umowami – środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań
Okresowa analiza wydatków związanych z realizacją powierzonych zadań
Przygotowywanie zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza 130.000 zł, zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta
Przygotowywanie informacji do postepowań o zamówienia publiczne przeprowadzanych przez Biuro Zamówień Publicznych, w tym:
opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia,
ustalanie wartości szacunkowej zamówienia,
opracowanie istotnych postanowień, które winny być ujęte w projekcie umowy,
przygotowywanie wniosków o rozpoczęcie postepowania lub jego unieważnienie
Realizacja udzielonych zamówień publicznych, w tym zawartych umów
Przestrzeganie przepisów ustaw: o finansach publicznych i Prawo Zamówień Publicznych
Podinspektor/Inspektor w zespole ewidencji majątku
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz licencji aplikacji, dysponowanie zasobami, zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących przez kontrolę stanu materiałów eksploatacyjnych,
prowadzenie kontroli gospodarki materiałowej i magazynowej,
weryfikacja kompletności dostaw oraz dokonywanie odbioru sprzętu komputerowego,
przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych,
realizacja umów z dostawcami,
wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji,
udzielanie telefonicznych i osobistych konsultacji w sprawie obsługi komputerowych stanowisk pracy dla wszystkich pracowników jednostek podległych wspieranych przez GCI,
przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych, rejestracja wszystkich incydentów oraz problemów,
udzielanie zdalnej i bezpośredniej pomocy użytkownikom,
udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek technicznych sprzętu komputerowego oraz usług udostępnionych użytkownikom,
współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania incydentów,
udział w postępowaniach przetargowych w zakresie przygotowywania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury
Inspektor / Specjalista / Główny specjalista w Zespole Zamówień Publicznych
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT na podstawie wewnętrznych regulacji oraz na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie umów zakupowych, aneksów do umów, porozumień, pism,
przygotowanie dokumentacji zakupowej, szacowanie wartości zamówienia,
negocjowanie warunków realizacji zamówienia,
uczestnictwo w opracowywaniu planów zakupowych,
praca w ramach zespołów projektowych,
realizacja zadań organizacyjnych i administracyjnych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie rejestrów i zestawień,
realizowanie innych zadań nałożonych ustawą Prawo zamówień publicznych
Podinspektor/Inspektor w zespole serwisu sprzętu komputerowego
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 29.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
utrzymanie komputerowych stanowisk pracy wraz z peryferiami,
utrzymanie sieci dostępowej dla stanowisk komputerowych,
przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych,
asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania
wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji,
udział w postępowaniach przetargowych w roli członka komisji,
realizacja umów z dostawcami,
przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych, rejestracja wszystkich zgłoszeń usług i incydentów,
udzielanie zdalnej pomocy użytkownikom,
udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek technicznych sprzętu komputerowego oraz usług udostępnionych użytkownikom,
asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania zgłoszeń usług i incydentów,
nadzór nad zarejestrowanymi zgłoszeniami, eskalacja zgłoszeń przeterminowanych,
szkolenie użytkowników z obsługi systemu zarządzania zgłoszeniami
udział w doborze i wdrażaniu rozwiązań oraz doskonaleniu procedur wewnętrznych,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury
współpraca z jednostkami obsługiwanymi, wszystkimi wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz gminami gdańskiego obszaru metropolitarnego, oraz innymi interesariuszami
Podinspektor/Inspektor w zespole ewidencji majątku
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 18.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz licencji aplikacji, dysponowanie zasobami, zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących przez kontrolę stanu materiałów eksploatacyjnych,
prowadzenie kontroli gospodarki materiałowej i magazynowej,
weryfikacja kompletności dostaw oraz dokonywanie odbioru sprzętu komputerowego,
przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych,
realizacja umów z dostawcami,
wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji,
udzielanie telefonicznych i osobistych konsultacji w sprawie obsługi komputerowych stanowisk pracy dla wszystkich pracowników jednostek podległych wspieranych przez GCI,
przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych, rejestracja wszystkich incydentów oraz problemów,
udzielanie zdalnej i bezpośredniej pomocy użytkownikom,
udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek technicznych sprzętu komputerowego oraz usług udostępnionych użytkownikom,
współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania incydentów,
udział w postępowaniach przetargowych w zakresie przygotowywania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury
Kierownik Referatu Spraw Pracowniczych w Wydziale Kadr i Organizacji
Nowe Ogrody 8-12, Gdańsk
Wygasła: 08.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizacja zadań określonych w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Gdańska w sprawie określenia szczegółowego zakresu działania i wewnętrznej struktury Wydziałów Urzędu Miejskiego w Gdańsku;
planowanie i realizowanie strategii kadrowej;
planowanie i rozwój systemu motywacyjnego;
organizowanie i udział w procesie rekrutacji pracowników
monitorowanie procesu adaptacji nowo zatrudnionych pracowników;
organizowanie i prowadzenie służby przygotowawczej dla pracowników Urzędu;
opracowywanie corocznego Planu Szkoleń i sprawozdań z jego realizacji
współpraca z firmami szkoleniowymi;
koordynowanie, opracowanie, wdrażanie i aktualizowanie systemu ocen pracowników Urzędu Miejskiego w Gdańsku;
kierowanie pracą podległych pracowników;
sprawowanie nadzoru nad terminowością, rzetelnością i zgodnym z prawem realizowaniem spraw dotyczących pracy referatu;
planowanie oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniem budżetu referatu oraz przestrzeganie przepisów o finansach publicznych;
sprawowanie nadzoru w zakresie zamówień publicznych w zakresie dotyczącym zadań referatu;
przestrzeganie zasad gospodarki finansowej w zakresie planowania i realizacji budżetu w celu nienaruszenia dyscypliny finansów publicznych;
systematyczne zapoznawanie się z bieżącymi pracami legislacyjnymi w zakresie działania referatu
analiza i weryfikacja projektu budżetu dla poszczególnych biur i wydziałów urzędu oraz jednostek organizacyjnych (wydatki);
przyjmowanie, weryfikacja wniosków oraz sporządzanie na ich podstawie projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Prezydenta Miasta Gdańska w zakresie wydatków oraz zmian planu dotacji;
wprowadzanie zmian w budżecie w Systemie PLZ oraz BESTIA;
przygotowywanie informacji, opracowań i analiz z wykorzystaniem analitycznej bazy danych;
bieżąca kontrola prawidłowości stosowanej klasyfikacji budżetowej oraz dokonywanych zmian w budżecie;
opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu dla poszczególnych biur, wydziałów i jednostek organizacyjnych;
udział w koordynowaniu prac nad wykazem zadań budżetowych, ich celów oraz mierników wykonania;
opracowywanie planu oraz sprawozdań z wykonania przez jednostki organizacyjne oraz biura i wydziału urzędu zadań w ramach budżetu obywatelskiego;
publikacja odpowiednio w Biuletynie Informacji Publicznej oraz Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego dokumentów zgodnie z zasadami publikacji;
przygotowywanie sprawozdań z wykonania zadań referatu;
przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej;
bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników,
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji,
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami,
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków,
zarządzanie konfiguracją rozwiązań i usług w zakresie SIP, w tym współpraca z otoczeniem w planowaniu i wdrażaniu zmian związanych z zapewnieniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa; w szczególności zapobieganie nieautoryzowanym zmianom oraz zapewnienie udokumentowania i przepływu informacji o wykonanych zmianach,
współpraca z dostawcami rozwiązań oraz innymi interesariuszami realizującymi zadania związane z utrzymaniem i rozwojem środowiska SIP,
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi, systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami,
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu,
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników,
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji,
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami,
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków,
współpraca z różnymi podmiotami w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz planowania rozwoju i utrzymania środowiska IT,
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania do potrzeb użytkowników,
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi aplikacjami,
udział w procesie zakupów oprogramowania,
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami,
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu,
Specjalista ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 25.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie monitoringu infrastruktury, sieci, systemów i usług teleinformatycznych,
utrzymywanie środowisk monitorujących,
zbieranie kluczowych informacji w analizowanych zdarzeniach, opisywanie ich na potrzeby procesu reagowania na incydenty,
Threat Hunting z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (analiza logów oraz ruchu sieciowego),
analiza podejrzanych wiadomości oraz plików przekazywanych w zgłoszeniach od użytkowników i służb IT,
obsługa zdarzeń naruszenia bezpieczeństwa - ich analiza, kategoryzowanie, raportowanie i nadzorowanie działań naprawczych,
tworzenie rekomendacji usprawnień procesu obsługi zdarzeń i współpraca w ich implementacji,
współtworzenie i wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa oraz rekomendowanie usprawnień w obszarze bezpieczeństwa IT,
monitorowanie rynku pod kątem najnowszych trendów i zagrożeń w obszarze bezpieczeństwa,
współpraca z innymi zespołami dbającymi o bezpieczeństwo i ciągłość działania usług,
udział w pracach eksploatacyjnych i rozwojowych obszaru monitoringu i nadzoru infrastruktury IT i oprogramowania,
współtworzenie materiałów szkoleniowych, działań uświadamiających z zakresu bezpieczeństwa IT oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych, przygotowywanie raportów
Nadzór nad osobami kąpiącymi się.
Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 06.00-19.00
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor/Inspektor w zespole ewidencji majątku
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 07.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz licencji aplikacji, dysponowanie zasobami, zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących przez kontrolę stanu materiałów eksploatacyjnych,
prowadzenie kontroli gospodarki materiałowej i magazynowej,
weryfikacja kompletności dostaw oraz dokonywanie odbioru sprzętu komputerowego,
przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych,
realizacja umów z dostawcami,
wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji,
udzielanie telefonicznych i osobistych konsultacji w sprawie obsługi komputerowych stanowisk pracy dla wszystkich pracowników jednostek podległych wspieranych przez GCI,
przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych, rejestracja wszystkich incydentów oraz problemów,
udzielanie zdalnej i bezpośredniej pomocy użytkownikom,
udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek technicznych sprzętu komputerowego oraz usług udostępnionych użytkownikom,
współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania incydentów,
udział w postępowaniach przetargowych w zakresie przygotowywania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury,
współpraca z jednostkami obsługiwanymi, wszystkimi wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz gminami gdańskiego obszaru metropolitarnego, oraz innymi interesariuszami
Inspektor / Specjalista / Główny Specjalista w Zespole Zamówień Publicznych
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie wskazanych przez przełożonego postępowań zakupowych na podstawie wewnętrznych regulacji oraz na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie umów zakupowych, aneksów do umów, porozumień, pism,
współtworzenie opisów przedmiotu zamówienia,
przygotowanie dokumentacji zakupowej, szacowanie wartości zamówienia,
negocjowanie warunków realizacji zamówienia,
realizacja zadań organizacyjnych i administracyjnych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie rejestrów i zestawień,
uczestnictwo w opracowywaniu planów zakupowych,
praca w ramach zespołów projektowych, powoływanych w GCI,
realizowanie zadań nałożonych ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie wyznaczonym przez przełożonego,
ścisła współpraca z innymi działami i organizacjami obsługiwanymi przez GCI oraz współpracującymi z GCI
Podinspektor/Inspektor/Starszy inspektor/ w Wydziale Budżetu Miasta i Podatków
Nowe Ogrody 8-12, Gdańsk
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza i weryfikacja projektu budżetu dla poszczególnych biur i wydziałów urzędu oraz jednostek organizacyjnych (wydatki)
przyjmowanie, weryfikacja wniosków oraz sporządzanie na ich podstawie projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Prezydenta Miasta Gdańska w zakresie wydatków oraz zmian planu dotacji
wprowadzanie zmian w budżecie w Systemie PLZ oraz BESTIA
przygotowywanie informacji, opracowań i analiz z wykorzystaniem analitycznej bazy danych
bieżąca kontrola prawidłowości stosowanej klasyfikacji budżetowej oraz dokonywanych zmian w budżecie
opracowywanie sprawozdań z wykonania budżetu dla poszczególnych biur, wydziałów i jednostek organizacyjnych
udział w koordynowaniu prac nad wykazem zadań budżetowych, ich celów oraz mierników wykonania
opracowywanie planu oraz sprawozdań z wykonania przez jednostki organizacyjne oraz biura i wydziału urzędu zadań w ramach budżetu obywatelskiego
publikacja odpowiednio w Biuletynie Informacji Publicznej oraz Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego dokumentów zgodnie z zasadami publikacji
przygotowywanie sprawozdań z wykonania zadań referatu
przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej
bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji;
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami;
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków;;
współpraca z różnymi podmiotami w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz planowania rozwoju i utrzymania środowiska IT;
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania do potrzeb użytkowników;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi aplikacjami
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami;
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu;
Inspektor/Główny Specjalista Administrator baz danych
prof. Witolda Andruszkiewicza 5, Stogi, Gdańsk
Wygasła: 16.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżące utrzymanie oraz monitoring baz danych;
diagnozowanie incydentów i problemów wydajnościowych wpływających na działanie aplikacji biznesowych;
instalacja i konfiguracja baz danych;
rozwój i utrzymanie baz danych;
ochrona danych i zabezpieczanie dostępu do informacji;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych baz danych;
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania baz danych do potrzeb rozwojowych;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi bazami danych;
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi bazami i ich konfiguracjami;
zarządzanie i administrowanie oprogramowaniem wspomagającym pracę użytkowników
inicjowanie i koordynacja projektów z obszaru energetyki;
aktywne poszukiwanie projektów atrakcyjnych z punktu widzenia miasta;
współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarzadzanie energią oraz udział w programach finansowanych z funduszy europejskich i krajowych związanych z zakresem działań biura;
tworzenie partnerstw dla realizacji projektów międzynarodowych w obszarze energetyki;
współpraca z NGO, przedsiębiorstwami i instytucjami krajowymi, w tym naukowymi;
prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie wsparcia z funduszy pomocowych i innych źródeł pozabudżetowych na dofinansowanie inwestycji energetycznych, inwestycji podnoszących efektywność energetyczną oraz innowacyjnych projektów energetycznych;
czynne uczestnictwo w projektach mających na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych, podnoszenie efektywności energetycznej, racjonalizację zużycia energii i promocję rozwiązań zmniejszających zużycie energii na obszarze miasta;
rozwijanie partnerstwa publiczno-prywatnego w formule ESCO/EPC mającej na celu termomodernizację obiektów;
poszukiwanie rozwiązań w celu osiągnięcia samowystarczalności energetycznej miasta;
realizowanie projektów w zakresie rozwoju społeczności energetycznej (w tym klastry i spółdzielnie energetyczne);
podejmowanie działań w celu przeciwdziałania zjawisku ubóstwa energetycznego;
realizowanie i koordynowanie projektów OZE na potrzeby miasta;
monitorowanie i zarządzanie źródłami OZE w zasobie miasta;
uczestnictwo w projektach w zakresie modernizacji oświetlenia ulicznego i systemów zarządzania oświetleniem;
inicjowanie projektów w zakresie inteligentnych systemów zarzadzania budynkiem (BMS);
inicjowanie i koordynacja projektów w zakresie Smart City;
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi i zależnymi w celu realizacji projektów;
współpraca z innymi samorządami dla realizacji wspólnych projektów’
uczestnictwo w Komisjach Rady Miasta Gdańska wg potrzeb
przygotowywanie i prowadzenie wskazanych przez przełożonego postępowań zakupowych na podstawie wewnętrznych regulacji oraz na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie umów zakupowych, aneksów do umów, porozumień, pism,
współtworzenie opisów przedmiotu zamówienia,
przygotowanie dokumentacji zakupowej, szacowanie wartości zamówienia,
negocjowanie warunków realizacji zamówienia,
realizacja zadań organizacyjnych i administracyjnych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie rejestrów i zestawień,
uczestnictwo w opracowywaniu planów zakupowych,
praca w ramach zespołów projektowych, powoływanych w GCI,
realizowanie zadań nałożonych ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie wyznaczonym przez przełożonego,
ścisła współpraca z innymi działami i organizacjami obsługiwanymi przez GCI oraz współpracującymi z GCI
diagnozowanie incydentów i problemów wydajnościowych wpływających na działanie aplikacji biznesowych
instalacja i konfiguracja baz danych;
rozwój i utrzymanie baz danych;
ochrona danych i zabezpieczanie dostępu do informacji;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych baz danych;
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania baz danych do potrzeb rozwojowych;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi bazami danych
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi bazami i ich konfiguracjami
Zarządzanie i administrowanie oprogramowaniem wspomagającym pracę użytkowników
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji;
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami;
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków;;
współpraca z różnymi podmiotami w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz planowania rozwoju i utrzymania środowiska IT;
współpraca z dostawcami usług i oprogramowania w zakresie rozwiązywania problemów oraz dostosowywania oprogramowania do potrzeb użytkowników;
prowadzenie działań związanych z integracją danych pomiędzy różnymi aplikacjami
udział w procesie zakupów oprogramowania;
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami;
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu;
zapewnienie wsparcia użytkownikom oraz obsługa zgłoszeń użytkowników;
monitorowanie i rozliczanie poziomu jakości świadczonych usług przez dostawców zewnętrznych;
udział w pracach rozwojowych, wdrożeniowych i integracyjnych obsługiwanych aplikacji;
zapewnienie instalacji, wdrożenia i uzyskania gotowości odpowiedniego rozwiązania, usługi oraz bazy danych przy współpracy z użytkownikami merytorycznymi i dostawcami;
definiowanie i ustalanie poziomu dostępności rozwiązania, usługi teleinformatycznej dla użytkowników SIP;
zapewnienie ciągłości i odpowiedniej dostępności usług, optymalizacja wykorzystania rozwiązań oraz podejmowanie niezbędnych działań zapobiegających wystąpieniu niepożądanych skutków;
zarządzanie konfiguracją rozwiązań i usług w zakresie SIP, w tym współpraca z otoczeniem w planowaniu i wdrażaniu zmian związanych z zapewnieniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa; w szczególności zapobieganie nieautoryzowanym zmianom oraz zapewnienie udokumentowania i przepływu informacji o wykonanych zmianach;
utrzymanie bazy danych przestrzennych - wprowadzanie i modyfikacja danych SIP;
współpraca z dostawcami rozwiązań oraz innymi interesariuszami realizującymi zadania związane z utrzymaniem i rozwojem środowiska SIP
prowadzenie dokumentacji czynności administrowania powierzonymi, systemami, aplikacjami i ich konfiguracjami
testowanie nowych narzędzi programowych i sprzętu;
organizacja i planowanie szkoleń dla użytkowników w zakresie wdrażanych i eksploatowanych rozwiązań i usług;
Do zadań wykonywanych na stanowisku będzie należało:
Głównym zadaniem pracownika jest rejestracja zgłoszeń użytkowników usług informatycznych w systemie ServiceDesk Plus oraz ich realizowanie w trybie zdalnym
Celem pracy jest wsparcie pracowników GMG w zakresie zachowania ciągłości funkcjonowania stanowiska komputerowego
Obowiązki podstawowe:
· przyjmowanie i rozwiązywanie telefonicznych zgłoszeń od użytkowników usług informatycznych oraz rejestracja zgłoszeń usług i incydentów ,
· udzielanie zdalnej pomocy użytkownikom;
· udzielanie porad telefonicznych z zakresu usterek sprzętu komputerowego oraz usług udostępnianych użytkownikom;
· asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania,
· współpraca z pozostałymi grupami wsparcia w zakresie rozwiązywania i przekazywania zgłoszeń usług i incydentów;
· nadzór nad zarejestrowanymi zgłoszeniami, eskalacja zgłoszeń przeterminowanych;
· szkolenie użytkowników z obsługi systemu zarządzania zgłoszeniami
Obowiązki nieregularne:
· utrzymanie komputerowych stanowisk pracy wraz z peryferiami;
· utrzymanie sieci dostępowej dla stanowisk komputerowych;
· przenoszenie sprzętu komputerowego oraz jego przygotowywanie do pracy na stanowiskach docelowych;
· asysta, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania;
· wsparcie w prowadzeniu rejestru oprogramowania i licencji;
· udział w postępowaniach przetargowych w zakresie przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
· realizacja umów z dostawcami,
· udział w doborze i wdrażaniu rozwiązań oraz doskonaleniu procedur wewnętrznych;
· wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego w ramach zakresu działania Referatu Wsparcia Użytkowników i Infrastruktury;
Współpraca z jednostkami obsługiwanymi, wszystkimi wydziałami Urzędu, jednostkami operacyjnymi Miasta oraz gminami gdańskiego obszaru metropolitalnego, oraz innymi interesariuszami