Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (477)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 477 )
Business Controller
Kraków
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie raportów na wewnętrzne potrzeby działu sprzedaży zgodnie z obowiązującymi standardami (raporty sprzedaży, raporty marży, realizacji budżetu, realizacji budżetu kosztów i inne)
Przygotowanie i aktualizowanie budżetu
Rekomendowanie działań zmierzających do osiągnięcia celu biznesowego (założonego wyniku spółki)
Scorecard zarządczy oraz jego aktualizacja
Bieżące monitorowanie kosztów działań promocyjnych, cen sprzedaży vs budżet oraz kosztów udzielanych rabatów promocyjnych
Przeprowadzanie we współpracy z Kadrą Menedżerską analiz sprzedażowych oraz wyciąganie niezbędnych wniosków biznesowych
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie pełnionych obowiązków
Organizowanie i nadzorowanie działań sprzedażowych w kanale nowoczesnym; utrzymywanie relacji i negocjowanie umów i cen
Współpraca z obecnymi Klientami firmy (kanał nowoczesny / convenience)
Odpowiedzialność za rentowność obsługiwanych Klientów (zarządzanie strukturą produktów, ustalenie cen, poszukiwanie możliwości redukcji kosztów) oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych
Negocjacje warunków handlowych długo i krótkoterminowych
Utrzymywanie bieżących kontaktów handlowych oraz zdobywanie nowych
Realizacja planu sprzedaży oraz marży z niego wynikającej
Realizacja zadań jakościowych (dystrybucja nowości, planowanie zapotrzebowania z wyprzedzeniem pozwalającym na zaplanowanie produkcji)
Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, Klientów, działań konkurencji
Kreowanie, rekomendowanie i wdrażanie nowych kierunków prowadzenia biznesu gwarantujących rentowny rozwój firmy w kanale nowoczesnym / convenience
Wprowadzanie nowych marek firmy na rynek przy współpracy z innymi działami
budowanie strategii biznesowej HR w firmie o zasięgu globalnym
pełnienie funkcji konsultanta, eksperta i partnera dla kierownictwa wyższego i średniego szczebla w szeroko pojętym obszarze związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi
wsparcie w budowaniu i przeprowadzaniu procesów ocen okresowych, rozwoju oraz motywowania pracowników
zapewnienie bieżącego serwisu HR dla kadry kierowniczej i pracowników w zakresie spraw dotyczących procedur, polityk, procesów oraz obowiązujących standardów HRowych
udział w realizowanych w organizacji projektach HR
Realizacja polityki handlowej Spółki w sposób zapewniający osiągnięcie celów strategicznych i realizacji założonego planu w kanale HoReCa
Nadzór nad wdrażaniem uzgodnionych planów i realizacja założonych celów, w tym bieżąca korekta założeń, dostosowywanie przyjętej strategii do zmian zachodzących w otoczeniu firmy, w celu zachowania realizacji celów finansowych firmy
Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z kluczowymi klientami
Zarządzanie strukturami handlowymi umożliwiającymi zbudowanie efektywnej sprzedaży zgodnej ze strategią handlowa i marketingową
Realizacja prowadzonych projektów strategicznych i odpowiedzialność za ich terminową realizację
Nadzór nad procesem monitorowania rynku i konkurencji – w tym w szczególności: cen, działań marketingowych i handlowych, nowych produktów, identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży
Ciągły rozwój podległego zespołu zgodnie z obowiązującymi standardami pracy i budowa identyfikacji z organizacją
Zarządzanie procesami serwisu oraz montaży rozwiązań oferowanych przez firmę
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami bazujących na zaufaniu i partnerskim podejściu do realizowanych zadań
Bliska współpraca z Klientami firmy przy realizowanych projektach serwisowych jak i montażowych (generalni wykonawcy, inwestorzy, zarządcy nieruchomości, firmy FM etc.)
Budowanie kultury „gospodarskiego podejścia” i „odpowiedzialności za obiekt” w podległym zespole, mającej przełożenie na mierzalne wyniki sprzedażowe
Planowanie prac wewnętrznych zespołów operacyjnych oraz firm podwykonawczych
Nadzór nad jakością oraz terminowością wykonywanych prac
Odpowiedzialność za budżet
Bliska współpraca ze działem sprzedaży jak i innymi działami w firmie
Realizacja polityki handlowej Spółki w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów strategicznych i realizacji założonego planu sprzedaży
Zarządzanie podległym zespołem handlowym
Zarządzanie budżetem podległego regionu
Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z kluczowymi Klientami (dystrybutorzy oraz sieci lokalne)
Efektywne przeprowadzanie i rozliczanie programów dystrybucyjnych / motywacyjnych
Realizacja prowadzonych projektów strategicznych i odpowiedzialność za ich terminowe wykonanie
Nadzór nad procesem monitorowania rynku i konkurencji – w tym w szczególności: cen, działań marketingowych i handlowych, nowych produktów, identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży
Ciągły rozwój podległego zespołu zgodnie z obowiązującymi standardami pracy i budowa identyfikacji z Firmą
Participating in developing the Group’s production strategy
Planning and developing operations as a member of management team
Leading plant in Poland in line with Group values and corporate culture
Developing plant’s capacity to produce the required quality, i.e. processes and products should meet the specified quality standards
Implementing and developing: productivity and cost efficiency of production, delivery performance, safety, and employee development
Assuring and developing staff competence
Maintaining and developing instructions related to the management system(s) according to ISO and OHSAS standards
Determining investment needs and establishing the investment requests. Responsibility for implementing the investment projects on time and in the budget
Tworzenie strategii działania w mediach społecznościowych
Nadzorowanie współpracy z agencjami social mediowymi, rozliczanie ustalonych KPI
Współpraca z agencjami digitalowymi w zakresie planowania i opracowywania kampanii, zwiększania zasięgów i budowania rozpoznawalności marek w mediach społecznościowych
Odpowiedzialność za zakupy usług agencji digitalowych, zlecanie przetargów, negocjacja warunków i rozliczanie usług zewnętrznych dostawców
Samodzielne tworzenie contentu (tekstów, grafik oraz treści multimedialnych przy współpracy z grafikiem)
Ciągłe badanie trendów w mediach społecznościowych w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Poszukiwanie nowych możliwych kanałów / narzędzi komunikacji
Analizowanie skuteczności prowadzonych kampanii na podstawie ustalonych wskaźników KPI
wsparcie procesów wdrożeniowych w międzynarodowych projektach u Klientów z branży metalurgiczno-hutniczej realizowanych przez PSI w Ameryce Północnej oraz Środkowej
aktywny udział w całym cyklu trwania projektu: od analizy biznesowej, poprzez tworzenie i rozwój produktu, wdrożenie, a także wsparcie powdrożeniowe
tworzenie interfejsów do oprogramowania zarządzającego linią produkcyjną oraz innych systemów wspierających procesy zarządzania produkcją
prowadzenie procesów sprzedaży autorskiego oprogramowania PSI w obszarze produkcji na rynku polskim i zagranicznych
utrzymywanie i rozwijanie istniejących, długofalowych relacji biznesowych z partnerami i klientami
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktowych dla klienta - wierzymy, że skuteczna sprzedaż produktu wymaga jego znajomości na poziomie „hands-on”
koordynowanie i nadzorowanie procesu przygotowywania treści i warunków oferty
identyfikacja potrzeb klientów na rynkach zagranicznych
Participating in developing the Group’s production strategy
Planning and developing operations as a member of management team
Leading plant in Poland in line with Group values and corporate culture
Developing plant’s capacity to produce the required quality, i.e. processes and products should meet the specified quality standards
Implementing and developing: productivity and cost efficiency of production, delivery performance, safety, and employee development
Assuring and developing staff competence
Maintaining and developing instructions related to the management system(s) according to ISO and OHSAS standards
Determining investment needs and establishing the investment requests. Responsibility for implementing the investment projects on time and in the budget
realizacja długofalowej strategii rozwoju produktu oraz tworzenie strategii związanej z wizją produktu przy ścisłej współpracy z Product Managerem
zbieranie, analiza i priorytetyzacja wymagań otrzymanych od poszczególnych Business Unitów oraz zarządzanie kontaktem z interesariuszami
współtworzenie roadmapy rozwoju produktu, w oparciu o wymagania rynku polskiego i rynków zagranicznych ukierunkowanej na wniesienie jak największej wartości biznesowej
Zadaniem Business Development Manager będzie wspieranie rozwoju biznesu WND na istniejących rynkach oraz otwieranie nowych rynków. W ramach wspierania rozwoju biznesu na istniejących rynkach, do zadań Business Development Manager należeć będzie:
• Wdrażanie procesów i standardów sprzedażowych,
• Kreowanie polityki cenowej i cenowej,
• Segmentacja rynków i definiowanie pozycjonowania produktów na rynkach,
• Współpraca z DOS (działy obsługi sprzedaży) i serwisem w zakresie zapewniania płynności i poprawności procesów składania i realizacji zamówień oraz sprawnego zarządzania reklamacjami
• Współpraca z działem operacyjnym (zakładami produkcyjnymi) w zakresie realizacji zamówień
• W razie potrzeby, interweniowanie w procesy realizacji zamówień, zapewniania jakości i terminowości dostaw, itd
• Wspieranie lokalnych sił sprzedaży na rynkach w zakresie szkoleń produktowych i technik sprzedaży, oraz konstruktywnej współpracy z produkcją, logistyką, rozwojem produktu, marketingiem, jakością, i innymi kluczowymi funkcjami w centrali
Zarządzanie całością zagadnień finansowych firmy ze szczególnym naciskiem na kwestie kontrolingowe
Wdrożenie i rozwój narzędzi kontrolingowych w firmie
Prowadzenie szczegółowych działań controllingowych i rekomendacji dotyczących poszczególnych części firmy, a w tym między innymi: analiza kosztów komercyjnych, produkcji, analiza rentowności poszczególnych projektów i produktów, współpraca przy ustalaniu cen oraz wdrażanie wskaźników do oceny efektywności
Nadzór nad sporządzaniem budżetów, planów kwartalnych i kontrolą ich wykonania
Monitorowanie wyników i dostarczanie sprawozdań finansowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
Młodszy specjalista ds. sieci elektroenergetycznych / Rysownik
Towarowa 37, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 14.05.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Tworzenie rysunków stacji elektroenergetycznych w autorskim systemie SCADA
Analizowanie schematów klienta i implementowanie elementów graficznych do istniejących w bazie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Plant Director
Masovian
Wygasła: 12.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
director
Obowiązki:
Participating in developing the Group’s production strategy
Planning and developing operations as a member of management team
Leading plant in Poland in line with Group values and corporate culture
Developing plant’s capacity to produce the required quality, i.e. processes and products should meet the specified quality standards
Implementing and developing: productivity and cost efficiency of production, delivery performance, safety, and employee development
Assuring and developing staff competence
Maintaining and developing instructions related to the management system(s) according to ISO and OHSAS standards
Determining investment needs and establishing the investment requests. Responsibility for implementing the investment projects on time and in the budget
Współtworzenie strategii dla prowadzonej marki poprzez kreowanie różnorodnych opcji i udział w zespołowym podejmowaniu kluczowych decyzji;
Udział w planowaniu budżetu marketingowego: analiza sposobu i skuteczności wykorzystania budżetu marketingowego, przygotowanie wstępnej propozycji budżetu marketingowego, prowadzenie narad budżetowych;
Zarządzanie współpracą z agencjami reklamowymi i firmami badań rynku;
Wykonanie budżetu marketingowego: przygotowywanie kwartalnych raportów z wykonania budżetu, przygotowywanie rocznego rozliczenia budżetu;
Wdrożenia nowych produktów: proponowanie nowych produktów do wdrożenia, nadanie ostatecznej nazwy produktu;
Przygotowanie prezentacji i innych materiałów prezentacyjno reklamowych, służących promocji firmy i jej produktów;
Efektywna współpraca z innymi działami w ramach firmy, a w szczególności z działem handlowym
prowadzenie procesów sprzedaży autorskiego oprogramowania PSI w obszarze produkcji na rynku polskim i zagranicznych
utrzymywanie i rozwijanie istniejących, długofalowych relacji biznesowych z partnerami i klientami
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktowych dla klienta - wierzymy, że skuteczna sprzedaż produktu wymaga jego znajomości na poziomie „hands-on”
koordynowanie i nadzorowanie procesu przygotowywania treści i warunków oferty
identyfikacja potrzeb klientów na rynkach zagranicznych
zarządzanie zakupami, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz współzarządzanie zapasami (stanami magazynowymi) i współzarządzanie (wraz z dyrektorem handlowym i dyrektorem generalnym/prezesem) bieżącą taktyką i polityką cenową;
opracowanie i regularne aktualizowanie strategii zakupów dla całego obszaru zakupu towarów handlowych;
realizacja wyznaczonych wspólnie z zarządem celów zakupowych;
koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu działu zakupów (cztery osoby);
dbanie ciągły o rozwój podległego zespołu;
poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców;
współprowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi dostawcami
i nawiązywanie relacji z firmami dotychczas nie współpracującymi z firmą;
praca nad optymalizacją i poprawą struktury zakupów;
bliska współpraca z dyrektorem handlowym i zarządem, współpraca z pozostałymi działami firmy;
Organizowanie i nadzorowanie działań sprzedażowych w kanale nowoczesnym; utrzymywanie relacji i negocjowanie umów i cen
Współpraca z obecnymi Klientami firmy (kanał nowoczesny / convenience)
Odpowiedzialność za rentowność obsługiwanych Klientów (zarządzanie strukturą produktów, ustalenie cen, poszukiwanie możliwości redukcji kosztów) oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych
Negocjacje warunków handlowych długo i krótkoterminowych
Utrzymywanie bieżących kontaktów handlowych oraz zdobywanie nowych
Realizacja planu sprzedaży oraz marży z niego wynikającej
Realizacja zadań jakościowych (dystrybucja nowości, planowanie zapotrzebowania z wyprzedzeniem pozwalającym na zaplanowanie produkcji)
Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, Klientów, działań konkurencji
Kreowanie, rekomendowanie i wdrażanie nowych kierunków prowadzenia biznesu gwarantujących rentowny rozwój firmy w kanale nowoczesnym / convenience
Wprowadzanie nowych marek firmy na rynek przy współpracy z innymi działami
Organizowanie i nadzorowanie działań sprzedażowych w kanale nowoczesnym; utrzymywanie relacji i negocjowanie umów i cen
Współpraca z obecnymi Klientami firmy (kanał nowoczesny / convenience)
Odpowiedzialność za rentowność obsługiwanych Klientów (zarządzanie strukturą produktów, ustalenie cen, poszukiwanie możliwości redukcji kosztów) oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych
Negocjacje warunków handlowych długo i krótkoterminowych
Utrzymywanie bieżących kontaktów handlowych oraz zdobywanie nowych
Realizacja planu sprzedaży oraz marży z niego wynikającej
Realizacja zadań jakościowych (dystrybucja nowości, planowanie zapotrzebowania z wyprzedzeniem pozwalającym na zaplanowanie produkcji)
Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, Klientów, działań konkurencji
Kreowanie, rekomendowanie i wdrażanie nowych kierunków prowadzenia biznesu gwarantujących rentowny rozwój firmy w kanale nowoczesnym / convenience
Wprowadzanie nowych marek firmy na rynek przy współpracy z innymi działami
Organizowanie i nadzorowanie działań sprzedażowych w kanale nowoczesnym; utrzymywanie relacji i negocjowanie umów i cen
Współpraca z obecnymi Klientami firmy (kanał nowoczesny / convenience)
Odpowiedzialność za rentowność obsługiwanych Klientów (zarządzanie strukturą produktów, ustalenie cen, poszukiwanie możliwości redukcji kosztów) oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych
Negocjacje warunków handlowych długo i krótkoterminowych
Utrzymywanie bieżących kontaktów handlowych oraz zdobywanie nowych
Realizacja planu sprzedaży oraz marży z niego wynikającej
Realizacja zadań jakościowych (dystrybucja nowości, planowanie zapotrzebowania z wyprzedzeniem pozwalającym na zaplanowanie produkcji)
Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, Klientów, działań konkurencji
Kreowanie, rekomendowanie i wdrażanie nowych kierunków prowadzenia biznesu gwarantujących rentowny rozwój firmy w kanale nowoczesnym / convenience
Wprowadzanie nowych marek firmy na rynek przy współpracy z innymi działami
realizowanie długofalowej strategii rozwoju produktu oraz współtworzenie strategii zwią-zanej z nową wizją produktu, przy ścisłej współpracy z Product Managerem
zbieranie, analizowanie i strukturyzowanie potrzeb biznesowych klientów wewnętrznych
opisywanie i przekazywanie wymagań funkcjonalnych zespołowi developerskiemu a na-stępnie weryfikowanie dostarczonych rezultatów
zaawansowane konfigurowanie i testowanie systemu
tworzenie dokumentacji analitycznej, testowej oraz użytkowe
Organizowanie i nadzorowanie działań sprzedażowych w kanale nowoczesnym; utrzymywanie relacji i negocjowanie umów i cen
Współpraca z obecnymi Klientami firmy (kanał nowoczesny / convenience)
Odpowiedzialność za rentowność obsługiwanych Klientów (zarządzanie strukturą produktów, ustalenie cen, poszukiwanie możliwości redukcji kosztów) oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych
Negocjacje warunków handlowych długo i krótkoterminowych
Utrzymywanie bieżących kontaktów handlowych oraz zdobywanie nowych
Realizacja planu sprzedaży oraz marży z niego wynikającej
Realizacja zadań jakościowych (dystrybucja nowości, planowanie zapotrzebowania z wyprzedzeniem pozwalającym na zaplanowanie produkcji)
Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, Klientów, działań konkurencji
Kreowanie, rekomendowanie i wdrażanie nowych kierunków prowadzenia biznesu gwarantujących rentowny rozwój firmy w kanale nowoczesnym / convenience
Wprowadzanie nowych marek firmy na rynek przy współpracy z innymi działami
Organizowanie i nadzorowanie działań sprzedażowych w kanale nowoczesnym; utrzymywanie relacji i negocjowanie umów i cen
Współpraca z obecnymi Klientami firmy (kanał nowoczesny / convenience)
Odpowiedzialność za rentowność obsługiwanych Klientów (zarządzanie strukturą produktów, ustalenie cen, poszukiwanie możliwości redukcji kosztów) oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych
Negocjacje warunków handlowych długo i krótkoterminowych
Utrzymywanie bieżących kontaktów handlowych oraz zdobywanie nowych
Realizacja planu sprzedaży oraz marży z niego wynikającej
Realizacja zadań jakościowych (dystrybucja nowości, planowanie zapotrzebowania z wyprzedzeniem pozwalającym na zaplanowanie produkcji)
Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, Klientów, działań konkurencji
Kreowanie, rekomendowanie i wdrażanie nowych kierunków prowadzenia biznesu gwarantujących rentowny rozwój firmy w kanale nowoczesnym / convenience
Wprowadzanie nowych marek firmy na rynek przy współpracy z innymi działami
Organizowanie i nadzorowanie działań sprzedażowych w kanale nowoczesnym; utrzymywanie relacji i negocjowanie umów i cen
Współpraca z obecnymi Klientami firmy (kanał nowoczesny / convenience)
Odpowiedzialność za rentowność obsługiwanych Klientów (zarządzanie strukturą produktów, ustalenie cen, poszukiwanie możliwości redukcji kosztów) oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych
Negocjacje warunków handlowych długo i krótkoterminowych
Utrzymywanie bieżących kontaktów handlowych oraz zdobywanie nowych
Realizacja planu sprzedaży oraz marży z niego wynikającej
Realizacja zadań jakościowych (dystrybucja nowości, planowanie zapotrzebowania z wyprzedzeniem pozwalającym na zaplanowanie produkcji)
Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, Klientów, działań konkurencji
Kreowanie, rekomendowanie i wdrażanie nowych kierunków prowadzenia biznesu gwarantujących rentowny rozwój firmy w kanale nowoczesnym / convenience
Wprowadzanie nowych marek firmy na rynek przy współpracy z innymi działami
prowadzenie procesów sprzedaży autorskiego oprogramowania PSI w obszarze produkcji na rynku polskim i zagranicznych
utrzymywanie i rozwijanie istniejących, długofalowych relacji biznesowych z partnerami i klientami
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktowych dla klienta - wierzymy, że skuteczna sprzedaż produktu wymaga jego znajomości na poziomie „hands-on”
koordynowanie i nadzorowanie procesu przygotowywania treści i warunków oferty
identyfikacja potrzeb klientów na rynkach zagranicznych
Participating in developing the Group’s production strategy
Planning and developing operations as a member of management team
Leading plant in Poland in line with Group values and corporate culture
Developing plant’s capacity to produce the required quality, i.e. processes and products should meet the specified quality standards
Implementing and developing: productivity and cost efficiency of production, delivery performance, safety, and employee development
Assuring and developing staff competence
Maintaining and developing instructions related to the management system(s) according to ISO and OHSAS standards
Determining investment needs and establishing the investment requests. Responsibility for implementing the investment projects on time and in the budget
Zarządzanie całością zagadnień finansowo-księgowych oraz zespołem księgowym i kontrolingowym
Nadzór nad sporządzaniem budżetów, planów kwartalnych i kontrolą ich wykonania
Zarządzanie płynnością finansową spółek oraz prowadzenie współpracy z bankami i innymi instytucjami finansowymi
Aktywne zaangażowanie w budowanie strategii biznesowej i operacyjnej
Prowadzenie szczegółowych działań kontrolingowych i rekomendacji dotyczących poszczególnych części firmy a w tym między innymi: polityki rachunkowości, obiegu dokumentów, ryzyka kursowego, cash-flow i optymalizacji kosztów, analizy rentowności poszczególnych projektów i produktów etc
Poszukiwanie rozwiązań i współpraca z zewnętrznymi konsultantami np. w zakresie optymalizacji podatkowej
Monitorowanie wyników i dostarczanie sprawozdań finansowych
Bliska współpraca z Zarządem oraz funduszem inwestycyjnym
Bliska współpraca z zewnętrznymi Audytorami
Kontakty z urzędami i innymi instytucjami zewnętrznymi
wsparcie procesów wdrożeniowych w międzynarodowych projektach u Klientów z branży metalurgiczno-hutniczej realizowanych przez PSI w Ameryce Północnej oraz Środkowej
aktywny udział w całym cyklu trwania projektu: od analizy biznesowej, poprzez tworzenie i rozwój produktu, wdrożenie, a także wsparcie powdrożeniowe
tworzenie interfejsów do oprogramowania zarządzającego linią produkcyjną oraz innych systemów wspierających procesy zarządzania produkcją
współpraca z programistami nad usprawnieniem procesu dostarczania oprogramowania
automatyzacja i monitorowanie procesu wydań
tworzenie procesów continuous integration/delivery
udział w administracji maszynami i narzędziami z obszaru DevOps (środowiska dev/staging, narzędzia CI/CD, repozytoria kodu i artefaktów, narzędzia monitorowania)
Młodszy specjalista ds. sieci elektroenergetycznych - Rysownik z niemieckim
Towarowa 37, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
tworzenie rysunków stacji elektroenergetycznych w autorskim systemie SCADA
analizowanie rysunków klienta i implementowanie elementów graficznych do istniejących w bazie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Produkcji
Warszawa
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja całego procesu produkcyjnego zgodnie z planami produkcyjnymi oraz wymaganymi normami jakościowymi
Zapewnienie realizacji celów produkcyjnych zgodnie z potrzebami firmy
Zwiększanie efektywności produkcyjnej, przy jednoczesnej minimalizacji zbędnych kosztów i zapewnieniu oczekiwanych standardów jakościowych
Współodpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu produkcyjnego w zakresie finansowym oraz rzeczowym, udział w jego planowaniu i zapewnieniu niezbędnych zasobów
Stosowanie optymalnych metod zarządzania zasobami ludzkimi, w tym rekrutacji, wdrożenia do pracy, motywowania i rozwoju
Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska
Ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz poszczególnymi obszarami firmy w celu zwiększenia wydajności i rentowności w działalności produkcyjnej
Designing and implementing new solutions in SAP sales and distribution (SD) and Logistics during Support or Projects tasks
Supporting and enhancing existing solutions according to business requirements
Taking ownership of designed solutions, making sure those are aligned with internal IT and Company standards
Cooperating with IT Team Leads and Business Stakeholders to assess the feasibility of the requirements, prioritize them and convert them into deliverables
Cooperating with Consultants from other Functional areas to deliver consistent and accurate solutions
Preparing functional/technical specifications, this includes a specification for ABAP Developments, preparing test scenarios and supporting Key-user testing
Providing User support by resolving issues occurring in SD and Logistics areas, supporting Key and end-user trainings, knowledge sharing and helping solve master data issues