Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Konserwator - Złota rączka
Solec 24, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.10.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Bieżące naprawy w mieszkaniach i przestrzeniach wspólnych (w tym malowanie mieszkań po zakończeniu okresu najmu, regulacja mebli, silikonowanie i naprawa fug w prysznicach, naprawy w mieszkaniach najemców)
Uzupełnienia mebli i wyposażenia w apartamentach (transportowanie i montaż mebli);
Zakup i transport niezbędnych materiałów (koszt zakupu pokrywany przez zleceniodawcę)
Inne zadania zlecone przez osoby koordynujące prace;
Prace projektowe - projekty wnętrz do pomieszczeń biurowych, apartamentów, mieszkań i lokali do wynajęcia;
Przygotowanie planów powierzchni;
Udział w procesie projektowania od etapu koncepcyjnego, projektu budowlanego do szczegółowego projektu;
Koordynacja projektowa (w ramach projektowania wnętrz i dyscypliny krzyżowej);
Podstawowa wiedza na temat projektowania, trendów, metodologii budowy, zastosowania materiałów oraz realizacji i nadzoru nad zamówieniami od producentów i dostawców
As Member Relations Co-ordinator, you will work closely the community as well as lettings and operations team, providing friendly and attentive service to our community members. A key part of this role will be supporting the member experience, including complaint resolution, overall satisfaction and maintaining a consistent and thoughtful member experience
More responsibilities include management of day-to-day maintenance, identifying maintenance issues, liaising with members, and instructing works, taking works to completion and check-in and check-out reports
Responsibilities:
Carrying out prearrival and end of tenancy maintenance checks, plus review of inventory and check out reports
First point of contact for all tenants, engaging in problem solving, compensation procedures and any additional support or advice needed
Management of day-to-day maintenance, resolving repetitive issues including scheduling repairs and creating tasks to Operations Manager for the remainder of maintenance issues, preventative planned maintenance (PPM), ensuring properties are compliant with regulations
Management of the deposit release process and sign off deductions required from Line Manager
Coordinate cleaning for tenants upon request: confirm clean, cost, and set everything up with the finance team
Working to retain a strong NPS Score
Assisting Member Relations Team Lead with ad hoc tasks
Any other related tasks as instructed by the Employer