Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (503)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 503 )
Service Level Manager
Daimlera 2, Włochy, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie usługami IT: nadzór i aktualizacja katalogu usług, opracowanie, wdrażanie i monitorowanie KPI dla usług IT
Zarządzanie umowami: tworzenie i aktualizacja umów z dostawcami, tworzenie i aktualizacja umów SLA/OLA
Zarządzanie relacjami biznesowymi: budowanie i utrzymywanie kompleksowych relacji z kluczowymi klientami usług IT w firmie, z naciskiem na dopasowanie biznesowe, satysfakcję klienta, zbieranie i procesowanie propozycji zmian w usługach IT otrzymywanych z jednostek biznesowych na istniejące lub nowe usługi IT, praca nad percepcją użytkowników
Zarządzanie dostawcami IT: współpraca z dostawcami w zakresie dostarczania usług IT zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie wsparcia, zarządzanie zasobami dostawców oraz zarządzanie łańcuchem dostaw usług IT
Ciągłe doskonalenie usług IT, identyfikacja obszarów doskonalenia usług IT, inicjowanie i koordynowanie działań
Współpraca w zakresie zarządzania incydentami i zarządzania problemami
Koordynacja prac pomiędzy zespołami IT a jednostkami biznesowymi w zakresie planowanych i nieplanowanych działań utrzymaniowych oraz wydawniczych infrastruktury IT
Zarządzanie, nadzór i aktualizacja procesów, procedur między innymi w zakresie zarządzania relacjami z dostawcami IT, z klientem wewnętrznym, zarządzania zasobami dostawców oraz poziomem usług SLA zgodnie z odpowiednimi standardami (ITIL i/lub COBIT, ITSM, procesy bezpieczeństwa)
administracja i zarządzanie rozwiązaniami rodziny MS Windows: Windows Serwer 2012 – 2022, Active Directory, DNS, DHCP, Serwer wydruku, Azure i Office 365,
administracja i zarządzanie serwerami opartymi o platformę Linux w wersji Red-Hat i Ubuntu,
administrowanie i utrzymanie sieci LAN, WAN, Wi-Fi,
reagowanie i monitorowanie incydentów, oraz utrzymanie systemów „up to date” zgodnie z wewnętrznymi politykami i procedurami firmy,
zarządzanie systemem do monitoringu infrastruktury IT (Zabbix),
tworzenie i utrzymanie dokumentacji,
bieżące wsparcie pracowników i klientów technicznych,
wsparcie I oraz II linii w realizacji powierzonych zadań
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. elektrycznych
Daimlera 2, Włochy, Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Reprezentowanie działu rozwoju elektromobilności przed Operatorami Sieci Dystrybucji,
Planowanie przewidywanych terminów realizacji przyłącza po stronie energetyki, w komunikacji z projektantem i koordynatorami realizacji infrastruktury ładowania,
Składanie wniosków przyłączeniowych przy bliskiej współpracy z koordynatorami,
Komunikacja i kontakt z OSD w sprawie wniosków i umów przyłączeniowych,
Bieżący kontakt z OSD w przypadku odległych terminów realizacji przyłącza,
Monitorowanie terminów,
Wsparcie działu projektowego i pozyskiwania lokalizacji, w procesie weryfikowania lokalizacji – w kwestii możliwości przyłączeniowych w danym regionie, infrastruktury na danym obiekcie,
Nadzór inwestorski i asysta przy odbiorze poszczególnych inwestycji
Specjalista/Inżynier ds. technicznego utrzymania stacji
Daimlera 2, Włochy, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie bieżącej eksploatacji technicznej stacji paliw będących własnością spółki,
Obsługa procesu gwarancyjnego prowadzonych inwestycji,
Weryfikacja, nadzór i kontrola obiektów w zakresie przeglądów budowlanych, eksploatacji urządzeń oraz przeglądów ppoż,
Przygotowanie specyfikacji, weryfikacja dokumentacji oraz sporządzanie przedmiarów i kosztorysów robót prowadzonych w ramach technicznego utrzymania obiektów,
Zarządzanie usługami IT: nadzór i aktualizacja katalogu usług, opracowanie, wdrażanie i monitorowanie KPI dla usług IT
Zarządzanie umowami: tworzenie i aktualizacja umów z dostawcami, tworzenie i aktualizacja umów SLA/OLA
Zarządzanie relacjami biznesowymi: budowanie i utrzymywanie kompleksowych relacji z kluczowymi klientami usług IT w firmie, z naciskiem na dopasowanie biznesowe, satysfakcję klienta, zbieranie i procesowanie propozycji zmian w usługach IT otrzymywanych z jednostek biznesowych na istniejące lub nowe usługi IT, praca nad percepcją użytkowników
Zarządzanie dostawcami IT: współpraca z dostawcami w zakresie dostarczania usług IT zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie wsparcia, zarządzanie zasobami dostawców oraz zarządzanie łańcuchem dostaw usług IT
Ciągłe doskonalenie usług IT, identyfikacja obszarów doskonalenia usług IT, inicjowanie i koordynowanie działań
Współpraca w zakresie zarządzania incydentami i zarządzania problemami
Koordynacja prac pomiędzy zespołami IT a jednostkami biznesowymi w zakresie planowanych i nieplanowanych działań utrzymaniowych oraz wydawniczych infrastruktury IT
Zarządzanie, nadzór i aktualizacja procesów, procedur między innymi w zakresie zarządzania relacjami z dostawcami IT, z klientem wewnętrznym, zarządzania zasobami dostawców oraz poziomem usług SLA zgodnie z odpowiednimi standardami (ITIL i/lub COBIT, ITSM, procesy bezpieczeństwa)
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej i Marketingu Internetowego
Daimlera 2, Włochy, Warszawa
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie kampanii digitalowych, w tym koordynowanie i przygotowywanie materiałów z agencją zewnętrzną,
Wsparcie w obszarach: SEO i SEM,
Udział w tworzeniu kampanii reklamowych,
Prowadzenie projektów z zakresu marketingu internetowego, w tym koordynowanie i przygotowywanie materiałów z wewnętrznymi działami i partnerami zewnętrznymi
Koordynacja działań i współpraca z agencją w zakresie komunikacji w social mediach (Facebook: fanpage, Instagram, LinkedIn), zgodnie z ustaloną strategią marketingową,
Inicjowanie nowych działań i aktywności online, mających na celu budowanie oraz poszerzanie aktywnej społeczności wokół marki,
Współpraca przy tworzeniu materiałów wideo, reelsów oraz projektów graficznych i innych materiałów reklamowych,
Tworzenie efektywnego contentu i treści do mailingów, SMS oraz komunikacji push,
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną – tworzenie newsletterów na stacje oraz stronę intranetową,
Zarządzanie treściami na stronach internetowych poprzez dedykowany CMS – administrowanie stron internetowych,
Wsparcie działu sprzedaży w przygotowaniu prezentacji i ofert handlowych,
Praca z narzędziami do monitoringu mediów i wizytówek Google
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. elektrycznych
Warszawa
Wygasła: 11.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Reprezentowanie Spółki przed Operatorami Sieci Dystrybucji,
Planowanie przewidywanych terminów realizacji przyłącza po stronie energetyki, w komunikacji z projektantem i koordynatorami realizacji infrastruktury ładowania,
Składanie wniosków przyłączeniowych przy bliskiej współpracy z koordynatorami,
Komunikacja i kontakt z OSD w sprawie wniosków i umów przyłączeniowych,
Bieżący kontakt z OSD w przypadku odległych terminów realizacji przyłącza,
Wsparcie działu projektowego i pozyskiwania lokalizacji, w procesie mapowania lokalizacji – w kwestii możliwości przyłączeniowych w danym regionie
Koordynator ds. realizacji infrastruktury ładowania
Warszawa
Wygasła: 11.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie harmonogramów audytów technicznych/elektrycznych, pod kątem infrastruktury ładowania, zarówno na stacjach paliw, jak i obiektach komercyjnych,
Koordynacja audytów technicznych/elektrycznych,
Planowanie harmonogramów realizacji montażu stacji ładowania,
Planowanie, koordynacja i nadzór nad pracą ekip instalacyjnych, w kwestii infrastruktury ładowania samochodów elektrycznych,
Bliska współpraca z Projektantem,
Bliska współpraca z producentami stacji ładowania, w tym koordynacja terminów dostaw z harmonogramem montażowym,
Komunikacja z partnerami – koordynowanie terminów realizacji montażu, prac instalacyjnych,
Wycena instalacji na bazie arkusza kalkulacyjnego,
Wsparcie klientów w procesie realizacji,
Określanie priorytetów w ramach harmonogramu realizacji,
Weryfikowanie dokumentacji audytowej dostarczanej przez podwykonawców,
Kompletowanie dokumentacji dla każdej realizacji,
Raportowanie i dokumentowanie działań w systemie,
Kontakt z Operatorami Sieci Dystrybucji, przy wsparciu pozostałych osób w pionie realizacji,
Zarządzanie problemami w sposób reaktywny i proaktywny, ich priorytetyzacją, analizą oraz nadzorem nad wdrażaniem zmian naprawczych oraz zapobiegawczych,
Monitorowanie wskaźników KPI oraz SLA w zakresie zarządzania problemami,
Współpraca z zespołami IT wsparcia technicznego, administratorami, Incydent Managerem oraz z Service Desk Managerem,
Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zarządzania problemami,
Zarządzanie bazą wiedzy, nadzór nad aktualnością materiałów zawartych w niej,
Nadzór i aktualizację procedur w zakresie rozwiązywania problemów
Zarządzanie usługami: nadzór i aktualizacja katalogu usług IT, tworzenie i aktualizacja umów SLA /OLA, opracowanie, wdrażanie i monitorowanie KPI dla usług IT,
Zarządzanie relacjami biznesowymi; budowanie i utrzymywanie kompleksowych relacji z kluczowymi klientami usług IT w firmie, z naciskiem na dopasowanie biznesowe, satysfakcję klienta, zbieranie i procesowanie propozycji zmian w usługach IT otrzymywanych z jednostek biznesowych na istniejące lub nowe usługi IT, praca nad percepcją użytkowników,
Zarządzanie dostawcami IT: współpraca z dostawcami w zakresie dostarczania usług IT zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie wsparcia, zarządzanie zasobami dostawców oraz zarządzanie łańcuchem dostaw usług IT,
Ciągłe doskonalenie usług IT, identyfikacja obszarów doskonalenia usług IT, inicjowanie i koordynowanie działań,
Współpraca w zakresie zarządzania incydentami i zarządzania problemami,
Koordynacja prac pomiędzy zespołami IT a jednostkami biznesowymi w zakresie planowanych i nieplanowanych działań utrzymaniowych oraz wydawniczych infrastruktury IT,
Zarządzanie, nadzór i aktualizacja procesów, procedur między innymi w zakresie zarządzania relacjami z dostawcami IT, z klientem wewnętrznym, zarządzania zasobami dostawców oraz poziomem usług SLA zgodnie z odpowiednimi standardami (ITIL i/lub COBIT, ITSM, procesy bezpieczeństwa)
Przygotowywanie analiz ad-hoc – innowacji rynkowych, porównania konkurencji, analizy potrzeb klientów, modelowania i optymalizacji procesów biznesowych,
Wsparcie w zarządzaniu pracami projektowymi – monitorowanie ryzyka, prowadzenie dokumentacji, prowadzenie spotkań statusowych, zarządzanie budżetem,
Wsparcie / odpowiedzialność za rozliczanie dofinansowań z programów krajowych i unijnych
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
administracja i zarządzanie rozwiązaniami rodziny MS Windows: Windows Serwer 2012 – 2022, Active Directory, DNS, DHCP, Serwer wydruku, Azure i Office 365,
administracja i zarządzanie serwerami opartymi o platformę Linux w wersji Red-Hat i Ubuntu,
administrowanie i utrzymanie sieci LAN, WAN, Wi-Fi,
reagowanie i monitorowanie incydentów, oraz utrzymanie systemów „up to date” zgodnie z wewnętrznymi politykami i procedurami firmy,
zarządzanie systemem do monitoringu infrastruktury IT (Zabbix),
tworzenie i utrzymanie dokumentacji,
bieżące wsparcie pracowników i klientów technicznych,
wsparcie I oraz II linii w realizacji powierzonych zadań
Zarządzanie problemami w sposób reaktywny i proaktywny, ich priorytetyzacją, analizą oraz nadzorem nad wdrażaniem zmian naprawczych oraz zapobiegawczych,
Monitorowanie wskaźników KPI oraz SLA w zakresie zarządzania problemami,
Współpraca z zespołami IT wsparcia technicznego, administratorami, Incydent Managerem oraz z Service Desk Managerem,
Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zarządzania problemami,
Zarządzanie bazą wiedzy, nadzór nad aktualnością materiałów zawartych w niej,
Nadzór i aktualizację procedur w zakresie rozwiązywania problemów
Zarządzanie usługami: nadzór i aktualizacja katalogu usług IT, tworzenie i aktualizacja umów SLA /OLA, opracowanie, wdrażanie i monitorowanie KPI dla usług IT,
Zarządzanie relacjami biznesowymi; budowanie i utrzymywanie kompleksowych relacji z kluczowymi klientami usług IT w firmie, z naciskiem na dopasowanie biznesowe, satysfakcję klienta, zbieranie i procesowanie propozycji zmian w usługach IT otrzymywanych z jednostek biznesowych na istniejące lub nowe usługi IT, praca nad percepcją użytkowników,
Zarządzanie dostawcami IT: współpraca z dostawcami w zakresie dostarczania usług IT zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie wsparcia, zarządzanie zasobami dostawców oraz zarządzanie łańcuchem dostaw usług IT,
Ciągłe doskonalenie usług IT, identyfikacja obszarów doskonalenia usług IT, inicjowanie i koordynowanie działań,
Współpraca w zakresie zarządzania incydentami i zarządzania problemami,
Koordynacja prac pomiędzy zespołami IT a jednostkami biznesowymi w zakresie planowanych i nieplanowanych działań utrzymaniowych oraz wydawniczych infrastruktury IT,
Zarządzanie, nadzór i aktualizacja procesów, procedur między innymi w zakresie zarządzania relacjami z dostawcami IT, z klientem wewnętrznym, zarządzania zasobami dostawców oraz poziomem usług SLA zgodnie z odpowiednimi standardami (ITIL i/lub COBIT, ITSM, procesy bezpieczeństwa)
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
Nadzór nad wykonawczą częścią procesu związanego z budową stacji ładowania (od uzyskiwania warunków przyłączenia, uzgodnień technicznych, projektowania, budowy oraz odbiorów stacji ogólnodostępnych na sieciach nN oraz SN),
Kontrola, nadzór i raportowanie harmonogramów, budżetu i realizowanego zakresu,
Rozwój wewnętrznych standardów związanych z procesem budowy stacji ładowania,
Pozyskanie oraz wybór Partnerów zewnętrznych do współpracy,
Realizacja procesu wyboru oraz współpraca z kontrahentami zewnętrznymi,
Przygotowanie stacji do odbiór oraz przekazania do eksploatacji
zarządzanie operacyjne i nadzór nad stacjami Moya - poszukujemy kandydatów z Bielska Białej i okolic lub osoby z obszaru Nowy Sącz, Wadowice
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
zarządzanie operacyjne i nadzór nad stacjami Moya - poszukujemy kandydatów z Lublina i okolic lub osoby z obszaru Zamościa, Kraśnika
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
przygotowywanie oraz realizowanie testów automatycznych z wykorzystaniem narzędzia Ranorex,
tworzenie skryptów testowych oraz opracowywanie raportów,
weryfikacja zgodności dostarczonego rozwiązania ze zgłoszonymi wymaganiami biznesowymi, w szczególności: testowanie aplikacji w zakresie odbioru realizacji zgłoszonych wymagań funkcjonalnych, testowanie integracji funkcjonalnej pomiędzy aplikacjami i wewnętrznymi modułami systemów, testowanie interfejsów pomiędzy różnymi systemami,
przygotowywanie oraz realizowanie scenariuszy testowych dla testów manualnych,
tworzenie strategii, wytycznych i procedur dla dostawców oprogramowania w zakresie testów,
wykrywanie, analiza i szczegółowe raportowanie problemów zidentyfikowanych podczas testów,
Zarządzanie zespołem wsparcia technicznego, utrzymania infrastruktury oraz zespołem serwisu IT (zatrudnianie, onboarding, ocena wyników, monitorowanie wyników, wyznaczanie zadań podległym pracownikom)
Nadzorowanie realizacji zadań członków zespołu oraz wsparcie pracowników
Utrzymanie infrastruktury na odpowiednim poziomie technologicznym, utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z SLA oraz nadzór nad prawidłowym ustalaniem priorytetów zgłoszeń / zadań
Bieżący monitoring działania podległego zespołu w celu zwiększenia skuteczności, wdrażanie nowych technik monitorowania jakości obsługi, optymalizacja obecnych procesów, automatyzacja w celu poprawy wydajności operacyjnej
Współpraca i zarządzanie dostawcami zewnętrznymi w celu utrzymania oczekiwanego poziomu usług zgodnie z umowami SLA oraz nadzór nad prawidłową realizacją tych umów
Wsparcie w rozwiązywaniu zgłoszeń awaryjnych 24/7 oraz wsparcie utrzymania systemów IT sieci stacji
Nadzór nad umowami, procedurami, dokumentacją techniczną i projektową
Realizacja zadań zgodnie z zatwierdzonym budżetem
Rozwój i motywowanie podległych pracowników (tworzenie planów rozwojowych i monitorowanie poziomu ich realizacji)
Wsparcie pozostałych działów firmy oraz zewnętrznych Partnerów w zakresie rozwiązywania zgłoszeń oraz doradztwa technicznego
bieżący kontakt w klientami w sprawie wyjaśnienia rozliczeń i wpłat,
bieżąca analiza stanu rozliczeń z kontrahentami,
nadzorowanie terminowości wpłat, prowadzenie wstępnej windykacji należności od kontrahentów,
sporządzanie i przygotowywanie wysyłki wezwań do zapłaty,
przygotowywanie wniosków o spisanie drobnych należności i zobowiązań z kontrahentami, wniosków o skierowanie sprawy o dochodzenie należności na drodze powództwa sądowego,
aktualizacja danych w kartotekach kontrahentów,
raportowanie na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych
wykonywanie audytów informatycznych stacji wdrażanych do sieci Moya,
współpraca oraz konsultacje z Partnerami Moya w zakresie wdrożenia systemów IT (ustalanie zakresu prac, terminów, planu uruchomienia stacji, pomoc Partnerom Moya w bezproblemowym przejściu etapu uruchomienia stacji w zakresie prac IT),
wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych dla nowych stacji w sieci Moya oraz wykonywanie testów powdrożeniowych,
konfiguracja systemu oraz urządzeń przy wdrożeniu nowych stacji do sieci Moya,
zlecanie prac firmom podwykonawczym w zakresie dostaw sprzętu, instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego oraz innych prac związanych z uruchomieniem stacji,
nadzór merytoryczny nad wykonaniem infrastruktury IT,
sprawdzanie instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego,
szkolenie użytkowników z obsługi systemu,
obsługa wsparcia technicznego dla użytkowników systemu,
uzupełnianie braków w sprzęcie w zależności od potrzeb wdrożenia, przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert,
powdrożeniowa analiza dokumentacji i kosztów inwestycji w zakresie prac IT,
tworzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z powierzonymi obowiązkami i obsługiwanymi systemami
wykonywanie audytów informatycznych stacji wdrażanych do sieci Moya,
współpraca oraz konsultacje z Partnerami Moya w zakresie wdrożenia systemów IT (ustalanie zakresu prac, terminów, planu uruchomienia stacji, pomoc Partnerom Moya w bezproblemowym przejściu etapu uruchomienia stacji w zakresie prac IT),
wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych dla nowych stacji w sieci Moya oraz wykonywanie testów powdrożeniowych,
konfiguracja systemu oraz urządzeń przy wdrożeniu nowych stacji do sieci Moya,
zlecanie prac firmom podwykonawczym w zakresie dostaw sprzętu, instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego oraz innych prac związanych z uruchomieniem stacji,
nadzór merytoryczny nad wykonaniem infrastruktury IT,
sprawdzanie instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego,
szkolenie użytkowników z obsługi systemu,
obsługa wsparcia technicznego dla użytkowników systemu,
uzupełnianie braków w sprzęcie w zależności od potrzeb wdrożenia, przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert,
powdrożeniowa analiza dokumentacji i kosztów inwestycji w zakresie prac IT,
tworzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z powierzonymi obowiązkami i obsługiwanymi systemami
udział w procesie poprawy organizacji procesów zakupowych;
pomoc w ustalaniu zbiorczych potrzeb zakupowych dla poszczególnych działów firmy;
analiza rynku dostawców w celu zapewnienia optymalnych źródeł dostaw;
ocena i identyfikacja ryzyka związanego z dostawcami, zarządzanie ryzykiem;
negocjowanie warunków współpracy z nowymi dostawcami oraz terminowe renegocjacje warunków umów z już współpracującymi;
przeprowadzanie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej + pełnienie roli administratora Platformy Zakupowej;
prowadzenie aukcji zakupowych na platformie zakupowej;
zarządzanie dokumentacją związaną z procesem zakupowym;
przygotowywanie specyfikacji RFP, RFQ, RFI wraz z klientami wewnętrznymi;
bliska współpraca z Category Managerami;
stworzenie zestawu raportów okresowych monitorujących efektywność poziomu kosztów w obszarze zakupowym;
udział w opracowywaniu wewnętrznych procedur i strategii zakupowych przedsiębiorstwa oraz podejmowanie działań zgodnych z ustalonymi wytycznymi, kierowanie projektami zakupowymi zgodnie z wymogami;
zapewnienie wsparcia dla biznesu, kierownictwa oraz zakupów grupowych;
przygotowywanie oraz realizowanie testów automatycznych z wykorzystaniem narzędzia Ranorex,
tworzenie skryptów testowych oraz opracowywanie raportów,
weryfikacja zgodności dostarczonego rozwiązania ze zgłoszonymi wymaganiami biznesowymi, w szczególności: testowanie aplikacji w zakresie odbioru realizacji zgłoszonych wymagań funkcjonalnych, testowanie integracji funkcjonalnej pomiędzy aplikacjami i wewnętrznymi modułami systemów, testowanie interfejsów pomiędzy różnymi systemami,
przygotowywanie oraz realizowanie scenariuszy testowych dla testów manualnych,
tworzenie strategii, wytycznych i procedur dla dostawców oprogramowania w zakresie testów,
wykrywanie, analiza i szczegółowe raportowanie problemów zidentyfikowanych podczas testów,
przygotowywanie oraz realizowanie testów automatycznych z wykorzystaniem narzędzia Ranorex,
tworzenie skryptów testowych oraz opracowywanie raportów,
weryfikacja zgodności dostarczonego rozwiązania ze zgłoszonymi wymaganiami biznesowymi, w szczególności: testowanie aplikacji w zakresie odbioru realizacji zgłoszonych wymagań funkcjonalnych, testowanie integracji funkcjonalnej pomiędzy aplikacjami i wewnętrznymi modułami systemów, testowanie interfejsów pomiędzy różnymi systemami,
przygotowywanie oraz realizowanie scenariuszy testowych dla testów manualnych,
tworzenie strategii, wytycznych i procedur dla dostawców oprogramowania w zakresie testów,
wykrywanie, analiza i szczegółowe raportowanie problemów zidentyfikowanych podczas testów,
zarządzanie operacyjne i nadzór nad stacjami Moya - poszukujemy kandydatów z obszaru Nowego Sącza, Wadowic,
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
zarządzanie operacyjne i nadzór nad stacjami Moya - poszukujemy kandydatów z obszaru Sandomierza, Stalowej Woli,,
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
zarządzanie operacyjne i nadzór nad stacjami Moya - poszukujemy kandydatów z obszaru Piły, Szczecinka, Człuchowa,
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
zarządzanie operacyjne i nadzór nad stacjami Moya - poszukujemy kandydatów z obszaru Zielonej Góry, Świecka, Żar,
koordynacja procesu otwierania nowych stacji paliw oraz wdrażania stacji do sieci Moya
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) nad stosowaniem standardów i procedur operacyjnych dotyczących funkcjonowania stacji Moya
nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa w szczególności z przepisami HACCP, BHP, OŚ
pomoc w organizacji pracy stacji, wyznaczanie celów i priorytetów oraz wsparcie w ich realizacji
nadzorowanie i weryfikowanie statusu realizacji planów sprzedażowych i dynamiki sprzedaży paliw, produktów sklepu, bistro i usług na stacjach
współtworzenie, wdrażanie i nadzór nad promocjami
wsparcie procesu rekrutacji oraz szkolenia kierowników i sprzedawców stacji paliw
szkolenie pracowników stacji w zakresie m. in. obsługi klienta (techniki sprzedaży), właściwej ekspozycja towarów, gospodarki magazynowej, rozliczania strat paliw i towarów poza paliwowych na sklepie
wykonywanie audytów informatycznych stacji wdrażanych do sieci Moya,
współpraca oraz konsultacje z Partnerami Moya w zakresie wdrożenia systemów IT (ustalanie zakresu prac, terminów, planu uruchomienia stacji, pomoc Partnerom Moya w bezproblemowym przejściu etapu uruchomienia stacji w zakresie prac IT),
wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych dla nowych stacji w sieci Moya oraz wykonywanie testów powdrożeniowych,
konfiguracja systemu oraz urządzeń przy wdrożeniu nowych stacji do sieci Moya,
zlecanie prac firmom podwykonawczym w zakresie dostaw sprzętu, instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego oraz innych prac związanych z uruchomieniem stacji,
nadzór merytoryczny nad wykonaniem infrastruktury IT,
sprawdzanie instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego,
szkolenie użytkowników z obsługi systemu,
obsługa wsparcia technicznego dla użytkowników systemu,
uzupełnianie braków w sprzęcie w zależności od potrzeb wdrożenia, przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert,
powdrożeniowa analiza dokumentacji i kosztów inwestycji w zakresie prac IT,
tworzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z powierzonymi obowiązkami i obsługiwanymi systemami
wykonywanie audytów informatycznych stacji wdrażanych do sieci Moya,
współpraca oraz konsultacje z Partnerami Moya w zakresie wdrożenia systemów IT (ustalanie zakresu prac, terminów, planu uruchomienia stacji, pomoc Partnerom Moya w bezproblemowym przejściu etapu uruchomienia stacji w zakresie prac IT),
wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych dla nowych stacji w sieci Moya oraz wykonywanie testów powdrożeniowych,
konfiguracja systemu oraz urządzeń przy wdrożeniu nowych stacji do sieci Moya,
zlecanie prac firmom podwykonawczym w zakresie dostaw sprzętu, instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego oraz innych prac związanych z uruchomieniem stacji,
nadzór merytoryczny nad wykonaniem infrastruktury IT,
sprawdzanie instalacji systemów teletechnicznych oraz okablowania strukturalnego,
szkolenie użytkowników z obsługi systemu,
obsługa wsparcia technicznego dla użytkowników systemu,
uzupełnianie braków w sprzęcie w zależności od potrzeb wdrożenia, przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert,
powdrożeniowa analiza dokumentacji i kosztów inwestycji w zakresie prac IT,
tworzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z powierzonymi obowiązkami i obsługiwanymi systemami
prowadzenie prac modernizacyjnych i bieżących napraw stacji paliw zgodnie z przyjętymi standardami,
przygotowanie specyfikacji, weryfikacja dokumentacji oraz sporządzanie przedmiarów i kosztorysów robót prowadzonych w ramach technicznego utrzymania obiektów,
weryfikacja ofert, negocjacje umów z wykonawcami,
kontrola dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności z umowami i wystawionymi zleceniami,
Młodszy specjalista ds. technicznego utrzymania stacji
Warszawa
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie bieżącej eksploatacji technicznej stacji paliw będących własnością spółki,
obsługa procesu gwarancyjnego prowadzonych inwestycji,
weryfikacja, nadzór i kontrola obiektów w zakresie przeglądów budowlanych, eksploatacji urządzeń oraz przeglądów ppoż.,
przygotowanie specyfikacji, weryfikacja dokumentacji oraz sporządzanie przedmiarów i kosztorysów robót prowadzonych w ramach technicznego utrzymania obiektów,
aktywny udział w audytach na stacjach paliw na terenie całej Polski,
wsparcie w koordynacji prac w zakresie realizowanych zadań projektowych,
dbanie o prawidłowość przygotowywania ofert zarówno pod względem merytorycznym jak i wizualnym uwzględniając standardy sieci,
nadzór nad realizacją projektów, przygotowywanie zamówień na dostawę urządzeń i wyposażenia oraz koordynacja przebiegu prac montażowych na obiektach zgodnie z wyznaczonym harmonogramem,
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisów i napraw,
odbiór prac po wykonaniu montażu elementów wizualizacji zewnętrznej oraz wewnętrznej ze szczególnym uwzględnieniem jakości i terminowości przeprowadzonych prac,