Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Tworzenie czystego, skalowalnego kodu przy użyciu języka .NET
"You Design It, You Build It, You Test It, You Run It, You Tweak It" to etos, a od Ciebie oczekuje się udziału w całym cyklu życia oprogramowania, aby zapewnić niezawodność i nieprzerwany czas działania środowiska produkcyjnego
Będziesz dyskutować z architektami na temat nadchodzących projektów i razie potrzeby proponować rozwiązania
Będziesz uczestniczyć w dyskusjach projektowych z kolegami, aby znaleźć świetne rozwiązania dla złożonych wyzwań inżynieryjnych
Tworzenie czystego, skalowalnego kodu przy użyciu języka .NET
"You Design It, You Build It, You Test It, You Run It, You Tweak It" to etos, a od Ciebie oczekuje się udziału w całym cyklu życia oprogramowania, aby zapewnić niezawodność i nieprzerwany czas działania środowiska produkcyjnego
Będziesz dyskutować z architektami na temat nadchodzących projektów i razie potrzeby proponować rozwiązania
Będziesz uczestniczyć w dyskusjach projektowych z kolegami, aby znaleźć świetne rozwiązania dla złożonych wyzwań inżynieryjnych
Konteneryzacja aplikacji w wielu językach i frameworkach (PHP, Java, JS/TS)
Przygotowywanie i utrzymywanie infrastruktury CI dla aplikacji: tworzenie, utrzymywanie i rozwój pipeline (obecnie Gitlab)
Wsparcie zespołu programistów w zakresie migracji z architektury monolitowej do mikroserwisowej
Zapewnienie maksymalnej dostępności serwisów w trakcie normalnej pracy oraz wydań/aktualizacji aplikacji/maszyn
Obsługa monitoringu - utrzymywanie stosu ELK/EFK w zakresie przechowywania i udostępniania logów aplikacji oraz w roli cache dla wybranych mikroserwisów
Utrzymywanie środowisk k8s / VM w zakresie stacku aplikacji: okresowe aktualizacje i optymalizację konfiguracji maszyn k8s oraz serwisów pobocznych (apache, nginx, php-fpm)
Analiza aplikacji i serwerów pod kątem wydajności działania zdeployowanych serwisów, optymalizacja ustawień i konfiguracji kontenerów i usług
Wsparcie zespołu testerów w zakresie opracowania sposobu tworzenia testów automatycznych i uruchamiania ich na dostępnej infrastrukturze
Wsparcie zespołu programistów w zakresie edukacji z tematów CI i optymalnego flow budowania aplikacji
Monitorowanie rozwiązań software’owych na rynku, proponowanie optymalizacji i zmian w istniejących narzędziach i rozwiązaniach
Współpraca z administratorami maszyn w zakresie opracowywania konfiguracji oraz utrzymania środowisk
Wsparcie i współpraca z obszarami biznesowymi w zakresie administracji, obiegu dokumentacji, monitorowania bieżących rezultatów i postępów prac prowadzonych projektów
Kontakt z zewnętrznymi oraz wewnętrznymi interesariuszami prowadzonych projektów
Usprawnienie bieżącego przepływu informacji pomiędzy projektami, rekomendowanie usprawnień
Realizacja, koordynowanie oraz raportowanie działań z zakresu wdrożenia strategii ESG
Opracowanie procesów oraz instrukcji zgodnych ze strategią ESG
Obieg dokumentacji oraz bieżące monitowanie projektów z obszaru RODO przy współpracy z prawnikiem wewnętrznym oraz inspektorem RODO
Uczestnictwo w audytach wewnętrznych
Współpraca z firmami zewnętrznymi oraz prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi
Sprzedaż rozwiązań technologicznych z obszaru logistyki w modelu subskrypcyjnym klientom B2B (właścicielom e-commerce)
Rozpoznawanie potrzeb Klientów prowadzących sklepy internetowe, związanych ze wsparciem logistycznym, obsługą procesów posprzedażowych, budowaniem marki
Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich usługach (rozwiązaniach SaaS) oferowanych w modelu subskrypcyjnym
Udzielanie wsparcia merytorycznego właścicielom e-commerce w zakresie ofertowych narzędzi przydatnych w zarządzaniu procesem wysyłkowym oraz budowaniu marki (brandu)
Great role for an enthusiastic, hard-working Sales Manager within the SaaS software and technology space with a great international company. We are an international software company specialising in SaaS software for logistics and retail, with a significant number of recognisable international customers.We are searching for a driven Sales Manager. The Sales Manager should have a clear understanding of the components of the products and the ability to demonstrate how they work. Your responsibilities will include identifying and establishing the customers' needs, and recommending and explaining products. A Sales Manager should be knowledgeable about competing products and able to break down technical terminology to non-technical clients
Responsibilities:
Book meetings through a combination of cold emails, social outreach, networking, calls, and independent research
Generate and manage your own sales pipeline; maintain impeccable admin and update all activity in the CRM
Engage with prospects (C-suite/Finance leaders) and articulate the product in an effective manner
Identifying new sales opportunities
Acquire new clients
Maintain effective relationships with existing clients
Negotiate and finalize cooperation agreements customer contracts
Manage the development of client portfolios, actively seeking business partners
Achieving Key Performance Indicators (KPIs) and sales plans (monthly, quarterly, and annually)
Creating personalized, tailored presentations, and proposals
Representing the company at conferences, meetings, and industry events
Przygotowywanie budżetów, prognoz i planów strategicznych
Rekomendowanie spójnej struktury raportowania w ramach Grupy oraz kontrola realizacji budżetów
Przygotowywanie i analizowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów i innych analiz, w celu zapewnienie efektywnego zarządzania finansami
Kontrolowania kluczowych procesów biznesowych
Analiza i interpretacja danych finansowych Grupy w celu identyfikacji trendów oraz potencjalnych obszarów optymalizacji
Rekomendacja rozwiązań w zakresie kluczowych KPI operacyjnych
Wdrożenie niezbędnych procedur do efektywnego raportowania zarządczego
Stałe monitorowanie wykorzystania zasobów spółki (koszty / nakłady inwestycyjne) oraz identyfikacja obszarów optymalizacji działalności oraz modelu oceny efektywności inwestycji w oparciu o zwrot (ROI)
Wprowadzenie modelu efektywnej analityki przychodowej w celu maksymalizacji kontrybucji Marży Brutto
Odpowiedzialność za bieżące oraz sezonowe zestawienia, sprawozdania, prezentacje i raporty na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej
Nadzór nad sprawozdawczością i raportowaniem finansowym - do Zarządu spółki i Rady Nadzorczej (w Polsce oraz w ramach Grupy)
Wycena i modelowanie kosztów w rozliczeniach w ramach grupy
Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu dokumentów i informacji
Zarządzanie i monitorowanie płynnością finansową spółki
Rekomendowanie optymalnego mixu źródeł finansowania oraz modelu okresowego raportowania CF w ramach Grupy
Kontrola płatności przychodzących i wychodzących
Zapewnianie przejrzystości kosztów na poziomie międzynarodowym
Zarządzanie zespołem (4 analityków biznesowych i finansowych), w tym rekrutacja, szkolenie i ocena pracowników
Nadzór i współpraca z dostawcami (np.: obsługa księgowa, doradcy)
Udział w audytach (zewnętrznych i wewnętrznych)
Projektowanie, definiowanie i wdrażanie procesów związanych z zarządzaniem finansami
Zapewnianie przestrzegania reguł i standardów finansowych
Doradztwo prawne w bieżących sprawach spółki, głównie z obszaru spraw korporacyjnych, umów gospodarczych, e-commerce, własności intelektualnej, RODO, prawa pracy
Sporządzanie i opiniowanie umów, aktów wewnętrznych, dokumentów korporacyjnych i innych dokumentów z zakresu działalności spółki,
Bieżące doradztwo prawne w obszarze korporacyjnym w ramach działalności spółki, w tym redagowanie projektów dokumentów wewnętrznych Spółki,
Wsparcie w negocjacjach i redagowaniu umów z kontrahentami (w tym kontrahentami zagranicznymi),
Bieżąca współpraca z innymi działami spółki w zakresie m.in. prawa nowych technologii, prawa konsumenckiego, prawa pracy, ochrony danych osobowych i marketingu,
Monitorowanie zmian przepisów prawnych dotyczących działalności spółki,
Współpraca i koordynacja działań z kancelariami prawnymi i innymi doradcami zewnętrznymi
Dynamiczny rozwój międzynarodowy grupy Alsendo, do której należą takie serwisy jak Apaczka.pl, Sendit.pl, Zaslat.cz, czy Innoship.com sprawił, że poszukujemy osoby odpowiedzialnej za zarządzanie procesami w obszarze marketingu na rynkach CEE. Serwisy należące do grupy Alsendo oferują rozwiązania kurierskie i logistyczne dla firm, które potrzebują optymalizacji procesów z zakresu dostaw, a pozycję lidera zawdzięczamy dynamicznemu rozwojowi – zarówno poprzez akwizycje zagraniczne, jak i wzrost organiczny. Alsendo oferuje technologiczne rozwiązania do zarządzania dostawami dla każdego segmentu klientów biznesowych. Do grona naszych klientów należy m.in. Deichmann, grupa OLX, czy Moderna. Rozbudowujemy nasze kompetencje na rynkach zagranicznych, także w obszarze działań marketingowych – chcemy rozwijać spójną strategię komunikacji międzynarodowej, a lokalne zespoły marketingu potrzebują bliskiej współpracy w zakresie jej implementacji oraz narzędzi do raportowania
Do obowiązków nowego pracownika należeć będzie szeroki zakres zadań z zakresu marketingu m.in. wdrożenie koherentnej strategii komunikacji na wybranych rynkach, optymalizacja działań skierowanych do poszczególnych segmentów klientów B2B, zarządzanie stroną korporacyjną alsendo.com, udział w tworzeniu nowych serwisów www, prowadzenie komunikacji na LinkedIn, czy udział w branżowych konferencjach
Zakres odpowiedzialności:
Współpraca z lokalnymi zespołami działów marketingu,
Budowanie spójnego wizerunku marki Alsendo na wybranych rynkach europejskich,
Realizacja długo- i krótkoterminowych celów marketingowych zwiększających wyniki sprzedaży oraz wzrost rozpoznawalności marki Alsendo w obszarze CEE,
Wybór najbardziej efektywnych działań digital, analiza KPI pomiędzy zespołami/krajami oraz promowanie najlepszych praktyk,
Ocena efektywności współpracy z agencjami zewnętrznymi i porównywanie wyników pomiędzy krajami/zespołami,
Samodzielne prowadzenie projektów związanych z rozwojem stron www,
Organizacja udziału w konferencjach,
Nadzór nad prowadzeniem działań w social media (głównie LinkedIn) skierowanych na budowanie świadomości marki Alsendo,
Bieżąca analiza danych oraz monitorowanie skuteczności działań marketingowych,
Doradztwo przy wdrażaniu nowych kanałów/narzędzi komunikacji marketingowej,
Edukacja w zakresie nowych rozwiązań marketingu online (prowadzenie prezentacji i szkoleń)
Graduate Sales Executive with at least 2 foreign languages
Franciszka Klimczaka 1, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 09.09.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Great role for an enthusiastic, hard-working character looking for starting their carrier within the software and technology space with a great international company
We are an international software company specialising in SaaS software for logistics and retail, with a significant number of recognisable international customers
What the job involves:
Book outbound meetings through a combination of cold emails, social outreach, networking, calls, and independent research
Generate and manage sales pipeline; maintain impeccable admin and update all activity in the CRM
Work alongside the Head of Sales to convert opportunities created into sales-qualified leads
Engage with prospects (C-suite/Finance leaders) and articulate the product in an effective manner
Maintain a positive mindset irrespective of any challenging situations
Sprzedaż rozwiązań technologicznych z obszaru logistyki w modelu subskrypcyjnym klientom B2B (właścicielom e-commerce)
Rozpoznawanie potrzeb Klientów prowadzących sklepy internetowe, związanych ze wsparciem logistycznym, obsługą procesów posprzedażowych, budowaniem marki
Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich usługach (rozwiązaniach SaaS) oferowanych w modelu subskrypcyjnym
Udzielanie wsparcia merytorycznego właścicielom e-commerce w zakresie ofertowych narzędzi przydatnych w zarządzaniu procesem wysyłkowym oraz budowaniu marki (brandu)
W związku naszego bardzo dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Executive, która będzie odpowiedzialna za współpracę i rozwój klientów korporacyjnych (Enterprise) a w szczególności za:
Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami
Dbanie o rozwój portfela klientów, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych
Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych
Realizacja KPI, planów sprzedażowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych)
Tworzenie spersonalizowanych, szytych na miarę prezentacji i ofert
Reprezentowanie firmy na konferencjach, spotkaniach i wydarzeniach branżowych
We are a complete SaaS delivery management specialist, offering advanced technology solutions that optimize last-mile management through data intelligence for over 200 medium and large European retailers. The advanced machine-learning algorithms of the solution analyze the performance of different delivery options across the relevant geographic area and the retailer's delivery points and automatically allocate each delivery by the carrier based on business KPIs, dramatically improving the customer experience, and decreasing the cost of shipping
In 2022 Alsendo backed by Abris Capital entered a strategic partnership with Innoship and Zaslat to develop first-class e-commerce solutions for central and eastern European retailers. As a fast-growing scalable solution (offices in Romania, Poland, and the Czech Republic) with big plans for regional expansion, we are on the hunt for experts in their field who can help us make an impact
Alsendo Enterprise BRAND MANTRA
Alsendo Enterprise is the leading delivery management tool, a business optimizer, and is your partner. We are here to understand your needs and advise the best options for your delivery services, offering a tool that helps you gain more time to focus on innovation and growth for your business!
We are here to help you grow!
YOUR PLACE IN THE TEAM
As a vital part of the team, there's a lot of room for creativity and personal development. There's space to test your ideas and collaborate with colleagues from other regions and departments. As a colleague, you'll find a genuinely supportive environment ready to help and guide you through the best practices that generated our accelerated growth
WHAT YOU'LL GET TO DO
As our SAAS Marketing Specialist you'll ensure that Alsendo Enterprise connects to the hearts and minds of our audiences. You'll oversee the creation of multi-channel content that tells our story through effective partnerships, platforms, and formats. While constantly considering our customers in the market, your target will be to increase Alsendo’s Enterprise products recognition and ensure that our online and offline messaging works harmoniously
This is a fantastic opportunity for someone craving ownership and eager to have a considerable impact on a fast-growing scale-up in the B2B SaaS space!
AMONG OTHER THINGS YOU DO
Be responsible for brand development in the Polish market, planning, and execution that increase Share of Voice
Own communications across owned and earned channels, including partnership programs, social, PR, and brand marketing
Plan the event agenda for the Polish market
Led the PR agency to develop and manage communications for different audiences
Structure awareness campaigns through online and offline channels by bringing hands-on experience in multi-channel campaign deployment
Develop a brand measurement matrix for a commercial, results-driven environment and track KPIs over time
Be a creative copywriter, setting brand communications and positioning
Partner with the regional marketing team to ensure brand consistency in all markets
Gather feedback from sales and analyze user and market behavior to define positioning
We are searching for a driven Sales Manager to join our dynamic team. The Sales Manager should have a clear understanding of the components of the products and the ability to demonstrate how they work. Your responsibilities will include the team performance in identifying and establishing the needs of the customers, recommending, and explaining products. To be a successful Sales Manager, you should be able to develop an excellent relationship with the team, create business relationship with existing customers and source new clients. A Sales Manager should be knowledgeable about competing products and should have the ability to break down technical terminology to non-technical clients
Your responsibilities
Managing business development team
Ensuring that sales targets are consistently met
Conducting market analysis, target and engagement identification
Generating leads, preparing offers, negotiating contracts, closing deals and following up on the client’s requests
Identifying the technical and business needs of the customers and suggesting appropriate solutions
Explaining complex technical information to customers in a way that is easily understandable
Sprzedaż rozwiązań technologicznych z obszaru logistyki w modelu subskrypcyjnym klientom B2B (właścicielom e-commerce)
Rozpoznawanie potrzeb Klientów prowadzących sklepy internetowe, związanych ze wsparciem logistycznym, obsługą procesów posprzedażowych, budowaniem marki
Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich usługach (rozwiązaniach SaaS) oferowanych w modelu subskrypcyjnym
Udzielanie wsparcia merytorycznego właścicielom e-commerce w zakresie ofertowych narzędzi przydatnych w zarządzaniu procesem wysyłkowym oraz budowaniu marki (brandu)
Wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji w kanałach social media
Tworzenie treści na kanały social media (LinkedIn oraz Facebook) oraz budowanie społeczności wokół nich
Śledzenie bieżących informacji na temat marki
Zarządzanie treściami na serwisach www: tworzenie nowych materiałów oraz aktualizacja i optymalizacja istniejących już treści
Inicjowanie i przygotowywanie wysokiej jakości materiałów (artykuły, recenzje, zestawienia, poradniki, webinary, podcasty) w oparciu o potrzeby biznesowe i wytyczne SEO
Prowadzenie projektów z zakresu digital marketingu przy wsparciu innych członków zespołu
Współpraca z zewnętrznymi agencjami oraz weryfikacja ich działań
Sprzedaż rozwiązań technologicznych z obszaru logistyki w modelu subskrypcyjnym klientom B2B (właścicielom e-commerce)
Rozpoznawanie potrzeb Klientów prowadzących sklepy internetowe, związanych ze wsparciem logistycznym, obsługą procesów posprzedażowych, budowaniem marki
Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich usługach (rozwiązaniach SaaS) oferowanych w modelu subskrypcyjnym
Udzielanie wsparcia merytorycznego właścicielom e-commerce w zakresie ofertowych narzędzi przydatnych w zarządzaniu procesem wysyłkowym oraz budowaniu marki (brandu)
Współtworzenie strategii rozwoju produktów SaaS dla branży e-commerce
Zarządzenie roadmpą produktów SaaS wraz z realizowaniem wyznaczonych KPI
Współpraca z zespołami Sprzedaży i Marketingu w celu stworzenia i egzekucji optymalnej strategii go-to-market dla produktu
Definiowanie wymagań biznesowych i uzupełnianie dokumentacji systemowej (Jira/Confluence)
Bieżąca współpraca z IT w celu koordynowania wdrożeń produktów SaaS na podstawie opracowanych wymagań biznesowych
Prowadzenie testów biznesowych produktu
Zbieranie informacji zwrotnej w zakresie obecnych produktów jak również potrzeb klientów od zespołów biznesowych w organizacji (m.in. Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bieżące monitorowanie rynku i analiza konkurencji /istniejących rozwiązań produktowych SaaS
Sprzedaż rozwiązań technologicznych z obszaru logistyki w modelu subskrypcyjnym klientom B2B (właścicielom e-commerce)
Rozpoznawanie potrzeb Klientów prowadzących sklepy internetowe, związanych ze wsparciem logistycznym, obsługą procesów posprzedażowych, budowaniem marki
Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich usługach (rozwiązaniach SaaS) oferowanych w modelu subskrypcyjnym
Udzielanie wsparcia merytorycznego właścicielom e-commerce w zakresie ofertowych narzędzi przydatnych w zarządzaniu procesem wysyłkowym oraz budowaniu marki (brandu)
Opracowywanie strategii rozwoju produktów SaaS dla branży e-commerce
Zarządzanie produktem (pozycjonowanie, polityka cenowa, wdrożenie i rozwój)
Zarządzenie roadmapą produktów SaaS wraz z realizowaniem wyznaczonych KPI
Współpraca z zespołami Sprzedaży i Marketingu w celu stworzenia i egzekucji optymalnej strategii go-to-market dla produktu
Definiowanie wymagań biznesowych i uzupełnianie dokumentacji systemowej (Jira/Confluence)
Bieżąca współpraca z IT w celu koordynowania wdrożeń produktów SaaS na podstawie opracowanych wymagań biznesowych
Zbieranie informacji zwrotnej w zakresie obecnych produktów jak również potrzeb klientów od zespołów biznesowych w organizacji (m.in. Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bieżące monitorowanie rynku i analiza konkurencji /istniejących rozwiązań produktowych SaaS
Sprzedaż rozwiązań technologicznych z obszaru logistyki w modelu subskrypcyjnym klientom B2B (właścicielom e-commerce)
Rozpoznawanie potrzeb Klientów prowadzących sklepy internetowe, związanych ze wsparciem logistycznym, obsługą procesów posprzedażowych, budowaniem marki
Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich usługach (rozwiązaniach SaaS) oferowanych w modelu subskrypcyjnym
Udzielanie wsparcia merytorycznego właścicielom e-commerce w zakresie ofertowych narzędzi przydatnych w zarządzaniu procesem wysyłkowym oraz budowaniu marki (brandu)
Współtworzenie i realizacja strategii pozyskiwania ruchu na serwisy internetowe
Tworzenie raportów widoczności oraz ruchu
Nadzorowanie zmian technicznych dot. SEO
Współpraca z zewnętrznymi agencjami (analiza wytycznych, raportowanie istotnych zmian i zdarzeń) oraz weryfikacja ich działań
Inicjowanie i przygotowywanie wysokiej jakości materiałów (artykuły, recenzje, zestawienia, poradniki, webinary, podcasty) w oparciu o potrzeby biznesowe i wytyczne SEO
Współtworzenie i aktualizacja treści na serwisach internetowych
Prowadzenie projektów z zakresu digital marketingu przy wsparciu innych członków zespołu