Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Inspektor ds. nieruchomości
Powązkowska 43/45, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 15.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie zasad i procedur gospodarki nieruchomościami, nadzór i koordynacja nad wykonywaniem tych zasad, sporządzanie pełnomocnictw i upoważnień z zakresu gospodarki nieruchomościami oraz opiniowanie projektów pełnomocnictw i upoważnień z tego zakresu przygotowanych przez inne komórki Zarządu
Przeprowadzanie postępowań oraz przygotowywanie umów cywilnoprawnych w zakresie gospodarowania nieruchomościami (np. najem/dzierżawa) oraz cenników opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją targowiska okolicznościowego wokół cmentarzy komunalnych
Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powierzonymi w zarząd i administrowanie Zarządowi. Kontrola wykonywania umów przez najemców, dzierżawców. Ustalanie wysokości opłat z tytułu realizacji umów
Obciążanie za bezumowne korzystanie użytkowników bez tytułu prawnego do nieruchomości. Prowadzenie ewidencji umów najmu, dzierżawy, użyczenia, bezumownego użytkowania. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, w tym analizowanie nieruchomości pod względem podatku od nieruchomości
Sporządzanie sprawozdań. Prowadzenie analizy cen nieruchomości i sporządzanie stosownych kalkulacji, analizy skutków, w tym również finansowych, obsługa interesanta, przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów opinii, sprawozdań i rejestrów
Przygotowywanie okresowych analiz dotyczących wykonywania zadań statutowych przez poszczególne cmentarze
Współudział przy sporządzaniu okresowych, półrocznych i rocznych sprawozdań z realizacji planu finansowego oraz dokonywanie okresowych analiz finansowo-ekonomicznych
Opracowywanie sprawozdań z dokonanych umorzeń wierzytelności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy – Ordynacja podatkowa
Praca na stanowisku wymaga znajomości m.in. przepisów z zakresu: samorządu terytorialnego, finansów publicznych, gospodarki nieruchomościami oraz przepisów prawa lokalnego w tym zakresie, prawa budowlanego, swobody działalności gospodarczej, cmentarzy i chowania zmarłych, Kpa, KC, Ordynacji podatkowej, PZP, ochrony danych osobowych i informacji publicznej oraz obowiązujących w ZCK przepisów i procedur wewnętrznych
Wykonywanie prac konserwacyjnych w obiektach i na terenie cmentarzy zarządzanych i administrowanych przez ZCK, za wyjątkiem prac, które wymagają specjalistycznych uprawnień oraz są objęte odrębną konserwacją;
Dokonywanie przeglądów dachów wraz z oczyszczaniem rynien i rur spustowych na obiektach znajdujących się na terenie cmentarzy zarządzanych i administrowanych przez ZCK;
Dokonywanie przeglądów kwater, ogrodzenia cmentarza, oznakowania kwater, placów, dróg i alejek, ujęć wodnych i składanie informacji kierownikowi o ich stanie technicznym,
Wykonywanie poleceń kierownika związanych z tymi przeglądami;
Utrzymywanie pomieszczeń warsztatowych i narzędzi w ładzie i w porządku
Odpowiedzialność materialna za powierzony sprzęt, materiały i wyposażenie; Wykonywanie napraw ślusarki i stolarki drzwiowej i okiennej, wymiana i naprawa zamków i okuć drzwiowych; wykonywanie prac ślusarskich, stolarskich i szklarskich;
Wykonywanie prac murarsko-malarskich, w tym: naprawa uszkodzonych tynków, wymiana uszkodzonych płytek, glazury, terakoty, naprawa uszkodzeń w nawierzchni chodnikowej i drogowej; Dbanie o dobry stan techniczny infrastruktury cmentarzy
Niezwłoczne powiadamianie przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych
Wykonywanie prac konserwacyjnych w obiektach i na terenie cmentarzy zarządzanych i administrowanych przez ZCK
za wyjątkiem prac
które wymagają specjalistycznych uprawnień oraz są objęte odrębną konserwacją; Dokonywanie przeglądów dachów wraz z oczyszczaniem rynien i rur spustowych na obiektach znajdujących się na terenie cmentarzy zarządzanych i administrowanych przez ZCK; Dokonywanie przeglądów kwater
ogrodzenia cmentarza
oznakowania kwater
placów
dróg i alejek
ujęć wodnych i składanie informacji kierownikowi o ich stanie technicznym
wykonywanie poleceń kierownika związanych z tymi przeglądami; Utrzymywanie pomieszczeń warsztatowych i narzędzi w ładzie i w porządku. Odpowiedzialność materialna za powierzony sprzęt
materiały i wyposażenie; Wykonywanie napraw ślusarki i stolarki drzwiowej i okiennej
wymiana i naprawa zamków i okuć drzwiowych; wykonywanie prac ślusarskich
stolarskich i szklars kich; Wykonywanie prac murarsko-malarskich
w tym: naprawa uszkodzonych tynków
wymiana uszkodzonych płytek
glazury
terakoty
naprawa uszkodzeń w nawierzchni chodnikowej i drogowej; Dbanie o dobry stan techniczny infrastruktury cmentarzy. Niezwłoczne powiadamianie przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych