Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Sprawdzanie zestawień podatkowych pod kątem błędów, przygotowywanie bilansów i wprowadzanie informacji o klientach do programu do przygotowywania zeznań podatkowych;
Badanie kwestii podatkowych istotnych dla podmiotów grupowych;
Wspieranie zespołu podatkowego w przygotowaniu oceny wpływu nowych przepisów;
Sporządzanie wniosków o interpretacje podatkowe przy wsparciu lokalnego zespoł;
Wspieranie zespołu w postępowaniach podatkowych i raportowaniu podatkowym;
Wspólnie z Kierownikiem ds. Podatkowych będzie miał możliwość opracowywania modeli raportowania podatkowego
Bycie na bieżąco ze wszystkimi kwestiami księgowymi i podatkowymi, które mogą mieć wpływ na działalność firmy
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, takimi jak organy podatkowe, zewnętrzni audytorzy finansowi, konsultanci i doradcy podatkowi i księgowi
Współpraca z działem księgowości korporacyjnej i konsolidacji, dostarczanie odpowiednich informacji finansowych w celu przygotowania skonsolidowanych sprawozdań finansowych
Współpraca z wewnętrznym doradcą podatkowym w celu weryfikacji kalkulacji podatków oraz nadzór na terminowym dostarczeniem zeznań podatkowych do instytucji państwowych
Monitorowanie płatności podatków i zarządzania całym procesem
Nadzór nad wypełnianiem przez Spółkę zobowiązań wynikających z kodeksów podatkowych
Sporządzanie analiz księgowych i podatkowych w celu wsparcia procesu decyzyjnego
Bycie na bieżąco ze wszystkimi kwestiami księgowymi i podatkowymi, które mogą mieć wpływ na działalność firmy
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, takimi jak organy podatkowe, zewnętrzni audytorzy finansowi, konsultanci i doradcy podatkowi i księgowi
Współpraca z działem księgowości korporacyjnej i konsolidacji, dostarczanie odpowiednich informacji finansowych w celu przygotowania skonsolidowanych sprawozdań finansowych
Współpraca z wewnętrznym doradcą podatkowym w celu weryfikacji kalkulacji podatków oraz nadzór na terminowym dostarczeniem zeznań podatkowych do instytucji państwowych
Monitorowanie płatności podatków i zarządzania całym procesem
Nadzór nad wypełnianiem przez Spółkę zobowiązań wynikających z kodeksów podatkowych
Sporządzanie analiz księgowych i podatkowych w celu wsparcia procesu decyzyjnego
Oferta specjalna EDP Renewables Polska - zostaw CV
mazowieckie
Wygasła: 06.03.2023
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier O&M i serwisu - farmy fotowoltaiczne
Przykona (pow. turecki)
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
• Wykonywanie niezbędnych zadań w zakresie eksploatacji infrastruktury elektroenergetycznej oraz organizowanie lokalnej eksploatacji systemów PV,
• Planowanie i zarządzanie serwisem w celu zapewnienia maksymalnej wydajności instalacji,
• Sporządzanie raportów operacyjnych, rejestrowanie informacji z systemu nadzoru Scada,
• Analiza danych, oraz podejmowanie działań mających na celu optymalizację wyników,
• Koordynacja i zapewnienie wysokiej jakości prac firm zewnętrznych,
• Podejmowanie działań zgodnie z ustalonym modelem zarządzania oraz planem eksploatacji i utrzymaniem ruchu ustanowionym przez firmę,
• Proponowanie i wdrażanie modyfikacji i ulepszeń technicznych i organizacyjnych,
• monitorowanie zgodności z procedurami i standardami pracy, wsparcie technicznege dla usługodawców w rozwiązywaniu problemów, kontrola i zarządzanie kontraktami,
• organizacji wszystkich prac bieżących, korekcyjnych i konserwacyjnych,
• przeprowadzanie regularnych inspekcji i weryfikacja zmian przeprowadzanych w infrastrukturze,
• Dbanie o ternminowość przeglądów i pomiarów wymaganych prawem,
• Utrzymywanie pierwszego kontaktu w zdarzeniach z właścicielami,
• Postępowanie zgodnie z wytycznymi dotyczącymi reagowania w sytuacjach awaryjnych i zapoznanie z nimi personel wykonujący pracę na farmach oraz zgłaszanie wszelkich sytuacji typu "near miss" i / lub sytuacje awaryjne swojemu przełożonemu
• Wdrażanie procedur opracowanych przez wsparcie techniczne,
• Współpraca z operatorem sieci i centrum dyspozytorskim firmy,
• Planowanie i przeprowadzanie operacji łączeniowych SN, WN,
• Promowanie i przestrzegania dobrych praktyk środowiskowych
• Uczestnictwo w ocenie zgodności z obowiązującymi wymaganiami oraz w ocenie aspektów środowiskowych
• Przekazywanie i egzekwowanie wymagań środowiskowych i BHP firmom podwykonawczym
• Współpraca w zakresie identyfikacji i rejestracji niezgodności, działań korygujących i zapobiegawczych oraz ewentualnych sytuacji kryzysowych związanych z ochroną środowiska
• Działania majace na celu upewnienie się, że gospodarka odpadami jest prowadzona zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi i wewnętrznymi wytycznymi
DP Renewables Polska jest kluczowym graczem w sektorze energii odnawialnej. Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy certyfikat TOP Employer Europe 2023 i TOP Employer Poland 2023
Obecnie poszukujemy osoby do naszego działu finansów, która dołączyłaby do naszego tętniącego życiem biurze w centrum Warszawy
Co będziesz robić?
• Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży;
• Regularne księgowanie faktur od dostawców, wyciągów bankowych i innych istotnych księgowań, rozliczanie kosztów, naliczanie rezerw, wycena kont;
EDP Renewables Polska jest kluczowym graczem w sektorze energii odnawialnej. Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy certyfikat TOP Employer Europe 2023 i TOP Employer Poland 2023
Obecnie poszukujemy osoby do naszego działu finansów, która dołączyłaby do naszego tętniącego życiem biurze w centrum Warszawy
Co będziesz robić?
• Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży;
• Regularne księgowanie faktur od dostawców, wyciągów bankowych i innych istotnych księgowań, rozliczanie kosztów, naliczanie rezerw, wycena kont;
• Analizowanie i uzgadnianie kont i dostawców;
• Prowadzenie procedur zamknięcia miesiąca;
• Przygotowywanie deklaracji VAT i plików JPK;
• Pomoc w przygotowaniu innych obliczeń i deklaracji podatkowych;
• Przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz raportów dla interesariuszy zewnętrznych;
• Pomoc w przeprowadzaniu kontroli podatkowych;
• Pomoc w przygotowaniu rocznych sprawozdań audytowanych
EDP Renewables Polska jest kluczowym graczem w sektorze energii odnawialnej. Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy certyfikat TOP Employer Europe 2022 i trzeci rok z rzędu znaleźliśmy się na liście w Bloomberg Gender Equality Index
Obecnie poszukujemy Kierownika Farm Wiatrowych, który dołączyłby do naszego zespołu
Co będziesz robić?
• Obsługa, kontrola i nadzór nad praca farmy wiatrowej
• Kierowanie głównymi wykonawcami i nadzór, aby plany i wytyczne ustalone przez Dział O&M były realizowane w celu osiągnięcia optymalnej eksploatacji
•Odpowiedzialność za ustanowienie operacji bezpieczeństw oraz monitorowania i wykonywania określonej przez korespondenta konserwacji zależnej od Kierownika Obszaru
• Udzielanie wsparcia pozostałym farmom wiatrowym pod nadzorem ww. Zarządcy oraz okazjonalnie współpracował z resztą farm wiatrowych na swoim terenie
• Wykonywanie raportów monitoringu utrzymania i eksploatacji parku, rejestrowanie informacji, systemu monitoringu Scada parku oraz przesyłanie analiz technicznych w celu zebrania i podsumowania informacji wspierających dział decyzyjny
• Zadania związane z eksploatacja i konserwacja farmy, w tym codzienna konserwacja, obsługa zakładu i przydzielanie zadań, monitorowanie zgodności z procedurami i standardami pracy, konserwacja pojazdów, raportowanie incydentów
EDP Renewables Polska jest kluczowym graczem w sektorze energii odnawialnej. Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy certyfikat TOP Employer Europe 2022 i trzeci rok z rzędu znaleźliśmy się na liście w Bloomberg Gender Equality Index
Obecnie poszukujemy Asystenta/ki Biura, który/a dołączy do naszej tętniącej życiem siedziby, zlokalizowanej w centrum Warszawy
Co będziesz robić?
• Wsparcie lokalnego zespołu, w tym Office Managera
EDP Renewables Polska jest kluczowym graczem w sektorze energii odnawialnej. Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy certyfikat TOP Employer Europe 2022 i trzeci rok z rzędu znaleźliśmy się na liście w Bloomberg Gender Equality Index
Obecnie poszukujemy Asystent/ka w dziale finansów, który dołączyłby do nas na okres zastępstwa w naszym tętniącym życiem biurze w centrum Warszawy
Co będziesz robić?
• Codzienna praca z systemem SAP oraz programem MS Excel;
• Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży
• Regularne księgowanie faktur od dostawców, wyciągów bankowych i innych
dokumentów,
• Analizowanie i uzgadnianie rozrachunków;
• Wspieranie procedur zamknięcia końca miesiąca;
• Pomoc w przygotowaniu różnych kalkulacji i deklaracji podatkowych pod nadzorem
przełożonego;
• Przygotowywanie różnego rodzaju raportów na potrzeby interesariuszy
MAIN SERVICE PROVIDERS - agree and authorize the work under the turbines, coordinate the work of subcontractors and suppliers to resolve any incidents with them, in order to adapt the contract work to the needs of the department and utilize the wind resources of the park
LOCAL OPERATION - Run the tasks required in the operation of substations, high and medium voltage lines and transformer station and support the local operation of the wind turbines with the main contractor in order to ensure the proper functioning and efficiency of the park
OPERATIONS AND MAINTENANCE - Organize and assign daily maintenance of the plant with its subcontractors personnel to ensure optimum efficiency of the park
REPORTS - Perform monitoring reports maintenance and operation of the park, recording information, Scada monitoring system of the park and send the technical analysis studies to collect and summarize the information that supports the decision-making department
REMOTE OFFICE REPORTING - Send to remote office information about the availability status of this park and coordinate with maneuver operations , downloads , opening of lines , etc. . to ensure the correct operation of the park and adjust programs based charging unavailability or incidents
SECONDARY PROVIDERS - Analyze incidents on the spot, locate service providers that can solve the problem , receive and respond to needs of different suppliers who perform work in the plant (environment, civil repairs , electrical maintenance , etc.), and organize the work of the maintenance contracts to optimize the performance of the wind farm
CONTINUOUS improvement - Act as an active part of the process of continuous improvement in all phases of the process (analysis, definition, implementation, monitoring ... ) and being a facilitator in the transformation of behavior to the pursuit of continuous improvement
COMPANY POLICY AND LEGAL COMPLIANCE - Understand, implement and ensure compliance by subcontractors plans occupational safety, environment and quality to ensure implementation and compliance, and continuous improvement of its activities department
Assist in the implementation and maintenance of EMS
Participate in the evaluation of compliance with applicable requirements and environmental assessment
Collaborate with EMS Manager in the development of the goals and objectives of the country program and implement appropriate actions
Analyze, record and encode communications as needed
Communicate to subcontractors environmental requirements
Assist in the identification and registration of non-conformities, corrective and preventive actions, and possible environmental emergencies
Promote compliance with good environmental practices at the sites
Ensure that waste management is carried out according to the applicable legal requirements and internal guidelines
Follow the actions specified in relation to the operational control of monitoring and measuring (corresponding indicators report)
Follow guidelines for emergency response and make them known to the staff perform their work in wind farms, and report any situation of " near miss " and / or emergency to their supervisor
a. Management of reception and junior admin staff (currently 2 persons)
Partner with HR to maintain office policies as necessary
Coordinate with IT department on all office equipment
Public Relations: Relationships with suppliers and external stakeholders; Relation with internal stakeholders; Agenda and Visitors: Manage the Director's agenda by planning and scheduling meetings, conferences and other professional activities
Coordination of PR activities for Projects: Preparing and verifying the budgets; Defining objectives and creating internal policies regarding PR actions; Negotiations with external supporting companies; Internal coordination between business development and communication corporate department; Preparing and monitoring reports and budgets;
Organize the Committee agenda and elaborate MoM for the Weekly Heads Meeting: Maintain the Executive Committee agenda organized, in order to keep updated the meetings schedules. Elaborate the Minutes of Meeting of the Weekly Meeting of the heads of departments
Documentation: Manage the Director’s administrative support (fax, binding, letter writing, translation, modification of presentations) directly or through external companies. Coordination of the document flow regarding all projects (analyzing official letters and invoices, verifying, scanning, sending, etc); Monitoring of financial reports related to P&C; Responsible of the global EDPR PL archive system for projects related contracts (all areas: EC, ENC, AM, BU, …); Support to the basic procedural process on projects;
SAP Coordination: Support during creation of Purchase Requisitions; creating and verifying Purchase Orders; Uploading contracts; Contract with Providers for signing Pos; Cooperating with Purchasing and preparing internal reports for Audit;
Car fleet management: including keeping track of services; changing tires; cooperating in this matter with Corp. deprt
Coordinate with IT department on all office equipment
Secure the tax compliance of the Polish entities of the EDPR Group. Including calculation, preparation and submission of all direct and indirect taxes (CIT, VAT, WHT, local taxes, etc.)
Actively participate in monthly, quarterly and year-end closing of the Polish companies according to Polish GAAP and IFRS
Monitor and control tax compliance, tax accounting and tax reporting activities within EDPR Poland
Provide support to company-wide initiatives in Poland aiming to achieve a sustainable effective tax rate (at a consolidated and platform level) and cash-tax expenditure, identifying and evaluating tax regimes that may lead to an increase in EDPR Poland’s tax efficiency
Assist with the preparation of responses to Tax authorities’ queries
Anticipate areas of change and bring forward ideas to influence and improve the tax compliance function
Follow legislative changes and new court case decisions and monitor their respective impact in the Group operations
Provide tax technical support to different areas of the Group, handling and answering to information requirements from management
Support the preparation of the (local) transfer pricing documentation for the Polish entities in accordance to the Group TP policy
Secure and manage all tax matters in different M&A transactions in Poland (e.g. acquisitions, disposals, mergers, etc.), including tax structuring, tax due diligence, review of legal documents, review of the financial model, together with advisors and corporate tax team, where required
Evaluate of tax contingencies and opportunities and provide advice on any tax-related issues (e.g., projects, suppliers and customers tax queries, reporting, compliance, tax planning, tax risk management)
Ensure that the financial information for tax in the internal and external reporting documentation processes is accurate and provides a true and fair representation of the assets and liabilities of the local entities
Review internal and external documents which contain any tax or potentially tax-relevant data or content