Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (554)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 554 )
Specjalista / Specjalistka ds. konfiguracji procesów Workflow
Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza potrzeb biznesowych i współpraca z przedstawicielami Spółki, w celu wypracowania optymalnego rozwiązania maksymalizującego wartość wdrażanych narzędzi i procesów,
projektowanie procesów w systemie typu Workflow oraz ich uzgadnianie z właścicielami biznesowymi,
modelowanie i mapowanie procesów w formie: User Stories, notacji BPMN lub UML,
prowadzenie warsztatów analitycznych (m.in. koordynowanie analiz przedwdrożeniowych, tworzenie scenariuszy testowych, opracowanie dokumentacji wdrożeniowej),
tworzenie dokumentacji analitycznej, dbałość o jej spójność i kompletność,
koordynowanie oraz prowadzenie projektów wdrożeniowych (uruchamianie i testowanie wdrożonych rozwiązań),
prowadzenie testów, szkoleń oraz opracowywanie dokumentacji użytkownika,
praca z bazami danych takimi jak np. SQL Server, Oracle (w zakresie podstawowym)
budowa, rozwój i utrzymanie modelu architektury korporacyjnej IT,
uczestnictwo w planowaniu, projektowaniu i wytwarzaniu modeli architektury dotyczących zarówno obecnego jak i przyszłego działania firmy,
opracowanie i utrzymywanie wytycznych, zasad i standardów architektonicznych,
nadzór i opiniowanie projektów i inicjatyw IT w zakresie stosowania standardów poprzez weryfikację i udział w wytwarzaniu dokumentów opisujących projekty IT,
udzielanie konsultacji architektonicznych w zakresie stosowania standardów,
utrzymanie repozytorium architektury korporacyjnej poprzez określanie i implementowanie jego struktury i zawartości informacyjnej,
uczestnictwo w opracowywaniu strategii i wizji architektonicznej oraz definiowaniu pryncypiów architektonicznych i nadzorowaniu ich stosowania,
podejmowanie działań na rzecz minimalizacji długu technologicznego,
uczestnictwo w opracowywaniu Strategii IT w wsparcie w jej realizacji,
wspieranie prac architektów IT i rozwiązań,
wsparcie prac nad architekturą rozwiązań strategicznych,
współpraca z obszarem bezpieczeństwa IT,
współpraca z obszarami biznesowymi firmy w kierunku najpełniejszego zaspokojenia potrzeb cyfryzacyjnych,
współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zesp.łami deweloperskimi,
Specjalista / Specjalistka ds. Ciągłości Działania
Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zadań związanych z wdrożeniem, doskonaleniem i utrzymaniem Systemu Zarządzania Ciągłością Działania (SZCD) w Spółce,
opracowanie analizy BIA (Business Impact Analysis),
opracowanie ankiet bakupa,
opracowanie i testowanie planów ciągłości działania,
prowadzenie testów, notyfikacyjnych, gry sztabowe, ćwiczenia symulacyjne, testy operacyjne, pełne testy,
przygotowywanie harmonogramu działań na dany rok w ramach SZCD dla Spółki, w tym harmonogramu audytów wewnętrznych, testów Planów Ciągłości Działania (PCD), BIA,
koordynowanie działań podejmowanych w ramach zapewnienia ciągłości działania w Spółce: Inicjowanie procesu BIA, szacowania Ryzyka, przeglądu dokumentacji, przeprowadzanie, dokumentowane testów PCD i Planów Odtwarzania po Awarii (POpA),
planowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych i przeglądów w zakresie funkcjonowania SCZD,
opracowywanie i koordynowanie wdrożenia rekomendacji i zaleceń w zakresie ciągłości działania, w szczególności rekomendacji wynikających z przeprowadzonych audytów i przeglądów oraz udzielanie bieżącego wsparcia innym jednostkom Spółki w tym zakresie,
opracowywanie analiz i raportów z zakresu działania SZCD w Spółce,
Opracowywanie Planów Ciągłości Działania (PCD) i procedur awaryjnych,oOpiniowanie dokumentacji, rozwiązań organizacyjnych i technicznych planowanych i wdrażanych działań w zakresie ciągłości działania, w tym wydawanie zaleceń potrzebnych do zachowania funkcjonowania SZCD
Koordynator / Koordynatorka ds. Eventów i Współpracy Partnerskiej
Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
samodzielne prowadzenie projektów polegających na realizacji eventów/ konferencji prasowych w tym: bieżąca współpraca z agencją w tym nadzór merytoryczny nad przebiegiem i rozliczeniem projektu, raportowanie zrealizowanych zadań,
współpraca z innymi biurami wewnątrz organizacji w zakresie realizacji eventów, promocji ofert sprzedażowych oraz konferencji prasowych,
współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji eventów - cross promocje,
określanie zapotrzebowania na rodzaj i zakres usług reklamowych,
współpraca oraz pozyskiwanie partnerów zewnętrznych w tym przygotowanie i koordynacja uzgodnienia umowy, nadzór merytoryczny nad realizacją, rozliczanie projektów,
negocjacje warunków umowy i zasad współpracy,
współpraca z innymi biurami oraz Zakładami w celu realizacji zadań związanych z prowadzonymi projektami,
szacowanie rynku, ustalanie cen i realizacja zamówień dot. produkcji gadżetów,
zlecanie realizacji, nadzór nad przebiegiem i rozliczenie działań związanych z produkcją gadżetów,
współpraca z innymi biurami wewnątrz organizacji w zakresie produkcji i dystrybucji gadżetów,
redagowanie ulotek, folderów, innych materiałów promocyjnych na potrzeby eventów i wydarzeń promocyjnych,
współpraca przy tworzeniu planu marketingowego w obszarze Biura Marketingu,
wsparcie merytoryczne współpracowników w ich codziennej pracy
dokonywanie przeglądu planów testów i uczestniczenie w ich opracowywaniu,
analizowanie, dokonywanie przeglądu i ocenianie wymagań, historyjek użytkownika i kryteriów akceptacji, specyfikacji oraz modeli (tj. podstawy testów) pod kątem testowalności,
identyfikowanie i dokumentowanie warunków testowych oraz rejestrowanie powiązań między przypadkami testowymi, warunkami testowymi i podstawą testów,
projektowanie, konfigurowanie i weryfikowanie środowisk testowych (w porozumieniu z administratorami systemu i sieci),
projektowanie i implementowanie przypadków testowych i skryptów testowych,
przygotowywanie i pozyskiwanie danych testowych,
tworzenie harmonogramu wykonywania testów,
wykonywanie testów, ocenianie rezultatów i dokumentowanie odchyleń od oczekiwanych rezultatów,
korzystanie z odpowiednich narzędzi usprawniających proces testowy,
automatyzowanie testowania w zależności od potrzeb,
dokonywanie przeglądu testów opracowanych przez inne osoby
udział w procesie przygotowywania dokumentacji do przetargów dot. finansowania,
udział w negocjacjach z instytucjami finansowymi w zakresie dokumentacji finansowania – umowy kredytowe, umowy zabezpieczeń, dokumentacja dotycząca emisji obligacji korporacyjnych,
przygotowywanie informacji w zakresie wymaganym przez banki oraz inne instytucje finansowe,
sporządzanie zestawień, analiz i raportów,
administrowanie umowami finansowymi,
kontrola spełnienia warunków umów finansowania,
przygotowywanie wniosków, pism i formalnej korespondencji w ramach pracy biura,
administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą biura,
bieżące kontakty z: bankami, urzędami, ubezpieczycielami, komórkami organizacyjnymi Spółki
Ekspert / Ekspertka ds. raportowania w obszarze infrastruktury
Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
udział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji, niezbędnych do przyjęcia planu nakładów inwestycyjnych, planu postępowań zakupowych, monitorowania realizacji Strategii inwestycyjnej,
opracowanie planu nakładów inwestycyjnych w zakresie infrastruktury we współpracy z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi,
monitorowanie realizacji zadań/projektów pod względem wyników, jakości, harmonogramu, budżetu,
udział w formułowaniu opinii i stanowisk Biura do zgłaszanych przez jednostki zewnętrzne inicjatyw inwestycyjnych,
ocena efektywności zrealizowanych przedsięwzięć inwestycyjnych w aspekcie osiągnięcia założonych celów oraz przyjętej Strategii Spółki,
udział w identyfikacji i zapobieganiu ryzyk w realizacji kontraktu/projektu – raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych,
opracowywanie raportów, zestawień, sprawozdań, prezentacji w zakresie działalności Biura
Ekspert / Ekspertka ds. Analizy i uzgodnień dokumentacji technicznej
Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
ocena zgodności zaproponowanych przez wykonawców/dostawców rozwiązań
konstrukcyjnych z obowiązującymi normami krajowymi i europejskimi,
wykonywanie i nadzór nad wprowadzeniem zmian w dokumentacji pojazdów,
ocena zgodności opracowywanych przez PKP IC założeń modernizacji taboru z obowiązującymi normami krajowymi i europejskimi,
współpraca z wykonawcami/dostawcami w zakresie odbioru pojazdów,
tworzenie programów eksploatacji próbnej nowych lub dotychczas niestosowanych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałów w uzgodnieniu z jednostką badawczą upoważnioną oraz wydziałem MMS,
współpraca z wykonawcami i jednostką badawczą w zakresie opracowywania weryfikacji pod kątem merytorycznym dokumentacji technicznej taboru: WTO, WTW, DTR, DSU,
współpraca z komórkami/jednostkami organizacyjnymi w zakresie modernizacji i zakupu taboru i obiektów utrzymania taboru,
weryfikacja i tworzenie dokumentacji technicznej i technologicznej pojazdów eksploatowanych przez PKP IC,
współpraca z Biurami merytorycznymi w procesie tworzenia zakresów modernizacji taboru,
współpraca z Biurem Infrastruktury w zakresie tworzenia strategii dotyczącej budowy i modernizacji obiektów do utrzymania taboru oraz ich wyposażenia w urządzenia techniczne i technologiczne,
współpraca z zakładami PKP IC w zakresie dokumentacji techniczno-konstrukcyjnej, analizy modyfikacji oraz odtwarzania dokumentacji pojazdów
współpraca z ministerstwem właściwym ds. transportu w zakresie:
współtworzenie umów na świadczenie usług publicznych w zakresie międzywojewódzkich i międzynarodowych kolejowych przewozów pasażerskich,
prowadzenie sprawozdawczości z wykonania umów o świadczenie usług publicznych w zakresie międzywojewódzkich i międzynarodowych kolejowych przewozów pasażerskich,
dostosowywanie połączeń do efektywności ekonomicznej przez przygotowywanie niezbędnych analiz w tym zakresie i monitorowanie trendów rynkowych,
opracowywanie merytorycznych opinii dotyczących zgodności działań organizacyjnych Spółki z umowami PSC,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie planowania i optymalizacji oferty przewozowej,
obsługa urzędów administracji państwowej, biur poselskich, samorządów i podmiotów gospodarczych poprzez przygotowanie odpowiedniej dokumentacji/korespondencji,
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie realizacji postanowień umów o świadczenie usług publicznych w zakresie międzywojewódzkich i międzynarodowych kolejowych przewozów pasażerskich,
bieżąca współpraca wewnątrz Biura w celu koordynacji działania Wydziału
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie planu postępowań w wybranej kategorii,
prowadzenie postępowań zakupowych na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,
analiza rynku dostawców w wybranej kategorii,
przygotowanie i weryfikacja wymaganej dokumentacji związanej z procesem zakupowym, w tym w szczególności harmonogramu, zapytania ofertowego, ofert oraz protokołu wyboru dostawcy,
udział w negocjacjach,
prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej,
udział w postępowaniach zakupowych prowadzonych w ramach grupy zakupowej PKP
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia systemu CRM
Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza procesów biznesowych w PKP IC pod kątem opracowania wymaganych funkcjonalności biznesowych w systemie CRM,
wsparcie w prowadzeniu formalnych i administracyjnych prac projektowych nad systemem CRM,
odkrywanie obszarów wymagających optymalizacji w ramach podnoszenia jakości doświadczeń klienta oraz opracowywanie propozycji rozwiązań,
skuteczne przekazywanie spostrzeżeń i planów członkom zespołu i kierownictwu o różnych funkcjach (przygotowanie raportów z postępów, dokumentowanie i komunikowanie wyników swojej pracy),
prowadzenie spotkań i prezentacji w celu wymiany pomysłów i inicjatyw, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PKP IC
Specjalista / Specjalistka ds. Ciągłości Działania
Warszawa
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zadań związanych z wdrożeniem, doskonaleniem i utrzymaniem Systemu Zarządzania Ciągłością Działania (SZCD) w Spółce,
opracowanie analizy BIA (Business Impact Analysis),
opracowanie ankiet bakupa,
opracowanie i testowanie planów ciągłości działania,
prowadzenie testów, notyfikacyjnych, gry sztabowe, ćwiczenia symulacyjne, testy operacyjne, pełne testy,
przygotowywanie harmonogramu działań na dany rok w ramach SZCD dla Spółki, w tym harmonogramu audytów wewnętrznych, testów Planów Ciągłości Działania (PCD), BIA,
koordynowanie działań podejmowanych w ramach zapewnienia ciągłości działania w Spółce: Inicjowanie procesu BIA, szacowania Ryzyka, przeglądu dokumentacji, przeprowadzanie, dokumentowane testów PCD i Planów Odtwarzania po Awarii (POpA),
planowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych i przeglądów w zakresie funkcjonowania SCZD,
opracowywanie i koordynowanie wdrożenia rekomendacji i zaleceń w zakresie ciągłości działania, w szczególności rekomendacji wynikających z przeprowadzonych audytów i przeglądów oraz udzielanie bieżącego wsparcia innym jednostkom Spółki w tym zakresie,
opracowywanie analiz i raportów z zakresu działania SZCD w Spółce,
Opracowywanie Planów Ciągłości Działania (PCD) i procedur awaryjnych,oOpiniowanie dokumentacji, rozwiązań organizacyjnych i technicznych planowanych i wdrażanych działań w zakresie ciągłości działania, w tym wydawanie zaleceń potrzebnych do zachowania funkcjonowania SZCD
budowa, rozwój i utrzymanie modelu architektury korporacyjnej IT,
uczestnictwo w planowaniu, projektowaniu i wytwarzaniu modeli architektury dotyczących zarówno obecnego jak i przyszłego działania firmy,
opracowanie i utrzymywanie wytycznych, zasad i standardów architektonicznych,
nadzór i opiniowanie projektów i inicjatyw IT w zakresie stosowania standardów poprzez weryfikację i udział w wytwarzaniu dokumentów opisujących projekty IT,
udzielanie konsultacji architektonicznych w zakresie stosowania standardów,
utrzymanie repozytorium architektury korporacyjnej poprzez określanie i implementowanie jego struktury i zawartości informacyjnej,
uczestnictwo w opracowywaniu strategii i wizji architektonicznej oraz definiowaniu pryncypiów architektonicznych i nadzorowaniu ich stosowania,
podejmowanie działań na rzecz minimalizacji długu technologicznego,
uczestnictwo w opracowywaniu Strategii IT w wsparcie w jej realizacji,
wspieranie prac architektów IT i rozwiązań,
wsparcie prac nad architekturą rozwiązań strategicznych,
współpraca z obszarem bezpieczeństwa IT,
współpraca z obszarami biznesowymi firmy w kierunku najpełniejszego zaspokojenia potrzeb cyfryzacyjnych,
współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zesp.łami deweloperskimi,
praca z systemem Oracle e-Business Suite R12.1/R12.2 w szczególności w zakresie modułów finansowych (Księga Główna, Zobowiązania, Należności, Środki Trwałe, Zarzadzanie Środkami Pieniężnymi, Podatki, Lokalizacja, Inwestycje),
parametryzacja systemu Oracle E-Business Suite zgodnie z wymaganiami biznesowymi,
projektowanie i wdrażanie rozwiązań i integracji,
tworzenie dokumentacji,
projektowanie, testowanie i wdrażanie kastomizacji, rozszerzeń, interfejsów,
Specjalista / Specjalistka ds. konfiguracji procesów Workflow
Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza potrzeb biznesowych i współpraca z przedstawicielami Spółki, w celu wypracowania optymalnego rozwiązania maksymalizującego wartość wdrażanych narzędzi i procesów,
projektowanie procesów w systemie typu Workflow oraz ich uzgadnianie z właścicielami biznesowymi,
modelowanie i mapowanie procesów w formie: User Stories, notacji BPMN lub UML,
prowadzenie warsztatów analitycznych (m.in. koordynowanie analiz przedwdrożeniowych, tworzenie scenariuszy testowych, opracowanie dokumentacji wdrożeniowej),
tworzenie dokumentacji analitycznej, dbałość o jej spójność i kompletność,
koordynowanie oraz prowadzenie projektów wdrożeniowych (uruchamianie i testowanie wdrożonych rozwiązań),
prowadzenie testów, szkoleń oraz opracowywanie dokumentacji użytkownika,
praca z bazami danych takimi jak np. SQL Server, Oracle (w zakresie podstawowym)
dokonywanie przeglądu planów testów i uczestniczenie w ich opracowywaniu,
analizowanie, dokonywanie przeglądu i ocenianie wymagań, historyjek użytkownika i kryteriów akceptacji, specyfikacji oraz modeli (tj. podstawy testów) pod kątem testowalności,
identyfikowanie i dokumentowanie warunków testowych oraz rejestrowanie powiązań między przypadkami testowymi, warunkami testowymi i podstawą testów,
projektowanie, konfigurowanie i weryfikowanie środowisk testowych (w porozumieniu z administratorami systemu i sieci),
projektowanie i implementowanie przypadków testowych i skryptów testowych,
przygotowywanie i pozyskiwanie danych testowych,
tworzenie harmonogramu wykonywania testów,
wykonywanie testów, ocenianie rezultatów i dokumentowanie odchyleń od oczekiwanych rezultatów,
korzystanie z odpowiednich narzędzi usprawniających proces testowy,
automatyzowanie testowania w zależności od potrzeb,
dokonywanie przeglądu testów opracowanych przez inne osoby
Koordynator / Koordynatorka ds. Eventów i Współpracy Partnerskiej
Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
samodzielne prowadzenie projektów polegających na realizacji eventów/ konferencji prasowych w tym: bieżąca współpraca z agencją w tym nadzór merytoryczny nad przebiegiem i rozliczeniem projektu, raportowanie zrealizowanych zadań,
współpraca z innymi biurami wewnątrz organizacji w zakresie realizacji eventów, promocji ofert sprzedażowych oraz konferencji prasowych,
współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji eventów - cross promocje,
określanie zapotrzebowania na rodzaj i zakres usług reklamowych,
współpraca oraz pozyskiwanie partnerów zewnętrznych w tym przygotowanie i koordynacja uzgodnienia umowy, nadzór merytoryczny nad realizacją, rozliczanie projektów,
negocjacje warunków umowy i zasad współpracy,
współpraca z innymi biurami oraz Zakładami w celu realizacji zadań związanych z prowadzonymi projektami,
szacowanie rynku, ustalanie cen i realizacja zamówień dot. produkcji gadżetów,
zlecanie realizacji, nadzór nad przebiegiem i rozliczenie działań związanych z produkcją gadżetów,
współpraca z innymi biurami wewnątrz organizacji w zakresie produkcji i dystrybucji gadżetów,
redagowanie ulotek, folderów, innych materiałów promocyjnych na potrzeby eventów i wydarzeń promocyjnych,
współpraca przy tworzeniu planu marketingowego w obszarze Biura Marketingu,
wsparcie merytoryczne współpracowników w ich codziennej pracy
nadzór nad wdrażaniem norm w zakresie utrzymania taboru,
ocena zgodności zaproponowanych przez wykonawców/dostawców rozwiązań konstrukcyjnych z obowiązującymi normami krajowymi i europejskimi oraz ze standardami stosowanymi w Spółce,
zarządzenie procesem eksploatacji obserwowanej i nadzorowanej elementów,
zespołów i podzespołów przeznaczonych do taboru eksploatowanego przez PKP IC,
wykonywanie i nadzór nad wprowadzeniem zmian w dokumentacji pojazdów,
ocena zgodności opracowywanych przez PKP IC założeń modernizacji taboru z obowiązującymi normami krajowymi i europejskimi,
współpraca z wykonawcami/dostawcami w zakresie odbioru pojazdów,
tworzenie programów eksploatacji próbnej nowych lub dotychczas niestosowanych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałów w uzgodnieniu z jednostkami badawczymi, jednostkami upoważnionymi, wydziałem SMS oraz wydziałem MMS,
współpraca z wykonawcami i jednostką badawczą w zakresie opracowywania i weryfikacji pod kątem merytorycznym dokumentacji technicznej taboru: WTO, WTW, DTR, DSU,
współpraca z komórkami/jednostkami organizacyjnymi w zakresie modernizacji i zakupu taboru i obiektów utrzymania taboru,
weryfikacja i tworzenie dokumentacji technicznej i technologicznej pojazdów eksploatowanych przez PKP IC,
współpraca z Biurami merytorycznymi w procesie tworzenia zakresów modernizacji taboru,
współpraca z Biurem Infrastruktury w zakresie tworzenia strategii dotyczącej budowy i modernizacji obiektów do utrzymania taboru oraz ich wyposażenia w urządzenia techniczne i technologiczne,
współpraca z zakładami PKP IC w zakresie dokumentacji techniczno-konstrukcyjnej, analizy modyfikacji oraz odtwarzania dokumentacji pojazdów
współpraca z ministerstwem właściwym ds. transportu w zakresie:
współtworzenie umów na świadczenie usług publicznych w zakresie międzywojewódzkich i międzynarodowych kolejowych przewozów pasażerskich,
prowadzenie sprawozdawczości z wykonania umów o świadczenie usług publicznych w zakresie międzywojewódzkich i międzynarodowych kolejowych przewozów pasażerskich,
dostosowywanie połączeń do efektywności ekonomicznej przez przygotowywanie niezbędnych analiz w tym zakresie i monitorowanie trendów rynkowych,
opracowywanie merytorycznych opinii dotyczących zgodności działań organizacyjnych Spółki z umowami PSC,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie planowania i optymalizacji oferty przewozowej,
obsługa urzędów administracji państwowej, biur poselskich, samorządów i podmiotów gospodarczych poprzez przygotowanie odpowiedniej dokumentacji/korespondencji,
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie realizacji postanowień umów o świadczenie usług publicznych w zakresie międzywojewódzkich i międzynarodowych kolejowych przewozów pasażerskich,
bieżąca współpraca wewnątrz Biura w celu koordynacji działania Wydziału
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Warszawa
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie planu postępowań w wybranej kategorii,
prowadzenie postępowań zakupowych na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,
analiza rynku dostawców w wybranej kategorii,
przygotowanie i weryfikacja wymaganej dokumentacji związanej z procesem zakupowym, w tym w szczególności harmonogramu, zapytania ofertowego, ofert oraz protokołu wyboru dostawcy,
udział w negocjacjach,
prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej,
udział w postępowaniach zakupowych prowadzonych w ramach grupy zakupowej PKP
Specjalista / Specjalistka ds. Ciągłości Działania
Warszawa
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zadań związanych z wdrożeniem, doskonaleniem i utrzymaniem Systemu Zarządzania Ciągłością Działania (SZCD) w Spółce,
opracowanie analizy BIA (Business Impact Analysis),
opracowanie ankiet bakupa,
opracowanie i testowanie planów ciągłości działania,
prowadzenie testów, notyfikacyjnych, gry sztabowe, ćwiczenia symulacyjne, testy operacyjne, pełne testy,
przygotowywanie harmonogramu działań na dany rok w ramach SZCD dla Spółki, w tym harmonogramu audytów wewnętrznych, testów Planów Ciągłości Działania (PCD), BIA,
koordynowanie działań podejmowanych w ramach zapewnienia ciągłości działania w Spółce: Inicjowanie procesu BIA, szacowania Ryzyka, przeglądu dokumentacji, przeprowadzanie, dokumentowane testów PCD i Planów Odtwarzania po Awarii (POpA),
planowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych i przeglądów w zakresie funkcjonowania SCZD,
opracowywanie i koordynowanie wdrożenia rekomendacji i zaleceń w zakresie ciągłości działania, w szczególności rekomendacji wynikających z przeprowadzonych audytów i przeglądów oraz udzielanie bieżącego wsparcia innym jednostkom Spółki w tym zakresie,
opracowywanie analiz i raportów z zakresu działania SZCD w Spółce,
Opracowywanie Planów Ciągłości Działania (PCD) i procedur awaryjnych,oOpiniowanie dokumentacji, rozwiązań organizacyjnych i technicznych planowanych i wdrażanych działań w zakresie ciągłości działania, w tym wydawanie zaleceń potrzebnych do zachowania funkcjonowania SZCD
budowa, rozwój i utrzymanie modelu architektury korporacyjnej IT,
uczestnictwo w planowaniu, projektowaniu i wytwarzaniu modeli architektury dotyczących zarówno obecnego jak i przyszłego działania firmy,
opracowanie i utrzymywanie wytycznych, zasad i standardów architektonicznych,
nadzór i opiniowanie projektów i inicjatyw IT w zakresie stosowania standardów poprzez weryfikację i udział w wytwarzaniu dokumentów opisujących projekty IT,
udzielanie konsultacji architektonicznych w zakresie stosowania standardów,
utrzymanie repozytorium architektury korporacyjnej poprzez określanie i implementowanie jego struktury i zawartości informacyjnej,
uczestnictwo w opracowywaniu strategii i wizji architektonicznej oraz definiowaniu pryncypiów architektonicznych i nadzorowaniu ich stosowania,
podejmowanie działań na rzecz minimalizacji długu technologicznego,
uczestnictwo w opracowywaniu Strategii IT w wsparcie w jej realizacji,
wspieranie prac architektów IT i rozwiązań,
wsparcie prac nad architekturą rozwiązań strategicznych,
współpraca z obszarem bezpieczeństwa IT,
współpraca z obszarami biznesowymi firmy w kierunku najpełniejszego zaspokojenia potrzeb cyfryzacyjnych,
współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zesp.łami deweloperskimi,
Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju samoobsługowych kanałów sprzedaży
Warszawa
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie testów wdrożeniowych w samoobsługowych kanałach sprzedaży (tworzenie scenariuszy testowych, raportowanie błędów w eIC 2.0, aplikacji mobilnej),
ocena procesów biznesowych, przewidywanie wymagań, odkrywanie obszarów wymagających ulepszeń,
opracowywanie wymagań biznesowych i koordynacja prac związanych z ich wdrożeniem w systemach sprzedażowych,
monitoring poprawności działania samoobsługowych kanałów sprzedaży,
weryfikacja i analiza zgłoszeń Klientów (wewnętrznych/ zewnętrznych) oraz uruchamianie działań naprawczych,
obsługa paneli administracyjnych w samoobsługowych kanałach sprzedaży,
skuteczne przekazywanie spostrzeżeń i planów członkom zespołu i kierownictwu o różnych funkcjach (przygotowanie raportów z postępów, dokumentowanie i komunikowanie wyników swojej pracy),
prowadzenie spotkań i prezentacji w celu wymiany pomysłów i odkryć
samodzielne prowadzenie projektów polegających na realizacji eventów/ konferencji prasowych w tym: bieżąca współpraca z agencją w tym nadzór merytoryczny nad przebiegiem i rozliczeniem projektu, raportowanie zrealizowanych zadań,
współpraca z innymi biurami wewnątrz organizacji w zakresie realizacji eventów, promocji ofert sprzedażowych oraz konferencji prasowych,
współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji eventów - cross promocje,
określanie zapotrzebowania na rodzaj i zakres usług reklamowych,
współpraca oraz pozyskiwanie partnerów zewnętrznych w tym przygotowanie i koordynacja uzgodnienia umowy, nadzór merytoryczny nad realizacją, rozliczanie projektów,
negocjacje warunków umowy i zasad współpracy,
współpraca z innymi biurami oraz Zakładami w celu realizacji zadań związanych z prowadzonymi projektami,
szacowanie rynku, ustalanie cen i realizacja zamówień dot. produkcji gadżetów,
zlecanie realizacji, nadzór nad przebiegiem i rozliczenie działań związanych z produkcją gadżetów,
współpraca z innymi biurami wewnątrz organizacji w zakresie produkcji i dystrybucji gadżetów,
redagowanie ulotek, folderów, innych materiałów promocyjnych na potrzeby eventów i wydarzeń promocyjnych,
współpraca przy tworzeniu planu marketingowego w obszarze Biura Marketingu,
wsparcie merytoryczne współpracowników w ich codziennej pracy
dokonywanie przeglądu planów testów i uczestniczenie w ich opracowywaniu,
analizowanie, dokonywanie przeglądu i ocenianie wymagań, historyjek użytkownika i kryteriów akceptacji, specyfikacji oraz modeli (tj. podstawy testów) pod kątem testowalności,
identyfikowanie i dokumentowanie warunków testowych oraz rejestrowanie powiązań między przypadkami testowymi, warunkami testowymi i podstawą testów,
projektowanie, konfigurowanie i weryfikowanie środowisk testowych (w porozumieniu z administratorami systemu i sieci),
projektowanie i implementowanie przypadków testowych i skryptów testowych,
przygotowywanie i pozyskiwanie danych testowych,
tworzenie harmonogramu wykonywania testów,
wykonywanie testów, ocenianie rezultatów i dokumentowanie odchyleń od oczekiwanych rezultatów,
korzystanie z odpowiednich narzędzi usprawniających proces testowy,
automatyzowanie testowania w zależności od potrzeb,
dokonywanie przeglądu testów opracowanych przez inne osoby
praca z systemem Oracle e-Business Suite R12.1/R12.2 w szczególności w zakresie modułów finansowych (Księga Główna, Zobowiązania, Należności, Środki Trwałe, Zarzadzanie Środkami Pieniężnymi, Podatki, Lokalizacja, Inwestycje),
parametryzacja systemu Oracle E-Business Suite zgodnie z wymaganiami biznesowymi,
projektowanie i wdrażanie rozwiązań i integracji,
tworzenie dokumentacji,
projektowanie, testowanie i wdrażanie kastomizacji, rozszerzeń, interfejsów,
analiza potrzeb biznesowych i współpraca z przedstawicielami Spółki, w celu wypracowania optymalnego rozwiązania maksymalizującego wartość wdrażanych narzędzi i procesów,
projektowanie procesów w systemie typu Workflow oraz ich uzgadnianie z właścicielami biznesowymi,
modelowanie i mapowanie procesów w formie: User Stories, notacji BPMN lub UML,
prowadzenie warsztatów analitycznych (m.in. koordynowanie analiz przedwdrożeniowych, tworzenie scenariuszy testowych, opracowanie dokumentacji wdrożeniowej),
tworzenie dokumentacji analitycznej, dbałość o jej spójność i kompletność,
koordynowanie oraz prowadzenie projektów wdrożeniowych (uruchamianie i testowanie wdrożonych rozwiązań),
prowadzenie testów, szkoleń oraz opracowywanie dokumentacji użytkownika,
praca z bazami danych takimi jak np. SQL Server, Oracle (w zakresie podstawowym)
Stanowisko ds. obsługi systemów monitoringu i nadzoru nad formacjami ochronnymi
Warszawa
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zabezpieczanie i analiza materiałów z pociągowych/bocznicowych systemów cctv oraz przekazywanie ich do wnioskodawców zgodnie z obowiązującymi w Spółce procedurami,
wykonywanie pomocy prawnych/ ustaleń dla podmiotów zewnętrznych w zakresie funkcjonowania Biura Bezpieczeństwa,
prowadzenie analizy zdarzeń i statystyki w pociągach/ bocznicach na podstawie dobowych raportów,
kontrola pracy ochrony w pociągach oraz na bocznicach,
udział w zabezpieczaniu odjazdów pociągów podczas wybranych imprez masowych,
prowadzenie rejestru zdarzeń przestępczych oraz dokumentacji wewnętrznej Biura,
udział w spotkaniach i naradach zewnętrznych jak i w ramach Spółki w zakresie działalności Biura Bezpieczeństwa
wsparcie w realizacji celów biznesowych firmy poprzez działania w obszarze HR,
bezpośrednie wsparcie we wdrażaniu skutecznych rozwiązań w obszarze HR w poszczególnych komórkach organizacyjnych,
identyfikowanie nowych wyzwań, inicjowanie działań, rekomendacje dla kadry kierowniczej HR,
bezpośrednie wsparcie dla menedżerów w zakresie zagadnień kadrowych,
bezpośredni udział w realizacji wybranych działań i projektów HR,
wdrażanie zmian, kształtowanie pożądanej kultury organizacyjnej w firmie,
wybrane wskaźniki efektywności: adekwatność kwalifikacji i kompetencji pracowników do potrzeb organizacji, efektywność rekrutacji i szkoleń, wzrost zaangażowania/satysfakcji pracowników, satysfakcja menedżerów z realizacji funkcji wsparcia, stopień realizacji celów
Ekspert / Ekspertka w Wydziale Telematyki Kolejowej
Warszawa
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
nadzór nad monitorowaniem ciągłości i poprawności działania urządzeń wzmacniających sygnał GSM zamontowanych na taborze kolejowym w tym prac podległych Techników,
analizowanie i diagnozowanie usterek w działaniu systemów wzmacniających sygnał GSM i urządzeń informatycznych na taborze kolejowym przy wykorzystaniu dedykowanych narzędzi zdalnych
bieżący nadzór nad procesem usuwania usterek związanych z awariami urządzeń informatycznych, w tym urządzeń wzmacniających sygnał GSM – dla urządzeń nieobjętych gwarancją producenta/dostawcy,
przeprowadzanie konfiguracji/rekonfiguracji urządzeń wzmacniających sygnał GSM na taborze kolejowym,
koordynacja działań naprawczych na taborze, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości pracy urządzeń informatycznych,
analiza i koordynacja działań interwencyjnych związanych z zapewnieniem ciągłości funkcjonowania taborowych urządzeń IT,
koordynacja działań w określaniu standardów i wytycznych technicznych w zakresie rozwiązań wzmacniających sygnał GSM w taborze kolejowym, w szczególności mających wpływ na dokumentacje projektów przetargowych,
koordynacja odbiorów technicznych/prób biegowych dotyczących nowego i zmodernizowanego taboru, w zakresie instalacji oraz działania urządzeń wzmacniających sygnał GSM,
analiza i weryfikacja dokumentów w powyższych zakresach, proponowanie stosownych zapisów oraz ostateczne zatwierdzanie propozycji dokumentów końcowych,
ścisła współpraca z dostawcami i producentami systemów w zakresie:
zgłaszania i realizacji reklamacji,
utrzymywania spójnych wersji oprogramowania urządzeń i systemów,
odpowiedzialność za realizację celów biznesowych w poszczególnych obszarach operacyjnych (tj. handel i obsługa klienta, eksploatacja pojazdów trakcyjnych, utrzymanie pojazdów trakcyjnych, funkcje wsparcia) poprzez realizację działań HR,
inne wybrane wskaźniki efektywności: zmniejszona rotacja, efektywność rekrutacji, adekwatność kwalifikacji i kompetencji załogi do potrzeb organizacji, efektywność szkoleń, wzrost zaangażowania/satysfakcji załogi, satysfakcja menedżerów z realizacji funkcji wsparcia/doradczej, stopień realizacji celów wyznaczonych przez Dyrektora HR,
współtworzenie wraz z centralnym działem HR skutecznych rozwiązań w obszarze HR oraz nadzór nad ich wdrażaniem w poszczególnych Zakładach (onboarding i offboarding w obszarach operacyjnych, ścieżki kariery, rozwiązania prawno-kadrowe itp.),
inicjowanie zmian/projektów służących skuteczniejszej realizacji celów biznesowych firmy, rekomendacje dla Dyrektora HR,
doradztwo i wsparcie dla lokalnych menedżerów w zakresie prawa pracy oraz zarządzania zespołami,
współpraca z lokalnymi organizacjami związkowymi,
bezpośredni udział w realizacji innych wybranych projektów HR,
wdrażanie zmian, kształtowanie pożądanej kultury organizacyjnej w jednostkach terenowych
odpowiedzialność za realizację celów biznesowych w poszczególnych obszarach operacyjnych (tj. handel i obsługa klienta, eksploatacja pojazdów trakcyjnych, utrzymanie pojazdów trakcyjnych, funkcje wsparcia) poprzez realizację działań HR,
inne wybrane wskaźniki efektywności: zmniejszona rotacja, efektywność rekrutacji, adekwatność kwalifikacji i kompetencji załogi do potrzeb organizacji, efektywność szkoleń, wzrost zaangażowania/satysfakcji załogi, satysfakcja menedżerów z realizacji funkcji wsparcia/doradczej, stopień realizacji celów wyznaczonych przez Dyrektora HR,
współtworzenie wraz z centralnym działem HR skutecznych rozwiązań w obszarze HR oraz nadzór nad ich wdrażaniem w poszczególnych Zakładach (onboarding i offboarding w obszarach operacyjnych, ścieżki kariery, rozwiązania prawno-kadrowe itp.),
inicjowanie zmian/projektów służących skuteczniejszej realizacji celów biznesowych firmy, rekomendacje dla Dyrektora HR,
doradztwo i wsparcie dla lokalnych menedżerów w zakresie prawa pracy oraz zarządzania zespołami,
współpraca z lokalnymi organizacjami związkowymi,
bezpośredni udział w realizacji innych wybranych projektów HR,
wdrażanie zmian, kształtowanie pożądanej kultury organizacyjnej w jednostkach terenowych
odpowiedzialność za realizację celów biznesowych w poszczególnych obszarach operacyjnych (tj. handel i obsługa klienta, eksploatacja pojazdów trakcyjnych, utrzymanie pojazdów trakcyjnych, funkcje wsparcia) poprzez realizację działań HR,
inne wybrane wskaźniki efektywności: zmniejszona rotacja, efektywność rekrutacji, adekwatność kwalifikacji i kompetencji załogi do potrzeb organizacji, efektywność szkoleń, wzrost zaangażowania/satysfakcji załogi, satysfakcja menedżerów z realizacji funkcji wsparcia/doradczej, stopień realizacji celów wyznaczonych przez Dyrektora HR,
współtworzenie wraz z centralnym działem HR skutecznych rozwiązań w obszarze HR oraz nadzór nad ich wdrażaniem w poszczególnych Zakładach (onboarding i offboarding w obszarach operacyjnych, ścieżki kariery, rozwiązania prawno-kadrowe itp.),
inicjowanie zmian/projektów służących skuteczniejszej realizacji celów biznesowych firmy, rekomendacje dla Dyrektora HR,
doradztwo i wsparcie dla lokalnych menedżerów w zakresie prawa pracy oraz zarządzania zespołami,
współpraca z lokalnymi organizacjami związkowymi,
bezpośredni udział w realizacji innych wybranych projektów HR,
wdrażanie zmian, kształtowanie pożądanej kultury organizacyjnej w jednostkach terenowych
odpowiedzialność za realizację celów biznesowych w poszczególnych obszarach operacyjnych (tj. handel i obsługa klienta, eksploatacja pojazdów trakcyjnych, utrzymanie pojazdów trakcyjnych, funkcje wsparcia) poprzez realizację działań HR,
inne wybrane wskaźniki efektywności: zmniejszona rotacja, efektywność rekrutacji, adekwatność kwalifikacji i kompetencji załogi do potrzeb organizacji, efektywność szkoleń, wzrost zaangażowania/satysfakcji załogi, satysfakcja menedżerów z realizacji funkcji wsparcia/doradczej, stopień realizacji celów wyznaczonych przez Dyrektora HR,
współtworzenie wraz z centralnym działem HR skutecznych rozwiązań w obszarze HR oraz nadzór nad ich wdrażaniem w poszczególnych Zakładach (onboarding i offboarding w obszarach operacyjnych, ścieżki kariery, rozwiązania prawno-kadrowe itp.),
inicjowanie zmian/projektów służących skuteczniejszej realizacji celów biznesowych firmy, rekomendacje dla Dyrektora HR,
doradztwo i wsparcie dla lokalnych menedżerów w zakresie prawa pracy oraz zarządzania zespołami,
współpraca z lokalnymi organizacjami związkowymi,
bezpośredni udział w realizacji innych wybranych projektów HR,
wdrażanie zmian, kształtowanie pożądanej kultury organizacyjnej w jednostkach terenowych
budowa, rozwój i utrzymanie modelu architektury korporacyjnej IT,
uczestnictwo w planowaniu, projektowaniu i wytwarzaniu modeli architektury dotyczących zarówno obecnego jak i przyszłego działania firmy,
opracowanie i utrzymywanie wytycznych, zasad i standardów architektonicznych,
nadzór i opiniowanie projektów i inicjatyw IT w zakresie stosowania standardów poprzez weryfikację i udział w wytwarzaniu dokumentów opisujących projekty IT,
udzielanie konsultacji architektonicznych w zakresie stosowania standardów,
utrzymanie repozytorium architektury korporacyjnej poprzez określanie i implementowanie jego struktury i zawartości informacyjnej,
uczestnictwo w opracowywaniu strategii i wizji architektonicznej oraz definiowaniu pryncypiów architektonicznych i nadzorowaniu ich stosowania,
podejmowanie działań na rzecz minimalizacji długu technologicznego,
uczestnictwo w opracowywaniu Strategii IT i wsparcie w jej realizacji,
wsparcie prac nad architekturą rozwiązań strategicznych,
współpraca z obszarem bezpieczeństwa IT,
współpraca z obszarami biznesowymi firmy w kierunku najpełniejszego zaspokojenia potrzeb cyfryzacyjnych,
współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami deweloperskimi,
praca z systemem Oracle e-Business Suite R12.1/R12.2 w szczególności w zakresie modułów finansowych (Księga Główna, Zobowiązania, Należności, Środki Trwałe, Zarzadzanie Środkami Pieniężnymi, Podatki, Lokalizacja, Inwestycje),
parametryzacja systemu Oracle E-Business Suite zgodnie z wymaganiami biznesowymi,
projektowanie i wdrażanie rozwiązań i integracji,
tworzenie dokumentacji,
projektowanie, testowanie i wdrażanie kastomizacji, rozszerzeń, interfejsów,
Koordynator / Koordynatorka ds. Eventów i Współpracy Partnerskiej
Warszawa
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
samodzielne prowadzenie projektów polegających na realizacji eventów/ konferencji prasowych w tym: bieżąca współpraca z agencją w tym nadzór merytoryczny nad przebiegiem i rozliczeniem projektu, raportowanie zrealizowanych zadań,
współpraca z innymi biurami wewnątrz organizacji w zakresie realizacji eventów, promocji ofert sprzedażowych oraz konferencji prasowych,
współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji eventów - cross promocje,
określanie zapotrzebowania na rodzaj i zakres usług reklamowych,
współpraca oraz pozyskiwanie partnerów zewnętrznych w tym przygotowanie i koordynacja uzgodnienia umowy, nadzór merytoryczny nad realizacją, rozliczanie projektów,
negocjacje warunków umowy i zasad współpracy,
współpraca z innymi biurami oraz Zakładami w celu realizacji zadań związanych z prowadzonymi projektami,
szacowanie rynku, ustalanie cen i realizacja zamówień dot. produkcji gadżetów,
zlecanie realizacji, nadzór nad przebiegiem i rozliczenie działań związanych z produkcją gadżetów,
współpraca z innymi biurami wewnątrz organizacji w zakresie produkcji i dystrybucji gadżetów,
redagowanie ulotek, folderów, innych materiałów promocyjnych na potrzeby eventów i wydarzeń promocyjnych,
współpraca przy tworzeniu planu marketingowego w obszarze Biura Marketingu
nadzór nad wdrażaniem norm w zakresie utrzymania taboru,
ocena zgodności zaproponowanych przez wykonawców/dostawców rozwiązań konstrukcyjnych z obowiązującymi normami krajowymi i europejskimi oraz ze standardami stosowanymi w Spółce,
zarządzenie procesem eksploatacji obserwowanej i nadzorowanej elementów,
zespołów i podzespołów przeznaczonych do taboru eksploatowanego przez PKP IC,
wykonywanie i nadzór nad wprowadzeniem zmian w dokumentacji pojazdów,
ocena zgodności opracowywanych przez PKP IC założeń modernizacji taboru z obowiązującymi normami krajowymi i europejskimi,
współpraca z wykonawcami/dostawcami w zakresie odbioru pojazdów,
tworzenie programów eksploatacji próbnej nowych lub dotychczas niestosowanych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałów w uzgodnieniu z jednostkami badawczymi, jednostkami upoważnionymi, wydziałem SMS oraz wydziałem MMS,
współpraca z wykonawcami i jednostką badawczą w zakresie opracowywania i weryfikacji pod kątem merytorycznym dokumentacji technicznej taboru: WTO, WTW, DTR, DSU,
współpraca z komórkami/jednostkami organizacyjnymi w zakresie modernizacji i zakupu taboru i obiektów utrzymania taboru,
weryfikacja i tworzenie dokumentacji technicznej i technologicznej pojazdów eksploatowanych przez PKP IC,
współpraca z Biurami merytorycznymi w procesie tworzenia zakresów modernizacji taboru,
współpraca z Biurem Infrastruktury w zakresie tworzenia strategii dotyczącej budowy i modernizacji obiektów do utrzymania taboru oraz ich wyposażenia w urządzenia techniczne i technologiczne,
współpraca z zakładami PKP IC w zakresie dokumentacji techniczno-konstrukcyjnej, analizy modyfikacji oraz odtwarzania dokumentacji pojazdów
opracowywanie planu postępowań w wybranej kategorii,
prowadzenie postępowań zakupowych na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,
analiza rynku dostawców w wybranej kategorii,
przygotowanie i weryfikacja wymaganej dokumentacji związanej z procesem zakupowym, w tym w szczególności harmonogramu, zapytania ofertowego, ofert oraz protokołu wyboru dostawcy,
udział w negocjacjach,
prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej,
udział w postępowaniach zakupowych prowadzonych w ramach grupy zakupowej PKP
przygotowanie i realizacja zatwierdzonej polityki Spółki w zakresie wyposażania pojazdów w system ETCS,
przygotowanie wsadu merytorycznego dla realizacji postępowań zakupowych w zakresie systemów ETCS,
monitorowanie zmian regulacji unijnych i krajowych w zakresie wdrażania i eksploatacji systemów ETCS,
analiza usterkowości systemów ETCS zabudowanych na pojazdach trakcyjnych Spółki,
raportowanie realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych dot. ETCS,
zdobywanie doświadczeń i pozyskiwanie tzw. "dobrych praktyk" w zakresie wdrażania i eksploatacji systemów ETCS w ramach współpracy z innymi przewoźnikami krajowymi i zagranicznymi,
współpraca z zarządcami infrastruktury kolejowej, jednostkami notyfikowanymi, organizacjami branżowymi, organami krajowymi, organami europejskimi w zakresie tworzenia i modyfikacji regulacji prawnych dot. ETCS,
reprezentowanie Spółki na spotkaniach krajowych i międzynarodowych dot, wdrażania systemu ETCS
Ekspert / Ekspertka ds. raportowania w obszarze infrastruktury
Warszawa
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
udział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji, niezbędnych do przyjęcia planu nakładów inwestycyjnych, planu postępowań zakupowych, monitorowania realizacji Strategii inwestycyjnej,
opracowanie planu nakładów inwestycyjnych w zakresie infrastruktury we współpracy z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi,
monitorowanie realizacji zadań/projektów pod względem wyników, jakości, harmonogramu, budżetu,
udział w formułowaniu opinii i stanowisk Biura do zgłaszanych przez jednostki zewnętrzne inicjatyw inwestycyjnych,
ocena efektywności zrealizowanych przedsięwzięć inwestycyjnych w aspekcie osiągnięcia założonych celów oraz przyjętej Strategii Spółki,
udział w identyfikacji i zapobieganiu ryzyk w realizacji kontraktu/projektu – raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych,
opracowywanie raportów, zestawień, sprawozdań, prezentacji w zakresie działalności Biura
Naczelnik/Naczelniczka Wydziału Analiz Inwestycyjnych
Warszawa
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór nad opracowywaniem planów płatności dla portfela projektów inwestycyjnych,
zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
opracowywanie analiz zasadności realizacji projektów inwestycyjnych,
opracowywanie dokumentacji zarządczej,
identyfikacja potrzeb dla nowych projektów infrastrukturalnych,
nadzór nad opracowywaniem i weryfikacja harmonogramów rzeczowo- finansowych,
współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
monitorowanie postępu realizacji inwestycji,
ocena efektywności zrealizowanych przedsięwzięć inwestycyjnych w aspekcie osiągnięcia założonych celów oraz przyjętej Strategii Spółki,
opracowywanie raportów, zestawień, sprawozdań, prezentacji w zakresie działalności Biura,
nadzór nad procesem opracowywania projekcji finansowej dla projektów inwestycyjnych
Specjalista / Specjalistka ds. utrzymania systemów sprzedaży
Warszawa
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zmian związanych z aktualizacją danych dotyczących kursowania pociągów w systemach sprzedaży,
udzielanie pomocy w bieżącym obsługiwaniu systemu przez końcowych użytkowników (infolinia, klienci),
współpraca z innymi Biurami oraz partnerami technologicznymi w zakresie wprowadzanych zmian,
opracowywanie i dystrybucja materiałów pomocniczych (instrukcji nt. użytkowania systemu) dla końcowych użytkowników,
współpraca międzynarodowa z kolejami, z którymi uruchamiamy pociągi międzynarodowe,
analiza eksportu danych rozkładowych przekazywanych do partnerów technologicznych,
monitorowanie zgłoszonych błędów oraz procesu ich naprawy,
udział w procesie aktualizacji instrukcji oraz procedur wewnętrznych dla obecnych funkcjonalności w systemie centralnym, kasach biletowych oraz samoobsługowych kanałach sprzedaży,
aktualizowanie bazy danych w zakresie odległości handlowych, weryfikacja poprawności naliczania odległości w oparciu o reguły taryfowe, definiowanie objazdów
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia systemu CRM
Warszawa
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza procesów biznesowych w PKP IC pod kątem opracowania wymaganych funkcjonalności biznesowych w systemie CRM,
wsparcie w prowadzeniu formalnych i administracyjnych prac projektowych nad systemem CRM,
odkrywanie obszarów wymagających optymalizacji w ramach podnoszenia jakości doświadczeń klienta oraz opracowywanie propozycji rozwiązań,
skuteczne przekazywanie spostrzeżeń i planów członkom zespołu i kierownictwu o różnych funkcjach (przygotowanie raportów z postępów, dokumentowanie i komunikowanie wyników swojej pracy),
prowadzenie spotkań i prezentacji w celu wymiany pomysłów i inicjatyw, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PKP IC
Ekspert/ka ds. Zarządzania Ryzykiem w ramach Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (SMS)
Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
realizacja zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem w ramach Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (SMS):
przeprowadzanie cyklicznych analiz ryzyka technicznego i operacyjnego w Spółce, w oparciu o metodykę przyjętą w Systemie Zarządzania Bezpieczeństwem (SMS) oraz we współpracy ze wszystkimi obszarami Spółki zaangażowanymi w procesy objęte SMS. Opracowywanie dokumentacji z przeprowadzonych analiz,
przeprowadzanie doraźnych ocen i wycen ryzyka np. w przypadku otrzymanych zaleceń (UTK, PKBWK), ważnych projektów, istotnych zagrożeń lub zmian znaczących, w obszarze odpowiedzialności SMS Biura Bezpieczeństwa,
monitorowanie i wsparcie merytoryczno - procesowe innych jednostek organizacyjnych Spółki, w których realizowane są oceny i wyceny ryzyka wynikające z wymogów SMS,
nadzór nad prowadzonym w Spółce rejestrem zagrożeń oraz procedurą pozyskiwania i analizy informacji do tego rejestru,
inicjowanie i monitorowanie realizacji działań korygująco - zapobiegawczych na podstawie wyników analiz ryzyka technicznego i operacyjnego oraz informacji zgłaszanych do rejestru zagrożeń,
współpraca z innymi przewoźnikami kolejowymi oraz zarządcami infrastruktury w zakresie zarządzania ryzykiem wspólnym
realizacja zadań związanych z zarządzaniem zmianą w ramach Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (SMS):
przeprowadzanie ocen znaczenia zmian, zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji (UE) nr 402/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie wspólnej metody oceny bezpieczeństwa w zakresie wyceny i oceny ryzyka i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 352/2009, w obszarze odpowiedzialności SMS Biura Bezpieczeństwa. Opracowywanie dokumentacji z przeprowadzonych ocen,
monitorowanie i wsparcie merytoryczno - procesowe innych jednostek organizacyjnych Spółki, w których realizowane są oceny znaczenia zmian wynikające z wymogów SMS
współudział w opracowaniu corocznego Raportu w sprawie bezpieczeństwa przewoźnika kolejowego,
współudział w opracowaniu rocznych planów audytów wewnętrznych Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem. Realizacja audytów SMS w Centrali i Zakładach Spółki jako audytor wewnętrzny,
udział w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem,
przygotowywanie / udział w opracowaniu wewnętrznych regulaminów, zarządzeń, instrukcji, procedur, zasad postępowania, decyzji, uchwał itp. w zakresie dotyczącym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem,
prowadzenie doraźnych szkoleń pracowników Centrali oraz kadry kierowniczej Zakładów Spółki z zakresu zarządzania ryzykiem i zmianą w ramach Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem,
współpraca oraz reprezentowanie Spółki przed zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli (np. UTK, NIK, PKBWK) na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,
współpraca z Systemem Zarządzania Utrzymaniem (MMS) w obszarze zarządzania ryzykiem,
ciągłe doskonalenie oraz pozyskiwanie wiedzy na temat zmian w przepisach dotyczących bezpieczeństwa systemu kolejowego i SMS, m.in. poprzez udział w szkoleniach, warsztatach, sympozjach itp
analiza potrzeb biznesowych i współpraca z przedstawicielami Spółki, w celu wypracowania optymalnego rozwiązania maksymalizującego wartość wdrażanych narzędzi i procesów,
projektowanie procesów w systemie typu Workflow oraz ich uzgadnianie z właścicielami biznesowymi,
modelowanie i mapowanie procesów w formie: User Stories, notacji BPMN lub UML,
prowadzenie warsztatów analitycznych (m.in. koordynowanie analiz przedwdrożeniowych, tworzenie scenariuszy testowych, opracowanie dokumentacji wdrożeniowej),
tworzenie dokumentacji analitycznej, dbałość o jej spójność i kompletność,
koordynowanie oraz prowadzenie projektów wdrożeniowych (uruchamianie i testowanie wdrożonych rozwiązań),
prowadzenie testów, szkoleń oraz opracowywanie dokumentacji użytkownika,
praca z bazami danych takimi jak np. SQL Server, Oracle (w zakresie podstawowym)
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Zarządzania Energią
Warszawa
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie centralnego rejestru umów dotyczących zasilania w energię elektryczną trakcyjną i nietrakcyjną dla wszystkich punków poboru energii w Spółce (umowy z OSD, umowy ze sprzedawcami energii),
prowadzenie umów i nadzór rozliczeń zużywanej energii elektrycznej nietrakcyjnej z OSD oraz ze Sprzedawcami energii,
prowadzenie umów i rozliczeń energii elektrycznej trakcyjnej zużywanej na potrzeby ruchowe jak i ogrzewania składów wagonowych pociągów,
prowadzenie polityki ograniczenia zużycia energii trakcyjnej do niezbędnego minimum technicznego zwiększającego efektywność energetyczną Spółki,
wdrażanie nowych projektów inwestycyjnych (innowacyjnych np.: Odnawialne Źródła Energii) związanych z elektroenergetyką
Specjalista / Specjalistka ds. analityki budżetowania i prowadzenia centralnego rejestru zdarzeń
Warszawa
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie Centralnego rejestru Zdarzeń, raportowanie o zdarzeniach, sporządzanie okresowych zestawień,
prowadzenie statystyk z pracy agencji ochrony oraz pracowników Biura zajmujących się bezpośrednio zapewnieniem bezpieczeństwa podróżnych,
gromadzenie informacji o zdarzeniach w pociągach z udziałem zorganizowanych grup pasażerskich oraz ich analiza i wymiana informacji i wniosków z innymi podmiotami,
koordynacja i obsługa Wniosków Centrali i Zakładów Spółki dot. wydawania zezwoleń na przebywanie na terenie kolejowym w zarządzie PKP PLK,
weryfikacja faktur pod względem zgodności z zapisami oraz uzgadniania faktur w systemie eBS Oracle,
opracowywanie rocznych planów wydatków (budżet) Biura, monitorowanie wykonania budżetu, analiza odchyleń, analiza i wprowadzanie danych do systemu Hyperion,
prowadzenie zestawień z realizacji umów - analiza kosztochłonności, wystawiania not księgowych na kary umowne na podstawie analizy protokołów pokontrolnych,