Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 40 )
Menedżer Kategorii Garden & Lawns
Ostrobramska 101A, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
Opracowanie strategii kategorii: Opracowywanie i wdrażanie planów strategicznych dla przypisanej kategorii produktów, w tym planowanie asortymentu, strategii cenowych i działań promocyjnych
Analiza rynku: Przeprowadzanie analizy rynku, w celu zrozumienia potrzeb, preferencji i otoczenia konkurencyjnego w danej kategorii. Bycie na bieżąco z trendami w branży, nowymi technologiami i działaniami konkurencji
Zarządzanie asortymentem: Zarządzanie asortymentem produktów w ramach kategorii, w tym wybór produktów do wdrożenia, racjonalizacja SKU i zarządzaniem zapasami
Strategia cenowa: Opracowywanie i realizowanie strategii cenowych, które maksymalizują rentowność, zachowując jednocześnie konkurencyjność na rynku. Monitorowanie trendów cenowych, przeprowadzanie analiz cenowych oraz przygotowywanie specjalnych, dedykowanych ofert cenowych pod dany kanał sprzedaży
Planowanie promocji: Współpraca z zespołem ds. komunikacji w celu opracowania kampanii promocyjnych, wprowadzenia na rynek produktów i strategii merchandisingowych w celu zwiększenia sprzedaży i udziału w rynku w danej kategorii
Szkolenia produktowe: opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla wewnętrznych interesariuszy, w tym zespołów sprzedaży, w celu poszerzenia wiedzy o produktach i możliwości sprzedaży. Wyposażenie zespołu sprzedaży w niezbędne informacje i zasoby, aby skutecznie promować i sprzedawać produkty w danej kategorii. Okazjonalne przeprowadzanie szkoleń dla klientów (forma online i szkolenia w terenie)
Współpraca międzydziałowa: Ścisła współpraca z różnymi działami, takimi jak komunikacja, sprzedaż, regulacje, finanse i łańcuch dostaw, aby zapewnić dostępność produktów i realizację strategii dotyczących kategorii. Współpraca z zespołami sprzedaży w celu opracowania skutecznych strategii sprzedaży i wspieranie ich w celu osiągnięcia celów kategorii
Monitorowanie realizacji celów: Śledzenie i analizowanie wskaźników realizacji celów dla danej kategorii, takich jak sprzedaż, marża, rotacja zapasów i udział w rynku. Identyfikowanie obszarów wymagające poprawy i wdrażanie działań korygujących, w celu osiągnięcia założonych celów
Rozwój nowego produktu: Identyfikacja możliwości rozwoju nowego produktu lub ulepszenia produktu w ramach danej kategorii. Współpraca z zespołami badawczo-rozwojowymi i marketingiem grupowym w celu ciągłego rozwoju kategorii poprzez wprowadzanie nowych produktów i innowacji na rynek
Analytic development (BW and Power BI) Collaborate with colleagues across Europe and ANZ to understand data and reporting requirements. Conduct workshops and present case studies to stakeholders, expressing insight retrieved from the analytics
Solution Design: Develop comprehensive analytic solutions, including data models, dashboards and reports in the S&OP environment and connecting departments. Design visually appealing and user-friendly front-end interfaces
Data modelling and integration: Implement robust data models to support complex business logic and reporting requirements. Integrate data from various sources ensuring data accuracy and consistency
Collaboration: Engage with colleagues from different management levels to retrieve business requirements. Conduct training sessions for Evergreen Regions to ensure successful adaptation of Power BI solutions
Continuous Improvement: Participant in company wide projects that involve Business Intelligence requirements connected to the S&OP environment
Best Practices: Stay abreast of the latest analytic features and updates. Implement best practice Power BI development solutions and share knowledge within the Evergreen community
Manage, prepare, submit and maintain the pesticide/biocide/fertiliser/growing media/seeds registrations in the East Europe Region
Work with the International team in the submission of new or re-registration dossiers
Input and support the local sales/distributor and marketing team sign off on labels, catalogues and advertising etc. Advising the business on regulatory and registration strategies for the region
Ensure compliance of all products on the East European market including all regulatory documentation
Liaison regulatory authorities and industry associations
Supporting Purchasing/Supply Chain with market knowledge and sourcing of third party products
Supervision as necessary of contractors for the Nordic countries
Monitor local legislation & associated businesses for emerging regulatory issues
Analiza danych historycznych w celu zrozumienia trendów konsumenckich i odchyleń od przyjętego wcześniej planu popytu
Bieżący, jak również cykliczny kontakt z działami marketingu, sprzedaży, kontrolingu, logistyki oraz produkcji celem aktualizacji informacji wpływających na poziom sprzedaży
Współtworzenie prognoz popytu dla jednego z kanałów sprzedaży w oparciu o modele statystyczne , dane historyczne, trendy rynkowe oraz informacje uzyskane z innych działów
Wsparcie procesów planistycznych na poziomie krajowym i regionalnym od strony analitycznej i administracyjnej
Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby innych działów i kadry zarządzającej
Manage, prepare, submit and maintain the pesticide/biocide/fertiliser/growing media/seeds registrations in the East Europe Region
Work with the International team in the submission of new or re-registration dossiers
Input and support the local sales/distributor and marketing team sign off on labels, catalogues and advertising etc. Advising the business on regulatory and registration strategies for the region
Ensure compliance of all products on the East European market including all regulatory documentation
Liaison regulatory authorities and industry associations
Supporting Purchasing/Supply Chain with market knowledge and sourcing of third party products
Supervision as necessary of contractors for the Nordic countries
Monitor local legislation & associated businesses for emerging regulatory issues
Manage, prepare, submit and maintain the pesticide/biocide/fertiliser/growing media/seeds registrations in the East Europe Region
Work with the International team in the submission of new or re-registration dossiers
Input and support the local sales/distributor and marketing team sign off on labels, catalogues and advertising etc. Advising the business on regulatory and registration strategies for the region
Ensure compliance of all products on the East European market including all regulatory documentation
Liaison regulatory authorities and industry associations
Supporting Purchasing/Supply Chain with market knowledge and sourcing of third party products
Supervision as necessary of contractors for the Nordic countries
Monitor local legislation & associated businesses for emerging regulatory issues
Take care of account management of key distributor/wholesales/retailers in PL
Achieve sales targets and have deep understanding of the market specifics
Clear goal setting, sales team support with daily execution
Build and strengthen customer relationships and loyalty
Work closely with the sales team
Report and provide feedback to the Head of Sales
Attend meetings, sales events and trainings to keep abreast of the latest developments
Give presentations to customers and employees, participate in trade shows and sales meetings
Maintain knowledge of products from company portfolio and competitors activities in marketplace, develop and implement strategies to counter such activities
Support and collaborate with other functions under the guidelines of Head of Sales: marketing, customer service, finance and others to achieve common goals
Manage, prepare, submit and maintain the pesticide/biocide/fertiliser/growing media/seeds registrations in the East Europe Region
Work with the International team in the submission of new or re-registration dossiers
Input and support the local sales/distributor and marketing team sign off on labels, catalogues and advertising etc. Advising the business on regulatory and registration strategies for the region
Ensure compliance of all products on the East European market including all regulatory documentation
Liaison regulatory authorities and industry associations
Supporting Purchasing/Supply Chain with market knowledge and sourcing of third party products
Supervision as necessary of contractors for the Nordic countries
Monitor local legislation & associated businesses for emerging regulatory issues
Manage, prepare, submit and maintain the pesticide/biocide/fertiliser/growing media/seeds registrations in the East Europe Region
Work with the International team in the submission of new or re-registration dossiers
Input and support the local sales/distributor and marketing team sign off on labels, catalogues and advertising etc. Advising the business on regulatory and registration strategies for the region
Ensure compliance of all products on the East European market including all regulatory documentation
Liaison regulatory authorities and industry associations
Supporting Purchasing/Supply Chain with market knowledge and sourcing of third party products
Supervision as necessary of contractors for the Nordic countries
Monitor local legislation & associated businesses for emerging regulatory issues
Zgłaszanie i przekazywanie informacji zwrotnych do Dyrektora Sprzedaży
Branie udziału w spotkaniach, wydarzeniach sprzedażowych i szkoleniach, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami w biznesie
Uczestniczenie i przeprowadzanie prezentacji z klientami, w tym szkolenia i spotkania sprzedażowe
Utrzymywanie wiedzy na temat produktów z portfolio firmy i działań konkurencji na rynku
Wspieranie i współpracowanie z innymi działami pod nadzorem Dyrektora Sprzedaży, w szczególności z marketingiem, obsługą klienta oraz finansami w celu osiągnięcia wspólnych celów
współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej dla naszej marki konsumenckiej,
współpracowanie z innymi członkami działu marketingowego w celu budowania spójnej komunikacji dla marki,
branie czynnego udziału we wdrażaniu nowych produktów na rynki Europy Wschodniej,
współpracowanie z agencjami zewnętrznymi,
współpracowanie z innymi działami,
koordynowanie projektów wewnętrznych,
współorganizowanie eventów firmowych i branżowych,
analizowanie działań konkurencji, identyfikowanie potrzeb rynkowych, analizowanie zachowań i typologii konsumentów, poszukiwanie nowych rozwiązań i szans rozwoju biznesu
… i wiele innych, bo u nas zawsze wiele się dzieje!