Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Manager ds. sprzedaży
Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Implementacja i Rozwój Strategii Sprzedażowej: Opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych, zgodnych z celami naszej firmy
Zarządzanie Budżetem: Skuteczne planowanie, monitorowanie i kontrola budżetu, z uwzględnieniem celów sprzedażowych
Osiąganie KPI: Aktywne dążenie do osiągania kluczowych wskaźników wydajności, takich jak obroty, marża, współczynnik konwersji, utrzymanie klienta, ocena skuteczności kampanii reklamowych na SOME itp
Budowanie Relacji z Klientami: Aktywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami kluczowymi. Utrzymanie wysokich standardów jakości produktów i usług
Aktywne Poszukiwanie Klienta: Kompleksowa obsługa klienta, proaktywne poszukiwanie nowych klientów poprzez identyfikację potencjalnych nabywców, budowanie relacji z nowymi klientami oraz angażowanie się w strategie pozyskiwania nowego biznesu
Monitorowanie Rynku: Analiza rynku i konkurencji, identyfikacja trendów oraz dostosowywanie strategii sprzedażowej do zmieniających się warunków
Szkolenia i Rozwój Zespołu: Organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji zespołu w zakresie obsługi klienta oraz produktów marki
Optymalizacja procesów, poprawa i rozwój struktur controllingowych:
Przygotowywanie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką firmy
Kontrola płatności:
-Śledzenie i analiza wpływających i wypływających płatności
-Rozwiązywanie problemów związanych z płatnościami
Raportowanie:
-Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących płatności
-Dostarczanie informacji dotyczących stanu płatności i ewentualnych zaległości. ---Bieżące monitorowanie procesów finansowych i stałe dążenie do ich optymalizacji
Współpraca z działem finansowym i księgowym:
-Komunikacja z działem finansowym w celu rozwiązywania problemów związanych z fakturami i płatnościami. Tworzenie zestawów wskaźników efektywności sprzedaży
-Współpraca przy budżetowaniu i prognozowaniu płatności. Aktywna współpraca z działem finansowym, sprzedaży, obsługi klienta i innymi
Obsługa systemów CRM:
-Nadzór nad konfiguracją i aktualizacją systemów CRM zgodnie z potrzebami firmy
-Regularna aktualizacja danych w systemie. Nadzór nad komunikacją z klientami
-Udzielanie wsparcia w razie problemów z obsługą systemu. Analiza danych w systemie CRM w celu monitorowania wydajności i efektywności działań
-Raportowanie na temat wyników i sugerowanie możliwych usprawnień
Integracje:
-Wdrażanie i zarządzanie integracjami z innymi systemami firmy. Obsługa baz danych
-Zapewnienie spójności danych między różnymi platformami
-Prowadzenie dokumentacji związanej z procesami płatniczymi i obsługą systemów CRM