Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bieżące wsparcie Dyrektora Generalnego w codziennej pracy poprzez planowanie i organizację kalendarza spotkań, organizację podróży służbowych, realizację zleconych zadań
Współpraca z innymi członkami Zarządu oraz centralą firmy za granicą, w tym organizacja wizyt gości zagranicznych
Zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Generalnym, Zarządem a pracownikami
Przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Zarządzanie flotą samochodów służbowych kadry managerskiej
Pełnienie funkcji office managera centrali w Warszawie i nadzór nad pracą recepcji (2 podległe osoby)
Kontakt z dostawcami usług biurowych i nadzór nad ich jakością
Koordynacja wybranych benefitów dla pracowników (karty zniżkowe, dotacja)
Accountant for International Accounting Service Center
Warszawa
Wygasła: 19.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Performing transactional accounting services in the fields of: Accounts Payables: Accounts Receivables, booking of bank statements, fixed assets accounting, and general ledger
Comply with financial policies and regulations
Communicate effectively with suppliers, customers, and country organizations all over Europe
Zarządzanie zróżnicowanym produkcyjnym zespołem zmianowym
Zapewnienie ciągłości procesu, realizacja planu produkcji podczas zmiany
Odpowiedzialność oraz rozliczenie wyniku linii na zmianie
Nadzorowanie działań dotyczących prób technologicznych, jakości, BHP, planu produkcyjnego w ramach działań na zmianie
Wprowadzanie działań doskonalących
Edukowanie i motywowanie zespołu w ramach programów usprawnień, programów redukujących koszty wytwarzania oraz podnoszących bezpieczeństwo i ergonomię pracy
Odpowiedzialność za rozwój, szkolenie, motywowanie pracowników w ramach swojej brygady
Zapewnienie aktualizacji matryc umiejętności pracowników oraz administrowanie matrycami
Sprawowanie nadzoru nad podległymi procesami produkcyjnymi, w szczególności: sprawdzanie poprawności procesu, analiza i reagowanie na odchylenia, aktualizacja dokumentacji procesowej
Udział i prowadzenie kluczowych projektów w obszarze odpowiedzialności (nowe technologie, nowe linie produkcyjne)
Udział w procesie projektowania i rozwoju nowego produktu pod kątem wykonalności i/lub doinwestowania parku maszynowego
Poprawa procesów produkcyjnych w celu osiągnięcia wymiernych korzyści finansowo – organizacyjnych z wykorzystaniem technik, procesów i narzędzi Lean Management
Wsparcie kierownika produkcji w przygotowaniu budżetu obszaru produkcyjnego
Zarządzanie podległym zespołem w obszarze: magazynu, transportu, biura logistyki
Zapewnienie optymalnych kosztów i wysokiego poziomu serwisu do klienta
Kontrola i zarządzanie stanami magazynowymi, w szczególności terminami przydatności, rotacją FIFO oraz zgodności inwentaryzacyjnej
Organizacja oraz nadzór nad inwentaryzacjami, zgodnie z wyznaczonymi terminami oraz procedurami
Monitorowanie oraz kontrola pracy Magazynu (analiza efektywności, optymalizacja kosztów, kompletności do klienta, przyjęć towaru i gospodarki magazynowej, stosowanie procedur BHP i p.poż, zarządzanie pracą kierowców)
Stosowanie i przestrzeganie standardów, procedur, instrukcji i procesów w działaniach, wdrażanie nowych rozwiązań oraz realizacja celów biznesowych
Aktywne uczestnictwo w opracowywaniu strategii operacji i jej wdrażaniu
Ustalanie celów operacyjnych na wszystkich rynkach europejskich oraz na poziomie skonsolidowanym dla przydzielonych procesów
Zwiększanie transparentności operacji na rynkach europejskich poprzez ich raportowanie, przygotowywanie i monitorowanie projektów, KPI’s (health check) oraz dalszy rozwój / doskonalenie
Organizacja i realizacja procesu planowania długo i krótkoterminowego (FC/PR)
Identyfikacja obszarów, w których istnieje możliwość poprawy procesów OPS i satysfakcji klienta
Wskazywanie potencjalnych korzyści w zakresie efektywności, tworzenie wartości dodanej oraz opracowywanie rekomendacji działań, które należy podjąć
Opracowanie metodologii i narzędzi efektywnego zarządzania operacjami OH, jak również zasadności alokacji kosztów i finansowych KPI
Odpowiedzialność za projektowanie i ciągłe doskonalenie procesów kontroli oraz polityki w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym
Bieżące monitorowanie jakości portfela kredytowego i procesu windykacji oraz zbieranie, przetwarzanie i analiza danych biznesowych związanych z zarządzaniem ryzykiem kredytowym
Współpraca przy opracowywaniu strategii rozwoju portfela i jego oceny
Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań wspierających proces zarządzania ryzykiem kredytowym
Komunikowanie się z partnerami zewnętrznymi, w tym biurami kredytowymi, w zakresie zewnętrznej wymiany danych
Przygotowywanie cyklicznych raportów, prognoz i doraźnych analiz danych biznesowych związanych z obszarem ryzyka kredytowego
Wsparcie i konsultacje z kadrą zarządzającą w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym
Pełnienie funkcji właściciela biznesowego dla wybranych produktów bankowych, głównie kredytowych (kredyt gotówkowy dla klientów indywidualnych i działalności gospodarczych - limit kredytowy dla klienta detalicznego i firmowego) w tym przygotowywanie analiz i business-casów na Komitety Cenowe/Sprzedażowe
Tworzenie strategii produktowo-sprzedażowych w obszarze wybranych produktów bankowych, głównie kredytowych (też np. limit kredytowy dla firm)
Przygotowywanie dokumentacji biznesowej - tworzenie regulacji wewnętrznych (procedury) i zewnętrznych (regulaminy, umowy) dla zarządzanych produktów
Rozwój produktów bankowych w ramach bankowości cyfrowej (bankowość internetowa i mobilna), w tym np. narzędzia do sprzedaży kredytów w kanałach cyfrowych, digitalizacja procesów
Odpowiedzialność za jakość końcowego rozwiązania pod kątem zaspokojenia potrzeb biznesowych klientów Banku oraz wymogów prawnych i compliance
Analiza rynku i identyfikacja nowych trendów oraz najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu wskazanych produktów bankowych i ich funkcjonowania w kanałach elektronicznych
Ścisła współpraca z pozostałymi departamentami w ramach swoich odpowiedzialności, zwłaszcza Controllingiem, Ryzykiem, PMO, IT i in
Raportowanie w ramach jednostek wewnętrznych oraz instytucji zewnętrznych
Prowadzenie szkoleń dla np. pracowników Call Center oraz innych zespołów z zakresu produktów bankowych
Umiejętność obsługi zgłoszeń dot. systemów bankowości (obsługa błędów,konsultacje biznesowe)
Realizacja procesów rekrutacji metodologią direct/executive search
Odpowiedzialność za kompleksową realizację rekrutacji dla klientów, w szczególności: definiowanie poszukiwanego profilu z klientem, identyfikacja potencjalnych kandydatów na rynku, weryfikacja kompetencji kandydatów, przygotowanie rekomendacji dla klienta, opieka nad kandydatami i klientem w trakcie etapów spotkań u klienta
Bieżąca współpraca z klientem, doradztwo, raportowanie statusu działań w projektach, szukanie rozwiązań w przypadku pojawienia się trudności w projekcie
Troska i uważność na wrażenia kandydatów w realizowanych procesach rekrutacji
Dbałość o jakość i terminowość przekazywanych informacji i materiałów