Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wspieranie Managera Gastronomii w zarządzaniu działem F&B oraz sklepem
Działania mające na celu osiąganie założonej sprzedaży i optymalizacje kosztów (kontrola kosztów personalnych, minimalizacja strat)
Planowanie czasu pracy pracowników
Prowadzenie rejestrów HACCP i innych zestawień związanych z codziennym funkcjonowaniem działu
Zapewnienie stałej jakości i prezentacji naszej oferty oraz obsługi Gości na jak najwyższym poziomie
Szkolenie i rozwój personelu F&B, w szczególności w obszarach takich jak orientacja na klienta, czystość i bezpieczeństwo żywności (HACCP)
Wdrażanie i egzekwowanie procedur kontrolnych w ramach działu, m.in. dotyczących bezpieczeństwa żywności (prowadzenie rejestrów HACCP), BHP, kontroli gotówki
Kontrola stanów magazynowych
Codzienna praca nad ulepszaniem jakości usług i poprawa wskaźników operacyjnych
zarządzanie działem Gastronomii, Sklepem oraz sprzedażą dodatkową parku
dbanie o jakość i prezentację oferty
działania zwiększające sprzedaż
działania zapewniające nieprzerwane działanie podległych działów
zarządzanie personelem – rekrutacja, szkolenie i rozwój personelu (w szczególności w obszarach takich jak: orientacja na klienta, bezpieczeństwo żywności (HACCP), BHP), organizacja pracy i nadzór nad jej efektywnością i kosztami
przygotowywanie zamówień, kontrola kosztów
dbanie o stany magazynowe i minimalizacja strat
minimalizacja reklamacji związanych z jedzeniem i piciem
nadzór nad utrzymaniem urządzeń i pomieszczeń w dobrym stanie technicznym i w czystości
nadzór nad dokumentacją i odpowiednim przepływem dokumentów
Digital and Social Media Specialist - Specjalista Marketingu Internetowego i Mediów Społecznościowych
Góraszka (pow. otwocki)
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przełożenie strategii biznesowej marki do digital marketingu i opracowanie strategii i planu komunikacji online’owej mającej na celu budowanie świadomości marki i sprzedaż BtoC i BtoC
Planowanie, koordynowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo–sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych
Tworzenie skutecznych brandowych i sprzedażowych kampanii Google Ads
Zarządzanie własnymi platformami social media w celu budowania zasięgów, zaanga-żowania i konwersji - kreowanie i publikacja contentu, planowanie i egzekucja organicznych i płatnych kampanii
Tworzenie i publikacja skutecznych treści reklamowych, landing pages, e-mailingów i innych form reklamowych
Prowadzenie działań z zakresu SEO i SEM
Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycz-nych, raportowanie wyników oraz optymalizacja
Nadzór nad budżetem
Monitorowanie działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze digital marketingu
Zarządzanie i rozbudowa bazy klientów pozyskiwanych z kanałów komunikacji elektronicznej
Zarządzanie stronami internetowymi marki, wprowadzanie zmian i ulepszeń
Współpraca z działem Marketingu, innymi działami firmy oraz zewnętrznymi partnerami
Tworzenie projektów graficznych zgodnie z wytycznymi i zgodnie z zasadami marketingowymi
Konfigurowanie i dostosowywanie materiałów marketingowych do różnych kanałów dystrybucji
Koordynowanie i zarządzanie projektami graficznymi
Aktywny udział w procesie kreowania strategii marketingowych i kampanii reklamowych od strony wizualnej
Opracowanie projektów graficznych z zachowaniem spójności z firmowym brandingiem; w dalszej perspektywie stworzenie nowego CI
Utrzymywanie stałej komunikacji i współpracy członkami zespołu marketingowego oraz działów współpracujących, aby zapewnić zgodność projektu z ich oczekiwaniami
Koordynacja druku materiałów wł. zlecenie, porównanie ofert, monitorowanie realizacji i dostawy, rozliczenie
Śledzenie najnowszych trendów z zakresu grafiki i marketingu, aby stale rozwijać swoje umiejętności i wiedzę
Zarządzanie i dbanie o archiwizację projektów graficznych oraz przygotowywanie związanego z tym dokumentacji
Weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem merytorycznym, formalnym, rachunkowym oraz księgowanie operacji gospodarczych w systemie finansowo-księgowym Symfonia FK,
Wystawianie faktur sprzedaży,
Przygotowywanie deklaracji VAT i CIT,
Pomoc przy przygotowywaniu sprawozdań finansowych,
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów księgowych,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP) oraz obsługa audytu,
Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku obrotowego,
Przygotowywanie przelewów bankowych,
Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
Wraz zespołem marketingu i sprzedaży w Kownatach i Warszawie wyznaczasz kluczowe kierunki działań marketingu i sprzedaży w Polsce
Wspólnie z różnymi partnerami medialnymi opracowujesz plany marketingowe i medialne dla naszych parków oraz zapewniasz ich realizację
Razem z kolegami opracowujesz strategię online, począwszy od reklamy internetowej po kreatywny plan treści. Aktywnie śledzisz media społecznościowe
Budujesz sieć przedsprzedaży i sprzedawców oraz nawiązujesz współpracę z partnerami detalicznymi
Myślisz o innowacyjnych wydarzeniach. Jesteś pierwszym kontaktem dla prasy i jako rzecznik entuzjastycznie reprezentujesz grupę i parki w Polsce. Stawiasz na stały kontakt z dziennikarzami i prasą
Razem ze swoim zespołem pracujesz nad ukierunkowanym podejściem B2B i jesteś odpowiedzialny za przetwarzanie listy potencjalnych klientów od A do Z. Od rozmowy handlowej, poprzez ofertę, aż po obsługę administracyjną i organizację wydarzeń B2B
Dbasz o dobre i przejrzyste raportowanie kampanii marketingowych i sprzedażowych oraz uczestniczysz w wnikliwych analizach podejmowanych przez Ciebie i Twój zespół
Będziesz raportować do Dyrektora Zarządzającego Majaland
Optymalizacja procesów utrzymania infrastruktury IT
Nadzór nad pracą zewnętrznych dostawców usług IT
Aktywne proponowanie i wdrażanie nowych narzędzi z zakresu IT
Nadzór i odpowiedzialność za terminowe realizowanie projektów IT
Zapewnienie bezpieczeństwa systemu informatycznego i danych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczących cyberbezpieczeństwa
Tworzenie, rozliczanie i kontrola budżetu IT
Współpraca z pozostałymi działami wewnątrz organizacji w zakresie potrzeb informatycznych
Twoim głównym zadaniem jest codzienne zarządzanie parkiem rozrywki, odpowiadasz za dział operacyjny
Odpowiadasz za optymalne funkcjonowanie parku zgodnie z obowiązującymi procedurami i w ramach ustalonego budżetu
Zarządzanie zespołem stałych pracowników w różnych działach, uzupełnianych przez pracowników tymczasowych. Motywowanie i inspirowanie swojego zespołu w pozytywny sposób
Przygotowywanie planów tygodniowych na podstawie prognoz
Prowadzenie szkoleń dla wszystkich pracowników
Dbanie o to, aby park był zawsze bardzo czysty i dobrze utrzymany
Raportujesz do Zarządu w Belgii
Przeprowadzasz niezbędne kontrole i w razie potrzeby wprowadzasz korekty
Jesteś widoczny w miejscu pracy, wśród współpracowników, w parku. Nie tylko przy biurku, ponieważ jesteś częścią zespołu operacyjnego!
Podczas swojej obecności w parku będziesz pełnił funkcję kierownika dyżurnego, w sposób przyjazny dla klienta i profesjonalny
Jesteś osobą kontaktową dla naszych stałych partnerów
Będziesz dbać o obsługę klienta, w sposób uporządkowany i obiektywny
W okresach wzmożonego ruchu będziesz aktywnie pomagać w parku
Jesteś odpowiedzialny za witanie, pozdrowienia oraz spotkania z gośćmi w kostiumie z bohaterów z różnych bajek, a także uczestniczeniu w przedstawieniach organizowanych w parku
Jesteś wszechstronnym, entuzjastycznym animatorem (najlepiej z doświadczeniem teatralnym lub tanecznym)
Chętnie stawiasz się w roli bohaterów Studia 100
Jesteś elastycznym pracownikiem i w razie potrzeby możesz również pracować jako operator atrakcji
Jesteś odpowiedzialny za witanie, pozdrowienia oraz spotkania z gośćmi w kostiumie z bohaterów z różnych bajek, a także uczestniczeniu w przedstawieniach organizowanych w parku
Chętnie stawiasz się w roli bohaterów Studia 100
Jesteś elastycznym pracownikiem i w razie potrzeby możesz również pracować jako operator atrakcji
Będziesz odpowiedzialny za operacyjne zarządzanie działem F&B w naszym lubuskim oddziale
Osiągniesz założony w budżecie obrót F&B, marży i kosztów personelu
Zapewnisz stałą jakość i prezentację naszej oferty F&B i usług, zarówno na co dzień, jak i na potrzeby wydarzeń
Szkolenie i rozwój personelu F&B w obszarach takich jak orientacja na klienta, bezpieczeństwo żywności (HACCP)
Wszystkie niezbędne procedury kontrolne w ramach działu F&B, m.in. dotyczące bezpieczeństwa żywności, ale także w zakresie kontroli gotówki czy dostępności oferty gastronomicznej w naszych punktach sprzedaży
Zapewnisz aktualne i optymalne zapełnienia magazynu każdego dnia
Codziennie zastanawiamy się jak możemy poprawić jakość i wrażenie dla odwiedzających
Minimalizacja reklamacji związanych z jedzeniem i piciem
Będziesz odpowiedzialny za operacyjne zarządzanie działem F&B w naszym lubuskim oddziale
Osiągniesz założony w budżecie obrót F&B, marży i kosztów personelu
Zapewnisz stałą jakość i prezentację naszej oferty F&B i usług, zarówno na co dzień, jak i na potrzeby wydarzeń
Szkolenie i rozwój personelu F&B w obszarach takich jak orientacja na klienta, bezpieczeństwo żywności (HACCP)
Wszystkie niezbędne procedury kontrolne w ramach działu F&B, m.in. dotyczące bezpieczeństwa żywności, ale także w zakresie kontroli gotówki czy dostępności oferty gastronomicznej w naszych punktach sprzedaży
Zapewnisz aktualne i optymalne zapełnienia magazynu każdego dnia
Codziennie zastanawiamy się jak możemy poprawić jakość i wrażenie dla odwiedzających
Minimalizacja reklamacji związanych z jedzeniem i piciem
Jesteś odpowiedzialny za witanie, pozdrowienia oraz spotkania z gośćmi w kostiumie z bohaterów z różnych bajek, a także uczestniczeniu w przedstawieniach organizowanych w parku
Jesteś wszechstronnym, entuzjastycznym animatorem (najlepiej z doświadczeniem teatralnym lub tanecznym)
Chętnie stawiasz się w roli bohaterów Studia 100
Jesteś elastycznym pracownikiem i w razie potrzeby możesz również pracować jako operator atrakcji
Będziesz współodpowiedzialny za operacyjne zarządzanie działem F&B w naszym lubuskim oddziale
Osiąganie założonego w budżecie obrotu F&B, marży i kosztów personelu
Zapewnienie stałej jakości i prezentacji naszej oferty F&B i usług, zarówno na co dzień, jak i na potrzeby wydarzeń
Szkolenie i rozwój personelu F&B w obszarach takich jak orientacja na klienta, bezpieczeństwo żywności (HACCP)
Wszystkie niezbędne procedury kontrolne w ramach działu F&B, m.in. dotyczące bezpieczeństwa żywności, ale także w zakresie kontroli gotówki czy dostępności oferty gastronomicznej w naszych punktach sprzedaży
Zapewnienie aktualnego i optymalnego zapełnienia magazynu każdego dnia
Codziennie zastanawiamy się jak możemy poprawić jakość i wrażenie dla odwiedzających
Minimalizacja reklamacji związanych z jedzeniem i piciem
Będziesz współodpowiedzialny za operacyjne zarządzanie działem F&B w naszym lubuskim oddziale
Osiąganie założonego w budżecie obrotu F&B, marży i kosztów personelu
Zapewnienie stałej jakości i prezentacji naszej oferty F&B i usług, zarówno na co dzień, jak i na potrzeby wydarzeń
Szkolenie i rozwój personelu F&B w obszarach takich jak orientacja na klienta, bezpieczeństwo żywności (HACCP),. .
Wszystkie niezbędne procedury kontrolne w ramach działu F&B, m.in. dotyczące bezpieczeństwa żywności, ale także w zakresie kontroli gotówki czy dostępności oferty gastronomicznej w naszych punktach sprzedaży
Zapewnienie aktualnego i optymalnego zapełnienia magazynu każdego dnia
Codziennie zastanawiamy się jak możemy poprawić jakość i wrażenie dla odwiedzających
Minimalizacja reklamacji związanych z jedzeniem i piciem
Będziesz odpowiedzialny za operacyjne zarządzanie działem F&B w naszym lubuskim oddziale
Osiąganie założonego w budżecie obrotu F&B, marży i kosztów personelu
Zapewnienie stałej jakości i prezentacji naszej oferty F&B i usług, zarówno na co dzień, jak i na potrzeby wydarzeń
Szkolenie i rozwój personelu F&B w obszarach takich jak orientacja na klienta, bezpieczeństwo żywności (HACCP),. .
Wszystkie niezbędne procedury kontrolne w ramach działu F&B, m.in. dotyczące bezpieczeństwa żywności, ale także w zakresie kontroli gotówki czy dostępności oferty gastronomicznej w naszych punktach sprzedaży
Zapewnienie aktualnego i optymalnego zapełnienia magazynu każdego dnia
Codziennie zastanawiamy się jak możemy poprawić jakość i wrażenie dla odwiedzających
Minimalizacja reklamacji związanych z jedzeniem i piciem
Twoim głównym zadaniem jest codzienne zarządzanie parkiem, odpowiadasz za dział operacyjny
Odpowiadasz za optymalne funkcjonowanie parku zgodnie z obowiązującymi procedurami i w ramach ustalonego budżetu
Zarządzanie zespołem stałych pracowników w różnych działach, uzupełnianych przez pracowników tymczasowych. Motywowanie i inspirowanie swojego zespołu w pozytywny sposób
Przygotowywanie planów tygodniowych na podstawie prognoz
Prowadzenie szkoleń dla wszystkich pracowników
Dbanie o to, aby park był zawsze bardzo czysty i dobrze utrzymany
Raportujesz do Zarządu w Belgii
Przeprowadzasz niezbędne kontrole i w razie potrzeby wprowadzasz korekty
Jesteś widoczny w miejscu pracy, wśród współpracowników, w parku. Nie tylko przy biurku, ponieważ jesteś częścią zespołu operacyjnego!
Podczas swojej obecności w parku będziesz pełnił funkcję kierownika dyżurnego, w sposób przyjazny dla klienta i profesjonalny
Jesteś osobą kontaktową dla naszych stałych partnerów
Będziesz dbać o obsługę klienta, w sposób uporządkowany i obiektywny
W okresach wzmożonego ruchu będziesz aktywnie pomagać w parku
Jesteś odpowiedzialny za witanie, pozdrowienia oraz spotkania z gośćmi w kostiumie z bohaterów z różnych bajek, a także uczestniczeniu w przedstawieniach organizowanych w parku
Jesteś wszechstronnym, entuzjastycznym animatorem (najlepiej z doświadczeniem teatralnym lub tanecznym)
Chętnie stawiasz się w roli bohaterów Studia 100
Jesteś elastycznym pracownikiem i w razie potrzeby możesz również pracować jako operator atrakcji
Asystent ds. Marketingu i Sprzedaży. Przygotowywanie ofert dla klientów
wprowadzanie do systemu zamówień oraz rezerwacji
dbał o treści zamieszczane w mediach społecznościowych. Współpraca z centralą w Belgii. Praca będzie wykonywana od poniedziałku do niedzieli-40 godzin tygodniowo. W systemie I zmianowym w godz. 8:00-16:00.Wymagane wykształcenie min. średnie
komunikatywność
łatwość nawiązywania kontaktów
znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowany. Przed spotkaniem wymagany kon. e-mail: sebastian.manterys@majalandkownaty.pl lub tel. 538 896 994 Sebastian Manterys
wystawianie faktur oraz korekt RZS. Wymagane wykształcenie wyższe
komunikatywność
rzetelność
znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowany. Przed spotkaniem wymagany kon. e-mail: sebastian.manterys@majalandkownaty.pl lub tel. 538 896 994 Sebastian Manterys
Together with the marketing and sales team in Kownaty and Warsaw, you set the key directions for marketing and sales activities in Poland
Together with various media partners you develop marketing and media plans for our parks and ensure their implementation
Together with your colleagues you develop the online strategy, from online advertising to the creative content plan. You actively follow social media
You build a network of pre-sales and vendors and establish retail partnerships
You think of innovative events. You are the first contact for the press and as a spokesperson you enthusiastically represent the group and the parks in Poland. You are in constant contact with journalists and the press
Together with your team, you work on a targeted B2B approach and are responsible for processing the prospect list from A to Z. From sales talks and offers to the administration and organization of B2B events
You ensure good and transparent reporting of marketing and sales campaigns and participate in insightful analyses undertaken by you and your team
You will report to the Managing Director of Plopsa Group
Będziesz odpowiedzialny za operacyjne zarządzanie działem F&B w naszym lubuskim oddziale
Osiąganie założonego w budżecie obrotu F&B, marży i kosztów personelu
Zapewnienie stałej jakości i prezentacji naszej oferty F&B i usług, zarówno na co dzień, jak i na potrzeby wydarzeń
Szkolenie i rozwój personelu F&B w obszarach takich jak orientacja na klienta, bezpieczeństwo żywności (HACCP),. .
Wszystkie niezbędne procedury kontrolne w ramach działu F&B, m.in. dotyczące bezpieczeństwa żywności, ale także w zakresie kontroli gotówki czy dostępności oferty gastronomicznej w naszych punktach sprzedaży
Zapewnienie aktualnego i optymalnego zapełnienia magazynu każdego dnia
Codziennie zastanawiamy się jak możemy poprawić jakość i wrażenie dla odwiedzających
Minimalizacja reklamacji związanych z jedzeniem i piciem
Jesteś odpowiedzialny za witanie, pozdrowienia oraz spotkania z gośćmi w kostiumie z bohaterów z różnych bajek, a także uczestniczeniu w przedstawieniach organizowanych w parku
Jesteś wszechstronnym, entuzjastycznym animatorem (najlepiej z doświadczeniem teatralnym lub tanecznym)
Chętnie stawiasz się w roli bohaterów Studia 100
Jesteś elastycznym pracownikiem i w razie potrzeby możesz również pracować jako operator atrakcji