Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
zbieranie, analizowanie i dokumentowanie wymagań projektu,
zrozumienie oczekiwań interesariuszy oraz przekazywanie ich programistom w formie zrozumiałej i użytecznej,
opracowywanie specyfikacji projektu, w tym opisy funkcjonalności, diagramy przepływu danych, przypadki użycia i inne dokumenty techniczne,
współpraca z programistami w opracowywaniu technicznych rozwiązań projektu oraz pomoc w projektowaniu architektury, baz danych i interfejsów użytkownika,
monitorowanie zmian w projektach i zarządzanie nimi,
wskazywanie wpływu nowych inicjatyw na już istniejące funkcjonalności,
telefoniczna obsługa Klientów - 90% to połączenie przychodzące od Klientów i Pośredników,
telefoniczne wsparcie Pośredników ubezpieczeniowych w tym: obsługa systemu sprzedażowego, wsparcie produktowe, pomoc we właściwej realizacji procedur obsługowych,
obsługa korespondencji elektronicznej z Klientami i Agentami – samodzielna realizacja sprawy, lub przekierowanie do właściwej osoby z Centrali firmy,
przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń,
pośredniczenie w skutecznej realizacji spraw Klientów/Pośredników a Centralą firmy
Manager ds. ubezpieczeń dla klienta instytucjonalnego
Władysława Łokietka 23, Sopot
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ocena i wycena ryzyka ubezpieczeniowego, w tym podejmowanie decyzji o przyjęciu do ubezpieczenia lub odmowie w odniesieniu do klientów instytucjonalnych – zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem,
analiza szkodowości portfela klientów,
przygotowywanie i składanie dokumentacji wymaganej w postępowaniach przetargowych na ubezpieczenie jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów miejskich;
przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej;
współrealizacja założonych planów i celów w segmencie klienta instytucjonalnego w ramach zamówień publicznych,
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z brokerami
zbieranie, analizowanie i dokumentowanie wymagań projektu,
zrozumienie oczekiwań interesariuszy oraz przekazywanie ich programistom w formie zrozumiałej i użytecznej,
opracowywanie specyfikacji projektu, w tym opisy funkcjonalności, diagramy przepływu danych, przypadki użycia i inne dokumenty techniczne,
współpraca z programistami w opracowywaniu technicznych rozwiązań projektu oraz pomoc w projektowaniu architektury, baz danych i interfejsów użytkownika,
monitorowanie zmian w projektach i zarządzanie nimi,
wskazywanie wpływu nowych inicjatyw na już istniejące funkcjonalności,
Młodszy specjalista ds. obsługi ubezpieczeń zdrowotnych i pracowniczych
Władysława IV 22, Sopot
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Obsługa grupowych umów ubezpieczenia, w tym:
weryfikowanie dokumentacji ubezpieczeniowej (kompletność, poprawność wypełnienie) wystawienie nowych umów ubezpieczenia i wznawianie istniejących,
zdalne wdrażanie administratorów polis po stronie Klienta w obsługę dedykowanego systemu, comiesięczny kontakt z klientem w celu weryfikacji ilości ubezpieczonych w ramach polisy,
budowanie i utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z obsługiwanymi Klientami Biznesowymi,
współpraca z zespołami powiązanymi z obszarem ubezpieczeń zdrowotnych,
współpraca i wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży w zakresie obsługi polis,
współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi w zakresie obsługi administracyjnej polis
Manager ds. ubezpieczeń dla klienta instytucjonalnego
Władysława Łokietka 23, Sopot
Wygasła: 21.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ocena i wycena ryzyka ubezpieczeniowego, w tym podejmowanie decyzji o przyjęciu do ubezpieczenia lub odmowie w odniesieniu do klientów instytucjonalnych – zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem,
analiza szkodowości portfela klientów,
przygotowywanie i składanie dokumentacji wymaganej w postępowaniach przetargowych na ubezpieczenie jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów miejskich;
przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej;
współrealizacja założonych planów i celów w segmencie klienta instytucjonalnego w ramach zamówień publicznych,
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z brokerami
telefoniczna obsługa Klientów - 90% to połączenia przychodzące od Klientów i Pośredników,
telefoniczne wsparcie Pośredników ubezpieczeniowych w tym: obsługa systemu sprzedażowego, wsparcie produktowe, pomoc we właściwej realizacji procedur obsługowych,
obsługa korespondencji elektronicznej z Klientami i Agentami – samodzielna realizacja sprawy lub przekierowanie do właściwej osoby z Centrali firmy,
przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń,
pośredniczenie w skutecznej realizacji spraw Klientów/Pośredników a Centralą firmy
telefoniczna obsługa Klientów - 90% to połączenia przychodzące od Klientów i Pośredników,
telefoniczne wsparcie Pośredników ubezpieczeniowych w tym: obsługa systemu sprzedażowego, wsparcie produktowe, pomoc we właściwej realizacji procedur obsługowych,
obsługa korespondencji elektronicznej z Klientami i Agentami – samodzielna realizacja sprawy lub przekierowanie do właściwej osoby z Centrali firmy,
przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń,
pośredniczenie w skutecznej realizacji spraw Klientów/Pośredników a Centralą firmy
telefoniczna obsługa Klientów - 90% to połączenie przychodzące od Klientów i Pośredników,
telefoniczne wsparcie Pośredników ubezpieczeniowych w tym: obsługa systemu sprzedażowego, wsparcie produktowe, pomoc we właściwej realizacji procedur obsługowych,
obsługa korespondencji elektronicznej z Klientami i Agentami – samodzielna realizacja sprawy, lub przekierowanie do właściwej osoby z Centrali firmy,
przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń,
pośredniczenie w skutecznej realizacji spraw Klientów/Pośredników a Centralą firmy
odpowiedzialność za realizację planów i monitoring sprzedaży ubezpieczeń w swoim regionie (woj. mazowieckie i okolice),
bieżące wsparcie sieci sprzedaży w realizacji celów (wsparcie telefoniczne, wizyty w oddziałach, ustalanie indywidualnych celów, monitoring realizacji ustaleń)
spotkania biznesowo-sprzedażowe w siedzibie i oddziałach partnerów (na różnych poziomach organizacyjnych kontrahenta)
inicjowanie szkoleń i warsztatów wspierających sieć sprzedaży przy wsparciu trenerów sprzedaży,
bieżące monitorowanie realizacji swoich celów i reagowanie w sytuacji odchyleń od ustalonych planów,
budowa i utrzymywanie długofalowych relacji z kontrahentami,
aktywizacja i rozwój obecnej sieci sprzedaży,
wdrażanie strategii sprzedażowej firmy,
analiza potrzeb partnerów i monitorowanie rynku,
dbanie o właściwy wizerunek firmy (stosowanie ustalonych standardów, procedur; marketing)
odpowiedzialność za realizację planów i monitoring sprzedaży ubezpieczeń w swoim regionie (woj. mazowieckie i okolice),
bieżące wsparcie sieci sprzedaży w realizacji celów (wsparcie telefoniczne, wizyty w oddziałach, ustalanie indywidualnych celów, monitoring realizacji ustaleń)
spotkania biznesowo-sprzedażowe w siedzibie i oddziałach partnerów (na różnych poziomach organizacyjnych kontrahenta)
inicjowanie szkoleń i warsztatów wspierających sieć sprzedaży przy wsparciu trenerów sprzedaży,
bieżące monitorowanie realizacji swoich celów i reagowanie w sytuacji odchyleń od ustalonych planów,
budowa i utrzymywanie długofalowych relacji z kontrahentami,
aktywizacja i rozwój obecnej sieci sprzedaży,
wdrażanie strategii sprzedażowej firmy,
analiza potrzeb partnerów i monitorowanie rynku,
dbanie o właściwy wizerunek firmy (stosowanie ustalonych standardów, procedur; marketing)
telefoniczna obsługa Klientów - 90% to połączenie przychodzące od Klientów i Pośredników,
telefoniczne wsparcie Pośredników ubezpieczeniowych w tym: obsługa systemu sprzedażowego, wsparcie produktowe, pomoc we właściwej realizacji procedur obsługowych,
obsługa korespondencji elektronicznej z Klientami i Agentami – samodzielna realizacja sprawy, lub przekierowanie do właściwej osoby z Centrali firmy,
przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń,
pośredniczenie w skutecznej realizacji spraw Klientów/Pośredników a Centralą firmy
telefoniczna obsługa Klientów - 90% to połączenie przychodzące od Klientów i Pośredników,
telefoniczne wsparcie Pośredników ubezpieczeniowych w tym: obsługa systemu sprzedażowego, wsparcie produktowe, pomoc we właściwej realizacji procedur obsługowych,
obsługa korespondencji elektronicznej z Klientami i Agentami – samodzielna realizacja sprawy, lub przekierowanie do właściwej osoby z Centrali firmy,
przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń,
pośredniczenie w skutecznej realizacji spraw Klientów/Pośredników a Centralą firmy
monitorowanie prawa i klauzul niedozwolonych w zakresie zarządzania ryzykiem braku zgodności,
weryfikacje regulacji wewnętrznych pod kątem ryzyka braku zgodności,
wsparcie w zarządzaniu konfliktami interesów i obsłudze zgłoszeń w ramach Whistleblowing,
poszerzanie wiedzy pracowników w zakresie compliance między innymi z wykorzystaniem alertów prawnych i prowadzenia szkoleń,
wsparcie Dyrektora Działu Compliance w przygotowywaniu materiałów do cyklicznych raportów Działu Compliance dla organów statutowych oraz w prowadzonej korespondencji z organami nadzoru,
w ramach SALTUS TU ŻYCIE S.A. wsparcie w zapewnieniu zgodności w obszarze przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML)
odpowiedzialność za realizację planów i monitoring sprzedaży ubezpieczeń,
współpraca przy realizacji celów z pozostałymi członkami Zespołu Przedstawicielstwa w Katowicach,
budowa i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami, na różnym szczeblach struktury organizacyjnej,
aktywizacja obecnej sieci sprzedaży przy współpracy z Zespołami wspierającymi (m.in. działania promocyjne, marketingowe, warsztaty produktowo-sprzedażowe),
spotkania biznesowo-sprzedażowe w siedzibie i oddziałach partnerów,
scalanie potrzeb kluczowych partnerów z planami sprzedaży ubezpieczeń
współpraca przy budowaniu modelu przepływów finansowych wynikających z zawartych umów ubezpieczenia, parametryzacja modelu, analiza adekwatności i wrażliwości modelu na przyjmowane założenia,
naliczanie i walidacja wartości rezerw techniczno-ubezpieczeniowych zgodnie z wytyczonymi metodami,
wykonywanie projekcji przepływów finansowych dla potrzeb planowania,
wykonywanie statystyk oraz analiz biznesowych w oparciu o dane znajdujące się w bazach danych /Oracle, MS SQL/ na potrzeby jednostek biznesowych oraz dla organów nadzoru,
współpraca w zakresie przygotowania sprawozdań finansowych dla Komisji Nadzoru Finansowego,
opracowywanie dokumentacji technicznej i ubezpieczeniowej
odpowiedzialność za realizację planów i monitoring sprzedaży ubezpieczeń,
współpraca przy realizacji celów z pozostałymi członkami Zespołu Przedstawicielstwa w Katowicach,
budowa i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami, na różnym szczeblach struktury organizacyjnej,
aktywizacja obecnej sieci sprzedaży przy współpracy z Zespołami wspierającymi (m.in. działania promocyjne, marketingowe, warsztaty produktowo-sprzedażowe),
spotkania biznesowo-sprzedażowe w siedzibie i oddziałach partnerów,
scalanie potrzeb kluczowych partnerów z planami sprzedaży ubezpieczeń
telefoniczna obsługa Klientów - 90% to połączenie przychodzące od Klientów i Pośredników,
telefoniczne wsparcie Pośredników ubezpieczeniowych w tym: obsługa systemu sprzedażowego, wsparcie produktowe, pomoc we właściwej realizacji procedur obsługowych,
obsługa korespondencji elektronicznej z Klientami i Agentami – samodzielna realizacja sprawy, lub przekierowanie do właściwej osoby z Centrali firmy,
przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń,
pośredniczenie w skutecznej realizacji spraw Klientów/Pośredników a Centralą firmy
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeń Zdrowotnych
Sopot
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji
Sopot
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w kształtowanie oraz obsługę procesów funkcjonujących w ramach systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, w tym:
podejmowanie działań monitorujących poziom bezpieczeństwa informacji w ramach definiowanych obszarów ryzyka,
realizację działań związanych z zarządzaniem incydentami bezpieczeństwa informacji,
koordynację działań rekomendowanych i podejmowanych w zakresie wdrożenia mechanizmów minimalizujących stwierdzone ryzyka,
realizację inicjatyw podnoszących wiedzę oraz świadomość osób zatrudnionych w zakresie bezpieczeństwa informacji, w tym ochrony danych osobowych,
współpracę z Inspektorem ochrony danych i Administratorem bezpieczeństwa teleinformatycznego w ramach realizowanych zadań,
opracowywanie oraz utrzymywanie dokumentacji, w tym regulacji wewnętrznych w ramach systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji,
opiniowanie pod względem bezpieczeństwa informacji proponowanych zmian organizacyjnych lub technologicznych w procesach biznesowych
współpraca przy budowaniu modelu przepływów finansowych wynikających z zawartych umów ubezpieczenia, parametryzacja modelu, analiza adekwatności i wrażliwości modelu na przyjmowane założenia,
naliczanie i walidacja wartości rezerw techniczno-ubezpieczeniowych zgodnie z wytyczonymi metodami,
wykonywanie projekcji przepływów dla potrzeb planowania oraz procesu ORSA,
współpraca przy naliczaniu kapitałowych wymogów wypłacalności,
wykonywanie statystyk oraz analiz biznesowych w oparciu o dane znajdujące się w bazach danych /Oracle, MS SQL/,
współpraca w zakresie przygotowania sprawozdań finansowych dla Komisji Nadzoru Finansowego,
współpraca z funkcją zarządzania ryzkiem w procesie ORSA,
opracowywanie dokumentacji technicznej i ubezpieczeniowej
Budowanie portfela ubezpieczeń majątkowych w kanale brokerskim,
Przygotowywanie i składanie dokumentacji wymaganej w postępowaniach przetargowych,
Ocena i wycena ryzyka ubezpieczeniowego i podejmowanie decyzji o przyjęciu do ubezpieczenia lub odmowie – zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem underwritingowym,
Realizacja założonych planów i celów w segmencie klienta instytucjonalnego,
Przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej,
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i pośrednikami ubezpieczeniowymi