Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pierwszy kontakt z klientem: Nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami, którzy wysłali do nas swoje zgłoszenie i poprosili o wycenę oferty na zakup ich nieruchomości
Analiza nieruchomości: Będziesz odpowiedzialna/y za analizowanie potencjalnych transakcji od osób, które są zainteresowane sprzedażą swoich nieruchomości i wysłali do nas zgłoszenie. To obejmuje ocenę potencjału inwestycyjnego danej nieruchomości i wycenę naszej oferty na zakup
Negocjacje i doradztwo: Prowadzenie negocjacji z klientami oraz udzielanie porad dotyczących procesu sprzedaży, w tym wyjaśnienie wszelkich niejasności i odpowiadanie na pytania dotyczące oferty firmy
Przygotowanie dokumentacji: Przygotowywanie i zarządzanie niezbędną dokumentacją związaną ze sprzedażą nieruchomości, w tym umowami, formularzami ofertowymi i innymi dokumentami prawnymi
Utrzymanie relacji z klientem: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz dbałość o pozytywne doświadczenia klientów w całym procesie sprzedaży
Współpraca z innymi działami: Ścisła współpraca z notariuszami, pośrednikami nieruchomości i działem administracji, w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego procesu sprzedaży nieruchomości
Z czym kojarzy Ci się praca Doradcy ds. nieruchomości? Zazwyczaj pierwszym skojarzeniem jest praca agenta, który zarabia prowizyjnie. Najpierw musi pozyskać nieruchomości dzwoniąc do osób, które wystawiły swoje ogłoszenie w internecie i przekonać je do współpracy. Czy Twoje skojarzenie jest podobne? Jeśli tak, wybij to sobie proszę na chwilę z głowy i zapoznaj się z naszą ofertą pracy, ponieważ działamy w sposób całkowicie inny!
Główna różnica polega na tym, że jesteśmy stroną bezpośrednio nabywającą i sprzedającą nieruchomości, a nie pośredniczącą w transakcjach. Jesteśmy funduszem inwestycyjnym, który działa na własny rachunek. Co to oznacza dla Ciebie? Przede wszystkim większy komfort pracy. Po pierwsze dlatego, że możesz liczyć na stałe wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę. Po drugie nie będziesz musiał/a pozyskiwać ofert z internetu i przekonywać osoby niechętne do współpracy
Dołączając do nas będziesz członkiem kameralnego zespołu, który zajmuje się zakupami nieruchomości na terenie całej Polski
Zakres obowiązków to:
- Obsługa klientów zgłaszających nam chęć sprzedaży swojej nieruchomości
- Ocena potencjału inwestycyjnego danej nieruchomości poprzez analizę rynku i cen transakcyjnych w okolicy
- Badanie potrzeb klienta sprzedającego nieruchomość oraz pozyskanie informacji o danej nieruchomości
- Negocjacje cenowe i finalizowanie transakcji
- Spotkania na nieruchomościach na terenie całej Polski
- Prezentacja nieruchomości sprzedawanych w Warszawie i okolicach
- Reprezentacja Spółki przy podpisywaniu umów przedwstępnych oraz aktów notarialnych
Zaczynamy nietypowo, bo praca też jest nietypowa. Praca w branży nieruchomości zazwyczaj kojarzy się z pracą agenta, który zarabia prowizyjnie i którego celem jest pozyskiwanie ofert. Nasza działalność jest czymś zupełnie innym, ponieważ jesteśmy stroną bezpośrednio kupującą, a nie pośredniczącą w transakcjach. Co to oznacza dla Ciebie? Większy komfort pracy, stałe wynagrodzenie dające poczucie bezpieczeństwa, duża dawka nauki procesu inwestycji w nieruchomości
Dołączając do nas będziesz członkiem kameralnego zespołu, który zajmuje się zakupami nieruchomości na własny rachunek na terenie całej Polski
Jest to praca odpowiedzialna. Dlaczego? Ponieważ będziesz brał/a udział w transakcjach zakupu i sprzedaży nieruchomości, które opiewają na setki tysięcy złotych i często są największymi transakcjami w życiu naszych klientów
Zakres obowiązków to:
- Kontakt telefoniczny i mailowy z osobami zgłaszającymi chęć sprzedaży nieruchomości (nie pozyskujemy ‘na zimno’, klienci sami się do nas zgłaszają)
- Ocena potencjału inwestycyjnego danej nieruchomości poprzez analizę rynku i cen transakcyjnych w okolicy
- Badanie potrzeb klienta sprzedającego nieruchomość oraz pozyskanie informacji o danej nieruchomości
- Negocjacje cenowe ze Sprzedającym i finalizowanie transakcji
- Spotkania na nieruchomościach na terenie całej Polski
- Prezentacja nieruchomości sprzedawanych w Warszawie i okolicach
- Reprezentacja Spółki przy podpisywaniu umów przedwstępnych oraz aktów notarialnych
Zaczynamy nietypowo, bo praca też jest nietypowa. Dołączając do nas będziesz członkiem 5-osobowego zespołu, który zajmuje się zakupami i sprzedażą nieruchomości na terenie całej Polski. Jedno możemy obiecać: jest to praca odpowiedzialna, dla osoby, która chce się rozwijać na rynku nieruchomości i czuje, że jest w stanie wziąć na siebie tą odpowiedzialność. Dlaczego tak zaznaczamy aspekt odpowiedzialności? Ponieważ będziesz brał/a udział w transakcji zakupu i sprzedaży nieruchomości, które opiewają na setki tysięcy złotych i często są największymi transakcjami w życiu naszych klientów
Zakres obowiązków to:
1) Kontakt telefoniczny i mailowy z osobami zgłaszającymi chęć sprzedaży nieruchomości (nie pozyskujemy ‘na zimno’)
- Badanie potrzeb klienta sprzedającego nieruchomość oraz pozyskanie informacji o danej nieruchomości
- Ocena potencjału inwestycyjnego danej nieruchomości poprzez analizę rynku i cen transakcyjnych w okolicy
- Negocjacje cenowe ze Sprzedającym
2) Spotkania na nieruchomościach na terenie całej Polski
- Potwierdzenie wcześniej dokonanej oceny potencjału i potwierdzenie umówionych warunków
- Prezentacja nieruchomości sprzedawanych w Warszawie i okolicach
- Podpisywanie umów przedwstępnych cywilno-prawnych w imieniu Spółki
3) Zawieranie aktów notarialnych na terenie całej Polski
- Reprezentowanie Spółki w transakcjach zakupu i sprzedaży nieruchomości w kancelariach notarialnych