Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie negocjacji handlowych i pozyskiwanie najatrakcyjniejszej rynkowo oferty na produkty – codzienny kontakt z Partnerami Biznesowymi
rozbudowa i zarządzanie ofertą produktową w przypisanych kategoriach - analiza sprzedaży i możliwości substytucji produktów (w tym produkty marek własnych)
współtworzenie strategii promocji produktu lub grupy produktów zgodnie z ogólną strategią marketingową firmy, analiza i raportowanie efektywności
realizacja celów budżetowych
przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących danych handlowych oraz ofert produktowych
monitorowanie działań konkurencji, śledzenie trendów rynkowych
współpraca z działami marketingu, logistyki i analiz
prowadzenie negocjacji handlowych i pozyskiwanie najatrakcyjniejszej rynkowo oferty na produkty – codzienny kontakt z Partnerami Biznesowymi
rozbudowa i zarządzanie ofertą produktową w przypisanych kategoriach - analiza sprzedaży i możliwości substytucji produktów (w tym produkty marek własnych)
współtworzenie strategii promocji produktu lub grupy produktów zgodnie z ogólną strategią marketingową firmy, analiza i raportowanie efektywności
realizacja celów budżetowych
przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących danych handlowych oraz ofert produktowych
monitorowanie działań konkurencji, śledzenie trendów rynkowych
współpraca z działami marketingu, logistyki i analiz
współtworzenie strategii marki sklepu i marek własnych,
przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej BTL/Digital,
koordynacja prac w obszarze marek własnych (obecnie 3 marki, ale mamy apetyt na więcej)
przygotowanie i koordynacja akcji promocyjnych dla naszych klientów
przygotowywanie konceptów nowych produktów Marki Własnej, wprowadzenia do oferty we współpracy z Działami: Zakupów, Analiz i Logistyką
briefowanie, zlecanie produkcji i koordynacja prac agencji, freelancerów i drukarni podczas opracowywania komunikacji i projektów opakowań, materiałów POS i innych materiałów promocyjnych
współtworzenie polityki cenowej - rekomendacje w zakresie cen handlowych, strategii sprzedaży, akcji promocyjnych
współtworzenie planów Influencer Marketingu, CSR i PR oraz ewaluacja wyników
analiza wyników rynkowych oraz sprzedażowych kategorii,
monitorowanie trendów konsumenckich i działań konkurencji,
zarządzanie budżetem marketingowym w ramach realizowanych aktywności
Analiza danych: będziesz tworzyć i weryfikować raporty sprzedaży, marżowe i ruchu, uzgadniając terminowość i jakość z działami zakupów i logistyki, będziesz wprowadzać promocje i wspierać w ich efektywnej odsprzedaży. Będziesz wprowadzać nowe produkty, łączyć je w grupy, tworzyć nowe kategorie i poszukiwać nowych rozwiązań przydatnych w realizacji KPI
Wsparcie – doświadczenie w powyższych obszarach będzie miało duże znaczenie w pracy z Kierownikiem Działu w realizacji planów sprzedażowych, marżowych i zakupowych