Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (189)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 189 )
SSC Accountant with English
Kraszewskiego 30, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 02.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Managing the sales invoices and payments with selected clients
Supporting VAT recovery procedures and process
Controlling and managing claims of dedicated contracts: entitlement checking, acceptance and preparation of payments of the invoices to the Service Providers
Taking part in development, testing, bug-fixing and configuration of the Claims Application System
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (tworzenie profilu kandydata, kreowanie i publikowanie ogłoszeń, selekcja kandydatów, prowadzenie i koordynowanie spotkań rekrutacyjnych),
• Zaangażowanie w proces wdrażania nowych pracowników do organizacji; prowadzenie onboardingu/offboradingu, przygotowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
• Wspieranie liderów w organizacji, np. określanie potrzeb szkoleniowych, ocena okresowa, wsparcie w zarządzaniu zespołem,
• Ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji,
• Dbanie o komunikację wewnętrzną i jej przepływ (Intranet, Slack, materiały HR) oraz dbanie o komunikację zewnętrzną z rynkiem
Zadania z zakresu „twardego HR”:
• Administrowanie systemem do planowania i rejestracji czasu pracy,
• Przygotowywanie danych do wynagrodzeń,
• Przygotowywanie i kompletowanie na bieżąco dokumentów do akt osobowych,
• Prowadzenie i monitorowanie poprawności dokumentacji kadrowej pracowników,
Verifying and processing of purchase invoices and travel expenses
Performing daily finance and accounts operations (bank statements)
Managing the sales invoices and payments with selected clients
Supporting VAT recovery procedures and process
Controlling and managing claims of dedicated contracts: entitlement checking, acceptance and preparation of payments of the invoices to the Service Providers
Taking part in development, testing, bug-fixing and configuration of the Claims Application System
Verifying and processing of purchase invoices and travel expenses
Performing daily finance and accounts operations (bank statements)
Managing the sales invoices and payments with selected clients
Supporting VAT recovery procedures and process
Controlling and managing claims of dedicated contracts: entitlement checking, acceptance and preparation of payments of the invoices to the Service Providers
Taking part in development, testing, bug-fixing and configuration of the Claims Application System
Bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych kontrahentów w zakresie usług assistance (doradzanie Klientom, analiza wyników, opieka w zakresie kwestii operacyjnych, raportowanie, prezentacje i negocjacje);
Aktywna sprzedaż produktów i usług firmy;
Przygotowywanie ofert we współpracy z pozostałymi pracownikami Działu Sprzedaży;
Budowanie relacji i porozumienia z Klientami;
Wyszukiwanie informacji, przygotowywanie analiz, raportów i prowadzenie statystyk;
Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów i usług
nadzorowanie i ulepszanie systemów informatycznych i telekomunikacyjnych używanych w firmie;
zapewnienie nieprzerwanej pracy systemów informatycznych i ich optymalizacja (centrali telefonicznej, sieci intra- i Internetu, serwerów, sprzętu komputerowego);
nadzór nad legalnością oprogramowania, wykorzystywanego w organizacji;
wsparcie i szkolenie użytkowników systemów informatycznych;
współpracę z dostawcami hardware’u i software’u komputerowego i telekomunikacyjnego;
prowadzenie procesów rekrutacyjnych (tworzenie profilu kandydata, kreowanie i publikowanie ogłoszeń, selekcja kandydatów, prowadzenie i koordynowanie spotkań rekrutacyjnych)
zaangażowanie w proces wdrażania nowych pracowników do organizacji; prowadzenie onboardingu/offboradingu, przygotowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych)
wspieranie liderów w organizacji, np. określanie potrzeb szkoleniowych, ocena okresowa, wsparcie w zarządzaniu zespołem
ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji
dbanie o komunikację wewnętrzną i jej przepływ (Intranet, Slack, materiały HR) oraz dbanie o komuniakcję zewnętrzną z rynkiem
administrowanie systemem do planowania i rejestracji czasu pracy;
przygotowywanie danych do wynagrodzeń;
przygotowywanie i kompletowanie na bieżąco dokumentów do akt osobowych;
prowadzenie i monitorowanie poprawności dokumentacji kadrowej pracowników;
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego (branża automotiv)
Kraszewskiego 30, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 31.08.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zdalne wspieranie współpracujących z firmą mechaników pomocy drogowej w naprawach na drodze oraz w holowaniach;
Przeprowadzanie szczegółowej diagnozy telefonicznej awarii samochodów osobowych i dostawczych w ramach wsparcia technicznego świadczonego we współpracy z pracownikami Centrum Obsługi Klienta;
Przygotowywanie instrukcji naprawczych dla powtarzających się usterek;
Kompletowanie oraz aktualizacja materiałów technicznych stanowiących wsparcie dla mechaników mobilnych (instrukcje obsługi pojazdów, instrukcje naprawcze, informacje o kampaniach technicznych/serwisowych itp.);
Opracowywanie programów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń technicznych dla pracowników spółki i partnerów zewnętrznych firmy;
Analiza danych statystycznych z obsługiwanego obszaru;
Bieżąca współpraca w zakresie technicznym z centralą grupy
Specjalista ds. wsparcia technicznego (branża motoryzacyjna)
Kraszewskiego 30, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 14.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zdalne wspieranie współpracujących z firmą mechaników pomocy drogowej w naprawach na drodze oraz w holowaniach
Przeprowadzanie szczegółowej diagnozy telefonicznej awarii samochodów osobowych i dostawczych w ramach wsparcia technicznego świadczonego we współpracy z pracownikami Centrum Obsługi Klienta
W trudnych przypadkach - przeprowadzanie telefonicznej diagnozy awarii samochodów osobowych i dostawczych;
Przygotowywanie instrukcji naprawczych dla powtarzających się usterek;
Kompletowanie oraz aktualizacja materiałów technicznych stanowiących wsparcie dla mechaników mobilnych (instrukcje obsługi pojazdów, instrukcje naprawcze, informacje o kampaniach technicznych/serwisowych itp.);
Opracowywanie programów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń technicznych dla pracowników spółki i partnerów zewnętrznych firmy
Controlling and managing claims of dedicated insured ARC Europe contracts: entitlement checking, acceptance and preparation of payments of the invoices to the Service Providers
Managing the invoices and payments with clients for the insured ARC Europe contracts
Managing the contacts with Service Provider’s concerning non-acceptance of invoices, complaints and all items relating to the insurance claims and the claims handling process of the insured ARC Europe contracts
Taking part in development, testing, bug-fixing and configuration of the Claims Management System
Controlling and managing claims of dedicated insured ARC Europe contracts: entitlement checking, acceptance and preparation of payments of the invoices to the Service Providers
Managing the invoices and payments with clients for the insured ARC Europe contracts
Managing the contacts with Service Provider’s concerning non-acceptance of invoices, complaints and all items relating to the insurance claims and the claims handling process of the insured ARC Europe contracts
Taking part in development, testing, bug-fixing and configuration of the Claims Management System
Verifying and processing of purchase invoices and travel expenses
Performing daily finance and accounts operations (bank statements)
Managing the sales invoices and payments with selected clients
Supporting VAT recovery procedures and process
Controlling and managing claims of dedicated contracts: entitlement checking, acceptance and preparation of payments of the invoices to the Service Providers
Taking part in development, testing, bug-fixing and configuration of the Claims Application System
Implementation & maintenance & monitoring of infrastructure(Both Azure and on-premises) for the CMS system for ARC Europe Group including its subsidiaries and Shareholders/Service Providers (including the largest automobile clubs in Europe);
Perform IT operations, migrations and disaster recovery operations;
To provide 2nd - 3rd level support (help desk) by troubleshooting problems related to network or platform performance;
Performing capacity planning, performance monitoring and tuning, backup/recovery, problem isolation, root cause analysis and resolution, including creation of the preventative measures;
Document process and troubleshooting material related to systems/networks software and hardware;
Planning and performing software and operating system upgrades and track system/software licensing;
Cooperation with DBA & system/network engineers and development teams;
Specjalista ds. wsparcia technicznego w branży motoryzacyjnej
Kraszewskiego 30, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zdalne wspieranie współpracujących z firmą mechaników pomocy drogowej w naprawach na drodze oraz w holowaniach
Przeprowadzanie szczegółowej diagnozy telefonicznej awarii samochodów osobowych i dostawczych w ramach wsparcia technicznego świadczonego we współpracy z pracownikami Centrum Obsługi Klienta
W trudnych przypadkach - przeprowadzanie telefonicznej diagnozy awarii samochodów osobowych i dostawczych;
Przygotowywanie instrukcji naprawczych dla powtarzających się usterek;
Kompletowanie oraz aktualizacja materiałów technicznych stanowiących wsparcie dla mechaników mobilnych (instrukcje obsługi pojazdów, instrukcje naprawcze, informacje o kampaniach technicznych/serwisowych itp.);
Opracowywanie programów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń technicznych dla pracowników spółki i partnerów zewnętrznych firmy
Bieżąca i aktywna współpraca z przedstawicielami Biznesu (wewnętrzne działy firmy) w celu zbierania danych i wymagań dot. tworzenia nowych rozwiązań biznesowych;
Analiza rentowności wybranych kontraktów Spółki pod względem przychodów, kosztów oraz realizacji planowanych założeń;
Udział w procesie budżetowania Spółki,
Analiza i kontrola kosztów wewnętrznych działów w organizacji;
Czynny udział w procesie przygotowania ofert sprzedażowych;
Kalkulacja i kontrola KPI's dla wybranych działów pod względem operacyjnym i systemowym;
Kalkulacja i kontrola KPI's dla klientów zewnętrznych;
Wsparcie Działu Finansowego podczas procesu zamknięcia miesiąca;
Verifying and processing of purchase invoices and travel expenses
Performing daily finance and accounts operations (bank statements)
Managing the sales invoices and payments with selected clients
Supporting VAT recovery procedures and process
Controlling and managing claims of dedicated contracts: entitlement checking, acceptance and preparation of payments of the invoices to the Service Providers
Taking part in development, testing, bug-fixing and configuration of the Claims Application System
Providing development for designated ARC Europe’s software applications;
Assisting in troubleshooting and maintaining ARC Europe’s software applications;
Assisting in developing long-term strategies related to the evolution of existing and new platforms towards highly available and service-oriented architectures;
Keeping up with technology evolution in order to be able to advise on which tools, development standards, security standards and methodologies to follow;
Planning, documenting and developing new features for software applications;
Identifying, troubleshooting and debugging in designated application code
Verifying and processing of purchase invoices and travel expenses
Performing daily finance and accounts operations (bank statements)
Managing the sales invoices and payments with selected clients
Supporting VAT recovery procedures and process
Controlling and managing claims of dedicated contracts: entitlement checking, acceptance and preparation of payments of the invoices to the Service Providers
Taking part in development, testing, bug-fixing and configuration of the Claims Application System
Pełnienie funkcji inspektora w firmie oraz świadczenie usług w zakresie ochrony danych
Udział w inspekcjach i audytach
Wspieranie rozwoju procesów ochrony danych osobowych w celu poprawy ich wydajności
Obsługa zgłoszeń i incydentów osób, których dane dotyczą
Przygotowywanie opinii na temat umów w zakresie ochrony danych osobowych oraz współpraca z zewnętrznymi dostawcami
Opracowywanie, wdrażanie, aktualizowanie i nadzorowanie polityk wewnętrznych, rejestrów, procedur i szkoleń wraz z odpowiednimi przepisami i regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych
Poszukiwanie rozwiązań i wdrażanie najlepszych praktyk w celu zmniejszenia ryzyka
Zapewnienie wsparcia merytorycznego konsultantom z Centrum Zgłoszeniowego;
Przeprowadzanie szczegółowej diagnozy telefonicznej awarii samochodów osobowych i dostawczych w ramach wsparcia technicznego świadczonego we współpracy z pracownikami Centrum Zgłoszeniowego Spółki;
W trudnych przypadkach - przeprowadzanie telefonicznej diagnozy awarii samochodów osobowych i dostawczych;
Zdalnye wspieranie mechaników pomocy drogowej w naprawach na drodze oraz holowaniach;
Przygotowywanie instrukcji naprawczych dla powtarzających się usterek;
Kompletowanie oraz aktualizacja materiałów technicznych stanowiących wsparcie dla mechaników mobilnych (instrukcje obsługi pojazdów, instrukcje naprawcze, informacje o kampaniach technicznych/serwisowych itp.);
Opracowywanie programów szkoleniowych oraz prowadzanie szkoleń technicznych dla pracowników spółki i partnerów zewnętrznych firmy
Administration of database environments/components of the CMS system for ARC Europe Group including its subsidiaries and Shareholders/Service Providers (including the largest automobile clubs in Europe);
Installation, configuration and upgrading of Microsoft SQL Server software and related products (Including SSIS, SSRS, SSAS, Power BI) mainly in Microsoft Azure and on-premise;
Configure and maintain database servers and processes, including monitoring of system health and performance, to ensure high levels of performance, availability, and security;
Apply data modelling techniques to ensure development and implementation support efforts meet integration and performance expectations;
Independently analyse, solve, and correct issues in real time, providing problem resolution end-to-end
Refine and automate regular processes, track issues, and document changes;
Provide technical support for critical production systems;
Supervision over the performance and optimization of database queries;
Performing database backups, establish and maintain sound backup and recovery procedures;
Cooperation with a team of system & network engineers;
Work in an international team;
Internal and external contacts. Internal contact with all ARC Europe employees. External contacts: Clients and prospects, Network and Assistance Partners and other clubs related organisations, and any other required external party such as: strategic partners, mobility organisations, financial institutes, telematics providers, media etc
Implementation & maintenance & monitoring of infrastructure(Both Azure and on-premises) for the CMS system for ARC Europe Group including its subsidiaries and Shareholders/Service Providers (including the largest automobile clubs in Europe);
Perform IT operations, migrations and disaster recovery operations;
To provide 2nd - 3rd level support (help desk) by troubleshooting problems related to network or platform performance;
Perform capacity planning, performance monitoring and tuning, backup/recovery, problem isolation, root cause analysis and resolution, including creation of the preventative measures;
Document process and troubleshooting material related to systems/networks software and hardware;
Plan and perform software and operating system upgrades and track system/software licensing;
Cooperation with DBA & system/network engineers and development teams;
Work in an international team;
Internal and external contacts. Internal contact with all ARC Europe employees. External contacts: Clients and prospects, Network and Assistance Partners and other clubs related organisations, and any other required external party such as: strategic partners, mobility organisations, financial institutes, telematics providers, media etc
Development and maintenance of the CMS (Case Management System) for ARC Europe Group including its subsidiaries and Shareholders/Service Providers (including the largest automobile clubs in Europe);
Analysis of user requirements in terms of functional application;
Planning of application development in the long term;
Prepare scheduled/ad-hoc reports for distribution to the Business requestor;
Cooperation with internal and external clients; Internal contact with all ARC Europe employees. External contacts: Clients and prospects, Network and Assistance Partners and other clubs related organisations, and any other required external party such as: strategic partners, mobility organisations, financial institutes, telematics providers, media etc
Provide short & long-term planning of all testing activities This in conjunction with all other relevant parties;
Execute all actual testing for all business applications using both industry best practices and approved procedures;
Provide guidance & feedback to all development teams, business contacts and other staff where applicable;
Ensure that all tested applications are aligned with company's enterprise architecture and specific software architecture; and any internal IT policies;
Assist with the creation of the certain standards for all business applications; critical thinking and outside-the-box proposals are more than welcome;
Document material related to the testing activities;
Development of automated tests of a platform based on PHP technology (Symfony framework);
Performing manual tests;
Quality assurance of solutions produced by the internal team of programmers;
Creating documentation and reports;
Performing tests of the desktop and mobile versions of the platform;
Collaboration with other team members;
Work in an international team;
Working with various teams in ARC Europe Group IT;
Internal and external contacts. Internal contact with all ARC Europe employees. External contacts: Clients and prospects, Network and Assistance Partners and other clubs related organisations, and any other required external party such as: strategic partners, mobility organisations, financial institutes, telematics providers, media etc
Managing CMS (Case Management System) Implementation Projects for ARC Europe Group including its subsidiaries and Shareholders/Service Providers (including the largest automobile clubs in Europe);
Managing a resource capacity plan or resource forecast to help understand resource availability for projects. Implements scoring and prioritisation models to help assess projects / requests;
Compiles and reports on demand information about project activities, challenges and requirements, with the objective of keeping implementers and decision makers moving toward consistent business goals;
Serves as PM for selected projects and gets involved as required in project-related tasks and follow-up on project activities through closure;
Tracks the status of projects based on updates from stakeholders;
Coordination of a team of developers, testers and analysts;
Work in an international team;
Internal and external contacts. Internal contact with all ARC Europe employees. External contacts: Clients and prospects, Network and Assistance Partners and other clubs related organisations, and any other required external party such as: strategic partners, mobility organisations, financial institutes, telematics providers, media etc