Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Księgowanie faktur kosztowych- weryfikacja dokumentów już zadekretowanych spływających z wewnętrznego obiegu dokumentów pod względem formalnym oraz rozrachunkowym
Księgowanie wyciągów bankowych bieżących oraz Split Payment
Comiesięczne uzgadnianie rozrachunków- weryfikacja sald na kontach rozrachunkowych, odpisy aktualizujące należności, weryfikacja przedawnień oraz przygotowanie wiekowania
Bezpośrednia współpraca z kontrahentami- pozyskiwanie duplikatów, weryfikacja sald
Wypełnianie i uzgadnianie pakietów konsolidacyjnych
Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. obsługi biura sprzedaży
Wołoska 7, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Organizacja pracy biura sprzedaży – zadbasz m.in. o to, by w biurze nie zabrakło materiałów codziennego użytku, a salki były wyposażone we wszystko, co niezbędne do prowadzenia spotkań
Bieżąca obsługa klientów odwiedzających biuro sprzedaży – będziesz pierwszą osobą, z którą klienci będą mieć kontakt. Mając na uwadze bieżącą pracę biura i oczekiwania klienta skierujesz go do sprzedawcy lub samodzielnie zbadasz jego potrzeby wprowadzając w szczegóły dotyczące inwestycji
Kompletowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – proces sprzedaży, który będziesz wspierać wymaga dopełnienia wielu formalności. Twoje działanie nie będzie zamknięte jedynie na nasze biuro. Wysyłka korespondencji oraz odbiór dokumentacji przychodzącej, również będzie pod Twoją opieką
Analiza rynku nieruchomości mieszkaniowych – nasi sprzedawcy analizują wiele danych, a Ty będziesz wspierać ich działania i przygotowanie raportów
Praca z wewnętrznymi systemami, w tym systemem CRM
Kompleksowe zarządzanie procesem deweloperskim dla inwestycji mieszkaniowych od etapu zakupu gruntu aż po przekazanie mieszkań
Współtworzenie planu biznesowego uwzględniającego przychody i koszty inwestycji oraz nadzór nad ekonomiczną stroną projektu deweloperskiego
Współtworzenie oraz nadzór nad realizacją harmonogramu prac dla inwestycji
Zarządzanie interdyscyplinarnym zespołem deweloperskim zaangażowanym w prace nad inwestycją- m.in. planowanie działania, podział zadań, bieżące nadzorowanie pracy
Odpowiedzialność za terminowe pozyskiwanie dokumentacji, składanie wniosków do jednostek publicznych oraz nadzór nad procesem zawierania umów w trakcie całego procesu deweloperskiego
Prowadzenie przeglądów projektu, przygotowanie raportów dotyczących postępu prac oraz budżetu projektu i prezentacja przed przełożonym i zarządem
Ścisła współpraca z innymi działami firmy na każdym etapie inwestycji na rzecz efektywnej realizacji projektu – m.in. działem ekspansji, pozwoleń, projektowania, finansowania, sprzedaży i marketingu, kontraktacji, realizacji etc
Identyfikacja ryzyka oraz możliwości zmian/optymalizacji inwestycji na każdym etapie inwestycji
Koordynacja realizowanych prac zgodnie z dokumentacją projektową, standardem wykonania oraz przepisami budowlanymi
Bezpośredni nadzór nad podwykonawcami oraz koordynacja prac budowlanych
Udział w odbiorach robót z inspektorami nadzoru
Nadzór nad jakością, terminowością oraz harmonogramem podczas realizacji projektu
Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań architektonicznych i budowlanych
Kompletowanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej oraz całości dokumentacji formalno-prawnej wymaganej przez organy nadzoru budowlanego, PSP i Sanepid
Prowadzenie robót zgodnie z przyjętym harmonogramem procesu inwestycyjnego
Analiza bieżących problemów technicznych zgłaszanych przez podwykonawców, proponowanie rozwiązań
Bieżąca weryfikacja i monitoring stanu zgodności realizowanych przez podwykonawców robót z przekazaną dokumentacją. Uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych
Reprezentowanie inwestora przed wykonawcami, przekazywanie aktualnych danych na temat zmian bądź uzupełnień w dokumentacji
Monitorowanie i raportowanie na bieżąco stanu realizacji robót w zakresie jakości i terminowości
Raportowanie wszelkich problemów i zagrożeń występujących na budowie
Odpowiedzialność za wprowadzenie zmian lokatorskich na budowie
Aktywny udział w procesie rozwiązywania problemów wynikających z kolizji robót i błędów projektowych
Współpraca z innymi działami organizacji w ramach zadań związanych z koordynacją prac wykonawców w czasie budowy oraz w okresie gwarancyjnym
Przestrzeganie BHP i wykonanie zaleceń z kontroli BHP na budowach
Zapewnienie wsparcia klientom, którzy zakupili u nas mieszkanie i chcą zgłosić usterkę w okresie rękojmi – będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie zgłoszeń, przekazywanie ich do koordynatorów w danych lokalizacjach oraz za informowanie klientów o statusie ich zgłoszeń
Dbanie o dobre relacje z klientami – jakość obsługi klienta jest dla nas priorytetem, jednak nie mamy sztywnych skryptów rozmów – liczymy na Twoją otwartość, życzliwość i chęć pomocy w rozwiązywaniu problemów
Obsługa LiveChat w godzinach 8-16 od poniedziałku od piątku
Praca z naszym systemem CRM – wszystkiego Cię nauczymy
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży online
Milionowa 6, Górna, Łódź
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Obsługa telefoniczna i mailowa, zapytań klientów o produkty i usługi z portfolio Archicom S.A
Praca na bazie Klientów, obsługa zapytań spływających online do zespołu poprzez badanie potrzeb potencjalnych klientów, kompleksowe doradztwo w zakresie produktów i usług
Obsługa wychodzących, telemarketingowych kampanii sprzedażowych do nowych i obecnych klientów
Dosprzedaż naszym klientom usług takich jak wykończenia mieszkania Pod Klucz, ubezpieczenie nieruchomości i kredyty hipoteczne
Współpraca z naszymi partnerami zewnętrznymi – np. z biurami architektonicznymi oraz z doradcami finansowymi, którzy przejmą dalszą opiekę nad Twoim klientem
Planowanie logistyki na placu budowy na powierzonym odcinku prac
Kierowanie robotami budowlanymi na powierzonym odcinku i odpowiedzialność za jakość prowadzonych prac budowlanych
Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową
Koordynacja prac podległych wykonawców w zakresie jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót wraz z weryfikacją rozliczeń podwykonawców i dostawców z umów realizacyjnych
Współpraca z kierownikiem budowy, kadrą inżynierską oraz nadzorem inwestorskim w zakresie zadania inwestycyjnego
Odbiór pod względem jakościowym robót budowlanych, na poszczególnych frontach prac wraz z ich potwierdzeniem i udokumentowaniem wpisami do Dziennika Budowy
Weryfikacja realizacji zatwierdzonych zmian projektowych
Uczestnictwo w przeglądach BHP oraz wykonywanie prac zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz odpowiedzialność za wykonanie zaleceń z kontroli BHP
Planowanie logistyki na placu budowy na powierzonym odcinku prac
Kierowanie robotami budowlanymi na powierzonym odcinku i odpowiedzialność za jakość prowadzonych prac budowlanych
Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową
Koordynacja prac podległych wykonawców w zakresie jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót wraz z weryfikacją rozliczeń podwykonawców i dostawców z umów realizacyjnych
Współpraca z kierownikiem budowy, kadrą inżynierską oraz nadzorem inwestorskim w zakresie zadania inwestycyjnego
Odbiór pod względem jakościowym robót budowlanych, na poszczególnych frontach prac wraz z ich potwierdzeniem i udokumentowaniem wpisami do Dziennika Budowy
Weryfikacja realizacji zatwierdzonych zmian projektowych
Uczestnictwo w przeglądach BHP oraz wykonywanie prac zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz odpowiedzialność za wykonanie zaleceń z kontroli BHP
Planowanie logistyki na placu budowy na powierzonym odcinku prac
Kierowanie robotami budowlanymi na powierzonym odcinku i odpowiedzialność za jakość prowadzonych prac budowlanych
Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową
Koordynacja prac podległych wykonawców w zakresie jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót wraz z weryfikacją rozliczeń podwykonawców i dostawców z umów realizacyjnych
Współpraca z kierownikiem budowy, kadrą inżynierską oraz nadzorem inwestorskim w zakresie zadania inwestycyjnego
Odbiór pod względem jakościowym robót budowlanych, na poszczególnych frontach prac wraz z ich potwierdzeniem i udokumentowaniem wpisami do Dziennika Budowy
Weryfikacja realizacji zatwierdzonych zmian projektowych
Uczestnictwo w przeglądach BHP oraz wykonywanie prac zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz odpowiedzialność za wykonanie zaleceń z kontroli BHP
Manager / Managerka ds. zakupów materiałów budowlanych
Powstańców Śląskich 9, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie procesami zakupowymi dot. materiałów i usług budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji mieszkaniowych, prowadzonych w większych miastach Polski oraz nadzorowanie pracy zespołu zakupów, w tym:
Przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących zakupu materiałów i usług
Aktywne prowadzenie negocjacji/renegocjacji umów z dostawcami, w celu optymalizacji warunków współpracy m.in. kosztów
Koordynowanie procesu zakupowego: monitorowanie terminowości dostaw i zapewnienie ich zgodności z zamówieniem
Aktywne poszukiwanie nowych dostawców oraz ocena prezentowanych przez nich ofert i wybór najbardziej optymalnej
Skrupulatne kompletowanie danych dotyczących zamówień oraz informacji o aktualnym rynku; dbanie o bieżącą aktualizację baz danych
Regularne tworzenie raportów cenowych odzwierciedlających zmiany cen na rynku
Analiza i ocena możliwości wykorzystania terenu pod kątem planowanych inwestycji (analiza chłonności)
Tworzenie koncepcji projektów (z uwzględnieniem prawa budowlanego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)
Wybór pracowni projektowej i późniejsza koordynacja współpracy z wybraną pracownią
Współpraca z wewnętrznym działem realizacji oraz zewnętrznymi firmami wykonawczymi
Współpraca przy ustalaniu planu i harmonogramu dla projektu oraz aktywny udział w koordynacji ich realizacji w sposób gwarantujący jakość i terminowość
Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. obsługi biura sprzedaży
Janickiego 23/25, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Organizacja pracy biura sprzedaży – zadbasz m.in. o to, by w biurze nie zabrakło materiałów codziennego użytku, a salki były wyposażone we wszystko, co niezbędne do prowadzenia spotkań
Bieżąca obsługa klientów odwiedzających biuro sprzedaży – będziesz pierwszą osobą, z którą klienci będą mieć kontakt. Mając na uwadze bieżącą pracę biura i oczekiwania klienta skierujesz go do sprzedawcy lub samodzielnie zbadasz jego potrzeby wprowadzając w szczegóły dotyczące inwestycji
Kompletowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – proces sprzedaży, który będziesz wspierać wymaga dopełnienia wielu formalności. Twoje działanie nie będzie zamknięte jedynie na nasze biuro. Wysyłka korespondencji oraz odbiór dokumentacji przychodzącej, również będzie pod Twoją opieką
Analiza rynku nieruchomości mieszkaniowych – nasi sprzedawcy analizują wiele danych, a Ty będziesz wspierać ich działania i przygotowanie raportów
Praca z wewnętrznymi systemami, w tym systemem CRM
Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. obsługi biura sprzedaży
Wołoska 7, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Organizacja pracy biura sprzedaży – zadbasz m.in. o to, by w biurze nie zabrakło materiałów codziennego użytku, a salki były wyposażone we wszystko, co niezbędne do prowadzenia spotkań
Bieżąca obsługa klientów odwiedzających biuro sprzedaży – będziesz pierwszą osobą, z którą klienci będą mieć kontakt. Mając na uwadze bieżącą pracę biura i oczekiwania klienta skierujesz go do sprzedawcy lub samodzielnie zbadasz jego potrzeby wprowadzając w szczegóły dotyczące inwestycji
Kompletowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – proces sprzedaży, który będziesz wspierać wymaga dopełnienia wielu formalności. Twoje działanie nie będzie zamknięte jedynie na nasze biuro. Wysyłka korespondencji oraz odbiór dokumentacji przychodzącej, również będzie pod Twoją opieką
Analiza rynku nieruchomości mieszkaniowych – nasi sprzedawcy analizują wiele danych, a Ty będziesz wspierać ich działania i przygotowanie raportów
Praca z wewnętrznymi systemami, w tym systemem CRM
Księgowanie faktur kosztowych- weryfikacja dokumentów już zadekretowanych spływających z wewnętrznego obiegu dokumentów pod względem formalnym oraz rozrachunkowym
Księgowanie wyciągów bankowych bieżących oraz Split Payment
Comiesięczne uzgadnianie rozrachunków- weryfikacja sald na kontach rozrachunkowych, odpisy aktualizujące należności, weryfikacja przedawnień oraz przygotowanie wiekowania
Bezpośrednia współpraca z kontrahentami- pozyskiwanie duplikatów, weryfikacja sald
Wypełnianie i uzgadnianie pakietów konsolidacyjnych
Księgowanie faktur kosztowych- weryfikacja dokumentów już zadekretowanych spływających z wewnętrznego obiegu dokumentów pod względem formalnym oraz rozrachunkowym
Księgowanie wyciągów bankowych bieżących oraz Split Payment
Comiesięczne uzgadnianie rozrachunków- weryfikacja sald na kontach rozrachunkowych, odpisy aktualizujące należności, weryfikacja przedawnień oraz przygotowanie wiekowania
Bezpośrednia współpraca z kontrahentami- pozyskiwanie duplikatów, weryfikacja sald
Wypełnianie i uzgadnianie pakietów konsolidacyjnych
Codzienne wsparcie zespołu Design Managerów zajmującego się koordynacją procesu projektowania, weryfikacją dokumentacji pod kątem technicznym oraz nadzorowaniem realizacji harmonogramu uzyskiwania decyzji i uzgodnień formalno-prawnych w procesie inwestycyjnym,
Będziesz uczestniczyć w pracy polegającej m.in. na nadzorowaniu terminowości projektowania oraz sprawdzaniu koncepcji projektów budowlanych i wykonawczych, a także analizie możliwości zabudowy gruntów przed zakupem,
Twoim zadaniem będzie także dbałość o utrzymywanie porządku w elektronicznym i papierowym obiegu dokumentacji
Obsługa umów kredytowych – m.in. nadzór nad zobowiązaniami wynikającymi z umowy (wyliczanie wskaźników, przesyłanie sprawozdań finansowych, raportów okresowych i innych kowenantów), negocjowanie zapisów umów
Obsługa rachunków powierniczych, bieżących i czynszowych
Obsługa ubezpieczeń przy współpracy z brokerami (m.in. zawieranie i koordynacja umów, polis, likwidacja szkód)
Zlecanie wycen na cele księgowe i zabezpieczenia wierzytelności
Przygotowanie bieżących raportów finansowo– księgowych (m.in. analiza wykonania budżetów przedsięwzięć inwestycyjnych)
Analiza wpływu zmian wewnątrz i na zewnątrz organizacji na działalność pionu finansowego Grupy Archicom
Współpraca w zakresie pozyskiwania finansowania dla Grupy Archicom (m.in. kredyty i obligacje)
Zbieranie informacji o potrzebach rozwojowych- zespół do którego możesz dołączyć zajmuje się zarówno rozwojem produktów (inwestycje mieszkaniowe), jak również procesów biznesowych wewnątrz organizacji, łączy perspektywę wielu działów. Twoim zadaniem będzie definiowanie potrzeb rozwojowych w różnych obszarach organizacji
Określanie sposobu realizacji projektu- zbierasz informacje, ale również określasz cel, harmonogram działania i sposób wspólnego wypracowania rozwiązań przy prowadzonych projektach rozwojowych
Dobór osób z organizacji do zespołów projektowych oraz koordynacja działań (łącząc wiedzę specjalistów z różnych obszarów), dbanie o działanie w określonym czasie i osiągnięcie wyznaczonego przez zespół celu
Raportowanie – Twoim zadaniem będzie analiza danych oraz przedstawianie raportów z prowadzonych projektów
Planowanie logistyki na placu budowy na powierzonym odcinku prac
Kierowanie robotami budowlanymi na powierzonym odcinku i odpowiedzialność za jakość prowadzonych prac budowlanych
Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową
Koordynacja prac podległych wykonawców w zakresie jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót wraz z weryfikacją rozliczeń podwykonawców i dostawców z umów realizacyjnych
Współpraca z kierownikiem budowy, kadrą inżynierską oraz nadzorem inwestorskim w zakresie zadania inwestycyjnego
Odbiór pod względem jakościowym robót budowlanych, na poszczególnych frontach prac wraz z ich potwierdzeniem i udokumentowaniem wpisami do Dziennika Budowy
Weryfikacja realizacji zatwierdzonych zmian projektowych
Uczestnictwo w przeglądach BHP oraz wykonywanie prac zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz odpowiedzialność za wykonanie zaleceń z kontroli BHP
Planowanie logistyki na placu budowy na powierzonym odcinku prac
Kierowanie robotami budowlanymi na powierzonym odcinku i odpowiedzialność za jakość prowadzonych prac budowlanych
Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową
Koordynacja prac podległych wykonawców w zakresie jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót wraz z weryfikacją rozliczeń podwykonawców i dostawców z umów realizacyjnych
Współpraca z kierownikiem budowy, kadrą inżynierską oraz nadzorem inwestorskim w zakresie zadania inwestycyjnego
Odbiór pod względem jakościowym robót budowlanych, na poszczególnych frontach prac wraz z ich potwierdzeniem i udokumentowaniem wpisami do Dziennika Budowy
Weryfikacja realizacji zatwierdzonych zmian projektowych
Uczestnictwo w przeglądach BHP oraz wykonywanie prac zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz odpowiedzialność za wykonanie zaleceń z kontroli BHP
Planowanie logistyki na placu budowy na powierzonym odcinku prac
Kierowanie robotami budowlanymi na powierzonym odcinku i odpowiedzialność za jakość prowadzonych prac budowlanych
Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową
Koordynacja prac podległych wykonawców w zakresie jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót wraz z weryfikacją rozliczeń podwykonawców i dostawców z umów realizacyjnych
Współpraca z kierownikiem budowy, kadrą inżynierską oraz nadzorem inwestorskim w zakresie zadania inwestycyjnego
Odbiór pod względem jakościowym robót budowlanych, na poszczególnych frontach prac wraz z ich potwierdzeniem i udokumentowaniem wpisami do Dziennika Budowy
Weryfikacja realizacji zatwierdzonych zmian projektowych
Uczestnictwo w przeglądach BHP oraz wykonywanie prac zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz odpowiedzialność za wykonanie zaleceń z kontroli BHP
Koordynator/Koordynatorka ds. zakupów materiałów budowlanych
Powstańców Śląskich 9, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 12.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Koordynowanie procesów zakupowych dot. materiałów i usług budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji mieszkaniowych, prowadzonych w większych miastach Polski
Przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących zakupu materiałów i usług
Aktywne prowadzenie negocjacji/renegocjacji umów z dostawcami, w celu optymalizacji warunków współpracy
Monitorowanie terminowości dostaw i zapewnienie ich zgodności z zamówieniem
Aktywne poszukiwanie nowych dostawców oraz ocena prezentowanych przez nich ofert i wybór najbardziej optymalnej
Bieżące wsparcie merytoryczne zespołu oraz współpraca z innymi działami w ramach organizacji
Kompletowanie danych dotyczących zamówień oraz informacji o aktualnym rynku; dbanie o ich bieżącą aktualizację
Regularne tworzenie raportów cenowych odzwierciedlających zmiany cen na rynku
Analiza i ocena możliwości wykorzystania terenu pod kątem planowanych inwestycji (analiza chłonności)
Tworzenie koncepcji projektów (z uwzględnieniem prawa budowlanego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)
Wybór pracowni projektowej i późniejsza koordynacja współpracy z wybraną pracownią
Współpraca z wewnętrznym działem realizacji oraz zewnętrznymi firmami wykonawczymi
Współpraca przy ustalaniu planu i harmonogramu dla projektu oraz aktywny udział w koordynacji ich realizacji w sposób gwarantujący jakość i terminowość
Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. obsługi biura sprzedaży
Ignacego Krasickiego 30/84, Podgórze, Kraków
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Organizacja pracy biura sprzedaży – zadbasz m.in. o to, by w biurze nie zabrakło materiałów codziennego użytku, a salki były wyposażone we wszystko, co niezbędne do prowadzenia spotkań
Bieżąca obsługa klientów odwiedzających biuro sprzedaży – będziesz pierwszą osobą, z którą klienci będą mieć kontakt. Mając na uwadze bieżącą pracę biura i oczekiwania klienta skierujesz go do sprzedawcy lub samodzielnie zbadasz jego potrzeby wprowadzając w szczegóły dotyczące inwestycji
Kompletowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – proces sprzedaży, który będziesz wspierać wymaga dopełnienia wielu formalności. Twoje działanie nie będzie zamknięte jedynie na nasze biuro. Wysyłka korespondencji oraz odbiór dokumentacji przychodzącej, również będzie pod Twoją opieką
Analiza rynku nieruchomości mieszkaniowych – nasi sprzedawcy analizują wiele danych, a Ty będziesz wspierać ich działania i przygotowanie raportów
Praca z wewnętrznymi systemami, w tym systemem CRM
Obsługa umów kredytowych – m.in. nadzór nad zobowiązaniami wynikającymi z umowy (wyliczanie wskaźników, przesyłanie sprawozdań finansowych, raportów okresowych i innych kowenantów), negocjowanie zapisów umów
Obsługa rachunków powierniczych, bieżących i czynszowych
Obsługa ubezpieczeń przy współpracy z brokerami (m.in. zawieranie i koordynacja umów, polis, likwidacja szkód)
Zlecanie wycen na cele księgowe i zabezpieczenia wierzytelności
Przygotowanie bieżących raportów finansowo– księgowych (m.in. analiza wykonania budżetów przedsięwzięć inwestycyjnych)
Analiza wpływu zmian wewnątrz i na zewnątrz organizacji na działalność pionu finansowego Grupy Archicom
Współpraca w zakresie pozyskiwania finansowania dla Grupy Archicom (m.in. kredyty i obligacje)
Obsługa posprzedażowa klientów- będziesz odpowiadać za bieżący kontakt i wsparcie naszych kluczowych klientów, którzy zdecydowali się na zakup mieszkania w jednej z naszych inwestycji
Informowanie i wsparcie klientów w kwestiach takich jak: harmonogram płatności, przygotowanie dokumentacji i inne związane z obsługą posprzedażową
Aktywny udział w realizacji oraz aktualizowaniu standardu obsługi klientów grupy Echo-Archicom, dbanie o jakość współpracy z klientami
Praca z systemem CRM, bieżące uzupełnianie danych, przekazywanie dokumentacji i nadzór nad jej poprawnością
Bieżąca współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi zespołami m.in. kancelariami notarialnymi
Analiza i ocena możliwości wykorzystania terenu pod kątem planowanych inwestycji (analiza chłonności)
Tworzenie koncepcji projektów (z uwzględnieniem prawa budowlanego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)
Wybór pracowni projektowej i późniejsza koordynacja współpracy z wybraną pracownią
Współpraca z wewnętrznym działem realizacji oraz zewnętrznymi firmami wykonawczymi
Współpraca przy ustalaniu planu i harmonogramu dla projektu oraz aktywny udział w koordynacji ich realizacji w sposób gwarantujący jakość i terminowość
Planowanie logistyki na placu budowy na powierzonym odcinku prac
Kierowanie robotami budowlanymi na powierzonym odcinku i odpowiedzialność za jakość prowadzonych prac budowlanych
Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową
Koordynacja prac podległych wykonawców w zakresie jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót wraz z weryfikacją rozliczeń podwykonawców i dostawców z umów realizacyjnych
Współpraca z kierownikiem budowy, kadrą inżynierską oraz nadzorem inwestorskim w zakresie zadania inwestycyjnego
Odbiór pod względem jakościowym robót budowlanych, na poszczególnych frontach prac wraz z ich potwierdzeniem i udokumentowaniem wpisami do Dziennika Budowy
Weryfikacja realizacji zatwierdzonych zmian projektowych
Uczestnictwo w przeglądach BHP oraz wykonywanie prac zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz odpowiedzialność za wykonanie zaleceń z kontroli BHP
Zarządzanie procesami zakupowymi dot. materiałów i usług budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji mieszkaniowych, prowadzonych w większych miastach Polski oraz nadzorowanie pracy zespołu zakupów, w tym:
Przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących zakupu materiałów i usług
Aktywne prowadzenie negocjacji/renegocjacji umów z dostawcami, w celu optymalizacji warunków współpracy m.in. kosztów
Koordynowanie procesu zakupowego: monitorowanie terminowości dostaw i zapewnienie ich zgodności z zamówieniem
Aktywne poszukiwanie nowych dostawców oraz ocena prezentowanych przez nich ofert i wybór najbardziej optymalnej
Skrupulatne kompletowanie danych dotyczących zamówień oraz informacji o aktualnym rynku; dbanie o bieżącą aktualizację baz danych
Regularne tworzenie raportów cenowych odzwierciedlających zmiany cen na rynku
Koordynator/Koordynatorka ds. rozwoju inwestycji mieszkaniowych i procesów biznesowych
Grzybowska 60, Wola, Warszawa
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zbieranie informacji o potrzebach rozwojowych- zespół do którego możesz dołączyć zajmuje się zarówno rozwojem produktów (inwestycje mieszkaniowe), jak również procesów biznesowych wewnątrz organizacji, łączy perspektywę wielu działów. Twoim zadaniem będzie definiowanie potrzeb rozwojowych w różnych obszarach organizacji
Określanie sposobu realizacji projektu- zbierasz informacje, ale również określasz cel, harmonogram działania i sposób wspólnego wypracowania rozwiązań przy prowadzonych projektach rozwojowych
Dobór osób z organizacji do zespołów projektowych oraz koordynacja działań (łącząc wiedzę specjalistów z różnych obszarów), dbanie o działanie w określonym czasie i osiągnięcie wyznaczonego przez zespół celu
Raportowanie – Twoim zadaniem będzie analiza danych oraz przedstawianie raportów z prowadzonych projektów
Koordynator/Koordynatorka ds. rozwoju inwestycji mieszkaniowych i procesów biznesowych
Powstańców Śląskich 9, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zbieranie informacji o potrzebach rozwojowych- zespół do którego możesz dołączyć zajmuje się zarówno rozwojem produktów (inwestycje mieszkaniowe), jak również procesów biznesowych wewnątrz organizacji, łączy perspektywę wielu działów. Twoim zadaniem będzie definiowanie potrzeb rozwojowych w różnych obszarach organizacji
Określanie sposobu realizacji projektu- zbierasz informacje, ale również określasz cel, harmonogram działania i sposób wspólnego wypracowania rozwiązań przy prowadzonych projektach rozwojowych
Dobór osób z organizacji do zespołów projektowych oraz koordynacja działań (łącząc wiedzę specjalistów z różnych obszarów), dbanie o działanie w określonym czasie i osiągnięcie wyznaczonego przez zespół celu
Raportowanie – Twoim zadaniem będzie analiza danych oraz przedstawianie raportów z prowadzonych projektów
Regionalny Kierownik Sprzedaży/Regionalna Kierowniczka Sprzedaży
Powstańców Śląskich 9, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Dbanie o realizację celów sprzedaży- będziesz odpowiadać za wynik oraz sposób realizacji ilościowych i jakościowych celów obowiązujących zespół sprzedaży mieszkań
Zapewnienie jakości obsługi klientów- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby klienci kupujący nasze mieszkania byli obsługiwani przez zespół na jak najwyższym poziomie i zgodnie z przyjętymi standardami
Motywowanie zespołu, rozwój kompetencji osób zaangażowanych w sprzedaż, rekrutacja nowych pracowników
Aktywne dążenie do rozwoju procesu sprzedaży- organizując na co dzień pracę zespołu oraz proces sprzedaży, będziesz mieć możliwości proponowania nowych sposobów działania/rozwiązań optymalizujących działanie
Analiza danych dotyczących sprzedaży i raportowanie jej wyników do Dyrektora Sprzedaży
Analiza lokalnego rynku nieruchomości
Zaangażowanie we współpracę z innymi działami i współpraca w procesie deweloperskim
Analiza i ocena możliwości wykorzystania terenu pod kątem planowanych inwestycji (analiza chłonności)
Tworzenie koncepcji projektów (z uwzględnieniem prawa budowlanego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)
Wybór pracowni projektowej i późniejsza koordynacja współpracy z wybraną pracownią
Współpraca z wewnętrznym działem realizacji oraz zewnętrznymi firmami wykonawczymi
Współpraca przy ustalaniu planu i harmonogramu dla projektu oraz aktywny udział w koordynacji ich realizacji w sposób gwarantujący jakość i terminowość
Analiza i ocena możliwości wykorzystania terenu pod kątem planowanych inwestycji (analiza chłonności)
Tworzenie koncepcji projektów (z uwzględnieniem prawa budowlanego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)
Wybór pracowni projektowej i późniejsza koordynacja współpracy z wybraną pracownią
Współpraca z wewnętrznym działem realizacji oraz zewnętrznymi firmami wykonawczymi
Współpraca przy ustalaniu planu i harmonogramu dla projektu oraz aktywny udział w koordynacji ich realizacji w sposób gwarantujący jakość i terminowość
Analiza i ocena możliwości wykorzystania terenu pod kątem planowanych inwestycji (analiza chłonności)
Tworzenie koncepcji projektów (z uwzględnieniem prawa budowlanego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)
Wybór pracowni projektowej i późniejsza koordynacja współpracy z wybraną pracownią
Współpraca z wewnętrznym działem realizacji oraz zewnętrznymi firmami wykonawczymi
Współpraca przy ustalaniu planu i harmonogramu dla projektu oraz aktywny udział w koordynacji ich realizacji w sposób gwarantujący jakość i terminowość