Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bieżące identyfikowanie i reagowanie na problemy pojawiające się przy eksploatacji urządzeń i instalacji, monitorowanie i podejmowanie działań prewencyjnych,
Wykonywanie poleceń kierownika zmiany m.in. związanych z weryfikacją prawidłowego funkcjonowania procesów technologicznych oraz z organizacją prowadzenia prac, szczególnie związanych z podwyższonym ryzykiem (postój instalacji, wyłączenia/remonty urządzeń, prace związane z rozbudową terminalu itp.),
Czynności uruchamiania, normalnej eksploatacji, zatrzymywania planowego i awaryjnego systemów i urządzeń koordynowane przez Kierowników Zmian,
współpraca z kontrahentami spółki oraz księgowością w zakresie dokumentacji transportowej i celnej: kompletacja prawidłowej dokumentacji, dbanie o sprawny i terminowy obieg dokumentów, bieżące wyjaśnianie niezgodności
Przygotowanie metalu do przeprowadzenia procesu produkcyjnego
Czynności związane z bieżącą obsługą linii produkcyjnej
Obsługa narzędzi i elektronarzędzi
Obsługa, monitorowanie parametrów pracy maszyn wchodzących w skład linii produkcyjnej (zbiorniki z mieszadłami, pompy membranowe , zawory ręczne i automatyczne)
Kontrola parametrów urządzeń i zgłaszanie zaobserwowanych nieprawidłowości Kierownikowi Zmiany
Reagowanie na awarie urządzeń i instalacji, monitorowanie i podejmowanie działań prewencyjnych
Wykonywanie prac zleconych przez kierownika zmiany m.in. związanych z prawidłowym funkcjonowaniem procesów technologicznych oraz z planowanymi postojami, remonty urządzeń, prace związane z rozbudową itp
Bieżące identyfikowanie i reagowanie na problemy pojawiające się przy eksploatacji urządzeń i instalacji, monitorowanie i podejmowanie działań prewencyjnych,
Wykonywanie poleceń kierownika zmiany m.in. związanych z weryfikacją prawidłowego funkcjonowania procesów technologicznych oraz z organizacją prowadzenia prac, szczególnie związanych z podwyższonym ryzykiem (postój instalacji, wyłączenia/remonty urządzeń, prace związane z rozbudową terminalu itp.),
Czynności uruchamiania, normalnej eksploatacji, zatrzymywania planowego i awaryjnego systemów i urządzeń koordynowane przez Kierowników Zmian,
Przygotowanie sproszkowanego wsadu metalu do obróbki chemicznej zgodnie z ustalonym procesem technologicznym
Obsługa narzędzi i elektronarzędzi
Obsługa, monitorowanie parametrów pracy oraz kontrola urządzeń wchodzących w skład instalacji obróbki chemicznej (zbiorniki z mieszadłami, pompy membranowe , zawory ręczne i automatyczne)
Czynności uruchamiania, normalnej eksploatacji, zatrzymywania planowego i awaryjnego systemów i urządzeń koordynowane przez Kierowników Zmian
Kontrola wskazań urządzeń, inspekcje zmianowe i zgłaszanie zaobserwowanych nieprawidłowości Kierownikowi Zmiany,
Bieżące identyfikowanie i reagowanie na problemy pojawiające się przy eksploatacji urządzeń i instalacji, monitorowanie i podejmowanie działań prewencyjnych,
Wykonywanie poleceń kierownika zmiany m.in. związanych z weryfikacją prawidłowego funkcjonowania procesów technologicznych oraz z organizacją prowadzenia prac, szczególnie związanych z podwyższonym ryzykiem (postój instalacji, wyłączenia/remonty urządzeń, prace związane z rozbudową terminalu itp.)
udział w pracach w ramach fazy badawczo-rozwojowej (B+R) Projektu i opracowywanie nowych technologii recyklingu odpadów z odzyskiem metali,
optymalizacja i testowanie technologii hydrometalurgicznych pod kątem wykonalności i wydajności,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji procesowej, dokumentacji produktowej i materiałowej,
optymalizacja procesów hydrometalurgicznych i produktów,
wsparcie działań, realizowanych przez Pracodawcę w fazie pierwszego wdrożenia (FID) opracowanych innowacyjnych technologii w drodze budowy pilotażowego zakładu przemysłowego w ramach Projektu,
identyfikacja głównych problemów technologicznych (technical locks) i proponowanie rozwiązań, zmierzających do ich rozwiązania,
współpraca z dostawcami technologii oraz personelem technicznym i pomocniczym zatrudnionym do obsługi pierwszego zastosowania w przemyśle,
realizowanie innych zadań pozostających w zakresie pierwszego wdrożenia w Projekcie, a powierzonych do realizacji
bieżąca współpraca z biurem projektowym Generalnego Wykonawcy prac budowlanych w zakresie Projektu Wykonawczego w celu uwzględnienia potrzeb wynikających z technologii instalowanej w poszczególnych obiektach jak i na zewnątrz hal, w zakresie elektroenergetyki przemysłowej,
koordynacja montaży instalacji, aparatury, maszyn i urządzeń technologicznych w zakresie elektroenergetycznym oraz instalacji niskoprądowych z prowadzonymi pracami budowlanymi,
bieżąca weryfikacja jakości i terminowości realizacji prac wykonywanych w branży elektrycznej, w tym w zakresie instalacji niskoprądowych, z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym,
uczestnictwo w pracach projektowych, a także budowy i montaży nowopowstających linii technologicznych pod kątem zgodności z dokumentacją projektową, niezawodności, jakości i bezpieczeństwa pracy; współpraca z dostawcami maszyn, urządzeń i linii technologicznych,
udoskonalanie i korygowanie standardów i procedur kontroli zapewniających sprawne funkcjonowanie i bezpieczeństwo systemów wytwarzania i dystrybucji energii elektrycznej oraz pracy maszyn, aparatów i urządzeń elektrycznych,
nadzorowanie bieżącej konserwacji maszyn, urządzeń, sieci i instalacji teletechnicznych; planowanie, organizowanie, nadzorowanie prac naprawczych, serwisowych i remontowych z zakresu elektroenergetyki / energetyki przemysłowej dla zapewnienia niezawodności pracy maszyn i ciągłości produkcji,
kierowanie pracą i nadzorowanie podległych pracowników, w tym pod kątem wymagań kwalifikacyjnych oraz przestrzegania przepisów bhp, ppoż i ochrony środowiska; dbałość o bezpieczeństwo ludzi i maszyn przy realizacji powierzonych zadań
bieżąca współpraca z biurem projektowym Generalnego Wykonawcy prac budowlanych w zakresie Projektu Wykonawczego w celu uwzględnienia potrzeb wynikających z technologii instalowanej w poszczególnych obiektach jak i na zewnątrz hal, w zakresie elektroenergetyki przemysłowej,
koordynacja montaży instalacji, aparatury, maszyn i urządzeń technologicznych w zakresie elektroenergetycznym oraz instalacji niskoprądowych z prowadzonymi pracami budowlanymi,
bieżąca weryfikacja jakości i terminowości realizacji prac wykonywanych w branży elektrycznej, w tym w zakresie instalacji niskoprądowych, z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym,
uczestnictwo w pracach projektowych, a także budowy i montaży nowopowstających linii technologicznych pod kątem zgodności z dokumentacją projektową, niezawodności, jakości i bezpieczeństwa pracy; współpraca z dostawcami maszyn, urządzeń i linii technologicznych,
udoskonalanie i korygowanie standardów i procedur kontroli zapewniających sprawne funkcjonowanie i bezpieczeństwo systemów wytwarzania i dystrybucji energii elektrycznej oraz pracy maszyn, aparatów i urządzeń elektrycznych,
nadzorowanie bieżącej konserwacji maszyn, urządzeń, sieci i instalacji w zakresie elektroenergetyki przemysłowej oraz instalacji teletechnicznych; planowanie, organizowanie, nadzorowanie prac naprawczych, serwisowych i remontowych z zakresu elektroenergetyki / energetyki przemysłowej dla zapewnienia niezawodności pracy maszyn i ciągłości produkcji,
kierowanie pracą i nadzorowanie podległych pracowników, w tym pod kątem wymagań kwalifikacyjnych oraz przestrzegania przepisów bhp, ppoż i ochrony środowiska; dbałość o bezpieczeństwo ludzi i maszyn przy realizacji powierzonych zadań
bieżąca obsługa prawna przedsiębiorstwa produkcyjnego, w tym w szczególności prowadzenie postępowań administracyjnych (w szczególności dotyczących kwestii zw. z ochroną środowiska i procesami inwestycyjnymi), sporządzanie projektów umów, udział w negocjacjach, udział w procesach due diligence,
tworzenie dokumentów korporacyjnych,
bezpośredni kontakt kancelariami zewnętrznymi, partnerami biznesowymi pracodawcy i ich firmami doradczymi oraz organami administracji,
organizacja, archiwizacja i zarządzanie obiegiem dokumentów, w tym dot. udzielonej pomocy publicznej i prowadzonych postępowań administracyjnych i zakupowych,
organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur),
współpraca z podwykonawcami w zakresie usług transportowych,
zakup sprzętu i wyposażenia biurowego oraz zamawianie materiałów biurowych,
obsługa podróży służbowych, w tym rezerwacja lotów i zakwaterowania,
opieka nad firmową stroną internetową,
obsługa i monitorowanie programu BENEFIT SYSTEMS oraz usług medycznych,
współpraca z działem HR,
kompleksowa i profesjonalna obsługa sekretariatu Pracodawcy,
dbanie o wizerunek Pracodawcy,
wsparcie i obsługa spotkań biznesowych,
wsparcie Zarządu Pracodawcy i Zespołu Zarządzającego oraz Zespołu B+R w realizacji bieżących zadań,
dbanie o współpracę z innymi działami i spółkami wchodzącymi w skład grupy kapitałowej Elemental Holding
zapewnienie ciągłości ruchu maszyn i urządzeń technologicznych, w tym systemów automatyki i sterowania pracą urządzeń, poprzez nadzór nad ich bezawaryjnym funkcjonowaniem, jak również za konstruktywne rozwiązywanie problemów technicznych i zapewnienie wydajności maszyn i urządzeń
udział w innowacyjnych projektach inwestycyjnych w zakresie maszyn i urządzeń oraz infrastruktury
praca w międzynarodowym środowisku projektowym
udział w tworzeniu schematów technologiczno-pomiarowych, dobór aparatury kontrolno-pomiarowej, dobór kabli, skrzynek obiektowych oraz innych elementów AKPiA, koordynacja punktów styku z innymi branżami
uruchamianie i utrzymanie w ruchu systemów automatyki, SCADA oraz IT
usprawnianie procesów od strony elektrycznej i automatycznej
tworzenie i prowadzenie dokumentacji procesowej, rozwój procesów
Udział w opracowywaniu raportów oceny oddziaływania na środowisko w zakresie projektów przemysłowych i PV oraz innych pozwoleń związanych z obszarem ochrony środowiska i procesem inwestycyjnym,
Udział w procedurach administracyjnych związanych z uzyskiwaniem pozwoleń i decyzji środowiskowych (kontakt z urzędami, uzyskiwanie informacji, przygotowywanie pism),
Pozyskiwanie informacji na temat uwarunkowań lokalnych,
Wsparcie działu rozwoju projektów w pozostałych zadaniach,
Obsługa bazy BDO,
Opiniowanie i nadzorowanie działań firmy związanych z wpływem na środowisko naturalne
organizacja, archiwizacja i zarządzanie obiegiem dokumentów, w tym dot. udzielonej pomocy publicznej i prowadzonych postępowań administracyjnych i zakupowych,
zakup sprzętu i wyposażenia biurowego oraz zamawianie materiałów biurowych,
obsługa podróży służbowych, w tym rezerwacja lotów i zakwaterowania,
opieka nad firmową stroną internetową,
obsługa i monitorowanie programu BENEFIT SYSTEMS oraz usług medycznych,
współpraca z działem HR,
kompleksowa i profesjonalna obsługa sekretariatu Pracodawcy,
dbanie o wizerunek Pracodawcy,
wsparcie i obsługa spotkań biznesowych,
wsparcie Zarządu Pracodawcy i Zespołu Zarządzającego oraz Zespołu B+R w realizacji bieżących zadań,
dbanie o współpracę z innymi działami i spółkami wchodzącymi w skład grupy kapitałowej Elemental Holding