Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Szukamy osoby na odpowiedzialne stanowisko Asystentki Biura, która będzie wizytówką całej firmy i to od niej będzie zależało, jak będzie funkcjonować biuro
• To stanowisko obciążone dużą odpowiedzialnością
• Asystentka biura zajmuje się niemal wszystkimi sprawami bieżącymi w firmie
• Osoba podejmująca pracę na tym stanowisku musi pamiętać, że w obowiązki asystentki biura wpisują się nie tylko proste zadania biurowe
• Niekiedy czynności wykonywane przez tego typu pracownika przypominają obowiązki recepcjonistki
• Asystentka biura często odpowiedzialna jest również za wykonywanie prac związanych z zarządzaniem firmą,
Obowiązki, które będzie wykonywać są różnorodne – od przynoszenia kawy czy przyjmowania klientów w biurze, poprzez odbieranie telefonów, przygotowywanie raportów, notatek i pism, po umawianie spotkań, dbanie o wystrój w biurze i wszelkie inne prace biurowe
Obowiązki obejmują także zapewnianie zakupów, tłumaczenie pism, przekazywanie wszelkich najważniejszych informacji przełożonym, prowadzenie firmowej dokumentacji oraz archiwum, organizowanie procesu rekrutacyjnego i podróży służbowych
Szukamy osoby na odpowiedzialne stanowisko Asystentki Biura, która będzie wizytówką całej firmy i to od niej będzie zależało, jak będzie funkcjonować biuro
• To stanowisko obciążone dużą odpowiedzialnością
• Asystentka biura zajmuje się niemal wszystkimi sprawami bieżącymi w firmie
• Osoba podejmująca pracę na tym stanowisku musi pamiętać, że w obowiązki asystentki biura wpisują się nie tylko proste zadania biurowe
• Niekiedy czynności wykonywane przez tego typu pracownika przypominają obowiązki recepcjonistki
• Asystentka biura często odpowiedzialna jest również za wykonywanie prac związanych z zarządzaniem firmą,
Obowiązki, które będzie wykonywać są różnorodne – od przynoszenia kawy czy przyjmowania klientów w biurze, poprzez odbieranie telefonów, przygotowywanie raportów, notatek i pism, po umawianie spotkań, dbanie o wystrój w biurze i wszelkie inne prace biurowe
Obowiązki obejmują także zapewnianie zakupów, tłumaczenie pism, przekazywanie wszelkich najważniejszych informacji przełożonym, prowadzenie firmowej dokumentacji oraz archiwum, organizowanie procesu rekrutacyjnego i podróży służbowych
Recepcjonistka zajmuje się szeroko rozumianą pracą biurową. To praca dla osób, które uwielbiają wielozadaniowość. Jeśli pragniesz sprawdzić się na tym stanowisku i do tego uwielbiasz kontakt z ludźmi ta praca jest właśnie dla Ciebie
Recepcjonistka stanowi wsparcie administracyjne całego biura, dlatego jej stanowisko pracy mieści się w wejściu głównym do budynku. To bardzo odpowiedzialne stanowisko, które stanowi wstęp do dalszej relacji z najemcami
Praca na recepcji w biurze wiąże się nie tylko z witaniem klientów czy kontrolą ruchu osobowego, ale także z wykonywaniem zadań na rzecz całego biura i pozostałych najemców. To administracja biurowa, która obejmuje także:
• kontrola ruchu osobowego (bez rejestracji)
• kodowanie oraz wydawanie kart dostępu do biur, zamawianie "pestek" wejściowych
• odczytywanie e-maili i innych wiadomości oraz odpowiadanie na nie lub przekierowywanie ich do dalszych komórek firmy bądź podwykonawców np. serwisantów, koordynatora sprzątania, techników, etc
• zlecanie księgowości przygotowanie refaktur na najemców za dodatkowe usługi
• ściąganie z kont faktur za energię i umieszczanie ich na dysku
• wprowadzanie faktur do systemu księgowego, drukowanie, opisywanie i przekazywanie do księgowości
• koordynowanie pracy techników budynkowych oraz serwisu sprzątającego
• zlecanie usterek do naprawy zgłaszanych przez najemców, pilnowanie i śledzenie procesu ich usunięcia
• bieżące wsparcie najemców
• inwentaryzacja mebli biurowych, pilnowanie stanu magazynowego
• przygotowanie powierzchni biurowej pod wynajem dla najemcy (zlecenie sprzątania, malowania, umeblowania)
• przekazanie powierzchni dla najemcy
• dbanie o bieżący porządek na stanowisku pracy i w swoim otoczeniu
obsługa gości przychodzących, obsługa spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań
zaopatrzenie w materiały biurowe i spożywcze, ogólna dbałość o biuro,
wsparcie działów sprzedaży, wynajmu, fit out
załatwianie spraw urzędowych
opieka nad flotą samochodową
prowadzenie dziennika korespondencji,
dbałość o korespondencję biurową, archiwizacja dokumentów, faktur
CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA:
osoba pracująca na stanowisku asystentki biura musi wykazać się dobrą organizacją czasu pracy, umieć w lot łapać informacje przekazywane przez przełożonych i zespół, powinna być kreatywna i przede wszystkim myśleć samodzielnie. Dużo zadań jest zlecanych na mieście, prawo jazdy jest niezbędne, mogą być dni, gdzie więcej czasu będzie spędzać poza biurem niż przy biurku