1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. PLATINUM TOWERS MANAGEMENT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PLATINUM TOWERS MANAGEMENT sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. ŻELAZNA 59A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Asystent / Asystentka biura

Warszawa
Wygasła: 04.02.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • obsługa sekretariatu, parzenie kawy/herbaty, obsługa gości
  • prowadzenie kalendarza spotkań
  • dbanie o porządek w biurze, salach konferencyjnych, kuchni
  • poranne przygotowanie biura do codziennego funkcjonowania
  • serwis i konserwacja urządzeń biurowych
  • zamawianie/przygotowywanie posiłków
  • prowadzenie dziennika korespondencji/wysyłanie listów na poczcie
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjna biura

Żelazna 59, Wola, Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Szukamy osoby na odpowiedzialne stanowisko Asystentki Biura, która będzie wizytówką całej firmy i to od niej będzie zależało, jak będzie funkcjonować biuro
  • • To stanowisko obciążone dużą odpowiedzialnością
  • • Asystentka biura zajmuje się niemal wszystkimi sprawami bieżącymi w firmie
  • • Osoba podejmująca pracę na tym stanowisku musi pamiętać, że w obowiązki asystentki biura wpisują się nie tylko proste zadania biurowe
  • • Niekiedy czynności wykonywane przez tego typu pracownika przypominają obowiązki recepcjonistki
  • • Asystentka biura często odpowiedzialna jest również za wykonywanie prac związanych z zarządzaniem firmą,
  • Obowiązki, które będzie wykonywać są różnorodne – od przynoszenia kawy czy przyjmowania klientów w biurze, poprzez odbieranie telefonów, przygotowywanie raportów, notatek i pism, po umawianie spotkań, dbanie o wystrój w biurze i wszelkie inne prace biurowe
  • Obowiązki obejmują także zapewnianie zakupów, tłumaczenie pism, przekazywanie wszelkich najważniejszych informacji przełożonym, prowadzenie firmowej dokumentacji oraz archiwum, organizowanie procesu rekrutacyjnego i podróży służbowych
  • Do najważniejszych zadań będzie należeć m.in:
  • • rozliczanie delegacji, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych
  • • prowadzenie floty samochodowej, pilnowanie ubezpieczeń, przeglądów, wymiany opon
  • • wysyłanie faktur do kontrahentów, windykacja należności
  • • obsługa sekretariatu, parzenie kawy/herbaty, obsługa gości
  • • prowadzenie kalendarza spotkań
  • • dbanie o porządek w biurze, salach konferencyjnych, kuchni
  • • poranne przygotowanie biura do codziennego funkcjonowania
  • • serwis i konserwacja urządzeń biurowych
  • • zamawianie/przygotowywanie posiłków
  • • prowadzenie dziennika korespondencji/wysyłanie listów na poczcie
Pokaż więcej >>
od 5000 do 5650 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjna biura

Żelazna 59, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Szukamy osoby na odpowiedzialne stanowisko Asystentki Biura, która będzie wizytówką całej firmy i to od niej będzie zależało, jak będzie funkcjonować biuro
  • • To stanowisko obciążone dużą odpowiedzialnością
  • • Asystentka biura zajmuje się niemal wszystkimi sprawami bieżącymi w firmie
  • • Osoba podejmująca pracę na tym stanowisku musi pamiętać, że w obowiązki asystentki biura wpisują się nie tylko proste zadania biurowe
  • • Niekiedy czynności wykonywane przez tego typu pracownika przypominają obowiązki recepcjonistki
  • • Asystentka biura często odpowiedzialna jest również za wykonywanie prac związanych z zarządzaniem firmą,
  • Obowiązki, które będzie wykonywać są różnorodne – od przynoszenia kawy czy przyjmowania klientów w biurze, poprzez odbieranie telefonów, przygotowywanie raportów, notatek i pism, po umawianie spotkań, dbanie o wystrój w biurze i wszelkie inne prace biurowe
  • Obowiązki obejmują także zapewnianie zakupów, tłumaczenie pism, przekazywanie wszelkich najważniejszych informacji przełożonym, prowadzenie firmowej dokumentacji oraz archiwum, organizowanie procesu rekrutacyjnego i podróży służbowych
  • Do najważniejszych zadań będzie należeć m.in:
  • • rozliczanie delegacji, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych
  • • prowadzenie floty samochodowej, pilnowanie ubezpieczeń, przeglądów, wymiany opon
  • • wysyłanie faktur do kontrahentów, windykacja należności
  • • obsługa sekretariatu, parzenie kawy/herbaty, obsługa gości
  • • prowadzenie kalendarza spotkań
  • • dbanie o porządek w biurze, salach konferencyjnych, kuchni
  • • poranne przygotowanie biura do codziennego funkcjonowania
  • • serwis i konserwacja urządzeń biurowych
  • • zamawianie/przygotowywanie posiłków
  • • prowadzenie dziennika korespondencji/wysyłanie listów na poczcie
Pokaż więcej >>
od 5000 do 5650 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Żelazna 59, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Recepcjonistka zajmuje się szeroko rozumianą pracą biurową. To praca dla osób, które uwielbiają wielozadaniowość. Jeśli pragniesz sprawdzić się na tym stanowisku i do tego uwielbiasz kontakt z ludźmi ta praca jest właśnie dla Ciebie
  • Recepcjonistka stanowi wsparcie administracyjne całego biura, dlatego jej stanowisko pracy mieści się w wejściu głównym do budynku. To bardzo odpowiedzialne stanowisko, które stanowi wstęp do dalszej relacji z najemcami
  • Praca na recepcji w biurze wiąże się nie tylko z witaniem klientów czy kontrolą ruchu osobowego, ale także z wykonywaniem zadań na rzecz całego biura i pozostałych najemców. To administracja biurowa, która obejmuje także:
  • • kontrola ruchu osobowego (bez rejestracji)
  • • kodowanie oraz wydawanie kart dostępu do biur, zamawianie "pestek" wejściowych
  • • odczytywanie e-maili i innych wiadomości oraz odpowiadanie na nie lub przekierowywanie ich do dalszych komórek firmy bądź podwykonawców np. serwisantów, koordynatora sprzątania, techników, etc
  • • zlecanie księgowości przygotowanie refaktur na najemców za dodatkowe usługi
  • • ściąganie z kont faktur za energię i umieszczanie ich na dysku
  • • wprowadzanie faktur do systemu księgowego, drukowanie, opisywanie i przekazywanie do księgowości
  • • koordynowanie pracy techników budynkowych oraz serwisu sprzątającego
  • • zlecanie usterek do naprawy zgłaszanych przez najemców, pilnowanie i śledzenie procesu ich usunięcia
  • • bieżące wsparcie najemców
  • • inwentaryzacja mebli biurowych, pilnowanie stanu magazynowego
  • • przygotowanie powierzchni biurowej pod wynajem dla najemcy (zlecenie sprzątania, malowania, umeblowania)
  • • przekazanie powierzchni dla najemcy
  • • dbanie o bieżący porządek na stanowisku pracy i w swoim otoczeniu
Pokaż więcej >>
od 5000 do 5380 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka Biura

Żelazna 59, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • GŁÓWNE ZADANIA:
  • obsługa gości przychodzących, obsługa spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań
  • zaopatrzenie w materiały biurowe i spożywcze, ogólna dbałość o biuro,
  • wsparcie działów sprzedaży, wynajmu, fit out
  • załatwianie spraw urzędowych
  • opieka nad flotą samochodową
  • prowadzenie dziennika korespondencji,
  • dbałość o korespondencję biurową, archiwizacja dokumentów, faktur
  • CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA:
  • osoba pracująca na stanowisku asystentki biura musi wykazać się dobrą organizacją czasu pracy, umieć w lot łapać informacje przekazywane przez przełożonych i zespół, powinna być kreatywna i przede wszystkim myśleć samodzielnie. Dużo zadań jest zlecanych na mieście, prawo jazdy jest niezbędne, mogą być dni, gdzie więcej czasu będzie spędzać poza biurem niż przy biurku
Pokaż więcej >>
od 4450 do 4950 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Operacyjny ds. rezerwacji

Warszawa
Wygasła: 20.03.2017
Asystent
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa

Warszawa
Wygasła: 31.01.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PLATINUM TOWERS MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.