Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (135)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 135 )
Menadżer Klubu
Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
odpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne Klubu CityFit,
koordynowanie działań podległego zespołu, dbanie o rozwój i angażowanie, a także przeprowadzanie treningów, szkoleń
dbanie o bardzo dobre relacje z klientami Klubu,
tworzenie i utrzymanie wysokiej kultury organizacyjnej Klubu, skupiającej się na bardzo wysokiej jakości obsługi klienta,
implementacja metod prowadzących do utrzymania wysokiego poziomu retencji członków Klubu,
dbałość o egzekwowanie procedur związanych z funkcjonowaniem Klubu przez wszystkich członków zespołu oraz dostarczanie informacji zwrotnej na temat rezultatów działań w celu ciągłej optymalizacji procesów,
współtworzenie lokalnej strategii marketingowej,
współpraca z zespołem trenerów personalnych,
regularne raportowanie do managera regionalnego wszystkich aspektów związanych z działaniem Klubu
Weryfikacja przychodów i kosztów oraz kalkulacja rezerw
Przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych, współtworzenie prognoz wyniku na koniec miesiąca, monitoring jego realizacji
Przygotowanie okresowych (miesięcznych) raportów, analiz i informacji zarządczych dla kierownictwa firmy
Kontrola kosztów i wydatków inwestycyjnych, rozliczanie inwestycji
Kontrola kosztów poszczególnych obszarów odpowiedzialności kosztowej
Optymalizacja procesów finansowo – księgowych
Aktywna rola w procesie zamknięcia miesiąca (nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji przekazywanych do księgowości, weryfikacja poprawności księgowań)
Wsparcie biznesu od strony analitycznej – raporty ad-koc związane z działem finansowym
Bieżąca współpraca z właścicielami linii biznesowych (wyjaśnianie rozbieżności, prognozowanie oraz budżetowanie)
Aktywne wsparcie w procesie budżetowania i prognozowania, w tym kontrola realizacji budżetu i analiza odchyleń
Doświadczenie we współpracy i kontakcie z zewnętrznym biurem księgowym
odpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne Klubu CityFit,
koordynowanie działań podległego zespołu, dbanie o rozwój i angażowanie, a także przeprowadzanie treningów, szkoleń
dbanie o bardzo dobre relacje z klientami Klubu,
tworzenie i utrzymanie wysokiej kultury organizacyjnej Klubu, skupiającej się na bardzo wysokiej jakości obsługi klienta,
implementacja metod prowadzących do utrzymania wysokiego poziomu retencji członków Klubu,
dbałość o egzekwowanie procedur związanych z funkcjonowaniem Klubu przez wszystkich członków zespołu oraz dostarczanie informacji zwrotnej na temat rezultatów działań w celu ciągłej optymalizacji procesów,
współtworzenie lokalnej strategii marketingowej,
współpraca z zespołem trenerów personalnych,
regularne raportowanie do managera regionalnego wszystkich aspektów związanych z działaniem Klubu
Po pierwsze: wykonywanie połączeń wychodzących (Ty dzwonisz do Klubowicza) w „kampaniach” motywacyjnych tj. rozmowa z klubowiczem o jego powodach zamrożenia karnetu albo rezygnacji,
Po drugie: od czasu do czasu wsparcie działu obsługi Klienta w telefonach przypominających o płatnościach,
Po trzecie: dawanie informacji zwrotnych do pozostałych działów, jakie są oczekiwania Klubowiczów względem CityFit
odpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne klubu,
implementacja metod prowadzących do utrzymania wysokiego poziomu retencji członków klubu,
tworzenie i utrzymanie wysokiej kultury organizacyjnej klubu, skupiającej się na działaniach operacyjnych i bardzo wysokiej jakości obsługi klienta,
dbałość o egzekwowanie procedur związanych z funkcjonowaniem klubu przez wszystkich członków zespołu oraz dostarczanie informacji zwrotnej na temat rezultatów działań całego zespołu w celu ciągłej optymalizacji procesów,
współtworzenie lokalnej strategii marketingowej w celu poprawy penetracji lokalnego rynku,
koordynowanie działań podległego zespołu,
przeprowadzanie treningów, szkoleń, zebrań oraz motywowanie członków zespołu,
współpraca z zespołem trenerów personalnych,
bezpośredni kontakt z Klientami klubu,
regularne raportowanie do Menadżera Regionu wszystkich istotnych aspektów związanych z działaniem klubu,
odpowiedzialność za realizację celów w wyznaczonych obszarach biznesowych
odpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne klubu,
implementacja metod prowadzących do utrzymania wysokiego poziomu retencji członków klubu,
tworzenie i utrzymanie wysokiej kultury organizacyjnej klubu, skupiającej się na działaniach operacyjnych i bardzo wysokiej jakości obsługi klienta,
dbałość o egzekwowanie procedur związanych z funkcjonowaniem klubu przez wszystkich członków zespołu oraz dostarczanie informacji zwrotnej na temat rezultatów działań całego zespołu w celu ciągłej optymalizacji procesów,
współtworzenie lokalnej strategii marketingowej w celu poprawy penetracji lokalnego rynku,
koordynowanie działań podległego zespołu,
przeprowadzanie treningów, szkoleń, zebrań oraz motywowanie członków zespołu,
współpraca z zespołem trenerów personalnych,
bezpośredni kontakt z Klientami klubu,
regularne raportowanie do Menadżera Regionu wszystkich istotnych aspektów związanych z działaniem klubu
odpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne klubu,
implementacja metod prowadzących do utrzymania wysokiego poziomu retencji członków klubu,
tworzenie i utrzymanie wysokiej kultury organizacyjnej klubu, skupiającej się na działaniach operacyjnych i bardzo wysokiej jakości obsługi klienta,
dbałość o egzekwowanie procedur związanych z funkcjonowaniem klubu przez wszystkich członków zespołu oraz dostarczanie informacji zwrotnej na temat rezultatów działań całego zespołu w celu ciągłej optymalizacji procesów,
współtworzenie lokalnej strategii marketingowej w celu poprawy penetracji lokalnego rynku,
koordynowanie działań podległego zespołu,
przeprowadzanie treningów, szkoleń, zebrań oraz motywowanie członków zespołu,
współpraca z zespołem trenerów personalnych,
bezpośredni kontakt z Klientami klubu,
regularne raportowanie do Menadżera Regionu wszystkich istotnych aspektów związanych z działaniem klubu
odpowiedzialność za realizację celów w wyznaczonych obszarach biznesowych
Monitorowanie wyników spółek z Grupy CityFit ze szczególnym uwzględnieniem takich działań jak: budżetowanie, kontrola wykonania budżetów, analiza odchyleń, tworzenie prognoz sprzedażowych (różne ujęcia) oraz wyznaczanie celów sprzedażowych (on-line) dla działu marketingu,
Przygotowywanie raportów zamknięcia miesiąca, raportów zarządczych z wynikami spółek oraz kwartalnych raportów dla Inwestorów;
Przygotowywanie prognoz przepływów pieniężnych, przychodów oraz kosztów;
Analiza kosztów operacyjnych, kalkulacja rezerw przy zamknięciu miesiąca/kwartału;
Analiza efektywności kampanii marketingowych i zachowań klientów;
Analiza i ocena projektów inwestycyjnych dotyczących potencjalnych lokalizacji do otwarcia nowych klubów fitness;
Przygotowywanie różnego rodzaju analiz ad-hoc;
Odpowiedzialność za usprawnianie procesów kontrolingowych;
Budowa i rozwój narzędzi kontrolingowych, w tym uczestnictwo we wdrożeniu hurtowni danych biznesowych i finansowych, rozwoju innych baz danych (wewnętrzny, dedykowany CRM, etc.)
Współodpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne klubu,
Implementacja metod prowadzących do utrzymania wysokiego poziomu retencji członków klubu,
Stworzenie i utrzymanie wysokiej kultury organizacyjnej klubu, skupiającej się poprzez działania operacyjne na bardzo wysokiej jakości obsługi klienta,
Dbałość o egzekwowanie procedur związanych z funkcjonowaniem klubu przez wszystkich członków zespołu oraz dostarczanie informacji zwrotnej na temat rezultatów działań całego zespołu w celu ciągłej optymalizacji procesów,
Współtworzenie lokalnej strategii marketingowej w celu poprawy penetracji lokalnego rynku,
Koordynowanie działań podległego zespołu,
Przeprowadzanie treningów, szkoleń, zebrań oraz motywowanie członków zespołu,
Współpraca z zespołem trenerów personalnych,
Bezpośredni kontakt z klientami klubu,
Regularne raportowanie wszystkich aspektów związanych z działaniem klubu
współodpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne klubu,
implementacja metod prowadzących do utrzymania wysokiego poziomu retencji członków klubu,
stworzenie i utrzymanie wysokiej kultury organizacyjnej klubu, skupiającej się poprzez działania operacyjne na bardzo wysokiej jakości obsługi klienta,
dbałość o egzekwowanie procedur związanych z funkcjonowaniem klubu przez wszystkich członków zespołu oraz dostarczanie informacji zwrotnej na temat rezultatów działań całego zespołu w celu ciągłej optymalizacji procesów,
współtworzenie lokalnej strategii marketingowej w celu poprawy penetracji lokalnego rynku,
koordynowanie działań podległego zespołu,
przeprowadzanie treningów, szkoleń, zebrań oraz motywowanie członków zespołu,
współpraca z zespołem trenerów personalnych,
bezpośredni kontakt z klientami klubu,
regularne raportowanie do managera klubu wszystkich aspektów związanych z działaniem klubu
Monitorowanie wyników spółek z Grupy CityFit ze szczególnym uwzględnieniem takich działań jak: budżetowanie, kontrola wykonania budżetów, analiza odchyleń, tworzenie prognoz sprzedażowych (różne ujęcia) oraz wyznaczanie celów sprzedażowych (on-line) dla działu marketingu i agencji marketingowej;
Przygotowywanie raportów: z wynikami spółek, kwartalnych dla inwestorów, zamknięcia miesiąca;
Przygotowywanie prognoz przepływów pieniężnych, przychodów oraz kosztów;
Analiza kosztów operacyjnych, kalkulacja rezerw przy zamknięciu miesiąca/kwartału;
Analiza efektywności kampanii marketingowych i zachowań klientów;
Analiza i ocena projektów inwestycyjnych dotyczących potencjalnych lokalizacji wybranych do otwarcia nowych klubów fitness;
Przygotowywanie różnego rodzaju analiz ad-hoc;
Kierowanie i wsparcie działań podległego analityka;
Odpowiedzialność za usprawnianie procesów kontrolingowych;
Budowa i rozwój narzędzi kontrolingowych, w tym uczestnictwo we wdrożeniu hurtowni danych biznesowych i finansowych; rozwoju innych baz danych (wewnętrzny, dedykowany CRM, etc.)
Opieka nad biznesowo – technologicznym rozwojem naszego głównego systemu IT (CRM i aplikacja mobilna),
Zarządzanie zmianą w procesie tworzenia oprogramowania,
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług software development’u,
Przeprowadzenie audytu procesów, metodyk oraz dokumentacji związanej z wytwarzaniem oprogramowania przez aktualnego dostawcę usług,
Identyfikacja ryzyk i wdrożenie mechanizmów mitygujących,
Standaryzacja współpracy na linii organizacja – zewnętrzny software-house w zakresie całościowego cyklu wytwarzania oprogramowania oraz wersjonowania,
Analiza, kontrola i doskonalenie dwóch kluczowych mechanizmów: współpracy z dostawcami oraz kontroli jakości tworzonego kodu,
Ścisła współpraca z kluczowymi interesariuszami biznesowymi, z Zarządem, działem IT oraz zewnętrznymi dostawcami usług IT w zakresie definiowania wymagań dotyczących nowych funkcjonalności,
Współpraca w planowaniu i nadzorowanie integracji z zewnętrznymi systemami IT
współodpowiedzialność za wzorowe funkcjonowanie operacyjne klubu,
implementacja metod prowadzących do utrzymania wysokiego poziomu retencji członków klubu,
stworzenie i utrzymanie wysokiej kultury organizacyjnej klubu, skupiającej się poprzez działania operacyjne na bardzo wysokiej jakości obsługi klienta,
dbałość o egzekwowanie procedur związanych z funkcjonowaniem klubu przez wszystkich członków zespołu oraz dostarczanie informacji zwrotnej na temat rezultatów działań całego zespołu w celu ciągłej optymalizacji procesów,
współtworzenie lokalnej strategii marketingowej w celu poprawy penetracji lokalnego rynku,
koordynowanie działań podległego zespołu,
przeprowadzanie treningów, szkoleń, zebrań oraz motywowanie członków zespołu,
współpraca z zespołem trenerów personalnych,
bezpośredni kontakt z klientami klubu,
regularne raportowanie do managera klubu wszystkich aspektów związanych z działaniem klubu